• Crust
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-01 11:05
Hoi,

Ik ben social media artiest in maak en ik zoek wat anders dan de camera op mijn Samsung j5.

pricewatch: Panasonic Lumix G DMC-G7 Body Zwart

Deze had ik in gedachte omdat ik hier volgens mij enkele jaren zoet mee ben. Omdat die de 4k heeft. Beelkwaliteit is erg belangrijk! Iemand die met wat kan vertellen over dit toestel. Het wordt aangeraden maar ik ben echt een leek. 600 euro is het max dat ik kan en wil uitgeven. Graag had ik de G7 wat goedkoper gevonden maar helaas is die bij 550 euro.

Ik schiet de videos vooral van 1 vast punt en spreek vooral naar de camera, geen snelle bewegingen ofzoiets, ik zoek scherp en helder beeld iets dat flateerd.

Wie helpen wil kan een video van me zien om te kijken hoe het er allemaal juist uitziet! Bedankt en fijne dag iedereen! :)

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-11 14:41
Bedenk wel dat hier nog geen lens bij zit, het is alleen de body.

Misschien kan je beter kijken naar zoiets: pricewatch: Sony Cyber-shot RX100 Zwart

• Crust
Dus je moet ook nog eens een lens erbij kopen? Kan je zonder lens niet werken dan ?

Goh wat kost een lens zoal? En moet je een specifieke lens kopen van dat merk of hoe gaat dat in zijn werk?

Dan kost het maar meer ik investeer liever in een keer in wat beters waar ik enkele jaren zoet mee ben.

[ Voor 61% gewijzigd door Crust op 14-06-2017 13:44 ]

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-11 14:41
Deze heeft wel een basis lens: pricewatch: Panasonic Lumix G DMC-G7 + 14-42mm f/3.5-5.6 Zwart , kost maar 50 euro meer!

• Micktator
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-11 18:52
Crust schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:34:
Dus je moet ook nog eens een lens erbij kopen? Kan je zonder lens niet werken dan ?

Goh wat kost een lens zoal? En moet je een specifieke lens kopen van dat merk of hoe gaat dat in zijn werk?

Dan kost het maar meer ik investeer liever in een keer in wat beters waar ik enkele jaren zoet mee ben.
Uhhh, ik zou eens beginnen met je in te lezen, want dit getuigt van geen enkele kennis. Zonder kennis geen gerichte vragen dus lastig advies geven.

• Crust
Micktator schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:52:
[...]

Uhhh, ik zou eens beginnen met je in te lezen, want dit getuigt van geen enkele kennis. Zonder kennis geen gerichte vragen dus lastig advies geven.
Graag zou ik dat doen als ik niet 14 uur / dag aan het werk ben. ><

• Crust
Hoe zit dat met prijzen voor dit model binnen 3 maand? Maakt dat veel verschil... hoe snel gaat dat?

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19
Als je onder aan die pagina kijkt zie je een grafiek staan waarin de prijs over de afgelopen 2 jaar staat. Hieruit kan je zelf conclusies trekken wat het de komende 3 maanden gaat doen lijkt mij ;)

Daarnaast ben ik het wel met @Micktator eens. Verdiep je eerst eens in de materie. Zonder verdieping kan je niet fatsoenlijk met zo'n apparaat overweg.

don't mind me

• Crust
JeroenF schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:04:
Als je onder aan die pagina kijkt zie je een grafiek staan waarin de prijs over de afgelopen 2 jaar staat. Hieruit kan je zelf conclusies trekken wat het de komende 3 maanden gaat doen lijkt mij ;)

Daarnaast ben ik het wel met @Micktator eens. Verdiep je eerst eens in de materie. Zonder verdieping kan je niet fatsoenlijk met zo'n apparaat overweg.
Ok bedankt... ik heb wel erg weinig ruimte in mijn agenda... zijn er handleidingen of artikels die je aanraad... iets erg to the point?

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19
o.a. hier op tweakers zijn veel topics te vinden.
[Techtalk] Equivalentie, ruis en dynamisch bereik
[Aankoopadvies] Compactcamera
Het MFT topic van 2016

Maar ook een site als DPReview is erg veel informatie te vinden.

Ik zou denk ik toch met deze handleiding beginnen als ik in jouw schoenen stond.

don't mind me

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-11 08:14

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Zonder zelf enige inzet te tonen gaan wij je hier niet helpen en gaat het topic op slot. Je hebt ook tijd gehad om tenminste een camera te vinden ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Crust
Ventieldopje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:56:
[mbr]Zonder zelf enige inzet te tonen gaan wij je hier niet helpen en gaat het topic op slot. Je hebt ook tijd gehad om tenminste een camera te vinden ;)[/]
Nee toch niet... een vriend van mij spoorde me aan deze eens te bekijken dus bedankt voor de assumptie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.