Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 08:42
Cyrus The Virus schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:10:
Omdat er nog geen Car charger te koop is maken we hem maar zelf met Dash Charge:

[afbeelding]
Is dat voor een Brofit? Daar ben ik ook wel in geintresseeerd.. O-)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 20:15
melantrix schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:13:
[...]

Is dat voor een Brofit? Daar ben ik ook wel in geintresseeerd.. O-)
lubbertkramer schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:12:
[...]

Nice! Het ontwerp ga je met ons tweakers delen of voor ons printen? :)
Zie EDIT

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-07 23:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Wanneer je em binnen hebt (over anderhalve maand), kan je dan wat foto's sturen? Ben er ook wel benieuwd naar, maar het zou ook zomaar heel lelijk kunnen zijn met die glimmende randen.

Ik ben vergeten een extra Dash kabeltje mee te bestellen voor de car charger en de (sandstone) covers waren uitverkocht, maar om daar nu die €19,99 verzendkosten voor te betalen..

Zijn die dingen niet ergens anders te krijgen?

[ Voor 10% gewijzigd door NmR op 28-06-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

NmR schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:34:
[...]

Wanneer je em binnen hebt (over anderhalve maand), kan je dan wat foto's sturen? Ben er ook wel benieuwd naar, maar het zou ook zomaar heel lelijk kunnen zijn met die glimmende randen.

Ik ben vergeten een extra Dash kabeltje mee te bestellen voor de car charger en de (sandstone) covers waren uitverkocht, maar om daar nu die €19,99 verzendkosten voor te betalen..

Heb die ook gekocht + de TPU case, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

NmR schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:34:

Ja hoor:

https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.rst1g3

Gratis bezorging en levertijd ongeveer een week tegenwoordig. Ze werken samen met PostNL

Ze claimen dat het een originele is. Als dat niet klopt werkt de Dash niet. Dat zie je direct. Dan krijg je gewoon je geld terug

[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 29-06-2017 09:31 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Ortep schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Ja hoor:

https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.rst1g3

Gratis bezorging en levertijd ongeveer een week tegenwoordig. Ze werken samen met PostNL

Ze claimen dat het een originele is. Als dat niet klopt werkt de Dash niet. Dat zie je direct. Dan krijg je gewoon je geld terug
Thanks. Ik heb er 2 van deze besteld. Nieuwe model kabel.
Zie alleen dat ze ten opzichte van gister nu met korting zijn en zonder verzendkosten á €1,23. Naja, die €1,50 bij elkaar gun ik ze wel, voor die prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

NmR schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:02:

Zie alleen dat ze ten opzichte van gister nu met korting zijn en zonder verzendkosten á €1,23. Naja, die €1,50 bij elkaar gun ik ze wel, voor die prijzen!
Hahaha ja, daar tuinde ik ook bijna in. Ale je één kabel bestelt is het gratis verzenden. Die je er twee dan kost het iets van 1.23. Dat komt omdat het pakje dan zwaarder is. Als je twee bestellingen apart doet is het wel gratis.

Dat soort dingen zie je vaker bij Aliexpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:06
Ortep schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Echt 1 week? veronderstel dat het dan wel via een parcel-dienst moet zijn en niet gewoon de mail/standard shipping ?

Misschien interessant om dan zo een of ander flipcase ding te kopen van daar...
En bij gelegenheid dan es een originele (mocht ie niet meevallen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NmR

NmR

Wat wel jammer is, realiseer ik mij nu, dat aan de nieuwe (ronde Dash) kabel geen rubberen binder zit zoals die op de platte kabel van m'n OPO wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Benjike schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:39:
Echt 1 week? veronderstel dat het dan wel via een parcel-dienst moet zijn en niet gewoon de mail/standard shipping ?
Volgens mij is dat bij Ali een beetje geluk hebben. Als je net het laatste pakje/briefpost ben die in de container wordt gegooid heb je het snel. Ben je de eerste dan moet je een maand wachten tot hij weer vol is.
Soms zijn er aanbieders waarvan het populaire spul al in een magazijn in Europa ligt; in dat geval heb je het wel veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Wauw nu voel ik mij heel stom. Had de car charger nog niet geopend omdat ik ervan uit was gegaan dat er geen kabeltje bij zat. Dit is dus wel het geval en nu is de order van aliexpress al verzonden |:(

*knip*. Hier is de V&A voor bedoeld.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 29-06-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
Iemand die de Orzly clear case heeft? en bevalt ie een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-01-2024
Iemand al een auto Dash car charger van Ali in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:31
Jammer dat er nog maar zo weinig tot geen cases beschikbaar zijn. Durf bijna niet dat ding mee naar buiten te nemen. Is nog gladder dan een nat zeepje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Laatst online: 13:04
Heb een paar spulletjes bij Ali besteld, zal wel even duren maar was niet zo duur:
Pzoz siliconen Transparante tpu Cover
Oneplus 5 FlipCase
CHYI 9H Full Screen Protector

