dj.verhulst schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:48:
had ooit een vee transporteur als klant , uit het achterland aan de grens.
de eigenaar/directeur had een vreselijke reputatie net als zijn hoofd planning vreselijk lompe asociale lui , grof in de mond en de persoonlijkheid van Archie Bunker ..
de baas was ooit kwaad dat we een antieke pc niet konden repareren, die pc was belangrijk maar mocht niet vervangen worden, ding stond er al jaren, toen ik vast stelde dat het moederbord kapot was , maar dat we er niet aan konden komen, het moederbord was al 5 jaar EOL , hij schold me echt uit de honden lusten er geen brood van, ik trok min gezicht in de plooi en liet hem maar uitrazen.
Toen ie klaar was zei ie om te zorgen dat jij je best gaat doen kom jij niet van het terrein af voor je het gemaakt heb,, toen ik aan hem vroeg hoe moet ik dan aan onderdelen komen die er ook niet zijn,, was dat mijn probleem ze moesten maar van ons ict bedrijf maar wat brengen.
dus ik bel kantoor op leg de situatie uit , zie ik die man een enorme diesel heftruck achter mijn auto zetten ,triomfantelijk deed ie dat ding op slot, en liep naar het woonhuis wat daar ook op het terrein was.
dit alles terwijl ik aan de telefoon was, had zoiets van ik ga nu de politie bellen ,, eerst word ik uitgescholden en voelde ik me bedreigd en dan word me ook belet om te vertrekken, is ook de laatste keer dat ik hier naar toe ga, , word ik heel snel terug gebeld door onze baas dat ik dat niet mocht, hij zou bellen,, dat doet ie, maar krijgt niks geregeld met die klant,, ik moest maar kijken of niet iets kon bedenken of laten ophalen door mijn vrouw of zo...
ik word pissig voelde me er alleen voor staan,, toen zag ik de auto sleutels liggen van die klant een dikke aangeklede Audi A6 ,, heb die gepakt ,, ben rustig naar die auto gelopen , mijn eigen wagen op slot ben naar huis gereden , zit ik thuis te eten belt mijn baas op, wat ik nou weer gedaan had, lachend. leg hem rustig uit dat ik een A6 best een aardig compensatie vind en dat ik een gesprek over wil.
maar ik moet toch de auto terug brengen,, goed maar dan moet de heftruck weg zijn,, staat ie er nog draai ik weer op, wil hem niet spreken ,,, kom ik daar de heftruck was weg,,en zette de A6 er naast , stapte in de Nissan Almera , en gooide de A6 sleutel in de brievenbus, ben naar huis gegaan...
ben toen een aantal maanden niet geweest bij die klant, uiteindelijk moest ik toch weer maar zoiets is ook niet meer voorgevallen,