[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.412 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

C_V_S schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:08:
Helaas geen shiny Ho-Oh kunnen vangen dit keer (had hem al de vorige keer)

Wel 2 x een 100% van 2222 CP en nog een hele lading slechtere.

Toch een leukere raid boss om te vangen dan RegiSteel.

Voor de rest ook geen andere shiny kunnen vangen.

Edit: Blijkbaar zit Ho-Oh er tot volgende week maandag
Vandaag laatste dag van het Johto event toch?
https://mobile.twitter.co...tatus/1032700427698089984

Waar zie je dat Ho-Oh nog blijft?

[ Voor 5% gewijzigd door Tourniquet op 28-08-2018 09:37 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kwam in een app groep voor bij.

Sowieso zit die er vandaag nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:08:
Helaas geen shiny Ho-Oh kunnen vangen dit keer (had hem al de vorige keer)

Wel 2 x een 100% van 2222 CP en nog een hele lading slechtere.

Toch een leukere raid boss om te vangen dan RegiSteel.

Voor de rest ook geen andere shiny kunnen vangen.

Edit: Blijkbaar zit Ho-Oh er tot volgende week maandag
Sick hoor 2x een 100%, hoeveel Raids heb je gedaan?

En ik kan nergens vinden dat Ho-Oh tot volgende week maandag blijft, zelfs niet dat hij er vandaag nog zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:30:
[...]

Sick hoor 2x een 100%, hoeveel Raids heb je gedaan?

En ik kan nergens vinden dat Ho-Oh tot volgende week maandag blijft, zelfs niet dat hij er vandaag nog zou zitten.
Gisteren 5 raids en zondag 3 :) Ook alle 8 gevangen maar veel ultra friends krijg je vaak al 14 ballen dus de kans is wel wat groter dat je hem vangt.

Vandaag zit die er sowieso want ik zie genoeg screenshots voorbij komen in de lokale raid app.

Begreep dat de source MWNT.nl was maar kan het bericht zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
C_V_S schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:34:
[...]

Gisteren 5 raids en zondag 3 :) Ook alle 8 gevangen maar veel ultra friends krijg je vaak al 14 ballen dus de kans is wel wat groter dat je hem vangt.

Vandaag zit die er sowieso want ik zie genoeg screenshots voorbij komen in de lokale raid app.

Sterker nog: ik ken heel die site niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:48
Tot 22 uur vanavond dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ja dat kwam vanuit een app groep :) Geen idee wat daar de bron van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:34:
[...]

8 Raids en 2 x een 100%, ziek veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:00:
[...]

8 Raids en 2 x een 100%, ziek veel geluk.
Zeker maar had liever ziek veel geluk met shinys :)

Had al een Ho-Oh naar 37xx CP geupt en ben nu bezig met mijn 2e Groudon.

Geen idee wat ik hier na moet uppen met mijn rare candy. Denk niet een 2e Ho-Oh vecht er eigenlijk nooit mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

sixtiek schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:50:
[...]

[...]

Dat je ze dan gemakkelijker kan vinden :? ?
Ik leef waarschijnlijk enorm onder een steen, maar bij “Lucky” denk ik aan een lucky egg... en waarom zou je die moeten kunnen “vinden”?

Of heb ik iets enorm gemist? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regirock is weer terug *O* *O* -O- :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:40

hneel

denkt er het zijne van

Gisteren level 40 gehaad. Met die friendship level-ups is het rap gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Gitarist schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:58:
[...]

Ik leef waarschijnlijk enorm onder een steen, maar bij “Lucky” denk ik aan een lucky egg... en waarom zou je die moeten kunnen “vinden”?

Of heb ik iets enorm gemist? :?
Denk wel dat je iets gemist hebt ja. Je kunt tegenwoordig Pokemon ruilen met vrienden. Des te ouder te Pokemon, hoe groter de kans dat hij lucky wordt als je hem hebt geruild. Lucky Pokemon kosten minder stardust om te uppen.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Fruitschaal schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Denk wel dat je iets gemist hebt ja. Je kunt tegenwoordig Pokemon ruilen met vrienden. Des te ouder te Pokemon, hoe groter de kans dat hij lucky wordt als je hem hebt geruild. Lucky Pokemon kosten minder stardust om te uppen.
Van het ruilen heb ik idd gehoord (en al een keer gedaan), maar het lucky aspect had ik compleet gemist! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
sluggha schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:52:
heb vanwege de mythical quest line nog 3 vriendjes nodig (5378 7750 0270 en 9329 4173 7937)
alvast bedankt!!
Ditzelfde heb ik nu ook, jammer dat eerder toegevoegde niet meetellen.
Ik voeg je/jullie toe

Mijn id is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

(Zeeland overigens)

[ Voor 4% gewijzigd door gaspit op 28-08-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatchEmAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:23
Volg dit topic al een tijdje maar nooit eerder gepost. Ben sinds een maand of 2 ook weer fanatiek aan het spelen.
Weet iemand of de ho-oh raids nog zijn? Heb er vandaag geen voorbij zien komen.

Overigens zoek ik ook nog vriendjes voor de special quest. Omgeving Twente
Members only:

[ Voor 7% gewijzigd door CatchEmAll op 30-08-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:50
Recent weer een aantal nieuwe pokestops bijgekomen in de buurt en een aantal eerdere pokestops zijn tot gym omgedoopt. Goed om te zien dat ze zich hier in de middelgrote dorpen in ieder geval toch mee bezig houden, het doet de pokemon community hier zeker goed. Twee jaar geleden toen ik hier kwam wonen was er in een straal van circa 1km een aantal pokestops op één hand te tellen en een enkele gym, nu zijn dit 8 gyms en zo'n 15 pokestops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:57
Kiki-1989 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:00:
Volg dit topic al een tijdje maar nooit eerder gepost. Ben sinds een maand of 2 ook weer fanatiek aan het spelen.
Weet iemand of de ho-oh raids nog zijn? Heb er vandaag geen voorbij zien komen.
Nope, ho-oh is om 14:00 weer weggevlogen :-).
Stonden met een groep om 14:15 bij een raid, en toen was het.. regirock.
Toch maar gedaan (en gevangen), stonden er toch al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik weet... ik zou me nergens meer over moeten verbazen met Niantic, maar ze hebben zich nu toch weer voor de zoveelste keer overtroffen met de laatste update (115.3). :|

Ik had al vele maanden dagelijks meerdere keren last van plotselinge "Failed to connect to server" meldingen die met uitloggen, en wissen van de cache of vaak ook alle data te fiksen was, maar nu kom ik op één toestel totaal niet meer in het spel. Ik krijg "Unable to authenticate. Please try again." Ik kom daar op geen enkele manier meer voorbij. Wissen/herinstalleren heeft geen effect. Ik heb nog een tijdje met een downgrade kunnen spelen en las dat er meer mensen waren die dit ervoeren, en dat er aan een fix gewerkt zou worden maar nu is er zonder dat er een nieuwere versie is verschenen net een geforceerde update gedaan en nu is het momenteel dus afgelopen op dat toestel. :X

Hoe het toch mogelijk is om zoiets simpels als het inloggen op een server te verkloten is weer van een zeldzame Nianticness. |:( Mijn verstand staat er weer bij stil. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:20:
Ik weet... ik zou me nergens meer over moeten verbazen met Niantic, maar ze hebben zich nu toch weer voor de zoveelste keer overtroffen met de laatste update (115.3). :|

Ik had al vele maanden dagelijks meerdere keren last van plotselinge "Failed to connect to server" meldingen die met uitloggen, en wissen van de cache of vaak ook alle data te fiksen was, maar nu kom ik op één toestel totaal niet meer in het spel. Ik krijg "Unable to authenticate. Please try again." Ik kom daar op geen enkele manier meer voorbij. Wissen/herinstalleren heeft geen effect. Ik heb nog een tijdje met een downgrade kunnen spelen en las dat er meer mensen waren die dit ervoeren, en dat er aan een fix gewerkt zou worden maar nu is er zonder dat er een nieuwere versie is verschenen net een geforceerde update gedaan en nu is het momenteel dus afgelopen op dat toestel. :X

Hoe het toch mogelijk is om zoiets simpels als het inloggen op een server te verkloten is weer van een zeldzame Nianticness. |:( Mijn verstand staat er weer bij stil. :F
Heb je dat toestel geroot?

Niantic maakt tegenwoordig misbruik van rechten op Android. Scannen je toestel en als ze iets tegen komen wat op een root wijst dan kun je niet spelen. Ook een lege map met bijvoorbeeld de naam 'Magiskmanager' zorgt ervoor dat je niet kunt spelen. Genoeg info over te vinden op Reddit! :)

Want ja, root = cheat natuurlijk 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Sinds enkele weken ben ik meer aan het vechten in gyms en gisteren vroeg ik mij af wat een gebalanceerd team is om steeds te gebruiken bij het neerhalen van gyms. Maken jullie hier gebruik van of wat recommended is dat zet je in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18
Eigenlijk gebruik ik alleen maar Machamps, zijn sowieso het belangrijkste in elk gym attacker team. Mewtwo (liefst Focus Blast, maar Shadow Ball kan ook) is ook zeer nuttig. Rayquaza kan handig zijn als je tegenover een Dragonite staat.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Jaap-Jan schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:26:
Eigenlijk gebruik ik alleen maar Machamps, zijn sowieso het belangrijkste in elk gym attacker team. Mewtwo (liefst Focus Blast, maar Shadow Ball kan ook) is ook zeer nuttig. Rayquaza kan handig zijn als je tegenover een Dragonite staat.
Maar een Machamp heeft een hoge aanvals kracht en weinig defence. Dodge je dan de grotere aanvallen of beuk je er gewoon doorheen en revive je aan het einde weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik probeer te dodgen, maar dat mislukt vaak genoeg. Ik vind de kortere tijd om een dikke Blissey neer te krijgen belangrijker dan een paar revives en potions.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
En sloop je een gym van voor naar achter of per Pokemon welke er op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Wisselt. Als ik er snel een paar uit kan gooien ga ik door en anders doe ik ze per stuk. Minder kans dat een speler opmerkt dat ik zijn gym aan het slopen ben en gaat voeren. En mocht hij dan gaan voeren dan kan hij dat maximaal 10x doen per 30 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
4Real schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 07:41:
Sinds enkele weken ben ik meer aan het vechten in gyms en gisteren vroeg ik mij af wat een gebalanceerd team is om steeds te gebruiken bij het neerhalen van gyms. Maken jullie hier gebruik van of wat recommended is dat zet je in?
Recommended is 9/10 keer een slecht team.

Ik heb bijna altijd het volgende staan

2 keer Machamp Level 40
1 keer Kyogre Level 40
1 keer Tyranitar Level 40
1 keer Articuno Level 40
1 keer Raikou Level 40

Machamp voor Blissey, Chansey, Snorlax en Tyranitar
Raikou voor Gyrandos
Kyogre voor bulk aanval
Articuno voor Dragonite
Tyranitar voor over :)

Dodge eigenlijk zelden of nooit. Potion en revives zijn geen problem hier!

60-70 gyms goud gemaakt op deze manier

Tegenwoordig niet heel actief meer met gyms. Niks meer in de buurt om goud te maken :)

Gisteren nog een shiny Articuno geruild! Nu nog shiny Zapdos, mijn 2e shiny Swablu, Torkoal, Tauros en een aantal Unown letters ruilen. Enkel moet je de spelers wel tegen komen bij de raids er specifiek voor afspreken meestal geen zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

schaapiej schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 06:26:
[...]

