Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
GoT: Solictice
Tag: Solictice
Platform: PC
Early: Ja

Ik wissel af tussen controller en m'n Logitech Driving Force GT. Net waar ik zin in heb

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is officieel: wat mij betreft mag het circuit op Virginia helemaal afgebrand worden en nooooit meer terugkeren in een spel.

Donker = superdonker. Geen van de bochten lijk je ooit met dezelfde snelheid te kunnen aansnijden en per definitie rijdt er altijd een AI zo in de weg, dat je je controller bijna door de tv gooit.

Dus... :( :+

* MAX3400 gaat even lekker uit eten en de handjes rust gunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 02-10-2017 17:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Meer mensen opgevallen dat auto's stukken duurder zijn nu. Bv de r34 ia 210000 waae hij vroeger niet over de 100000 was.
Iemand op neogaf had er een aantal vergeleken maar meeste zijn ong 50-100% duurder.
Dus ookal verdien je nu kets sneller dan fm6 geld, de auto's zijn duurder dus de economy in de game is achteruit gegaan tov oudere game.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Die Brabham BT24 in de regen op Spa. Dat ding vliegt alle kanten op, behoorlijk pittig. Zit nog een beetje te kloten met de instellingen voor m'n stuurtje, maar het gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Lees nu dat ze de rewards van fm7 hebben generfed. Vrijdag kreeg ik nog 325.000 erbij. Maar blijkbaar krijg je nu nog maar 75.000 bij tier 11..
Ze zijn erg vaag bezig bij turn 10... Pushen heel erg voor microtransacties en lootcrates nu..
Jammer heel jammer.
Hoop dat ik het nog volhou met deze game tot gt sport komt maar vrees het van niet... Begin me nu toch al te irriteren en tegelijkertijd vervelen.

Edit: heb even gekeken en er staat idd nu 75000 bij rewards voor fm7... Naaistreek.. lekkere rewards voor je loyal fans dit zeg..

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Als ze lootcrates willen pushen zullen die eerst voordeliger moeten worden want die zijn veel te duur. Ik koop ze niet, door die testtrackmethode kom ik toch wel aan voldoende auto's om straks lekker mee te scheuren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
v8power67 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:34:
Lees nu dat ze de rewards van fm7 hebben generfed. Vrijdag kreeg ik nog 325.000 erbij. Maar blijkbaar krijg je nu nog maar 75.000 bij tier 11..
Ze zijn erg vaag bezig bij turn 10... Pushen heel erg voor microtransacties en lootcrates nu..
Jammer heel jammer.
Hoop dat ik het nog volhou met deze game tot gt sport komt maar vrees het van niet... Begin me nu toch al te irriteren en tegelijkertijd vervelen.

Edit: heb even gekeken en er staat idd nu 75000 bij rewards voor fm7... Naaistreek.. lekkere rewards voor je loyal fans dit zeg..
Niet alleen die hoor. Ze zijn allemaal naar beneden bijgewerkt op het moment. Ik hoop dat het een foutje is..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Vandaag een bug in mijn voordeel:
Had de testtrack methode gebruikt om naar level 60 ongeveer te gaan. Hoop auto's en cash verdiend.
Daarna nog een gewone race gedaan en ik kreeg er helemaal niks voor. Spel opnieuw opgestart, nog eens een race, weer helemaal niks. (driver level leek op 1 te staan, dus schrok een beetje)
pc reboot, nog een race, en kreeg gelukkig wel weer wat. Level ook weer in orde.
Ga kijken bij voortgang of waar het ook is waar je cash/cars kunt unlocken na levelen, en had daar weer 60 unlocks vrij staan.

Kreeg ik nog een keer keus uit 60 auto's of cash :D
de rest staat namelijk ook nog steeds in de garage!

Denk dat ik wel even vooruit kan zo. Collector level geloof ik op 9 inmiddels.

[ Voor 5% gewijzigd door defusion op 02-10-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Lekker Ventje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:48:
Als ze lootcrates willen pushen zullen die eerst voordeliger moeten worden want die zijn veel te duur. Ik koop ze niet, door die testtrackmethode kom ik toch wel aan voldoende auto's om straks lekker mee te scheuren.
Ga ermaar vanuit dat dit zsm gepatched gaat worden. Of de 30 sec timer gaat eruit. Of ze doen de criterium van de perk veranderen naae bv race met x aantal laps weet ik het wat.
timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:15:
[...]

