Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:32:
@Cuqebaqer Altijd leuk om spec-races te doen. Er zijn meerdere MX5 in het spel dus daar moet eerst een ei over gelegd worden.

Geen idee of het spel erin voorziet maar een korye en lange race bijv 8 en 20 ronden met reversed grid van de eerste race. Alle assists user-defined maar voor de echtheid sim-damage aan; dan leren we steeeds beter rijden en elkaar ontwijken.
Exact mijn idee echter met ideale lijn aan word het miaschien iets te simoel. Over distance desnoods eerst een sessie 8 ronden dan een restart en dan 20 ronden afhankelijk van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Unigo dorry, dat bedoel ik ook. We stellen een specifieke auto voor en een keuze in tuning bijvoorbeeld tot B525 en daar moet je het mee doen. Kan je de ene race kiezen voor meer downforce en de volgende voor meer vermogen ofzo.

Voor de non-tuners dan 2 kant&klare wagens ter beschikking stellen ofzo en de rest zoekt het maar lekker uit 😁

Is 6 tot 8 race-avonden per kwartaal iets? Dat is dus ongeveer eens in de 2 weken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48
Mijn god, halverwege mijn eerste endurance (46 ronden Spa met de Corvette)... Zo leer je zo'n baan wel kennen :P Ik verlies nog steeds iets van 2 seconden in de laatste paar bochten, maar voor de rest van het circuit heb ik wel een lekkere flow. Moest helaas wel het niveau van de AI van expert halen.

Maar nu maar de accu van de controller opladen en een half uurtje buiten lopen, want m'n ogen en handen willen niet erg meer :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Lijkt mij geinig, en eens in de 2 weken is denk ik zeer haalbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 21:48
Goed idee inderdaad! eens in de 2 weken zal voor de meeste wel goed haalbaar zijn.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ample Energy Euh, je hebt dus niet voor de achievement gereden op Spa? Dan mag je bijna het dubbel aantal rondjes rijden... 😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Iemand ervaring met dirscord chat ? Als iedereen daar op komt kunnen we makkelijk met alle deelmemers discusieren over de vormgeving van de MX5 cup. Ik wil er eventueel wel een maken zodra ik thuis ben.

Ik wil ook best een nummer template maken voor op de wagen. Waar het nummer van elke deelnemer in komt te staan en als er toestemming voor is het tweakers logo boven het nummer.

[ Voor 31% gewijzigd door Cuqebaqer op 05-10-2017 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:24
MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:18:
@Ample Energy Euh, je hebt dus niet voor de achievement gereden op Spa? Dan mag je bijna het dubbel aantal rondjes rijden... 😂😂
Ik let eigenlijk nooit zo op die achievements, dus ik kwam daar ook pas achter nadat ik die 46 rondjes gedaan had. Ik was toch bezig, dus die paar rondjes extra hadden er ook nog wel bij gekund.
Ik ga er toch maar eens naar kijken voor ik nog meer over het hoofd zie :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Lijkt me een tof idee, van die races. Als er meer bekend is qua datum/tijdstip en dergelijke ben ik misschien wel geïnteresseerd.
Cuqebaqer schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:21:
Iemand ervaring met dirscord chat ? Als iedereen daar op komt kunnen we makkelijk met alle deelmemers discusieren over de vormgeving van de MX5 cup. Ik wil er eventueel wel een maken zodra ik thuis ben.

Ik wil ook best een nummer template maken voor op de wagen. Waar het nummer van elke deelnemer in komt te staan en als er toestemming voor is het tweakers logo boven het nummer.
Discord lijkt mij een goed plan, ook gewoon voor general discussie is dat een topprogramma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Ik zal binnenkort ook eens dat Discord installeren, eens kijken of het wat is.(en of ik nog een microfoon heb ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48
MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:18:
Gelukkig hou ik achievements niet bij, want met mijn tempo zou dat bijna 4 uur duren! :P
Richard117 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:45:
[...]

