De eerste cases van Spigen worden nu ook vermeld op Amazon
https://www.amazon.com/s/...rds=spigen+oneplus+5+case
https://www.amazon.com/s/...rds=spigen+oneplus+5+case
[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 24-07-2017 18:14 ]
[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 24-07-2017 18:14 ]
[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 26-07-2017 10:03 ]
Heb je meer foto's? Ben wel benieuwddonnie1992 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:11:
Ik heb inmiddels ook mijn Dbrand skin binnen
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb de bumper case in karbon en een maatje de gewone. Het is inderdaad hetzelfde materiaal, ik vind het persoonlijk wel prettig spul, stevig en ietsjes stroef maar niet zo stroef als dat siliconen spul. Ik vind de bumper wel prettiger vasthouden dan de 'gewone' case. Maar goed, ik heb dan ook vrij grote handenComTech schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:24:
Iemand ervaring met deze case van oneplus toevallig?
https://oneplus.net/nl/oneplus-5-karbon-bumper-case
Is deze van hetzelfde "carbon" materiaal als de gewone carbon case ?
Heb deze ook maar vind die niet zo fijn.
Heb ook de silicon protective case die is well fijn maar erg stroef.
Dat is lastig met de broekzak of m'n pouch .
Ik heb deze nu 4 weken in gebruik en bevalt primaFried schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:00:
ik mag me hier ook melden.. sinds een ruime week in bezit van een OP5.
Ik had een dash car charger mee besteld. Daar zit i.t.t. wat de site doet vermoeden dus wél een kabel bij. nu heb ik dus een dash kabeltje over..
werkt verder prima. laadt veel meer bij dan de phone verbruikt met Nav aan. ziet er netjes uit en voelt zeer degelijk.
nu alleen nog een goede nieuwe car-holder vinden... iemand tips?
Ik heb hem inmiddels al een poosje geleden besteld, had alleen nog even gewacht tot m'n referralpunten waren bijgeschreven.Ardj schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:54:
Ik heb de bumper case in karbon en een maatje de gewone. Het is inderdaad hetzelfde materiaal, ik vind het persoonlijk wel prettig spul, stevig en ietsjes stroef maar niet zo stroef als dat siliconen spul. Ik vind de bumper wel prettiger vasthouden dan de 'gewone' case. Maar goed, ik heb dan ook vrij grote handen
Waar besteld je zo'n fitbag? Zoek al tijden zoiets.Yohost! schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:55:
Ik gebruikte voor mijn HTC One altijd een fitbag.
Nu ook een voor mijn Oneplus aangeschaft.
Nadeel van de Oneplus is echter dat de aan/uit knop niet geintegreerd zit in het toestel.
Ook al staat hij gelocked de uit knop reageert nog wel.
Dus wanneer het toestel in het hoesje zit en die zit weer in mijn broekzak drukt het hoesje tegen de uitknop en reboot het toestel
Ziet er wel fancy en hightech uit voor een houder, moet er even over nadenken toch bedankt voor de tipDigitalError schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:27:
[...]
Ik heb deze nu 4 weken in gebruik en bevalt prima
https://www.amazon.com/gp...fRID=8NBG00DE8T0T49WZEBBD
Heb deze ook en moet zeggen dat me deze tot op heden prima bevalt samen met de Orzly screenprotector (Dank nog @JeroenE )MrDirect schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:57:
De Karbon bumper is weer te bestellen bij oneplus.net
We're delighted to inform you that the following product(s) is available now! Hurry, click the link below and order yours now.
OnePlus 5 Karbon Bumper Case
Zie toevallig deze discussie: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic"michaelw1998 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:37:
Iemand ervaring met oplaadkabels via Aliexpress? Kan ik daar gewoon USB C kabels bestellen of werken niet alle met een Oneplus 5?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dan ga ik eens op zoek naar geweven Dash charge kabelsAnonymoussaurus schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 01:09:
[...]
Zie toevallig deze discussie: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic"
[ Voor 14% gewijzigd door michaelw1998 op 27-07-2017 02:40 ]
Voor kabels hoef je niet zo bang te zijn, eerder onveilige laders.michaelw1998 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 02:39:
[...]
Dan ga ik eens op zoek naar geweven Dash charge kabels
EDIT: Eentje zonder reviews gevonden. Kan een kabel je telefoon beschadigen als deze niet goed is?
Dit is niet meer het geval bij USB C kabels. Je moet zeker wel oppassen voor slechte kabels aangezien dit je apparaat permanent kan beschadigen.japie06 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:50:
[...]
Voor kabels hoef je niet zo bang te zijn, eerder onveilige laders.