Niet alleen die hoor. Ze zijn allemaal naar beneden bijgewerkt op het moment. Ik hoop dat het een foutje is..
Ga ermaar vanuit dat dit gedaan is met een reden.
Jammer maar met lootcrates en microtransacties moeten ze een manier hebben dit te pushen. Gelukkig heeft gt sport geen microtransacties en lootboxes hebben ze gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
als ik het geluid ingame zachter zet gebeurt er helemaal niks. Master volume doet ook niks. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Deze game maakt mijn verlangen naar Forza 4 alleen maar groter, en dat is volgens mij niet de bedoeling. Gezien de andere reacties hier ben ik geen uitzondering.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-07 21:04
Redax schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:00:
Deze game maakt mijn verlangen naar Forza 4 alleen maar groter, en dat is volgens mij niet de bedoeling. Gezien de andere reacties hier ben ik geen uitzondering.
Waarom is deel 7 dan zo veel minder dan 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Net eerste endurance race achter de rug... 59min aan een stuk racen...pfff :) Maar toch gewonnen.... Als iemand me online wil toevoegen > LapinoBEL

[ Voor 19% gewijzigd door lapino op 02-10-2017 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brian Ekberg (T10) heeft op Twitter alweer laten weten dat de eerste DLC in november uitkomt. Voor degenen met de Season Pass, zal deze DLC dus gratis zijn. nog niet bekend wat er in zal zitten qua merken/klassen of op welke datum het zal zijn.

Voorlopig kunnen we in ieder geval nog 30 dagen "vlekkeloos" FM7 spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
ZombieRofl schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:08:
[...]

Waarom is deel 7 dan zo veel minder dan 4?
Dat kan ik zeker uitleggen.
- In Forza 4 lag de focus veel meer op 'normale' straatauto's en wat minder op de extreme of bijzondere auto's (trucks, Formule E). Forza 4 had met DLC ook iets van 700 auto's maar dan wel heel veel straatauto's.
- En dan de belangrijkste, in Forza 4 had je twee manieren om de carrière te doorlopen. Manier 1 was op de manier zoals je het nu ook hebt, op een grotendeels uitgelijnde route van races. En manier 2 was complete vrijheid. Na de eerste paar races waarin je met kleine auto's begon (Ford Ka, Checrolet Spark ect.) kon je alle kanten uit. Je kreeg een tabel te zien met alle races die er in het spel zaten. Zolang je de auto had voor het kampioenschap kon je de race rijden. Op deze manier kon je de focus leggen op de soort auto's en races die je leuk vond. Dat mis ik nu enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Carrière? Wat is dat? Ik doe alleen freeplay en wanneer lobbies open gaan, zit ik daar alleen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:33:
Carrière? Wat is dat? Ik doe alleen freeplay en wanneer lobbies open gaan, zit ik daar alleen.
Tja, ik doe dat even andersom. Career doe ik voornamelijk om wat geld & auto's te regelen, daarna de lobbies in als het acceptabel rijden/lijden daar is. Heb van de week 2 races online gedaan maar was weer snel klaar met dat ge*****.

Ach, komend weekend hopelijk met een aantal Tweakers rijden!?!?! Heb 24/7 tijd van vrijdag 9 tot zondag 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:33:
Afbeeldingslocatie: http://media1.giphy.com/media/bSllM1kdw7C7e/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Ik vind FM7 juist de beste FM tot nu toe. Zeker als straks alle online activiteiten beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach jongen, nog 2 weken en zijn je problemen over :)
en die van ons..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:56:
[...]

Ach jongen, nog 2 weken en zijn je problemen over :)
en die van ons..
Whahhaha maak gewoon een lolletje en dan zon reactie.
Heerlijk :)
Maak ook zoveel problemen hier. Hahah effe bijkomen hoor _O-

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2017 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
v8power67 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:34:

Dit is een fout,aangezien ze onlangs de nieuwe Tier verdeling incl de nieuwe rewards die erbij horen hebben aangekondigd. De laatste jaren bij de release van Forza games is het een zooitje op de reward pagina en gaat er vanalles mis.
Zeg nou zelf ,als je tier 11 bent en je krijgt maar 75000 cr dan moet je als je tier 2 bent credits inleveren. :+
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:44:
[...]

Ach, komend weekend hopelijk met een aantal Tweakers rijden!?!?! Heb 24/7 tijd van vrijdag 9 tot zondag 12 uur.
Zondag tot 12 uur s'middags ? :+ .ik kan iig zaterdagmiddag,zondagmiddag weet ik nog niet hoe het loopt, hopelijk kan ik ook ff meerijden. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

skreppiedoe schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:05:
[...]

