[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.427 views

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
sixtiek schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:43:
[...]

Ho ho ho, vergeet niet dat op de internetwebs zat plekken zijn waar spelers wereldwijd hun trainer code aanbieden. Je maakt een vriend in Verweggistan, krijgt een gift met een eitje erin, loopt 'm uit en ruilt de Verweggistaanse hatch voor een lokaal beest. Bam, duizenden km's erbij. Rinse & repeat, zo loopt je pilot badge snel vol en daar is geen spoofen bij d:)b .
Dat weet ik hoor heb ik zelf ook :)

Enkel mensen met 20 x Heracross en 20 x Relicanth en die ruilen ze met alles en iedereen. Das net was anders :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:59
edit

[ Voor 95% gewijzigd door Terranova op 06-09-2018 23:35 ]

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Terranova schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:54:
Ik weet niet of het de bedoeling is hier. Maar ik heb 3 nieuwe vriendjes nodig voor de Celebi quest.

Dus als iemand zin heeft om mij toe te voegen:

5631 3998 8251
Ik heb net 4 nieuwe, maar vast wel mensen die je willen toevoegen hier.

Als het te veel wordt, kan je de code weghalen, of een nieuw trainer ID aannemen via de app zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Terranova schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:54:
Ik weet niet of het de bedoeling is hier. Maar ik heb 3 nieuwe vriendjes nodig voor de Celebi quest.

Dus als iemand zin heeft om mij toe te voegen:

5631 3998 8251
Een request verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustM3
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 20:31
Ik ben sinds eergister (Weer) begonnen met spelen.
Heeft iemand nog tips/tricks voor een noobie?

[ Voor 80% gewijzigd door JustM3 op 07-09-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
JustM3 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:41:
Ik ben sinds eergister (Weer) begonnen met spelen.
Heeft iemand nog tips/tricks voor een noobie?
Als je nog Pokémon uit juli/augustus 2016 hebt... en die ruilt, zijn je eerste 10 lucky. Dat wil zeggen dat ze hoge IV (individual values) hebben, dus sterk tov andere van hetzelfde level, en halve upgrade kosten.

Verder gewoon even googlen op wat de beste per type zijn, en alleen die upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Wandel je 10 km met Eevee. Wissel je de buddy en evolueerd daarna de Eevee om een Umbreon te krijgen. En dan krijg ik een Flareon.

Had ik die evolutie moeten doen terwijl Eevee nog mijn buddy was? of is dit gewoon een bug?

Maar ja, nu kan ik opnieuw 10 km met een Eevee gaan lopen om die Umbreon evolutie te krijgen voor de missie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

freggell schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:56:

Had ik die evolutie moeten doen terwijl Eevee nog mijn buddy was? of is dit gewoon een bug?
Ik lees overal van wel ja.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Dan hadden ze dat er wel bij mogen vermelden. Ze hebben het er niet echt duidelijker op gemaakt.
Dan zal ik maar weer wat moeten wandelen.....

HHeb nu wel een Flareon die >10km met me mee gewandeld is |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
freggell schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:56:
Wandel je 10 km met Eevee. Wissel je de buddy en evolueerd daarna de Eevee om een Umbreon te krijgen. En dan krijg ik een Flareon.

Maar ja, nu kan ik opnieuw 10 km met een Eevee gaan lopen om die Umbreon evolutie te krijgen voor de missie.......
Ja, sterker nog, 10km is sowieso alleen genoeg als het aan één stuk was. Het gaat er vooral om dat je 2 candies krijgt. dus als je tussendoor gewisseld bent van buddy, bijv, na 4 km, dan moet je minimaal 14 km lopen (omdat je van die eerste 4 geen candy gehad hebt).

En inderdaad evolueren als buddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Was me een mooie dag zeg :)

27 moltress, 8 shiny en 1 100% non shiny

hoogste shiny was 1848CP
Ga denk ik alleen die 100% uppen though.

Nu kon ik alleen geen stops draaien voor field quests want had 2318 items :P maar 200 hyper potions weg gegooid en 130 rare candy gebruikt.

[ Voor 33% gewijzigd door Ricmaniac op 09-09-2018 00:18 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En dat allemaal in drie uur tijd? Congrats!

Ik heb vijf gratis raid passen ingezet en vijfmaal issie mij ontsnapt. Ondanks golden berry voeren en great throw. Kwam een shiny tegen maar dat leek wel op een soepkip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik had eigenlijk helemaal geen tijd, maar toch 3 raids kunnen doen, 1ste gevangen (10/10/11..........) 2de shiny, 3de weggelopen. Toch blij, m'n eerste shiny legendary (ja echt, de rest is me allemaal nog niet gegund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustM3
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 20:31
Wat raden jullie aan met betrekking tot evoen. eerst CP omhoog en dan evo of maakt het geen donder uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Zelf evolueer ik eerst. Als het een goede moveset is ga ik uppen, anders wacht ik daar vaak mee tot ik technical machines heb of een andere evolve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb een stuk of 25 raids gedaan in 2,5 uur en 4 shiny. Hoogste non-shiny was 1860.

