"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
melantrix schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:13:
[...]
Is dat voor een Brofit? Daar ben ik ook wel in geintresseeerd..
Zie EDITlubbertkramer schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:12:
[...]
Nice! Het ontwerp ga je met ons tweakers delen of voor ons printen?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Wanneer je em binnen hebt (over anderhalve maand), kan je dan wat foto's sturen? Ben er ook wel benieuwd naar, maar het zou ook zomaar heel lelijk kunnen zijn met die glimmende randen.
Ik ben vergeten een extra Dash kabeltje mee te bestellen voor de car charger en de (sandstone) covers waren uitverkocht, maar om daar nu die €19,99 verzendkosten voor te betalen..
Zijn die dingen niet ergens anders te krijgen?
[ Voor 10% gewijzigd door NmR op 28-06-2017 18:09 ]
Anoniem: 736981
Heb die ook gekocht + de TPU case, ben benieuwd.NmR schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:34:
[...]
Wanneer je em binnen hebt (over anderhalve maand), kan je dan wat foto's sturen? Ben er ook wel benieuwd naar, maar het zou ook zomaar heel lelijk kunnen zijn met die glimmende randen.
Ik ben vergeten een extra Dash kabeltje mee te bestellen voor de car charger en de (sandstone) covers waren uitverkocht, maar om daar nu die €19,99 verzendkosten voor te betalen..
Ja hoor:NmR schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:34:
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.rst1g3
Gratis bezorging en levertijd ongeveer een week tegenwoordig. Ze werken samen met PostNL
Ze claimen dat het een originele is. Als dat niet klopt werkt de Dash niet. Dat zie je direct. Dan krijg je gewoon je geld terug
[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 29-06-2017 09:31 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Thanks. Ik heb er 2 van deze besteld. Nieuwe model kabel.Ortep schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:30:
[...]
Ja hoor:
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.rst1g3
Gratis bezorging en levertijd ongeveer een week tegenwoordig. Ze werken samen met PostNL
Ze claimen dat het een originele is. Als dat niet klopt werkt de Dash niet. Dat zie je direct. Dan krijg je gewoon je geld terug
Zie alleen dat ze ten opzichte van gister nu met korting zijn en zonder verzendkosten á €1,23. Naja, die €1,50 bij elkaar gun ik ze wel, voor die prijzen!
Hahaha ja, daar tuinde ik ook bijna in. Ale je één kabel bestelt is het gratis verzenden. Die je er twee dan kost het iets van 1.23. Dat komt omdat het pakje dan zwaarder is. Als je twee bestellingen apart doet is het wel gratis.NmR schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:02:
Zie alleen dat ze ten opzichte van gister nu met korting zijn en zonder verzendkosten á €1,23. Naja, die €1,50 bij elkaar gun ik ze wel, voor die prijzen!
Dat soort dingen zie je vaker bij Aliexpress
Echt 1 week? veronderstel dat het dan wel via een parcel-dienst moet zijn en niet gewoon de mail/standard shipping ?Ortep schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:30:
[...]
Misschien interessant om dan zo een of ander flipcase ding te kopen van daar...
En bij gelegenheid dan es een originele (mocht ie niet meevallen)
Volgens mij is dat bij Ali een beetje geluk hebben. Als je net het laatste pakje/briefpost ben die in de container wordt gegooid heb je het snel. Ben je de eerste dan moet je een maand wachten tot hij weer vol is.Benjike schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:39:
Echt 1 week? veronderstel dat het dan wel via een parcel-dienst moet zijn en niet gewoon de mail/standard shipping ?
Soms zijn er aanbieders waarvan het populaire spul al in een magazijn in Europa ligt; in dat geval heb je het wel veel sneller.

*knip*. Hier is de V&A voor bedoeld.
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 29-06-2017 13:54 ]
Pzoz siliconen Transparante tpu Cover
Oneplus 5 FlipCase
CHYI 9H Full Screen Protector
Ik ga nog een USB micro > C adaptertje bestellen, kost ook niks daar. Waarschijnlijk geen topkwaliteit allemaal maar als het functioneel is en het ziet er een beetje uit vind ik het goed. Het scheelt teveel met Europese prijzen en waarschijnlijk wordt het alsnog uit China gehaald
Gebruiken jullie enkel de bijgeleverde Dash charge oplader + kabel? Of heb je een tweede oplader erbij en is dit dan dash charge? En mogelijk tips?
Ik gebruik alles wat ik voor handen heb. Dash gaat 't snelst, de rest werkt ook prima.aaaido schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:
Vraagje over Dash charge en normaal chargen:
Gebruiken jullie enkel de bijgeleverde Dash charge oplader + kabel? Of heb je een tweede oplader erbij en is dit dan dash charge? En mogelijk tips?
Ik gebruik de "gewone lader" (heb ik nog over van mijn OnePlus 2) op mijn nachtkastje en de bijgeleverde Dash lader voor "onderweg" (werk, reizen).aaaido schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:
Vraagje over Dash charge en normaal chargen:
De gedachten erachter: als ik slaap heb ik tijd genoeg om te laden. Ben ik onderweg dan wil ik zeer waarschijnlijk z.s.m. opgeladen zijn.
Whatever..
En ongeveer dezelfde levertijdremoss schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:42:
Ik zag die zwarte op GSMpunt
Dat scheelt even met dezelfde via Ali
Als je d de Alie app gebruikt krijg je nog 30 % korting ook
[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 02-07-2017 22:52 ]
Maar goed, dat is de tol voor "goedkoper", ik heb een paar bestellingen lopen maar over het algemeen vind ik het meevallen. Soms duurt het een kleine week, soms wel 3 weken.
nieuws: AliExpress en PostNL werken samen voor bezorging binnen een week in N...
Van mijn laatste 5 bestellingen was er één na 10 dagen. Met twee weekenden er in. De rest inderdaad in een week. Andere Chinese bedrijven hebben die deal niet.
Vreemd, ik heb hier ook een Xiaomi 16.000mAh powerbank liggen en die werkt prima op mijn OP3.Anoniem: 736981 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:14:
Wat zou de reden zijn dat mijn Xiaomi powerbank 16.000mah niet werk op mijn OP5? Op mijn OP3 lukte dit ook niet.
ik denk dat je powerbank niet helemaal jofel is, wat doet ie met andere telefoons?
Ik heb de Xiaomo 10400, werkt prima met de Oneplus5 en originele usb-c kabel.Shanquish schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:26:
[...]
Vreemd, ik heb hier ook een Xiaomi 16.000mAh powerbank liggen en die werkt prima op mijn OP3.
ik denk dat je powerbank niet helemaal jofel is, wat doet ie met andere telefoons?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Probleem gevonden, de rode kabel van de OnePlus wil gewoon niet meewerkenShanquish schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:26:
[...]
Vreemd, ik heb hier ook een Xiaomi 16.000mAh powerbank liggen en die werkt prima op mijn OP3.
Apart, want ik heb het juist met de originele kabel gedaan...Anoniem: 736981 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:17:
[...]
Probleem gevonden, de rode kabel van de OnePlus wil gewoon niet meewerkeneen andere USB C kabel werkt perfect.
28 juni bestelling gedaan helaas nog geen verzend bevestiging.jojokojo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:30:
Hebben jullie al een dbrand skin verzending bevestigd gekregen?
Vond ik ook...is nochtans een officiële Xiaomi bank. Nuja, geen probleem voor mij, ging deze toch verkopen en een 4000mah aankopen. Dat ding weegt teveelEwivis schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:24:
[...]
Apart, want ik heb het juist met de originele kabel gedaan...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 736981 op 03-07-2017 20:48 ]
Hier ook nog niet. OnePlus teruggestuurd dus skin overrolfw schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:16:
[...]
28 juni bestelling gedaan helaas nog geen verzend bevestiging.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
jojokojo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:30:
Hebben jullie al een dbrand skin verzending bevestigd gekregen?
Dankzij Noreve heeft mijn Nexus 4 het zo lang volgehouden. Bij mijn OnePlus 5 heb ik ook een standaard OnePlus flip case besteld, maar ik merk dat een "horizontale flap" toch niet zo fijn werkt.
Zo te zien is Noreve bezig met een case voor de OnePlus 5. https://www.noreve.com/en...uery=OnePlus+5&results=12
*knip*. Daar hebben we de V&A voor.Anoniem: 736981 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:47:
[...]