Ik heb deze vorige keer besteld, had ze snel binnen en ze werken goedmichaelw1998 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:37:
Iemand ervaring met oplaadkabels via Aliexpress? Kan ik daar gewoon USB C kabels bestellen of werken niet alle met een Oneplus 5?
[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 28-07-2017 13:22 ]
Burp
Ben ik ook wel benieuwd naarbriecht schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:19:
Ik zou een sportband willen kopen voor de OnePlus 5, heeft iemand ervaringen of tips welke ik best aanschaf prijs kwaliteit gericht? Thanks!
[ Voor 41% gewijzigd door Marcva op 28-07-2017 20:21 ]
Omdat ik tijdens het lopen graag alle info op mijn scherm wil kunnen aflezen (tijd, snelheid, hartslag,...)schumi2004 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:27:
Waarom niet zo iets?
https://nl.aliexpress.com...ti-theft/32761672222.html
Een formaat toestel als die van Oneplus heb ik toch liever rond mijn middel dan bungelend aan mijn arm.
Blitzwolf is een geweldig merk.Wii4all schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:17:
[...]
Ik heb deze vorige keer besteld, had ze snel binnen en ze werken goed
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.KQB73t
Zou een BlitzWolf Official Store zijn.
ik heb een kortere kabel voor de auto en een langere kabel voor thuis.
Ook omdat ik nog helemaal geen USB C kabels had als reserve zeg maar.
Ik bestelde de kabels 26 juni en 6 juli waren ze binnen.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Enige tijd geleden hier mijn link gedeeld en goede reactie mogen hebben !
Nu heb ik nog 100 punten over en krijg nog 200. (3/8)
Nou heb ik zelf een rugzak kunnen bestellen die ik super graag wou (mijn dank hiervoor)
Wie kan ik blij maken met mijn overige 300 punten ?
Dit betekend wel dat ik de bestelling voor degene moet plaatsen. (vooraf betalen !)
*Voorwaarde degene moet eerder een oneplus 5 gekocht hebben. (lijkt me wel zo netjes)
[ Voor 78% gewijzigd door Patrick89 op 30-07-2017 10:44 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
voor 300 punten koop je geen rugzak he, en waar staat dat je die punten kunt overhevelen naar een ander persoon? volgens mij kan dat namelijk ook niet.
[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 30-07-2017 11:49 ]
Even goed lezen.DigitalError schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:46:
[...]
voor 300 punten koop je geen rugzak he, en waar staat dat je die punten kunt overhevelen naar een ander persoon? volgens mij kan dat namelijk ook niet.
tevens kun je vouchers niet combineren want je kunt er maar 1 per bestelling gebruiken (dus 3x een voucher van 20 euro kun je niet stapelen)
(mijn tas is ook al onderweg gelukkig)
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
[ Voor 99% gewijzigd door RubenSaurus op 30-07-2017 11:57 ]
Amazon.com levert niet in NL toch?DigitalError schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:27:
[...]
Ik heb deze nu 4 weken in gebruik en bevalt prima
https://www.amazon.com/gp...fRID=8NBG00DE8T0T49WZEBBD
Eenplusdrie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:46:
Ik had een screenprotector van OPplus besteld en er vandaag op gezet, maar het is zoals hier gezegd wordt, hij lost in combinatie met otterbox. Nu lees ik dat Orzly hetzelfde doet. Waar en welke screenprotector kan ik bestellen voor mijn OP5 in combinatie met Otterbox?
[ Voor 192% gewijzigd door melvinjoosten op 31-07-2017 13:41 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2017 16:14 ]
gewoon je adres invullen en dan op bestellen klikken. ik bestel bijna wekelijks wel iets daar dus dat zou geen probleem moeten zijn eigenlijk.schumi2004 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:31:
[...]
Amazon.com levert niet in NL toch?
Ik heb geprobeerd via de DE site te bestellen maar daar staat heel duidelijk dat er niet naar NL verscheept wordt, hoe doe je dat met .COM ?
heb er zelf ook nog steeds de fabrieksprotector op, alleen maar omdat ik nog niks positiefs heb gehoord over de anderen, ze zitten allemaal los of nemen te veel van je scherm in beslagmichaelw1998 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:07:
Welke screenprotector gebruiken jullie? Heb namelijk dat mijn OP5 protector die er standaard vanaf fabriek op zit, heel erg gevoelig is voor stof. 1x in m'n broekzak en er plakt weer stof op. Even schoonmaken en een uurtje later weer stof.