Dit is een fout,aangezien ze onlangs de nieuwe Tier verdeling incl de nieuwe rewards die erbij horen hebben aangekondigd. De laatste jaren bij de release van Forza games is het een zooitje op de reward pagina en gaat er vanalles mis.
Zeg nou zelf ,als je tier 11 bent en je krijgt maar 75000 cr dan moet je als je tier 2 bent credits inleveren. :+

[...]

Zondag tot 12 uur s'middags ? :+ .ik kan iig zaterdagmiddag,zondagmiddag weet ik nog niet hoe het loopt, hopelijk kan ik ook ff meerijden. :)
Hoop met je mee ;) al zou het me niks verbazen met turn 10 en microsoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:24:
Het is officieel: wat mij betreft mag het circuit op Virginia helemaal afgebrand worden en nooooit meer terugkeren in een spel.

Donker = superdonker. Geen van de bochten lijk je ooit met dezelfde snelheid te kunnen aansnijden en per definitie rijdt er altijd een AI zo in de weg, dat je je controller bijna door de tv gooit.
Ik dacht dat ik gek werd, wat een rare baan. Kan me niet voorstellen dat het in het echt zo slecht verlicht is, als er al word gereden in het donker. En de AI trapt om de haverklap op de rem.

Gelukkig is het moeilijk om mijn stuurtje door de TV te krijgen :+

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Whahhaha maak gewoon een lolletje en dan zon reactie.
Heerlijk :)
Maak ook zoveel problemen hier. Hahah effe bijkomen hoor _O-
lol you give, lol u get ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:44:
[...]

Tja, ik doe dat even andersom. Career doe ik voornamelijk om wat geld & auto's te regelen, daarna de lobbies in als het acceptabel rijden/lijden daar is. Heb van de week 2 races online gedaan maar was weer snel klaar met dat ge*****.

Je hebt geen tijd op zondag tussen 7 en 9 :+

Je weet hoe bagger ik rij hé online :)
Prepare yourself })

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Je hebt geen tijd op zondag tussen 7 en 9 :+

Je weet hoe bagger ik rij hé online :)
Prepare yourself })
Met een beetje moeite online rijden en tegelijkertijd F1 kijken, moet ook wel gaan. Iets met wakker zijn/blijven en veeeel koffie! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Dit is geen forza motorsport 7, maar dit is forza motorsport 1 voor mij :P er was nooit eerder een forza motorsport op pc (ja apex dan maar dat is geen volledige game). Dus 4 kan beter zijn of een ander deel maar dat boeit niet :P die is niet op mijn platform te krijgen. Vind de game best tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
j0ppie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:51:
Dit is geen forza motorsport 7, maar dit is forza motorsport 1 voor mij :P er was nooit eerder een forza motorsport op pc (ja apex dan maar dat is geen volledige game). Dus 4 kan beter zijn of een ander deel maar dat boeit niet :P die is niet op mijn platform te krijgen. Vind de game best tof!
Loopt hij bij jou stabiel?

Hier heb ik de hele gestotter op de pc en m'n ram trekt een beetje vol als het spel 4,5-5gb verbruikt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:32
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:39:
[...]

Met een beetje moeite online rijden en tegelijkertijd F1 kijken, moet ook wel gaan. Iets met wakker zijn/blijven en veeeel koffie! *O*
We zullen het komend weekend wel zien, en ja Tim, we weten hoe je rijd :9

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:53:
[...]

Loopt hij bij jou stabiel?

Hier heb ik de hele gestotter op de pc en m'n ram trekt een beetje vol als het spel 4,5-5gb verbruikt :+
bedoel je video memory of normale? De game loopt hier prima op 1440x3440 ultrawide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
RickS29 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:53:
[...]

We zullen het komend weekend wel zien, en ja Tim, we weten hoe je rijd :9
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
j0ppie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:54:
[...]

bedoel je video memory of normale? De game loopt hier prima op 1440x3440 ultrawide.
normale. Heb van beide overigens 8gb :9
ik speel op 2560x1440 (mogelijkheid tot 7680x1440), maar hij blijft de hele tijd haperen.

