Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote cloud gaming topic

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

• Bard1982
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03-04 08:44
SlitheryImp schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:45:
[...]

Mijn zoon gebruikt Shadow op een Primebook P14 (Celeron N3350, HD Graphics 500) en dat gaat prima. (zelfs over 5Ghz want er is geen ethernet in zijn kamer)

Wat voor instellingen gebruik je?
Zowel de automatische bandbreedte (50 mbit) als de handmatige (70 mbt). Optimize streaming staat op 'prefer speed'.

Edit: 'low-end configuration optimazation' aan of uit maakt ook geen verschil.

[Voor 8% gewijzigd door Bard1982 op 29-12-2019 11:53]

• SlitheryImp
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 03-04 18:39
Bard1982 schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:49:
Zowel de automatische bandbreedte (50 mbit) als de handmatige (70 mbt). Optimize streaming staat op 'prefer speed'.
Ik zou proberen met een lagere bandbreedte (20Mbps ofzo) en dan stap voor stap verhogen tot het weer gaat stotteren.

Low bandwidth mode niet aanzetten, H.265 kan je HTPC waarschijnlijk niet aan.

En Optimize streaming op 'Prefer reliability' kan ook helpen.

Beetje spelen met de instellingen en het moet wel lukken. Ik heb zelf altijd een vrij lage bandbreedte ingesteld omdat ik het verschil nauwelijks zie. (30-40Mbps ingesteld op een Glasverbinding van 500Mb over LAN)

• Bard1982
SlitheryImp schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:58:
[...]

Ik zou proberen met een lagere bandbreedte (20Mbps ofzo) en dan stap voor stap verhogen tot het weer gaat stotteren.

Low bandwidth mode niet aanzetten, H.265 kan je HTPC waarschijnlijk niet aan.

En Optimize streaming op 'Prefer reliability' kan ook helpen.

Beetje spelen met de instellingen en het moet wel lukken. Ik heb zelf altijd een vrij lage bandbreedte ingesteld omdat ik het verschil nauwelijks zie. (30-40Mbps ingesteld op een Glasverbinding van 500Mb over LAN)
Als ik hem op 20 mbit zet en 'reliability' kies, wordt het beeld wel merkbaar slechter. Overigens nog steeds flink last van stuttering. Moeilijk te zeggen of het iets minder is geworden.

Heb vanochtend ook voor de zekerheid mijn videokaart drivers geupdate. Dat hielp ook niet.

• SlitheryImp
Wat is de resolutie van je Shadow? Als die op 4K staat kan ik me voorstellen dat je Celeron dat niet aankan.

• Bard1982
SlitheryImp schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:20:
Wat is de resolutie van je Shadow? Als die op 4K staat kan ik me voorstellen dat je Celeron dat niet aankan.
1080P. Meer is nog niet beschikbaar in Nederland.

• SlitheryImp
Bard1982 schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:27:
Ah, ik kan gewoon 3840 x 2160 kiezen op mijn Shadow. Maar ik was bij de eerste 1000, weet niet of dat een verschil maakt want de specs zijn volgens mij gelijk.

Heb eerlijk gezegd geen idee wat het zou kunnen zijn. Volgens mij moet jouw HTPC het prima kunnen trekken. Heb je de Shadow Discord geprobeerd?

• Bard1982
SlitheryImp schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:34:
[...]

Ah, ik kan gewoon 3840 x 2160 kiezen op mijn Shadow. Maar ik was bij de eerste 1000, weet niet of dat een verschil maakt want de specs zijn volgens mij gelijk.

Heb eerlijk gezegd geen idee wat het zou kunnen zijn. Volgens mij moet jouw HTPC het prima kunnen trekken. Heb je de Shadow Discord geprobeerd?
Nee, nog niet. Wil overigens niet dit topic kapen, want ik begrijp dat ik de enige ben met dit probleem. Thx voor de hulp, ik ga nog even verder zoeken.

Edit: ticket aangemaakt bij Shadow Support. Mocht hier iets uitkomen, laat ik het weten.

[Voor 7% gewijzigd door Bard1982 op 29-12-2019 12:52]

• grand admiral Mause
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 05:35
Bard1982 schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat the 1080p een indicatie is van de resolutie waarop het systeem is gespecced. Hoger is hier prima in te stellen en te gebruiken.

• Bard1982
Complimenten voor de klantenservice van Shadow. Kreeg snel het verzoek wat tests te doen en de resultaten door te sturen. Het blijkt dat het probleem was dat mijn PC op een refresh rate van 29 hertz stond en de Shadow PC op 59. Nu heb ik ze beiden op 60 gezet (Sony TV) en video playback is weer vloeiend.

Moet alleen nog even kijken hoe ik voorkom dat op deze frequentie het beeld van mijn PC (en dus ook Shadow) een klein beetje ingezoomd is op mijn Sony TV. Maar dat is een lokaal dingetje, en staat verder los van Shadow.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:56
@Bard1982 bekend probleem met Tv's. Vooral met 4K Tv's. In de settings van je video driver kan je je safe area aanpassen waardoor het wel goed in je TV past. :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• adjep07
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 31-03 20:07
Ik heb mij een aantal weken geleden ook ingeschreven voor de 'wekelijkse' nieuwsbrief. Ik ontvang echter nada ;-( Uiteraard mijn spam map al gecheckt. Identieke situatie bij jullie?

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 03-04 15:03

Heroic_Nonsense

Photorealistic Muppet

adjep07 schreef op zondag 29 december 2019 @ 18:16:
Ik heb mij een aantal weken geleden ook ingeschreven voor de 'wekelijkse' nieuwsbrief. Ik ontvang echter nada ;-( Uiteraard mijn spam map al gecheckt. Identieke situatie bij jullie?
Er wordt weinig gedaan met de nieuwsbrief. Communicatie verloopt Youtube, Discord en de frontend van de clientapplicatie (die laatste natuurlijk alleen voor abonnees).
SlitheryImp schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:34:
[...]

[...]
Net als een lokale Windows-PC kun je vrijwel alle resoluties kiezen, dus ook 4K.