Heb je dat toestel geroot?

Niantic maakt tegenwoordig misbruik van rechten op Android. Scannen je toestel en als ze iets tegen komen wat op een root wijst dan kun je niet spelen. Ook een lege map met bijvoorbeeld de naam 'Magiskmanager' zorgt ervoor dat je niet kunt spelen. Genoeg info over te vinden op Reddit! :)

Want ja, root = cheat natuurlijk 8)7
Niks geroot. Ik heb meen ik wel meteen voordat ik het toestel ging vullen de bootloader ge-unlockt zodat ik evt. later kan rooten zonder een factory reset te hoeven doen voor dat unlocken. Ik had gecheckt bij Wileyfox of ze daar moeilijk over zouden doen i.v.m. garantie en dat was niet het geval dus kon ik rustig unlocken. Verder is er nog niet eens om permissies gevraagd en die staan dus nog allemaal uit inclusief toegang tot mijn opslag, dus ze zouden nog helemaal niets daarvan moeten kunnen lezen als er geen duistere trucjes gebruikt worden.

Misschien vallen ze over de Cyanogen versie van Android die door Wileyfox gebruikt werd? Die kwam standaard met het toestel en is dus geen custom ROM. Ook dat SafetyNet gedoe zou wellicht een rol kunnen spelen wat zwaar overkill is voor een dom spelletje. En niemand snapt die anti-root houding. Voor spoofen heb je geen root nodig en de bots zijn geblockt door de API dus wat ze nou bereiken met blokkeren van geroote toestellen anders dan mensen gigantisch frustreren is mij compleet onduidelijk.

Ze moeten gewoon niet zo ongelooflijk zeiken daar bij Niantic over dit soort triviale zaken en eens een beetje normaal doen en die uiterst basale zaken als een serververbinding eens betrouwbaar werkend maken. Ze moeten hun prioriteiten nou eindelijk eens op orde krijgen daar. Ik heb het zó gehad met dat Niantic. Als ik het spel niet voor de lichaamsbeweging zou spelen had ik het allang aan de kant geflikkerd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 15-09 13:50
CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:44:
Verder is er nog niet eens om permissies gevraagd en die staan dus nog allemaal uit inclusief toegang tot mijn opslag, dus ze zouden nog helemaal niets daarvan moeten kunnen lezen als er geen duistere trucjes gebruikt worden.
Dat is het hele punt m.b.t. die permissie; ook als je ze geen toestemming hebt gegeven scannen ze gewoon je telefoon. Zou het Reddit linkje moeten opzoeken, maar daar was iemand die geen toestemming had gegeven. Vervolgens zelf een leeg mapje met de naam 'Magiskmanager' had geplaatst en toen werkte Po Go ineens niet meer... mapje verwijderd en het werkte weer! :)

Verder met je eens, je hebt geen root nodig om te spoofen. Ik snap de houding van Niantic ook niet.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Reddit: https://www.reddit.com/r/..._out_how_pogo_scans_your/

Niantic kan zonder permissies checken of mappen bestaan door een security flaw in Android: Als een map wel bestaat maar je hebt geen permissie dan krijg je een 'permission denied', maar als de map niet bestaat dan geeft Android 'not found' terug. Op die manier kun je checken of een map bestaat zonder dat je toegang hebt tot de SD- kaart. Eigenlijk zou dit uberhaupt niet moeten gebeuren en zou Android altijd 'permission denied' terug moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
C_V_S schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:32:
[...]

Recommended is 9/10 keer een slecht team.

Ik heb bijna altijd het volgende staan

2 keer Machamp Level 40
1 keer Kyogre Level 40
1 keer Tyranitar Level 40
1 keer Articuno Level 40
1 keer Raikou Level 40

Machamp voor Blissey, Chansey, Snorlax en Tyranitar
Raikou voor Gyrandos
Kyogre voor bulk aanval
Articuno voor Dragonite
Tyranitar voor over :)

Dodge eigenlijk zelden of nooit. Potion en revives zijn geen problem hier!

60-70 gyms goud gemaakt op deze manier

Tegenwoordig niet heel actief meer met gyms. Niks meer in de buurt om goud te maken :)

Gisteren nog een shiny Articuno geruild! Nu nog shiny Zapdos, mijn 2e shiny Swablu, Torkoal, Tauros en een aantal Unown letters ruilen. Enkel moet je de spelers wel tegen komen bij de raids er specifiek voor afspreken meestal geen zin in :)
Wissel je dan nog bij de volgende pokemon welke je tegenkomt, of druk je gewoon gezellig door ook al kan de verdedigende partij super effective moves op je uitvoeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
Ossi schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:52:
Mijn Pokemon Go is overleden door de laatste update. Aangezien mijn toestel geroot is en Magisk hide werkt niet meer.
:(
Je kan Magisk nog gewoon blijven gebruiken.

Ga naar Apps, dan Pokemon Go.. klik op gedwongen stoppen.. verwijder cache geheugen.

In MagiskManager Magisk Hide, Pokemon Go, Google Play Store, Google Services Framework

Dan naar instellingen Magisk Manager en dan 4de optie, maak je Magisk Manager een andere packetnaam

En dan op je opslag, het mapje magiskmanager verwijderen.

Ik heb Magisk erop en draai gewoon 115.3 PoGo

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
4Real schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:43:
[...]
Wissel je dan nog bij de volgende pokemon welke je tegenkomt, of druk je gewoon gezellig door ook al kan de verdedigende partij super effective moves op je uitvoeren?
Uiteraard wissel ik!

Maar meestal kom je met die Machamps al een eind aangezien in 99/100 gyms Blissey, Chansey en Snorlax staan.

En een pokemon die bijna leeg is gebruik ik dan vaak Kyogr of Tyranitar voor

• Autofan1985
Moltres day officieel
Moltres day komt dus op 8 September, zoals we eigenlijk al wisten. Veel aparter vond ik echter hun FB bericht:
Moltres day FB
Blijkbaar is de genoemde challenge dus al completed? 8)7

Verwijderd

Ze kunnen zelf de resultaten van de challenge aanpassen dus halen doen we het in ieder geval. :+

• Autofan1985
En ook die irritante camera panning bug is opgelost! Verder weinig nieuws in de update naar mijn idee: link.

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:06:
En ook die irritante camera panning bug is opgelost! Verder weinig nieuws in de update naar mijn idee: link.
Nou QR Codes om vrienden toe te voegen is toch best relaxt!

• Autofan1985
C_V_S schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:13:
[...]

Nou QR Codes om vrienden toe te voegen is toch best relaxt!
Mits je niet iedereen al hebt toegevoegd (zoals velen gok ik) wel ja.

• C_V_S
  • Niet online
Moltress day is zeker van 11:00 - 14:00 ?

• Alfastorr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 13:19
Ik zoek nog wat vriendjes in Pokemon Go.
mijn trainer code is 7653 8951 4908

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Even die v117.2 van apkmirror geplukt. Kan nog steeds niet inloggen op mijn tweede toestel.

Stelletje minkukels. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:03
SuperVeloce schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:47:
[...]

Je kan Magisk nog gewoon blijven gebruiken.

Ga naar Apps, dan Pokemon Go.. klik op gedwongen stoppen.. verwijder cache geheugen.

In MagiskManager Magisk Hide, Pokemon Go, Google Play Store, Google Services Framework

Dan naar instellingen Magisk Manager en dan 4de optie, maak je Magisk Manager een andere packetnaam

En dan op je opslag, het mapje magiskmanager verwijderen.

Ik heb Magisk erop en draai gewoon 115.3 PoGo
Dank je voor de uitleg, echter had ik het al gefixt door root te verwijderen en alle sporen daarvan te wissen. Had het ook niet echt nodig.
[...]

Niks geroot. Ik heb meen ik wel meteen voordat ik het toestel ging vullen de bootloader ge-unlockt zodat ik evt. later kan rooten zonder een factory reset te hoeven doen voor dat unlocken. Ik had gecheckt bij Wileyfox of ze daar moeilijk over zouden doen i.v.m. garantie en dat was niet het geval dus kon ik rustig unlocken. Verder is er nog niet eens om permissies gevraagd en die staan dus nog allemaal uit inclusief toegang tot mijn opslag, dus ze zouden nog helemaal niets daarvan moeten kunnen lezen als er geen duistere trucjes gebruikt worden.

Misschien vallen ze over de Cyanogen versie van Android die door Wileyfox gebruikt werd? Die kwam standaard met het toestel en is dus geen custom ROM. Ook dat SafetyNet gedoe zou wellicht een rol kunnen spelen wat zwaar overkill is voor een dom spelletje. En niemand snapt die anti-root houding. Voor spoofen heb je geen root nodig en de bots zijn geblockt door de API dus wat ze nou bereiken met blokkeren van geroote toestellen anders dan mensen gigantisch frustreren is mij compleet onduidelijk.

Ze moeten gewoon niet zo ongelooflijk zeiken daar bij Niantic over dit soort triviale zaken en eens een beetje normaal doen en die uiterst basale zaken als een serververbinding eens betrouwbaar werkend maken. Ze moeten hun prioriteiten nou eindelijk eens op orde krijgen daar. Ik heb het zó gehad met dat Niantic. Als ik het spel niet voor de lichaamsbeweging zou spelen had ik het allang aan de kant geflikkerd. :X
Staat je tampered flag waarschijnlijk ook op false nu. Ik weet alleen niet zeker of Pokemon Go daar naar kijkt. Start je telefoon in fastboot en run het volgende commando: fastboot oem device-info
Uiteraard wel vanaf de computer doen :)

Zie ook: http://en.miui.com/thread-279195-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Wingull is binnen :) de tweede die ik vandaag tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:13
7372 3816 6878, je mag me toevoegen als vriend, speel vooral in regio Middelburg/Vlissingen, maar ben ook vaak dagjes weg door binnen en buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A-Jay schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:06:
Wingull is binnen :) de tweede die ik vandaag tegen kwam.
Wingull al vaak genoeg gevangen alleen rare is dat na de laatste update de app af en toe gewoon stopt ;(

PokemonGo QR Code
Mochten mensen nog gifts willen hebben en natuurlijk XP ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:14
Ik heb een aantal friend requests naar mensen uit de omgeving Nijmegen gestuurd voor de breakthrough, mijn username is Kooister. Loop zelf meestal rond in Nijmegen Brakkenstein.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Twee rondjes door de stad gemaakt en 5 shiny Wingull te pakken. Wat dat vetreft vond ik het Johto evenement een stuk leuker. Meer beschikbare shinies, maar niet boosted, waardoor je echt bezig bent met hunten!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 uur door het dorp gelopen en geen 1 shiny wingull tegengekomen... spanwrate van wingull is zoiezo veel te laag vergeleken met roselia en plusle/minun. gemiste kans van niantic en erg frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Ben een niet zo fanatieke speler maar vind het wel leuk om wat te doen als ik ergens ben. Voornamelijk als ik in het buitenland ben. Ken op 1 persoon na niemand die het speelt en ben niet iemand die iemand opzoekt tijdens het pokemonnen.

Mijn vraag is ook of mensen mij willen toevoegen? Probeer natuurlijk wat terug te doen!

Code:
<deleted bedankt iedereen heb een stortvloed aan requests gekregen, misschien iets teveel van het goede, sorry als je een uitnoding hebt gestuurd en geen verzoek terug hebt gekregen....>

Andere vraag, ga weer vaak naar US vanaf volgende week. Heb stapel tauros al, maar zijn er nog tips voor een semi actieve speler waar ik op zou kunnen letten als ik in het buitenland ben? Ik vang bijna altijd alles maar raids doe ik niet vaak, geen medestanders. Battlen soms, maar voornamelijk een Pokemon erbij gooien als het nog kan om zo wat coins te sparen voor wat extra ruimte.

[ Voor 11% gewijzigd door M.I.G. op 03-09-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
M.I.G. schreef op zondag 2 september 2018 @ 00:25:
Ben een niet zo fanatieke speler maar vind het wel leuk om wat te doen als ik ergens ben. Voornamelijk als ik in het buitenland ben. Ken op 1 persoon na niemand die het speelt en ben niet iemand die iemand opzoekt tijdens het pokemonnen.

Mijn vraag is ook of mensen mij willen toevoegen? Probeer natuurlijk wat terug te doen!

Code:
0384 1192 6757

Andere vraag, ga weer vaak naar US vanaf volgende week. Heb stapel tauros al, maar zijn er nog tips voor een semi actieve speler waar ik op zou kunnen letten als ik in het buitenland ben? Ik vang bijna altijd alles maar raids doe ik niet vaak, geen medestanders. Battlen soms, maar voornamelijk een Pokemon erbij gooien als het nog kan om zo wat coins te sparen voor wat extra ruimte.
Ik heb evt interesse in een Tauros, als je wilt ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Lucky0wn schreef op zondag 2 september 2018 @ 00:33:
[...]

Ik heb evt interesse in een Tauros, als je wilt ruilen :P
Zal volgende week eens wat extra gaan vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
M.I.G. schreef op zondag 2 september 2018 @ 00:48:
[...]

Zal volgende week eens wat extra gaan vangen. :)
Top, heb je zojuist toegevoegd (Luckyown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Builtim
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-08-2023
Voor wie nog vrienden zoek en wil ruilen ed 7553 5912 1439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Heerde, tussen Zwolle en Apeldoorn. Voeg maar toe voor vriendschap 2765 8993 7205.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brothermaynard schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:59:
[...]

Ander vraagje: wat is een effectieve manier om een ditto te vagen voor je mythical discovery?
Ditto kan zich vermommen als de volgende Pokémon:

-Pidgey
-Rattata
-Zubat
-Magikarp
-Sentret
-Yanma
-Hoothoot
-Zigzagzoon
-Tailow
-Ghastly
-Whismur
-Gulpin
-Mankey
-Remoraid

Bovenstaande Pokémon dus allemaal proberen te vangen. Pidgey, Rattata, Sentret en Whismur zijn veel voorkomende spawns.
Zelf merkte ik dat ik voorheen de hele tijd Ditto's tegenkwam en hier niet blij mee was. Toen ik er eenmaal een nodig had voor Mew Research duurde het dagen... :'(

Succes!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2018 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik had daarnet ineens een Spinda uit een research.
Nog nooit gezien.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik word helemaal knetter van mijn Pogo +.
Niets werkt meer.
Als ik druk heel even een blauwe flits en dan is ie weer dood.
Zelfs met een nieuwe batterij.
Ik kan hem dus niet eens unpairen oid.

uiteindelijk wel kunnen resetten, maar dan doet ie een witte flits en dan helemaal niets meer.
Is dit een enkeltje prullenbak?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:49:
Niets werkt meer.

uiteindelijk wel kunnen resetten, maar dan doet ie een witte flits en dan helemaal niets meer.
Even een open deur. Heb je de GO+ ook verwijderd als device op je telefoon?

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:57
avotar schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:23:
Nog nooit gezien.
Great Curveball throw vermoed ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:53
avotar schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:23:
Nog nooit gezien.
Zit er sinds begin augustus in.
Er zijn (minimaal) 8 verschillende, zie pokedex.
In augustus kreeg je alleen Spinda #8 als beloning.
Vanaf 1 september krijg je Spinda #3 als beloning. (uit Throw a great curveball inderdaad)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Eddos schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:46:
[...]

Great Curveball throw vermoed ik ;-)
Klopt inderdaad. Ah... maar ik loop dus al een maand achter... :X

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:49:
Niets werkt meer.

Heb je Android? Dan zou je nog Go Companion kunnen gebruiken.
https://play.google.com/s...ebas.gocompanion&hl=en_US

Mijn plus werkt een stuk beter sinds ik die app gebruik.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
https://www.instagram.com/p/BnOeV7_jVvL/?taken-by=leekduck

Mooi event weer vanaf vanavond!

Shiny Wingull en evolutie is ook binnen

Zaterdag 3 uur lang Moltress raids doen met 4500 stardus per raid. 90k stardus moet dan te doen zijn en hopelijk dit keer wel een shiny .

Ving zaterdag nog een shiny Pinecco, doe je tijdens het event heel erg je best met al die quest en dan niks en nu opeens een wilde die je nooit ziet en nog shiny ook....

Ook nog een EX-raid pas op een moment dat ik niet kan natuurlijk!

BTW Shiny Growlite zit nu ook in de game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Luuksche schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:45:
[...]

Even een open deur. Heb je de GO+ ook verwijderd als device op je telefoon?
Yup!
Ik heb overal ontkoppelt, ingame, bluetooth.
Ik heb nu een witte led die even flits doet en daarna weer stil is.
Overigs kan ik dat ding nu wel blijven unpairen, maar een "factory reset" gaat hem niet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:59

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Builtim schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:07:
Voor wie nog vrienden zoek en wil ruilen ed 7553 5912 1439
Members only:

[ Voor 12% gewijzigd door Militia Pilot op 06-09-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Iedereen bedankt voor de uitnodigingen. Waren er zoveel dat ik helaas nu echt moet stoppen met toevoegen. Voor diegenen die gelinkt zijn probeer zoveel mogelijk kadootjes uit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Raem schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:08:
[...]

Heb je Android? Dan zou je nog Go Companion kunnen gebruiken.
https://play.google.com/s...ebas.gocompanion&hl=en_US

Mijn plus werkt een stuk beter sinds ik die app gebruik.
Helaas zelfs die app herkent hem niet, zelfs in mijn bluetooth scan komt hij niet naar voren.
In de app zie je een groene knop maar die knippert onregelmatig.

Ik ben nu wel een stap verder, maar nu mag ik niet meer vanuit mijn telefoon koppelen, Hij geeft aan dat hij in de buurt moet zijn. Ik kan hem er niet in stoppen oid....

[ Voor 15% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 03-09-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delsin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-08 18:13
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:11:
[...]
Helaas zelfs die app herkent hem niet, zelfs in mijn bluetooth scan komt hij niet naar voren.
In de app zie je een groene knop maar die knippert onregelmatig.
Kun je je go+ niet eens resetten? Dat doe ik altijd als ie moeilijk gaat doen.
Gewoon knop ingedrukt houden tot ie blauw wordt, loslaten en weer indrukken tot ie blauw knipperd.

Je kunt hem daarna weer als een nieuw bluetooth device pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Delsin schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:37:
[...]

Kun je je go+ niet eens resetten? Dat doe ik altijd als ie moeilijk gaat doen.
Gewoon knop ingedrukt houden tot ie blauw wordt, loslaten en weer indrukken tot ie blauw knipperd.

Je kunt hem daarna weer als een nieuw bluetooth device pairen.
En dat gaat dus niet, ik kan hem elke keer opnieuw ontkoppelen, dan zou hij wit moeten gaan knipperen. En dat is dus niet het geval. Ik krijg een single klein flashje en daarna over en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is de kans op het vangen van een shiny veel hoger in het weekend?

Afgelopen zaterdag een Wailmer, en de dag erna een Wingull en Murkrow.

Van maandag tot en met vrijdag vaak helemaal niks. Ik ga het eens bijhouden vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 06:16:
Ligt het aan mij of is de kans op het vangen van een shiny veel hoger in het weekend?

Afgelopen zaterdag een Wailmer, en de dag erna een Wingull en Murkrow.

Van maandag tot en met vrijdag vaak helemaal niks. Ik ga het eens bijhouden vanaf nu.
Zou kunnen, ik kreeg dit weekend een shiny Growlith uit een quest. Volgens mij is het trouwens event gebonden. Ook nog 5 shiny wingull gevangen.

Gisteravond even snel uurtje met gotcha en fast catch trick. Bijna 1 ton aan stardust in een uur :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Wingull waren er veel meer shiny dit weekend vanwege dat Japanse event.

Die andere lijkt mij meer geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:19
Ik heb pokemon go weer eens opgepakt en kan wel wat vrienden gebruiken.
8793 1181 0661

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:19
hneel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:13:
Gisteren level 40 gehaad. Met die friendship level-ups is het rap gegaan.
Hoe werkt dat precies?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Friendship levels geven nogal wat XP. Als je dat goed pland (met samen raids doen, of meerdere binnen één lucky egg gifts open maken), gaat het hard!

Level 1 is 3000 xp, die is makkelijk.

Level 2 is 10.000 xp, die is al de moeite om een lucky egg voor aan te zetten. Als je er dan een paar doet gaat het hard.

Level 3 is 50.000 xp, dus 100.000 met lucky egg aan. Plan er 5 in een half uur en je bent een half miljoen dichterbij level 40 trainer level.

Level 4 is 100.000 xp. Nog stuk of 15 dagen en dan komen de eerste spelers (legaal) op best friends status. Als je nog geen level 40 bent, kan je voor elke best friend een lucky egg aanzetten, dat hoef je niet eens te plannen voor meerdere; per persoon afspreken en meteen 200.000 xp. Doe er nog een raid bij, of wat evolves en je schiet omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Ook al ben ik nu een tijdje 40, ik bewaar de friendship xp ook. Denk dat ik dit weekend 8x100k (met LE) erbij krijg als ik de tijd heb. Vraag me wel af wanneer ze de level cap gaan verhogen, xp wordt al een tijdje weggegeven heb ik t gevoel

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
[...]

schaapiej schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

Dat is het hele punt m.b.t. die permissie; ook als je ze geen toestemming hebt gegeven scannen ze gewoon je telefoon. Zou het Reddit linkje moeten opzoeken, maar daar was iemand die geen toestemming had gegeven. Vervolgens zelf een leeg mapje met de naam 'Magiskmanager' had geplaatst en toen werkte Po Go ineens niet meer... mapje verwijderd en het werkte weer! :)

Verder met je eens, je hebt geen root nodig om te spoofen. Ik snap de houding van Niantic ook niet.
Ook ik word helemaal krankjorum van Niantic.
Nadat ik een backup op mijn telefoon had terug gezet( defecte OPO, Nu een nieuwere phone) kreeg ik eerst een waarschuwing dat ik zou spoofen in Pokemon Go.
Alles wat daar maar op zou wijzen verwijderd van mijn telefoon en prompt krijg ik 2 dagen later een 1st Strike op mijn pokemon Go account. dit was op 16 aug. Ik denk oke niet helemaal fair maar duurt maar 7 dagen dus ben er na een weekje weer vanaf. Nou dat was dus ff fout gerekend. De 1st strike loopt nog steeds :( :( Dus een strike van 7 dagen loopt nu al meer dan 14 dagen.
herhaaldelijk Niantic een mail gestuurd en gevraagd om uitleg. Het enig wat ze zeggen is dat als je alles volgens de regels speelt er niets aan de hand is.
Ik ben bijna geneigd om het hele pokemon go er af te tiefen.
Zo ga je toch niet met je spelers om???

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:14
Heb even weer wat spelers van hierboven toegevoegd voor de gifts en xp :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Blijkbaar ben ik uiteindelijk ook bij de "Special" research terecht gekomen waar ik een extra 3 vrienden dien toe te voegen..
Normaal gezien ben ik 5-7 dagen per week actief dus de gifts/vriendschapslevels komen er wel bij.

Bij deze:

Zoek je gratis xp, of wil je een echte "pokemon go vriend" waarvan je normaal gezien nooit last van zal hebben B-)
quote: Trainer code
Nooit gedacht dat er iets bestond als teveel vrienden maar het aantal overstijgt m'n wildste dromen aka het aantal gifts die ik per dag kan verkrijgen zonder zot te doen. In ieder geval bedankt!
Ik speel voornamelijk centrum Brussel en Stationsbuurt Gent (Gent Sint Pieters) .. dat is dus België ;)

Eigenlijk wel erg dat je met verzenden van gifts stukken meer xp kan "verdienen" dan een half uur evolve marathon te houden met je lucky egg ..
Maar tis wel stukken eenvoudiger :*)

Edit: Ik zit dankzij jullie allen al boven de 10 vrienden dus ik zal al een probleem hebben in het weekend, en genoeg spinnen aan de stops in de week :P (niet echt een mogelijkheid om gemakkelijk naar pokéstops te geraken voor de benodigde gifts :'( )

[ Voor 24% gewijzigd door lightdestroyer op 05-09-2018 10:22 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 19:23
Ik zoek ook een paar vrienden voor in Pokémon Go.
Members only:

Mijn speelveld is in België en speel het dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo het gaat lekker met de stardust al een ton er bij sinds maandagavond.

Voor zaterdag een raid train gepland om 25 - 30 Moltress raids te doen. Dat gaat ook heel veel stardust opleveren en hopelijk meerdere shiny Moltress (ruilmiddel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Waar heb je ooit zoveel stardust voor nodig?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:53
SnoeiKoei schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:35:
Waar heb je ooit zoveel stardust voor nodig?
Traden

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ah, duidelijk. Wist niet dat dat star dust kostte (heb ook nog nooit iets getrade).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:53
SnoeiKoei schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:40:
[...]

Ah, duidelijk. Wist niet dat dat star dust kostte (heb ook nog nooit iets getrade).
Dan even voor jou nog een info-image:
Afbeeldingslocatie: https://thumbor.forbes.com/thumbor/960x0/https%3A%2F%2Fblogs-images.forbes.com%2Fdavidthier%2Ffiles%2F2018%2F06%2FCapture-43.jpg

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Stardust is DE resource in Pokémon Go. Kan je nooit genoeg van hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Autofan1985 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:07:
Stardust is DE resource in Pokémon Go. Kan je nooit genoeg van hebben. :)
Exact. Ook het moeilijkst om aan (veel) te komen;

- vangen van Pokémon;
- (mythical) quests rewards;
- berries voeren op gyms;
- eitjes uitbroeden.

Een starpiece geeft ook maar 50% méér, ipv verdubbeling van XP bij een Lucky Egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nu is het 450% met weekbonus en starpiece inderdaad.

Wordt een beetje simpel dat zelfs in een dorp mensen nog lopen te cheaten/boosten :( . Fiets ik een rondje van 40 minuten langs 3 gyms, neem ze over, beestje erin. In alle gym's zaten twee pokemon van twee dezelfde users (lees: 1 iemand met een smurf). Dat was signaal nummer 1 :/ . Ik ben thuis ... en jawel, ~15 minuten later, allemaal overgenomen. Toeval?

Ik dacht fuck it, ik ga kijken. Weer in alle gyms dezelfde user(s) met dezelfde kloterige Blissey/Chansey combo en niemand in het zicht over de route. Wat ben je dan een zielepiet. Had het vermoeden al eerder op andere tijdstippen dat het toeval nogal te groot was dat ik een levende schaduw had, maar dit was even de bevestiging.

Gymmen is randje onmogelijk om te doen zo. Blegh :N .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Rapporteren evt met screenshots bij Niantic (of het helpt...???)

Heb iig ooit met een groep een spoofer steeds gerapporteerd, na een tijdje niet meer gezien (Kan ook zijn dat ie alle gyms al goud heeft en verder is gegaan)

[ Voor 55% gewijzigd door Eek2nd op 05-09-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Laatst online: 15-09 18:36
Ik kan nog wel wat gifts gebruiken. Edit: Ik heb er genoeg

[ Voor 59% gewijzigd door Rubenus op 14-09-2018 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb al zo veel vrienden dat ik niet genoeg gifts hebt om uit te delen en ook lang niet alles kan openen...
Sinds iedereen 3 fds bij moest kreeg ik ook zo veel requests dat ik mn code hebt veranderd ^-^"
sinds gisteren lvl 40, dus voorlopig hoef ik het ook niet te doen voor de XP (tot er hogere lvls komen)
En pilot badge ook al goud

Voor de rest ben ik amateuristisch en moet ik noh veel badges :p

Verwijderd

GrumpyGamerDad schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:47:
[...]

[...]

Ook ik word helemaal krankjorum van Niantic.
Nadat ik een backup op mijn telefoon had terug gezet( defecte OPO, Nu een nieuwere phone) kreeg ik eerst een waarschuwing dat ik zou spoofen in Pokemon Go.
Alles wat daar maar op zou wijzen verwijderd van mijn telefoon en prompt krijg ik 2 dagen later een 1st Strike op mijn pokemon Go account. dit was op 16 aug. Ik denk oke niet helemaal fair maar duurt maar 7 dagen dus ben er na een weekje weer vanaf. Nou dat was dus ff fout gerekend. De 1st strike loopt nog steeds :( :( Dus een strike van 7 dagen loopt nu al meer dan 14 dagen.
herhaaldelijk Niantic een mail gestuurd en gevraagd om uitleg. Het enig wat ze zeggen is dat als je alles volgens de regels speelt er niets aan de hand is.
Ik ben bijna geneigd om het hele pokemon go er af te tiefen.
Zo ga je toch niet met je spelers om???
Zijn er eigenlijk al berichten van mensen die daadwerkelijk 3 strikes hebben en permabanned zijn?

Als ik kijk naar mijn eigen omgeving spooft zeker 25% van de spelers. Als dit ook zo in andere delen van de wereld is, dan gaat Niantic een behoorlijk deel van de playerbase verliezen. Ik gok namelijk dat de meeste spoofers uiteindelijk niet van plan zijn om de wandelschoenen aan te trekken en naar buiten te gaan.

Maar als je vanaf de bank 5 legendary raids wil doen met je boyfriend moet je wel geld besteden voor het kopen van raidpasses. Een spoofer is dus ook gewoon potentieel geld voor Niantic.

• C_V_S
  • Niet online
Hier in de regio zijn bekende spoofers gebanned nadat ze meerdere malen zijn gerapporteerd.

Mensen die spoofen mogen ook niet met raids mee doen.

Spoofen voor regionals gebeurd wel volop veel, secundair account om te spoofen en dan ruilen naar je main account.

Voor mij is het leuke er af dan.

Ow ja je kan nu makkelijker lucky pokemons krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.cc/mooonfwt7/Knipsel.pngfoto uploaden

Heb geen Pokemons van juni 2016 mijn oudste zijn september 2019.

Dat lucky Pokemon is een redelijk nutteloze toevoeging als je het mij vraagt. Alle Gen1 Pokemons die het waard zijn om te uppen heb ik al geuppt (Dragonite, Snorlax, Gyarados, Rhyhorn e.d)

[ Voor 10% gewijzigd door C_V_S op 06-09-2018 07:42 ]

• Autofan1985
Lucky is meer iets om voorheen gestopte spelers weer een beetje terug in het zadel te helpen naar mijn idee idd. Spelers die gewoon door gegaan zijn hebben de juiste Pokemon al metgoede IV en geuppt.

• Dj Neo Ziggy
En dat werkt! oud spelers met ongeveer 300 a 400 pokemon willen nu allemaal ruilen omdat ze lucky worden. Zo is het voor de spelers toch weer leuk op te spelen.

Ik ben nu trouwens net aangekomen in lvl 39. Ik merk wel in de afgelopen 2 jaar dat xp verkrijgen een stuk sneller is geworden. Begin dit jaar dacht ik nog dat wordt een 10 jaren plan. En nu met 8 a 9 vrienden bijna op best, denk ik... moet lukken.

• C_V_S
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:32:
En dat werkt! oud spelers met ongeveer 300 a 400 pokemon willen nu allemaal ruilen omdat ze lucky worden. Zo is het voor de spelers toch weer leuk op te spelen.

Ik ben nu trouwens net aangekomen in lvl 39. Ik merk wel in de afgelopen 2 jaar dat xp verkrijgen een stuk sneller is geworden. Begin dit jaar dacht ik nog dat wordt een 10 jaren plan. En nu met 8 a 9 vrienden bijna op best, denk ik... moet lukken.
Klopt gaat super snel tegenwoordig! Alleen als je level 40 bent heeft het toch geen enkel nut.

Leuk dat er straks meer levels komen maar het heeft geen enkele meerwaarde meer (eigenlijk na level 38 niet meer)

Wat ik wel jammer vindt is dat niet veel mensen voor de trade bade (1000 pokemon ruilen) willen gaan! Sta pas op 120 geruilde.

Die distance badge heeft het merendeel die hem heeft ook enkel door spoofen van regionals :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:12
C_V_S schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:30:
Die distance badge heeft het merendeel die hem heeft ook enkel door spoofen van regionals :)
Ho ho ho, vergeet niet dat op de internetwebs zat plekken zijn waar spelers wereldwijd hun trainer code aanbieden. Je maakt een vriend in Verweggistan, krijgt een gift met een eitje erin, loopt 'm uit en ruilt de Verweggistaanse hatch voor een lokaal beest. Bam, duizenden km's erbij. Rinse & repeat, zo loopt je pilot badge snel vol en daar is geen spoofen bij d:)b .

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
C_V_S schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:30:
[...]

Wat ik wel jammer vindt is dat niet veel mensen voor de trade bade (1000 pokemon ruilen) willen gaan! Sta pas op 120 geruilde.

Ruilen duurt gewoon erg lang. Ik doe eer een uur ofzo over om 100 pokemon te ruilen met mijn zus en dat neemt dus tijd weg dat je normaal echt speelt. Ze hadden er beter van gemaakt dat je 100 pokemon met verschillende spelers moet ruilen dan had je pas een uitdaging.

Die plot badge ben ik ook aardig op weg doordat ik zogezegd vriend ben met iemand van nieuw zeeland en een paar van Japan en Australië.
Anderen in de buurt deden het door een account van iemand van Amerika door te geven en dan hier de pokemons te ruilen en dan die account volgeladen met pokemon van hier terug te sturen. En die beweren dan nog dat ze niet valsspelen want volgens hun is het niet spoofen 8)7

Die idol badge is ook veel te makkelijk al duurt het gewoon min 90 dagen.
Dus die 3 laatste badges zijn voor mij alvast geen meerwaarde.
Pagina: 1 ... 109 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.