Misschien dat het komt door mijn schattige i5 4440? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Ik heb nu voor het eerst meegemaakt dat het spel begon te stotteren bij een race op het Amerikaanse circuit.
Totaal onspeelbaar. Echt 10 fps ofzo.
Console opnieuw opstarten hielp niks.
Hopelijk wordt dit snel gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:56:
[...]
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
[...]
Misschien dat het komt door mijn schattige i5 4440? :)
Dat zou goed kunnen. Ik heb 16gb ram en 4GB videoram. Heb wel eens wat haperingen gehad, maarm eestal loopt het gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@invincible30 er zijn wel meer Amerikaanse tracks; zo ongeveer 40%. Iets meer info welke track en layout? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
j0ppie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:00:
[...]

Dat zou goed kunnen. Ik heb 16gb ram en 4GB videoram. Heb wel eens wat haperingen gehad, maarm eestal loopt het gewoon prima.
Bij mij trekt ie dus tot 7,4/ van de 7,7gb ram vol...

Misschien dat jij een wat recentere/snellere processor hebt dan mij?
Aan de GTX1080 zal het niet moeten liggen lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:37
Ik heb de Ultimate Edition (fysieke versie) en ik heb de code voor de carpass, Fate of the Furious etc. die erbij zat ingevoerd op mijn Xbox. Ingame heb ik de Fate of the Furious auto's kunnen downloaden, maar als ik een Hoonigan auto wil kopen zegt het spel dat ik de Hoonigan Pack niet geinstalleerd heb.
Als ik vervolgens in de store kijk staat er bij VIP en Fate of the Furious 'installed', bij Car Pass 'owned' en bij de Hoonigan Pack staat helemaal niets. Als ik er dan op klik om hem te downloaden staat er dat deze pack niet los verkrijgbaar is...

Meer mensen hier problemen mee en/of een oplossing hiervoor? :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
AntraXxX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:04:
Ik heb de Ultimate Edition (fysieke versie) en ik heb de code voor de carpass, Fate of the Furious etc. die erbij zat ingevoerd op mijn Xbox. Ingame heb ik de Fate of the Furious auto's ingame kunnen downloaden, maar als ik een Hoonigan auto wil kopen zegt het spel dat ik de Hoonigan Pack niet geinstalleerd heb.
Als ik vervolgens in de store kijk staat er bij VIP en Fate of the Furious 'installed', bij Car Pass 'owned' en bij de Hoonigan Pack staat helemaal niets. Als ik er dan op klik om hem te downloaden staat er dat deze pack niet los verkrijgbaar is...

Meer mensen hier problemen mee en/of een oplossing hiervoor? :)
Was die niet toevallig voor de digitale pre-order exclusief oid?

Correct me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:37
timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:05:
[...]

Pffff wat een bullshit.. koop je de UE en dan naaien ze je zo nog. :|

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
AntraXxX schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:06:
[...]

Pffff wat een bullshit.. koop je de UE en dan naaien ze je zo nog. :|
Ik heb de deluxe edition namelijk en heb ze wel :)

Had zoiets langs zien komen aangezien het ook te maken had met die van FH3.. misschien dat daar nog wat aan elkaar gekoppeld zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

WTF. Ik heb een Audi Formula E met index S724. De rest van het veld heeft S748 en daarom vindt de game dat ik moet upgraden. Echter kan dat niet zonder over de S750 te komen. Maar daardoor is het überhaupt niet mogelijk om aan de race mee te doen?!? Ik zit in een loop die stelt dat ik mijn auto moet homologeren, dan een melding dat het niet kan en hop weer terug naar menu "voor de race". Echt te kansloos.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
FeaR schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:07:
WTF. Ik heb een Audi Formula E met index S724. De rest van het veld heeft S748 en daarom vindt de game dat ik moet upgraden. Echter kan dat niet zonder over de S750 te komen. Maar daardoor is het überhaupt niet mogelijk om aan de race mee te doen?!? Ik zit in een loop die stelt dat ik mijn auto moet homologeren, dan een melding dat het niet kan en hop weer terug naar menu "voor de race". Echt te kansloos.
Handmatig upgraden of zonder te upgraden racen lukt ook niet?

Denk dat het niet helemaal hoort inderdaad.. (Zelf ben ik nog niet zover :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:09:
[...]
Handmatig upgraden of zonder te upgraden racen lukt ook niet?

Denk dat het niet helemaal hoort inderdaad.. (Zelf ben ik nog niet zover :+)
Ik kan maar één upgrade doen en dan kom ik veel te hoog uit qua index. De game geeft ook aan dat er eigenlijk niets valt up te graden aan de auto. Zonder upgrades blijf ik dus de melding houden dat het aan wordt geraden up te graden. Alleen is "aanraden" dus blijkbaar een ander woord voor verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
FeaR schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:11:
[...]