Of jouw favoriete game lekker speelt in 4K op de huidige Shadow-machines, is afhankelijk van de game.

Ik speel zelf op 1440P in high. Zo draaien de meeste games die ik speel lekker, maar in ultra moet ik over het algemeen toch echt terug naar 1080P.

Such Heroic Nonsense

• Bard1982
Omdat het refresh rate probleem opgelost is, nu een aantal uur prima kunnen spelen. Gears 5 draait vloeiend, op de occiasional hick up na. Maar omdat ik toch een lage moeilijkheidsgraad speel, is dat niet zo erg. Toch mooi dat ik nu dergelijke spellen kan draaien op mijn simpele pc.

• badabingbadaboo
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-02 17:23
Zojuist is mijn Shadow pc geactiveerd en ben al helemaal stoked hoe goed het eigenlijk reageert.
Nu gaat het experimenteren van start met games :), zin in!

Barthelomeus#2737

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 07:11
Kan ook niet wachten! Volgende week zal ik een maand abonnement nemen. Iemand al online shooters geprobeerd? Cs:go of rainbowsix siege?

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:48
Tip : Zoek op Google naar 'Shadow tech coupons', zitten meerdere werkende tussen.

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:34

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

Falcon schreef op woensdag 25 december 2019 @ 08:23:
[...]

Gistermiddag geactiveerd, dus uit eindelijk maar 5 dagen geduurd. Ik vind het netjes.

In eerste instanties even gestart op mijn iPhone 8 (was onderweg) en was gelijk al onder de indruk van de snelheid.

In de avond ben ik begonnen om het te proberen op de oude iMacs, zijn bijna gelijk.. 1 heeft een SSD en de ander niet, draaien beide MacOS 10.11.xen ze hebben een vaste verbinding naar een 100/100mbit glasverbinding, hier bleef ik met 2 verschillende situaties Per iMac hangen in het opstart proces:

iMac1. Na het drukken op “Start Shadow” in de Launcher krijg ik een L:100 foutmelding.

iMac2. Bij het opstarten van de Launcher zelf blijft hij op “controleren” wat betreft rechten om dat een programma is buiten de appstore (terwijl ik dit in mijn beveiliging instelling op “elke aanbieder heb staan”

Deze ochtend ga ik weer even verder.. keep you posted ;)
Ondertussen op een nieuwere Macbook Air via 5gzh wordt er regelmatig gegamed. Mijn zoon is enthousiast en vind het ideale oplossing.

De problemen op de oude iMacs ga ik melden bij Shadow, misschien dat er nog iets te oplossen valt.

"You never come second by putting other people first"

• fevo-1190
Aangezien activeren 2 dagen duur heb ik me alvast aangemeld.
Ben ook wel benieuwd hoe een escape from tarkov het doet.
Het is voor mij meer een experiment met de hoop dat alles soepel loopt.
En natuurlijk hoop ik weer geld in m’n zak te houden , want dan hoef ik niet weer een nieuwe laptop te kopen.

• badabingbadaboo
Nou mensen - ik ben over!
Wou een game pc kopen maar voorlopig is dat van de baan.

Ik kan niet anders dan Shadow aanraden - alhoewel ik geen ervaring heb met andere providers.
Ik heb helaas nog niet veel games getest maar zal toch mijn ervaring tot nu toe delen.

Laptop Specs:
3,2 Ghz
nVidia 1060
16gb RAM

Shadow specs:
Xeon 2,4Ghz
nVidia 1080GTX
12gb RAM

Borderlands 3:
Spel is slecht geoptimaliseerd...
Maar toch speelt het lekker weg zonder dat ik iets van verschil merk van input en reactie tussen laptop en Shadow.
Uiteindelijk speel ik dus liever op Shadow dan laptop

Planet Zoo:
Hier werd ik van mijn stoel geblazen.
Mijn laptoppie draait het redelijk maar kwam er pas net achter dat het visuele verschil ENORM is tussen laptop en Shadow.
Ook hier geen last van reactie snelheid en input lag.
En op Shadow draait ie gewoon veel beter, sneller en mooier :)

Mijn advies is tot nu toe is wel dat ik geen competitive shooters zou gaan spelen op Shadow. Het kan wel uiteraard, maar als je de beste wilt zijn zal je toch beter een eigen PC kunnen kopen.

Wellicht later meer als er meer titels zijn gespeeld ;)
(Tips om te testen hoor ik graag)

Barthelomeus#2737

• fevo-1190
badabingbadaboo schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 18:14:
Nou mensen - ik ben over!
Wou een game pc kopen maar voorlopig is dat van de baan.

Ik kan niet anders dan Shadow aanraden - alhoewel ik geen ervaring heb met andere providers.
Ik heb helaas nog niet veel games getest maar zal toch mijn ervaring tot nu toe delen.

Laptop Specs:
3,2 Ghz
nVidia 1060
16gb RAM

Shadow specs:
Xeon 2,4Ghz
nVidia 1080GTX
12gb RAM

Borderlands 3:
Spel is slecht geoptimaliseerd...
Maar toch speelt het lekker weg zonder dat ik iets van verschil merk van input en reactie tussen laptop en Shadow.
Uiteindelijk speel ik dus liever op Shadow dan laptop

Planet Zoo:
Hier werd ik van mijn stoel geblazen.
Mijn laptoppie draait het redelijk maar kwam er pas net achter dat het visuele verschil ENORM is tussen laptop en Shadow.
Ook hier geen last van reactie snelheid en input lag.
En op Shadow draait ie gewoon veel beter, sneller en mooier :)

Mijn advies is tot nu toe is wel dat ik geen competitive shooters zou gaan spelen op Shadow. Het kan wel uiteraard, maar als je de beste wilt zijn zal je toch beter een eigen PC kunnen kopen.

Wellicht later meer als er meer titels zijn gespeeld ;)
(Tips om te testen hoor ik graag)
Ik ga volgende week r6siege en cs:go testen.
Eindig met m’n eigen laptop eigenlijk altijd in top 4 van een match.
Mooi dat jij zo tevreden ben nu ben ik helemaal hyped :o
Kan ik eindelijk rdr2 kopen en spelen :9~

• sn0x0r
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 03-04 16:14
fevo-1190 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 18:32:
[...]