Maar volgens de verhalen mis je dan wel een halve cm van je schermmelvinjoosten schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:38:
De duurste variant van Nillkin ligt best een eindje van de rand af, past misschien daarom wel met de Otterbox.
Ik heb de OP protector eraf gehaald omdat ik een Orzly tempered glass protector heb gebruikt. Die is er nu ook weer af (omdat ik een Otterbox heb en die combinatie werkt niet).michaelw1998 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:07:
Welke screenprotector gebruiken jullie?
Een halve centimeter is misschien ook wat overdreven. Het probleem is gewoon dat er geen fatsoenlijke screenprotectors zij die en het hele scherm bedekken. De protector van Nillkin is naar mijn mening van hoge kwaliteit, het enige nadeel is dus dat hij een eindje van de rand af ligt. Het is niet anders, mijn vorige screenprotector dekte bijna het hele scherm maar had rare rasters en glimde heel erg.JeroenE schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:18:
[...]
Maar volgens de verhalen mis je dan wel een halve cm van je scherm
Ook die neemt een deel van je scherm in helaasmichaelw1998 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:32:
En de 3D tempered glass protector die OnePlus zelf aanbied op de website?
Maar wat bedoelen jullie met innemen van scherm? Dat je echt een deel van je scherm bedekt hebt en dus minder ziet?DigitalError schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:51:
[...]
Ook die neemt een deel van je scherm in helaas
Ja precies dat, als je het googled zie je het snel genoeg denk ikmichaelw1998 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:22:
[...]
Maar wat bedoelen jullie met innemen van scherm? Dat je echt een deel van je scherm bedekt hebt en dus minder ziet?
bdu in "[OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic"michaelw1998 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:22:
[...]
Maar wat bedoelen jullie met innemen van scherm? Dat je echt een deel van je scherm bedekt hebt en dus minder ziet?
Ik heb ook deze normale van Orzely, zijn qua afmetingen gelijk aan de standaard die je van Oneplus krijgt volgens mij. Die zijkanten komt omdat een normale screenprotector niet op 3D glas kan, wat de OP5 aan beide zijkanten heeft. Doet een fabrikant dit wel dan laat hij snel los etc.JeroenE schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:18:
[...]
Maar volgens de verhalen mis je dan wel een halve cm van je scherm
[...]
Ik heb de OP protector eraf gehaald omdat ik een Orzly tempered glass protector heb gebruikt. Die is er nu ook weer af (omdat ik een Otterbox heb en die combinatie werkt niet).
Ik heb nu een Orzly protector er op zitten (die had ik samen met de tempered glass besteld). Die doet het prima. Geen stof- of vingerafdrukkenmagneet zoals de originele.
Het enige nadeel is dat hij aan beide kanten 2 mm smaller is dan de originele en je hebt dus aan de zijkant van je scherm een "streepje" lopen op de plek waar het plastic ophoudt. Ideaal is dat dus ook niet, maar ik heb me er nog niet genoeg aan geërgerd om andere merken te bestellen. In ieder geval wel blij met een scherm zonder stoflaag
Pff, kabel binnen.. Raad eens? Telefoon geeft niet aan dat het Dash Charge is. Gebruik dus een langere kabel met de Oneplus adapter die bij telefoon zat. Toch wel erg teleurstellend dat je voor Dash Charge ook perse een dure kabel bij Oneplus zelf moet bestellen....japie06 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:50:
[...]
Voor kabels hoef je niet zo bang te zijn, eerder onveilige laders.
Gaat dit over die kabels enzo die ik laatst had besteld bij AliExpress? Daar wil ik even op inhaken:michaelw1998 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:55:
Pff, kabel binnen.. Raad eens? Telefoon geeft niet aan dat het Dash Charge is. Gebruik dus een langere kabel met de Oneplus adapter die bij telefoon zat. Toch wel erg teleurstellend dat je voor Dash Charge ook perse een dure kabel bij Oneplus zelf moet bestellen....
Ik heb een 3m lange USB-C kabel besteld: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.8txAzTAnonymoussaurus schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:17:
[...]
Gaat dit over die kabels enzo die ik laatst had besteld bij AliExpress? Daar wil ik even op inhaken:
Ik had bij AliExpress het volgende bestelt: https://www.aliexpress.co...-c-cable/32763951774.html
Ik heb enkel de adapter besteld, en heb het getest. Is volledig identiek als die van OnePlus zelf, behalve dat die van AliExpress dikgedrukte letters heeft. Ook het amperage klopt precies, en Dash-Charge wordt dan ook meteen herkend. Geen enkele problemen gehad dus met bovenstaande. Die kabel die je erbij kan bestellen, welke is dat? Die platte of die ronde? En bij welke aanbieder heb je hem bestelt?