Ik ga nog een USB micro > C adaptertje bestellen, kost ook niks daar. Waarschijnlijk geen topkwaliteit allemaal maar als het functioneel is en het ziet er een beetje uit vind ik het goed. Het scheelt teveel met Europese prijzen en waarschijnlijk wordt het alsnog uit China gehaald ;)

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-07 18:56
Weet iemand of de tempered glass protector ook werkt als je een karbon case hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 13:50
Vraagje over Dash charge en normaal chargen:

Gebruiken jullie enkel de bijgeleverde Dash charge oplader + kabel? Of heb je een tweede oplader erbij en is dit dan dash charge? En mogelijk tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-07 21:09
aaaido schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:

Gebruiken jullie enkel de bijgeleverde Dash charge oplader + kabel? Of heb je een tweede oplader erbij en is dit dan dash charge? En mogelijk tips?
Ik gebruik alles wat ik voor handen heb. Dash gaat 't snelst, de rest werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _HugoBoss_
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 18:12
aaaido schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:

Ik gebruik de "gewone lader" (heb ik nog over van mijn OnePlus 2) op mijn nachtkastje en de bijgeleverde Dash lader voor "onderweg" (werk, reizen).

De gedachten erachter: als ik slaap heb ik tijd genoeg om te laden. Ben ik onderweg dan wil ik zeer waarschijnlijk z.s.m. opgeladen zijn.

Whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Ik heb ook nog een USB micro naar USB C convertor besteld voor weinig bij Ali. Kan ik tenminste met meerdere snoeren opladen. Het hoeft ook niet altijd snel, maar kan wel erg handig zijn, in de auto bijvoorbeeld.

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Oh ja, als je nog een paar erg goede oortjes (in ear hoofdtelefoon) wilt kopen voor weinig kan ik je een setje KZ Ate aanraden. Geweldig goed klinken ze. Review HIER.

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 13:50
Heb de transparante hoesje van gsm punt binnen. Goedkoop maar fijn hoesje. Zit goed om de op5, kan wat klappen opvangen en fijne grip. Al met al het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Ik zag die zwarte op GSMpunt
Dat scheelt even met dezelfde via Ali 8)

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

En ongeveer dezelfde levertijd :)

Als je d de Alie app gebruikt krijg je nog 30 % korting ook

[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 02-07-2017 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Uiteraard niet dezelfde levertijd, weet je wel hoe China is ;)
Maar goed, dat is de tol voor "goedkoper", ik heb een paar bestellingen lopen maar over het algemeen vind ik het meevallen. Soms duurt het een kleine week, soms wel 3 weken.

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik bestel regelmatig via Ali. Ze hebben tegenwoordig een deal met PostNL ze proberen binnen een week te leveren. En dat lukt heel aardig.
nieuws: AliExpress en PostNL werken samen voor bezorging binnen een week in N...
Van mijn laatste 5 bestellingen was er één na 10 dagen. Met twee weekenden er in. De rest inderdaad in een week. Andere Chinese bedrijven hebben die deal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@Ortep Zoals in het bericht staat geldt dat niet voor alles, maar alleen "voor een belangrijk deel". Ik heb nog met regelmaat dat spullen 4 weken (of langer) onderweg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojokojo
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-03 22:32
Hebben jullie al een dbrand skin verzending bevestigd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anoniem: 736981 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:14:
Wat zou de reden zijn dat mijn Xiaomi powerbank 16.000mah niet werk op mijn OP5? Op mijn OP3 lukte dit ook niet.
Vreemd, ik heb hier ook een Xiaomi 16.000mAh powerbank liggen en die werkt prima op mijn OP3.
ik denk dat je powerbank niet helemaal jofel is, wat doet ie met andere telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 24-07 14:58
Shanquish schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Vreemd, ik heb hier ook een Xiaomi 16.000mAh powerbank liggen en die werkt prima op mijn OP3.
ik denk dat je powerbank niet helemaal jofel is, wat doet ie met andere telefoons?
Ik heb de Xiaomo 10400, werkt prima met de Oneplus5 en originele usb-c kabel.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shanquish schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Probleem gevonden, de rode kabel van de OnePlus wil gewoon niet meewerken :) een andere USB C kabel werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Anoniem: 736981 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:17:
[...]

Probleem gevonden, de rode kabel van de OnePlus wil gewoon niet meewerken :) een andere USB C kabel werkt perfect.
Apart, want ik heb het juist met de originele kabel gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11-2024
jojokojo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:30:
28 juni bestelling gedaan helaas nog geen verzend bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ewivis schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:24:
[...]

Apart, want ik heb het juist met de originele kabel gedaan...
Vond ik ook...is nochtans een officiële Xiaomi bank. Nuja, geen probleem voor mij, ging deze toch verkopen en een 4000mah aankopen. Dat ding weegt teveel :p

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 736981 op 03-07-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-07 22:23
rolfw schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:16:
[...]

Hier ook nog niet. OnePlus teruggestuurd dus skin over ;)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmelk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-07 10:42
Ik heb vandaag verzend bevestiging gekregen.
jojokojo schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:30:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 608
  • Laatst online: 29-07-2021

608

Heeft iemand misschien al een (goede) vertical flip case gevonden voor de OnePlus 5?

Dankzij Noreve heeft mijn Nexus 4 het zo lang volgehouden. Bij mijn OnePlus 5 heb ik ook een standaard OnePlus flip case besteld, maar ik merk dat een "horizontale flap" toch niet zo fijn werkt.

Zo te zien is Noreve bezig met een case voor de OnePlus 5. https://www.noreve.com/en...uery=OnePlus+5&results=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-01-2024
Anoniem: 736981 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:47:
[...]

Vond ik ook...is nochtans een officiële Xiaomi bank. Nuja, geen probleem voor mij, ging deze toch verkopen en een 4000mah aankopen. Dat ding weegt teveel :p
*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 04-07-2017 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remoss
608 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:39:
Heeft iemand misschien al een (goede) vertical flip case gevonden voor de OnePlus 5?
https://nl.aliexpress.com...plus+5+flip+case+vertical

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfw
rolfw schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:16:
[...]

Net verzend bevestiging gekregen, kan wel 15 'business days' duren voor ie op de mat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Laatst online: 04-07 15:14

Cidious

The Bloody Gent

theory schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:55:
Een vraagje voor de kenners of mensen die de OP3 hadden.
Ik twijfel voor cover tussen de kevlar(die me van rubber lijkt en goede case voor als ik hem laat vallen),
of de sandstone black(die vele mensen willen).
Voelt de sandstone echt prettig aan of is het gewoon een soort sticker zonder reliëf?
En welke zouden jullie me aanraden, heb namelijk geen van beiden in mn handen gehad of gezien in het echt.
Bedankt alvast.

[mbr] Verplaatst naar het accessoires topic, volgende keer graag zelf op letten waar wat te posten :) [/mbr]
Ik heb beiden, de carbon en de sandstone. Ik kan je ABSOLUUT de carbon aanraden. Die heeft een rubberen feel, Lekkere grip. toch sterk. Hele zaakje ligt enorm lekker in de hand. beter dan zonder cover. De sandstone voelt een beetje onnatuurlijk.. te grove texture.. verlies van het luxe gevoel van de telefoon.

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 15:21
Cidious schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Ik heb beiden, de carbon en de sandstone. Ik kan je ABSOLUUT de carbon aanraden. Die heeft een rubberen feel, Lekkere grip. toch sterk. Hele zaakje ligt enorm lekker in de hand. beter dan zonder cover. De sandstone voelt een beetje onnatuurlijk.. te grove texture.. verlies van het luxe gevoel van de telefoon.
Super, had me ondertussen al de carbon besteld dus blij dat deze zo positief is volgens jou.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbitter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:08
Cidious schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Ik had de Silicone Protective Case meebesteld, maar merk dat deze nogal 'stroef' is, waardoor het toestel wat lastig uit m'n broekzak te halen is. Hoe is dit met de Karbon case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 608
  • Laatst online: 29-07-2021

608

Vanaf vandaag kan de Oneplus 5 case gepreordered worden bij Noreve:
https://www.noreve.com/en..._query=oneplus&results=12

Ik weet dat ik 'm wil, ..maar wat is dat ding prijzig. Vooral als je het vergelijkt met hoesjes op AliExpress.

Ik heb overigens deze case in bestelling staan bij Ali:
https://nl.aliexpress.com...lus-3T-3/32817625569.html

Eerst maar even afwachten of dit iets is.

Ondanks dat die cases van Noreve behoorlijk "bulky" zijn, zijn ze van hoge kwaliteit en biedt het zeer goede bescherming.

Op dit moment zit mijn OnePlus 5 in een originele (horizontale) flipcase van OnePlus. Een nadeel bij deze case is dat je amper de volume knoppen aan de zijkant kunt bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Voor de gene die nog een case en screenprotector nodig heeft (klik)

Vandaag binnengekomen en ik heb mijn OP5 retour gedaan.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-07 20:28
Ben voornemens een Oneplus5 aan te schaffen en bijbehorende accessoires.

Het liefst zou ik een bundle willen met 3d screen protector, bullet headphones en bumper case maar dat lijkt er niet te zijn of het is iig niet duidelijk.

3D protector twijfel ik nu aan na YT linkje gezien te hebben, is er nog meer wat je beter maar niet kan kopen?
Werkt die Car dash charger een beetje en gaat die bumper case echt werken zijn die headphones een beetje redelijk of is het allemaal net niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 938237

Voor diegene die de flip cover van Oneplus overwegen:

De alert slider is zeer slecht te bedienen t.o.v. de 1+3, komt door het dunnere design van de 5 en slecht ontwerp van het hoesje. Ook verschijnen duidelijk zichtbare vette vingerafdrukken op het "leer" (zwarte versie getest), waardoor het hoesje snel vies oogt.
Bovendien is na 1 week gebruik al het onderste randje al aan het slijten.

Concluderend vind ik de flipcover maar van matige kwaliteit... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik had hem ook besteld na jouw post en heb em net binnen, super netjes en al helemaal voor die 8 euries _/-\o_ zat zelfs een 'screenprotector' van plastic bij (beetje gelijk aan wat er standaard op zit van OP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Laatst online: 04-07 15:14

Cidious

The Bloody Gent

mbitter schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:16:
[...]

Ik had de Silicone Protective Case meebesteld, maar merk dat deze nogal 'stroef' is, waardoor het toestel wat lastig uit m'n broekzak te halen is. Hoe is dit met de Karbon case?
Ik heb NIKS aan te merken op de case. Zou hem misschien wat zwarter willen hebben kwa kleur.. Maar het design en de bouwkwaliteit zijn echt perfect

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-07 14:24
iemand al een goed passende tempered glass screenprotector gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-07 11:36
Ik zit te twijfelen om een powerbank te kopen voor de 1+5 maar ben nog even benieuwd naar de meningen hier.

Het liefst 1 van 10 000 zodat ook mijn vrouw mee kan leunen als het nodig is..

ik weet ook niet of er al ergens een powerbank te krijgen is die snel kan laden bij de oneplus 5?

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• briecht
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-07 22:12
pannekoek schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:26:
Ik heb eentje besteld van Orzly en goed ontvangen, maar ik wacht nog op de levering van het toestel zelf, ik hou je op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
furian88 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:13:
Ik zit te twijfelen om een powerbank te kopen voor de 1+5 maar ben nog even benieuwd naar de meningen hier.

Het liefst 1 van 10 000 zodat ook mijn vrouw mee kan leunen als het nodig is..

ik weet ook niet of er al ergens een powerbank te krijgen is die snel kan laden bij de oneplus 5?
ik heb een tplink 10400 powerbank waar ik heel veel plezier van heb. Kosnieduur ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Vandaag mijn dbrand skin binnen gekregen voor de OP5. Telefoon ligt echt een stuk fijner in de hand. Niet meer bang dat hij uit mijn hand glibbert en dat zonder veel dikker te worden.

Heb er ook nog een magneetje onder geplakt voor gebruik met magneet in de auto. Ziet er daardoor iets minder clean uit (ronde verdikking op achterkant) maar is wel heel praktisch in de auto.

Deze skin van dbrand is echt een aanrader. Had hiervoor heel even de rosewood cover van OP zelf maar deze was mij ook nog te glad.

Helaas is wel mijn OP screenprotector al na een dikke week gebarsten. Nooit laten vallen. Rommel dus.

[ Voor 9% gewijzigd door power_user op 11-07-2017 19:22 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:37

The_Worst

Unox

@power_user De originele plastic folie of de 3D tempered glass protector?

Ik ben blij dat ik de sandstone cover heb besteld want de telefoon zelf is echt veel te glad.

[ Voor 39% gewijzigd door The_Worst op 11-07-2017 19:36 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
The_Worst schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:35:
@power_user De originele plastic folie of de 3D tempered glass protector?

Ik ben blij dat ik de sandstone cover heb besteld want de telefoon zelf is echt veel te glad.
3D tempered glass screenprotector van OP. Al een barst en een klein deukje na een dikke week broekzakschuren. Verder geen sleutels in dezelfde broekzak oid. Tis van ontbijtkoek gemaakt blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:37

The_Worst

Unox

power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:49:
[...]

3D tempered glass screenprotector van OP. Al een barst en een klein deukje na een dikke week broekzakschuren. Verder geen sleutels in dezelfde broekzak oid. Tis van ontbijtkoek gemaakt blijkbaar...
Heb er zelf gelukkig (nog) geen problemen mee. De screenprotector van mijn OP2 is een jaar meegegaan. Toen wilde ik deze vervangen maar toen kreeg ik er alleen maar stof onder.

Ben benieuwd hoe lang die deze keer meegaat. Nog helemaal krasvrij gelukkig ondanks dat deze met andere telefoons en sleutels in mijn zak heeft gezeten.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
  • Laatst online: 09:44
power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:20:
Vandaag mijn dbrand skin binnen gekregen voor de OP5. Telefoon ligt echt een stuk fijner in de hand. Niet meer bang dat hij uit mijn hand glibbert en dat zonder veel dikker te worden.

Heb er ook nog een magneetje onder geplakt voor gebruik met magneet in de auto. Ziet er daardoor iets minder clean uit (ronde verdikking op achterkant) maar is wel heel praktisch in de auto.

