[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

A-Jay schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:25:
[...]

Mijn wijk is andersom... Ineens waren alle straten er terwijl het met Google Maps een paar straatjes waren.

Ik vond het juist een verbetering. Hier al 12 gen3 gevangen. Ben nu voor de slaking gaan lopen. Aangezien ik toch wat moet doen.
Op veel plekken is het ook wel een verbetering hoor. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat sinds de update midden in de stad zulke grote gaten ontstaan zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Wat mij betreft inderdaad juist een gigantische verbetering. Mede omdat ik OpenStreetMap ten tijde van de release beter heb ingevuld in mijn omgeving :) de smalle weggetjes en slootjes zijn nu ook zichtbaar op de kaart hier, dat maakt het veel beter.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Lol. Een beetje wind is al extreem.. (woon in Dublin. Het waait wat meer dan in nl. Maar het stormt niet ofzo)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IPtUMJVwO7ukKBeKolzHJO25/thumb.png

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

P.K. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:25:
[...]

Haha, maar heb je de Europese al? :P
Nope, maar ik kom volgende week weer naar Nederland, dus dan komt dat ook wel goed :P
Yep, zeker regional, momenteel wel iig. Er zijn geen gebieden waar beide spawnen.
Maar gezien Minun en Plusle zijn er natuurlijk wel mogelijkheden tot ompoling. Geen idee of Niantic dat ook ziet. :P

Reden van Seviper en Zangoose: https://pokemondb.net/pok...rivals-in-the-first-place
Maar goed om te weten dat het klopt, hoef ik niet meer hysterisch op jacht. Straks in NL pas weer :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Zeror schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:59:
Overzicht van alle gen 3 pokemon die nu te vinden zijn.

[afbeelding](✨ = shiny vorm ook verkrijgbaar)

De rest komt dus later.
Delcatty heb ik hier al gevangen in het wild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57

PB-powell

Mr. Laziness

Hier gaan we ook lekker :) het hele dorp loopt uit zo’n beetje, erg gezellig in ieder geval.
Naast alle gen 3 ook eindelijk een wobbuffet te pakken :D en gister nog twee Ho-Oh gedaan waarvan een gevangen. Een andere jongen uit de groep had een 100% en wist die mee naar huis te nemen.
We worden weer erg fanatiek hier in ieder geval :+

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Laatst online: 22:30
Bensimpel schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:29:
Lol. Een beetje wind is al extreem.. (woon in Dublin. Het waait wat meer dan in nl. Maar het stormt niet ofzo)

[afbeelding]
Het lijkt erop dat niantic accuweather gebruikt om het weer te bepalen.
Wanneer accuweather voor een plek code oranje geeft dan krijg je daar in pogo extreme weather.
Bij code geel krijg je alleen de melding hazardous weather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Dat betekent dan wel dat er minder pokemons spawnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51
Afbeeldingslocatie: https://www.imguploaden.nl/photo/4-1512907426.PNG

2e keer dat ik ooit een Snorlax (en deze met een hoge CP ook nog) in het wild zie... en ik zit bijna nooit zonder ballen... totdat gen3 uitkwam :'( en 2 coins te weinig voor 20 ballen :')

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Erulezz schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:06:
[afbeelding]

2e keer dat ik ooit een Snorlax (en deze met een hoge CP ook nog) in het wild zie... en ik zit bijna nooit zonder ballen... totdat gen3 uitkwam :'( en 2 coins te weinig voor 20 ballen :')
lol.. snel ff paar ballen draaien en weer vangen, toch? Dus... Gevangen?
Kwam laatst een Snorlax tegen met CP rond de 350 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
Het kan natuurlijk ook toeval zijn, maar heeft die extreme weather melding ook invloed op de raids? Ik zie 5 gyms vanuit huis maar het is al effe stil qua raids sinds die melding er is...