Nee, de standaard screen protector die op de OP5 zit is breder dan de standaard screen protector van Orzly. Bij de standaard screen protector van OP5 heb je geen "streepje" over het scherm en met die van Orzly wel.floristevito schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:07:
Ik heb ook deze normale van Orzely, zijn qua afmetingen gelijk aan de standaard die je van Oneplus krijgt volgens mij. Die zijkanten komt omdat een normale screenprotector niet op 3D glas kan, wat de OP5 aan beide zijkanten heeft. Doet een fabrikant dit wel dan laat hij snel los etc.
Je kan hem ook gewoon gebruiken voor de OP5 natuurlijk.michaelw1998 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 02:04:
In de naam wordt ook specifiek de OP5 genoemd dus ik ging er vanuit dat het wel goed zat. Geen idee dat OP een 'speciaal' soort kabel heeft.
Maar als je daar dus een 3m versie van wilt hebben heb je pech, de langste die ik tegenkwam is die wat standaard in het doosje zit (1,5m)JeroenE schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 07:55:
[...]
Je kan hem ook gewoon gebruiken voor de OP5 natuurlijk.
Voor dash charge heb je naast een dash lader ook een dash kabel nodig. Ik vind dat op zich wel logisch; de lader gaat buiten de standaard USB-C specificaties om dus je moet ook een kabel hebben die daar ook geschikt voor is.
[ Voor 36% gewijzigd door floristevito op 05-08-2017 11:53 ]
Wat je dan nog kan doen is een verlengsnoer in het stopcontact stoppen zodat je wel lengte genoeg hebt. Of denk ik nu te simpel?michaelw1998 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:57:
Maar als je daar dus een 3m versie van wilt hebben heb je pech, de langste die ik tegenkwam is die wat standaard in het doosje zit (1,5m)
Hm, als je heel goed kijkt zit die inderdaad ook net over het scherm heen. Dat klopt dus inderdaad. Dat was mij niet opgevallen toen ik de protector nog niet had gewisseld, daar heb je gelijk in.floristevito schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:48:
Nee bij de standaard screenprotector van Oneplus heb je dezelfde strepen.
Ik dan weer niet want ik snap het nut er niet van. Ik stop er in ieder geval een hoesje om de telefoon dus van die gebolde randjes aan de zijkant zie je weinig meer.ik vind het wel waard voor die gebolde randen.
Over welke protector heb je het nu? De tempered glass van OP maakt een stukje van de zijkant van je scherm zwart. Die van Orzly wordt door mijn hoesje van het toestel afgeduwd. Beide hebben een uitsparing voor de fingerprintsensor. Dat hebben zelfs die plastic protectors?!?Een glazen zou je kunnen kopen als het je echt teveel stoort (glas kunnen ze wel een gebolde vorm geven), maar persoonlijk hou ik er niet van. Maakt je telefoon dikker, en zit een stuk boven de vinger scanner..
Ah okay! Ja dat zou kunnen dat die iets verder zitten, maar als je hem goed in het midden plakt zou je er niet teveel last van moeten hebben.JeroenE schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:22:
[...]
Wat je dan nog kan doen is een verlengsnoer in het stopcontact stoppen zodat je wel lengte genoeg hebt. Of denk ik nu te simpel?
[...]
Hm, als je heel goed kijkt zit die inderdaad ook net over het scherm heen. Dat klopt dus inderdaad. Dat was mij niet opgevallen toen ik de protector nog niet had gewisseld, daar heb je gelijk in.
Maar die van Orzly zitten 2 mm verder naar binnen (aan iedere zijkant). Dus die zitten veel vaker in het stuk scherm wat je aan het bekijken bent.
[...]
Ik dan weer niet want ik snap het nut er niet van. Ik stop er in ieder geval een hoesje om de telefoon dus van die gebolde randjes aan de zijkant zie je weinig meer.
[...]
Over welke protector heb je het nu? De tempered glass van OP maakt een stukje van de zijkant van je scherm zwart. Die van Orzly wordt door mijn hoesje van het toestel afgeduwd. Beide hebben een uitsparing voor de fingerprintsensor. Dat hebben zelfs die plastic protectors?!?
Ah zo, ja dan gaat Dash-Charge niet werkenmichaelw1998 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 02:04:
Ik heb een 3m lange USB-C kabel besteld: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.8txAzT
In de naam wordt ook specifiek de OP5 genoemd dus ik ging er vanuit dat het wel goed zat. Geen idee dat OP een 'speciaal' soort kabel heeft.
