Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nope, maar ik kom volgende week weer naar Nederland, dus dan komt dat ook wel goed
Maar goed om te weten dat het klopt, hoef ik niet meer hysterisch op jacht. Straks in NL pas weerYep, zeker regional, momenteel wel iig. Er zijn geen gebieden waar beide spawnen.
Maar gezien Minun en Plusle zijn er natuurlijk wel mogelijkheden tot ompoling. Geen idee of Niantic dat ook ziet.![]()
Reden van Seviper en Zangoose: https://pokemondb.net/pok...rivals-in-the-first-place
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Delcatty heb ik hier al gevangen in het wild...Zeror schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:59:
Overzicht van alle gen 3 pokemon die nu te vinden zijn.
[afbeelding](✨ = shiny vorm ook verkrijgbaar)
De rest komt dus later.
Naast alle gen 3 ook eindelijk een wobbuffet te pakken
We worden weer erg fanatiek hier in ieder geval
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Het lijkt erop dat niantic accuweather gebruikt om het weer te bepalen.Bensimpel schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:29:
Lol. Een beetje wind is al extreem.. (woon in Dublin. Het waait wat meer dan in nl. Maar het stormt niet ofzo)
[afbeelding]
Wanneer accuweather voor een plek code oranje geeft dan krijg je daar in pogo extreme weather.
Bij code geel krijg je alleen de melding hazardous weather.
2e keer dat ik ooit een Snorlax (en deze met een hoge CP ook nog) in het wild zie... en ik zit bijna nooit zonder ballen... totdat gen3 uitkwam
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
lol.. snel ff paar ballen draaien en weer vangen, toch? Dus... Gevangen?Erulezz schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:06:
[afbeelding]
2e keer dat ik ooit een Snorlax (en deze met een hoge CP ook nog) in het wild zie... en ik zit bijna nooit zonder ballen... totdat gen3 uitkwamen 2 coins te weinig voor 20 ballen
Kwam laatst een Snorlax tegen met CP rond de 350

Edit: melding springt naar type regen en vlak daarna weer een raid timer... Ook toeval?
[ Voor 21% gewijzigd door schaapiej op 10-12-2017 16:04 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Paar handige om in de gaten te houden zijn (natuurlijk) de starters. Verder let ik zelf op:Spike_wolf schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:52:
Hebben we ergens overigens een lijstje met hoe boeiend de nieuwe 50 zijn? Welke kan ik random a la pidgey en natu evolven zonder er over na te denken om de dex te vullen, en voor welke moet ik even opletten dat ik eerst een degelijke vang om te evolven omdat die nog interessant kunnen zijn als vechters/defenders/whatever?
Slakoth -> Vigoroth -> Slaking (erg hoge CP maar zal waarschijnlijk toch weinig impact maken, dus even voor de zekerheid)
Ralts -> Kirlia -> Gardevoir (normaliter een goede fairy/psychic attacker, alleen mist het spel nog een fairy type fast attack)
Mukahita -> Hariyama (iets minder sterk dan Machamp, maar een stuk bulkier (en makkelijker te krijgen))
Volgens mij zijn dat de voornaamste
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Gewoon een Machamp raid doen!Grumpmeister schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:30:
Mukahita -> Hariyama (iets minder sterk dan Machamp, maar een stuk bulkier (en makkelijker te krijgen))
Machamps heb ik genoeg, een Hariyama heeft bijna dubbel Machamps health. Dus die staat ook leuk als defender (sowieso die papzak op de gym te zien staan is een leuke afwisseling met de Snorlaxes en Blisseys)
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ging om het makkelijk te krijgen stukje. Veel makkelijker dan een raid Boss op een presenteert blaadje wordt het niet!Grumpmeister schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:53:
[...]
Machamps heb ik genoeg, een Hariyama heeft bijna dubbel Machamps health. Dus die staat ook leuk als defender (sowieso die papzak op de gym te zien staan is een leuke afwisseling met de Snorlaxes en Blisseys)
Moet ie wel als raid boss beschikbaar zijn, laatste keer dat ie hier was, was rond Halloweenschaapiej schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:22:
[...]
Ging om het makkelijk te krijgen stukje. Veel makkelijker dan een raid Boss op een presenteert blaadje wordt het niet!
Verder is mannelijke ralts in de originele game zeldzaam en met een andere eind evolutie dan de vrouwelijke. Geen idee hoe zeldzaam ie nu is. Tot nu toe een gevangen ervan, is wel een mannetje
Natuurlijk, niet eens aan gedachtschaapiej schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:22:
[...]
Ging om het makkelijk te krijgen stukje. Veel makkelijker dan een raid Boss op een presenteert blaadje wordt het niet!

Al moet je er wel een groep voor zien te vinden (of 'm kunnen solo'en)
Weet niet of dat aan de kazerne ligt, er zijn meer gaten in Breda.Zeror schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:03:
Kwam er vandaag achter dat de nieuwe mapsaanbieder (OpenStreetMap) van Pokemon Go eigenlijk gewoon hartstikke kut is.
[afbeelding] [afbeelding]
Dit is in Breda. In Breda heb je het Valkenberg park (eerste afbeelding). In dit park zitten vele pokestops en vele nesten. Veel PoGo spelers komen hierzo naartoe. Echter zit er naast dit park een militaire kazerne/gebouw. Deze staan in de nieuwe maps ook aangeduid als zodanig. Met als gevolg dat er dus belangrijke informatie (voor Pokemon Go), zoals straten, parkgebied, etc.. niet getoont worden. Je hebt dus een gat midden in de stad. En dit komt op best wel wat plekken voor.
Ik vind het schandalig voor het spel dat Niantic hier geen oplossing voor heeft. GoHub verwacht zelfs geen oplossing hiervoor op korte termijn.
Bijvoorbeeld Piet Avontuurstraat

/Edit
Derp. Achter de Piet Avontuurstraat ligt dus een kazerne. Myth confirmed.
[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 10-12-2017 19:25 ]
Bensimpel
Positieve meneer

😆 - Denk ook eens om ;)
Er was vandaag ook niet veel aan buiten. Weinig interessante spawns hier in de buurt, telefoon reageerde slecht door smeltende sneeuwvlokken op touchscreen, niet veel actie rond de gyms... PoGO-gewijs wat mij betreft een verloren dagjeBensimpel schreef op zondag 10 december 2017 @ 23:40:
Nogsteeds weer alert hier. Dus niet veel pokemon go gespeeld. En het is ook veelste koud voor mijn handen om lange tijd naar buiten te gaan
Echt compleet ruk, dat 'extreme' weer. Ik vraag me serieus oaf of we zo ooit wel eens die ice pokemons te zien krijgen. Want als het sneeuwt geeft KNMI altijd weeralarm af. Altijd, zonder uitzondering.
Tnx.Sunfalls schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:50:
[...]
Damn, dat je niet helemaal gek wordt van al die meldingen bovenin je scherm![]()
Maar gefeliciteerd. Ik heb met level 33 nog een heel eind te gaan.
Pakt ie hem niet als zijnde streak. Terwijl ik zaterdag een 6day streak had.
En die nieuwe gen laat zich echt niet snel pakken. zelfs golden ingezet om ze maar vast te houden.
Nog een ander dingetje, zijn de revives uit het spel gehaald? Ik draai al sinds afgelopen woensdag aan stops. maar helemaal niets....
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Bensimpel
Positieve meneer
vanmorgen nog een revive gekregen van een poke stop.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:39:
Gisteren met kauwe klauwe snel een pidgey gevangen voor mijn 7 day streak.
Pakt ie hem niet als zijnde streak. Terwijl ik zaterdag een 6day streak had.
En die nieuwe gen laat zich echt niet snel pakken. zelfs golden ingezet om ze maar vast te houden.
Nog een ander dingetje, zijn de revives uit het spel gehaald? Ik draai al sinds afgelopen woensdag aan stops. maar helemaal niets....
😆 - Denk ook eens om ;)
Go kijkt ook naar accuweather enzo, verwacht vandaag tijdens mijn pauze ook niet veel te vangen maar wie weet.
Nee, sinds de nieuwe update moet je verplicht een dooie Pokemon een power-up geven, zodat hij weer 1-3HP heeft, en dan aanvullen met potions. Is je Pokemon al max level? Jammer, game-over voor je Pokemon.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:39:
Hoe draai je de stops?Dj Neo Ziggy schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:39:
Als je naar links draait krijg je meer revives en potions. Spin je naar rechts dan krijg je meer ballen en besjes.
En als je zelf ook nog een rondje draait tijdens het spinnen, krijg je betere items (max potions, golden razz, etc)schaapiej schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:02:
[...]
Hoe draai je de stops?
Als je naar links draait krijg je meer revives en potions. Spin je naar rechts dan krijg je meer ballen en besjes.
mat.hi.as schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:04:
[...]
En als je zelf ook nog een rondje draait tijdens het spinnen, krijg je betere items (max potions, golden razz, etc)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik draai altijd mijn telefoon... of was dat niet de bedoeling?mat.hi.as schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:04:
[...]
En als je zelf ook nog een rondje draait tijdens het spinnen, krijg je betere items (max potions, golden razz, etc)
Dan heb je waarschijnlijk meer super poitions, maar kom je niet aan de hyper/max potions. Hetzelfde met de ballen, waarschijnlijk overschot aan great balls?Dj Neo Ziggy schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:15:
[...]
Ik draai altijd mijn telefoon... of was dat niet de bedoeling?
Alle gekheid op een stokje, ik vind het invleod van het weer op het spel echt erg leuk. Jammer dat ze bijna stoppen met spawnen op het moment dat het echt slecht weer is, maar alle andere dingen zijn best goed geimplementeerd
Tsja ik denk dat de mensen op de Cariben ook zo zeuren dat ze geen ijs pokemon krijgen, of in Scandinavië dat ze daar nauwelijks vuur en grond pokemon vinden.hneel schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:31:
's ochtends toen er nog 'extreme weather' was, was er geen bal aan. Gelukkig kwam er 's middags weer normaal weer en toen was er een hoop leuks te vangen.
Echt compleet ruk, dat 'extreme' weer. Ik vraag me serieus oaf of we zo ooit wel eens die ice pokemons te zien krijgen. Want als het sneeuwt geeft KNMI altijd weeralarm af. Altijd, zonder uitzondering.