Ik kan maar één upgrade doen en dan kom ik veel te hoog uit qua index. De game geeft ook aan dat er eigenlijk niets valt up te graden aan de auto. Zonder upgrades blijf ik dus de melding houden dat het aan wordt geraden up te graden. Alleen is "aanraden" dus blijkbaar een ander woord voor verplicht.
En als je je PI eerst een paar punten slechter maakt door er bv zwaardere velgen en/of grotere wielen op te zetten en daarna je upgrade doet?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:26
timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:05:
[...]

Nee, meen je niet... Wilde zo graag de hardcopy... lekker weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
schumi1986 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:32:
Wat ben ik blij dat ik de ultimate editie voor 50 euro gekocht heb..

kocht deze zaterdag
Waar is deze te koop voor dat bedrag? Ik heb in het keys topic gekeken maar daar heeft niemand het over forza. Zon korting is mooi meegenomen.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
RemcoINC08 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:27:
[...]

Waar is deze te koop voor dat bedrag? Ik heb in het keys topic gekeken maar daar heeft niemand het over forza. Zon korting is mooi meegenomen.
Verder gaan we het er niet over hebben hoe het allemaal werkt, maar je hebt de deal al gemist heb ik een paar keer gelezen. Is nu gewoon weer richting de volle mep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:02:
[...]

Bij mij trekt ie dus tot 7,4/ van de 7,7gb ram vol...

Misschien dat jij een wat recentere/snellere processor hebt dan mij?
Heb een antieke xeon cpu (x5670) op antieke socket 1366. Maar loopt hier op wat microstutter na gewoon prima.
Ia wel een 6core 12 threads en loopt op 4.4ghz, maar de game hangt op 1 a 2 cores dus is jou cpu beter in.
Denk eerder dat het door je 8gb ram komt.
Heb 12gb en als ik kijk tijdens gamen gaat ie soms over de 8gn ram heen. En ong 3.5gb vram.
Ik speel op 3840x2160 (4k) met alles ultra en 2xmsaa en draai locked 60fps met systeem in mn sig.

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2017 23:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:00:
@invincible30 er zijn wel meer Amerikaanse tracks; zo ongeveer 40%. Iets meer info welke track en layout? 😉
Gebeurde bij de breakout open.
Circuit de americas.

Vandaag opnieuw gespeeld die race. Nu ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Richard117 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:19:
[...]
En als je je PI eerst een paar punten slechter maakt door er bv zwaardere velgen en/of grotere wielen op te zetten en daarna je upgrade doet?
PI verlagen gaat met enkele punten waar de upgrade er vele tientallen bij doet. Onder de streep red ik het daar ook niet mee. Gelukkig kreeg ik bij Level 28 een andere Formule E-auto aangeboden voor 60.000 credits die wel S748 is en dus mee mag doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blijf de AI niet snappen. Op het ene circuit op Unbeatable, rij je ze het snot voor de ogen. En op het volgende circuit zie je ze nooit meer terug en moet je ff 1 niveau lager spelen en dan win je echt met honderden meters voorsprong???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
Het hele drivatar systeem is gewoon ruk, de enige verbetering tov FM6 is dat ik nog geen "runaway drivatar" heb gezien.
Ze moeten lekker terug gaan naar de AI van deel 4,zeker niet perfect maar beter dan dit.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De enige runaways zie je heel soms op de rechte stukken van Road Atlanta en Sebring, beiden in de Full layout. Maar voor de rest valt het inderdaad mee en niet zo frustrerend als in oudere series van FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:02:
[...]
Ik heb een furyx. Ik heb msaa op 2x staan en alles high. Sommige instellingen kunnen naar ultra, maar die heb ik gewoon op high staan. Dat verschil zie ik toch niet echt maar merk het wel in de framerate. En dan loopt het prima stabiel op 75fps (heb 75hz freesync scherm). En sommige banen races dropt hij wel eens een beetje maar nooit naar de 10/20/30. eerder 50/60. Vram is het probleem sowieso niet. Gewoon ram misschien wel, ik heb 16gig. Verder heb ik een i7 2600k @ 4.5ghz oced. En natuurlijk de game geinstalleerd op een SSD. Dat helpt ook wel! Moet er niet aan denken om heb op een normale schijf te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@j0ppie In Apex waren er nog wel eens problemen met overgelcokte CPU's. Snap dat het lastiger kan zijn om je OC terug te draaien maar als het ff kan, probeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:02:
@j0ppie In Apex waren er nog wel eens problemen met overgelcokte CPU's. Snap dat het lastiger kan zijn om je OC terug te draaien maar als het ff kan, probeer dat eens?
Ik heb geen problemen, is juist een reactie op timmie die wel een probleem heeft ondanks zijn 1080gtx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j0ppie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:03:
[...]

Ik heb geen problemen, is juist een reactie op timmie die wel een probleem heeft ondanks zijn 1080gtx.
:+ Tis nog vroeg... Heb er alweer een championship cheevo opzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:21:
[...]

:+ Tis nog vroeg... Heb er alweer een championship cheevo opzitten...
Hoeveel en hoe snel speel jij? Haha.

Ik moet vandaag helaas nog eea doen maar kan er vast nog wel een race tussen proppen. Maar helaas toch echt niet hele dag, maybe morgen wel vrij dagje :)

Wat betreft die AI eens. Op spa, Catalunya ed rij je ze redelijk zoek, maar op Suzuka rijden ze 1/2 sec sneller per ronde. Uh?

Trouwens, gisteren Seeker Championship volledig uitgespeeld, maar geen achievement gekregen?

[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 03-10-2017 08:29 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Mu.siQ Cheevos zijn een bekend issue
Al meerdere posts gelezen op FM.net dat ze niet poppen.

En, fyi; ik heb 2 weken vakantie (genomen) voor FM7. Aangezien er ook iemand werkt hier, staan we tegelijk op; de een gaat dan wetken, de ander gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Helaas ben ik gister uit frustratie gestopt met spelen, de game liep me in anderhalf uur 5 keer vast en sloeg terug naar het Dashboard nadat ik een race haalde. Word wachten op een patch want dit is niet te spelen op deze manier

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Ik wil eens even kijken of ik vanavond tijd heb om echt even te spelen. Gisteren maar even film zitten kijken en het halve weekend aan het downloaden geweest. :)

De meesten hier heb ik al geloof ik in mijn vriendenlijst staan en anders mag je me altijd toevoegen.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

ElectricHead schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:55:
Ik wil eens even kijken of ik vanavond tijd heb om echt even te spelen. Gisteren maar even film zitten kijken en het halve weekend aan het downloaden geweest. :)

De meesten hier heb ik al geloof ik in mijn vriendenlijst staan en anders mag je me altijd toevoegen.
Half weekend om Forza 7 te downloaden?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

@G_Dragon Het gaat gemiddeld genomen bij mij op Wifi met ongeveer 34 tot 65 MB/s. Dus een half weekend is wat overdreven. Tussentijds de xbox ook nog uit gezet een keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

ElectricHead schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:01:
@G_Dragon Het gaat gemiddeld genomen bij mij op Wifi met ongeveer 34 tot 65 MB/s. Dus een half weekend is wat overdreven. Tussentijds de xbox ook nog uit gezet een keer. :)
haha je weet dat je kan instellen dat die alle updates en game downloads doorgaan en automatisch worden gedaan zonder dat je de Xbox op instant on hebt staan he? dat heb ik al sinds dit dashboard uit is, waardoor ik al 5 maand geen update meer heb gezien of heb moeten wachten op een game download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

Is dat in de insider versie of ook gewone versie? Klinkt wel interessant, al vind ik het niet erg om te wachten op mijn updates. Meestal kijk ik dan tussentijds een film of ik lees lekker een boek en laat het ding pruttelen. Doe ik niet zo moeilijk over. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 06:57:
Blijf de AI niet snappen. Op het ene circuit op Unbeatable, rij je ze het snot voor de ogen. En op het volgende circuit zie je ze nooit meer terug en moet je ff 1 niveau lager spelen en dan win je echt met honderden meters voorsprong???
Hier verschilt het ook flink per race. Soms winnen ik met mijlen afstand en soms ook maar net.. staat nu op expert ipv van pro bij mij...
j0ppie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:01:
[...]

Ik heb een furyx. Ik heb msaa op 2x staan en alles high. Sommige instellingen kunnen naar ultra, maar die heb ik gewoon op high staan. Dat verschil zie ik toch niet echt maar merk het wel in de framerate. En dan loopt het prima stabiel op 75fps (heb 75hz freesync scherm). En sommige banen races dropt hij wel eens een beetje maar nooit naar de 10/20/30. eerder 50/60. Vram is het probleem sowieso niet. Gewoon ram misschien wel, ik heb 16gig. Verder heb ik een i7 2600k @ 4.5ghz oced. En natuurlijk de game geinstalleerd op een SSD. Dat helpt ook wel! Moet er niet aan denken om heb op een normale schijf te hebben staan.
Hier staat ie ook op een SSD dus denk dat bij mij het ram geheugen dan de bottleneck zal zijn. In blops 3 crashte hij wel eens vanwege te weinig ram :)

Dan maar rustig verder op de Xbox... jammere daarvan alleen is die slaaplangelaadtijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
Wat hebben die WRX auto's een belabberde setup zeg. Alleen maar onderstuur...
En als je dan in rally stijl elke bocht de handrem er bij pakt en driftend de hoek om wil, dan beuken de drivatars je van de baan af omdat die blijkbaar wel op een normale manier op snelheid een strakke lijn kunnen rijden.

Maar eens kijken of er qua setup nog iets van te maken valt. Tot nu toe heb ik er nog wel goede resultaten mee kunnen halen omdat de drivatars volledig onnodig elke race een pitstop maken en ik ze zo dus voorbij ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 20:53
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:33:
@Mu.siQ Cheevos zijn een bekend issue
Al meerdere posts gelezen op FM.net dat ze niet poppen.

En, fyi; ik heb 2 weken vakantie (genomen) voor FM7. Aangezien er ook iemand werkt hier, staan we tegelijk op; de een gaat dan wetken, de ander gamen.
wat een heerlijke weekjes moet jij hebben _/-\o_ de vrouw van huis en lekker gamen! :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mavi86 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

wat een heerlijke weekjes moet jij hebben _/-\o_ de vrouw van huis en lekker gamen! :)
Voor de insiders onder ons; die kleine zit ook de hele dag op stok te roepen en aandacht te vragen. Zooo rustig is het hier dus niet 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
Richard117 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:37:
Wat hebben die WRX auto's een belabberde setup zeg. Alleen maar onderstuur...
En als je dan in rally stijl elke bocht de handrem er bij pakt en driftend de hoek om wil, dan beuken de drivatars je van de baan af omdat die blijkbaar wel op een normale manier op snelheid een strakke lijn kunnen rijden.

Maar eens kijken of er qua setup nog iets van te maken valt. Tot nu toe heb ik er nog wel goede resultaten mee kunnen halen omdat de drivatars volledig onnodig elke race een pitstop maken en ik ze zo dus voorbij ga.
Ah gelukt, dat voelt al beter. Nu de 109e tijd wereldwijd in deze klasse op Praag.
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Voor de insiders onder ons; die kleine zit ook de hele dag op stok te roepen en aandacht te vragen. Zooo rustig is het hier dus niet 😋
Haha, hier hetzelfde. En dan komen ze (1 & 4) ook nog hun mening geven over de kleur van de auto die ik gekozen heb. En uiteraard kies ik altijd de verkeerde :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Richard117 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Haha, hier hetzelfde. En dan komen ze (1 & 4) ook nog hun mening geven over de kleur van de auto die ik gekozen heb. En uiteraard kies ik altijd de verkeerde :P
Kinderen? Ik heb een agapornis... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

ElectricHead schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:07:
Is dat in de insider versie of ook gewone versie? Klinkt wel interessant, al vind ik het niet erg om te wachten op mijn updates. Meestal kijk ik dan tussentijds een film of ik lees lekker een boek en laat het ding pruttelen. Doe ik niet zo moeilijk over. :D
In de gewone versie, het huidig dashboard die al maanden uit is. Er is onder instellingen een tap updates, waar je kan aanzetten dat wanneer je Xbox uitstaat hij de boel gewoon bijhoudt en je kan je xbox daarnaast ook in energiebesparing zetten. Werkt hier al maanden

Ik doe niet aan insider dashboards haha

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 03-10-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even simpele vraag, als ik de moeilijkheidsgraad hoger zet, kan ik dan meer geld verdienen met races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:51:
even simpele vraag, als ik de moeilijkheidsgraad hoger zet, kan ik dan meer geld verdienen met races?
Wel de Drivatar difficulty, niet je Assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Wel de Drivatar difficulty, niet je Assists.
Geven Assists geen enkel % extra? ik heb namelijk express alles zoveel mogelijk uitstaan voor een bonus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:56:
[...]

Geven Assists geen enkel % extra? ik heb namelijk express alles zoveel mogelijk uitstaan voor een bonus haha
Hier in ieder geval niet... Maar ja, het is T10 dus ervaringen kunnen verschillen 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:22
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Hier in ieder geval niet... Maar ja, het is T10 dus ervaringen kunnen verschillen 🤔
Het lijkt erop, dat als je álle hulp aan hebt staan (dus super makkelijk), dat je dan géén bonussen krijgt. Maar voor de rest geen verschil idd.