Deze skin van dbrand is echt een aanrader. Had hiervoor heel even de rosewood cover van OP zelf maar deze was mij ook nog te glad.

Helaas is wel mijn OP screenprotector al na een dikke week gebarsten. Nooit laten vallen. Rommel dus.
Heb je de mogelijkheid om een foto van de skin te maken? Ben wel eens benieuwd hoe dit er uit ziet. Ik ben namelijk aan het twijfelen om deze ook aan te schaffen. Welke samenstelling heb je besteld?

Heeft iemand van jullie de dp aangepast? Heb hem nu op 440 ingesteld. Vind het een stuk beter!

[ Voor 4% gewijzigd door Robje1244 op 11-07-2017 21:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• power_user
Robje1244 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:58:
[...]

Heb je de mogelijkheid om een foto van de skin te maken? Ben wel eens benieuwd hoe dit er uit ziet. Ik ben namelijk aan het twijfelen om deze ook aan te schaffen. Welke samenstelling heb je besteld?

Heeft iemand van jullie de dp aangepast? Heb hem nu op 440 ingesteld. Vind het een stuk beter!
Foto 1

Zoals je ziet had ik door de magneet net wat te weinig skin over om de onderkant sluitend te krijgen aan beide kanten.

Foto 2

Foto 3

Ook hier is er een randje onder de camera iets lager door de magneet er onder. Boven de camera pastte het er gelukkig nog wel er over heen.

Foto 4

Het is de dragonskin met ook dragonskin voor de kleine sticker om de camera's en dan nog een ander kleurtje voor het OP logo. Hopelijk heb je er wat aan :)

[ Voor 4% gewijzigd door power_user op 11-07-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-07 12:38
power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:02:
[...]

Foto 1

Zoals je ziet had ik door de magneet net wat te weinig skin over om de onderkant sluitend te krijgen aan beide kanten.

Foto 2

Foto 3

Ook hier is er een randje onder de camera iets lager door de magneet er onder. Boven de camera pastte het er gelukkig nog wel er over heen.

Foto 4

Het is de dragonskin met ook dragonskin voor de kleine sticker om de camera's en dan nog een ander kleurtje voor het OP logo. Hopelijk heb je er wat aan :)
Zo'n dbrank skin beschermt toch niets tegen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
daflux schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:49:
[...]

Zo'n dbrank skin beschermt toch niets tegen vallen?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-07 10:31
power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:02:
[...]

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Echt knap; zorgt voor een enorm unieke look. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
power_user schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:49:
[...]

ik heb gezien op YT dat de originele TGSP van OP5 echt bagger is. Dat de bezels te groot zijn zelfs en niet lekker dekt. Ik wacht nog even op de reactie van een Tweaker hier die een ORZLY heeft besteld. Hij heeft de telefoon alleen nog niet binnen haha

ik word namelijk echt knettergek van het feit dat mijn plastic SP vol met krassen zit als ik mijn OV kaart weer eens los in mijn zak heb zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door pannekoek op 12-07-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-07 11:36
pannekoek schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:02:
[...]

ik heb gezien op YT dat de originele TGSP van OP5 echt bagger is. Dat de bezels te groot zijn zelfs en niet lekker dekt. Ik wacht nog even op de reactie van een Tweaker hier die een ORZLY heeft besteld. Hij heeft de telefoon alleen nog niet binnen haha

ik word namelijk echt knettergek van het feit dat mijn plastic SP vol met krassen zit als ik mijn OV kaart weer eens los in mijn zak heb zitten.
de originele van de op5 zit er bij mij ook op, ik ben er inderdaad dan ook niet echt tevreden over. de randen zitten zo strak dat je op een stukje van de tijd niet kan lezen of aan de andere een stuk van je beeld mist.
er is iemand heel precies geweest met het meten om vervolgens -1.5 mm te doen 8)7

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:53
pannekoek schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:26:
Zelf vorige week een van Casebase besteld. Zou als het goed is deze week moeten binnenkomen. Op basis van deze video review zou hij ook bijvoorbeeld goed moeten passen in een Otterbox case. Heb zelf nu een carbon case als tijdelijke bescherming - waar hij ook goed op past, wacht zelf op een Spigen Ultra Hybrid (komt het midnight black zeker goed tot zijn recht :9) variant voor de OP5. Ben benieuwd wat hij daar op zal doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@pannekoek ik heb de ORZLY glass protector, maar die had ik er nog niet opgeplakt ivm mogelijkheid 14 dagen te testen. Ik heb dat nu alsnog wel gedaan en hij past prima. Voor zover ik kan zien (met fastboot) ben ik geen pixels kwijt. In ieder geval geen losse pasjes bij mijn telefoon dus ik kan op zich het verschil niet meteen beoordelen. Hij past ook prima in de Otterbox die ik er om heb zitten.

Hij lijkt wel minder stof aan te trekken dan de oorspronkelijke plastic beschermlaag, maar met tien minuten testen is dat nog niet helemaal duidelijk natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
gerbenp schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:01:
[...]

Zelf vorige week een van Casebase besteld. Zou als het goed is deze week moeten binnenkomen. Op basis van deze video review zou hij ook bijvoorbeeld goed moeten passen in een Otterbox case. Heb zelf nu een carbon case als tijdelijke bescherming - waar hij ook goed op past, wacht zelf op een Spigen Ultra Hybrid (komt het midnight black zeker goed tot zijn recht :9) variant voor de OP5. Ben benieuwd wat hij daar op zal doen.
ik wacht ook op de spigen, ze zijn er mee bezig maar hebben nog geen datum gegeven -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:53
DigitalError schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:12:
[...]

ik wacht ook op de spigen, ze zijn er mee bezig maar hebben nog geen datum gegeven -O-
Zie hem wel inmiddels bij Spigen India staan, maar daar staat de Rugged Armor alleen met een releasedatum van 25 juli 2017. Rest staat nog op "coming soon".

Als ik het Twitter account van Spigen (worldwide) moet geloven is het plan dat het eind Juli of begin Augustus gaat worden (bron).

Afwachten maar nog even. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleu
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-05 00:54
Ik zou graag wat extra kabels willen bestellen voor mijn oneplus 5 op te laden.

maar nu met de micro usb C zie ik door het bos de bomen niet meer. Zeker als ik hoor dat slechte kabels je gsm kapot kunnen maken. Ik vind wel niet terug waar ik dit heb gelezen. Moet ik een usb C usb 2.0 kabel kopen of mag dit ook een 3.1 zijn? en zijn de kabels van ali express te vertrouwen met conventionele opladers (van men oude nexus 5 en iphone 4 etc?)

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@pannekoek ik heb de ORZLY glass protector er nu een halve dag opzitten, maar ik weet nog niet of dat lang gaat duren. Hij lijkt toch af en toe een beetje 'los' te komen en soms worden daardoor mijn vingers niet goed geregistreerd. Als je dan nog een keer doet maar iets harder duwt gaat het wel.

Wellicht dat ook de randjes van de Otterbox hier debet aan zijn, maar in ieder geval is het bij elkaar een stuk minder dan de glass protector van ORZLY die ik op de OPO had zitten. Die zit over het hele scherm vast en deze is alleen met de zwarte randjes geplakt. Voor de OPO is er natuurlijk ook weer geen Otterbox dus ik kan het ook niet echt 1-op-1 vergelijken.

Dat de protector niet over het hele scherm vast zit schijnt met de constructie van het glas op de telefoon etc te maken hebben (en bij andere merken is het blijkbaar ook precies zo), maar ik vind het in ieder geval geen verbetering tov "vroeger".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een dbrand skin gekocht, mat black met uitsnijding logo, niks speciaals dus :)
Nu nog op zoek naar een tempered glass...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 736981 op 13-07-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek
fleu schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 00:06:
Ik zou graag wat extra kabels willen bestellen voor mijn oneplus 5 op te laden.

maar nu met de micro usb C zie ik door het bos de bomen niet meer. Zeker als ik hoor dat slechte kabels je gsm kapot kunnen maken. Ik vind wel niet terug waar ik dit heb gelezen. Moet ik een usb C usb 2.0 kabel kopen of mag dit ook een 3.1 zijn? en zijn de kabels van ali express te vertrouwen met conventionele opladers (van men oude nexus 5 en iphone 4 etc?)

Alvast Bedankt
20 dollar. Ik heb hem zelf ook met dus 150cm kabel, erg fijn. Werkt goed en dashcharge confirmed

[ Voor 6% gewijzigd door pannekoek op 13-07-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:22

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pannekoek
rens-br schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:47:
[...]

Je linkt werkt niet. (Gaat naar je accountpagina)
ik hoop dat daar niets te vinden is haha. Ik zal de originele link er even bij halen

https://nl.aliexpress.com...-c-cable/32763951774.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Hier de 5 nu paar weken in gebruik. Sinds vorige week icm een orzly glass protector & karbon bumper case. Geen problemen met los komen of slecht beeld. Een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Ik heb de Orzly tempered glass sinds gisteren en werd gek van een 'tikkend' geluid als je met je vinger er over heen gaat . Er zijn 4punten waar de tempered glass niet goed lijkt te lijmen op het scherm (ongeveer een 'gat' van 1,5cm startende bij het dunne bezelgedeelte). Bij die 4 punten 'zweeft' het dus nu en ik ben bang dat het of gaat los laten binnenkort of dat er stof onder komt.

Ik weet niet of het een faulty design is van Orzly of dat de oneplus 5 niet volledig vlak is.

Tevens had ik na een tijdje gisteren dat er opeens een olievlek op het scherm kreeg die ik niet weg kon krijgen. Heb toen bij het verwijderen per ongeluk het tempered glass gebroken (mijn fout)

Ik ga Orzly aanschrijven en we gaan zien wat ze er mee gaan doen. Tot die tijd raad ik jullie af om de Orzly tempered glass te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07 19:46

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Deze binnen gekregen:
https://nl.aliexpress.com...22-4bee-b37f-5cfea2d68881

Voorlopig krijg ik het in mijn auto nog niet voor elkaar om mijn OP5 ook daadwerkelijk te DASH chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
Lt. Marx schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:53:
Deze binnen gekregen:
https://nl.aliexpress.com...22-4bee-b37f-5cfea2d68881

Voorlopig krijg ik het in mijn auto nog niet voor elkaar om mijn OP5 ook daadwerkelijk te DASH chargen.
Ik had hem ook besteld, helaas hier ook geen dash charge op de op5. Wel raar aangezien het schijnbaar wel lukt op de op3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-07 10:04
Iemand ervaring met deze case van oneplus toevallig?
https://oneplus.net/nl/oneplus-5-karbon-bumper-case

Is deze van hetzelfde "carbon" materiaal als de gewone carbon case ?
Heb deze ook maar vind die niet zo fijn.
Heb ook de silicon protective case die is well fijn maar erg stroef.
Dat is lastig met de broekzak of m'n pouch .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 17:18
Ik zit te kijken om toch een hoesje te nemen dat ding is zo ontzettend glad. De sandstone bevalt me wel zo te zien de OP1 voelde daarmee ook altijd goed.
Alleen €21,95 en daar komen vast nog verzendkosten bovenop en dat voor een hoesje dat voelt fout.

Ik heb al gezocht op internet aliedexpres oa maar geen sandstone hoesjes, iemand meer geluk gehad bij het vinden van dit model? Het lijkt erop dat die nog niet is nagemaakt gek genoeg.

Mocht die idd nog niet bestaan. is er een andere hard plastic Shell die absoluut zorgt dat hij niet meer uit je handen glibt?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pattong
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-04-2020
ComTech schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:24:
Iemand ervaring met deze case van oneplus toevallig?
https://oneplus.net/nl/oneplus-5-karbon-bumper-case

Is deze van hetzelfde "carbon" materiaal als de gewone carbon case ?
Heb deze ook maar vind die niet zo fijn.
Heb ook de silicon protective case die is well fijn maar erg stroef.
Dat is lastig met de broekzak of m'n pouch .
Ik heb deze, zoon heeft de gewone. Ze voelen hetzelfde aan, zal dus wel hetzelfde materiaal zijn. De bumper heeft meer bescherming rondom, ook de bumper is dikker aan de zijkanten zoals je ziet op de foto's, kan er wellicht beter tegen als hij tegen de grond gaat, maar dat gaan we niet proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
Iemand enig idee of er hoesjes bestaan om de op5 stevig op een mountainbike te monteren? Tijdens het fietsen haal ik nu elke keer mijn telefoon uit mijn tas om mijn snelheid + hartslag te checken.. Niet echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robje1244 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:05:
[...]

Ik had hem ook besteld, helaas hier ook geen dash charge op de op5. Wel raar aangezien het schijnbaar wel lukt op de op3.
Zelfde issue hier.
Gelukkig ben ik dus niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfw
Robje1244 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:06:
Iemand enig idee of er hoesjes bestaan om de op5 stevig op een mountainbike te monteren? Tijdens het fietsen haal ik nu elke keer mijn telefoon uit mijn tas om mijn snelheid + hartslag te checken.. Niet echt ideaal.
Ik gebruik daar een QuadLock voor. Die is min of meer universeel. Ik heb er een hardcase bijgekocht en daar de QuadLock op bevestigd. Werkt uitstekend naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 782295

Beste,

Ik heb nu een one plus one en overweeg om de one plus 5 aan te schaffen.

Vraagje: Kan ik de oplader van de one plus one ook gebruiken op de one plus 5?

Werner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anoniem: 782295 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:04:
Beste,

Ik heb nu een one plus one en overweeg om de one plus 5 aan te schaffen.

Vraagje: Kan ik de oplader van de one plus one ook gebruiken op de one plus 5?

Werner
Lader wel (al heb je dan geen Dash charge) en de kabel niet ivm USB C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
Ik heb een autolader gehaald met hierin 4 usb poorten die max 2.4a kunnen leveren. De Oneplus5 laadt gewoon op tijdens het navigeren..

Oftewel, je hebt niet persé dash charge nodig om wat sneller op te laden. Snel opladen doet ie dus ook wel. Alhoewel Dash charge alsnog sneller is natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 19:03
Ik heb inmiddels ook mijn Dbrand skin binnen
:9 :o
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/20181034_1909612215972494_4506126515544522752_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:54

Vos

AFCA

Robje1244 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:06:
Gaat het je om hartslag en snelheid? Koop dan gewoon een fietscomputer? Paar tientjes ben je wel klaar. Heb je ook geen geneuzel met water, stof, modder etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:06
Hier is ondertussen de 'Dux Ducis Skin Pro Series' flipcase gearriveerd...(donkergrijze)
Niet via Ali aangekocht, maar via Amazon.de ... ergens 9 a 10 euro, en ziet er wel goed uit
Effe de sandstone casing opzij leggen en deze gebruiken / zien wat het geeft.
Eerste indruk valt best mee... past er goed in, zij het dan wel TPU omhulsel maar toch...

Bij de OnePlus One, had ik de 'originele' case die op 't eind (na 2,5 jaar dienst) toch wel echt 'op' was.
En 'omranding' daar was stevig plastiek (dat wel na een paar keer de grond te raken wel aan 't barsten/wat stuk was)

Initieel gedacht een 'original' aan te schaffen, maar verzendkosten vond ik er wat over.
Dus dan even deze eerst proberen.

Misschien dat die originele er ooit nog wel komt... bij aanschaf van andere accessoires of misschien nieuwe powerbank of zo :-)

Kwam daarnet nog deze 'review'/'unboxing eerder tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Ik heb ook de Dux Ducis, prima flipcase! De telefoon gaat ook netjes aan en uit bij openen/sluiten van de case.

Online...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NmR

NmR

ErikRo schreef op zondag 16 juli 2017 @ 02:39:
Ik zit te kijken om toch een hoesje te nemen dat ding is zo ontzettend glad. De sandstone bevalt me wel zo te zien de OP1 voelde daarmee ook altijd goed.
Alleen €21,95 en daar komen vast nog verzendkosten bovenop en dat voor een hoesje dat voelt fout.

Ik heb al gezocht op internet aliedexpres oa maar geen sandstone hoesjes, iemand meer geluk gehad bij het vinden van dit model? Het lijkt erop dat die nog niet is nagemaakt gek genoeg.

Mocht die idd nog niet bestaan. is er een andere hard plastic Shell die absoluut zorgt dat hij niet meer uit je handen glibt?
http://www.oneplus-shop.n...stone-case-oneplus-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:49
Weet iemand toevallig of de otterbox case rood of tudia merge voor de 1+5 al ergens te bestellen is? Ik wil deze graag hebben voordat ik met vakantie ga en dat is volgende week vrijdag..

[ Voor 4% gewijzigd door michaeltjeh1 op 20-07-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Heeft iemand inmiddels al een fatsoenlijke Tempered Glass gevonden? Heb er één van Imak getest, en één van Nillkin. Het is allebei waardeloos. De Imak was een fullscreen (dus met zwarte randen), die ging ook over het scherm dus daar mis je dan een stuk van. De Nillkin mist gewoon bijna een halve cm van het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
PetrCech_3 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:58:
Heeft iemand inmiddels al een fatsoenlijke Tempered Glass gevonden? Heb er één van Imak getest, en één van Nillkin. Het is allebei waardeloos. De Imak was een fullscreen (dus met zwarte randen), die ging ook over het scherm dus daar mis je dan een stuk van. De Nillkin mist gewoon bijna een halve cm van het scherm...
hmm dat valt me wel tegen van Nilkin eigenlijk, misschien komt Spigen naast de cases ook nog wel met een glass protector.. nog even afwachten hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
PetrCech_3 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:58:
Halve cm is wel veel inderdaad, had ik ook niet verwacht van ze.

Had er hier niet iemand niet een van Orzly maar het toestel nog niet binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
@schumi2004 Die van Orzly neemt geen stukje van het scherm weg, maar ik heb hem er weer af. Hij gaat steeds een beetje los en dan kan je de telefoon niet bedienen. Ik denk zelf dat het de combinatie met de otterbox is waarvan de zijkantjes dan tegen de zijkant van de protector duwen.

Als je eens in de buurt van Amersfoort bent dan mag je de tweede die ik heb wat mij betreft zo krijgen.

@briecht heeft zijn ervaringen nog niet gemeld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
JeroenE schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:30:
@schumi2004 Die van Orzly neemt geen stukje van het scherm weg, maar ik heb hem er weer af. Hij gaat steeds een beetje los en dan kan je de telefoon niet bedienen. Ik denk zelf dat het de combinatie met de otterbox is waarvan de zijkantjes dan tegen de zijkant van de protector duwen.

Als je eens in de buurt van Amersfoort bent dan mag je de tweede die ik heb wat mij betreft zo krijgen.

Thanks voor aanbod, ik kom geregeld in de buurt van Amersfoort heb alleen toestel nog niet, die komt maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briecht
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-07 22:12
JeroenE schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:30:

Ik gebruik deze screenprotector nu een week in samenwerking met de carbon case van OnePlus en ik ben er tevreden over! Enkel heb ik soms het effect dat wanneer ik hem in een bepaalde hoek in de zon / het licht hou, dat er gekleurde cirkels te zien zijn, best te vergelijken met olie op water! Heeft iemand dit ook voor?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste