✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bepaalde zaken wegen voor mij minder zwaar dan voor hem maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
[ Voor 45% gewijzigd door jori040 op 04-10-2017 11:37 ]
En je hebt niet in alle klasses/genres/whatevers de mogelijkheid een AWD wagen te gebruiken, dus die heb ik in FM6 dus allemaal links laten liggen.
Nu vraag ik me af of FM7 dit doorzet of meer teruggaat naar de gameplay van FM4 en FM5.
Pluspunt van FM7 voor mij is wel de terugkeer van Maple Valley, maar enkel om die track te kunnen rijden ga ik FM7 niet kopen...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Het is wel zo dat er bepaalde type wagens word gevraagd bijv. classic f1, rally legends, etc. Dus in bepaalde klasse kun je dan geen awd gebruiken. Echter is er wel een hoop vrijheid vind ik. Kies jij een mercedes A met 4wd in de hothatch. Echter als je alleen awd wil spelen word het lastig voor je.dodge_911 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:56:
Ik twijfel nog om 'm aan te schaffen, omdat ik in FM6 al heel erg het gevoel had "gedwongen" te worden met bepaalde wagens te rijden. Ik ben vrij goed met een AWD (al zeg ik het zelf en rijdt 90% me meteen los), maar in 'n RWD bak ik er geen hol van.
En je hebt niet in alle klasses/genres/whatevers de mogelijkheid een AWD wagen te gebruiken, dus die heb ik in FM6 dus allemaal links laten liggen.
Nu vraag ik me af of FM7 dit doorzet of meer teruggaat naar de gameplay van FM4 en FM5.
Pluspunt van FM7 voor mij is wel de terugkeer van Maple Valley, maar enkel om die track te kunnen rijden ga ik FM7 niet kopen...
Ik speel het met een controller + alle assists uit(behalve ABS) en, afhankelijk van de auto, is het verschil enorm. Ik heb gisteren een cup gedaan met de MX5 Super20 en heb er vrij snel een spoiler achterop gezet, wat een wereld van verschil maakte, zeker in de snellere bochten.
Voor mij is het de eerste Motorsport game, want pc. dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal.
Het valt me wel op dat 7 veel soepeler loopt op hogere settings dan Horizon 3
[ Voor 19% gewijzigd door darkkingll op 04-10-2017 12:04 ]
Verwijderd
dit werkt idd, moeilijkheidsgraad waarop je beide races doet maakt niet uit, maar very easy is wel handig omdat je dan niet hoeft te sturen.G_Dragon schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:27:
[...]
Je moet eerst een race doen op Homestead Speedway Circuit met Laps: 2 , AI : 0, Gametype: Circuit race, Assists op super easy. Als de race is afgelopen doe je Quit race en vervolgens zie je jou char juigen op het podium en daarna hoor je geen credits of iets te krijgen maar een zwart scherm en dat je weer terug bent in het hoofdmenu.
Dan doe je weer free play en kies je weer voor Homestead Speedway Circuit met time 30 sec , AI : 0, Gametype: timed lap. Als deze tijd om is doe je weer quit race en vervolgens krijg je credits en daar moet je niet lopen spammen op de A button maar gewoon rustig drukken en dan hoort de game te crashen en je level op 1 te staan. Mocht de game niet crashen maar ook niet verder willen en je ziet wel driver level 1 , sluit dan forza af via het dashboard en het zou alsnog moeten werken.
2e race mag ook op een ander circuit zijn, dat maakt niks uit.
succes, wees je bewust van het risico, maarja zo te zien doet iedereen het dus het zal wel meevallen.
ALS T10 je bant, kan dat tot oneindig zijn voor de Forza-franchise dus Motorsport, Horizon en wat er nog zou komen.UltraSub schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:09:
Maar bannen ze je online voor Forza of heb je een MS probleem?
Anyhow, hier nog 50 minuutjes rijden en dan heb mijn career-endurances af.
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2017 12:18 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
freeplay
-> airport level
met de RAM wagen (+xp wagen)
doe 30 seconden timed race zonder tegenstanders
laat de klok leeglopen
zodra afgelopen klik op retry
verander de race naar een 1 lap drift met 0 tegenstanders
ga naar advanced settings en kijk onderin naar wincondities: zet dit op 'als alle auto's in 1 groep zijn' ofzo (ik speel de NLse versie helaasch
klik steeds op start race en erna op retry
je krijgt steeds een race die van 3 naar 1 telt, daarna win je, +- 8k exp per keer?
succes, dit icm die glitch waarmee je je levelup rewards krijgt is goud.
In vergelijking daarmee was de Ram op het testcircuit maar een klein hulpje om aan wat extra XP te komen.
Verwijderd
mee eens, maar een flinke CR boost is ook wel lekker wetende dat er microtransactions voor die onzin komt.....Richard117 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:31:
Ik heb vanmorgen die glitch eens getest, maar eerlijk gezegd is de lol er dan wel snel af. Het is toch wel één van de leuke kanten aan de Forza reeks om je best te doen om auto's te verzamelen. Zo gaat het wel heel makkelijk.
In vergelijking daarmee was de Ram op het testcircuit maar een klein hulpje om aan wat extra XP te komen.
Maar je bent toch niet verplicht om daar gebruik van te maken?Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:37:
[...]
mee eens, maar een flinke CR boost is ook wel lekker wetende dat er microtransactions voor die onzin komt.....
[ Voor 18% gewijzigd door Richard117 op 04-10-2017 12:50 ]
Verwijderd
zeker, ik laat het ook aan een ieder over om zelf te kiezen wat ze doen, maar ik vind het wel handig...Richard117 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:49:
[...]
Maar je bent toch niet verplicht om daar gebruik van te maken?
De Ai bovenaan in de ranking start lekker elke keer als 1e of 2e, ik mag mij vanaf p13 door het veld heen beuken om zo snel mogelijk aansluiting te vinden bij de top 3 voordat ze ver weg zijn. Na 1 aantal races kom ik tot de conclusie dat er maar 2 opties zijn.
1. Ai op makkelijk zetten zodat je iedereen voorbij blaast (lekker uitdagend zeg)
2. Kiezen voor de lange raceafstand ( zoveel tijd heb ik niet )
Er zijn toch meerdere moeilijkheidsniveaus?schumi1986 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:52:
Wat een oneerlijke k*t carriere modus zeg..
De Ai bovenaan in de ranking start lekker elke keer als 1e of 2e, ik mag mij vanaf p13 door het veld heen beuken om zo snel mogelijk aansluiting te vinden bij de top 3 voordat ze ver weg zijn. Na 1 aantal races kom ik tot de conclusie dat er maar 2 opties zijn.
1. Ai op makkelijk zetten zodat je iedereen voorbij blaast (lekker uitdagend zeg)
Ik speel zelf op Zeer kundig voor de AI, en ik win ook niet iedere race, maar dat maakt het juist leuk.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Er zijn idd meerdere niveaus maar zit nu precies goed, 1 stap terug is te makkelijk.DutchCrownNL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Er zijn toch meerdere moeilijkheidsniveaus?
Ik speel zelf op Zeer kundig voor de AI, en ik win ook niet iedere race, maar dat maakt het juist leuk.
Ik hoef ook niet perse iedere race te winnen maar moet er wel voor zorgen dat ik bij de top 3 zit om het kampioenschap te winnen.
Omdat de AI die bovenaan de ranking staat altijd in de top3 te vinden is, waar ik nog een weg door de AI moet vinden die rijden als een stel totaal debielen.
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:37:
[...]
mee eens, maar een flinke CR boost is ook wel lekker wetende dat er microtransactions voor die onzin komt.....

Snap nog steeds de motivatie niet; glitchen omdat het kan; bovenstaande screenie zegt genoeg, denk ik, over wat je wel krijgt of hoe hoog je kan worden als je gewoon races rijdt.
Beter leren rijden? Waar ik in FM5 en FM6 nog wel eens moeite had om Pro/Unbeatable te verslaan op sommige tracks of met sommige auto's, gaat dat in FM7 bijna vlekkeloos.schumi1986 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:52:
Ik vind dat FM7 zoveeeel makkelijker is geworden voor iedereen. De grip is bijna oneindig van een flink aantal auto's en als je gewoon netjes rijdt, vloeiende lijnen en een beetje zelf schakelt, remt etc., moet het echt niet onmogelijk zijn om met difficulty 40% of hoger elke race te winnen.
Heb iets van 2a300 gamerscore nu voor fm7 maar staat in de hub nog op 0. Viel me al op vanaf dag 1 want haalde al paar achievments en geen punten erbij gehad.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Met Long leer je de banen en de auto beter kennen.schumi1986 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:52:
Enigste wat je screenie zegt is dat jij heel veel tijd hebt om in fm7 te stoppen.MAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:33:
[...]
Volgens mij hadden we het daar gisteravond nog over hier in het topic. Het is OF OF... Of je speelt het spel zoals het bedoeld is en je komt verder zonder echt geld te investeren. Of je speelt het spel niet/amper en dan kan je ervoor kiezen om wel echt geld te investeren om meer dingen in het spel te krijgen.
[afbeelding]
Snap nog steeds de motivatie niet; glitchen omdat het kan; bovenstaande screenie zegt genoeg, denk ik, over wat je wel krijgt of hoe hoog je kan worden als je gewoon races rijdt.
[...]
Beter leren rijden? Waar ik in FM5 en FM6 nog wel eens moeite had om Pro/Unbeatable te verslaan op sommige tracks of met sommige auto's, gaat dat in FM7 bijna vlekkeloos.
Ik vind dat FM7 zoveeeel makkelijker is geworden voor iedereen. De grip is bijna oneindig van een flink aantal auto's en als je gewoon netjes rijdt, vloeiende lijnen en een beetje zelf schakelt, remt etc., moet het echt niet onmogelijk zijn om met difficulty 40% of hoger elke race te winnen.
ANderen hebben dit mogelijk niet. Wetende dat ze dan misschien pas hun favorite auto over weken/maanden kunnen spelen en daar geen trek in hebben is het toch begrijpelijk dat ze dit dan op deze manier doen ?
Verwijderd
Lekker doen dan toch? Enige reden dat ik t ff doe is omdat ik geen tijd voor die grind heb... Laat mn beloningen trouwens ongeopend om te kijken of die een max hebben, scheelt weer gezeik mochten ze echt gaan ingrijpenMAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:33:
[...]
Volgens mij hadden we het daar gisteravond nog over hier in het topic. Het is OF OF... Of je speelt het spel zoals het bedoeld is en je komt verder zonder echt geld te investeren. Of je speelt het spel niet/amper en dan kan je ervoor kiezen om wel echt geld te investeren om meer dingen in het spel te krijgen.
[afbeelding]
Zal ik dan even de tendens van een aantal comments samenvatten?v8power67 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:48:
[...]
Enigste wat je screenie zegt is dat jij heel veel tijd hebt om in fm7 te stoppen.
- hoe koop ik het spel zo goedkoop mogelijk?
- word ik dan niet geband?
- heb geen zin om het spel normaal te spelen!
- help, micro-transacties!
- ja, we gaan glitchen!
- nog meer micro-transacties gevonden!
- we glitchen nog even door!
- laten we anderen die het spel wel spelen vooral beschuldigen van teveel tijd!
Of het nou FM7, BF1, CoD, whatever is; waarom kopen sommigen nog games "met career progressie"? Geen tijd, geen zin, geen geld, nog meer geen tijd en alleen maar negatief doen. Verkoop je hele game-setup ofzo?

Ik ga verder met mijn career; mijn tijd even nuttiger besteden...

oke... ik beschuldig niemand ik deed een observatie van de geposte screenie..MAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:17:
[...]
Zal ik dan even de tendens van een aantal comments samenvatten?
- hoe koop ik het spel zo goedkoop mogelijk?
- help, micro-transacties!
- ja, we gaan glitchen!
- nog meer micro-transacties gevonden!
- we glitchen nog even door!
- laten we anderen die het spel wel spelen vooral beschuldigen van teveel tijd!
Of het nou FM7, BF1, CoD, whatever is; waarom kopen sommigen nog games "met career progressie"? Geen tijd, geen zin, geen geld, nog meer geen tijd en alleen maar negatief doen. Verkoop je hele game-setup ofzo?![]()
Ik denk dat jij je niet kan verplaatsen in andere, dat je alleen maar vanuit je eigen situatie bekijkt en daarom moeite hebt in te leven hoe andere naar zelfde product kijken.
EN je opmerking van verkoop je setup is precies weer de standaard reactie die altijd gepost wordt..
Beetje erg kinderachtig weer maar had niet anders verwacht in een forza topic op tweakers..
Maare im out, elke forza topic is altijd weer een aanval op mensen die niet met roze bril kijken.
En nu worden mensen die gewoon lol proberen te hebben ookal dmv een glitch ook aangevallen alsof ze het geld van hun moeder gejat hebben ofzo...
Ik doe alles in de singleplayer en speel geen online in forza, dus doe er niemand kwaad mee.
Maar ik ga topic verlaten en wens jullie allen veel plezier met deze game. Heb ook betere dingen te doen hier discuseren met fanboys.
[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 04-10-2017 14:28 ]
Verwijderd
Iedereen: doe je eigen ding, laten we het hier gezellig houden.
Ik respecteer elke approach, of dat nou vrij nemen voor de launch van een game is, gewoon lekker casual spelen, of zelfs glitchen.
Cu ingame hopelijk, drivatars!
Hoe hebben jullie de assist ingesteld? In forza 6 had ik alles uit behalve het schakelen en de braking line.
[ Voor 5% gewijzigd door Mavi86 op 04-10-2017 14:43 ]
www.mariovisser.com
Auto's verzamelen is inderdaad echt Forza, maar outfits, badges en mods mijn inziens echt niet of vele malen minder. Als je dan ook ziet hoe veel badges en outfits er zijn is het gewoon niet grappig meer. Op dat vlak vind ik Forza 7 ook echt minder dan de vorige versies. Aan de andere kant ga ik er niet wakker van liggen als ik niet alle outfits of badges heb. Outfit zie ik toch niet en badge pak ik al sinds ik Forza speel gewoon de Nederlandse vlag.Richard117 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:31:
Ik heb vanmorgen die glitch eens getest, maar eerlijk gezegd is de lol er dan wel snel af. Het is toch wel één van de leuke kanten aan de Forza reeks om je best te doen om auto's te verzamelen. Zo gaat het wel heel makkelijk.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
ik juist andersom, schakelen zelf is het leukste, rest ff aan om te wennen, als je daarna 1 auto goed kent: alles uit en je geniet!Mavi86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:37:
Ik heb het spel gister binnen gekregen maar helaas nog niet kunnen spelen. Vanavond wel eindelijk tijd voor
Hoe hebben jullie de assist ingesteld? In forza 6 had ik alles uit behalve het schakelen en de braking line.
Waar kan je dat instellen? Ik heb nu namelijk een race met 3 rondes waarbij m'n beste poging 5e was, maar met nog 1-2 rondes erbij zou ik makkelijk op 1 moeten kunnen komen.jori040 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
Met Long leer je de banen en de auto beter kennen.
Ik heb in Forza 4 een race gehad die ik ook niet kon winnen en dat zit me nog steeds dwars, dus het zou erg lekker zijn als het aantal rondjes af en toe is te verdubbelen.
Edit: Uiteraard meteen na dit bericht 1e geworden
[ Voor 37% gewijzigd door Ample Energy op 04-10-2017 15:13 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
defusion schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:25:
Ik meen dat het bij de assist setting zit. Standaard/lang/extra lang.
jori040 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:33:
Ja assists en dan onder naar career settings.

Ben ik nou blind of is assists wat anders dan hulp?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Als ik het goed herinner staat het helemaal onderaan in 1 van die menuutjes vlak voor je kunt gaan racen.
Ik weet niet wanneer deze screenshot exact genomen is, maar het is alleen mogelijk voor een (cup) race. Je zit wel gewoon naar het juiste scherm te kijkenAmple Energy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:54:
[...]
[...]
[afbeelding]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Wat job115 al zegt ja voor een race.In het standaard menu werkt het niet zie ik net ook.Ample Energy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:54:
[...]
[...]
[afbeelding]
darkkingll schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:59:
Kan je niet verder naar onderen scrollen?
Als ik het goed herinner staat het helemaal onderaan in 1 van die menuutjes vlak voor je kunt gaan racen.
job115 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:00:
[...]
Ik weet niet wanneer deze screenshot exact genomen is, maar het is alleen mogelijk voor een (cup) race. Je zit wel gewoon naar het juiste scherm te kijken

Ja hoor, bedankt!
Nu kan ik lekker racen in plaats van haasten.
Ik vind de career heerlijk. Alles op long gezet, Ai op 80/100 afwisselend (ligt aan de baan haha). Leuke gevechten soms, maar in de regel wel vooraan na een ronde of 3/4.MAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:17:
[...]
Hoewel het voornamelijk linksaf was vond ik de Nascar met unbeatable AI onverwacht spannend en vermakelijk!
Oh, octagon, vraagje, speel jij eerste alle championships vrij en kies je gewoon wat je leuk vind of voltooi je er eerst helemaal een voordat je aan volgende begint?
Hoe waren de 550 mile vandaag?
@timmie271 zeg, race jij zelfde als die drivatar van je? Die geeft me toch elke keer verdomd weinig ruimte als ik m dr uit rem

[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 04-10-2017 16:32 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Alleen een oud wijf doet 2 a 3 rondjesAmple Energy schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:11:
[...]
[...]
[afbeelding]
Ja hoor, bedankt!![]()
Nu kan ik lekker racen in plaats van haasten.
Die Drivatars zijn toch alleen puur voor de naam? Ik heb in het gros van de gevallen een Drivatar genaamd "OctagonQontrol" die meer thuis hoort op de kermis in de botsauto's dan in Forza...Mu.siQ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:13:
[...]
@timmie271 zeg, race jij zelfde als die drivatar van je? Die geeft me toch elke keer verdomd weinig ruimte als ik m dr uit rem
Heb er een edit onder gezetFeaR schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:24:
[...]
Die Drivatars zijn toch alleen puur voor de naam? Ik heb in het gros van de gevallen een Drivatar genaamd "OctagonQontrol" die meer thuis hoort op de kermis in de botsauto's dan in Forza...
Kan aardig kloppenMu.siQ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:13:
[...]
Gedeeltelijk ja en nee. In principe zou hij aardig in de richting van de echte bestuurder moeten rijden, maar aangezien dat niet helemaal vlekkeloos werkt krijgt je dus dat soort taferelen. Al hangt het er ook vanaf op welk niveau je speelt. Bij mij zag ik hem niet meer op expert. Op unbeatable zal ik hem misschien vaker zien? Dus ja of het nou echt beter is dan AI..FeaR schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:24:
[...]
Die Drivatars zijn toch alleen puur voor de naam? Ik heb in het gros van de gevallen een Drivatar genaamd "OctagonQontrol" die meer thuis hoort op de kermis in de botsauto's dan in Forza...
Ikke dus
[ Voor 14% gewijzigd door timmie271 op 04-10-2017 16:35 ]
Gamertag: timmie271
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kan gerust adem halen, die 75.000cr kan je redeemen als je voor vrijdag lvl 12 bent,dus dan kom je totaal op 500.000cr uit. Als je vrijdag nog steeds lvl 11 bent krijg je 425.000cr.v8power67 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:34:
Lees nu dat ze de rewards van fm7 hebben generfed. Vrijdag kreeg ik nog 325.000 erbij. Maar blijkbaar krijg je nu nog maar 75.000 bij tier 11..
Ze zijn erg vaag bezig bij turn 10... Pushen heel erg voor microtransacties en lootcrates nu..
Jammer heel jammer.
Hoop dat ik het nog volhou met deze game tot gt sport komt maar vrees het van niet... Begin me nu toch al te irriteren en tegelijkertijd vervelen.
Edit: heb even gekeken en er staat idd nu 75000 bij rewards voor fm7... Naaistreek.. lekkere rewards voor je loyal fans dit zeg..
Ik snapte het ook niet aangezien er op de site niets bijstaat, toen ik net thuis kwam even op de Forza Hub gekeken en daar staat het wel bij.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Het ziet er gelikt uit, de presentatie is top en het racen voelt allemaal net weer wat verfijnder.
Na de leuke introductie ben ik meteen in de 'Open Wheel Legends Cup' gedoken om vervolgens in de Honda RA300 over Brands Hatch te vliegen; heer-lijk! 😎😁
Vraagje aan de experts: ik speel het spel op de One S i.c.m. met een Elite Controller: wat zijn een beetje goede instellingen om te gebruiken bij FM7?
Anyhow, ik ga mij wel vermaken met dit deeltje! 😁
Iemand nog goede wheel settings voor een G920? Of gewoon out of the box. Kan wel wat meer gevoel gebruiken. Is met paar kleine aanpassingen op de een of andere manier een stuk beter dan de demo, maar heb het gevoel dat er meer te halen is.
Verwijderd
dan doe je het verkeerd, zie omschrijvingen die ik eerder gepost heb, iedereen op reddit doet t zoUltraSub schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:36:
Geen glitch aan de gang te krijgen op de xbox hier. Niks lukt, alle varianten en combo's al geprobeerd
Iemand nog goede wheel settings voor een G920? Of gewoon out of the box. Kan wel wat meer gevoel gebruiken. Is met paar kleine aanpassingen op de een of andere manier een stuk beter dan de demo, maar heb het gevoel dat er meer te halen is.
Heb die beschrijvingen nauwgezet gevolgd anders. Ook andere beschrijvingen met de home knop en exit, krijg het niet aan de gang. Geloof best dat ik iets verkeerd doe, maar als ik alles nauwgezet hetzelfde doe als in de vlogs en de beschrijvingen hier, dan schiet mij maar lekVerwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:42:
[...]
dan doe je het verkeerd, zie omschrijvingen die ik eerder gepost heb, iedereen op reddit doet t zo
Verwijderd
Vreemd, die vlogs werkten niet bij mij, daarom zelf die workaround. Zal wel per xbox verschillen ofzo... Waar anderen op quit drukten, moest ik juist op retry klikken. Anders werkte het niet.UltraSub schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:11:
[...]
Heb die beschrijvingen nauwgezet gevolgd anders. Ook andere beschrijvingen met de home knop en exit, krijg het niet aan de gang. Geloof best dat ik iets verkeerd doe, maar als ik alles nauwgezet hetzelfde doe als in de vlogs en de beschrijvingen hier, dan schiet mij maar lek
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2017 20:14 ]
Dit bedacht ik me dus ook. Ik ga denk ik eerst maar eens de DLC aanschaffen voor FH3 ipv Forza 7.lapino schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:52:
Heb net nog eens Horizon 3 opgezet (ook maar paar dagen geleden volop mee begonnen) en eigenlijk is dat qua fun factor wel een leuker spel dan Forza 7. Forza voelt als 'werken', Horizon is lekker dollen (en heb dan niet eens de DLC).
De 550 was vandaag goed te doen; bijna 3 uur over de eerste 300, daarna 1:45 over de volgende 250. Heb me vermaakt.Mu.siQ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:13:
[...]
Oh, octagon, vraagje, speel jij eerste alle championships vrij en kies je gewoon wat je leuk vind of voltooi je er eerst helemaal een voordat je aan volgende begint?
Hoe waren de 550 mile vandaag?
Championships, de grote 6, doe ik stukje bij beetje. Heb ze eerst allen "voldoende" gehaald zodat ik de showcases allemaal kon doen. Eerste is nu helemaal af, de tweede moet ik nog 1 event en zo verder. Het valt me wel op dat als ik een auto moet kiezen, dat ik niet mijn vaste keuzes pak. Nu vaker RWD of underdogs, zeg maar.
Broken? Geen idee; ik heb ze allemaal al gespeeld en gehaald. Wat is er mis mee?Boudewijnb schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:03:
Ben ik de enige met broken autocross? Heb het met de ford bronco en de ford fiesta.
Klopt, nog geen achievement gesynchroniseerd sinds afgelopen vrijdag. En ook Driver Level lijken ze niet tijdig te doen; daar sta ik nog op 80% ofzo terwijl het zeker is dat ik veel hoger ben. Niks nieuws; de vorige keer met FM5 was het excuus dat het druk was op de servers van Microsoft.FeaR schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:14:
Synchen de Forza 7 Achievements bij jullie ook niet naar Forza Rewards? De andere punten als "Cars owned", "Days played" en dergelijke zijn wel gesynchroniseerd maar de Achievements staan nog op 0/1000.

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2017 20:43 ]
Bij de ford bronco staat linksonderin bij de gates "52 822" en bij of "143" Als ik niet door de gates heen rij gebeurt en niks met de score, als ik finish crasht de game. Bij de ford fiesta gebeurt het zelfdeMAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:34:
Broken? Geen idee; ik heb ze allemaal al gespeeld en gehaald. Wat is er mis mee?
[ Voor 5% gewijzigd door Boudewijnb op 04-10-2017 21:35 ]
Waar ik me wel mateloos aan irriteerde was de AI,met name op de ovals daar beuken ze je er constant vanaf.
Inmiddels besloten om damage op fuel & tires te zetten ipv sim damage,scheelt een hoop irritatie. De laatste race op daytona ging maar net goed(na diverse restarts ivm AI) want ik kwam uiteindelijk sputterend over de finish omdat mijn tank leeg was.
Ik zie net op de FM site dat de gamerscore points erbij staat ,weet niet zeker of het helemaal klopt maar toch.
Heb 48 punten te weinig voor tier 12 op dit moment,misschien als alles morgen is bijgewerkt heb ik net genoeg.
[ Voor 17% gewijzigd door skreppiedoe op 04-10-2017 21:58 ]
Alles uit; steering normal en zelf schakelen (tip, schakel gewoon zelf, je hebt het echt met 10 minuten onder de knie =) ). AI op PRO/UNBEATABLE. Race length op long. Eindelijk eens fatsoenlijk racen in plaats van beukend het veld doorMavi86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:37:
Ik heb het spel gister binnen gekregen maar helaas nog niet kunnen spelen. Vanavond wel eindelijk tijd voor
Ze hebben in ieder geval eens geluisterd naar de klachten.
Ik zag zo snel niet dat dit nieuws al gepost was?
https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm7_launch_update
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 05-10-2017 06:18 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mooi, weer een paar voor de verzameling en dat geld komt vast goed van pas op een later tijdstip als ik een specifieke wagen nodig heb voor een race.
Anyway, de mensen die hun VIP mods bewaard hebben voor later zijn best happy nu
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit scheelt weer een berg negatieve posts in de nabije toekomst.
Uhm, help me even. Welke auto's en welke 1 miljoen? Heb ook VIP maar dacht toch al wat gekregen te hebben daarvan (de discussie even links gelaten of het genoeg is of niet)?MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 06:34:
De auto's en 1 miljoen zijn al afgeleverd!!!
Mooi, weer een paar voor de verzameling en dat geld komt vast goed van pas op een later tijdstip als ik een specifieke wagen nodig heb voor een race.
*Edit* Never mind, lees nu bovenstaande link. Einde van de 1e nachtdienst, scherpte is er af
Dus is het dan verstandig de huidige mods te verbruiken om in ieder geval die bonus binnen te hebben? Of zouden we de mods houden? Of gebruiken voor een EN EN bonus, dubbele credits van de nieuwe oude VIP werking en dan nog een keer 100% erbij van de modSecondly, and even more significantly, we will be changing VIP rewards in Forza Motorsport 7. This new system will work like it did in Forza Motorsport 6, offering a 2X base credit bonus after every race. We’ve already started work on this feature and we will release it as soon as possible. Look for more information on this update as we near the release date.
En wordt het ook retrograad toegekend is de vraag...If so, big up! If not, bijna jammer om nu door te spelen voor de credits die je mist. Aan de andere kant heb ik nu ook niet te klagen met career op long over mijn steeds sneller uitgebreide wagenpark + credits (3 mil atm). Kom opzich niet tekort, wat iedereen wel lijkt te doen voor komen.
[ Voor 55% gewijzigd door Mu.siQ op 05-10-2017 06:58 ]
Hé, frisse lucht buiten 😉
Ik heb hem inderdaad op zelf schakelen gezet, is niet zo moeilijk. Zonder braking line vind ik wel erg wennen. Heb nog nooit zo vaak de rewind functie gebruiktMu.siQ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 01:56:
[...]
Alles uit; steering normal en zelf schakelen (tip, schakel gewoon zelf, je hebt het echt met 10 minuten onder de knie =) ). AI op PRO/UNBEATABLE. Race length op long. Eindelijk eens fatsoenlijk racen in plaats van beukend het veld doorTussen de 15/25 minuten per race normaal

Sturen heb ik op simulation staan. Wat is het verschil met normal? Ik zit nu op het werk en kan het vananvond pas zelf testen
www.mariovisser.com
En niet je laptop mee om daar op verder te spelen tijdens het wachten? Prutser.MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:52:
Zo, ik zit in de garage, even nieuwe remmen monteren op de Audi. Niet in-game maar voor de verandering de echte Audi bij een echte garage.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
IGP graphics en 1080p? Nope, dat gaat m niet worden. Achteras ligt al goed uit elkaar, zeg maar, dus hoop met een uurtje weer thuis te zijn en ook ontbijt te hebben geregeld.Phusebox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:49:
[...]
En niet je laptop mee om daar op verder te spelen tijdens het wachten? Prutser.
Probeer je je oude remschijf op te tillen; kan je je goed op verkijken met 330mm breed en bijna 30mm dik. 😤
haha ik speel met controller en had hem met Forza 6 altijd op simulation staanMAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:49:
@Mavi86 Normal doe je met een controller, simulation met een stuur. Dit in verband met lineaire stuuruitslag. Je kan simulation wel met een controller proberen; het is dan een kwestie van testen met je deadzones en zeeeer precies & rustig sturen met je pookje.
Vanavond zal ik hem eens op normal zetten
www.mariovisser.com
Voor iets meer gevoel, ga naar de advanced settings van je controlller en zet je deadzones (steering, acceleration etc) op 5 tot 95. Tenminste, daar rij ik mee en dat is een stuk preciezer rijden dan de standaard settings.Mavi86 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:03:
[...]
haha ik speel met controller en had hem met Forza 6 altijd op simulation staanDaarom ben ik zo slecht hehe.
Vanavond zal ik hem eens op normal zetten
Hopen dat @job115 niet langskomt want anders weten we zeker wie er al eerste finisht 😁
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 05-10-2017 09:12 ]
Zelf use ik ook deadzones op 5 en 95 (inside en outside ofzo), met simulation op controller. Is inderdaad iets voorzichtiger zijn met insturen en dergelijke, maar gaat prima. Wel heb ik al vrijwel direct de ABS uitgezet, omdat het voelde alsof die ABS echt veel te snel ingreep waardoor fatsoenlijk aanremmen onmogelijk werd. Terwijl in bijvoorbeeld F1 2017 ik amper een ronde kan rijden zonder ABS.
Assists staat allemaal al uit, behalve ABS en schakelen.
Overigens, die VIP changes
Gamertag is volgens mij Dutch_Bones
[ Voor 16% gewijzigd door darkkingll op 05-10-2017 09:15 ]
Ik hoop dat je stability control en abs aan heb. Het regent aardig buiten. Maar ja je bent tenminste wat performance points omhoog voor de terug weg. Kijk wel uit voor de drivatars buiten die raken nogal in paniek met regen.MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:52:
Zo, ik zit in de garage, even nieuwe remmen monteren op de Audi. Niet in-game maar voor de verandering de echte Audi bij een echte garage.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Hahaha, uitspraak van de dag!!!Cuqebaqer schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:27:
[...]
Ik hoop dat je stability control en abs aan heb. Het regent aardig buiten. Maar ja je bent tenminste wat performance points omhoog voor de terug weg. Kijk wel uit voor de drivatars buiten die raken nogal in paniek met regen.
Trok 'm vanochtend al met knipperend TCS over de rotonde. ABS hoeft niet aan met 4 langspeelplaten aan remschijven & STM zit gewoon tussen stuur & stoel alhoewel driften amper voorkomt met die Quattro.
Zie dat het hok buiten wordt gereden; hoop dus zo weer op huis aan te kunnen.
Als ik erbij ben is het in ieder geval zeker wie achteraan rijdtMAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:11:
@Mavi86 @darkkingll Normal steering, aangepaste deadzones en zoveel mogelijk assists uit. Daar kan je best grof hard mee rijden, als je je best doet. Dit weekend ff online racen, als de private lobbies stabiel zijn?
Hopen dat @job115 niet langskomt want anders weten we zeker wie er al eerste finisht 😁
www.mariovisser.com
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Dat dus... 😁Darks schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:28:
Kan iemand mij even de heisa over de zogenaamde 'lootboxes' even verduidelijken? Ik heb al elke Forza gehad, en 7 zal ik een van de komende dagen ook wel in huis halen, maar wat is er nu net zo ernstig ten op zichte van vorige edities, daar had je toch ook van die mod packs die je kon krijgen/kopen met in game credits? Daar had ik toch nooit de indruk dat je EUR moet uitgeven om iets bijzonders te kunnen of verkrijgen? Alvast dank
Verwijderd
Dankjewel voor het posten!Phusebox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 05:53:
Ik wacht wel tot de beloofde patch er is voor de VIP rewards voordat ik serieus verder ga met deze game. Dan is de XOX er ook bijna.
Ze hebben in ieder geval eens geluisterd naar de klachten.
Ik zag zo snel niet dat dit nieuws al gepost was?
https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm7_launch_update
Voor de luie lezer:
Starting today we’re sending all Forza Motorsport 7 VIPs four additional Forza Edition cars:
2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Forza Edition
2017 Chevrolet Camaro ZL1 Forza Edition
2017 Acura NSX Forza Edition
2010 Maserati Gran Turismo S Forza Edition
Forza 7 VIPs will be able to download all these cars from the in-game message center and add them to their car collection. Players will not only enjoy an immediate bump to their Car Collection score after adding these Tier 5 Legendary cars to their garages, they’ll also be able to take advantage of the inherent perks that each of these Forza Edition cars offer. In addition to the cars, we’re also sending all Forza 7 VIPs 1 million credits.
Secondly, and even more significantly, we will be changing VIP rewards in Forza Motorsport 7. This new system will work like it did in Forza Motorsport 6, offering a 2X base credit bonus after every race. We’ve already started work on this feature and we will release it as soon as possible. Look for more information on this update as we near the release date.
Blij dat ze geluisterd hebben, respect dat ze het zo aanpassen.
Over dit punt kon ik ook niet echt vallen. Het enige wat misschien wat storend is, is dat ongeveer 100 auto's alleen te krijgen zijn in de crates of met Forzathons (neem ik aan). Stel dat dat net de auto is waar jij enthousiast van wordt, dan is dat even zuur.Cuqebaqer schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:46:
Je kunt nu crates kopen met ingame verdiende credits. Daar zitten autos in mods en uitrustingen. Het vermoeden is dat je straks met echt geld ook loot boxen kan kopen met echt geld en dat vinden sommigen niet leuk. Die gaan er van uit dat je dan pay to win kan doen. Wat in forza dikke onzin is. Andere denken dat als zij alles collecten en veel tijd in het collecten stoppen met in game geld, een ander dat ook maar moet kunnen en willen. En je hebt de standaard jankerds die sony fanboy zijn die moet je negeren. Al met al een storm in een glas water. Het kan met ingame geld en misschien later met echt geld dus. Ik vind het een leuke toevoeging en je kan forza spelen zoals je zelf wilt. Je word niks verplicht en je kan op je eigen tempo dingen verzamelen.
Persoonlijk maak ik me hier niet zo druk om. Ook blij met de reactie van Turn 10 betreft VIP, netjes opgelost! Nu vooral wachten op enkele bugfixes (bijv: in rivals-events alleen een rental car kunnen gebruiken, terwijl een eigen auto ook mogelijk moet zijn) en het unlocken van meer content zoals meer hoppers en andere rivals-events. Maar, tot die tijd amuseer ik me prima!
3ds fc: 4270-0926-7440
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2017 11:11 ]
www.mariovisser.com
Straks hebben we ook weer een Auction House he, dus het is echt wel mogelijk om aan die auto's te komen. Al zal het wel even goed zoeken zijn en een kwestie van geduld als het een erg gewilde auto is.Unigo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:09:
[...]
Over dit punt kon ik ook niet echt vallen. Het enige wat misschien wat storend is, is dat ongeveer 100 auto's alleen te krijgen zijn in de crates of met Forzathons (neem ik aan). Stel dat dat net de auto is waar jij enthousiast van wordt, dan is dat even zuur.
Persoonlijk maak ik me hier niet zo druk om. Ook blij met de reactie van Turn 10 betreft VIP, netjes opgelost! Nu vooral wachten op enkele bugfixes (bijv: in rivals-events alleen een rental car kunnen gebruiken, terwijl een eigen auto ook mogelijk moet zijn) en het unlocken van meer content zoals meer hoppers en andere rivals-events. Maar, tot die tijd amuseer ik me prima!
Ik ben blij dat ze aanpassingen aan het VIP systeem doen, vergeet niet dat we in Forza 6 als VIP ook al lichtelijk genaaid zijn. Zoals bv de VIP rivals die al die tijd hetzelfde zijn gebleven ipv elke maand te vernieuwen
Ach ik heb nog altijd mn decals en liveries, heb nu denk al 100k binnengehaald daarmee.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klinkt leuk! Moet wel verhuizen binnenkort, dat gaat wat tijd kosten. Misschien wel braking only aan zetten? Scheelt denk ik ook in de crashes...Cuqebaqer schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:47:
Het lijkt mij wel leuk iets van een mx5 cup te doen met een groepje tweakers en mensen die jullie kennen. Alle assists mogen van mij dan aan behalve ideale lijn en damage fuel en tires op realistisch. Hebben jullie hier intressen in ? Kunnen we bijv een max stellen aan performance points en welke tracks we gaan gebruiken en dan elke week of om de week een vaste dag en tijdstip een race doen.
Met 2 weekjes tijd moet het te doen zijn de baan te oefenen toch ?Unigo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Klinkt leuk! Moet wel verhuizen binnenkort, dat gaat wat tijd kosten. Misschien wel braking only aan zetten? Scheelt denk ik ook in de crashes...
Geen idee of het spel erin voorziet maar een korye en lange race bijv 8 en 20 ronden met reversed grid van de eerste race. Alle assists user-defined maar voor de echtheid sim-damage aan; dan leren we steeeds beter rijden en elkaar ontwijken.
Good point. Tenzij we we de hele Ring willen rijden, dan wordt het wat lastigCuqebaqer schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:32:
[...]
Met 2 weekjes tijd moet het te doen zijn de baan te oefenen toch ?
Moet zeggen dat ik ook wel gecharmeerd ben van een soort van vrijheid bij de racer om zijn auto wat aan te passen. Los van tuninginstellingen natuurlijk, maar ook kiezen voor (binnen homologatie o.i.d.) iets meer horsepower versus iets minder gewicht, wat bredere banden enzo. Natuurlijk mag 't niet te veel verschillen, maar geeft denk ik interessante races.MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:32:
@Cuqebaqer Altijd leuk om spec-races te doen. Er zijn meerdere MX5 in het spel dus daar moet eerst een ei over gelegd worden.
Geen idee of het spel erin voorziet maar een korye en lange race bijv 8 en 20 ronden met reversed grid van de eerste race. Alle assists user-defined maar voor de echtheid sim-damage aan; dan leren we steeeds beter rijden en elkaar ontwijken.
Alternatieve optie kan zijn dat we in ieder geval het volle downforce-pakket, racegearbox en race suspension selecteren, zodat we op die punten snelheid op rechte stukken versus bochten kunnen kiezen.