Edit: melding springt naar type regen en vlak daarna weer een raid timer... Ook toeval? :p

[ Voor 21% gewijzigd door schaapiej op 10-12-2017 16:04 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hebben we ergens overigens een lijstje met hoe boeiend de nieuwe 50 zijn? Welke kan ik random a la pidgey en natu evolven zonder er over na te denken om de dex te vullen, en voor welke moet ik even opletten dat ik eerst een degelijke vang om te evolven omdat die nog interessant kunnen zijn als vechters/defenders/whatever?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Spike_wolf schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:52:
Hebben we ergens overigens een lijstje met hoe boeiend de nieuwe 50 zijn? Welke kan ik random a la pidgey en natu evolven zonder er over na te denken om de dex te vullen, en voor welke moet ik even opletten dat ik eerst een degelijke vang om te evolven omdat die nog interessant kunnen zijn als vechters/defenders/whatever?
Paar handige om in de gaten te houden zijn (natuurlijk) de starters. Verder let ik zelf op:
Slakoth -> Vigoroth -> Slaking (erg hoge CP maar zal waarschijnlijk toch weinig impact maken, dus even voor de zekerheid)
Ralts -> Kirlia -> Gardevoir (normaliter een goede fairy/psychic attacker, alleen mist het spel nog een fairy type fast attack)
Mukahita -> Hariyama (iets minder sterk dan Machamp, maar een stuk bulkier (en makkelijker te krijgen))

Volgens mij zijn dat de voornaamste :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
In de games vond ik Gen3 erg gebalanceerd vergeleken met de eerste 2 generaties, er zitten weinig echt nutteloze pokemon bij. Ik zou even afwachten wat er veel en weinig spawned, normaal gesproken is eigenlijk alles behalve de 3 hierboven genoemde niet zo interessant, wellicht Electrice/Manectric als electric pokemon en Poochyena/Mightyena als dark type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Grumpmeister schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:30:
Mukahita -> Hariyama (iets minder sterk dan Machamp, maar een stuk bulkier (en makkelijker te krijgen))
Gewoon een Machamp raid doen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
schaapiej schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:50:
[...]

Gewoon een Machamp raid doen! :)
Machamps heb ik genoeg, een Hariyama heeft bijna dubbel Machamps health. Dus die staat ook leuk als defender (sowieso die papzak op de gym te zien staan is een leuke afwisseling met de Snorlaxes en Blisseys)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Grumpmeister schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:53:
[...]

Machamps heb ik genoeg, een Hariyama heeft bijna dubbel Machamps health. Dus die staat ook leuk als defender (sowieso die papzak op de gym te zien staan is een leuke afwisseling met de Snorlaxes en Blisseys)
Ging om het makkelijk te krijgen stukje. Veel makkelijker dan een raid Boss op een presenteert blaadje wordt het niet! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

schaapiej schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:22:
[...]

Ging om het makkelijk te krijgen stukje. Veel makkelijker dan een raid Boss op een presenteert blaadje wordt het niet! :p
Moet ie wel als raid boss beschikbaar zijn, laatste keer dat ie hier was, was rond Halloween ;)
Verder is mannelijke ralts in de originele game zeldzaam en met een andere eind evolutie dan de vrouwelijke. Geen idee hoe zeldzaam ie nu is. Tot nu toe een gevangen ervan, is wel een mannetje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
schaapiej schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:22:
[...]

Natuurlijk, niet eens aan gedacht :F

Al moet je er wel een groep voor zien te vinden (of 'm kunnen solo'en) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 15:11
Zeror schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:03:
Kwam er vandaag achter dat de nieuwe mapsaanbieder (OpenStreetMap) van Pokemon Go eigenlijk gewoon hartstikke kut is.

[afbeelding] [afbeelding]

Dit is in Breda. In Breda heb je het Valkenberg park (eerste afbeelding). In dit park zitten vele pokestops en vele nesten. Veel PoGo spelers komen hierzo naartoe. Echter zit er naast dit park een militaire kazerne/gebouw. Deze staan in de nieuwe maps ook aangeduid als zodanig. Met als gevolg dat er dus belangrijke informatie (voor Pokemon Go), zoals straten, parkgebied, etc.. niet getoont worden. Je hebt dus een gat midden in de stad. En dit komt op best wel wat plekken voor.

Ik vind het schandalig voor het spel dat Niantic hier geen oplossing voor heeft. GoHub verwacht zelfs geen oplossing hiervoor op korte termijn.
Weet niet of dat aan de kazerne ligt, er zijn meer gaten in Breda.

Bijvoorbeeld Piet Avontuurstraat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kH4BeGbg9PN3RKpJRxJwmYTG/medium.png

/Edit
Derp. Achter de Piet Avontuurstraat ligt dus een kazerne. Myth confirmed.

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 10-12-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nogsteeds weer alert hier. Dus niet veel pokemon go gespeeld. En het is ook veelste koud voor mijn handen om lange tijd naar buiten te gaan :z

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:10
Bensimpel schreef op zondag 10 december 2017 @ 23:40:
Nogsteeds weer alert hier. Dus niet veel pokemon go gespeeld. En het is ook veelste koud voor mijn handen om lange tijd naar buiten te gaan :z
Er was vandaag ook niet veel aan buiten. Weinig interessante spawns hier in de buurt, telefoon reageerde slecht door smeltende sneeuwvlokken op touchscreen, niet veel actie rond de gyms... PoGO-gewijs wat mij betreft een verloren dagje :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

's ochtends toen er nog 'extreme weather' was, was er geen bal aan. Gelukkig kwam er 's middags weer normaal weer en toen was er een hoop leuks te vangen.

Echt compleet ruk, dat 'extreme' weer. Ik vraag me serieus oaf of we zo ooit wel eens die ice pokemons te zien krijgen. Want als het sneeuwt geeft KNMI altijd weeralarm af. Altijd, zonder uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Sunfalls schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:50:
[...]

Damn, dat je niet helemaal gek wordt van al die meldingen bovenin je scherm 8)7

Maar gefeliciteerd. Ik heb met level 33 nog een heel eind te gaan.
Tnx. :) Onderweg een hoop meldingen binnen gekregen idd, maar was meteen vanuit het werk door gegaan naar die raid. Iets met nog 10k CP te gaan voor L40. :+ Enige die ik er zelf bij gezet heb naast dat screenshot-icoontje is dat zonnetje. Dan blijft mn scherm tenminste aan als ik ff niks doe in PoGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12
Gisteren met kauwe klauwe snel een pidgey gevangen voor mijn 7 day streak.
Pakt ie hem niet als zijnde streak. Terwijl ik zaterdag een 6day streak had.
En die nieuwe gen laat zich echt niet snel pakken. zelfs golden ingezet om ze maar vast te houden.

Nog een ander dingetje, zijn de revives uit het spel gehaald? Ik draai al sinds afgelopen woensdag aan stops. maar helemaal niets....

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:39:
Gisteren met kauwe klauwe snel een pidgey gevangen voor mijn 7 day streak.
Pakt ie hem niet als zijnde streak. Terwijl ik zaterdag een 6day streak had.
En die nieuwe gen laat zich echt niet snel pakken. zelfs golden ingezet om ze maar vast te houden.

Nog een ander dingetje, zijn de revives uit het spel gehaald? Ik draai al sinds afgelopen woensdag aan stops. maar helemaal niets....
vanmorgen nog een revive gekregen van een poke stop.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
Gisterochtend nog best wel wat gevangen, ook al was het extreem weer.
Go kijkt ook naar accuweather enzo, verwacht vandaag tijdens mijn pauze ook niet veel te vangen maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Nee, sinds de nieuwe update moet je verplicht een dooie Pokemon een power-up geven, zodat hij weer 1-3HP heeft, en dan aanvullen met potions. Is je Pokemon al max level? Jammer, game-over voor je Pokemon.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Hoe draai je de stops?
Als je naar links draait krijg je meer revives en potions. Spin je naar rechts dan krijg je meer ballen en besjes.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
schaapiej schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:02:
[...]

Hoe draai je de stops?
Als je naar links draait krijg je meer revives en potions. Spin je naar rechts dan krijg je meer ballen en besjes.
En als je zelf ook nog een rondje draait tijdens het spinnen, krijg je betere items (max potions, golden razz, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
mat.hi.as schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:04:
[...]

En als je zelf ook nog een rondje draait tijdens het spinnen, krijg je betere items (max potions, golden razz, etc)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Merk dat je nu op de iWatch ook kan zien welke pokemons er in de buurt zitten met een afbeelding er bij. Werk prettig nu :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
mat.hi.as schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:04:
[...]

Ik draai altijd mijn telefoon... of was dat niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:15:
[...]

Ik draai altijd mijn telefoon... of was dat niet de bedoeling?
Dan heb je waarschijnlijk meer super poitions, maar kom je niet aan de hyper/max potions. Hetzelfde met de ballen, waarschijnlijk overschot aan great balls?

Alle gekheid op een stokje, ik vind het invleod van het weer op het spel echt erg leuk. Jammer dat ze bijna stoppen met spawnen op het moment dat het echt slecht weer is, maar alle andere dingen zijn best goed geimplementeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

hneel schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:31:
's ochtends toen er nog 'extreme weather' was, was er geen bal aan. Gelukkig kwam er 's middags weer normaal weer en toen was er een hoop leuks te vangen.

Echt compleet ruk, dat 'extreme' weer. Ik vraag me serieus oaf of we zo ooit wel eens die ice pokemons te zien krijgen. Want als het sneeuwt geeft KNMI altijd weeralarm af. Altijd, zonder uitzondering.
Tsja ik denk dat de mensen op de Cariben ook zo zeuren dat ze geen ijs pokemon krijgen, of in Scandinavië dat ze daar nauwelijks vuur en grond pokemon vinden. 8)7
Tijdens extreem weer spawnen er minder pokemon, maar niet helemaal niks. En van het type weer wat dan geldt verschijnen er wel boosted, dus zo slecht is allemaal niet.
Ik vind het een erg toffe update en alles bij elkaar maakt het wel weer interessant om veel te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

PB-powell schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:33:
[...]

Tsja ik denk dat de mensen op de Cariben ook zo zeuren dat ze geen ijs pokemon krijgen, of in Scandinavië dat ze daar nauwelijks vuur en grond pokemon vinden. 8)7
Tijdens extreem weer spawnen er minder pokemon, maar niet helemaal niks. En van het type weer wat dan geldt verschijnen er wel boosted, dus zo slecht is allemaal niet.
Ik vind het een erg toffe update en alles bij elkaar maakt het wel weer interessant om veel te gaan spelen :)
Ik vind het ook een erg toffe update, nouja als we hier zon hebben, komen er wel meteen sterkere vuur pokemon.

Als het bliksemt, worden Electric pokemon dan ook geboost? :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Bensimpel schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:44:
[...]

Ik vind het ook een erg toffe update, nouja als we hier zon hebben, komen er wel meteen sterkere vuur pokemon.

En als jij nou heel snel vliegt komt er een sonic rainbow, resulterende dat fairy meer stats krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megalodon86
Bensimpel schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:44:
[...]

Party Cloudy = ROCK – NORMAL
Cloudy = FAIRY – FIGHTING – POISON
Clear = GRASS – GROUND – FIRE
Rain = WATER – ELECTRIC – BUG
Windy = DRAGON – FLYING – PSYCHIC
Snow = ICE – STEEL
Fog = DARK – GHOST

Verder ook leuk dat je 5 levels hoger kunt vangen als een weertype boost van kracht is, zowel in het wild, dus max lvl35 als in een raid, dus lvl25. Dat scheelt een hoop stardust!

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 11-12-2017 11:41 . Reden: normal erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat weer en die boost is aan de ene kant wel leuk, maar de keerzijde is dat die superpidgeys en superweedles je wel extra/zwaardere ballen kosten met hun bruine supervangcirkels. :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LyDXOd4yyABkPnrEG506IEdg/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
CaptJackSparrow schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:31:
Dat weer en die boost is aan de ene kant wel leuk, maar de keerzijde is dat die superpidgeys en superweedles je wel extra/zwaardere ballen kosten met hun bruine supervangcirkels. :/

[afbeelding]
Ja klopt, maargoed, ze zouden extra moeten zijn, dus je kan het ook niet doen. Ik heb vooral veel frustratie van kakuna's... wil ze wel vanwege stardust, maar ze springen héél vaak uit de bal bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Maar als ik een 100% Dratini op L35 vang hoor je mij natuurlijk niet klagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Dat sowieso niet nee! En als het lvl35 is, ben ik ook best tevreden met een 80% hoor. De hoeveelheid stardust die je bespaard tov lvl20 uit een eitje is aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Gen3 leuk, maar ik ken ze helemaal niet..dus geen idee of ik een rare vang of gewoon evolve voer :D

Pokemons storage inderdaad +50 voor iedereen, nu op 1050 dus. Hoop op een lekkere kerstaanbieding op storage upgrade. Ik heb genoeg muntjes opgespaard voor wat kerstaankopen ;)

Leuk om te weten dat de max catch rate hoger is met weer type boost of hoe je het wil noemen :)

Gisteren een nieuwe 100% gevangen...Sentret CP 445 (lvl30) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 22:31
Megalodon86 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:10:
[...]

Snow = ICE – STEEL
Fog = DARK – GHOST

Verder ook leuk dat je 5 levels hoger kunt vangen als een weertype boost van kracht is, zowel in het wild, dus max lvl35 als in een raid, dus lvl25. Dat scheelt een hoop stardust!
Zijn de raids dan ook moeilijker? Als je een pokemon probeert te vangen met boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Hielko schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:06:
[...]

Zijn de raids dan ook moeilijker? Als je een pokemon probeert te vangen met boost?
Of gemakkelijker als je aanvalt met boost, denk ik? Ik las al dat iemand een Machamp met twee Ho-Ohs had gesolo'd, met gunstig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Hielko schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:06:
[...]

Volgens mij wel ja. Catchrate niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Megalodon86 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:10:
[...]

Snow = ICE – STEEL = Extreme = NOTHING
Fog = DARK – GHOST
FTFY. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Vanochtend was het sneeuw-weer binnen PoGo bij mij, geen extreem weer :) . Het 'extreme' ligt dus niet aan de KNMI voorspellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 13:55

bonyuri

Investigator!

Iemand al een idee wanneer Wurmple evolueert in Cascoon of in Silcoon?

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Volgens mij is dat bepaald door geslacht. Silcoon is mannelijk, Cascoon is vrouwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
bonyuri schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:15:
De voorlopige conclusie bij https://www.reddit.com/r/..._nicknames_for_evolution/ is: RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Misschien hangt het af van het weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik had van sinterklaas een gotcha gekregen, zou het zelf nooit kopen maar ben er nu toch heel blij mee. Vooral vanwege de autospin functie _/-\o_ het voelt bijna aan als cheaten

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Grumpmeister schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:49:
[...]

Vanochtend was het sneeuw-weer binnen PoGo bij mij, geen extreem weer :) . Het 'extreme' ligt dus niet aan de KNMI voorspellingen :P
Hier zaterdag avond ook. Er lag sneeuw, zowel op de straat als in het spel :p
Maar een deel van de sneeuw was ver-ijst dus erg makkelijk lopen was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:54
Terryb47 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:50:
Ik had van sinterklaas een gotcha gekregen, zou het zelf nooit kopen maar ben er nu toch heel blij mee. Vooral vanwege de autospin functie _/-\o_ het voelt bijna aan als cheaten
:D

Autospin, autocatch, pidgeyfarnen 2.0
Nou snap ik hoe het gros aan level 40 komt :*)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
matthijst schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:05:
[...]

Des te leuker vind ik het dat ik het zonder gedaan heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Niantic voert weer in in PoGo... en prompt valt er het dikste pak sneeuw sinds vele jaren. Toeval? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

CaptJackSparrow schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:21:
Niantic voert weer in in PoGo... en prompt valt er het dikste pak sneeuw sinds vele jaren. Toeval? :/
Niantic controleert weer confirmed :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Laatst online: 28-06 08:30
bonyuri schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:15:
2 Wurmple's direct achter elkaar geëvolueerd en beide varianten gekregen. Heeft dus niks met dag of nacht te maken. Ook niet met het weer. Je hebt van beide man en vrouw. Ok zet mijn geld op random ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
matthijst schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:05:
[...]

werkt autocatch eigenlijk wel? ik zie in m'n journal alleen maar (pokemon x ran away) :')
maar eerlijk gezegd vind ik level 40 halen niet zo belangrijk, ben al sinds afgelopen zomer level 35 en dat zal voorlopig ook wel zo blijven denk ik..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Werk wel ja, jiggly puffs, natus, pidgeys en rattatas vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Vandaag mn eerste EX-RAID gedaan. NIET gevangen. Wat een ellende. Omstandigheden waren ook wel dramatisch... maar zelfs als je van de 12 ballen er 4 mist ( :X :X :X ), zou je denken dat die andere 8 (4 great, 4 excellent) wel moeten helpen.... maar helaas, het mocht niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Gooi je wel curve? Ik vond hem juist super makkelijk. 1e van de 8 gooide ik ook mis, maar in de 2e bleef hij mooi zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Megalodon86 schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:28:
Vandaag mn eerste EX-RAID gedaan. NIET gevangen. Wat een ellende. Omstandigheden waren ook wel dramatisch... maar zelfs als je van de 12 ballen er 4 mist ( :X :X :X ), zou je denken dat die andere 8 (4 great, 4 excellent) wel moeten helpen.... maar helaas, het mocht niet zo zijn.
Bij mij ging het vergelijkbaar, álle ballen curve great/excellent met golden razz, en toch was Mewtwo gevlogen...

Al meerdere van dit soort verhalen gehoord. Lijkt bijna of er een vast aantal mensen bij zo'n EX hem niet mogen vangen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:31:
Gooi je wel curve? Ik vond hem juist super makkelijk. 1e van de 8 gooide ik ook mis, maar in de 2e bleef hij mooi zitten.
Ja, daarom gingen ze mis in het begin :X . Toen een paar straight gegooid en daarna iemand anders laten gooien. Die gingen ook raak (met curve). Meer kan je niet doen... dan is het aan de RNG of hij blijft zitten.

Moet er wel bij zeggen dat de kou mn scherm'negatief leek te beinvloeden... deed niet wat ik wilde, al niet tijdens de raid zelf. Ben echt geen beginner ofzo.
P.K. schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:25:
[...]

Bij mij ging het vergelijkbaar, álle ballen curve great/excellent met golden razz, en toch was Mewtwo gevlogen...

Al meerdere van dit soort verhalen gehoord. Lijkt bijna of er een vast aantal mensen bij zo'n EX hem niet mogen vangen. :P
In onze appgroep gaat het best goed, laatste vier EX raids waren 6/7, 12/12, 6/6 en 10/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
De laatste 4 zegt tie dan... Ik heb er met geluk pas 1 gehad en die heb ik niet kunnen doen vanwege vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
We hebben er hier in het hele dorp wel geteld 1 gehad (gisteren) en daar waren het vooral de lagere spelers en incidentele raiders die een pas kregen. Ik heb iig de hoop op dat ding opgegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier nog 0 met toch een stuk of 35 - 40 gyms en een vrij actieve groep spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Autofan1985 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:43:
We hebben er hier in het hele dorp wel geteld 1 gehad (gisteren) en daar waren het vooral de lagere spelers en incidentele raiders die een pas kregen. Ik heb iig de hoop op dat ding opgegeven. :)
Wat hier opvalt is dat gyms die een pasje gekregen hebben, een grote kans hebben om vaker een pasje te krijgen. Dan nog is het een raar systeem, want een vader en zoon die hier (altijd) samen raiden, daarvan heeft de zoon al 3-4x een pasje gehad en de vader niks.

Het is misschien wel de moeite om zo nu en dan een raid te doen op die gym (niet tussen het uitdelen van het pasje en de ex-raid, maar zolang er nog geen pasjes voor die gym in de omloop zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Grumpmeister schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:33:
[...]

Wat hier opvalt is dat gyms die een pasje gekregen hebben, een grote kans hebben om vaker een pasje te krijgen. Dan nog is het een raar systeem, want een vader en zoon die hier (altijd) samen raiden, daarvan heeft de zoon al 3-4x een pasje gehad en de vader niks.

Het is misschien wel de moeite om zo nu en dan een raid te doen op die gym (niet tussen het uitdelen van het pasje en de ex-raid, maar zolang er nog geen pasjes voor die gym in de omloop zijn)
Wat me opviel bij de gym hier is dat er tussen het uitdelen van de pasjes en de EX-raids sowieso geen raids zijn geweest op die gym. Een hele week lang niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Autofan1985 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:38:
[...]

Wat me opviel bij de gym hier is dat er tussen het uitdelen van de pasjes en de EX-raids sowieso geen raids zijn geweest op die gym. Een hele week lang niks!
Vreemd, zelfs geen t1-t2? Een van de eerste pasjes hier in de stad kwam uit een Exeggutor raid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Zelfs die niet nee. Echt letterlijk helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Klopt, tussen pasjes verdelen en de EX-RAID is er helemaal niets te doen op de gym. Onze appgroep is van twee dorpen bij elkaar; in mijn dorp zijn 2 gyms. 1 daarvan had gisteren dus de eerste EX-RAID, maar ruim een week geen raids op die gym dus.