For the record, ik speel zelf RDR2 op m'n Shadow, en dat draait als een tierelier!

• polopolo150
Besef wel dat als RDR2 of Cod:MW erop zit dat je niet al te veel ruimte meer overhoud op je Shadow. :P

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• fevo-1190
polopolo150 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 20:52:
Besef wel dat als RDR2 of Cod:MW erop zit dat je niet al te veel ruimte meer overhoud op je Shadow. :P
Je speel toch maar 1 a 2 games normaal toch?
Ik heb nooit meer dan 2 games op m’n pc staan.
En anders kan je toch ook extra ruimte kopen/huren?

Hoe zit het trouwens met je account als je maand erop zit en vergeet te verlengen om een of andere reden?
Behoud je dan je games en instellingen of moet je dan weer alles opnieuw installeren?

• sn0x0r
fevo-1190 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 21:03:
[...]

Hoe zit het trouwens met je account als je maand erop zit en vergeet te verlengen om een of andere reden?
Behoud je dan je games en instellingen of moet je dan weer alles opnieuw installeren?
Wat het extra ruimte betreft: dat moet nog komen, op dit moment is dat nog niet mogelijk. (Wanneer? Soon.) Tevens zal de extra ruimte vermoedelijk gewone HDD zijn i.p.v. SSD. (Dit kun je ook zien op de pagina waar je kan kiezen tussen de verschillende soorten Shadow en dan zie je dat de 512GB bestaat uit 256GB SSD + 256GB HDD.)

Wat betreft dat laatste ben ik ook benieuwd. Ik kan mij zo voorstellen dat ik soms even een maandje of 2/3 geen behoefte heb aan Shadow, maar ik heb geen idee of ik dan de hele boel 'kwijtraak' of dat het soort van bestaan blijft (als image ofzo wellicht)?

• john milton
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-03 06:30
Ik begreep uit hun FAQ één maand.

No(ob) one lives forever

• fevo-1190
john milton schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:46:
Ik begreep uit hun FAQ één maand.
Oké nou dat is op-zich prima , want vooral in de zomer maanden game ik vrijwel niet (2 kleine dwergen 1&2 jaar thuis).
@sn0x0r 256SSD en daarna 256HDD is toch prima.
Speel nu met 126SSD en 500 HDD op m’n laptop.

• badabingbadaboo
fevo-1190 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 18:32:
[...]

Yep rd2 staat ook op mijn verlanglijstje maar moet nog even mezelf overtuigen dat ik de PS4 daarvoor niet meer opstart :P

Barthelomeus#2737

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-04 18:51
yep RDR2 wil ik ook graag spelen dit jaar. Heb alleen begrepen dat het niet crossplatform werkt.... Dus. Weet niet of stadia ook een apart platform is of dat het bij pc gamers is inbegrepen. Denk dat als je via shadow speelt je gewoon met andere pc spelers speelt.

[Voor 16% gewijzigd door mark777 op 03-01-2020 12:49]

• fevo-1190
mark777 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:49:
yep RDR2 wil ik ook graag spelen dit jaar. Heb alleen begrepen dat het niet crossplatform werkt.... Dus. Weet niet of stadia ook een apart platform is of dat het bij pc gamers is inbegrepen. Denk dat als je via shadow speelt je gewoon met andere pc spelers speelt.
Shadow is pc gamers en stadia is eigen platform dus enkel stadia spelers(tot nu toe minpunt voor stadia), maar stadia is natuurlijk net gestart.

• mark777
fevo-1190 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:19:
[...]

Shadow is pc gamers en stadia is eigen platform dus enkel stadia spelers(tot nu toe minpunt voor stadia), maar stadia is natuurlijk net gestart.
hmm tja. denk niet dat de stadia playerbase erg groot is dan. Misschien toch maar naar shadow. Of ik hoop dat ze het snel crossplatform maken. Kan toch niet zo moeilijk zijn?

• fevo-1190
mark777 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:45:
[...]

hmm tja. denk niet dat de stadia playerbase erg groot is dan. Misschien toch maar naar shadow. Of ik hoop dat ze het snel crossplatform maken. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Dat is inderdaad minpunt voor stadia.
Je maar andere partijen moeten dat ook wel willen natuurlijk. Denk dat stadia dat wel wil hoor.

• mark777
fevo-1190 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:34:
[...]

Dat is inderdaad minpunt voor stadia.
Je maar andere partijen moeten dat ook wel willen natuurlijk. Denk dat stadia dat wel wil hoor.
welke partijen zou dan moeilijk doen?

• NathanJ
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:19
sn0x0r schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 20:34:
[...]

For the record, ik speel zelf RDR2 op m'n Shadow, en dat draait als een tierelier!
Welke settings gebruik je voor rdr2? Ik wil graag gebruik maken van m'n 1440p scherm en weet niet of ik eventueel een geüpgraded Shadow most pakken in April.

• polopolo150
fevo-1190 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 21:03:
[...]

Ik heb in 2019 een gaming laptop gekocht en daar zat 1 tb storage in. Dat heb ik vervangen naar 3 tb storage bijvoorbeeld. Vind het enorm fijn om lekker veel storage te hebben.

Wat betreft de Shadow. Daar zou ik dus graag Cod:MW en RDR 2 tegelijk op willen hebben maar dat gaat dus niet. Had extra storage besteld in eerste instantie maar dat is er pas om april 2020. Dus ik doe het nu met andere spellen.

• fevo-1190
mark777 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:33:
[...]

welke partijen zou dan moeilijk doen?
Ben er niet bij , maar psn en microsoft bijv?
polopolo150 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 22:01:
[...]

Ik heb in 2019 een gaming laptop gekocht en daar zat 1 tb storage in. Dat heb ik vervangen naar 3 tb storage bijvoorbeeld. Vind het enorm fijn om lekker veel storage te hebben.

