alle begrip, ik volg ze al sinds ik als klein jochie de power unlimited bij de bruna ging halenMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:47:
[...]
Vind je het heeel erg als ik al stopte met nadenken toen ik gamekings in de url zag staan? Reviewers die als een stel hitsige ezels achter boothbabes aanrennen, neem ik niet zo heel serieus, zeg maar 🙄
Weet je dit nog:Een paar jaar geleden zou Zelda exclusief worden aangekondigd tijdens de Microsoft persconferentie .Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:51:
[...]
alle begrip, ik volg ze al sinds ik als klein jochie de power unlimited bij de bruna ging halenCheck hun reviews altijd wel ff

Sinds Forza 5 is er helaas veel veranderd, Forza 6 wel gekocht maar nauwelijks gespeeld.
Wat is nu eigenlijk het doen van die events in een kampioenschap? Alleen genoeg seriepunten halen om ervoor te zorgen dat je door kunt naar het volgende kampioenschap?
Heb nu 2 events completed, 1x 3e overall en 1x 2e overall, dit omdat ik door het hele veld heen moet en de AI die 1e en 2e staat starten elke race vooraan.
In forza 5 werd je beloond als je een event als 1e eindigde door een gouden medaille maar in forza 7 levert dat niets meer op?
Wat is nu eigenlijk het doen van die events in een kampioenschap? Alleen genoeg seriepunten halen om ervoor te zorgen dat je door kunt naar het volgende kampioenschap?
Heb nu 2 events completed, 1x 3e overall en 1x 2e overall, dit omdat ik door het hele veld heen moet en de AI die 1e en 2e staat starten elke race vooraan.
In forza 5 werd je beloond als je een event als 1e eindigde door een gouden medaille maar in forza 7 levert dat niets meer op?
In forza 7 werkt het eigenlijk een beetje hetzelfde als in horizon 3. In dit geval hoef je alleen maar 1e te worden..schumi1986 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:18:
Sinds Forza 5 is er helaas veel veranderd, Forza 6 wel gekocht maar nauwelijks gespeeld.
Je moet een bepaald aantal punten halen om verder te kunnen. En daarnaast moet je alle punten halen wil je die kampioenschap helemaal voltooien.
Zelf vind ik het een stuk leuker dan FM6 (waar ik ook nog steeds mee bezig ben...)
Gamertag: timmie271
Kan je zeggen werkt wel echt. Net 79 rewards gehad en een forza edition auto.Rub3s schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:49:
Alleen voor de mensen die lui zijn en/of bang zijn dat Turn10 ons straks financieel compleet gaat uitknijpen met die lootboxen:
(manier om snel auto's in je garage te krijgen)
Maar nadeel bij mij was dat erna op pc mn performance van de game zwaar bagger was... Hoop dat met een reboot oplost maar mis ineens 20fps en waar ik voorheen 60fps locked draaide ia dat nu lage 40..
Ah nu na 2e kéer crashde de hele pc bij redeemen.. dus ja het is niet zonder gevolgen haha. Athans je game kan crashen thats it.
[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2017 14:34 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Race spoiler
spoiler:
Holy crap!!! De eerste endurance in het eerste kampioenschap. Heb nu echt pijn aan mijn poten; 8 rondjes Nordschleife in de Honda WTCC.
Het viel me allszins mee op Pro; tegenstanders flink zoek gereden en ook de R-wagens tot halverwege lap3 achter me weten te houden.
Het viel me allszins mee op Pro; tegenstanders flink zoek gereden en ook de R-wagens tot halverwege lap3 achter me weten te houden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik denk dat ze los gaan als de Xbox One X in de winkel staat.jori040 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:12:
Moet wel zeggen dat Microsoft verdomd weinig aan Pr doet voor hun exclusieve Forza.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Hebben jullie de controller deadzones ook weer aangepast net zoals in 6?
Edit... En dat camera shake gebeuren? Ben nog niet thuis.. . Pffff. Nog n half uur.
Dit is voor mij de énige game die ertoe doet... forza.... Beter bestaat niet imho.
En nu helemaal..
Met Mugello en Suzuka....
Dat wordt weer honderden uren genieten.
Edit... En dat camera shake gebeuren? Ben nog niet thuis.. . Pffff. Nog n half uur.
Dit is voor mij de énige game die ertoe doet... forza.... Beter bestaat niet imho.
En nu helemaal..
Met Mugello en Suzuka....
[ Voor 75% gewijzigd door Format-C op 03-10-2017 15:45 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Fijn wagentje hé ?!MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:19:
Race spoiler
spoiler:Holy crap!!! De eerste endurance in het eerste kampioenschap. Heb nu echt pijn aan mijn poten; 8 rondjes Nordschleife in de Honda WTCC.
Kan jij bij die Device 39 wel deadzone steering aanpassen? Ik krijg wel wat advanced opties (accel/brake/clutch) maar geen steering deadzone optie, dus op PC racen kan ik nog niet, terwijl de demo daar juist wel goed in werkte.Solictice schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:29:
Nou, zoveel frustratie levert het bij mij niet op. Ik gebruik een Driving Force GT, maar dat gaat best prima. Ik weet niet hoe het online is, maar ik had eigenlijk alleen moeite met de jaren 60 Formule 1 wagens.
Mijn stuur wordt overigens ook herkent als device 39, maar heb wel gewoon alle settings?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Miste een beetje meer top in 6 maar dat heb je wel vaker met dit soort wagens. Wel eentje om vaker mee te rijden als dat kan 😜
Klopt.MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:05:
[...]
Miste een beetje meer top in 6 maar dat heb je wel vaker met dit soort wagens. Wel eentje om vaker mee te rijden als dat kan 😜
Uiteindlijk kies/koos ik de Honda boven de BMW #5 eBay Motors 125i M Sport.
Heb werkelijk geen idee wat er nog meer in die klasse zit. Ach, aangezien we toch 700 auto's moeten verzamelen voor een achievement (sommige mensen), dan komen de leuke/andere modellen vanzelf wel aan de beurt.jori040 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:16:
[...]
Klopt.
Uiteindlijk kies/koos ik de Honda boven de BMW #5 eBay Motors 125i M Sport.