Vond ik ook...is nochtans een officiële Xiaomi bank. Nuja, geen probleem voor mij, ging deze toch verkopen en een 4000mah aankopen. Dat ding weegt teveel
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 04-07-2017 08:27 ]
https://nl.aliexpress.com...plus+5+flip+case+vertical608 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:39:
Heeft iemand misschien al een (goede) vertical flip case gevonden voor de OnePlus 5?
Net verzend bevestiging gekregen, kan wel 15 'business days' duren voor ie op de mat ligt.rolfw schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:16:
[...]
28 juni bestelling gedaan helaas nog geen verzend bevestiging.
Ik heb beiden, de carbon en de sandstone. Ik kan je ABSOLUUT de carbon aanraden. Die heeft een rubberen feel, Lekkere grip. toch sterk. Hele zaakje ligt enorm lekker in de hand. beter dan zonder cover. De sandstone voelt een beetje onnatuurlijk.. te grove texture.. verlies van het luxe gevoel van de telefoon.theory schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:55:
Een vraagje voor de kenners of mensen die de OP3 hadden.
Ik twijfel voor cover tussen de kevlar(die me van rubber lijkt en goede case voor als ik hem laat vallen),
of de sandstone black(die vele mensen willen).
Voelt de sandstone echt prettig aan of is het gewoon een soort sticker zonder reliëf?
En welke zouden jullie me aanraden, heb namelijk geen van beiden in mn handen gehad of gezien in het echt.
Bedankt alvast.
[mbr] Verplaatst naar het accessoires topic, volgende keer graag zelf op letten waar wat te posten[/mbr]
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
Super, had me ondertussen al de carbon besteld dus blij dat deze zo positief is volgens jou.Cidious schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Ik heb beiden, de carbon en de sandstone. Ik kan je ABSOLUUT de carbon aanraden. Die heeft een rubberen feel, Lekkere grip. toch sterk. Hele zaakje ligt enorm lekker in de hand. beter dan zonder cover. De sandstone voelt een beetje onnatuurlijk.. te grove texture.. verlies van het luxe gevoel van de telefoon.
Thanks!
Ik had de Silicone Protective Case meebesteld, maar merk dat deze nogal 'stroef' is, waardoor het toestel wat lastig uit m'n broekzak te halen is. Hoe is dit met de Karbon case?Cidious schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Ik heb beiden, de carbon en de sandstone. Ik kan je ABSOLUUT de carbon aanraden. Die heeft een rubberen feel, Lekkere grip. toch sterk. Hele zaakje ligt enorm lekker in de hand. beter dan zonder cover. De sandstone voelt een beetje onnatuurlijk.. te grove texture.. verlies van het luxe gevoel van de telefoon.
https://www.noreve.com/en..._query=oneplus&results=12
Ik weet dat ik 'm wil, ..maar wat is dat ding prijzig. Vooral als je het vergelijkt met hoesjes op AliExpress.
Ik heb overigens deze case in bestelling staan bij Ali:
https://nl.aliexpress.com...lus-3T-3/32817625569.html
Eerst maar even afwachten of dit iets is.
Ondanks dat die cases van Noreve behoorlijk "bulky" zijn, zijn ze van hoge kwaliteit en biedt het zeer goede bescherming.
Op dit moment zit mijn OnePlus 5 in een originele (horizontale) flipcase van OnePlus. Een nadeel bij deze case is dat je amper de volume knoppen aan de zijkant kunt bedienen.
Het liefst zou ik een bundle willen met 3d screen protector, bullet headphones en bumper case maar dat lijkt er niet te zijn of het is iig niet duidelijk.
3D protector twijfel ik nu aan na YT linkje gezien te hebben, is er nog meer wat je beter maar niet kan kopen?
Werkt die Car dash charger een beetje en gaat die bumper case echt werken zijn die headphones een beetje redelijk of is het allemaal net niet?
Anoniem: 938237
De alert slider is zeer slecht te bedienen t.o.v. de 1+3, komt door het dunnere design van de 5 en slecht ontwerp van het hoesje. Ook verschijnen duidelijk zichtbare vette vingerafdrukken op het "leer" (zwarte versie getest), waardoor het hoesje snel vies oogt.