Wat betreft de Shadow. Daar zou ik dus graag Cod:MW en RDR 2 tegelijk op willen hebben maar dat gaat dus niet. Had extra storage besteld in eerste instantie maar dat is er pas om april 2020. Dus ik doe het nu met andere spellen.
Ja oke daar verschillen wij in dan. Ik heb namelijk nooit meer dan 2 games op m’n laptop.

• sn0x0r
NathanJ schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:04:
[...]

Welke settings gebruik je voor rdr2? Ik wil graag gebruik maken van m'n 1440p scherm en weet niet of ik eventueel een geüpgraded Shadow most pakken in April.
Ik gebruik de default settings, heb vanwege m'n enthousiasme in het spelen nog niet gekeken naar het tweaken van de settings. Ik speel zelf op 1080p overigens. (Ik ben bij gamen overigens ook niet mega 'picky' in het zo hoog mogelijk krijgen van settings, sterker nog, ik zet ze zelfs snel net iets te laag zodat ik zeker een vloeiende experience heb)

• polopolo150
Sinds Shadow in Nederland beschikbaar is eens gekeken naar leuke manieren om er gebruik van te maken. Zo leek het me leuk om dit in combinatie met een Android TV te proberen. Opzich ben ik er wel tevreden mee! Maar er zitten wel haken en ogen aan.

In eerste instantie een Xiaomi Mi Box S gekocht. Shadow werkte er fantastisch op in combinatie met een draadloze muis en toetsenbord. Zo'n eentje waar je een USB dongeltje erbij krijgt. Echter werkt de device zelf niet lekker waardoor ik het heb teruggestuurd. Afgelopen avond heb ik een NVIDIA Shield TV gekocht met een bluetooth toetsenbord en muis set. Dat werkt opzich prima voor huis, tuin & keuken gebruik maar net heel even een schiet spelletje geprobeerd en merkte toch een latency. Deze latency verwijt ik aan mijn bluetooth apperatuur. Zo ook wanneer ik dit bericht tik zit er net een kleine latency in voordat het op het scherm beland. Een game als Civilization zou ik er wel prima op willen spelen. Met een controller heb ik het nog niet geprobeerd op een NVIDIA Shield.Dat werkte wel prima op de Xiaomi dus ga er eigenlijk van uit dat dit wel speelbaar moet zijn via Shadow op een Android TV apparaat. :)

• Kevin89
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 03-04 07:50
Ik zat bij de eerste 1000 Nederlandse Shadow registraties, en moet zeggen dat het echt een uitkomst is. Een gaming laptop maakt toch wat te veel lawaai om comfortabel te zijn, en hiermee kan ik zo af en toe gewoon een spel op hoge settings spelen zonder lawaai. Ideaal!

Games die ik tot nu toe heb gespeeld via Shadow: Halo, Gears of War 5, Battlefield 4, AoE 2 DE, WoW Classic. Alles zonder problemen in hoogste settings op 1920x1200. Het verschil tussen WiFi en bekabeld is overigens wel groot: zou echt aanraden om met kabel te werken.

Verbeterpunten voor de service zouden voor mij zijn:

- allocated bandwith onthouden; ik zet dit nu elke keer handmatig op het hoogste;
- mogelijkheid om extra storage te kopen

• mark777
Kevin89 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 10:24:
Ik zat bij de eerste 1000 Nederlandse Shadow registraties, en moet zeggen dat het echt een uitkomst is. Een gaming laptop maakt toch wat te veel lawaai om comfortabel te zijn, en hiermee kan ik zo af en toe gewoon een spel op hoge settings spelen zonder lawaai. Ideaal!

Games die ik tot nu toe heb gespeeld via Shadow: Halo, Gears of War 5, Battlefield 4, AoE 2 DE, WoW Classic. Alles zonder problemen in hoogste settings op 1920x1200. Het verschil tussen WiFi en bekabeld is overigens wel groot: zou echt aanraden om met kabel te werken.

- allocated bandwith onthouden; ik zet dit nu elke keer handmatig op het hoogste;
volgens mij kun al extra storage kopen hoor.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23:58
mark777 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 11:19:
[...]

Nope, pas in april

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• Pierre_nr1
mark777 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 11:19:
[...]

Je kan het 'pre-orderen' op dit moment, maar wordt pas in april actief.

• fevo-1190
Ga nu rainbowsix opstarten en alles op
Ultra wow heerlijk!
Normaal speel ik op extra low

Zit momenteel op 180fps en 1ms staat eronder.

Oke speel op 9ms en rond 160/180fps en ping van rond 9.

Gewoon perfect.

Ps . Speel gewoon op wiFi

[Voor 48% gewijzigd door fevo-1190 op 04-01-2020 13:15]

• Kevin89
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 12:18:
[...]

Je kan het 'pre-orderen' op dit moment, maar wordt pas in april actief.
Ik zie nog nergens de mogelijkheid om extra bij te kopen of een pre-order te plaatsen.Bij My Shadow heb je wel het menu-item "Monitor storage", maar daar staat de volgende melding "The additional terabyte upgrade is currently unavailable due to high demand! We will provide an update regarding its availability this summer - stay tuned via our social media channels and newsletter."..nog even wachten dus!

• Pierre_nr1
Kevin89 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:12:
[...]

Ik zie nog nergens de mogelijkheid om extra bij te kopen of een pre-order te plaatsen.Bij My Shadow heb je wel het menu-item "Monitor storage", maar daar staat de volgende melding "The additional terabyte upgrade is currently unavailable due to high demand! We will provide an update regarding its availability this summer - stay tuned via our social media channels and newsletter."..nog even wachten dus!
Niet als bestaande klant, maar nieuwe klanten kunnen wel een pre-order plaatsen.

https://shop.shadow.tech/nlnl/pre-order

• SlitheryImp
Kevin89 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:12:
Heb je de 'Shadow is getting an upgrade: Our new offers are here!' email ontvangen? daar staat beschreven hoe het werkt voor bestaande 'Dutch 1000' klanten.(ik kreeg m op 12 december)
“Ok, but why should I pay more than what I currently pay for the BOOST offer?” you may ask. That’s because it is the only way of getting extra storage or our one and only Shadow Ghost. Of course, if you want to keep the current plan you are on, you are free to do so!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:12
Kevin89 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 10:24:

Let wel dat het spelen van Blizzard games op een cloud pc tegen de EULA is en je de kans op een ban riskeert.

• Kevin89
SlitheryImp schreef op zondag 5 januari 2020 @ 09:38:
[...]

Heb je de 'Shadow is getting an upgrade: Our new offers are here!' email ontvangen? daar staat beschreven hoe het werkt voor bestaande 'Dutch 1000' klanten.(ik kreeg m op 12 december)

[...]
Die mail heb ik helemaal over het hoofd gezien, maar ik heb 'm wel inderdaad! Dat verklaart het. Wellicht wel de moeite om de switch te maken, gaat niet lang duren voordat de huidige disk vol is namelijk.
VeeGee schreef op zondag 5 januari 2020 @ 10:59:
[...]

Let wel dat het spelen van Blizzard games op een cloud pc tegen de EULA is en je de kans op een ban riskeert.
Oei, dat heb ik nog nooit gehoord. Dat is wel echt jammer, ik ben juist door WoW gaan kijken om dat op een betere PC te spelen. :( Aan de andere kant, so far so good en als het gebeurt scheelt dat weer wat game uren per week :+

• fevo-1190
Meerdere last van een of ander gigantisch update?
Hij is al 15min aan het updaten en pas 22%?

• sn0x0r
fevo-1190 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:13:
Hier niet in ieder geval, maar ik draai wel de Shadow Beta client.

• fevo-1190
Heb net escape from tarkov geïnstalleerd en daar heeft die het wel zwaar mee hoor.
Moet wel zeggen dat de game verre van af is nog.

• mark777
fevo-1190 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:08:
Heb net escape from tarkov geïnstalleerd en daar heeft die het wel zwaar mee hoor.
Moet wel zeggen dat de game verre van af is nog.
escape from tarkov is ook nog beta. Maar ziet er wel tof uit.

• badabingbadaboo
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:29:
[...]

Niet als bestaande klant, maar nieuwe klanten kunnen wel een pre-order plaatsen.

https://shop.shadow.tech/nlnl/pre-order
Wellicht overbodige informatie maar ik heb ook aan Sahdow gevraagd wanneer de diensten in NL uitkomen, hier het antwoord:

Thank you for contacting the Support Hero Team!

The Ultra and the Infinite offers will get activated in April 2020, we can see that you pre-ordered the boost offer, and your account is activated.

You have 2 options instantly:

1-Keep using your current boost and wait until April 2020, then upgrade your subscription to the "ultra". Note that this method depends on how many "Ultra" slots are left.

2-Create different e-mail and pre-order the"Ultra", keep using the boost until the activation of the "ultra" then you can cancel the boost and begin using the Ultra subscription.

We remain available for any other questions.

Best regards, The Godfather.

Questions regarding the Pre-Orders? Check out our FAQ:
https://shadow.tech/gben/faq

Barthelomeus#2737

• Bard1982
fevo-1190 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:13:
Ik heb het nu ook. Kreeg melding dat er een update was voor de launcher, nu staat hij al 45 minuten op 53% 'restarting your shadow' en ook 'do not close the shadow launcher during the update'. Ticket aangemaakt bij support, die waren de vorige keer erg snel. Hoe is het bij jou afgelopen?

Edit: hij doet het weer, ruim anderhalf uur later.

[Voor 5% gewijzigd door Bard1982 op 06-01-2020 19:31]

• fevo-1190
Bard1982 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:34:
[...]

Ik heb het nu ook. Kreeg melding dat er een update was voor de launcher, nu staat hij al 45 minuten op 53% 'restarting your shadow' en ook 'do not close the shadow launcher during the update'. Ticket aangemaakt bij support, die waren de vorige keer erg snel. Hoe is het bij jou afgelopen?

Edit: hij doet het weer, ruim anderhalf uur later.
Ja erg lange update geweest.
Speel momenteel escape from tarkov, maar die loopt niet echt vloeiend hoor. Redelijk wat frame drops.
Voor de rest speel ik games als r6siege op de hoogste instellingen met +-150fps en 9ms en ping van 9.

Merk totaal geen vertraging ook niet in het geluid.

• nils7
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 03-04 15:49
Nog 3 weken en dan start mijn infinite.
Vrees dat mijn enige beperking de WIFI gaat zijn op de mancave om 4K te gamen.
Gaat nu net lastig in sommige games maar Netflix gaat prima dus weet niet of het shadow is dat net nog wat tekort komt of toch de 75+ mbps verbinding.

iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• grand admiral Mause
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 05:35
Ben nu een week of 3 verder. Speel voornaamlijk world of tanks (relatief trage multiplayer fps). Ping van de shadow naar de server is gemiddeld 10ms en van shadow naar huis 10-15ms. Prima te doen, stream op 5ghz met de stream capped op 45mbps. Merk af en toe wel wat framedrops, vooral in de avond. Zeker niet onspeelbaar maar wel merkbaar. Ben benieuwd waar het aan ligt. Ga later nog wel een keer bedraad proberen. Ook wellicht de max framerate op de shadow proberen te cappen nu schommelt dat tussen de 90 en de 200fps. Als de shadow verbinding toch capped is op 60 dan heeft het geen zin op hoger te zitten.

• polopolo150
Sinds een recente update begon Shadow flink te laggen met games op mijn laptop. Van alles geprobeerd qua bitrate, instellingen, Shadow resetten, Beta, etc. Vervolgens als laatste wanhoop poging de GPU drivers geupdate van NVIDIA. Toen zat er een flinke verbetering in! Vervolgens via Discord de tip gekregen om Shadow in de NVIDIA Control Panel te locken op de internal GPU (Intel). Sindsdien geen lagg meer te bekenen.

Hoop dat dat de oplossing is! Erna heerlijk zitten gamen erop :)

Edit: Vreemd. Vandaag werkte het weer niet. MSHybrid maar uitgezet op mijn laptop waardoor heel mijn interne GPU niet meer wordt gebruikt. Nu werkt het weer wel. Maar volgens mij heeft het ook gewoon meer te maken met dat ik af en toe op een server van Shadow zit waar er geen enorme load zit waardoor het allemaal beter werkt.

[Voor 25% gewijzigd door polopolo150 op 13-01-2020 18:57]

• fevo-1190
Ik moet zeggen dat ik totaal geen last van lags etc heb.
En je hoor ook redelijk wat mensen over sound dat vertraging heeft.
Ik heb van alles nog niks gemerkt.
Heb mijn download op 40mb gezet.

Enkel bij escape from tarkov merk ik wat framedrops, maar schijnt normaal te zijn aangezien de game nog in beta fase zit.

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 03-04 15:46

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Ik moet zeggen dat bij mij binnen de shadow de download snelheid erg fluctueerd. Waar ik eerst echt minstens 100MB/s haalden haal ik nu soms maar 5 ... meer mensen last van ?

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• fevo-1190
Xenophoben schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:56:
Ik moet zeggen dat bij mij binnen de shadow de download snelheid erg fluctueerd. Waar ik eerst echt minstens 100MB/s haalden haal ik nu soms maar 5 ... meer mensen last van ?
Als ik op startpagina sta dan is het rond 5 en als ik dan ga gamen en wat meer vraag dan schiet die omhoog.

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 03-04 15:46

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Ik merk het bij het downloaden van Steam en Battle.net

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• Pierre_nr1
Xenophoben schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:55:
Ik merk het bij het downloaden van Steam en Battle.net
Ik heb net een KPN Speedtest gedaan vanuit mijn Shadow. Een constante 1000Mbps download en een 100Mbps upload. Shadow heeft zijn internetconnectie dus wel goed voor elkaar, de vertraging die jij ondervindt gebeurt op een andere plek.

• adjep07
Sinds gisteren ben ik ook Nvidia GeForce NOW Beta gebruiker. Heeft een van jullie dit ook geinstalleerd staan in Shadow? Zo ja, hoe bevalt die combi? De Nvidia GNB Android app werkt bij mij overigens niet, eerste indruk dus al niet zo positief. Snel internet thuis nl en moderne router.

• Juzzuts
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 00:07
Waarom wil je een gamestream service gebruiken in een remote desktop omgeving? Lijkt me voor enkel meer latency en artifacts zorgen.

• mark777
adjep07 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:34:
Sinds gisteren ben ik ook Nvidia GeForce NOW Beta gebruiker. Heeft een van jullie dit ook geinstalleerd staan in Shadow? Zo ja, hoe bevalt die combi? De Nvidia GNB Android app werkt bij mij overigens niet, eerste indruk dus al niet zo positief. Snel internet thuis nl en moderne router.
dacht dat geforce now hetzelfde was als shadow.

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:21
adjep07 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:34:
waarom wil je geforce now binnen shadow gebruiken? Dat is toch een game stream service om een game stream service te streamen? Die snap ik niet. Geforce now is wat betreft mogelijkheden veel gelimiteerder dan Shadow.

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• badabingbadaboo
polopolo150 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:05:
Sinds een recente update begon Shadow flink te laggen met games op mijn laptop. Van alles geprobeerd qua bitrate, instellingen, Shadow resetten, Beta, etc. Vervolgens als laatste wanhoop poging de GPU drivers geupdate van NVIDIA. Toen zat er een flinke verbetering in! Vervolgens via Discord de tip gekregen om Shadow in de NVIDIA Control Panel te locken op de internal GPU (Intel). Sindsdien geen lagg meer te bekenen.

Hoop dat dat de oplossing is! Erna heerlijk zitten gamen erop :)

Edit: Vreemd. Vandaag werkte het weer niet. MSHybrid maar uitgezet op mijn laptop waardoor heel mijn interne GPU niet meer wordt gebruikt. Nu werkt het weer wel. Maar volgens mij heeft het ook gewoon meer te maken met dat ik af en toe op een server van Shadow zit waar er geen enorme load zit waardoor het allemaal beter werkt.
Hm, ik heb dit ook wel ervaren maar nooit echt verder iets mee gedaan.
Ik moet ook zeggen dat BL3 niet lekker speelt maar met een shooter (toetsenbord en muis) wil ik dan echt optimale response tijd.
Maar Planet Zoo en Transport Fever.. Heerlijk!!!

On-topic: Ga ik toch ook maar een keertje uitzoeken.
Heb trouwens zelf nvidia drivers gedownload op de shadow maar merkte daarmee geen verschil.

Barthelomeus#2737

• polopolo150
@badabingbadaboo de GPU updaten bedoelde ik dan ook op mijn laptop. :)

• polopolo150
Noot: borreltje op. Wou het even kwijt.

Vandaag naar een Shadow meet gegaan in Amsterdam. Dit werd in de Shadow Discord aangekondigd en ben gegaan. Ik vond het enorm fijn dat Shadow hun klanten willen ontmoeten en enorm veel gevraagd over wat we wouden inclusief vragen over de Nederlandse markt. Kon ook veel kwijt over wat ik zelf wou wat ik enorm fijn vind. Ze willen dit vaker doen dus mochten jullie passionate zijn over Shadow dan raad ik jullie dit enorm aan!

• mark777
polopolo150 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 21:25:
Noot: borreltje op. Wou het even kwijt.

Vandaag naar een Shadow meet gegaan in Amsterdam. Dit werd in de Shadow Discord aangekondigd en ben gegaan. Ik vond het enorm fijn dat Shadow hun klanten willen ontmoeten en enorm veel gevraagd over wat we wouden inclusief vragen over de Nederlandse markt. Kon ook veel kwijt over wat ik zelf wou wat ik enorm fijn vind. Ze willen dit vaker doen dus mochten jullie passionate zijn over Shadow dan raad ik jullie dit enorm aan!
interesant. komt er ook een gratis variant net als bij google stadia? :?

• schumi1986
mark777 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 21:50:
[...]

interesant. komt er ook een gratis variant net als bij google stadia? :?
Waar Google met Stadia door het gratis aan te bieden alsnog voordeel heeft omdat er toch games gekocht moeten worden waar Google op verdiend is dit bij Shadow natuurlijk niet het geval en dus zal er nooit een gratis variant komen.

• mark777
schumi1986 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 22:03:
[...]

Waar Google met Stadia door het gratis aan te bieden alsnog voordeel heeft omdat er toch games gekocht moeten worden waar Google op verdiend is dit bij Shadow natuurlijk niet het geval en dus zal er nooit een gratis variant komen.
denk het niet. Google is meer geinteresseerd in data van gebruikers en dat weer gebruiken voor ads.

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 03-04 15:03

Heroic_Nonsense

Photorealistic Muppet

mark777 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:45:
[...]

denk het niet. Google is meer geinteresseerd in data van gebruikers en dat weer gebruiken voor ads.
...en Shadow niet, dus heeft Shadow geen incentive om een gratis variant aan te bieden.

Such Heroic Nonsense

• polopolo150
Een oplossing zoals Shadow kost ook enorm veel geld voor het bedrijf. Wel hebben we verteld dat we willen dat Shadow met een trial komt. Dat zou al enorm helpen om enige sceptici weg te werken ervan. Maar dat zou best een dure oplossing zijn werd ook aangegeven door Head Strategy & Growth van Shadow.

Trouwens een opvallend feitje de dag erna gehoord. We hebben geklaagd over dat Shadow niet binnen de twee dagen leverde deze maand. Dit trok de medewerker die zelf de verantwoordelijke is hiervoor enorm aan. Vandaag op de Shadow Discord heeft iemand het besteld en ook net een Shadow Boost geactiveerd gekregen. Mocht dit waar zijn dan hebben ze echt enorm snel iets met onze feedback gedaan. :)

Leek te mooi om waar te zijn bovenstaande.

[Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 20-01-2020 20:23]

• mark777
polopolo150 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 18:10:
Een oplossing zoals Shadow kost ook enorm veel geld voor het bedrijf. Wel hebben we verteld dat we willen dat Shadow met een trial komt. Dat zou al enorm helpen om enige sceptici weg te werken ervan. Maar dat zou best een dure oplossing zijn werd ook aangegeven door Head Strategy & Growth van Shadow.

Trouwens een opvallend feitje de dag erna gehoord. We hebben geklaagd over dat Shadow niet binnen de twee dagen leverde deze maand. Dit trok de medewerker die zelf de verantwoordelijke is hiervoor enorm aan. Vandaag op de Shadow Discord heeft iemand het besteld en ook net een Shadow Boost geactiveerd gekregen. Mocht dit waar zijn dan hebben ze echt enorm snel iets met onze feedback gedaan. :)

Leek te mooi om waar te zijn bovenstaande.
een trail is een goed idee! zou ik zeker proberen als alle pakketen ten minste beschikbaar zijn in april geloof ik. Vind het nog steeds veel geld per maand. Maargoed ik hoef natuurlijk niet 1 jaar lang een abo.

• polopolo150
mark777 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 20:48:
[...]

een trail is een goed idee! zou ik zeker proberen als alle pakketen ten minste beschikbaar zijn in april geloof ik. Vind het nog steeds veel geld per maand. Maargoed ik hoef natuurlijk niet 1 jaar lang een abo.
Wat je op dit moment heb is dat je binnen 14 dagen je order kan cancelen mocht je niet tevreden zijn. :)

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03:46

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Code redeemed by AMD.. (email ingevuld)
Ingelogd met Microsoft store account.. (Andere email)
helemaal NIKS te zien.
Nieuwe account aangemaakt bij Microsoft.. (email van AMD redeem ingevuld)
helemaal NIKS te zien.
Echt vermoeiend, hoe ingewikkeld kunnen ze het maken.

Weet iemand misschien de oplossing?

Niet langer relevante vraag.
Heb backup van vanmorgen teruggezet.

Gamegedoe had Games Service geinstalleerd die ik niet mocht de-installeren.
Wil niets meer met gamepass en xbox te maken hebben.
Echt trieste rommel.

[Voor 27% gewijzigd door MrMonkE op 20-01-2020 23:33. Reden: Geen intreresse meer voor deze software]

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

• BinaryRun
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-03 23:45
Wat is jullie ervaring met Shadow of Paperspace in combinatie met simulatie games?
  • Cities Skylines
  • Planet Coaster
  • OMSI 2
  • Planet Zoo
  • European Truck Simulator
Ik zit er namelijk over te denken om één van deze diensten aan te schaffen. Sinds 1.5 jaar heb ik namelijk alleen nog maar een PS4 i.v.m. studie en het niet hebben van ruimte voor 2 systemen. (PC + laptop) Hoewel mijn ThinkPad erg prettig is, heeft deze zeker niet de CPU kracht voor deze single-threaded games.

De laatste tijd baal ik er toch wel erg van dat ik deze games niet (goed) kan draaien en zonder geld voor een gaming setup, lijkt Shadow.tech of Paperspace wel een goede oplossing.

• Webgnome
@BinaryRun voor wat betreft Skylines zou ik in het officiele skylines topic even zoeken. Er is genoeg over geschreven. Lang verhaal kort: shadow werkt

• BinaryRun
Webgnome schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:06:
@BinaryRun voor wat betreft Skylines zou ik in het officiele skylines topic even zoeken. Er is genoeg over geschreven. Lang verhaal kort: shadow werkt
Er staat inderdaad wel iets in het topic, maar geen informatie over city grootte (aantal inwoners) en/of FPS, dus heb ik daar niet aan. Het feit dat de CPU van Shadow slechts 2.5Ghz is (met boost tot 3.4Ghz) vind ik dan toch vrij weinig voor zulke single core games.

• adjep07
@BinaryRun Mijn zoon speelt zo nu en dan Planet Coaster zonder issues. Wij hebben Shadow Boost. Je kunt het toch een maand proberen?

• Webgnome
BinaryRun schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 23:30:
[...]

Er staat inderdaad wel iets in het topic, maar geen informatie over city grootte (aantal inwoners) en/of FPS, dus heb ik daar niet aan. Het feit dat de CPU van Shadow slechts 2.5Ghz is (met boost tot 3.4Ghz) vind ik dan toch vrij weinig voor zulke single core games.
niet? oh..

hier en hier. Verder staat er in dit topic nog dit

• BinaryRun
Webgnome schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 07:51:
[...]

niet? oh..

hier en hier. Verder staat er in dit topic nog dit
Daar staan inderdaad geen feitelijke FPS cijfers in. ;)

Maar ik zal het wel zelf proberen. 8)

• schumi1986
Ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben vooral planet coaster en cities skyline hebben baat bij een snelle cpu wanneer je park/stad groter wordt.

En de cpu van shadow is zwaar ondermaats

• VeeGee
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:12
Het klopt toch dat ze de CPU van de Shadow Boost in januari voor iedereen gaan upgraden naar 3,4 GHz? Op dit moment heb ik nog een 2.5 GHz versie namelijk.

• BinaryRun
VeeGee schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 11:04:
Het klopt toch dat ze de CPU van de Shadow Boost in januari voor iedereen gaan upgraden naar 3,4 GHz? Op dit moment heb ik nog een 2.5 GHz versie namelijk.
Ja en nee. De huidige / nieuwe pakketten noemen ze als 3.4Ghz, maar als je met je muis erover heen gaat dan staat er 2.5Ghz met 3.4Ghz boost.

• schumi1986
Sinds vandaag heb ik geen geluid meer in shadow i.c.m met mijn MacBook Pro. heb nog even met de geluidsinstellingen lopen spelen maar dat maakt geen verschil. bij het aanpassen van de resolutie krijg ik ongeveer 10sec geluid en daarna stopt het.

• BinaryRun
schumi1986 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:22:
Sinds vandaag heb ik geen geluid meer in shadow i.c.m met mijn MacBook Pro. heb nog even met de geluidsinstellingen lopen spelen maar dat maakt geen verschil. bij het aanpassen van de resolutie krijg ik ongeveer 10sec geluid en daarna stopt het.
Hopelijk heb je hier iets aan:

https://i.imgur.com/Et38h3r.png

• schumi1986
Thanx! Dit heeft gewerkt.

• fevo-1190
Ik heb ook geen geluid meer via me hoofdtelefoon, maar wel over m’n laptop zelf. Dus als ik de hoofdtelefoon eruit trek dan heb ik wel geluid..

• mark777
nog Geforce now gebruikers hier? Gaat hier meer over shadow en stadia dus denk trek het wat breder. Heb net mijn Geforce now account gekregen vandaag! Meteen geprobeerd natuurlijk. Het werkt wel maar veel last van verbindings problemen. Geen goeie verbinding en beeld wordt dan VGA beeld lol. Meer mensen hier last van?

• Panini
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-04 11:47
mark777 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:41:
nog Geforce now gebruikers hier? Gaat hier meer over shadow en stadia dus denk trek het wat breder. Heb net mijn Geforce now account gekregen vandaag! Meteen geprobeerd natuurlijk. Het werkt wel maar veel last van verbindings problemen. Geen goeie verbinding en beeld wordt dan VGA beeld lol. Meer mensen hier last van?
Kan van alles zijn, zonder meer info is er weinig over te zeggen. Wat voor (fout)meldingen krijg je?

Heb het in het begin ook gehad, bleek dat onder: 'Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen' instellingen voor mijn VM de problemen veroorzaakte.

• mark777
Panini schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:33:
[...]

Kan van alles zijn, zonder meer info is er weinig over te zeggen. Wat voor (fout)meldingen krijg je?

Heb het in het begin ook gehad, bleek dat de onder: 'Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen' instellingen voor mijn VM de problemen veroorzaakte.
krijg alleen een melding dat de verbinding slecht is en beeld wordt vga resolutie. Verder weet ik het ook niet. Ik heb kpn glasvezel dus daar kan het niet aan liggen.

• Panini
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-04 11:47
mark777 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:50:
[...]

krijg alleen een melding dat de verbinding slecht is en beeld wordt vga resolutie. Verder weet ik het ook niet. Ik heb kpn glasvezel dus daar kan het niet aan liggen.
Staat er geen error code onder de melding?

• mark777
Panini schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:53:
[...]

Staat er geen error code onder de melding?
nope maar vandaag een paar uur gespeeld en geen enkel probleem gehad. Misschien was het maar tijdelijk.

• polopolo150
Shadow delayed

Verder op de Shadow website de volgende status voor Ultra en Infinite pre-orders:

https://media.discordapp.net/attachments/451444699626995723/672456373543370782/unknown.png

Edit: Nederlandse mod zegt dat 2021 alleen voor nieuwe pre-orders geldt.

Edit 2: pre-orders van de Ultra en Infinite krijgen Boost voor de prijs van Boost in de tussentijd.

Edit 3: er komt zo meer informatie specifiek voor Nederland wat betreft de boost orders. Daar geldt dit namelijk niet.

[Voor 34% gewijzigd door polopolo150 op 30-01-2020 17:15]

• sn0x0r
Volgens mij werken ze nu ook met referral codes in Nederland! Tenminste mijn account pagina laat nu een code zien. Geen idee of het werkt, ken niemand met interesse momenteel. *snip*

geen referrals

[Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 31-01-2020 15:18]

• fevo-1190
Wel raar ik moet m’n abonnement verlengen (1feb), maar vooralsnog geen melding niks ervan gehad.

• iFap
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 03:18
polopolo150 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:05:
[Afbeelding: Shadow delayed]

Verder op de Shadow website de volgende status voor Ultra en Infinite pre-orders:

[Afbeelding]

Edit: Nederlandse mod zegt dat 2021 alleen voor nieuwe pre-orders geldt.

Edit 2: pre-orders van de Ultra en Infinite krijgen Boost voor de prijs van Boost in de tussentijd.

Edit 3: er komt zo meer informatie specifiek voor Nederland wat betreft de boost orders. Daar geldt dit namelijk niet.
Hoe join ik de discord van Nederland? Als ik op het linkje van Duitsland klik op de website kom ik uit op de Franse discord channel.

https://help.shadow.tech/...-Shadow-Discord-community

Is het trouwens momenteel niet mogelijk om een Ultra machine te krijgen?

• polopolo150
@iFap Die van United Kingdom joinen en dan aan een greeter zeggen dat je Nederlands bent :)

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True