/edit: kom er net weer eens achter dat de Forza Rewards niet updaten. Zou een sloot meer punten moeten hebben maar al 2 dagen staat het op hetzelfde te hikken.

/edit2: en terwijl ik dit tik loopt FM7 vast op de One... Goed bezig; zo komen we natuurlijk nooooit aan het eind van de championships.
[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2017 16:38 ]
Die punten lijken sowieso niet te kloppen. Bij mij staat er dat ik 30 punten heb voor unique mods used. Ik heb nog geen één mod gebruikt. Ik heb niet eens mods, ik had alles meteen verkocht.MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:35:
[...]
Heb werkelijk geen idee wat er nog meer in die klasse zit. Ach, aangezien we toch 700 auto's moeten verzamelen voor een achievement (sommige mensen), dan komen de leuke/andere modellen vanzelf wel aan de beurt.
/edit: kom er net weer eens achter dat de Forza Rewards niet updaten. Zou een sloot meer punten moeten hebben maar al 2 dagen staat het op hetzelfde te hikken.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
XBox One hier en het werkt hier ook (nog). Net drie keer uitgevoerd en de eerste en tweede keer 8 Rewards gehad, de derde keer slechts één. Geld schiet hier alleen niet op, ik neem telkens de aangeboden auto'sv8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:25:
[...]
Kan je zeggen werkt wel echt. Net 79 rewards gehad en een forza edition auto.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb ff gekeken, maar bij mij staat hij nu op "layout 39: Custom Controller 3". En heb gewoon alle deadzones, ook steering.SinergyX schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:59:
[...]
Kan jij bij die Device 39 wel deadzone steering aanpassen? Ik krijg wel wat advanced opties (accel/brake/clutch) maar geen steering deadzone optie, dus op PC racen kan ik nog niet, terwijl de demo daar juist wel goed in werkte.
Dat was mn favoriete onderdeel!!!!! Al jaren!
Omg. Dit is niet leuk zeg.. ..
[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 03-10-2017 18:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hey release day. Ik ben er weer klaar mee 😀
Toch vier uur volgehouden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik had je eigenlijk na 5 minuten al verwacht met een mening... 😋Phusebox schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:18:
Hey release day. Ik ben er weer klaar mee 😀
Even serieus; je hebt 4 uur gespeeld dus er zijn vast dingen die jou wel zijn bevallen? Zo ja, welke?
De optie om het spel af te sluitenMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:27:
[...]
Even serieus; je hebt 4 uur gespeeld dus er zijn vast dingen die jou wel zijn bevallen? Zo ja, welke?
Trap er altijd weer in hè die marketing. Dynamisch weer... Haha. Grappige jongens daar bij Turn 10.MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:27:
[...]
Ik had je eigenlijk na 5 minuten al verwacht met een mening... 😋
Het is gewoon CoD op wielen. Geen vernieuwing en elk jaar weer gebroken beloftes.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 03-10-2017 18:41 ]
Iets wat me nu al sinds fm2 irriteert is het gebrek aan realistische turboboost.
Net ook rij met een r34 gtr. 600+ kw dus zeg hoge 800pk.
Met 2.7 bar boost. Dat is echt heel wat zeg maar.
Maar als je dan wegrijd op de koppeling en je draait zeg 1400rpm, en je geeft volgas dan heefr ie meteen zijn pks. Meteen zijn nms en meteen fullboost.
Ik weet nog heel goed forza 1. Veilside supra met 1200pk geloof ik, ding haalde pas fullboost in 3e versnelling. Okee dat is misschien weer overdreven maar alsnog veel beter dan dezw instaboost.
Nu brengt het volledig opfokken van je motor ook geen enkele nadeel wat je in het echt wel zou hebben. Een 1000pk big single turbo r34 heeft zoveel turbolag dat je er op een klein circuit heel veel problemen mee zou krijgen. Maar hier is het instaboost en gaan..
Ja er zijn antilag enz in het echt voor maar dat zit ook niet in deze game.
Jammer en doet me forza 1 gigantisch missen
Maar als je dan wegrijd op de koppeling en je draait zeg 1400rpm, en je geeft volgas dan heefr ie meteen zijn pks. Meteen zijn nms en meteen fullboost.
Ik weet nog heel goed forza 1. Veilside supra met 1200pk geloof ik, ding haalde pas fullboost in 3e versnelling. Okee dat is misschien weer overdreven maar alsnog veel beter dan dezw instaboost.
Nu brengt het volledig opfokken van je motor ook geen enkele nadeel wat je in het echt wel zou hebben. Een 1000pk big single turbo r34 heeft zoveel turbolag dat je er op een klein circuit heel veel problemen mee zou krijgen. Maar hier is het instaboost en gaan..
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2017 18:42 ]
Help me ff, bij welke kampioenschap is dat een optie? De eerste endurance was/is voor mij spa? Ik vind de endurance namelijk wel gaaf. Een auto leren kennenMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:19:
Race spoiler
spoiler:Holy crap!!! De eerste endurance in het eerste kampioenschap. Heb nu echt pijn aan mijn poten; 8 rondjes Nordschleife in de Honda WTCC.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je speelt een simcade en geen full on simulator. Lekker je consoles het raam ruit koop een dikke sinulator en ga andere games spelen die niet voor controller gemaakt zijn.v8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:41:
Iets wat me nu al sinds fm2 irriteert is het gebrek aan realistische turboboost.
Er zitten meerdere in de championships waaronder in de eerste. Maar ik zag er net nog een paar interessante voor morgen...Mu.siQ schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:43:
[...]
Help me ff, bij welke kampioenschap is dat een optie? De eerste endurance was/is voor mij spa? Ik vind de endurance namelijk wel gaaf. Een auto leren kennen
spoiler:
300 mijl Sebring & 250 mijl LeMans
Het feit dat die class rivals weg zijn is wel een hele dikke domper zeg. Er zijn gewoon geen time trial leaderboards
Precies 2 tracks waar ik zo'n hekel aan heb
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah, met leuke wagens leuk om naar uit te kijkenMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:04:
[...]
Er zitten meerdere in de championships waaronder in de eerste. Maar ik zag er net nog een paar interessante voor morgen...
spoiler:300 mijl Sebring & 250 mijl LeMans
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Wat een ontzettend belachelijke reactie...Cuqebaqer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:54:
[...]
Je speelt een simcade en geen full on simulator. Lekker je consoles het raam ruit koop een dikke sinulator en ga andere games spelen die niet voor controller gemaakt zijn.
Dus als forza 1 het wel goed doet en daarna niet meer, dan ligt het aan het feit dat dit geen sim en de rest van je onzin.
Het is gewoon een keuze en niks met sim of arcade.
Denk dat weinig mensen hier forza 1 gespeeld hebben dus hebben ook geen referentie.
Die game deed voor zijn tijd echt heel erg veel goed.
Waaronder de realistische manier hoe turbo boost/boost threshold/turbo lag gesimuleerd werd.
Dat heb ik dus met Nordschleife. Nooit begrepen.SinergyX schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Precies 2 tracks waar ik zo'n hekel aan heb
Zal deels te maken hebben met mijn hersencapaciteit die niet meer dan 20 bochten kan onthouden.
Ik ga het morgen merken; die twee races staan als eerste op de planning... 550 mijl... Zucht... 🤐Mu.siQ schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:16:
[...]
Ah, met leuke wagens leuk om naar uit te kijken
Er hè zo een werkvakantieMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:16:
[...]
Ik ga het morgen merken; die twee races staan als eerste op de planning... 550 mijl... Zucht... 🤐
Hebben ze die test track al gefixed? Ik moet na selecteren van drift namelijk de race reloaden.Rub3s schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:49:
Alleen voor de mensen die lui zijn en/of bang zijn dat Turn10 ons straks financieel compleet gaat uitknijpen met die lootboxen:
(manier om snel auto's in je garage te krijgen)
Is toch wel te doen zo op die testtrack, zit nu op 197 auto's. Maar die betere rewards op hogere car collectorlevels is slap gelul, je krijgt nog steeds maar 50k credits als je niet voor de auto gaat. En ik zie op 14 dezelfde auto's als op lvl 10 voorbij komen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
197 auto's... En verder?Lekker Ventje schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:54:
Is toch wel te doen zo op die testtrack, zit nu op 197 auto's. Maar die betere rewards op hogere car collectorlevels is slap gelul, je krijgt nog steeds maar 50k credits als je niet voor de auto gaat. En ik zie op 14 dezelfde auto's als op lvl 10 voorbij komen.
Toegegeven, ik heb wat meer tijd deze dagen maar heb ongeveer 70% van alle championships gedaan door lekker te racen. Sta nu op bijna 150 auto's en bijna 3 miljoen op de bank.
Wat is de verdere motivatie om zoveel auto's zo snel te verzamelen? Als ik bepaalde uitspraken van T10 mag geloven, kan je beter geld reserveren voor de Specialty Dealer (daar komen unicorn cars, met serienummer) eens in de zoveel tijd te koop.
Korting is max 400.000 op een auto.
En ben nu collection level 22 en driver level 113.
Wel door de rewards glitch. Werkt perfect kreeg net 125 rewards. Heb ruim 5 mil staan en al hoop lootcrates gekocht. Kreeg 1 hele legendarische auto... De alfa 8c... Lekker legendarisch ook..
Wel door de rewards glitch. Werkt perfect kreeg net 125 rewards. Heb ruim 5 mil staan en al hoop lootcrates gekocht. Kreeg 1 hele legendarische auto... De alfa 8c... Lekker legendarisch ook..
ah ok, ik zat net op 400k korting. jammer dat dat niet nog wat verder stijgt.
dan maar wat vaker de 50k cash pakken.
dan maar wat vaker de 50k cash pakken.
Beetje lame die glitch. Hopelijk kunnen ze dat nog recht breien maar zal wel niet. Microsoft heeft al eens eerder mensen gebanned die misbruik van glitches maakten.v8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:14:
Als ik weet dat anderen zo makkelijk hun auto's krijgen heb ik er zelf geen zin meer in om er moeite voor te doen. Jammer dat het plezier van een spel zo kapot gemaakt wordt.
Tja hadden ze maar geen lootboxes en legendary cars in lootboxes enz moeten doen. Normaal ben ik niet van het misbruiken van zulke bugs maare dit keer vinds ik het rechtvaardig.Phusebox schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:36:
[...]
Beetje lame die glitch. Hopelijk kunnen ze dat nog recht breien maar zal wel niet. Microsoft heeft al eens eerder mensen gebanned die misbruik van glitches maakten.
Als ik weet dat anderen zo makkelijk hun auto's krijgen heb ik er zelf geen zin meer in om er moeite voor te doen. Jammer dat het plezier van een spel zo kapot gemaakt wordt.
Ik zie het als de vip bonus die ze consumable gemaakt hebben wat belachelijk is, dus fixed het voor me.
Damn. Die glitch van Rewards is hit and miss hoe veel je er krijgt. Soms enkele soms tientallen "spins". Maar heb je Driver Level 113 gehaald door telkens voor 7500XP met de RAM de Test Track te rijden?v8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:14:

Pff echt ridicuul dit. Hoop dat ze de banhamer weer eens van stal halen. Niet persoonlijk bedoeld maar het vergalt de hele game.
Je bedoelt hoop dat ze de game eens wat meer testen. Elke forza game launched met een money/xp glitch.Phusebox schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:51:
Pff echt ridicuul dit. Hoop dat ze de banhamer weer eens van stal halen. Niet persoonlijk bedoeld maar het vergalt de hele game.
Is gewoon de game spelen alleen hij crashed dan en ineena heb je een hoop rewards.
Wordt niet gehacked niet gecheat nee gewoon simpel een race starten met een setting. Deze rijden dan restarten en settings veranderen en uitrijden en weer restarten en boem.game crashed en je krijgt rewards.
Als ze hiervoor mensen gaan bannen dan zijn ze echt heel triest. Moeten ze maar meer hun game testen.
Ja een groot deel van mn level wel ja. Maar heb ook aardig wat geraced.FeaR schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
Damn. Die glitch van Rewards is hit and miss hoe veel je er krijgt. Soms enkele soms tientallen "spins". Maar heb je Driver Level 113 gehaald door telkens voor 7500XP met de RAM de Test Track te rijden?
[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2017 22:00 ]
Doe niet zo hypocriet man, ik heb die test nu 3x gedaan, bij mij crashed er helemaal niets.v8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:56:
[...]
Je bedoelt hoop dat ze de game eens wat meer testen. Elke forza game launched met een money/xp glitch.
Is gewoon de game spelen alleen hij crashed dan en ineena heb je een hoop rewards.
Wordt niet gehacked niet gecheat nee gewoon simpel een race starten met een setting. Deze rijden dan restarten en settings veranderen en uitrijden en weer restarten en boem.game crashed en je krijgt rewards.
Als ze hiervoor mensen gaan bannen dan zijn ze echt heel triest. Moeten ze maar meer hun game testen.
En zelfs als is het een 'bug' door fout testen, meteen maar exploiten?
Als je de game toch geen kloot aan vind, waarom neem je uberhaubt de tijd om glitches te misbruiken voor auto's en andere shit?
... Echtmaare dit keer vinds ik het rechtvaardig.
Doet me denken aan die GOW4 gasten die turret-exploit misbruiken om makkelijker die rainbow outfits te halen, omdat die enkel via boxes te krijgen waren. En dan heb je geen rainbow outfit, ga je dan dood ofzo? Of hoor je er niet meer bij? Ik zal bar weinig van die 'super exclusive' auto's missen.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2017 22:03 ]
Precies omdat ik al snel de game saai vind worden zorgt deze manier ervoor dat ik komende weken lekker kan doen wat ik wil.SinergyX schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:00:
[...]
Doe niet zo hypocriet man, ik heb die test nu 3x gedaan, bij mij crashed er helemaal niets.
En zelfs als is het een 'bug' door fout testen, meteen maar exploiten?
Als je de game toch geen kloot aan vind, waarom neem je uberhaubt de tijd om glitches te misbruiken voor auto's en andere shit?
[...]
... Echt
En ja ik vind het nu gewoon prima omdat turn 10 zelf het verkloot met de keuzes die ze maken. Wat jullie ervan vinden zal me verder echt aan mn derrière oxideren. Ik heb nu meer lol met de game dan ervoor im happy.
Ik snap ook niet hoe het zit met de widebody auto's, zijn deze nou echt alleen beschikbaar op FORZA auto's? En zo ja hoe kom je hier aan? Heb voorlopig alleen de M4, m3, GTR en nog wat grappig spul.
Nee er is gewoon een beperkte.lijst met autos die de optie hebben. Bv de silvia en de s13 nissans kunnen ze.mr.DJ95 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:06:
Ik snap ook niet hoe het zit met de widebody auto's, zijn deze nou echt alleen beschikbaar op FORZA auto's? En zo ja hoe kom je hier aan? Heb voorlopig alleen de M4, m3, GTR en nog wat grappig spul.
En zo zijn er nog een paar.
Oké, ik snap dat niet iedereen daar de lol van inziet. Maar als jij je daarmee vermaakt prima tochv8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:56:
[...]
Ja een groot deel van mn level wel ja. Maar heb ook aardig wat geraced.
* FeaR gaat even bedenken wat hij met zijn net gekochte F1 wagen gaat doen. Races kunnen nog niet namelijk. Altijd handig die impulsaankopen

Als ze de basis van FH3 hebben, zou je naar die lijst kunnen zoeken, er zijn wat 19 car lijstjes te vinden, er zouden er 20-25 in moeten zitten.mr.DJ95 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:06:
https://www.reddit.com/r/..._widebody_cars_showcased/
Filmpje met in reacties nog 3-4 auto's.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2017 22:11 ]
De laatste ge MX-5 zou deze ook moeten hebben, staat er echter niet bij, zelde als de mini en masarati... zie ook YouTube: Forza Motorsport 7 ALL WIDEBODY & FORZA EDITION CARSv8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:08:
[...]
Nee er is gewoon een beperkte.lijst met autos die de optie hebben. Bv de silvia en de s13 nissans kunnen ze.
En zo zijn er nog een paar.
Owh wouw ze hebben dus nu zelfs customalisatie opties weggehouden voor lootcrate autos..mr.DJ95 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:10:
[...]
De laatste ge MX-5 zou deze ook moeten hebben, staat er echter niet bij, zelde als de mini en masarati... zie ook YouTube: Forza Motorsport 7 ALL WIDEBODY & FORZA EDITION CARS
Why am i even supprised...
Ik snap ook niet echt de logica achter het hele homologatie verhaal. Is het kopen van onderdelen voor auto's echt alleen voor vrij spelen?
Damn dus ia dit false advertisement ?
Zonde want idd dit zag er sfeervol en gaaf uit qua pitstops. Athans wat ze lieten zien in de video's. Eindresultaat is echt mediocre at best.
[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2017 22:29 ]
Ah shit, krijg alleen maar wacky auto's met die lootcrates.v8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
Owh wouw ze hebben dus nu zelfs customalisatie opties weggehouden voor lootcrate autos..
Why am i even supprised...
same here.. hoop nog op een carriere dingetje op basis van klassen. Ik wil gewoon met een widebody mini over de ring banjeren tegen sportwagens.Rub3s schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:25:
Ik snap ook niet echt de logica achter het hele homologatie verhaal. Is het kopen van onderdelen voor auto's echt alleen voor vrij spelen?
In de basis heeft elke auto een class, muscle car, sport GT, exotic GT, etc. Als je gaat tunen, vervalt deze bracket en gaat hij terug naar A/S/R classes. Heb je bv een race met Sport GT, maar jij had er eentje getuned voor S800, kan je met homologatie dat ding terugzetten naar een Sport GT class (in de basis, stock), maar je behoud wel je tune.Rub3s schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:25:
https://forums.forzamotor...ons-and-Homologation.aspx
Hier staat een behoorlijke uitleg erover.