Bovendien is na 1 week gebruik al het onderste randje al aan het slijten.
Concluderend vind ik de flipcover maar van matige kwaliteit...
ik had hem ook besteld na jouw post en heb em net binnen, super netjes en al helemaal voor die 8 euries
Ik heb NIKS aan te merken op de case. Zou hem misschien wat zwarter willen hebben kwa kleur.. Maar het design en de bouwkwaliteit zijn echt perfectmbitter schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:16:
[...]
Ik had de Silicone Protective Case meebesteld, maar merk dat deze nogal 'stroef' is, waardoor het toestel wat lastig uit m'n broekzak te halen is. Hoe is dit met de Karbon case?
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
Het liefst 1 van 10 000 zodat ook mijn vrouw mee kan leunen als het nodig is..
ik weet ook niet of er al ergens een powerbank te krijgen is die snel kan laden bij de oneplus 5?
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Ik heb eentje besteld van Orzly en goed ontvangen, maar ik wacht nog op de levering van het toestel zelf, ik hou je op de hoogte!pannekoek schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:26:
iemand al een goed passende tempered glass screenprotector gevonden?
ik heb een tplink 10400 powerbank waar ik heel veel plezier van heb. Kosnieduur ook.furian88 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:13:
Ik zit te twijfelen om een powerbank te kopen voor de 1+5 maar ben nog even benieuwd naar de meningen hier.
Het liefst 1 van 10 000 zodat ook mijn vrouw mee kan leunen als het nodig is..
ik weet ook niet of er al ergens een powerbank te krijgen is die snel kan laden bij de oneplus 5?
Heb er ook nog een magneetje onder geplakt voor gebruik met magneet in de auto. Ziet er daardoor iets minder clean uit (ronde verdikking op achterkant) maar is wel heel praktisch in de auto.
Deze skin van dbrand is echt een aanrader. Had hiervoor heel even de rosewood cover van OP zelf maar deze was mij ook nog te glad.
Helaas is wel mijn OP screenprotector al na een dikke week gebarsten. Nooit laten vallen. Rommel dus.
[ Voor 9% gewijzigd door power_user op 11-07-2017 19:22 ]
PSN: Oldzkoel
Ik ben blij dat ik de sandstone cover heb besteld want de telefoon zelf is echt veel te glad.
[ Voor 39% gewijzigd door The_Worst op 11-07-2017 19:36 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
3D tempered glass screenprotector van OP. Al een barst en een klein deukje na een dikke week broekzakschuren. Verder geen sleutels in dezelfde broekzak oid. Tis van ontbijtkoek gemaakt blijkbaar...The_Worst schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:35:
@power_user De originele plastic folie of de 3D tempered glass protector?
Ik ben blij dat ik de sandstone cover heb besteld want de telefoon zelf is echt veel te glad.
Heb er zelf gelukkig (nog) geen problemen mee. De screenprotector van mijn OP2 is een jaar meegegaan. Toen wilde ik deze vervangen maar toen kreeg ik er alleen maar stof onder.power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:49:
[...]
3D tempered glass screenprotector van OP. Al een barst en een klein deukje na een dikke week broekzakschuren. Verder geen sleutels in dezelfde broekzak oid. Tis van ontbijtkoek gemaakt blijkbaar...
Ben benieuwd hoe lang die deze keer meegaat. Nog helemaal krasvrij gelukkig ondanks dat deze met andere telefoons en sleutels in mijn zak heeft gezeten.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Heb je de mogelijkheid om een foto van de skin te maken? Ben wel eens benieuwd hoe dit er uit ziet. Ik ben namelijk aan het twijfelen om deze ook aan te schaffen. Welke samenstelling heb je besteld?power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:20:
Vandaag mijn dbrand skin binnen gekregen voor de OP5. Telefoon ligt echt een stuk fijner in de hand. Niet meer bang dat hij uit mijn hand glibbert en dat zonder veel dikker te worden.
Heb er ook nog een magneetje onder geplakt voor gebruik met magneet in de auto. Ziet er daardoor iets minder clean uit (ronde verdikking op achterkant) maar is wel heel praktisch in de auto.
Deze skin van dbrand is echt een aanrader. Had hiervoor heel even de rosewood cover van OP zelf maar deze was mij ook nog te glad.
Helaas is wel mijn OP screenprotector al na een dikke week gebarsten. Nooit laten vallen. Rommel dus.
Heeft iemand van jullie de dp aangepast? Heb hem nu op 440 ingesteld. Vind het een stuk beter!
[ Voor 4% gewijzigd door Robje1244 op 11-07-2017 21:16 ]
Foto 1Robje1244 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:58:
[...]
Heb je de mogelijkheid om een foto van de skin te maken? Ben wel eens benieuwd hoe dit er uit ziet. Ik ben namelijk aan het twijfelen om deze ook aan te schaffen. Welke samenstelling heb je besteld?
Heeft iemand van jullie de dp aangepast? Heb hem nu op 440 ingesteld. Vind het een stuk beter!
Zoals je ziet had ik door de magneet net wat te weinig skin over om de onderkant sluitend te krijgen aan beide kanten.
Foto 2
Foto 3
Ook hier is er een randje onder de camera iets lager door de magneet er onder. Boven de camera pastte het er gelukkig nog wel er over heen.
Foto 4
Het is de dragonskin met ook dragonskin voor de kleine sticker om de camera's en dan nog een ander kleurtje voor het OP logo. Hopelijk heb je er wat aan
[ Voor 4% gewijzigd door power_user op 11-07-2017 22:09 ]
Zo'n dbrank skin beschermt toch niets tegen vallen?power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:02:
[...]
Foto 1
Zoals je ziet had ik door de magneet net wat te weinig skin over om de onderkant sluitend te krijgen aan beide kanten.
Foto 2
Foto 3
Ook hier is er een randje onder de camera iets lager door de magneet er onder. Boven de camera pastte het er gelukkig nog wel er over heen.
Foto 4
Het is de dragonskin met ook dragonskin voor de kleine sticker om de camera's en dan nog een ander kleurtje voor het OP logo. Hopelijk heb je er wat aan
needaflux schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:49:
[...]
Zo'n dbrank skin beschermt toch niets tegen vallen?
Echt knap; zorgt voor een enorm unieke look.power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:02:
[...]
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
ik heb gezien op YT dat de originele TGSP van OP5 echt bagger is. Dat de bezels te groot zijn zelfs en niet lekker dekt. Ik wacht nog even op de reactie van een Tweaker hier die een ORZLY heeft besteld. Hij heeft de telefoon alleen nog niet binnen hahapower_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:49:
[...]
3D tempered glass screenprotector van OP. Al een barst en een klein deukje na een dikke week broekzakschuren. Verder geen sleutels in dezelfde broekzak oid. Tis van ontbijtkoek gemaakt blijkbaar...
ik word namelijk echt knettergek van het feit dat mijn plastic SP vol met krassen zit als ik mijn OV kaart weer eens los in mijn zak heb zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door pannekoek op 12-07-2017 10:03 ]
de originele van de op5 zit er bij mij ook op, ik ben er inderdaad dan ook niet echt tevreden over. de randen zitten zo strak dat je op een stukje van de tijd niet kan lezen of aan de andere een stuk van je beeld mist.pannekoek schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:02:
[...]
ik heb gezien op YT dat de originele TGSP van OP5 echt bagger is. Dat de bezels te groot zijn zelfs en niet lekker dekt. Ik wacht nog even op de reactie van een Tweaker hier die een ORZLY heeft besteld. Hij heeft de telefoon alleen nog niet binnen haha
ik word namelijk echt knettergek van het feit dat mijn plastic SP vol met krassen zit als ik mijn OV kaart weer eens los in mijn zak heb zitten.
er is iemand heel precies geweest met het meten om vervolgens -1.5 mm te doen

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Zelf vorige week een van Casebase besteld. Zou als het goed is deze week moeten binnenkomen. Op basis van deze video review zou hij ook bijvoorbeeld goed moeten passen in een Otterbox case. Heb zelf nu een carbon case als tijdelijke bescherming - waar hij ook goed op past, wacht zelf op een Spigen Ultra Hybrid (komt het midnight black zeker goed tot zijn rechtpannekoek schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:26:
iemand al een goed passende tempered glass screenprotector gevonden?
Hij lijkt wel minder stof aan te trekken dan de oorspronkelijke plastic beschermlaag, maar met tien minuten testen is dat nog niet helemaal duidelijk natuurlijk
ik wacht ook op de spigen, ze zijn er mee bezig maar hebben nog geen datum gegevengerbenp schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:01:
[...]
Zelf vorige week een van Casebase besteld. Zou als het goed is deze week moeten binnenkomen. Op basis van deze video review zou hij ook bijvoorbeeld goed moeten passen in een Otterbox case. Heb zelf nu een carbon case als tijdelijke bescherming - waar hij ook goed op past, wacht zelf op een Spigen Ultra Hybrid (komt het midnight black zeker goed tot zijn recht) variant voor de OP5. Ben benieuwd wat hij daar op zal doen.

Zie hem wel inmiddels bij Spigen India staan, maar daar staat de Rugged Armor alleen met een releasedatum van 25 juli 2017. Rest staat nog op "coming soon".DigitalError schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:12:
[...]
ik wacht ook op de spigen, ze zijn er mee bezig maar hebben nog geen datum gegeven
Als ik het Twitter account van Spigen (worldwide) moet geloven is het plan dat het eind Juli of begin Augustus gaat worden (bron).
Afwachten maar nog even.

maar nu met de micro usb C zie ik door het bos de bomen niet meer. Zeker als ik hoor dat slechte kabels je gsm kapot kunnen maken. Ik vind wel niet terug waar ik dit heb gelezen. Moet ik een usb C usb 2.0 kabel kopen of mag dit ook een 3.1 zijn? en zijn de kabels van ali express te vertrouwen met conventionele opladers (van men oude nexus 5 en iphone 4 etc?)
Alvast Bedankt
Wellicht dat ook de randjes van de Otterbox hier debet aan zijn, maar in ieder geval is het bij elkaar een stuk minder dan de glass protector van ORZLY die ik op de OPO had zitten. Die zit over het hele scherm vast en deze is alleen met de zwarte randjes geplakt. Voor de OPO is er natuurlijk ook weer geen Otterbox dus ik kan het ook niet echt 1-op-1 vergelijken.
Dat de protector niet over het hele scherm vast zit schijnt met de constructie van het glas op de telefoon etc te maken hebben (en bij andere merken is het blijkbaar ook precies zo), maar ik vind het in ieder geval geen verbetering tov "vroeger".
Nu nog op zoek naar een tempered glass...
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 736981 op 13-07-2017 09:20 ]
20 dollar. Ik heb hem zelf ook met dus 150cm kabel, erg fijn. Werkt goed en dashcharge confirmedfleu schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 00:06:
Ik zou graag wat extra kabels willen bestellen voor mijn oneplus 5 op te laden.
maar nu met de micro usb C zie ik door het bos de bomen niet meer. Zeker als ik hoor dat slechte kabels je gsm kapot kunnen maken. Ik vind wel niet terug waar ik dit heb gelezen. Moet ik een usb C usb 2.0 kabel kopen of mag dit ook een 3.1 zijn? en zijn de kabels van ali express te vertrouwen met conventionele opladers (van men oude nexus 5 en iphone 4 etc?)
Alvast Bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door pannekoek op 13-07-2017 10:48 ]
Je linkt werkt niet. (Gaat naar je accountpagina)
ik hoop dat daar niets te vinden is haha. Ik zal de originele link er even bij halenrens-br schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:47:
[...]
Je linkt werkt niet. (Gaat naar je accountpagina)
https://nl.aliexpress.com...-c-cable/32763951774.html
Ik weet niet of het een faulty design is van Orzly of dat de oneplus 5 niet volledig vlak is.
Tevens had ik na een tijdje gisteren dat er opeens een olievlek op het scherm kreeg die ik niet weg kon krijgen. Heb toen bij het verwijderen per ongeluk het tempered glass gebroken (mijn fout)
Ik ga Orzly aanschrijven en we gaan zien wat ze er mee gaan doen. Tot die tijd raad ik jullie af om de Orzly tempered glass te gebruiken.
https://nl.aliexpress.com...22-4bee-b37f-5cfea2d68881
Voorlopig krijg ik het in mijn auto nog niet voor elkaar om mijn OP5 ook daadwerkelijk te DASH chargen.
Ik had hem ook besteld, helaas hier ook geen dash charge op de op5. Wel raar aangezien het schijnbaar wel lukt op de op3.Lt. Marx schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:53:
Deze binnen gekregen:
https://nl.aliexpress.com...22-4bee-b37f-5cfea2d68881
Voorlopig krijg ik het in mijn auto nog niet voor elkaar om mijn OP5 ook daadwerkelijk te DASH chargen.
https://oneplus.net/nl/oneplus-5-karbon-bumper-case
Is deze van hetzelfde "carbon" materiaal als de gewone carbon case ?
Heb deze ook maar vind die niet zo fijn.
Heb ook de silicon protective case die is well fijn maar erg stroef.
Dat is lastig met de broekzak of m'n pouch .
Alleen €21,95 en daar komen vast nog verzendkosten bovenop en dat voor een hoesje dat voelt fout.
Ik heb al gezocht op internet aliedexpres oa maar geen sandstone hoesjes, iemand meer geluk gehad bij het vinden van dit model? Het lijkt erop dat die nog niet is nagemaakt gek genoeg.
Mocht die idd nog niet bestaan. is er een andere hard plastic Shell die absoluut zorgt dat hij niet meer uit je handen glibt?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik heb deze, zoon heeft de gewone. Ze voelen hetzelfde aan, zal dus wel hetzelfde materiaal zijn. De bumper heeft meer bescherming rondom, ook de bumper is dikker aan de zijkanten zoals je ziet op de foto's, kan er wellicht beter tegen als hij tegen de grond gaat, maar dat gaan we niet proberen..ComTech schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:24:
Iemand ervaring met deze case van oneplus toevallig?
https://oneplus.net/nl/oneplus-5-karbon-bumper-case
Is deze van hetzelfde "carbon" materiaal als de gewone carbon case ?
Heb deze ook maar vind die niet zo fijn.
Heb ook de silicon protective case die is well fijn maar erg stroef.
Dat is lastig met de broekzak of m'n pouch .
Verwijderd
Zelfde issue hier.Robje1244 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:05:
[...]
Ik had hem ook besteld, helaas hier ook geen dash charge op de op5. Wel raar aangezien het schijnbaar wel lukt op de op3.
Gelukkig ben ik dus niet de enige...
Ik gebruik daar een QuadLock voor. Die is min of meer universeel. Ik heb er een hardcase bijgekocht en daar de QuadLock op bevestigd. Werkt uitstekend naar mijn mening.Robje1244 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:06:
Iemand enig idee of er hoesjes bestaan om de op5 stevig op een mountainbike te monteren? Tijdens het fietsen haal ik nu elke keer mijn telefoon uit mijn tas om mijn snelheid + hartslag te checken.. Niet echt ideaal.
Anoniem: 782295
Ik heb nu een one plus one en overweeg om de one plus 5 aan te schaffen.
Vraagje: Kan ik de oplader van de one plus one ook gebruiken op de one plus 5?
Werner
Lader wel (al heb je dan geen Dash charge) en de kabel niet ivm USB CAnoniem: 782295 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:04:
Beste,
Ik heb nu een one plus one en overweeg om de one plus 5 aan te schaffen.
Vraagje: Kan ik de oplader van de one plus one ook gebruiken op de one plus 5?
Werner
Oftewel, je hebt niet persé dash charge nodig om wat sneller op te laden. Snel opladen doet ie dus ook wel. Alhoewel Dash charge alsnog sneller is natuurlijk...
Gaat het je om hartslag en snelheid? Koop dan gewoon een fietscomputer? Paar tientjes ben je wel klaar. Heb je ook geen geneuzel met water, stof, modder etc.Robje1244 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:06:
Iemand enig idee of er hoesjes bestaan om de op5 stevig op een mountainbike te monteren? Tijdens het fietsen haal ik nu elke keer mijn telefoon uit mijn tas om mijn snelheid + hartslag te checken.. Niet echt ideaal.
Niet via Ali aangekocht, maar via Amazon.de ... ergens 9 a 10 euro, en ziet er wel goed uit
Effe de sandstone casing opzij leggen en deze gebruiken / zien wat het geeft.
Eerste indruk valt best mee... past er goed in, zij het dan wel TPU omhulsel maar toch...
Bij de OnePlus One, had ik de 'originele' case die op 't eind (na 2,5 jaar dienst) toch wel echt 'op' was.
En 'omranding' daar was stevig plastiek (dat wel na een paar keer de grond te raken wel aan 't barsten/wat stuk was)
Initieel gedacht een 'original' aan te schaffen, maar verzendkosten vond ik er wat over.
Dus dan even deze eerst proberen.
Misschien dat die originele er ooit nog wel komt... bij aanschaf van andere accessoires of misschien nieuwe powerbank of zo :-)
Kwam daarnet nog deze 'review'/'unboxing eerder tegen...
http://www.oneplus-shop.n...stone-case-oneplus-5.htmlErikRo schreef op zondag 16 juli 2017 @ 02:39:
Ik zit te kijken om toch een hoesje te nemen dat ding is zo ontzettend glad. De sandstone bevalt me wel zo te zien de OP1 voelde daarmee ook altijd goed.
Alleen €21,95 en daar komen vast nog verzendkosten bovenop en dat voor een hoesje dat voelt fout.
Ik heb al gezocht op internet aliedexpres oa maar geen sandstone hoesjes, iemand meer geluk gehad bij het vinden van dit model? Het lijkt erop dat die nog niet is nagemaakt gek genoeg.
Mocht die idd nog niet bestaan. is er een andere hard plastic Shell die absoluut zorgt dat hij niet meer uit je handen glibt?
[ Voor 4% gewijzigd door michaeltjeh1 op 20-07-2017 09:18 ]
hmm dat valt me wel tegen van Nilkin eigenlijk, misschien komt Spigen naast de cases ook nog wel met een glass protector.. nog even afwachten hier dus.PetrCech_3 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:58:
Heeft iemand inmiddels al een fatsoenlijke Tempered Glass gevonden? Heb er één van Imak getest, en één van Nillkin. Het is allebei waardeloos. De Imak was een fullscreen (dus met zwarte randen), die ging ook over het scherm dus daar mis je dan een stuk van. De Nillkin mist gewoon bijna een halve cm van het scherm...
Halve cm is wel veel inderdaad, had ik ook niet verwacht van ze.PetrCech_3 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:58:
Heeft iemand inmiddels al een fatsoenlijke Tempered Glass gevonden? Heb er één van Imak getest, en één van Nillkin. Het is allebei waardeloos. De Imak was een fullscreen (dus met zwarte randen), die ging ook over het scherm dus daar mis je dan een stuk van. De Nillkin mist gewoon bijna een halve cm van het scherm...
Had er hier niet iemand niet een van Orzly maar het toestel nog niet binnen?
Als je eens in de buurt van Amersfoort bent dan mag je de tweede die ik heb wat mij betreft zo krijgen.
@briecht heeft zijn ervaringen nog niet gemeld volgens mij.
Thanks voor aanbod, ik kom geregeld in de buurt van Amersfoort heb alleen toestel nog niet, die komt maandag.JeroenE schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:30:
@schumi2004 Die van Orzly neemt geen stukje van het scherm weg, maar ik heb hem er weer af. Hij gaat steeds een beetje los en dan kan je de telefoon niet bedienen. Ik denk zelf dat het de combinatie met de otterbox is waarvan de zijkantjes dan tegen de zijkant van de protector duwen.
Als je eens in de buurt van Amersfoort bent dan mag je de tweede die ik heb wat mij betreft zo krijgen.
Ik gebruik deze screenprotector nu een week in samenwerking met de carbon case van OnePlus en ik ben er tevreden over! Enkel heb ik soms het effect dat wanneer ik hem in een bepaalde hoek in de zon / het licht hou, dat er gekleurde cirkels te zien zijn, best te vergelijken met olie op water! Heeft iemand dit ook voor?JeroenE schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:30:
@schumi2004 Die van Orzly neemt geen stukje van het scherm weg, maar ik heb hem er weer af. Hij gaat steeds een beetje los en dan kan je de telefoon niet bedienen. Ik denk zelf dat het de combinatie met de otterbox is waarvan de zijkantjes dan tegen de zijkant van de protector duwen.