Beter in het midden dan in het midden gaat natuurlijk nietfloristevito schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:29:
Ah okay! Ja dat zou kunnen dat die iets verder zitten, maar als je hem goed in het midden plakt zou je er niet teveel last van moeten hebben.
Grappig dat je dit zegt. Ik vind namelijk dat met de OP5 het scherm "dieper" in de telefoon ligt en helemaal niet dat het naar "voren" komt. Niet dat ik vind dat het er lelijk uitziet, maar van mij had het niet gehoeven.Je scherm lijkt zo namelijk veel meer 'naar voren te komen'.
Ik heb daar geen last van, ik vind ze nu al vaak veel te licht.Wat ik bedoel met die glazen protector is dat ze vrij dik zijn. Dit zorgt ervoor dat je telefoon een stuk zwaarder is.
Het verhaaltje wat ik tot nu toe bij al die glazen protecors heb gelezen is juist dat ze een stuk van de rand af blijven omdat je op de bolling niets kan plakken of omdat het anders problemen oplevert met hoesjes. Vandaar dus mijn vraag welke protector jij dan specifiek bedoelde.Voordeel is dus dat deze glazen (ik weet niet precies welke maar ze zijn er zeker) wel gebold kunnen worden.
Precies in het midden zorgt ervoor dat de randen aan beide kanten precies de minimale afstand hebben, dat bedoelde ikJeroenE schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:43:
[...]
Beter in het midden dan in het midden gaat natuurlijk niet![]()
[...]
Grappig dat je dit zegt. Ik vind namelijk dat met de OP5 het scherm "dieper" in de telefoon ligt en helemaal niet dat het naar "voren" komt. Niet dat ik vind dat het er lelijk uitziet, maar van mij had het niet gehoeven.
[...]
Ik heb daar geen last van, ik vind ze nu al vaak veel te licht.
[...]
Het verhaaltje wat ik tot nu toe bij al die glazen protecors heb gelezen is juist dat ze een stuk van de rand af blijven omdat je op de bolling niets kan plakken of omdat het anders problemen oplevert met hoesjes. Vandaar dus mijn vraag welke protector jij dan specifiek bedoelde.
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 06-08-2017 22:35 ]
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 08-08-2017 10:38 ]
Volgens mij paste die niet helemaal lekker of gaf problemen met cases, maar ik zou als ik jou was even de zoekfunctie gebruiken in dit topicmesm90 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:50:
http://nillkin.org/smartp...kin-oneplus-5-a5000-h-pro
Iemand al ervaring met de tempered glass protector van Nillkin voor de OnePlus 5?
Op mijn xperia was het een ideale toevoeging.
[ Voor 20% gewijzigd door RubenSaurus op 12-08-2017 22:09 ]
Die zijn er inderdaad dus welJeroenE schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:37:
@Craven In je woonkamer kan je eventueel ook een verlengsnoer in je stopcontact doen. Maar goed, dat is dan wel weer afhankelijk hoe vaak je dat gebruikt en of er geen kleine wezentjes rondlopen met een fascinatie voor verlengsnoeren
_██_
(ಠ_ృ)
Hoor redelijk positieve verhalen over deze op xda: Zeefdruk Gehard Glas Voor Een Plus OnePlus 5 3 3 T drie 1 3 1 3 T Volledige Cover 3D Gebogen Rand Oppervlak Gehard Glas FilmAtomsk schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:34:
Nou die tempered glass screen protector is echt prut.Had beter de standaard protector erop kunnen laten zitten. Iemand nog suggesties voor volledig transparante protectors die het hele scherm afdekken?
- Lastig te bevestigen zonder dat er stof (en dus permanente bubbels) tussenkomt
- Doorzichtige gedeelte is kleiner dan het scherm zelf
- Is nu na 4 dagen spontaan gebarsten.
Ah laat die protectors er toch vanaf, miserie van begin tot einde ermee.. De kans dat je scherm kapot valt is niet ZO groot hoor! 99% als je phone valt is dat op een hoek, en als dan net je scherm mee geraakt wordt heb je een barst vanaf die hoek, dus geen nut die protectors. Ik heb de originele er nog opzitten, maar ook al scrol krassen van mijn duim erop. Binnenkort gaat die er dan ook van af. Er is toch niet voor niets gorilla glas gebruikt toch? Op mijn vorige phone van 4j oud zat er ook geen protector, was ook gorilla glas en er was geen enkel krasje op te zien, en veel geld bespaart door geen protectors te kopen.Atomsk schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:34:
Nou die tempered glass screen protector is echt prut.Had beter de standaard protector erop kunnen laten zitten. Iemand nog suggesties voor volledig transparante protectors die het hele scherm afdekken?