Twee gyms in het andere dorp hebben elk 2 keer een EX-RAID gehad. Dus zodra die geweest is, concentreren we ons ook allemaal op die gyms. Dat geeft vaak grote groepen (tussen de 10 en 30 man, afhankelijk van de tijd) en dat geeft dan weer nieuwe passen (tot nu toe, kan het nog niet echt een streak noemen na 2, maar het lijkt zo te werken).

[ Voor 41% gewijzigd door Megalodon86 op 12-12-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ik zag vanochtend een nieuwe stop toen ik in de metro zat. Iemand anders nog wat gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
WahWah schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:19:
Ik zag vanochtend een nieuwe stop toen ik in de metro zat. Iemand anders nog wat gezien?
Ik heb vantevoren gezocht waar een interessante Pokemon was, vervolgens daarnaartoe gefietst met telefoon in mn jaszak, en alleen daar even snel dat beest gevangen. Te koud en te gevaarlijk om te fietsen met een telefoon in je hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier idem dito een nieuwe onder de metro baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Ik zag vanuit de bus ook een nieuwe stop langs de route. Toch weer acuut 250 XP erbij en ieder ritje 50 extra :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 13:23
Heeft iemand anders momenteel ook "geen weer"? Sinds ongeveer een halfuur geleden is de indicator voor het weer verdwenen, zijn spawns "normaal" en ziet de kaart er weer als voorheen (saai en groen) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Ik heb hier nog wèl de indicator, staat op "Cloudy" nu. De kaart is wel gewoon groen :D Hoewel... ik weet niet hoe "cloudy" eruit hoort te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Volgens Niantic sneeuwt het hier. :/ De zon schijnt en de enige sneeuw die valt zijn de lawines die door het smelten van de schuine daken af glijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 13:23
Grappig, was in afwachting tot een gen 3 spawn zou verschijnen om een screenshot te nemen. Maar na grofweg 2,5 uur is mijn indicator (rechtsonder) weer terug, blijkbaar sneeuwt het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:29:
Volgens Niantic sneeuwt het hier. :/ De zon schijnt en de enige sneeuw die valt zijn de lawines die door het smelten van de schuine daken af glijden. :P
Dat denk jij, maar stiekem staat er gewoon een Piloswine op het dak zijn Avalanche te oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Gisteren na werk iets van 40 nieuwe pokestops gevonden, ook handig als in 1 lange straat per 80m er eentje is. :)

Vandaag eens na werk een omweggetje doen :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Iemand vandaag al level 4 of 4 raids gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:58:
Iemand vandaag al level 4 of 4 raids gezien?
Ja, is op dit moment een Tyranitar raid hier in de buurt. En ik zie er op de kaart nog 3 staan die straks beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hm, hier in de buurt al de hele dag niks. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
hneel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:49:
Hm, hier in de buurt al de hele dag niks. Vreemd.
Ook hier meerdere zichtbaar (de hele dag door al wel), Lapras op misschien 50-75m afstand, Nidoking een stukje verder op, en ergens anders nog een lvl 4 ei die uit moet komen.

Alleen tijdens lunchtijd niks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand ervaring met een softban door Gotcha?
Krijg opeens "please try again later" bij Pokestops (werk ernaast) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 13:41
Soms kan het zijn dat de Gotcha deze al wel gedraaid heeft maar voor jou niet zichtbaar is, wellicht dat deze stop wel in journal staat?

Ik heb momenteel dat ik zelf amper pokies zie in vergelijking met een collega maar de gotcha wel als een malle bezig is met stops en pokies vangen..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
Ben weer eens begonnen afgelopen weekend met pogo nu ik een s7 heb die niet geroot is meer.
valt me op dat ik gewoon geen revives krijg uit de stops, is dat normaal? Ging ff een scyther raid doen en besefte achteraf dat ik geen voldoende revives meer had :( Na tientallen stops maar 1 gekregen..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hebben jullie dat ook, dat de Gotcha geen Gen 3 vangt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:12:
Hier geen last van.. vangt alles wat los en vast zit! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:12:

Edit: wellicht iets wat dwars kan zitten. Vangt ie wel Gen3 die je al hebt? Je kunt instellen dat nieuwe Pokémon niet door je Gotcha worden gevangen. Al zou ie daarna wel de Pokémon moeten vangen die je zelf hebt gevangen...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
schaapiej schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:57:
[...]

Edit: wellicht iets wat dwars kan zitten. Vangt ie wel Gen3 die je al hebt? Je kunt instellen dat nieuwe Pokémon niet door je Gotcha worden gevangen. Al zou ie daarna wel de Pokémon moeten vangen die je zelf hebt gevangen...
Aaaaaah is dat t?? Ik heb dat vraagteken idd uit staan.. Maar ik dacht dat ie dan alléén de Pokemon zou vangen die je nog niet hebt, als je m wél aan hebt staan (en de rest dus niet) :?

En van G3 heb ik alleen een Minun en een Skitty haha :D (nauwelijks tijd gehad)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 12-12-2017 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:00:
[...]

Aaaaaah is dat t?? Ik heb dat vraagteken idd uit staan.. Maar ik dacht dat ie dan alléén de Pokemon zou vangen die je nog niet hebt, als je m wél aan hebt staan (en de rest dus niet) :?

En van G3 heb ik alleen een Minun en een Skitty haha :D (nauwelijks tijd gehad)
Als je het vinkje aan hebt staan dan vangt ie alles, ook wat je nog niet hebt. Als het vinkje uit staat (een kruisje dus) dan vangt ie alleen het spul wat je al hebt. Bij een nieuwe gaat ie als t goed is wel op een bepaalde manier trillen maar dan moet je m zelf vangen! :)

Klinkt wel alsof dit het is!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Thnx! Ik zat al te balen en te denken dat ik toch iOS moest updaten :D

En ik was dus in de veronderstelling dat vraagtekentje betekende dat je alleen nieuwe vangt en geen oude.

Weer wat geleerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou dat het niet helemaal bugvrij is, weet ik maar dat er beesten door mijn neus geboord worden.
Ik zag een magneton raid. Die was zo down, dus ik krijg te zien hoeveel ballen in heb voor de bonus.
EN pats uit de raid gegooid, en geen mogelijkheid meer om een magneton te vangen.
Gaat sowieso lekker, want inderdaad nog steeds geen revives.

Ander dingetje is wel weer dat ze het geluid op normaal volume laten draaien als je de app start.
Normaal werd dat een beetje onderdrukt.

[ Voor 17% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 12-12-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Musta schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:01:
Ben weer eens begonnen afgelopen weekend met pogo nu ik een s7 heb die niet geroot is meer.
valt me op dat ik gewoon geen revives krijg uit de stops, is dat normaal? Ging ff een scyther raid doen en besefte achteraf dat ik geen voldoende revives meer had :( Na tientallen stops maar 1 gekregen..
Revives krijg ik ook nauwelijks meer uit stops, ligt niet een je telefoon :p
Sowieso krijg ik nauwelijks potions of berries de laatste tijd uit stops. Nou krijg ik genoeg potions via raids en doe ik niet heel veel gym gevechten, maar toch. En berries zijn altijd nuttig. Al is het maar om via het voeren aan een gym om ze om te zetten in dust (en heel af en toe een candy).

Gister avond zijn we nog even een kort rondje gaan lopen, onze nieuwe snowboots waren binnen dus moesten toch ff worden getest :p op ijs heb je nog altijd geen grip, ging tot twee keer toe bijna onderuit :+ maar wel 4 10km eieren uit kunnen krijgen, 3 leuke voor de candy en een mareep die ik nog niet had :*) nu eitjes sparen van gen 3 en hopen op wat leuks daaruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 15:11
schaapiej schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:09:
[...]

Als je het vinkje aan hebt staan dan vangt ie alles, ook wat je nog niet hebt. Als het vinkje uit staat (een kruisje dus) dan vangt ie alleen het spul wat je al hebt. Bij een nieuwe gaat ie als t goed is wel op een bepaalde manier trillen maar dan moet je m zelf vangen! :)

Klinkt wel alsof dit het is!
Precies andersom @poor Leno
Optie met vraagteken moet uit (kruisje) om alles te auto catchen, ongeacht of je hem al hebt of niet.

Afbeeldingslocatie: https://uk.codejunkies.com/manual/images/go-tcha/gotcha-catch-1.jpg
Handleiding

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 13-12-2017 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

vanmorgen een Seviper gevangen, heb ook een minun gevangen terwijl het regende, meteen een CP van 1100 :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Pagina: 1 ... 68 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.