Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
(Naar mijn mening slaat dat nergens op. Het is puur mathematisch zichtbaar. Hier had de organisatie naar mijn mening beide tot winnaar moeten uitroepen. Zelfs in de F1 is de tijdwaarneming tot op de duizendste seconde. Hier hebben we het over 0,3 milliseconde)
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
hij moet zelf eens aangaan en niet wachten op
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bij F1 rijden ze wel met ongeveer 300 km/h over de finishlijn, dat is wel iets wat het verschil in meetkwaliteit kan verklaren.Rene schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:53:
Een verschil van 0,0003 seconde in de sprint.
(Naar mijn mening slaat dat nergens op. Het is puur mathematisch zichtbaar. Hier had de organisatie naar mijn mening beide tot winnaar moeten uitroepen. Zelfs in de F1 is de tijdwaarneming tot op de duizendste seconde. Hier hebben we het over 0,3 milliseconde)
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgens mij zendt Eurosport 2 de etappe wel helemaal uit.Fiber schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:47:
Vandaag kan wel eens een mooie dag worden. Alleen erg jammer dat we niet vanaf de start mogen kijken...
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
edit: Duitsland zendt ook al uit.
[ Voor 19% gewijzigd door Andamanen op 08-07-2017 14:09 ]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
How do you save a random generator ?
Leuk...? Zeker! Massasprint...? Denk het niet! Vandaag wordt het Gesink!enchion schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 16:17:
Eindelijk een leuke etappe, die toch misschien een massasprint kan gaan worden.
Of een andere vluchter, of toch Froome of een andere grote naam...
Ik weet niet of dat plateau goed is voor Gesink zijn kansen, geen idee hoe sterk hij is op vlakkere gedeeltes in vergelijking met de anderen vooraan.
Coltrui schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 16:34:
Ik zie nu niet echt in detail wat die laatste 12km inhouden, maar een minuut op 12km vlak is niet zo veel.

Niet geheel vlak, gaat lastig worden, maar anderhalve minuut kan genoeg zijn.
Die Calmejane gaat echt vreselijk hard. Ik vrees dat Gesink het net niet gaat redden...Coltrui schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 16:34:
Ik zie nu niet echt in detail wat die laatste 12km inhouden, maar een minuut op 12km vlak is niet zo veel.
Denk het niet inderdaad. Het gat wordt ook alleen maar groter. Wellicht dat hij nog iets goed kan rijden op dat kleine stukje omhoog, maar het zal niet genoeg zijn.Fiber schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 16:44:
[...]
Die Calmejane gaat echt vreselijk hard. Ik vrees dat Gesink het net niet gaat redden...
Wel benieuwd naar Démare.
Edit: en nu krijgt die Fransman een kramp
[ Voor 16% gewijzigd door Coltrui op 08-07-2017 16:48 ]
En herpakt zich snel, Gesink gaat ook moeilijk
[ Voor 51% gewijzigd door Sjurm op 08-07-2017 16:50 ]
@Teamlottojumbo: Gesink verdient toch een biertje in het hotel vanavondMikeyMan schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 16:51:
Maar ook gesink is stuk.
Gesink tweede. Net niet!
[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 08-07-2017 16:56 ]
Die tijdslimiet is bij de NOS ook al wel langs gekomen hoor.Oekiejoekie schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:24:
Tijdslimiet op 45.59... Te horen op de belg, want de NOS is alweer naar de herhaling van ouwe meuk...
Oke, ik stond ook ff te koken tussendoor... Maar irritant dat ze een zoveelste herhaling instarten, terwijl er nog renners binnenkomenSjurm schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:25:
[...]
Die tijdslimiet is bij de NOS ook al wel langs gekomen hoor.
Binnengekomen op 37.33. Dus hij mag door. Maar of hij het gaat halen ???MikeyMan schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:32:
Gaat demare het halen?
Als de dokter wat kan doen aan wat hij onder de leden heeft komt hij misschien vandaag wel door, en dan heeft hij de rustdag weer. is er niets aan te doen op zo'n korte termijn dan zal vandaag een erg lastige dag worden met zo'n 30KM berg op aan 10% gemiddeld en nog een sloot aan berg kilometers aan een wat lager percentage omhoog. Voordeel kan echter wel zijn dat er meer afdalingen zijn, waar de sprinters normaliter flink goedmaken op het pelotonnetje dat er nog is.Oekiejoekie schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:35:
[...]
Binnengekomen op 37.33. Dus hij mag door. Maar of hij het gaat halen ???
[ Voor 76% gewijzigd door Dennism op 09-07-2017 11:31 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Distoration op 09-07-2017 12:26 ]
Hoop dat het meevalt en we Gesink snel weer op de fiets zien
Sporza meldde een blokkage in de onderrug.Coltrui schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:25:
Gesink bleef blijkbaar na zijn val gebukt staan en geraakte moeilijk weer rechtop - rug geraakt of zo?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Breuk jn wervelkolom Gesink
[ Voor 41% gewijzigd door Hackus op 09-07-2017 16:09 ]
We hebben wel de dubbel in de Giro vandaag. Dumoulin en van der Breggen.
Bauke
Gesink blijft toch een pechvogel, zo jammer.
Froome pech? Oeiii. Wel goed voor de spanning
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 16:14 ]
Aru maakt er iig gebruik van
Niet minder smerig als hoe Sky het wielrennen verpest... Berekenend rijden, geen stap te veel doen. Dat is geen wielerteam, dat is een ploegleider die aan de hand van wattmeters en hartslagmeters vanuit de auto zit te gamen...Exocet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:13:
Smerig van Aru zeg
Laat ze alsjeblieft die hele telemetrie en oortjes verbieden, zodat renners zelf domme of briljante acties kunnen doen...
Waarom moet je hand in hand rijden ?Exocet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:13:
Smerig van Aru zeg
Er is geen val maar materiaal pech
Na een vrij saaie 1e week is dit eindelijk een geweldige etappe!
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Daar is de knuppel van Aru, gevolgd door Porte. Ik ben helaas bang dat Sky/Froome alles kan pareren.
[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 16:26 ]
Maar de rest wel?Exocet schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:28:
Vind froome er toch niet overtuigend uit zien
En quintana gaat volgend jaar denk ik niet weer de Giro en tour rijden.
[ Voor 46% gewijzigd door Exocet op 09-07-2017 16:35 ]
Is nog wel een stuk, wordt lastig.
[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 09-07-2017 16:37 ]
Dat was ook kort ritje tov de komende 22.5kmVos schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:32:
[...]
Maar zijn tijdrit was behoorlijk zwak. Ik hoop wel dat hij mee kan doen tot het eind natuurlijk
Een van de weinigen die Froome kan bedreigen. Allemachtig wat een val.... dat lijkt wel klaar te zijn

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 09-07-2017 16:39 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat ziet er niet goed uit... zelfs geen poging om overeind te komen...RoD schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:39:
Porte onderuit
Een van de weinigen die Froome kan bedreigen. Allemachtig wat een val.... dat lijkt wel klaar te zijn
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rijdt er niet standaard een ambulance mee?Erulezz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:43:
Dat zag er echt slecht uit... Direct gestabiliseerd. Duurt ook nog wel even op die smalle weg voordat de ambulance er is lijkt mij
Ja, snap ik ook niet.PatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:43:
Waarom niet de finish bovenop de berg in een koninginnerit? Volgens mij doen ze het er om... valpartijen = sensatie! En ondertussen vallen de concurrenten van Froome af en wordt de tour steeds minder interessant.
Ja meerdere maar die rijden toch best ver achteraan? De medische dienst met die cabrio was er wel snel maar hij moet ook wel snel afgevoerd worden denk ik op dat gevaarlijke stuk als straks iedereen naar beneden komt denderen daarJeroenTheStig schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:43:
[...]
Rijdt er niet standaard een ambulance mee?
Ja maar niet tussen elke groep... En het rijdt nogal langgerekt vandaag (die zal dus achter Demare rijden, op 40 minuten ?)JeroenTheStig schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:43:
[...]
Rijdt er niet standaard een ambulance mee?
Daar zijn motoren voorSoldaatje schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:46:
De motor schuurt ook over asfalt zo te horen.
(Ben wel blij dat ik niet meerijdt op de motor bij de tour
Porte in de ambulance...
[ Voor 5% gewijzigd door Oekiejoekie op 09-07-2017 16:48 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Winnen op Quintana? Niet verliezen op Bardet.PatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:49:
Waarom laten ze Froome nu niet zelf dit gat dichtrijden? Wat een sukkels... rijden voor de 2e plek.
Waarom gaat Barguil niet in het wiel zitten?
[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 09-07-2017 16:51 ]
Dus... 2e worden achter Froome.

Waarom zou Froome het gat dichtrijden dan? Al z'n concurrenten heeft hij om zich heen en hij rijdt al in het geel.PatrickC schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:49:
Waarom laten ze Froome nu niet zelf dit gat dichtrijden? Wat een sukkels... rijden voor de 2e plek.
[ Voor 4% gewijzigd door scrappy.doo op 09-07-2017 16:54 ]