Tijdens extreem weer spawnen er minder pokemon, maar niet helemaal niks. En van het type weer wat dan geldt verschijnen er wel boosted, dus zo slecht is allemaal niet.
Ik vind het een erg toffe update en alles bij elkaar maakt het wel weer interessant om veel te gaan spelen
Bensimpel
Positieve meneer
Ik vind het ook een erg toffe update, nouja als we hier zon hebben, komen er wel meteen sterkere vuur pokemon.PB-powell schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:33:
[...]
Tsja ik denk dat de mensen op de Cariben ook zo zeuren dat ze geen ijs pokemon krijgen, of in Scandinavië dat ze daar nauwelijks vuur en grond pokemon vinden.![]()
Tijdens extreem weer spawnen er minder pokemon, maar niet helemaal niks. En van het type weer wat dan geldt verschijnen er wel boosted, dus zo slecht is allemaal niet.
Ik vind het een erg toffe update en alles bij elkaar maakt het wel weer interessant om veel te gaan spelen
Als het bliksemt, worden Electric pokemon dan ook geboost?
😆 - Denk ook eens om ;)
En als jij nou heel snel vliegt komt er een sonic rainbow, resulterende dat fairy meer stats krijgen.Bensimpel schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:44:
[...]
Ik vind het ook een erg toffe update, nouja als we hier zon hebben, komen er wel meteen sterkere vuur pokemon.
Party Cloudy = ROCK – NORMALBensimpel schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:44:
[...]
Ik vind het ook een erg toffe update, nouja als we hier zon hebben, komen er wel meteen sterkere vuur pokemon.
Cloudy = FAIRY – FIGHTING – POISON
Clear = GRASS – GROUND – FIRE
Rain = WATER – ELECTRIC – BUG
Windy = DRAGON – FLYING – PSYCHIC
Snow = ICE – STEEL
Fog = DARK – GHOST
Verder ook leuk dat je 5 levels hoger kunt vangen als een weertype boost van kracht is, zowel in het wild, dus max lvl35 als in een raid, dus lvl25. Dat scheelt een hoop stardust!
[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 11-12-2017 11:41 . Reden: normal erbij ]

Ja klopt, maargoed, ze zouden extra moeten zijn, dus je kan het ook niet doen. Ik heb vooral veel frustratie van kakuna's... wil ze wel vanwege stardust, maar ze springen héél vaak uit de bal bij mij.CaptJackSparrow schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:31:
Dat weer en die boost is aan de ene kant wel leuk, maar de keerzijde is dat die superpidgeys en superweedles je wel extra/zwaardere ballen kosten met hun bruine supervangcirkels.
[afbeelding]
Pokemons storage inderdaad +50 voor iedereen, nu op 1050 dus. Hoop op een lekkere kerstaanbieding op storage upgrade. Ik heb genoeg muntjes opgespaard voor wat kerstaankopen
Leuk om te weten dat de max catch rate hoger is met weer type boost of hoe je het wil noemen
Gisteren een nieuwe 100% gevangen...Sentret CP 445 (lvl30)
Zijn de raids dan ook moeilijker? Als je een pokemon probeert te vangen met boost?Megalodon86 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:10:
[...]
Party Cloudy = ROCK – NORMAL
Snow = ICE – STEEL
Fog = DARK – GHOST
Verder ook leuk dat je 5 levels hoger kunt vangen als een weertype boost van kracht is, zowel in het wild, dus max lvl35 als in een raid, dus lvl25. Dat scheelt een hoop stardust!
Of gemakkelijker als je aanvalt met boost, denk ik? Ik las al dat iemand een Machamp met twee Ho-Ohs had gesolo'd, met gunstig weer.Hielko schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:06:
[...]
Zijn de raids dan ook moeilijker? Als je een pokemon probeert te vangen met boost?
Volgens mij wel ja. Catchrate niet lijkt me.Hielko schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:06:
[...]
Zijn de raids dan ook moeilijker? Als je een pokemon probeert te vangen met boost?
FTFY.Megalodon86 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:10:
[...]
Party Cloudy = ROCK – NORMAL
Snow = ICE – STEEL = Extreme = NOTHING
Fog = DARK – GHOST
Vanochtend was het sneeuw-weer binnen PoGo bij mij, geen extreem weer
What Do You Call An Alligator In A Vest?
De voorlopige conclusie bij https://www.reddit.com/r/..._nicknames_for_evolution/ is: RNG.bonyuri schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:15:
Iemand al een idee wanneer Wurmple evolueert in Cascoon of in Silcoon?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Hier zaterdag avond ook. Er lag sneeuw, zowel op de straat als in het spelGrumpmeister schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:49:
[...]
Vanochtend was het sneeuw-weer binnen PoGo bij mij, geen extreem weer. Het 'extreme' ligt dus niet aan de KNMI voorspellingen
Maar een deel van de sneeuw was ver-ijst dus erg makkelijk lopen was het niet.
Terryb47 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:50:
Ik had van sinterklaas een gotcha gekregen, zou het zelf nooit kopen maar ben er nu toch heel blij mee. Vooral vanwege de autospin functiehet voelt bijna aan als cheaten
Autospin, autocatch, pidgeyfarnen 2.0
Nou snap ik hoe het gros aan level 40 komt
Haters everywhere but I don’t really care
Des te leuker vind ik het dat ik het zonder gedaan heb.matthijst schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:05:
[...]

Bensimpel
Positieve meneer
Niantic controleert weer confirmedCaptJackSparrow schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:21:
Niantic voert weer in in PoGo... en prompt valt er het dikste pak sneeuw sinds vele jaren. Toeval?
😆 - Denk ook eens om ;)
2 Wurmple's direct achter elkaar geëvolueerd en beide varianten gekregen. Heeft dus niks met dag of nacht te maken. Ook niet met het weer. Je hebt van beide man en vrouw. Ok zet mijn geld op randombonyuri schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:15:
Iemand al een idee wanneer Wurmple evolueert in Cascoon of in Silcoon?
werkt autocatch eigenlijk wel? ik zie in m'n journal alleen maar (pokemon x ran away)matthijst schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:05:
[...]
maar eerlijk gezegd vind ik level 40 halen niet zo belangrijk, ben al sinds afgelopen zomer level 35 en dat zal voorlopig ook wel zo blijven denk ik..
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Bij mij ging het vergelijkbaar, álle ballen curve great/excellent met golden razz, en toch was Mewtwo gevlogen...Megalodon86 schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:28:
Vandaag mn eerste EX-RAID gedaan. NIET gevangen. Wat een ellende. Omstandigheden waren ook wel dramatisch... maar zelfs als je van de 12 ballen er 4 mist (![]()
![]()
), zou je denken dat die andere 8 (4 great, 4 excellent) wel moeten helpen.... maar helaas, het mocht niet zo zijn.
Al meerdere van dit soort verhalen gehoord. Lijkt bijna of er een vast aantal mensen bij zo'n EX hem niet mogen vangen.
Ja, daarom gingen ze mis in het beginhneel schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:31:
Gooi je wel curve? Ik vond hem juist super makkelijk. 1e van de 8 gooide ik ook mis, maar in de 2e bleef hij mooi zitten.

Moet er wel bij zeggen dat de kou mn scherm'negatief leek te beinvloeden... deed niet wat ik wilde, al niet tijdens de raid zelf. Ben echt geen beginner ofzo.
In onze appgroep gaat het best goed, laatste vier EX raids waren 6/7, 12/12, 6/6 en 10/12.P.K. schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:25:
[...]
Bij mij ging het vergelijkbaar, álle ballen curve great/excellent met golden razz, en toch was Mewtwo gevlogen...
Al meerdere van dit soort verhalen gehoord. Lijkt bijna of er een vast aantal mensen bij zo'n EX hem niet mogen vangen.
Wat hier opvalt is dat gyms die een pasje gekregen hebben, een grote kans hebben om vaker een pasje te krijgen. Dan nog is het een raar systeem, want een vader en zoon die hier (altijd) samen raiden, daarvan heeft de zoon al 3-4x een pasje gehad en de vader niks.Autofan1985 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:43:
We hebben er hier in het hele dorp wel geteld 1 gehad (gisteren) en daar waren het vooral de lagere spelers en incidentele raiders die een pas kregen. Ik heb iig de hoop op dat ding opgegeven.
Het is misschien wel de moeite om zo nu en dan een raid te doen op die gym (niet tussen het uitdelen van het pasje en de ex-raid, maar zolang er nog geen pasjes voor die gym in de omloop zijn)
Wat me opviel bij de gym hier is dat er tussen het uitdelen van de pasjes en de EX-raids sowieso geen raids zijn geweest op die gym. Een hele week lang niks!Grumpmeister schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:33:
[...]
Wat hier opvalt is dat gyms die een pasje gekregen hebben, een grote kans hebben om vaker een pasje te krijgen. Dan nog is het een raar systeem, want een vader en zoon die hier (altijd) samen raiden, daarvan heeft de zoon al 3-4x een pasje gehad en de vader niks.
Het is misschien wel de moeite om zo nu en dan een raid te doen op die gym (niet tussen het uitdelen van het pasje en de ex-raid, maar zolang er nog geen pasjes voor die gym in de omloop zijn)
Vreemd, zelfs geen t1-t2? Een van de eerste pasjes hier in de stad kwam uit een Exeggutor raid...Autofan1985 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:38:
[...]
Wat me opviel bij de gym hier is dat er tussen het uitdelen van de pasjes en de EX-raids sowieso geen raids zijn geweest op die gym. Een hele week lang niks!
Twee gyms in het andere dorp hebben elk 2 keer een EX-RAID gehad. Dus zodra die geweest is, concentreren we ons ook allemaal op die gyms. Dat geeft vaak grote groepen (tussen de 10 en 30 man, afhankelijk van de tijd) en dat geeft dan weer nieuwe passen (tot nu toe, kan het nog niet echt een streak noemen na 2, maar het lijkt zo te werken).
[ Voor 41% gewijzigd door Megalodon86 op 12-12-2017 09:16 ]
Ik heb vantevoren gezocht waar een interessante Pokemon was, vervolgens daarnaartoe gefietst met telefoon in mn jaszak, en alleen daar even snel dat beest gevangen. Te koud en te gevaarlijk om te fietsen met een telefoon in je handWahWah schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:19:
Ik zag vanochtend een nieuwe stop toen ik in de metro zat. Iemand anders nog wat gezien?
Hier idem dito een nieuwe onder de metro baanWahWah schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:19:
Ik zag vanochtend een nieuwe stop toen ik in de metro zat. Iemand anders nog wat gezien?
Ik zag vanuit de bus ook een nieuwe stop langs de route. Toch weer acuut 250 XP erbij en ieder ritje 50 extraWahWah schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:19:

Dat denk jij, maar stiekem staat er gewoon een Piloswine op het dak zijn Avalanche te oefenen.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:29:
Volgens Niantic sneeuwt het hier.De zon schijnt en de enige sneeuw die valt zijn de lawines die door het smelten van de schuine daken af glijden.
Bensimpel
Positieve meneer
Vandaag eens na werk een omweggetje doen
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Ja, is op dit moment een Tyranitar raid hier in de buurt. En ik zie er op de kaart nog 3 staan die straks beginnen.hneel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:58:
Iemand vandaag al level 4 of 4 raids gezien?
Ook hier meerdere zichtbaar (de hele dag door al wel), Lapras op misschien 50-75m afstand, Nidoking een stukje verder op, en ergens anders nog een lvl 4 ei die uit moet komen.hneel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:49:
Hm, hier in de buurt al de hele dag niks. Vreemd.
Alleen tijdens lunchtijd niks
Krijg opeens "please try again later" bij Pokestops (werk ernaast)
Ik heb momenteel dat ik zelf amper pokies zie in vergelijking met een collega maar de gotcha wel als een malle bezig is met stops en pokies vangen..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
valt me op dat ik gewoon geen revives krijg uit de stops, is dat normaal? Ging ff een scyther raid doen en besefte achteraf dat ik geen voldoende revives meer had
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hier geen last van.. vangt alles wat los en vast zit!poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:12:
Hebben jullie dat ook, dat de Gotcha geen Gen 3 vangt
Hier geen last van.. vangt alles wat los en vast zit!poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:12:
Hebben jullie dat ook, dat de Gotcha geen Gen 3 vangt
Edit: wellicht iets wat dwars kan zitten. Vangt ie wel Gen3 die je al hebt? Je kunt instellen dat nieuwe Pokémon niet door je Gotcha worden gevangen. Al zou ie daarna wel de Pokémon moeten vangen die je zelf hebt gevangen...
Aaaaaah is dat t?? Ik heb dat vraagteken idd uit staan.. Maar ik dacht dat ie dan alléén de Pokemon zou vangen die je nog niet hebt, als je m wél aan hebt staan (en de rest dus niet)schaapiej schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:57:
[...]
Hier geen last van.. vangt alles wat los en vast zit!
Edit: wellicht iets wat dwars kan zitten. Vangt ie wel Gen3 die je al hebt? Je kunt instellen dat nieuwe Pokémon niet door je Gotcha worden gevangen. Al zou ie daarna wel de Pokémon moeten vangen die je zelf hebt gevangen...
En van G3 heb ik alleen een Minun en een Skitty haha
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 12-12-2017 19:00 ]
Als je het vinkje aan hebt staan dan vangt ie alles, ook wat je nog niet hebt. Als het vinkje uit staat (een kruisje dus) dan vangt ie alleen het spul wat je al hebt. Bij een nieuwe gaat ie als t goed is wel op een bepaalde manier trillen maar dan moet je m zelf vangen!poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:00:
[...]
Aaaaaah is dat t?? Ik heb dat vraagteken idd uit staan.. Maar ik dacht dat ie dan alléén de Pokemon zou vangen die je nog niet hebt, als je m wél aan hebt staan (en de rest dus niet)
En van G3 heb ik alleen een Minun en een Skitty haha(nauwelijks tijd gehad)
Klinkt wel alsof dit het is!
En ik was dus in de veronderstelling dat vraagtekentje betekende dat je alleen nieuwe vangt en geen oude.
Weer wat geleerd!

Ik zag een magneton raid. Die was zo down, dus ik krijg te zien hoeveel ballen in heb voor de bonus.
EN pats uit de raid gegooid, en geen mogelijkheid meer om een magneton te vangen.
Gaat sowieso lekker, want inderdaad nog steeds geen revives.
Ander dingetje is wel weer dat ze het geluid op normaal volume laten draaien als je de app start.
Normaal werd dat een beetje onderdrukt.
[ Voor 17% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 12-12-2017 21:10 ]
Revives krijg ik ook nauwelijks meer uit stops, ligt niet een je telefoonMusta schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:01:
Ben weer eens begonnen afgelopen weekend met pogo nu ik een s7 heb die niet geroot is meer.
valt me op dat ik gewoon geen revives krijg uit de stops, is dat normaal? Ging ff een scyther raid doen en besefte achteraf dat ik geen voldoende revives meer hadNa tientallen stops maar 1 gekregen..
Sowieso krijg ik nauwelijks potions of berries de laatste tijd uit stops. Nou krijg ik genoeg potions via raids en doe ik niet heel veel gym gevechten, maar toch. En berries zijn altijd nuttig. Al is het maar om via het voeren aan een gym om ze om te zetten in dust (en heel af en toe een candy).
Gister avond zijn we nog even een kort rondje gaan lopen, onze nieuwe snowboots waren binnen dus moesten toch ff worden getest
Precies andersom @poor Lenoschaapiej schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:09:
[...]
Als je het vinkje aan hebt staan dan vangt ie alles, ook wat je nog niet hebt. Als het vinkje uit staat (een kruisje dus) dan vangt ie alleen het spul wat je al hebt. Bij een nieuwe gaat ie als t goed is wel op een bepaalde manier trillen maar dan moet je m zelf vangen!
Klinkt wel alsof dit het is!
Optie met vraagteken moet uit (kruisje) om alles te auto catchen, ongeacht of je hem al hebt of niet.

Handleiding
[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 13-12-2017 08:58 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6