- Lastig te bevestigen zonder dat er stof (en dus permanente bubbels) tussenkomt
- Doorzichtige gedeelte is kleiner dan het scherm zelf
- Is nu na 4 dagen spontaan gebarsten.
* Atomsk kijkt naar OnePlus 3T met gebarsten scherm...pattong schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:42:
[...]
Ah laat die protectors er toch vanaf, miserie van begin tot einde ermee.. De kans dat je scherm kapot valt is niet ZO groot hoor! 99% als je phone valt is dat op een hoek, en als dan net je scherm mee geraakt wordt heb je een barst vanaf die hoek, dus geen nut die protectors. Ik heb de originele er nog opzitten, maar ook al scrol krassen van mijn duim erop. Binnenkort gaat die er dan ook van af. Er is toch niet voor niets gorilla glas gebruikt toch? Op mijn vorige phone van 4j oud zat er ook geen protector, was ook gorilla glas en er was geen enkel krasje op te zien, en veel geld bespaart door geen protectors te kopen.
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 7% gewijzigd door Griffin op 28-08-2017 10:46 ]
Ja, dat klopt, van plastic. Een glazen screenprotector is altijd beter, omdat een plastic screenprotector geen barsten tegenhoudt in je schermJSA schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:52:
Klopt het dat er al standaard een screenprotector op zit? Is een glass screenprotector beter?
Dus een glazen is aan te raden dan denk ik ivm de veiligheid? is deze zelf eenvoudig aan te brengen en de standaard protector eenvoudig er af te halen? Of zijn hier nog tips en trucs voor?Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:15:
[...]
Ja, dat klopt, van plastic. Een glazen screenprotector is altijd beter, omdat een plastic screenprotector geen barsten tegenhoudt in je scherm.
Heb het zelf nooit aangebracht (zat pre-installed toen ik hem overnam), dus heb geen idee. Denk dat Google je wel een heel eind opweg kan helpenJSA schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:30:
Dus een glazen is aan te raden dan denk ik ivm de veiligheid? is deze zelf eenvoudig aan te brengen en de standaard protector eenvoudig er af te halen? Of zijn hier nog tips en trucs voor?
De glazen protector van Oneplus zelf is in ieder geval niks: barstte spontaan na 3 dagen bij mij. Voor bescherming van je scherm heb je denk ik meer aan een case die de randen beschermt.JSA schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:30:
[...]
Dus een glazen is aan te raden dan denk ik ivm de veiligheid? is deze zelf eenvoudig aan te brengen en de standaard protector eenvoudig er af te halen? Of zijn hier nog tips en trucs voor?
_██_
(ಠ_ృ)
Meen je niet? dat is ook raar, best een duur ding anders via de officiele site . heel apart. laten vallen of zo dan?Atomsk schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:39:
[...]
De glazen protector van Oneplus zelf is in ieder geval niks: barstte spontaan na 3 dagen bij mij. Voor bescherming van je scherm heb je denk ik meer aan een case die de randen beschermt.
Nee, er zat gewoon ineens een barst in. Het ding is ook lastig aan te brengen: komt er een stofje tegen de onderkant aan voordat hij vastzit, dan vormt dat een bubbel die niet weg te vegen is. Persoonlijk raad ik dan ook aan de standaard protector te laten zitten. Zonder is ook niet aan te bevelen, want krijgt toch fijne krasjes in het scherm merk ik.JSA schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
Meen je niet? dat is ook raar, best een duur ding anders via de officiele site . heel apart. laten vallen of zo dan?
Ik heb net een trasparante achterkant van silekonen / kunststof besteld dus ben benieuwd of dat een beetje werkt en voldoende is. Telefoon is best wat glad. Ik heb de soft Golf uitvoering
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 05-09-2017 20:15 ]
Ja, daarom werkt het ook zo goed. Het is nog steeds geen 100% natuurlijk. Als de ondergrond vlak is dan gaat het wel goed. Maar als je hoekjes hebt (van een tafel, stoel, poot of indien je buiten bent een losse steen, of grind etc dan kan je scherm daar natuurlijk nog wel op vallen en barsten.Griffin schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:43:
1. Otterbox is goed... maar is deze echt zo dik / bulky?
Heb jij ervaring met die skins van Dbrand? Maken die de telefoon echt veel stroever? Want de gladde achterkant vind ik echt het grootste nadeel. En blijven die skins ook lang zitten?Jeroenneman schreef op zondag 3 september 2017 @ 22:04:
[...]
Zijn er dan geen negatieve punten:
- de achterkant is erg glad. Ik heb hiervoor een skin van Dbrand besteld.