Tevens een hele berg dus en berries verzameld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Moltres day gemist, ook denk ik niet dat het uberhaupt was gelukt. Level 29, mijn vrouw is level 26 en we hebben nog niet extreem veel counters :P

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
JustM3 schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:49:
Wat raden jullie aan met betrekking tot evoen. eerst CP omhoog en dan evo of maakt het geen donder uit?
Maakt niks uit, maar vuistregel is dat je pas stardust uitgeeft als je het nodig hebt.

Dus ga geen Pokémon uppen die (deze maand) nergens een sterke counter tegen is (met betrekking tot RAIDS bedoel ik dan). Tyranitars en Machamps (bijvoorbeeld) kan je altijd uppen, want die zijn altijd relevant, zowel voor gyms neerhalen als raids.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:51
Megalodon86 schreef op zondag 9 september 2018 @ 19:57:
[...]

Maakt niks uit, maar vuistregel is dat je pas stardust uitgeeft als je het nodig hebt.

Dus ga geen Pokémon uppen die (deze maand) nergens een sterke counter tegen is (met betrekking tot RAIDS bedoel ik dan). Tyranitars en Machamps (bijvoorbeeld) kan je altijd uppen, want die zijn altijd relevant, zowel voor gyms neerhalen als raids.
De vuistregel is dat je een pokemon maxt die jij het waard vind om te uppen.. iedereen speelt het spel op zijn eigen manier.

Dat gezegd hebbende. Ik max ook alleen pokemon die een ontzettend sterke defender zijn (gyms) of attacker (raids / battle). Vanzelfsprekend bij voorkeur een 100%, maar in de praktijk is het eerder 95% of 98%. Zonder een discussie te gaan voeren over IV, het is mijn voorkeur.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een high IV Gengar met Hex en.... nog niet Shadow Ball.

Ik blijf er maar Charged TM's tegenaan gooien, maar het wisselt enkel tussen Slugde Bomb en Focus Blast.
Hoe groot is de kans dat je Shadow Ball rolt?

Edit: Oh en kan ik de meldigen van vriendjes, Gym Defenders en dergelijke uitzetten? Zodra de app opgestart is kan ik 2 minuten niks omdat de ene na de andere melding voorbij komt. =[

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2018 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 06:18:

Ik blijf er maar Charged TM's tegenaan gooien, maar het wisselt enkel tussen Slugde Bomb en Focus Blast.

Edit: Oh en kan ik de meldigen van vriendjes, Gym Defenders en dergelijke uitzetten? Zodra de app opgestart is kan ik 2 minuten niks omdat de ene na de andere melding voorbij komt. =[
Die kans is 0% omdat shadow claw een legacy move is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 06:27:
[...]

Die kans is 0% omdat shadow claw een legacy move is
Shadow Claw is een fast move, dus inderdaad weinig kans dat dat veranderd als ik een charged TM gebruik.

Maar ik bedoelde charge move Shadow Ball. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dat zou ik ook graag willen!

Wordt koekoek van al die meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Luuksche schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:50:
[...]

De vuistregel is dat je een pokemon maxt die jij het waard vind om te uppen.. iedereen speelt het spel op zijn eigen manier.

Dat gezegd hebbende. Ik max ook alleen pokemon die een ontzettend sterke defender zijn (gyms) of attacker (raids / battle). Vanzelfsprekend bij voorkeur een 100%, maar in de praktijk is het eerder 95% of 98%. Zonder een discussie te gaan voeren over IV, het is mijn voorkeur.
Uiteraard... maar als iemand mij om advies vraagt ga ik niet zeggen 'kijk maar welke je leuk vindt'.
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 06:46:
[...]
Shadow Claw is een fast move, dus inderdaad weinig kans dat dat veranderd als ik een charged TM gebruik.

Maar ik bedoelde charge move Shadow Ball. Of mis ik iets?
Pure pech. Uiteindelijk moet je hem toch krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op zondag 9 september 2018 @ 19:57:
[...]

Eens zo werk ik ook!

Machamp is misschien wel de meest nuttige Pokemon die er is. Goed tegen Tyranitar, Snorlax, Blissey en Chansey. Die toch meestal wel in gyms staan.

Ook erg goed tegen Absol wat ik momenteel de leukste raid vindt (i.v.m. de kans op een shiny)

Tot 20 september zit RegiRock er. Zal me benieuwen wat er dan komt want volgens mij hebben we alle Gen3 Legendaries nu gehad...

Shiny Groudon of weer de terug keer van een andere legendary met de kans op een shiny. Heb ze allemaal dus van mij hoeft het niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
Shiny Groudon of Shiny Rayquaza ga ik zeker wel weer voor op pad!

Verder zou vandaag de 'ultra reward' bekend gemaakt moeten worden. Dit omdat we alle zomer-opdrachten voltooid hebben. Ik hoop op een beloning die op eigen initiatief kan worden verkregen, ben wel even klaar met die 'verplichte' uren in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik gok dat Ultra reward Mewtoo is, aangezien er geen pasjes zijn uitgedeeld. Misschien weer een weekend 3 uur lang mewtoo ofzo. En dat je een paar pasjes krijgt die je alleen daarop kan inzetten, zodat niet iedereen 20 mewtoo krijgt in 1 dag.

Of een of ander regional/ pokkie die nog niet is uitgekomen (smugle)

Naar mij idee kan je TMs op blijvem gooien, maar blijft maar wisselen tussen 2 of 3 aanvallen.
M.a.w. dus je moet t maar opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hoezo geen pasjes uitgedeeld?

Ik heb vandaag nog een Ex-Raid (niet dat ik kan hoor)

En dan wordt Mewtoo een regiliere level 5 raid boss? Volgens mij heeft 99% in mijn regio hem al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Eek2nd schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:10:
Ik gok dat Ultra reward Mewtoo is, aangezien er geen pasjes zijn uitgedeeld. Misschien weer een weekend 3 uur lang mewtoo ofzo. En dat je een paar pasjes krijgt die je alleen daarop kan inzetten, zodat niet iedereen 20 mewtoo krijgt in 1 dag.

Of een of ander regional/ pokkie die nog niet is uitgekomen (smugle)
Mewtwo zou voor veel spelers een tegenvaller zijn, aangezien 'iedereen' die al heeft, in ieder geval de mensen die veel raiden. Of hij zou shiny moeten zijn...

Misschien worden Mega evoluties uitgebracht? Dat zou passen bij de Let's Go spellen op de Switch. Of 'ultra' reward, is een hint naar ultra sun / ultra moon? Dat we een (gedeeltelijke) release van gen 7 krijgen? Dat zou niemand verwachten denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gen4 lijkt mij logischer maar ik verwacht die wat later.

Shiny Groudon, Shiny Rayquaza of shiny Mewto zou ik leuk vinden!

Meer van hetzelfde geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan je toch gewoon allemaal uitzetten in settings?

Pokemon's Return
Low Motivation
Freind Request Received
Freind Request Accepted
Gift Received

kan je allemaal aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15
Ik zou willen dat je de meldingen van Go Plus activiteiten uit zou kunnen zetten.
(of kan dat en heb ik wat gemist...?)

Ik hoef alleen de melding te hebben dat de sessie gestopt is (en eventueel bag full), de rest zal allemaal wel.
Megalodon86 schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:37:
[...]

Dat zijn de pushberichten op je telefoon. Maar in de app zelf krijg je al die meldingen wel. En als je een dagje niet gespeeld hebt, loopt dat aardig op.
True. In-app vind hoef ik ze ook niet allemaal te zien inderdaad.

[ Voor 42% gewijzigd door Chillz op 10-09-2018 11:53 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:27:
[...]

Dat kan je toch gewoon allemaal uitzetten in settings?

Pokemon's Return
Low Motivation
Freind Request Received
Freind Request Accepted
Gift Received

kan je allemaal aan en uit zetten.
Dat zijn de pushberichten op je telefoon. Maar in de app zelf krijg je al die meldingen wel. En als je een dagje niet gespeeld hebt, loopt dat aardig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrek je hebt gelijk, was ook te mooi geweest. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 16:34
EDIT:

Heb nu wel genoeg vrienden :)

[ Voor 67% gewijzigd door FRGert op 10-09-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Megalodon86 schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:26:
[...]

Mewtwo zou voor veel spelers een tegenvaller zijn, aangezien 'iedereen' die al heeft, in ieder geval de mensen die veel raiden. Of hij zou shiny moeten zijn...

Misschien worden Mega evoluties uitgebracht? Dat zou passen bij de Let's Go spellen op de Switch. Of 'ultra' reward, is een hint naar ultra sun / ultra moon? Dat we een (gedeeltelijke) release van gen 7 krijgen? Dat zou niemand verwachten denk.
Ja en Nee, ik heb 3 weken geleden voor het eerst pas en pas gehad. Dus ik heb er maar 1.
Het zou heel de Ex raid mechaniek uit de game halen. Tenzij hun idee dat is. En er eindelijk iets nieuws in.
Kan me zo voorstellen voor de hardcore spelers er niet eens meer zin in hebben om een mewtwo raid te gaan doen. (las in mijn appgroep al over gecancelde exraids)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020

Niet echt maar als je snel naar de news tab gaat dan stoppen die berichten wel die je daarin hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Gravediggerxx schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:56:
[...]

Niet echt maar als je snel naar de news tab gaat dan stoppen die berichten wel die je daarin hebt staan.
Handigste is gewoon op 1 tikken. Ga je automatisch naar de News tab en dan stopt het idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor ripple in time 2/8 heb ik nu drie vrienden nodig. Dus wie wil... 5120 2150 3794. Had een break van 2 jaar, sinds vorige week heb ik mijn account opnieuw afgestoft. Ben lvl 25 inmiddels (2 erbij in een week tijd, dat duurde in 2016 echt wel langer) zit bij Mystic, blauw ftw :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:17
Mr. Mime uit Alolan eitjes! *O* -O- ;)
The Pokémon GO team tweette:
Professor Willow's Global Research Challenge Ends with a Power-Packed Ultra Bonus Event!

Trainers,

Throughout the past few months, many of you have worked hard to meet the goals of Professor Willow's Global Research Challenge. During the Dortmund Safari Zone event in June, Pokémon GO Fest in July, and the Yokosuka Safari Zone event in August, Trainers from all around the world completed a variety of research tasks for Professor Willow with dedication and enthusiasm. And now it's time to celebrate with a special Ultra Bonus Event!

First, starting September 13 at 1:00 P.M. (PDT), Trainers all over the world will be able to encounter three Legendary Pokémon originally discovered in the Kanto region!. Articuno, Zapdos, and Moltres will appear in Raid Battles until September 20. And if you're lucky, you may be able to encounter their Shiny forms! Also, Pokémon originally discovered in the Kanto region will appear more frequently all over the world and show up more frequently in Raid Battles until September 30!

And there's more! On September 20 at 1:00 P.M. (PDT), Mewtwo will come to Raid Battles for the first time ever! Mewtwo has previously only been available to Trainers invited to EX Raids, but now all Trainers will be able to challenge the Legendary Psychic-type Pokémon until October 23 at 1:00 P.M. (PDT). So prepare yourself, and don't miss your opportunity to encounter this powerful Pokémon before it disappears!

Finally, there is one more special surprise: Farfetch'd, Kangaskhan, Mr. Mime, and Tauros will be joining the Alolan Pokémon in 7 km Eggs through the end of September! These Pokémon have not migrated to many parts of the world, so don't miss this unique opportunity to send Gifts to friends and finally achieve a complete Kanto Pokédex!

Thank you, Trainers, for working together to complete Professor Willow's research. There is plenty more to explore, and many new Pokémon to discover. So let's get out there and GO!
Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/globalchallenge-ultrabonus.jpg

https://pokemongolive.com/post/globalchallenge-ultrabonus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Echt een zware teleurstelling voor mij persoonlijk. Raids zijn gewoon een betalend element (pay to win)
dus je kan dat moeilijk een beloning noemen.
Alolan eitjes zijn ook niet meer leuk als je elke regionale er 1 keer uit krijgt. (of voor mij enkel tauros dus)

Dan blijft er enkel extra kanto over dus zonder extra bonus?? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Helemaal mee eens..
Al die birds hebben we net gehad
Mew2 (was te verwachten)
Die regionals is wel slechtste wat ze kunnen doen.. daar gaat t ruilsysteem naar de klote, al haddem ze dat al verneukt met die late guaranted luckies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Eek2nd schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:37:
Helemaal mee eens..
Al die birds hebben we net gehad
Mew2 (was te verwachten)
Die regionals is wel slechtste wat ze kunnen doen.. daar gaat t ruilsysteem naar de klote, al haddem ze dat al verneukt met die late guaranted luckies
Ik mis wel nog een shiny articuno en zapddos want ik laat me niet vangen aan de verkooptrukjes van niantic.
Betalende passen uitgeven enkel voor een shiny te krijgen die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken is niet echt slim ;)
Shiny mewto verwacht ik pas als die nadien nog eens terugkomt dus dan verkopen ze weer passen.

Voor de inkomsten van niantic gaat deze event wel een groot succes zijn

Ik ruil ook niet de pokemons die ik nog niet heb want ik krijg ze liever zelf zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er blij mee! een 2e kans op een shiny articuno en moltres! ook eindelijk gen 1 compleet maken!Een paar extra mewtwo is zeker niet verkeerd! top beloning, snap niet dat iedereen loopt te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:15:
ben er blij mee! een 2e kans op een shiny articuno en moltres! ook eindelijk gen 1 compleet maken!Een paar extra mewtwo is zeker niet verkeerd! top beloning, snap niet dat iedereen loopt te klagen
Omdat het een flut beloning is als je het aankodigd als een Ultra reward.
Ik mis ook toevallig die 2 in shiny vorm, maar goed, ze zijn pas net geweest en idd lopen ze zoveel pasjes te verkopen, komen ze meteen erna weer... Das wel heel slecht..
Alleen Mew2 als Ultra reward is veel beter dan die birds erbij en weer allemaal gen1 pokemon.
Dat was 'specialer' geweest en komt op de meesten niet over dat ze bedrogen zijn.
Gravediggerxx schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:46:
[...]

Ik mis wel nog een shiny articuno en zapddos want ik laat me niet vangen aan de verkooptrukjes van niantic.
Betalende passen uitgeven enkel voor een shiny te krijgen die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken is niet echt slim ;)
Shiny mewto verwacht ik pas als die nadien nog eens terugkomt dus dan verkopen ze weer passen.

Voor de inkomsten van niantic gaat deze event wel een groot succes zijn
De coins die je verdiend moet je toch ergens voor gebruiken, dan koop je een box waar ook pasjes bij zitten, dan is het wel slim om ze te gebruiken ;)
Zo was er iemand die 130 pasjes nog had, dan is het slim om op de shinies te gokken..

Tis njiet slim als je de coins gebruikt om Pokeballs te kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Een maand lang Mewtwo raids is wel een hele grote bonus voor bepaald type spelers... ik heb er al zat dus zal er alleen echt moeite voor doen als het Windy is, of als er stiekem ook een shiny kans komt.

De regionals zijn leuk, maar betekent dus ook dat ik al mn mr mimes en farfetched die ik voor traden had bewaard kan gaan opschonen. Ook een soort reward hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima rewards.

Ik moet nog een shiny Arti en Zappi.

Maandje Mewtwo is toch ook zeker niet verkeerd *O* , daar wil ik best een paar premium passen tegen aan gooien. :Y (ik gok dat deze ook shiny gaat worden, laatste week of zo)

En Tauros uit een een 7K ei. (y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Delete

[ Voor 85% gewijzigd door Eek2nd op 11-09-2018 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nou Tauros is leuk dus dat wordt vrijdag al mijn eieren uitlopen en dan 9 x 7 km eieren aanzetten voor een Tauros.

Alle vogels heb ik al shiny (2 x kunnen ruilen)

Mewto heb ik 2 x (3x gedaan en nu 4x kon ik niet) dus die zal ik zo nu en dan nog wel een keer doen i.p.v. die andere.

Hoop eigenlijk stiekem dat die nog shiny kan worden :)

Ze doen trouwens niet veel voor level 40 spelers! Gyms goud maken ben ik na 63 stuks wel klaar mee.

Heb alle legendaries en alle gangbare shinys (die van raids en community days). De nuttige legendaries heb ik er ook al meerdere geuppt....zo beetje iedere Pokemon wel boven de 80 IV Na het event 6 ton dust (nog iets van 3 ton dust gebruikt voor het uppen van legendaries na Moltress dag).

Torkoal wordt vanavond geruild. Tauros komt binnenkort wel uit een ei. Heracross en Relicanth ken ik niemand die hem legaal heeft om te ruilen. De Unown die ik mis vanwege de events die ik niet geweest ben komen ook met ruilen.

Mis nog wat medals (o.a. Magicarp en die ruil en raid medals) maar die komen langzaam aan wel.

Dus wat moet je nu nog meer doen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door C_V_S op 11-09-2018 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:17

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ben wel blij met de Regionals.
Geeft me de kans om Kanga en Tauros te krijgen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:08
Is weer naatje.

2 weken geleden al Kang en Taurus geruild.

Had liever Johto regionals, zoals ook het Johto event is
Heracross, corsula etc etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:27
Dit is de laatste kans voor mensen om hun Kanto Pokedex te vullen (ik mis alleen Tauros nog). Dus de kans is groot dat we binnenkort Gen4 gaan zien :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik denk inderdaad dat na dit event de spawns van Kanto drastisch verlaagd zullen worden. Er moet toch ergens plaats gemaakt worden voor de gen4 spawns.

Daarna zal je afhankelijk zijn van events/quests voor de gen1 spawns denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Mja, de spawns zullen idd wel een stuk omlaag gaan...
Je ziet de laatste tijd toch ook al veel meer Wishmurs dan Pidgeys :)

Ik wil nog een Taurus en een Mewtwo en dan ben ik er blij mee

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:34

bonyuri

Investigator!

demo31051987 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:10:
Dit is de laatste kans voor mensen om hun Kanto Pokedex te vullen (ik mis alleen Tauros nog). Dus de kans is groot dat we binnenkort Gen4 gaan zien :)
"Laatste kans" lijkt me sterk gezien Niantic :)
Het zal inderdaad wel een voorbode voor Gen4 zijn!

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Sinds ik niet meer zo fanatiek speel heb ik aardig wat gemist. Zoals de shiny Articuno en Zapdos (en vele andere shinies mis ik ook nog trouwens). Mewtwo heb ik 1x kunnen doen en de rest kreeg ik rare tijden. Nu krijg je nog eens de kans en gedurende een langere periode en elk tijdstip. Ik ben daar blij mee en ik gok dat de meerderheid van de spelers daar ook zo over denken.

Die regionals...vind ik een beetje jammer, maar echt "regional exclusive" zijn ze al lang niet meer door die events etc. dus waarom ook niet. Kan ik eindelijk Tauros krijgen en hoef ik niet te wachten tot volgend jaar (plan was om te ruilen op een bruiloft in het buitenland)

Verder ja Kanto pokemon....als je niet sinds het begin speelt is de kans groot dat je ze nog mist. Ik heb medelijden met de mensen die later zijn begonnen, want je vind gen1 echt zo weinig nu....moet er niet aan denken dat ik bijv. Kabuto moet vinden ofzo 8)7

En wees nou eens eerlijk tegen jezelf. Je weet toch dat dit geen echte reward is, want Niantic flasht de boel bij elkaar en zou dit toch wel uitbrengen, ongeacht of we het doel zouden halen of niet. Dus niet doen alsof je teleurgesteld bent nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 07:59:
Nou Tauros is leuk dus dat wordt vrijdag al mijn eieren uitlopen en dan 9 x 7 km eieren aanzetten voor een Tauros.

Alle vogels heb ik al shiny (2 x kunnen ruilen)

Mewto heb ik 2 x (3x gedaan en nu 4x kon ik niet) dus die zal ik zo nu en dan nog wel een keer doen i.p.v. die andere.

Hoop eigenlijk stiekem dat die nog shiny kan worden :)

Ze doen trouwens niet veel voor level 40 spelers! Gyms goud maken ben ik na 63 stuks wel klaar mee.

Heb alle legendaries en alle gangbare shinys (die van raids en community days). De nuttige legendaries heb ik er ook al meerdere geuppt....zo beetje iedere Pokemon wel boven de 80 IV Na het event 6 ton dust (nog iets van 3 ton dust gebruikt voor het uppen van legendaries na Moltress dag).

Torkoal wordt vanavond geruild. Tauros komt binnenkort wel uit een ei. Heracross en Relicanth ken ik niemand die hem legaal heeft om te ruilen. De Unown die ik mis vanwege de events die ik niet geweest ben komen ook met ruilen.

Mis nog wat medals (o.a. Magicarp en die ruil en raid medals) maar die komen langzaam aan wel.

Vraag ik me ook wel eens af. Shiny Articuno was mij niet gegund (0 uit 27), dus heb iig weer een doel voor mijn free passes. En lukt het niet staat er 1 klaar om geruild te worden. :) En Mewtwo zal ik ook wel raiden denk ik. Qua medals mis ik eigenlijk alleen de Unown nog en de raid medals. En de idol dan uiteraard, maar dat duurt niet lang meer. De laatste regionalen staan de ruilafspraken al voor en dan ben ik eigenlijk gewoon klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Articuno en Zapdos heb ik geruild, vanavond Torkoal. Relicanth en Heracroos kan ik wel aan komen maar die zijn dan via account sharing bij iemand gekomen. Zo hoeft het voor mij niet.

Die ruil medailles komen wel, ruil zo nu en dan wat crap pokemon als ik bij een raid ben. Geen zin om uren voor te wachten. Had ook een 2e account kunnen maken en dan daar alles mee ruilen zoals sommige doen :)

Unown zilver gaat nog wel lukken, goud is een utopie :)

Op shiny jacht is wel leuk zo nu en dan maar erg tijd rovend :)

Verwacht begin oktober nog wel een Halloween event dus kan ik wel op jacht naar shiny spoken en misschien wel een shiny Ghastly :)

[ Voor 24% gewijzigd door C_V_S op 11-09-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Is het al bekend of eieren gekregen voor 13 september ook tellen? Of moeten ze na de 13e gekregen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00
KookSpook schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:26:
Is het al bekend of eieren gekregen voor 13 september ook tellen? Of moeten ze na de 13e gekregen zijn?
Alleen eieren die na 13 september om 22:00 zijn ontvangen kunnen regionals bevatten. De inhoud van het ei wordt bepaald op het moment dat je hem krijgt.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
Jaap-Jan schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:35:
[...]
Alleen eieren die na 13 september om 22:00 zijn ontvangen kunnen regionals bevatten. De inhoud van het ei wordt bepaald op het moment dat je hem krijgt.
Exact. Je kan wel vandaag een gift krijgen, en die openen na 13 september 22.00u. Als er dan een ei uit komt, is dat het moment waarop de inhoud bepaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 07:59:

Shinys ruilen die ik mis doe ik al bv niet want dat is niet echt uitdagend en je moet er uiteindelijk nog enorm veel hebben. Als het nu echt een van de laatste zou zijn die je moet hebben dan kan ik het nog wel begrijpen.

Alles lucky proberen krijgen?

Ipv van elke pokemon 80+ iv nu een 90+ proberen krijgen en vervolgens 96+.
Ik blijf doorgaan tot 100 iv van elk :P

Shiny mewtwo verwacht ik totaal niet want dit is nude eerste keer dat die een volledige maand blijft. De intresse gaat daarvoor al zeker groot genoeg zijn dus houden ze de shiny voor wanneer die nadien nog eens terugkomt om dan voor genoeg interesse te zorgen vooreventuele nieuwkomers.
Eek2nd schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:14:
[...]
De coins die je verdiend moet je toch ergens voor gebruiken, dan koop je een box waar ook pasjes bij zitten, dan is het wel slim om ze te gebruiken ;)
Zo was er iemand die 130 pasjes nog had, dan is het slim om op de shinies te gokken..

Tis njiet slim als je de coins gebruikt om Pokeballs te kopen 8)7
Dat doe ik ook al en zit nu met 99 pasjes en 3120 coins O-)
En het slimste is dan weer om pas die extra passen uit te geven als mewto effectief shiny te krijgen gaat zijn maar tegen dan heb je weer gen 4 legendarisch die ook zeker de moeite gaan zijn en zo blijf ik wachten 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Gravediggerxx op 11-09-2018 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
C_V_S schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:23:
Er komt vast, in 2021 ofzo ergens, nog wel een keer een evenement waarbij je alle Unowns bij elkaar kan krijgen... ooit...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Chillz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:11:
[...]

Er komt vast, in 2021 ofzo ergens, nog wel een keer een evenement waarbij je alle Unowns bij elkaar kan krijgen... ooit...
Daar ben ik ook vrij zeker van dus met wat geduld komt alles vanzelf wel ;)
Of zoals er nu shinys worden vrijgegeven bij elke event kunnen ze ook bij elke event een paar unowns laten verschijnen in verhoogde hoeveelheid.

Bij kerst event bijvoorbeelt letters christmas. Als ze dit bij alle events doen dan krijg je na een tijd ook alle letters bij elkaar met mischien een paar letters die ze zeltzamer laten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
[quote]Gravediggerxx schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:57:
[...]

Shinys ruilen die ik mis doe ik al bv niet want dat is niet echt uitdagend en je moet er uiteindelijk nog enorm veel hebben. Als het nu echt een van de laatste zou zijn die je moet hebben dan kan ik het nog wel begrijpen.

Alles lucky proberen krijgen?

Ipv van elke pokemon 80+ iv nu een 90+ proberen krijgen en vervolgens 96+.
Ik blijf doorgaan tot 100 iv van elk :P

Lucky en nog hogere IV,s zal me een zorg zijn...dat controleren vind ik rete irritant dus doe ik eigenlijk enkel bij nuttige Pokemons :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik check ook geen IV bij de common Pokemon, zou vast wel wat 100% pidgey ofzo hebben weggegooid.

Soms als het hoog CP is tik ik snel op appraise, als het interessant lijkt check ik de IV dan

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog steeds raar dat het niet gewoon bij de Pokemon info staat, zou toch stuk eenvoudiger zijn als er stond welk IV en de stats (attack, defense, stamina) hij heeft.
Geen idee waarom dat niet gewoon geïmplementeerd is in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:16

franssie

Save the albatross

Voor mijn vriendin haar account, iemand die nog even de moeite wil nemen xxxx xxxx xxxx toe te voegen? Bij de 20 gift Challenge krijg je wat terug ;)

edit dank!

[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 12-09-2018 01:16 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Grrr. Net 2x regirock met 5 accounts. Beide keren neer met nog 6 seconden op de teller. Staat er times up ipv battle won. WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 20:18:
Grrr. Net 2x regirock met 5 accounts. Beide keren neer met nog 6 seconden op de teller. Staat er times up ipv battle won. WTF.
ach, scheelt weer een transfer van een van de meest nutteloze pokemon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Zo slecht is ie niet vs moltres/arti/zapdos. Heb maar 3 smackdown...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
Lobby glitch geprobeerd? Scheelt je weer een paar seconden!

https://pokemongo.gamepre...itch-extra-3-seconds-raid

YouTube: Lobby Glitch: Extra 3+ Seconds to Battle in Each Raid in Pokemon Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Die kende ik ook niet, maar kom je misschien nog 3 sec tekort :p

Verwijderd

Ik heb dat soms bij Tangela of Alolan Raichu.
Pokémons HP is helemaal leeg, dus de boss is verslagen. Maaaaaar.... je timed out vanwege die krimp animatie. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:23:
Articuno en Zapdos heb ik geruild, vanavond Torkoal. Relicanth en Heracroos kan ik wel aan komen maar die zijn dan via account sharing bij iemand gekomen. Zo hoeft het voor mij niet.

Die ruil medailles komen wel, ruil zo nu en dan wat crap pokemon als ik bij een raid ben. Geen zin om uren voor te wachten. Had ook een 2e account kunnen maken en dan daar alles mee ruilen zoals sommige doen :)

Op shiny jacht is wel leuk zo nu en dan maar erg tijd rovend :)

Verwacht begin oktober nog wel een Halloween event dus kan ik wel op jacht naar shiny spoken en misschien wel een shiny Ghastly :)
Utopie is het zeker niet. Hoop komende zondag een ? te kunnen ruilen voor een P die ik dubbel heb. Dat zou nummer 25 moeten worden (tenzij alleen de letters tellen voor die medal). Mis dan alleen nog Y, Z en !.

Verwijderd

Autofan1985 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:25:
[...]

Utopie is het zeker niet. Hoop komende zondag een ? te kunnen ruilen voor een P die ik dubbel heb. Dat zou nummer 25 moeten worden (tenzij alleen de letters tellen voor die medal). Mis dan alleen nog Y, Z en !.
Hoe dan? Ruilen?
Ik speel al sinds het begin en ben nog nooit een Unknown tegen gekomen behalve toen tijdens het event in Amstelveen de EUROP

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Maar dan zit jij zeker in een aparte app groep en dan rij je vast het hele land door ?

Want in de app groep waar ik zit (200+ man en vele level 40 spelers) heeft een enkeling een Unown die niet bij zo'n event is geweest (S A F A R I E U R O P E D O R T M U N D)

Gisteren Torkoal kunnen ruilen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:51
[...]

Voor de medal tellen de ‘?’ En de ‘!’ mee. Je bent er dus bijna:)!
C_V_S schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:43:
[...]

Maar dan zit jij zeker in een aparte app groep en dan rij je vast het hele land door ?

Want in de app groep waar ik zit (200+ man en vele level 40 spelers) heeft een enkeling een Unown die niet bij zo'n event is geweest (S A F A R I E U R O P E D O R T M U N D)

Een maand of twee geleden was ook de JAPAN EXPO, met vanzelfsprekend de bijbehorende Unowns. Hier heb ik veel extra ‘J’, ‘A’ en ‘X’ opgehaald. In Keulen is de GAMESCOM geweest.

Wat dat betreft is Unown niet echt zeldzaam meer. Er zijn slechts een aantal letters die nog niet tijdens een event gespawned zijn:).

[ Voor 47% gewijzigd door Stovirpi op 12-09-2018 09:08 . Reden: Aanvulling ]

Stack Sats

• Autofan1985
C_V_S schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:43:
[...]

Heb flink gereden ervoor en ja: zat in een speciale appgroep ervoor. :) Zo had ik een keer na een raid: ping. Unown D in Dordrecht. Nog 25 minuten. Meteen in de auto gesprongen en opgehaald. :P

• C_V_S
  • Niet online
Ja das niet iets wat vele er voor doen.

Ben zelf nooit naar een event geweest alles geruild en de J in het wild gevangen.

Ga wel naar Comic Con dit jaar dus dan zullen er wel weer wat bij komen :)

• Autofan1985
Ik sla hem over: geen nieuwe letters voor mij. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Autofan1985 op 12-09-2018 10:16 ]

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
Zoek nog B, F, G, H, J, K, L, Q, V, W, X, Z, !, ?
In de aanbieding C, D, M, N, O, R, T, U

of iets uit dit lijstje: https://poketrade.me/user/1227

• Eek2nd
Ik heb sowieso F en I dubbel, van de Safari

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
weer wat mensen toegevoegd. Ik zal vooral na morgenavond 22h weer gifts sturen. Tot die tijd spin ik ff geen stops om geen eggs te krijgen. Vandaag nog even de laatste eggs uitlopen en dan hopen deze maand Tauros en Kangaskhan te krijgen.

Hier ook nog mijn code zodat we gifts kunnen uitwisselen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door Royy90 op 13-09-2018 14:46 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Royy90 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:01:
weer wat mensen toegevoegd. Ik zal vooral na morgenavond 22h weer gifts sturen. Tot die tijd spin ik ff geen stops om geen eggs te krijgen. Vandaag nog even de laatste eggs uitlopen en dan hopen deze maand Tauros en Kangaskhan te krijgen.

Hier ook nog mijn code zodat we gifts kunnen uitwisselen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Je kan ervoor kiezen om vol te zitten met pokemon, je krijgt dan ook geen nieuwe eitjes.

[ Voor 1% gewijzigd door Megalodon86 op 15-09-2018 13:22 . Reden: code verwijderd ]

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ah slimme tip, helaas verzamel ik enkel IV90%+ dus ik zit nog lang niet vol in mijn pokemon storage.

PSN Profile

• sixtiek
The Pokémon GO team schreef:
PokéStop Nomination Beta Comes to Brazil and South Korea!

Trainers,

Coming soon, we’ll be rolling out the first beta test of the new PokéStop nomination system! This will be the first time that Trainers will be able to submit locations in Pokémon GO. Submissions will be evaluated for future inclusion in the game.

This feature will initially be limited to level 40 Trainers (child accounts excluded) in Brazil and South Korea.

Trainers who meet these initial requirements will be able to nominate potential PokéStops by submitting photographs and descriptions of the locations. Submissions will be reviewed by experienced users in the Ingress Operation Portal Recon (OPR) project.

You can find rules and guidelines on how to submit a PokéStop in our Help Center. Stay tuned for more news as this program expands to other countries, and please accept our thanks for working to make Pokémon GO an even better experience!
https://pokemongolive.com/post/poi-submission-beta

Verwijderd

This will be the first time that Trainers will be able to submit locations in Pokémon GO.
Ik ken hier in de buurt een gezin wat met 4 spelers PoGo speelt. Die woonden eerst in bereik van 1 stop, en sinds niet al te lang zijn daar 2 stops bijgekomen, ook binnen het bereik van hun huis.

Toeval?

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:51:
[...]

Ik ken hier in de buurt een gezin wat met 4 spelers PoGo speelt. Die woonden eerst in bereik van 1 stop, en sinds niet al te lang zijn daar 2 stops bijgekomen, ook binnen het bereik van hun huis.

Toeval?
Via Ingress is het in principe mogelijk om stops toe te voegen, al gaat dat systeem waarschijnlijk niet langer gebruikt worden als we zelf stops kunnen toevoegen nu

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:53
Het wordt dringend weer tijd dat er een Double XP Event komt. Ik heb een heleboek Pokémon waarmee ik wacht om te evolueren om weer wat flink XP binnen te harken.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Le Enfant! schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:56:
Het wordt dringend weer tijd dat er een Double XP Event komt. Ik heb een heleboek Pokémon waarmee ik wacht om te evolueren om weer wat flink XP binnen te harken.
Serieus ? Maak jij je nog druk om 500/1000 XP voor een evolve, als het via de friends met kruiwagens binnen komt ??? 8)7

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Verwijderd

Oekiejoekie schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:59:
[...]

Serieus ? Maak jij je nog druk om 500/1000 XP voor een evolve, als het via de friends met kruiwagens binnen komt ??? 8)7
Inderdaad. Over 12 dagen wordt ik BFF's met 2 spelers. We gaan het afspreken qua timing. Lucky Egg erop en ik krijg 2 x 200K exp.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2018 18:17 . Reden: typo ]

• Eek2nd
[...]

Met dubbel XP erbij nog meer XP haha...

Ik wacht op dubbel candies event, heb wat 10k eieren over

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Le Enfant! schreef op woensdag 12 september 2018 @ 17:56:
Dat is zo 2017.
Gister 861.000 XP gescoord door met lucky egg 8 Friends naar level 3 Friendship te brengen alvorens te gaan evolven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:16:
[...]
Inderdaad. Over 12 dagen wordt ik BFF's met 2 spelers. We gaan het afspreken qua timing. Lucky Egg erop en ik krijg 2 x 200K exp.
Of je wacht geduldig een dubbel exp event af en dan krijg je 2x2x200 k exp ;)

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:28
Gravediggerxx schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:18:
[...]

Of je wacht geduldig een dubbel exp event af en dan krijg je 2x2x200 k exp ;)
Dan mag je ook een tijdje niet raiden met je BFFs :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
[...]

Of je doet gewoon beide? 8)7

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben blij met het nieuws over de laatste events.

Kan ik eindelijk Mewto vangen, telkens kon ik niet bij ex-raids

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 110 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.