Gezien de enorme opbouw van die classes, denk ik dat carriere enkel zulke classes gebruikt, ook online verwacht ik wel zulke zaken. Was in FM6 nog bv gewoon een S800 class, maar een WTCC S800 rijd een WRX op S800 compleet zoek, dus daar willen ze meer balans in zien. Of andersom, mijn GTR FE gaat ver over de 340km/h, dat haalt een normale tuned GT3 niet eens, terwijl ze beide R820 zijn.mr.DJ95 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:29:
[...]
same here.. hoop nog op een carriere dingetje op basis van klassen. Ik wil gewoon met een widebody mini over de ring banjeren tegen sportwagens.
Alleen geen idee of er ook open lobbies gaan komen, of uitsluitend zoals in FM6 weer fixed lobbies.
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2017 22:38 ]
Niet dus... Kon ze net weer cashen; 75K inderdaad op Tier12 . Maar, de volgende rewards ter waarde van 500K staan voor vrijdag alweer gepland dus we krijgen nu vaker uitbetaald?v8power67 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:34:
Lees nu dat ze de rewards van fm7 hebben generfed.

Even een observatie; ondanks dat veeeeel erop wijst dat microtransacties naar het spel kunnen komen, tot op heden lees ik voornamelijk aannames en geen waarheden. Net zoals het verhaal hierboven; gisteren moord & brand dat de rewards generfed zouden zijn (al dan niet gestaafd door posts elders op internet), terwijl je dus gewoon 75K extra krijgt deze week (voor dat betreffende Tier) en vrijdag kan ik dus nog eens 500K ophalen.
Het zal wel aan mij liggen maar het ageren op aannames/onwaarheden, doet nou niet echt overkomen voor "beginners" dat FM7 een leuk spel is. Terwijl ik toch me helemaal suf geniet van het racen tot nu toe. Heb er 3500km opzitten in 24H racen (in-game statistieken) en me nog geen seconde verveeld. Integendeel; de career is zo lekker gevarieerd met verschillende auto's, tracks en weersomstandigheden, dat ik fluitend en zonder tegenzin deze week waarschijnlijk de career af zal hebben.
Wat mij betreft 100% fixed lobbies. En dat mag best elke 3 of 4 dagen weer gewisseld worden maar ik vind het helemaal goed als je weet waar je aan toe bent. Ook lobbies waar geen collisions zijn, mogen zo weer terugkeren, wat mij betreft. Kan je tenminste "hotlappen" en zien of je snel genoeg bent/was om uberhaupt de lobby te kunnen winnen als iedereen met collisions netjes had gereden.SinergyX schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:29:
[...]
Alleen geen idee of er ook open lobbies gaan komen, of uitsluitend zoals in FM6 weer fixed lobbies.
Of weekly theme-lobbies. Nu is er de Lamborghini #63 volgens mij en dat is een fijne wagen.
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2017 22:48 ]
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:43:
[...]
Niet dus... Kon ze net weer cashen; 75K inderdaad op Tier12 . Maar, de volgende rewards ter waarde van 500K staan voor vrijdag alweer gepland dus we krijgen nu vaker uitbetaald?
[afbeelding]
Even een observatie; ondanks dat veeeeel erop wijst dat microtransacties naar het spel kunnen komen, tot op heden lees ik voornamelijk aannames en geen waarheden. Net zoals het verhaal hierboven; gisteren moord & brand dat de rewards generfed zouden zijn (al dan niet gestaafd door posts elders op internet), terwijl je dus gewoon 75K extra krijgt deze week (voor dat betreffende Tier) en vrijdag kan ik dus nog eens 500K ophalen.
Het zal wel aan mij liggen maar het ageren op aannames/onwaarheden, doet nou niet echt overkomen voor "beginners" dat FM7 een leuk spel is. Terwijl ik toch me helemaal suf geniet van het racen tot nu toe. Heb er 3500km opzitten in 24H racen (in-game statistieken) en me nog geen seconde verveeld. Integendeel; de career is zo lekker gevarieerd met verschillende auto's, tracks en weersomstandigheden, dat ik fluitend en zonder tegenzin deze week waarschijnlijk de career af zal hebben.
https://www.gtplanet.net/...ransaction-plans-forza-7/Once we confirm that the game economy is balanced and fun for our players out in the wild, we plan to offer Tokens [a real-money currency that works like CR] as a matter of player choice. Some players appreciate using Tokens as a way of gaining immediate access to content that may take many hours to acquire in the normal course of play. There will also be an option within the in-game menu to turn off Tokens entirely.”
En het stond zo op hun site dus was geen rumour of iets. Wie weet hebben ze het terug gedraaid ivm de shitstorm die ze over zich heen kregen.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 03-10-2017 22:50 ]
+
Ik lees goed toch? Ja, er komen micro-transacties. Maar niet als enige manier om verder te komen in het spel. En dat is wel de toonzetting waar sommigen constant over posten/vallen. En dat is ook de toonzetting waarmee "men" T10 probeert af te rekenen.Some players appreciate using Tokens as a way of gaining immediate access to content that may take many hours to acquire in the normal course of play. There will also be an option within the in-game menu to turn off Tokens entirely.”
Nee, dan moet je lekker op Test Track de hele avond op A gaan zitten klikken in de hoop dat je auto A of B krijgt. Besteed dan je vrije tijd nuttig; neem een krantenwijk, krijg wat frisse lucht en die knaken die je daarmee verdient, stop je in FM7 met dezelfde kans op auto A of B.
Eerder ook in dit topic; ja, waar zijn die en die auto? Nou, een groot gedeelte kan je dus gewoon unlocken door het spelletje te spelen zoals het bedoeld is zoals ook vermeld in het gelinkte artikel van GTPlanet. En, zoals ik al eerder postte, door geld te sparen voor de Specialty Dealer.
Begrijp ik het nou niet? Of mis ik echt iets structureels? Ik denk zelfs dat ik door gewoon te racen (ja, overbodig veel vrije tijd) exclusievere auto's heb gekregen dan sommigen hier door te grinden met A of glitches of whatever.
/edit: signing off; lekker tukje doen, morgen weer fris verder GoT'en & racen.
Ghost, absoluutMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:43:
Wat mij betreft 100% fixed lobbies. En dat mag best elke 3 of 4 dagen weer gewisseld worden maar ik vind het helemaal goed als je weet waar je aan toe bent. Ook lobbies waar geen collisions zijn, mogen zo weer terugkeren, wat mij betreft. Kan je tenminste "hotlappen" en zien of je snel genoeg bent/was om uberhaupt de lobby te kunnen winnen als iedereen met collisions netjes had gereden.
Of weekly theme-lobbies. Nu is er de Lamborghini #63 volgens mij en dat is een fijne wagen.
Maar waar komt heel die poeha over die tokens nu opeens weer vandaan? Hebben die mensen geen FM5 en FM6 gespeeld? Tokens zitten er sinds eerste deel op XBO gewoon in om auto's, boosters en zut te kopen.
En in kader doe eens wat leuks, met een S tuned GMC Vandura ovaaltje rijden 50 rondjes
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2017 23:01 ]
SinergyX schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:00:
[...]
Ghost, absoluutGoed, was geen van de P en X ghost, S en A waren mij goed genoeg
![]()
Maar waar komt heel die poeha over die tokens nu opeens weer vandaan? Hebben die mensen geen FM5 en FM6 gespeeld? Tokens zitten er sinds eerste deel op XBO gewoon in om auto's, boosters en zut te kopen.
En in kader doe eens wat leuks, met een S tuned GMC Vandura ovaaltje rijden 50 rondjes
Deze video legt aardig uit. En mist hij nog de vip veranderingen.
Wat is die test track glitch eigenlijk? Snelle manier om levels te stijgen? Hoe werkt dit?
Ik krijg beide glitches niet werkend op de XBO, enige wat werkt is gewoon een solo 30sec race doen die je dan wint, 7.5k exp krijgt en weer opnieuw doen.lapino schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:17:
Wat is die test track glitch eigenlijk? Snelle manier om levels te stijgen? Hoe werkt dit?
Direct hoor ik die stem, Jim kansloos Sterling, leuk maar die droplul heeft zo'n kutstem dat dat echt 10 minuten weggegooid zouden zijn van m'n leven. Die kan janken om alles 'vroeger was het beter' en zit random door te lullen waar je halverwege niet eens weet waar het nu over ging.v8power67 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:03:
[video]
Deze video legt aardig uit. En mist hij nog de vip veranderingen.
Probleem is dat mensen niet gewoon meer kunnen genieten van een game, het is stiekem toch hun game niet helemaal, dus maar gewoon gaan hameren over alles wat in hun ogen allemaal niet meer goed is. At random halve waarheden omzetten tot de grootste crime ooit neerzetten, compleet voorbij wat het is de basis is, een goede racegame.
Dit dus, dit alleen. Ik heb kleine 500km er pas op zitten over bijna 4 uur, maar ik heb heel carriere nog niet eens aangeraakt. Ik race over Spa, Suzuka (F1 dit weekend), straks weer Barthurst, wat centjes bij elkaar halen voor wat GT3 auto's en duik straks enkel nog multiplayer in.MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:43:
[...]
Terwijl ik toch me helemaal suf geniet van het racen tot nu toe. Heb er 3500km opzitten in 24H racen (in-game statistieken) en me nog geen seconde verveeld.
[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2017 23:49 ]
Doe een free run en selecteer daytona oval track. Deze stel je in op 2 laps en 0 ai autos.lapino schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:17:
Dan kies je bij assists de super easy preset(de eerste).
Dan doe je laad de race, en dan start race(letterlijk alleen gasgeven).
Als deze klaar is doe je restart race. Je zal zien je krijgt alleen een podium scherm geen credits en xp.
Dan als weer geladen is doe je race setup en stel je in op time race van 30sec.
Dan bij assists zet je hem op veteran. En start de race.
Dan gewoon timer afwachten en als klaar is weer restart race doen. Nu krijg je een credit scherm en zodra hij naar xp wil crashed de game.
Dan als je opnieuw de game opgestart hebt ga je naar progress scherm en dan bij rewards zie je nu een aantal rewards staan die je kan redeemen.
Zijn gewoon de level up rewards maar dan zonder te levelen. Dus of 50.000 cr of een auto met korting of een outfit.
En heeeeeeeeeeeel soms als je geluk hebt zit er een forza edition bij. Maar echt heel erg soms.
Mogelijk een betere uitleg dit.
Disclaimer: resultaten variëren heel erg. Kreeg een keer 125 rewards en andere keren maar 10 of 11.
Plus mocht ms bannen erop is op eigen risico uiteraard.
Al denk ik niet dat ze dit hard kunnen maken. En ook niet zullen doen. Net als destijds met de horizon 3 drift tap glitch. Werd gepatched meer niet.
[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 04-10-2017 00:29 ]
Haha die pitstops zijn wel in en in triest zeg....
Verder heb ik ook nog niet kunnen ontdekken hoe ik weer en tijd aan kan passen buiten dag/nacht en clear/rain. Geen weather slots of timechange tijdens een free race. Dynamisch weer is dus ook niet waar.
Verder heb ik ook nog niet kunnen ontdekken hoe ik weer en tijd aan kan passen buiten dag/nacht en clear/rain. Geen weather slots of timechange tijdens een free race. Dynamisch weer is dus ook niet waar.
Mmmm, een patch van 255MB op de One; eens even zoeken naar de releasenotes...
Today we released an update for Forza Motorsport 7 to address a number of stability-related issues for players on Windows 10 PCs. This update addresses several additional issues in the game on both PC and Xbox One. These fixes include:
- Fixed numerous livery-related issues, including some liveries applying as paint colors only, liveries not appearing in multiplayer, and game lock-ups when cancelling liveries.
- Fixed an issue where vinyls would not appear in the vinyl editor for players who were creating vinyl groups with HDR enabled.
- Arabic text is no longer reversed in game menus
- Default profile slider settings for wheel users are no longer maxed out
- Benchmark mode on PC now displays the correct minimum FPS
- Framerate now improved in loading with G-Sync enabled.
[ Voor 84% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2017 06:37 ]
Dat lijkt me sterk dat we meer dan 1 keer per week kunnen redeemen, ik zie die 75K wel staan maar kan ze niet redeemen en er staat toch echt expires in 2 days achter.MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 22:43:
[...]
Niet dus... Kon ze net weer cashen; 75K inderdaad op Tier12 . Maar, de volgende rewards ter waarde van 500K staan voor vrijdag alweer gepland dus we krijgen nu vaker uitbetaald?

Gisterenavond weer even gespeeld, maar met long races kan ik net 1 championship rijden en dan is de avond best snel voorbij.
Gelukkig voor sommige is vanaf 9 oktober de demo van de beste racegame ever te spelen,waar helemaal nix op aan te merken valt.
Word dit topic weer wat positiever zonder dat zeiken om te zeiken van sommige.
[ Voor 4% gewijzigd door skreppiedoe op 04-10-2017 07:32 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
@skreppiedoe dan is die 75K toeval voor mij? Het verschil van 425 afgelopen vrijdag tov mijn nieuwe Tier sinds gister?
Ennuh, demo? Volgende week? Mario Kart? 😂 Denk dat je doelt op NFS of Road Rage?
Ennuh, demo? Volgende week? Mario Kart? 😂 Denk dat je doelt op NFS of Road Rage?
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2017 07:23 ]
Gt sportMAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:08:
@skreppiedoe dan is die 75K toeval voor mij? Het verschil van 425 afgelopen vrijdag tov mijn nieuwe Tier sinds gister?
[ Voor 15% gewijzigd door skreppiedoe op 04-10-2017 07:33 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ah, GT Sport... Zegt me niks want PlayStation 😂 Heb eenvoudigweg niet de tijd en eerlijk gezegd niet de centjes om beide consoles te hebben en de racegames te voltooien.skreppiedoe schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:28:
[...]
Gt sporten ik bedoelde met lijkt me sterk dat je vaker kan redeemen, niet dat je die 75K kon redeemen.
Footage ziet er wel goed uit maar die discussie zal de komende weken tot/na de XOX wel oplaaien...
Hmm ik zie niet dat ze glitch hebben gepatched waar veel mensen gebruik van maken, dit verbaast me!MAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 06:35:
Today we released an update for Forza Motorsport 7 to address a number of stability-related issues for players on Windows 10 PCs. This update addresses several additional issues in the game on both PC and Xbox One. These fixes include:
- Fixed numerous livery-related issues, including some liveries applying as paint colors only, liveries not appearing in multiplayer, and game lock-ups when cancelling liveries.
- Fixed an issue where vinyls would not appear in the vinyl editor for players who were creating vinyl groups with HDR enabled.
- Arabic text is no longer reversed in game menus
- Default profile slider settings for wheel users are no longer maxed out
- Benchmark mode on PC now displays the correct minimum FPS
- Framerate now improved in loading with G-Sync enabled.![]()
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zal hier niet te veel woorden vuil maken over GT Sport maar dat daar nu geen SP career in zit blijf ik een kwalijke zaak vinden.Ik hoop dat PD het online goed uitgewerkt heeft voor de Sony boys.
Laatste 2 dagen heel wat lage fps opgemerkt op mijn Xbox One S, ook na herstarten console. Dacht dat Forza7 bijna altijd 60fps moest halen...is hier verre van het geval

De flow van Sebring. Heerlijke track als je je focus houdt en lekker consistent 2:05 of 2:06 rijden. Moet wel ff dik 80 ronden en met het benzineverbruik schiet het ook niet op; elke 17 ronden naar binnen toe.
@GlorixJim dan moeten ze de auto nerfen of voor Aifield de timed race eruit halen. Zal vast wel weer commentaar op komen.
@GlorixJim dan moeten ze de auto nerfen of voor Aifield de timed race eruit halen. Zal vast wel weer commentaar op komen.
Gezien je edit, is dus gepatched? Shit. Ik zie Forza als iets voor erbij, ga never nooit geen online doen en ik hoopte dus op een glitch zodat ik er geen weken over hoefde te doen in career om het leuk te houden.MAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 06:35:
[...]
Hoe zit je met je schijfruimte? En heb je hem op de interne schijf op externe? Mijne stond met een foutje eerst intern, als ik dan een gameclip wilde maken hing het spel gewoon 10-15 seconde.lapino schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:10:
Laatste 2 dagen heel wat lage fps opgemerkt op mijn Xbox One S, ook na herstarten console. Dacht dat Forza7 bijna altijd 60fps moest halen...is hier verre van het geval
Net getest, maar de glitch werkt nog steedsUltraSub schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:21:
[...]
Gezien je edit, is dus gepatched? Shit. Ik zie Forza als iets voor erbij, ga never nooit geen online doen en ik hoopte dus op een glitch zodat ik er geen weken over hoefde te doen in career om het leuk te houden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hah. Thanks. Vanmiddag maar eens even paar keer doen dan.DutchCrownNL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:27:
[...]
Net getest, maar de glitch werkt nog steeds
Nog 50% vrij op interne hdd, geen externe hdd aangeslotenSinergyX schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:23:
[...]
Hoe zit je met je schijfruimte? En heb je hem op de interne schijf op externe? Mijne stond met een foutje eerst intern, als ik dan een gameclip wilde maken hing het spel gewoon 10-15 seconde.
Thanks voor je bericht, zag gisteren een streamer met 100 miljoen, zal turn 10 je hiervoor straffen?DutchCrownNL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:27:
[...]
Net getest, maar de glitch werkt nog steeds
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2017 09:43 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jup, ik dacht gisteren even split screen te doen met een maat... ronduit BAGGER.Rub3s schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:47:
Toevallig al iemand split-screen geprobeerd? Maakt niet uit, is ook niet de moeite op dit moment. Dat hebben ze echt totaal niet getest. Bugs vliegen rond je oren.
- Geen motorgeluid...
- Raceline knippert of verdwijnt gewoon
- Je begint in cockpit view, maar als je switcht kan je niet meer terug naar die view
- Geen mini map voor 2e rijder, zit een of ander (kapotte) HUD voor
Sowieso vind ik de menu's ook maar klein en onoverzichtelijk, maar daar is nog mee te leven.
https://forums.forzamotor...driver-assist-issues.aspx
We zijn maar Forza 6 gaan spelen... kansloos zeg.
[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 04-10-2017 09:46 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Kans is klein, je kan er verder toch niets mee dan over een week ofzo te zeggen dat je bijna alle auto's hebt en weer verder met de game afkraken over die lootcratesG_Dragon schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:43:
[...]
Thanks voor je bericht, zag gisteren een streamer met 100 miljoen, zal turn 10 je hiervoor straffen?
Aangezien turn 10 altijd best streng was bij forza 4 met bannen of resetten van account, durfte ik me er niet aan te wagen.SinergyX schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:46:
[...]
Kans is klein, je kan er verder toch niets mee dan over een week ofzo te zeggen dat je bijna alle auto's hebt en weer verder met de game afkraken over die lootcrates
Wie was dat? Weet namelijk dat bekende racers van SCS in Horizon oogluikend mochten glitchen met dubbele rewards op alles want meer views dus meer verkooen, ofzo...G_Dragon schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:43:
[...]
Thanks voor je bericht, zag gisteren een streamer met 100 miljoen, zal turn 10 je hiervoor straffen?
Ik ben erachter gekomen dat het te maken heeft met je driver level hoeveel rewards je steeds krijgt na de gamecrash of is hier nog een ander trucje voor om deze rewards te verhogen.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:53:
Die reward cash glitch werkt na de update nog steeds, lekker gebruiken dus!
AR12GAMING had gister iets van 100 mil , waarvan die in de stream 30 mil heeft uitgegevenMAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Wie was dat? Weet namelijk dat bekende racers van SCS in Horizon oogluikend mochten glitchen met dubbele rewards op alles want meer views dus meer verkooen, ofzo...
Verwijderd
Je krijgt volgens mij (je level -1)= aantal rewardsG_Dragon schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Ik ben erachter gekomen dat het te maken heeft met je driver level hoeveel rewards je steeds krijgt na de gamecrash of is hier nog een ander trucje voor om deze rewards te verhogen.
Thanks , als je dan eerst die test track glitch doet om een goed level te worden en daarna die rewards glitch gaat doen kan je er mooi wat uithalen.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:56:
[...]
Je krijgt volgens mij (je level -1)= aantal rewards
Hij zelfs? Ik ben subscribed op hem, filmpje van gisteren had hij maar 2,5mil, geen idee of hij 70m kan uitgeven zo snel, of hij is daarna begonnen.G_Dragon schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:55:
[...]
AR12GAMING had gister iets van 100 mil , waarvan die in de stream 30 mil heeft uitgegeven
Ik krijg beide glitches niet werkend, mij boeit het verder ook niet.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2017 10:01 ]
[Video: https://www.twitch.tv/videos/179439589]SinergyX schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:01:
[...]
Hij zelfs? Ik ben subscribed op hem, filmpje van gisteren had hij maar 2,5mil, geen idee of hij 70m kan uitgeven zo snel, of hij is daarna begonnen.
Ik krijg beide glitches niet werkend, mij boeit het verder ook niet.
Ik zal ze vandaag ook even proberen, want volgens mij zijn de glitches niet zo moeilijk om te leren
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2017 10:06 ]
Beetje jammer van hem, had hem meer dan dat verwachtG_Dragon schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:05:
[video]
Ik zal ze vandaag ook even proberen, want volgens mij zijn de glitches niet zo moeilijk om te leren

heeft hij dit niet gewoon met die glitch gedaan dan?SinergyX schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:19:
[...]
Beetje jammer van hem, had hem meer dan dat verwacht
Hier op xbox dus niet meer. Hij crashed niet. Of doe ik iets fout of zo dan.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:53:
Die reward cash glitch werkt na de update nog steeds, lekker gebruiken dus!
Je moet eerst een race doen op Homestead Speedway Circuit met Laps: 2 , AI : 0, Gametype: Circuit race, Assists op super easy. Als de race is afgelopen doe je Quit race en vervolgens zie je jou char juigen op het podium en daarna hoor je geen credits of iets te krijgen maar een zwart scherm en dat je weer terug bent in het hoofdmenu.UltraSub schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
Hier op xbox dus niet meer. Hij crashed niet. Of doe ik iets fout of zo dan.
Dan doe je weer free play en kies je weer voor Homestead Speedway Circuit met time 30 sec , AI : 0, Gametype: timed lap. Als deze tijd om is doe je weer quit race en vervolgens krijg je credits en daar moet je niet lopen spammen op de A button maar gewoon rustig drukken en dan hoort de game te crashen en je level op 1 te staan. Mocht de game niet crashen maar ook niet verder willen en je ziet wel driver level 1 , sluit dan forza af via het dashboard en het zou alsnog moeten werken.
Overduidelijk, daarom aardig teleurgesteld in die gast, had ik weer niet verwacht.G_Dragon schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
heeft hij dit niet gewoon met die glitch gedaan dan?
Bij Xbox zou je moeten afsluiten na die race ipv dat hij crashed.UltraSub schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:20:
Hier op xbox dus niet meer. Hij crashed niet. Of doe ik iets fout of zo dan.
Die homestead is een cheat btw. De Ram is geen cheat maar een denk fout van turn10 houd daar wel rekening mee of je het wil riskeren of niet.
Kunnen we het zeker als een cheat zien? want lijkt me toch meer een glitch omdat het systeem crashedCuqebaqer schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:59:
Die homestead is een cheat btw. De Ram is geen cheat maar een denk fout van turn10 houd daar wel rekening mee of je het wil riskeren of niet.
@G_Dragon Aangezien de game crashed en er tutorials aangeven hoe je de rewards er voor krijgt zullen ze het denk ik aanzien voor een cheat. De mogelijkheid om via een niet bedoelde weg credits te krijgen in game. Ik zou de tweede optie niet willen riskeren. Zeker niet nu de game net uit is. Als het na een aantal patches nog kan zou ik me minder zorgen maken. Het lijkt me niet tof als je opeens alles kwijt ben waar je gewoon voor geracet heb.