Ik let eigenlijk nooit zo op die achievements, dus ik kwam daar ook pas achter nadat ik die 46 rondjes gedaan had. Ik was toch bezig, dus die paar rondjes extra hadden er ook nog wel bij gekund.
Ik ga er toch maar eens naar kijken voor ik nog meer over het hoofd zie :+
Als je het zo ziet... :+

De chicane op het einde en de eerste bocht ben ik na die 46 rondes nog steeds niet met "goed" of "perfect" doorgekomen, maar uiteindelijk wel de AI "van de minimap gereden". Ik moet dus nog een keer gaan oefenen en de uitdaging aangaan op minimaal expert. Misschien dat ik dan de 92 ronden ga proberen! Kreeg ook 2-300k credits en genoeg experience voor nog een paar honderd duizend. En samen met de VIP-auto's die ik kreeg ben ik vandaag van verzamelaar 3 naar 5 gegaan. Zo'n endurance wordt dus gelukkig wel beloond :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Wat ik mij nu al een aantal dagen afvraag, zijn er auto's die niet te koop zijn? Ik heb nu een aantal aangepaste varianten van Turn 10 gekregen maar deze zijn niet los te koop. Als ik ze zou verwijderen zijn ze weg. Zijn er zo nog meer auto's die enkel via lootcrates of andere manieren te krijgen zijn?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:15
Erg jammer dat als je een event van 4 races hebt en daarvan 1 race niet 1e bent geworden en dus geen 1000sp hebt gehaald je gewoon heel het event opnieuw moet doen wil je perse dat vinkje bij het event.

bij voorgaande forza's kon je er voor kiezen om alleen die race overnieuw te starten om zo het event alsnog te completen.

Ik kan niet echt genieten van forza 7, voorheen was ik verslaafd aan singleplayer om mijn lievelings auto's uiteindelijk te kunnen kopen, dit is echt compleet verdwenen. het regent zowel geld als auto's in forza 7 8)7, ook de drang om elke race als 1e te moeten finishen omdat anders het hele event overnieuw moet vind ik echt helemaal niets.

[ Voor 35% gewijzigd door schumi1986 op 05-10-2017 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Sinds vorige week weer in het bezit van een Xbox en sinds vandaag ook van FM7.
De eerste forza heb ik helemaal grijs gespeeld op de eerste Xbox, icm een stuurtje en m'n eerste klasse was dit echt een feest als jochie van 12.
Vandaag de dag niet meer in het bezit van een playseat dus ik zal nog even moeten wennen aan het rijden met de controller.
Ook het hele online gebeuren is nieuw voor me, het lijkt me leuk om eens met wat serieuze mensen een potje te sturen, in de open lobby ben ik toch bang voor het gebeuk en minder serieus racen.
Heeft iemand al ervaren hoe het online is?

Ik neem aan dat je mensen toe moet voegen op Xbox live om met elkaar te kunnen racen, mocht iemand interesse hebben om eens tegen elkaar te rijden dan kan je me een pm sturen voor m'n xbl account.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
schumi1986 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:43:

bij voorgaande forza's kon je er voor kiezen om alleen die race overnieuw te starten om zo het event alsnog te completen
Kan nu ook gewoon hoor. Na een race staat er gewoon restart optie. Je krijgt zelfs je gewoon je geld etc als je niet 1e bent geworden maar daarna start die gewoon opnieuw op. Alleen de race, niet de championship.

Zelf alles op long staan. Als ik een race net niet win zet ik m na restart vaak op normal en dan Ai 2 tandjes lager. Race heb ik tenslotte al gedaan, alleen de sp even binnen halen daarna snel :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Redax schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:20:
Wat ik mij nu al een aantal dagen afvraag, zijn er auto's die niet te koop zijn? Ik heb nu een aantal aangepaste varianten van Turn 10 gekregen maar deze zijn niet los te koop. Als ik ze zou verwijderen zijn ze weg. Zijn er zo nog meer auto's die enkel via lootcrates of andere manieren te krijgen zijn?
Auction House, dat was al bekend dat daar aantal auto's langskomen die niet te koop zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Dankjewel voor het posten!
Voor de luie lezer:

Starting today we’re sending all Forza Motorsport 7 VIPs four additional Forza Edition cars:
2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Forza Edition
2017 Chevrolet Camaro ZL1 Forza Edition
2017 Acura NSX Forza Edition
2010 Maserati Gran Turismo S Forza Edition
Net binnen gekregen, zien er wel allemaal bruut uit :D

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2017 18:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Mu.siQ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:28:
[...]

Kan nu ook gewoon hoor. Na een race staat er gewoon restart optie. Je krijgt zelfs je gewoon je geld etc als je niet 1e bent geworden maar daarna start die gewoon opnieuw op. Alleen de race, niet de championship.

Zelf alles op long staan. Als ik een race net niet win zet ik m na restart vaak op normal en dan Ai 2 tandjes lager. Race heb ik tenslotte al gedaan, alleen de sp even binnen halen daarna snel :)
Ik weet dat je de race direct kunt herstarten.
Maar het is niet mogelijk om na het afronden van een event op een later tijdstip die ene race overnieuw te doen.

Nu is het zo ingericht dat je niet elke race hoeft te winnen om door te gaan naar het volgende kampioenschap maar de niet gewonnen races kunnen niet even snel opnieuw gereden worden, je moet dan het hele event opnieuw starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:29
30% + 20k credit bonus op de Acura NSX Forza Edition.
De 2x bonus heb ik binnenkort niet meer nodig, wat een melkkoe! 8)7 8)

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bwlian schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:19:
30% + 20k credit bonus op de Acura NSX Forza Edition.
De 2x bonus heb ik binnenkort niet meer nodig, wat een melkkoe! 8)7 8)
Die kan je ook gewoon met de 30sec race solo doen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:42:
[...]

1e keer 30s race, daarna drift race met advanced settings: group finish, win je elke keer nog voordat de countdown weg is :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:03:
[...]

1e keer 30s race, daarna drift race met advanced settings: group finish, win je elke keer nog voordat de countdown weg is :) !
Bij mij reload de map, krijg ik geen reward en begint de race opnieuw zonder iets te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:04:
[...]

Bij mij reload de map, krijg ik geen reward en begint de race opnieuw zonder iets te krijgen.
Daarna steeds op retry klikken, na de 2e race werkt t pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:29
SinergyX schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:42:
[...]

Uiteraard. >:)

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Wat heb ik een gruwelijke hekel aan Brands Hatch en Open Wheel klassiekers....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Phusebox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:19:
Zeker in de regen zijn die wagens een hel om mee te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:19:
Succes ermee dan; net met mijn jaren '50 F1 auto de Nordschleife mogen rijden. In het zonnetje, gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:36:
[...]

Succes ermee dan; net met mijn jaren '50 F1 auto de Nordschleife mogen rijden. In het zonnetje, gelukkig...
Zonder stuur is dat gewoon echt niet leuk... En ik haat Brands Hatch echt met elke auto. Net als de Nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik speel ook nog met de Elite controller (pc) door de negatieve berichten nog maar niet mijn tx aangesloten.

Zag hier een reactie over de steering die op normaal moet staan voor controller dat stond bij mij nog op simulatie, zag dat ook de abs nog aan stond :s vandaar die verdomd lange remweg!

Kan eindelijk wat lekkere races rijden zonder dat ik de neiging heb om mijn controller richting het ISS te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
schumi1986 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:01:
Ik speel ook nog met de Elite controller (pc) door de negatieve berichten nog maar niet mijn tx aangesloten.

Zag hier een reactie over de steering die op normaal moet staan voor controller dat stond bij mij nog op simulatie, zag dat ook de abs nog aan stond :s vandaar die verdomd lange remweg!

Kan eindelijk wat lekkere races rijden zonder dat ik de neiging heb om mijn controller richting het ISS te gooien.
Remweg met ABS is inderdaad belachelijk. Niet te doen gewoon.

Simulation of Normal kan beide met controller vind ik. Normal is wat makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
schumi1986 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:01:

Lol, dat is een end :+
Ik had het zelf ook nog niet gedaan maar las dat @MAX3400 de instellingen van de deadzones had veranderd naar 5-95. Zelf vandaag ook gedaan, dat merk je serieus met sturen, dat wat directer. Heerlijk. Steering op normal.

Merk gewoon dat ik zit te wachten op een dag vrij om eens goed langs te spelen haha. Nu in de nacht is het slapen, opstaan, sporten, koken, eten, uurtje spelen en weer werken. Niet echt ideaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Omdat ik veel te vroeg wakker was vanmorgen wilde ik vast een begin maken met een volgend kampioenschap,echter toen ik de game wilde starten (op de X1) werd ik iedere keer weer direct na het 1e startscherm teruggegooid naar het dashboard. Inmiddels heb ik de game verplaatst van de externe hdd naar de interne hdd en nu start de game wel weer gewoon op. Is er op de Xbox een manier om de data te controleren,of moet ik ,als het weer gebeurt de game opnieuw downloaden?
Ik heb ook geen foutmelding gekregen. :?

Vandaag of morgen de game maar weer terugzetten op de externe hdd en kijken wat er dan gebeurt, nu eerst maar aan het werk.

Uiteindelijk de game even op de pc gespeeld en moet zeggen op een paar haperingen na draaide hij zeer behoorlijk, ik heb niets aan de grafische instellingen veranderd

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wazig, hier ook een error bij opstarten; nu data naar interne HDD aan he verplaatsen.

Ah: https://twitter.com/Forza...status/916146098820890624

Game werkt wel als je je Xbox in offline mode gooit.

[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 06-10-2017 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 10:48
Zelfde probleem hier. Dacht eerst dat het aan mij lag maar heb dit op mijn beide xboxen. Gelukkig lees ik hier dat er meer mensen problemen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Dan valt het gelukkig allemaal wel mee,ik was bang dat ik de game opnieuw zou moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Vandaag paar keer proberen opstarten op Xbox One en vlieg meteen terug naar dashboard. Nu verwijderd en herinstalleren, hopelijk werkt het dan terug. Spel stond bij mij overigens al op de interne hdd.

[ Voor 14% gewijzigd door lapino op 06-10-2017 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Game werkt hier ook niet.

Edit. Na 3x proberen en 2x XBONE rebooten wel.

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 06-10-2017 07:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Om het wat makkelijker te maken heb ik mijn gamertag veranderd naar: Mavi1986

kan dat aangepast worden in de startpost? :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Splitscreen voor gevorderden... 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d2zFf14mIqOaUdvC7XSiOk9t/medium.jpg
Links @timmie271 , rechts @MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
haha cool! zo kan het ook :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:12:

[afbeelding]
Aardig veranderd :)

Alles goed?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Format-C schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:19:
Game werkt hier ook niet.

Edit. Na 3x proberen en 2x XBONE rebooten wel.
Ik heb nu meerdere keren de hele XBOX gereboot en het spel opnieuw gestart. Hij werkt echter nog niet. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes91 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Ik heb nu meerdere keren de hele XBOX gereboot en het spel opnieuw gestart. Hij werkt echter nog niet. Meer mensen met dit probleem?
Nu niet meer. Sterker nog; ik zit met 2 Xboxen tegelijk online ingelogd met 2 gamertags.

Wat je even kan proberen; zet je One aan, sign in, daarna in Network voor Offline kiezen, minuut wachten, Online kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik kwam 16 punten tekort voor tier 12, maar zie nu dat ik die 75K cr gewoon kan redeemen zodra ik lvl 12 ben.
Nu lekker weekend,alleen de rest van de dag weg, dan morgen maar een tijd gaan spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Wat een ongelofelijk slechte AI zeg, zo slecht heb ik het nog nooit in een Forza gezien.

Lijkt wel of dat ze de driveatars van Horizon gekopieerd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Het kan helpen de aggresie van de drivatars op wel of niet op aggresief te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:53
MAX3400 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:12:

[afbeelding]
Nice, geef je Timmie nu spoedles racen ?

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Het is helemaal niet voor Timmie jongens hij probeert de agapornis zijn dwergpapegaai te leren racen voor de de online league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Cuqebaqer schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:30:
Het kan helpen de aggresie van de drivatars op wel of niet op aggresief te zetten.
Ik merk weinig verschil tussen de 2 opties...ze blijven tenenkrommend slecht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaaf mensen online racen? Voor de fun beetje random cars/tracks?

Join mijn party maar na 19:00!!! Free for all 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Pffrt, dan ben ik net thuis man. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:59:
Vanaaf mensen online racen? Voor de fun beetje random cars/tracks?

Join mijn party maar na 19:00!!! Free for all 😂😂
Ik zou zeggen...have fun, ik ben niet thuis dus kan niet meerijden.

Wie moet ik een dm sturen om aan de lijst toegevoegd te worden in de topicstart, aan jou of timmie?

Morgenochtend bijtijds weer thuis ,dus dan moet ik de gemiste tijd van vandaag maar inhalen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Drie vragen:
• Hoe kan ik snel een auto testrijden zonder dat ik daarvoor 'Free Play' moet starten?
• Hoe kan ik zien wat voor een effect (positief/negatief) een upgrade heeft op de auto?
• Is het spel bij jullie ook zo donker bij een race in de avond/nacht? Alles brightness instellingen staan goed en onnodige beeldopties op de tv staan uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
1) Nee/niet gevonden. Je kunt volgens mij wel veel afstellen tijdens het rijden/zonder track te reloaden.
2) Ligt eraan wat je wilt weten. Je ziet het verschil in performance rating, je ziet bij engine mods vermogen/koppel in beeld, je ziet bij bijv. transmission dingen hoeveel het scheelt in tijd om te schakelen. Je ziet hoeveel gewicht iets scheelt. Zo nog een paar dingen.
3) alles is relatief, wat ik donker vind vindt jij misschien niet donker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:24
Yonix schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:04:
• Is het spel bij jullie ook zo donker bij een race in de avond/nacht? Alles brightness instellingen staan goed en onnodige beeldopties op de tv staan uit.
Je rijdt toch niet toevallig met een IMSA, Nascar of F1 he? :o

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Richard117 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:50:
[...]

Je rijdt toch niet toevallig met een IMSA, Nascar of F1 he? :o
Nee, dat niet. :P Zit nu in de 'Hot Hatch Cup'. Afschuwelijk! Niet mijn kampioenschap. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:14:
Synchen de Forza 7 Achievements bij jullie ook niet naar Forza Rewards? De andere punten als "Cars owned", "Days played" en dergelijke zijn wel gesynchroniseerd maar de Achievements staan nog op 0/1000.
Forza Rewards lijkt nu helemaal stuque. Nog steeds gegevens van zo'n drie dagen geleden. Normaal was het binnen één, maximaal twee dagen toch allemaal wel verrekend en bijgewerkt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
FeaR schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Forza Rewards lijkt nu helemaal stuque. Nog steeds gegevens van zo'n drie dagen geleden. Normaal was het binnen één, maximaal twee dagen toch allemaal wel verrekend en bijgewerkt.
Is meestal een probleem in het begin. Was ook zo bij horizon 3 in het begin. Trekt wel weer bij..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Vanochtend mijn Rewards kunnen ophalen en alles was bijgewerkt. Lijkt wel random wannneer ze data verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

MAX3400 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:47:
[...]
Vanochtend mijn Rewards kunnen ophalen en alles was bijgewerkt. Lijkt wel random wannneer ze data verwerken
Aan de ene kant wel jammer dat het hier niet is. Ik mis nog 132 punten voor het volgende TIER. Punten die ik dus met gemak heb gehaald maar niet bij zijn geschreven en dus ook geen hogere beloning deze week. Aan de andere kant zit ik redelijk goed in de credits dus soit.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik vind het chill om wat te luisteren als ik aan het race ben in forza7. Maar ik kan het geluid niet zachter zetten (pc versie). Hij staat al op ze'n laagst maar het geluid is nog steeds best hard! Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Bij mij op de pc geen enkel probleem met het geluid. Heb wel een paar sliderd omlaag moeten doen niet alleen de master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
FeaR schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:00:
[...]

Aan de ene kant wel jammer dat het hier niet is. Ik mis nog 132 punten voor het volgende TIER. Punten die ik dus met gemak heb gehaald maar niet bij zijn geschreven en dus ook geen hogere beloning deze week. Aan de andere kant zit ik redelijk goed in de credits dus soit.
Zodra je een tier omhoog gaat kan je de xtra credits tussendoor redeemen. Als beloning krijg je dus eenmalig met terugwerkende kracht de extra cr van de week ervoor. Moet je nu maar even kijken bij de rewards pagina...daar staat bij mij nu 75K klaar met de melding expires in 7 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Was er al een Discord server gemaakt? Anders kan ik er wel eentje maken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Ben er nog niet aan toe gekomen sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
my god... net 2,5 uur achter m'n TMX gezeten om die Bounty Hunter te doen: uiteindelijk 0,2 seconden sneller dan de pro driver. Wel gereden met de 'stock' indycar, zonder tune....heb er zelf een, maar heb nog last van de bug waardoor ik in rivals geen eigen auto's kan gebruiken :(

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:54
Serieuze graphics issue bij een race op Bathurst in de Dominator klasse. In ronde 3 (nooit in ronde 1 of 2 verdwijnen de textures van de baan, net na die snelle s bocht voordat je naar beneden gaat (the esses/ the dipper). Nu 2 keer gebeurd, ook na herstart pc. Maakt het onspeelbaar; je ziet de track niet meer.

Dacht eerst aan een probleem met mijn videokaart, maar het is alleen op die track. Iemand anders dit ook tegengekomen?

Speel op de pc, 6700K, GTX 1080, 16 gig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Hoe zit dat overigens met die SP punten (of hoe ze ook heten). Ik heb al een paar keer een bepaalde race met 4 of 5 wedstrijden erin gewonnen, telkens 1e plaats, en toch krijg ik geen blauwe V om aan te duiden dat ik die heb voltooid, omdat ik enkele punten te kort heb. Heel vaak is dat echt nét te kort, bijvoorbeeld 1475pt van de 1500 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
lapino schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:00:
Hoe zit dat overigens met die SP punten (of hoe ze ook heten). Ik heb al een paar keer een bepaalde race met 4 of 5 wedstrijden erin gewonnen, telkens 1e plaats, en toch krijg ik geen blauwe V om aan te duiden dat ik die heb voltooid, omdat ik enkele punten te kort heb. Heel vaak is dat echt nét te kort, bijvoorbeeld 1475pt van de 1500 nodig.
Die komt er pas als je alle races hebt gewonnen, het vervelende is wel dat je niet achteraf die races apart kan inhalen. Je moet dan de hele serie weer opnieuw rijden...en allemaal winnen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
MariusV schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:31:
Serieuze graphics issue bij een race op Bathurst in de Dominator klasse. In ronde 3 (nooit in ronde 1 of 2 verdwijnen de textures van de baan, net na die snelle s bocht voordat je naar beneden gaat (the esses/ the dipper). Nu 2 keer gebeurd, ook na herstart pc. Maakt het onspeelbaar; je ziet de track niet meer.

Dacht eerst aan een probleem met mijn videokaart, maar het is alleen op die track. Iemand anders dit ook tegengekomen?

Ja dat heb ik ook een paar keer gehad al. Compleet random ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
MariusV schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:31:

Ik heb dit ook op 1 baan gehad, weet alleen niet meer welke. Zou best kunnen.
Wel gewoon afgereden, heb braking lines aan staan, die zag ik wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Ik heb het nu op Bathurst en Indianapolis gehad. Meestal werk pauzeren maar op Bathurst niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:54
Ah, dan ben ik niet de enige. Graka hoeft nog niet de kliko in dan😉

Ook xbox eigenaren die dit probleem hebben of alleen pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ik speel op de xbox maar ben het nog niet tegengekomen.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 22:43
Heb ik ook een keer op bathurst gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn pc only issues, op xbox speelt het vlekkeloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Van reddit:
Rivals > Featured Events > Launch Bounty Hunter

Set any time for a 2016 Chevrolet Camaro SS

Beat the celeb for a 1977 Holden Torana Forza Edition (1:47.530 currently)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:46:
Van reddit:
Rivals > Featured Events > Launch Bounty Hunter

Set any time for a 2016 Chevrolet Camaro SS

Beat the celeb for a 1977 Holden Torana Forza Edition (1:47.530 currently)
Klopt, al even live. Ik snap alleen niet hoe ik nou zijn huidige tijd kan volgen. Heb m toegevoegd als 'vriend' maar kan alleen algemene leaderboard tevoorschijn toveren. Vind m dan maar eens terug als je geen idee hebt wat zijn tijd is :'(

Maar voor nu een 1:46:xxx neergezet, dus voorlopig zit ik nog wel aan de goede kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:53
Ik kom voorlopig nog een halve seconde tekort op de tijd, krijg er continue net niet alles goed uitgeperst. Ik weet waar de fouten zitten maar wanneer ik die goed doe ga ik ergens anders weer fout. heeft me ook 10 rondjes gekost om een cleane 1:48 te rijden.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jeetje, soms voelt het echt alsof ik op een ijsbaan rijdt. :S Daarnet ook weer met een Porsche 918 op The Americanas; het ding wil gewoon in elke bocht rechtdoor. Er is geen grip.

Ik heb ABS en TCS aan en ga echt niet elke bocht vol op mijn rem of op het gas bij het uitrijden. Wat doe ik fout? Welke assists zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Elke bocht rechtdoor klinkt juist als teveel grip/onderstuur.
Je kunt de tuning aanpassen zodat je wat minder onderstuur/meer overstuur hebt.

4wd auto's heb ik overigens de neiging als rallywagens te rijden, assists off, handbrake turns enzo
daarbij pas ik differentieel wat aan, zodat ie wat meer overstuur heeft.
Ieder rondje weer een glimlach op m'n gezicht. En nee, niet de snelste rondetijden.

[ Voor 4% gewijzigd door defusion op 08-10-2017 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Yonix schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:21:
Jeetje, soms voelt het echt alsof ik op een ijsbaan rijdt. :S Daarnet ook weer met een Porsche 918 op The Americanas; het ding wil gewoon in elke bocht rechtdoor. Er is geen grip.

Ik heb ABS en TCS aan en ga echt niet elke bocht vol op mijn rem of op het gas bij het uitrijden. Wat doe ik fout? Welke assists zie ik over het hoofd?
Geloof me, zet ABS uit!

Kwam er van de week achter dat bij mij ABS nog aan stond (rij in elke racegame zonder)

De remweg is serieus 2x zo kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
schumi1986 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Geloof me, zet ABS uit!

Kwam er van de week achter dat bij mij ABS nog aan stond (rij in elke racegame zonder)

Thanks for the tip. Ik ga straks eens kijken! 😎

Met wat voor een assists spelen jullie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Is het een keer de AI niet die er voor zorgt dat je helemaal de moeder gebeukt wordt zodat de eerste auto niet in te halen valt dan zorgt forza er wel voor dat het hele asfalt verdwijnt @ bathurst

Ik begin gruwelijk spijt te krijgen van mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

defusion schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:40:
Elke bocht rechtdoor klinkt juist als teveel grip/onderstuur.
Je kunt de tuning aanpassen zodat je wat minder onderstuur/meer overstuur hebt.

4wd auto's heb ik overigens de neiging als rallywagens te rijden, assists off, handbrake turns enzo
daarbij pas ik differentieel wat aan, zodat ie wat meer overstuur heeft.
Ieder rondje weer een glimlach op m'n gezicht. En nee, niet de snelste rondetijden.
Neiging heb ik ook altijd in forza, beetje driften etc, gister met Nascar op Watkins Glen. Eerste drift bij die "180 graden" doordraaier was niet bewust :D.

schumi1986 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

Geloof me, zet ABS uit!

Eens proberen zo. Rij meestal met ABS aan omdat ik geen zin heb aan alle auto's te wennen om zo mijn remmen niet op te fucken. Rij voor de rest met alles uit.
Rij overigens voornamelijk met controller omdat ik te lui ben mijn stuur aan te sluiten :D.

[ Voor 26% gewijzigd door Tortelli op 08-10-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9zGkfIv.jpg

Josef Newgarden staat voorlopig nog op 1:47.530 (alleen te zien in de world lijst natuurlijk)

Verder rijd ik zelf met alles uit behalve TC bij dingen als de indycars e.d.
Altijd met full auto schakel bak ivm controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
.

[ Voor 99% gewijzigd door schumi1986 op 08-10-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Yonix schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

Ik heb de ideale lijn met remmen aanstaan, en kan terug spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Yonix schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

Alles uit. Alleen braking-line. Schakelen zonder clutch. AI op Pro/Unbeatable

Gewoon gas geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
@Yonix @Mu.siQ
Alles uit. Geen braking-line. Schakelen met clutch. AI op
Pro/Unbeatable

Gewoon nog meer gas geven >:)

GT is drdreey1976
Voeg me gerust toe, leuk voor Rivals en/of MP.

Cu on track :)F

[ Voor 25% gewijzigd door dr_dreey op 08-10-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dr_dreey jij kent de circuits dan wel erg goed of niet?
ik heb altijd wel de lines aan staan, niet dat ik er altijd op ga rijden ofzo, maar is toch fijn als referentiepunt voor als je per ongeluk te laat gaat remmen :P kijk jij naar de bordjes om je rempunt te bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Forza 7 vandaag op firstlook gespeeld in 4k HDR. Echt ziek mooi.
Alleen kan je forza nu gewoon op de pc kopen of alleen in ultimate edition van 100 euro?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Hier ook alles uit, AI op Pro/unbeatable

Rewind aan vanwege die bedroevende AI.

Ik erger mij zo erg aan de AI dat ik eigenlijk nog geen moment van forza heb kunnen genieten.

- Sommige circuits zijn echt een drama door de AI o.a Monza ( 1e chicane) en bathurst (smal)
- Remmen IN de bochten
- Remmen uitkomen bocht
- AI houd totaal geen rekening met je.

Mocht die 911 gt2 cover car in het echt trouwens precies het zelfde rijden dan zou ik mijn Vespa er nog niet eens voor ruilen.

Turn 10 heeft het upgraden van de auto's trouwens totaal verkloot aangezien de auto homologeren Altijd een beter resultaat geeft. WAAROM? 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door schumi1986 op 08-10-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
@possimpible
Meeste full banen in FM ken ik wel idd, de een beter dan de ander. Maar alle club en national varianten ken ik ook niet uit m'n hoofd hoor. Kwestie van referentie punten bepalen voor aanremmen idd, borden waar kan en als die er niet zijn andere referentie punten zoals vlaggen, bomen of whatever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Echt de gast die de Polaris ATV klasse heeft bedacht moeten ze echt lynchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Poulusma schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:52:
[...]

Ik heb de ideale lijn met remmen aanstaan, en kan terug spoelen.
Ook schakelen zonder koppeling. AI op pro/expert, nog niet zoveel tijd gehad om te racen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
@schumi1986 Inderdaad, AI is dramatisch, houden totaal geen rekening met je en houden keihard hun lijn. Dat is erg jammer. Had liever 300 auto's ipv 700 als daar betere AI voor terug was gekomen. Lijkt me waardevollere toevoeging :)
Serieus, is dit zo moeilijk te coden? F1 2017 doet dit way beter (en ook nog steeds niet perfect, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Net kreeg ik Virginia circuit voorgeschoteld, de combinatie van K*t circuit, regen en de 911 GT2 Rs zorgde ervoor dat ik de AI van unbeatable naar zeer kundig verlaagde, het viel mij direct op dat de AI daar veel beter is.

Als de standaard race afstand met AI op Pro of Unbeatable ingesteld staat dan MOET je als een gek door het veld heen beuken anders kom je ronden te kort om 1e te worden, aangezien Forza het weggedrag van spelers gebruikt voor de Ai kan dit dan de oorzaak dan zijn waarom op hogere moeilijkheidsgraad de AI zo ontzettend onsportief is?

Ik vraag mij dan ook echt af of het iemand gelukt is om AL zijn gereden races 1e te worden op moeilijkheidsgraad Unbeatable met de standaard raceafstand?

De Ai zit namelijk zo erg te blokken en te beuken dat op sommige circuits nummer 1 en 2 al zo ver weg zijn, ik die niet meer kan bijhalen met nog 1 a 1,5 ronde te gaan.
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste