Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
@Ewivis?Anonymoussaurus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:43:
[...]
Nee, maar die van AliExpress werken prima: https://www.aliexpress.co...0171101004200&needQuery=n
@Ewivis
Ik heb ook zo'n kabel besteld. USB hubje in de auto die 2,4 levert per poort. Dus opladen doet ie best aardig snel (niet zo snel als dash, maar dat is voor mij ook niet nodig..)
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik tagde jou erbij omdat je vroeg om het bij Ebay of OnePlus te bestellen. Of was het een vraag aan winchester13? Ligt er maar net aan hoe je de zin leestEwivis schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:01:
@Ewivis?![]()
Ik heb ook zo'n kabel besteld. USB hubje in de auto die 2,4 levert per poort. Dus opladen doet ie best aardig snel (niet zo snel als dash, maar dat is voor mij ook niet nodig..)
Weet ik niet meer haha! Heb het via ebay geregeld iig! Werkt prima!Anonymoussaurus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:03:
[...]
Ik tagde jou erbij omdat je vroeg om het bij Ebay of OnePlus te bestellen. Of was het een vraag aan winchester13? Ligt er maar net aan hoe je de zin leest.
Ja! Exact dat! Heel irritant. Verder zit 'ie echt perfect, goeie touchresponse en alles, maar zo zonde dat 'r van die zwarte randen omheen zitten. Waarom heeft 'ie uberhaupt die zwarte randen en is 'ie niet gewoon transparant? Zou mij veel logischer lijken.franssnarf schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:38:
[...]
Heb sinds gisteren de chyi 4dv2 (maar volgens de doos 5d) erop zitten en ben niet tevreden.
Hij lag meteen goed op mijn scherm zonder stof of schuin maar je levert aan beide kanten 1 a 2mm scherm in.(komt door de dikkere zwarte rand)
Ik heb gelijk een ander besteld, die gaat niet helemaal over t' scherm heen zoals deze, maar slechts grotendeels. Komt als 't goed is vandaag binnen.
Mijn toestel ging van het weekend airborne tijdens het boven mijn hoofd een foto willen maken (met hulp van omstanders vliegles gekregen)
Protector zoals verwacht aan diggelen maar toestel zelf (met 1+ bumpercase) lijkt na een grondige inspectie helemaal niets te hebben.
/edit:
Had er nog een fototje van.

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 13-11-2017 13:10 . Reden: typo ]
Op zich heb ik nauwelijks tot geen last gehad van die dikke zwarte randen.
Ik heb ook geen alternatief gevonden nog en ik vermoed dat ik die ook niet ga vinden omdat de plak randen juist onder het zwarte gedeelte zit.
Deze schermen zitten namelijk helemaal niet volledig op je display geplakt maar lijkt een beetje te zweven.
Ik weet niet of dit de nieuwe manier is maar het heeft tegen alle verwachtingen in zijn werk gedaan
Heb jij samen met de case niet last dat de randen los komen als je bijvoorbeeld de aan/uit of volume knop induwt?schumi2004 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:36:
Ik heb voor nu weer dezelfde weer besteld (was zelfs goedkoper nu).
Op zich heb ik nauwelijks tot geen last gehad van die dikke zwarte randen.
Ik heb ook geen alternatief gevonden nog en ik vermoed dat ik die ook niet ga vinden omdat de plak randen juist onder het zwarte gedeelte zit.
Deze schermen zitten namelijk helemaal niet volledig op je display geplakt maar lijkt een beetje te zweven.
Ik weet niet of dit de nieuwe manier is maar het heeft tegen alle verwachtingen in zijn werk gedaan
Of heeft jou hoesje geen dikke sluitrand langs de zijkant?
En welk Protector heb je erop zitten linkje?
Nee heb geen last dat de protector loskomt bij indrukken van de knoppen, het sluit allemaal perfect op elkaar aan eerlijk gezegd.franssnarf schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:58:
[...]
Heb jij samen met de case niet last dat de randen los komen als je bijvoorbeeld de aan/uit of volume knop induwt?
Of heeft jou hoesje geen dikke sluitrand langs de zijkant?
En welk Protector heb je erop zitten linkje?
Deze protector heb ik http://s.aliexpress.com/NB36fEVr
En deze bumper case https://oneplus.net/nl/oneplus-5-karbon-bumper-case
Had een nilkin scherm erop zitten maar die was te klein nu tijdelijk een soft Protector erop maar dat is ook niet alles.
Had hiervoor de officiële van nilkin zelf die lijkt op de jouwe naar die liet na 1 dag al los bij de randen vanwege het hoesje.
Ik gebruik deze:https://www.oneplus-shop.nl/nl/oppro-carbon-fiber-design-case-zwart-oneplus-5.html
Voor mij gevoel is het niet zo erg als de originele protector van Oneplus waar al eens een filmpje van voorbij gekomen was YouTube: OnePlus 5 - Official 3D Tempered Glass Application and Testing
In dat filmpje zie je gewoon bijna volledige letters verdwijnen voor mijn gevoel had deze dat niet. Eigenlijk was deze ook maar voor tijdelijke aard tot ik een betere gevonden had maar aangezien hij uitstekend functioneerde vond ik het wel prima zo.
Die case die jij linkt lijkt veel op die van Oneplus qua opstaande rand. Die lijkt op foto echt minimaal over het glas heen te vallen. Deze protector paste in mijn geval er met nog geen mm ruimte rondom precies in en dus geen last dat indrukken van buttons protector wegdrukt. Case is ook vrij stevig dus veel beweging zit er ook niet in moet ik zeggen.
/edit
@franssnarf
Ik heb wat fotootjes gemaakt ter illustratie van deze protector (valt me niet tegen hoe snel ie geleverd is overigens, 10 dagen) en de ruimte tussen bumper case.
https://imgur.com/a/gMiwd
Na aanbrengen zag ik al dat ie iets of wat naar rechts verschoven zit maar eraf komen doet ie niet.
Met foto's maken zag ik het nog beter
https://imgur.com/a/MdfkD
Daarnaast heb ik deze keer iets of wat pech door een vlek (geen olie vlek) die er aan binnenkant in zit. Ben aan het proberen er 1 reserve te krijgen daarnaast moet je van een protector van 3,50 niet veel verwachten imo
https://imgur.com/a/weU5i
/edit2
Ik heb er even geen foto van maar wat er van scherm af is door zwarte balken is ietsiepietsie van de letters Y in volgende scherm, het haalt niet eens de letters I.
https://forums.oneplus.ne...8-06-18-09-49-png.451509/
[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 23-11-2017 20:54 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Nou, de standaard die erop geplakt zat, is bij mij nu eindelijk gekrast. Na 6 maanden terwijl ik altijd heel zuinig met mijn telefoon om ga. Sterker nog, https://www.amazon.co.uk/...Black-Flexi/dp/B073J91SF7 zit er omheen maar op de een of andere manier alsnog krassen op de screenprotector gekregen.Leo1010 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:44:
Heeft iemand inmiddels al de beste screenprotector gevonden?
Geen idee wat/welke ik nu moet gaan aanschaffen; de case zit vrij strak om de telefoon heen dus moet even heeeel goed gaan kijken welke protector nog past.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Give the Gift of Never Settle
https://oneplus.net/nl/st...ent=accessories-promotion
Leo1010 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:44:
Heeft iemand inmiddels al de beste screenprotector gevonden?
ik zou gewoon voor een 3~4 euro zo'n AliExpress ding proberen. Mocht je dan in tussentijd wat anders vinden heeft het je iig niet veel gekost.MAX3400 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:36:
[...]
Nou, de standaard die erop geplakt zat, is bij mij nu eindelijk gekrast. Na 6 maanden terwijl ik altijd heel zuinig met mijn telefoon om ga. Sterker nog, https://www.amazon.co.uk/...Black-Flexi/dp/B073J91SF7 zit er omheen maar op de een of andere manier alsnog krassen op de screenprotector gekregen.
Geen idee wat/welke ik nu moet gaan aanschaffen; de case zit vrij strak om de telefoon heen dus moet even heeeel goed gaan kijken welke protector nog past.
Nette review
Maar iets anders. Ik zoek een goedkope maar redelijk okay sportband voor mijn oneplus 5 incl een bumper case en headphone jack opening op juiste plek. Iemand die mijn zoektocht kan verkorten en de perfecte al gevonden heeft?
[ Voor 91% gewijzigd door Flix83 op 21-12-2017 19:47 ]
originele kabel voor € 1,30:
https://nl.aliexpress.com...DropShip/32827156863.html
Survey: https://goo.gl/forms/HVUmzzHjA7Rx9FHP2Last, but not least, I’ve got to help out the big cheese of our Community Team - @David Y. He needs your help to make our already-awesome wood cases even better. Share your thoughts on our Ebony and Rosewood cases in our survey.
Ik heb een beschermhoes die over de zijkant en de achterkant gaat. Op het scherm zit nog het plasticje uit de doos. Dat plasticje begint nu aardig vol te raken met krassen, dus die gaat er binnenkort af.
Maar nu de vraag: zal ik een screenprotector op het scherm plaatsen, of kan hij gewoon kaal blijven? Tot nu toe had ik altijd van die dichtklap hoesjes - dus geen ervaring met kale schermen - maar dat is met deze grote telefoon geen optie.
De telefoon zit enkel in mijn broekzak, meestal zonder, maar soms met sleutel. Ik wil me geen zorgen maken als ik af en toe een sleutel in dezelfde broekzak stop, maar tegelijkertijd wil ik zo min mogelijk hoes om mijn telefoon. Verder ben ik erg voorzichtig met de telefoon.
Ik heb jarenlang screen protectors gebruikt en ben dus altijd uiterst voorzichtig geweest met mijn telefoon. Ik heb (denk ik) over de afgelopen 5 jaar mijn telefoon(s) hooguit 2x laten vallen.Sandertje1980 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:14:
Ik heb even advies nodig.
Ik heb een beschermhoes die over de zijkant en de achterkant gaat. Op het scherm zit nog het plasticje uit de doos. Dat plasticje begint nu aardig vol te raken met krassen, dus die gaat er binnenkort af.
Maar nu de vraag: zal ik een screenprotector op het scherm plaatsen, of kan hij gewoon kaal blijven? Tot nu toe had ik altijd van die dichtklap hoesjes - dus geen ervaring met kale schermen - maar dat is met deze grote telefoon geen optie.
De telefoon zit enkel in mijn broekzak, meestal zonder, maar soms met sleutel. Ik wil me geen zorgen maken als ik af en toe een sleutel in dezelfde broekzak stop, maar tegelijkertijd wil ik zo min mogelijk hoes om mijn telefoon. Verder ben ik erg voorzichtig met de telefoon.
4 weken terug werd ik de screen protector een beetje zat en heb hem toen verwijdert, en sindsdien niet meer een nieuwe erop gezet. Sinds die tijd heb ik nu 2 mini-krasjes die niet direct zichtbaar zijn (pas als je kijkt onder een bepaalde hoek).
TL;DR: je kan de OP5 zonder screen protector gebruiken, maar afhankelijk van je gebruik kun je krassen/krasjes krijgen. Ik persoonlijk prefereer momenteel een 'kale' telefoon met het nadeel van eventuele kans op krassen, boven een screen protector.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Toch apart waar die krassen soms opeens vandaan komen. Ik ben altijd zeer zuinig met mijn spullen en de originele protector was tot gisteren zo goed als nieuw. Pak ik toenstraks mijn OnePlus 5 en twee aanzienlijke krassen van zeker 3-4 centimeter over het scherm, althans de screenprotector. Ook best diep, je voelt ze met je nagel.Vos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:26:
Ik heb de standaard screen protector er van de week ook afgehaald. Zaten te veel krassen op. Wel fijn zo'n krasvrij scherm nu
Nu alleen eens zien wat te doen. Het zo laten of toch de tempered glass er op zetten die ik al sinds launch in de doos heb liggen. Twijfel een beetje omdat ik vrees dat A) ik de protector er niet bubbelvrij op krijg en B) ik niet weet of mijn hoesje ook te veel drukt waardoor de protector los laat. In het geval van B) wordt het toch zonder protector. Zonder cover ga ik de OnePlus zeker laten vallen, glad toestel...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hi everyone,
As you are well aware, our community is at the heart of everything we do here at OnePlus. Through your feedback, we are always learning and improving everything down to the very last detail.
We’ve been receiving feedback from our customers praising the quality and longevity of our products. However, some have been disappointed that they cannot buy a new case or screen protector after their OnePlus phone is no longer on sale. By listening carefully to this feedback, we recognize that everybody is different and over time, some people will naturally find the need to replace or change their phone accessories.
So, starting from the OnePlus 5, we will now continue producing and stocking a focused range of cases and screen protectors up to one year after a phone product goes off-sale. Of course, we apologize to users who own older models and please make sure to approach the OnePlus community on our forums to find the best alternative suppliers for your previous OnePlus devices.
We would like to thank you all again for your continuous feedback and support. We keep on learning!
Never Settle.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 18-02-2018 14:35 ]
"Love is like PI: natural, irrational, important".
Wise words there from Lisa Hoffman. Today we show our respect to the number to end all numbers, the number that attempts to square the circle, calculate the incalculable.
While we are figuring out where we stand on the question of whether a circle has no corners or an infinite number of corners, here at OnePlus we're showing our love for numbers and for you by celebrating Pi Day with a lovely discount off our accessories, and a little competition too.
From midnight (GMT) through until the 16th of March, you can get a very appropriate £3.14/3.14€ off any of our accessories over £15/19€ by using code PIDAY at checkout.
And the competition? Well, check it out on our social media pages (Facebook and Twitter) for each day of the campaign. Winners get a little gift from us!
Never Settle
[ Voor 76% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-03-2018 17:04 ]
Als we dan toch op de klaag stoel zitten; het aluminium van mijn oneplus heeft een soort van steenslag (putjes); meer mensen die daar last van hebben?
Hier staat wat
Anderhalve maand, en nu is er ook een heel klein hoekje (naast de speaker) kapot geknapt. niet erg storend, alleen een klein (scherp) puntje..Flappiewappie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:18:
Bij meer mensen het "Sandstone hoesje" eerder dan verwacht kapot gegaan? Bij mij is er een heel hoekje af (na ongeveer 10 maandjes gebruik; naar mijn weten niet laten vallen oid). Tis maar 20 euro, maar toch. Mijn bamboo oneplus X cover is uiteindelijk veel langer meegegaan.
Als we dan toch op de klaag stoel zitten; het aluminium van mijn oneplus heeft een soort van steenslag (putjes); meer mensen die daar last van hebben?
Beide inderdaad. Sandstone hoesje heeft aan de boven en onderkant een barst. En onder het hoesje ook 1 putje in de behuizing zitten.Flappiewappie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:18:
Bij meer mensen het "Sandstone hoesje" eerder dan verwacht kapot gegaan? Bij mij is er een heel hoekje af (na ongeveer 10 maandjes gebruik; naar mijn weten niet laten vallen oid). Tis maar 20 euro, maar toch. Mijn bamboo oneplus X cover is uiteindelijk veel langer meegegaan.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Bij mij was de sandstone binnen een maand al kapot terwijl ik de telefoon altijd in mijn zak heb. Misschien het vele er in en uit halen. Maar heb nu https://nl.aliexpress.com...s5-A5000/32818780331.html en deze bevalt mij nog steeds erg goed.Flappiewappie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:18:
Ha toevallig deze ook via bol.com besteld (17 euro) bevalt goed, had iets stroever gemogen.InfoTracer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:33:
[...]
Bij mij was de sandstone binnen een maand al kapot terwijl ik de telefoon altijd in mijn zak heb. Misschien het vele er in en uit halen. Maar heb nu https://nl.aliexpress.com...s5-A5000/32818780331.html en deze bevalt mij nog steeds erg goed.
Maar dus al drie mensen waar t hoesje ook kapot is, iemand ervaring met garantie kwesties voor t hoesje?
Hier staat wat
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik had een originele van OnePlus die best voldeed, maar die is inmiddels dermate beschadigd dat de volgende val fataal gaat zijn voor het scherm. Ik ben er best tevreden mee, maar momenteel zijn ze helaas niet meer op voorraad.
De cases van Dux Ducis verschijnen vaak in de zoekresultaten, maar er zijn twee verschillende types waartussen ik het verschil niet zie. En ik lees verhalen over het niet passen van de oplaadkabel en dat de telefoon dermate los in het hoesje zit dat hij eruit zou kunnen vallen.
Ik heb een poging gedaan met een merkloos hoesje van Smartphonehoesjes.nl, maar zo'n ding pakt de hele zijkant in waardoor de knoppen bijna niet meer te bedienen zijn. Daarnaast detecteert de telefoon niet dat het hoesje dicht zit. En de onder- en bovenkant zijn juist nauwelijks beschermd, terwijl hij daar juist altijd op valt. Terug gestuurd dus.
Wat zijn jullie ervaringen met hoesjes die wél voldoen?
https://nl.aliexpress.com...10-J5108/32676190174.html
(kijk niet naar de tekst in de URL, die slaat nergens op)
Ik wil eigenlijk mn oneplus5 gaan gebruiken zonder hoesje.. Hij is dan zo lekker dun
Maar hij is echt te glad... Dus dacht als ik nou een soort antislip strips of iets dergelijk bestaat, dan plak ik die erop ofzo....
zoiets handig/mogelijk?
https://www.allekabels.nl/tape/29/1073714/antislip-tape.html
of deze:
https://www.ebay.com/itm/...4bad44:g:PJ0AAOSwkyxbPq~H
[ Voor 31% gewijzigd door Ewivis op 05-09-2018 13:07 ]