Hoe zit het met vingerafdrukken op deze screenprotector?schumi2004 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:15:
Vandaag deze binnen gekregen en toegepast.
http://s.aliexpress.com/NB36fEVr
Ik moet zeggen dat ie verbazingwekkend goed past icm oneplus bumper case. Nu even kijken hoe het zich in dagelijks gebruik zal gedragen.
Ze zijn wel makkelijker/sneller zichtbaar als op de Orzly die ik gehad heb maar even met je shirt of doekje en het is weg.renem schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:25:
[...]
Hoe zit het met vingerafdrukken op deze screenprotector?
Zal ook even mijn ervaring delen:renem schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:22:
[...]
Heb jij ervaring met die skins van Dbrand? Maken die de telefoon echt veel stroever? Want de gladde achterkant vind ik echt het grootste nadeel. En blijven die skins ook lang zitten?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Ik denk dat ik die ook maar even ga proberen. Die wat ik nu heb was binnen een week al gebarsten.schumi2004 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:36:
[...]
Ze zijn wel makkelijker/sneller zichtbaar als op de Orzly die ik gehad heb maar even met je shirt of doekje en het is weg.
Het reageert opzich ook redelijk okay
Heb zelf de originele sp een tijd er op gehad maar dit is echt een stofmagneet en er kwamen heel snel slijtage plekken op. Ik heb zelf de CHYI 3D 9H PREMIUM GLASS gekocht icm OPPRO SANDSTONE CASE en moet zeggen dat deze mijn perfect bevallen. De sp past perfect en was heel simpel in 1 keer aan te brengen. Hij is wel wat dikker dan de originele sp maar dat vind ik ook logisch aangezien dit echt glas is en de originele plastic is maar van de dikte heb ik zelf geen last van ook niet bij de vingenafdrukscanner.Niocera schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:23:
Mijn 5 moet nog binnenkomen.
Nou heb ik zowel hier als op Xda mee zitten lezen over screenprotectors.
Op mijn One altijd tgsp gehad en zeer tevreden over. Nou lees ik over zowel de originele als over de Nillkin en Orzly slechte verhalen over loskomen met case en te smal of te dikke randen.
Hoe goed is de originele film laag die geleverd wordt door oneplus?
Zit nu te denken om gewoon de film met bumber te gebruiken tot er evengoed tgsp uitkomt, benieuwd naar jullie ervaringen met de originele sp
Thanks. Heb je foto's? Vallen er randjes weg?InfoTracer schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:28:
[...]
Heb zelf de originele sp een tijd er op gehad maar dit is echt een stofmagneet en er kwamen heel snel slijtage plekken op. Ik heb zelf de CHYI 3D 9H PREMIUM GLASS gekocht icm OPPRO SANDSTONE CASE en moet zeggen dat deze mijn perfect bevallen. De sp past perfect en was heel simpel in 1 keer aan te brengen. Hij is wel wat dikker dan de originele sp maar dat vind ik ook logisch aangezien dit echt glas is en de originele plastic is maar van de dikte heb ik zelf geen last van ook niet bij de vingenafdrukscanner.
Heb er geen foto's van. Maar wat bedoel je of er randje weg vallen? Zoals ik het zie sluit het allemaal precies aan.Niocera schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:33:
[...]
Thanks. Heb je foto's? Vallen er randjes weg?
Dank je. Houd 'm in gedachten. Voor nu eerst maar voor de Nillkin en kijken hoe storend ik het missende randje vind.InfoTracer schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:48:
[...]
Heb er geen foto's van. Maar wat bedoel je of er randje weg vallen? Zoals ik het zie sluit het allemaal precies aan.
_██_
(ಠ_ృ)
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Knipt die niet 2-3mm van je scherm weg? Ik heb een soortgelijke als op de foto en mis hierdoor 2-3mm aan elke zijde van het scherm aangezien hier het zwarte gedeelte van de screen protector overheen zit.schumi2004 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 20:15:
Vandaag deze binnen gekregen en toegepast.
http://s.aliexpress.com/NB36fEVr
Ik moet zeggen dat ie verbazingwekkend goed past icm oneplus bumper case. Nu even kijken hoe het zich in dagelijks gebruik zal gedragen.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Verwijderd
Ik ben hier eingelijk ook wel benieuwt naar, hoe bevalt hij? Is die het waart om te kopen en de standart protectie eraf te trekken?ComputerHoed schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:37:
[...]
Knipt die niet 2-3mm van je scherm weg? Ik heb een soortgelijke als op de foto en mis hierdoor 2-3mm aan elke zijde van het scherm aangezien hier het zwarte gedeelte van de screen protector overheen zit.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2017 10:34 ]
Baozu werkt zeker kan ik uit persoonlijke ervaring vertellen.Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:18:
Heefd iemand toevalig al een goede dash charger voor in de auto en kabels gevonden?
Ik lees redelijk veel dat ze compatible zijn met de 1+3 maar soms niet werken met de 1+5?
Ik kwam zelf deze car adapter tegen en deze
kabels. Iemand ervarning met dezen of een mening? Of kan ik toch beter voor deze car adapter gaan?
Ikzelf heb een adapter besteld via AliExpress en die werkt perfect. Deze schijnen goed te zijn: https://www.aliexpress.co...ata-Sync/32723976585.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:18:
Heefd iemand toevalig al een goede dash charger voor in de auto en kabels gevonden?
Ik lees redelijk veel dat ze compatible zijn met de 1+3 maar soms niet werken met de 1+5?
Ik kwam zelf deze car adapter tegen en deze
kabels. Iemand ervarning met dezen of een mening? Of kan ik toch beter voor deze car adapter gaan?
Verwijderd
Thanks goed om te horen, die Baozu heb ik verschillende dingen over gehoord, somigen zeggen dat alleen de 1+3 er mee werkt, anderen zeggen dat de 1+5 ook werkt.Blem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:55:
[...]
Baozu werkt zeker kan ik uit persoonlijke ervaring vertellen.
Ik had via AliExpress een losse kabel besteld van 1,5m en die bleek kapot. Kan toeval zijn, maar ik heb er helaas niks aan. Overigens wel refund gevraagd, door verkoper afgewezen, maar door AliExpress overruled en alsnog m'n geld terug gekregen.
A bedankt, had die kables inderdaad ook gezien, denk dat ik daar maar een paar van in het mandje gooi.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:04:
[...]
Ikzelf heb een adapter besteld via AliExpress en die werkt perfect. Deze schijnen goed te zijn: https://www.aliexpress.co...ata-Sync/32723976585.html
En je weet ook dat alleen de OnePlus Dash Car Charger met 4A oplaad? Die Quick-Charge laders hebben geen nut want de OnePlus 5 ondersteunt geen Quick-Charge, dus zal hij maar met 2A worden opgeladen. Via AliExpress: https://www.aliexpress.co...=OnePlus+Dash+Car+Charger
Je zou het natuurlijk kunnen proberenVerwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:24:
[...]
Thanks goed om te horen, die Baozu heb ik verschillende dingen over gehoord, somigen zeggen dat alleen de 1+3 er mee werkt, anderen zeggen dat de 1+5 ook werkt.
Die gok durf ik nog wel te maken, heb tot dus ver zeer goeie ervaring met aliexpress zijn refund policy.
[...]
A bedankt, had die kables inderdaad ook gezien, denk dat ik daar maar een paar van in het mandje gooi.
Met betrekking tot de car chargers did houd in dat ik alsnog 30 euro voor een chardger moet uitgeven?
Zou die https://nl.aliexpress.com...40-49e4-96ea-bda993a0a6b1 deze (Baozu) eventueel werken, of zelfde probleem? Gezien ik meerdere mensen hier er over hoor, en hij gelatieve goed lijkt te verkopen op Aliexpress.
Tijdens boot en recovery wat in zo'n filmpje van originele Oneplus5 screenprotector te zien is heeft deze voor mijn geen last van.ComputerHoed schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:37:
[...]
Knipt die niet 2-3mm van je scherm weg? Ik heb een soortgelijke als op de foto en mis hierdoor 2-3mm aan elke zijde van het scherm aangezien hier het zwarte gedeelte van de screen protector overheen zit.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb sinds gisteren de chyi 4dv2 (maar volgens de doos 5d) erop zitten en ben niet tevreden.ascent schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:47:
Hi,
Ook hier begint de plastic screenprotector los te laten..
Ik heb snel de zoekfunctie gebruikt op "4d" en "5d", heb nog niet helemaal de verschillen daar tussen duidelijk. Ik zat net met de mensen van de oneplusshop te chatten en die hebben 't over een 5D (!?) protector van CHYI, zal denk ik om deze gaan https://nl.aliexpress.com...tor-Voor/32837043578.html
Is dat veel beter dan 4D, 3D, en de rest? De OnePlus5 zelf heeft geloof ik een 2.5D scherm, wil je daar dan niet ook een 2.5D screen protector omheen?
Also, 9H vs 9H+ en welke dikte wil je hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door franssnarf op 01-11-2017 09:41 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq