Mee eens, Ik zie het zelf niet maar maak wel een afweging mocht ik het toestel 2e hands verkopen en de koper ziet het wel. Dan is het welwutwutwhat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:03:
[...]
Wat ook niet geheel onlogisch is lijkt me![]()
Het is een defect/feature/watdanook. Maar nog niet duidelijk wat het is. Als je er geen last van hebt snap ik dat het frustrerend is om continu dergelijke berichten te lezen. Als je er wel last van hebt heb je een aantal optie's:Waarbij "indien vervelend > terugsturen" geldt natuurlijk. In deze situatie is het zo dat die keuze binnen 15 dagen moeten worden gemaakt. Vanuit die overweging snap ik dat mensen erg happig zijn op achterhalen hoe en wat. Dat het een beetje de blauw/goude jurk taferelen begint aan te nemen ben ik wel met je eens. Maar dat neemt niet weg dat er mensen zijn die zo snel mogelijk een keuze willen/moeten maken hierover en dat proberen te doen met alle kleine stukjes info die ze vinden, waardoor een ogenschijnlijk single-topic topic ontstaan van mensen die graag weten wat er aan de hand is.
- Het is softwarematig en er komt een patch voor die het oplost > toestel houden
- Het is softwarematig en er komt geen patch voor/een die het niet oplost > afweging maken hoe vervelend
- Het is hardwarematig > afweging maken hoe vervelend
- Het is daadwerkelijk geen probleem en blijkt user afhankelijk te zijn > afweging maken hoe vervelend
@MAX3400 's idee is nog niet eens zo slecht. Het zou dit topic ontlasten. Maar om te gaan bashen op mensen die het erover hebben gaat mij nog steeds een stap te ver.
Edit: typo

Ik heb nog een paar dagen en besluit dan wat ik doe. Goede, en prijstechnische alternatieven heb ik niet echt. Ga het weekend even verder nadenken.