Argument kán zijn dat je nu tijdens de race je assists kunt aanpassen. Dat zou dus betekenen dat je begint met alle hulp aan, en 100m voor de finish de assists uit zet om een hogere bonus te pakken.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Game afgelopen zondag en gister fatsoenlijk kunnen spelen. Draait echt als een zonnetje (op een 1080Ti @ 1440p).
Valt me wel op dat mijn stuur (G920) qua ffb niet geweldig is, default stuurt hij erg zwaar en feedback is er niet echt. Na wat prutsen wel beter gekregen. Kunt stuuruitslag ook niet meer instellen in de game?.

Merk dat ik vrij vaak gewoon mijn XB1 controller pak, rijdt ook prima, ben er nauwelijks trager mee en scheelt me wat slepen met mijn wheelstand richting PC.

Zal van de week mijn stuur eens aansluiten op mijn XB1 en TV, benieuwd hoe die het doet qua feedback etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RPS13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:56

RPS13

S T Y L E

Mocht iemand zin hebben om te driften, mijn gamertag is drakos1337
Heb verder geen idee hoe ik een lobby aan moet maken o.i.d, is m'n eerste "xbox" game. Speel overigens wel op PC.

M'n IRL auto nagemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4505/37469878121_e743a07807_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4506/23618040548_0c1b7259d2_b.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door RPS13 op 21-12-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tortelli schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:13:
Valt me wel op dat mijn stuur (G920) qua ffb niet geweldig is, default stuurt hij erg zwaar en feedback is er niet echt. Na wat prutsen wel beter gekregen. Kunt stuuruitslag ook niet meer instellen in de game?.
Dit lijkt een vage bug te zijn in de final, wordt jouw stuur wel gezien als de G920? Mijn TX wordt gezien als 'input device #39' en de settings zijn dan gelimiteerd tot enkel controller instellingen. Zo heb ik nu een ~45 graden deadzone, bij advanced settings heb ik wel brake/accel deadzone, maar geen steering deadzone.

Xbox doet hij het wel netjes, al moet je daar ook de FFB 'force' van 100 terug naar ~20 zetten.

Nog wel een 400k foutje gemaakt, zat in m'n car collection, waar ik even dacht dat je op een auto kan doorklikken alsvorens te kopen, blijkt niet en heb nu de Bentley GT3 gekocht.. :/ Ach ja, moest toch nog een GT3 hebben :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Hij pakt hem als G920, alle controller mapping klopt ook prima en is in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappige observatie net op Road Atlanta. Als de AI van de baan schuift (voor of achter je), lagt het spel ineens. Was me nog niet eerder opgevallen en waarschijnlijk ook een glitch ofzo.

@RPS13 is dit je eerste Forza game? Zo ja, heel veeeel succes met driftsetups maken; er staan ook speciale driftclubs op forzamotorsport.net

Geen idee of hij ook FM7 heeft maar gamertag "Don Joewon Song" maakt altijd briljante drift setups.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:27
Tortelli schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:13:
Game afgelopen zondag en gister fatsoenlijk kunnen spelen. Draait echt als een zonnetje (op een 1080Ti @ 1440p).

Merk dat ik vrij vaak gewoon mijn XB1 controller pak, rijdt ook prima, ben er nauwelijks trager mee en scheelt me wat slepen met mijn wheelstand richting PC.

Zal van de week mijn stuur eens aansluiten op mijn XB1 en TV, benieuwd hoe die het doet qua feedback etc.
Met controller zet je betere tijden neer in deze game.Online spelen met stuur heeft al helemaal geen zin want 1x langs de baan ben je er niet zo snel weer op.

Stuur + Forza = Frustratie.

Ik heb meer plezier met deze game nu ik heel het stuur gebeuren los gelaten heb.Een game als Project Cars die is in wezen wel voor het stuurtje ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Nou, zoveel frustratie levert het bij mij niet op. Ik gebruik een Driving Force GT, maar dat gaat best prima. Ik weet niet hoe het online is, maar ik had eigenlijk alleen moeite met de jaren 60 Formule 1 wagens.

Mijn stuur wordt overigens ook herkent als device 39, maar heb wel gewoon alle settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:27
Solictice schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:29:
Nou, zoveel frustratie levert het bij mij niet op. Ik gebruik een Driving Force GT, maar dat gaat best prima. Ik weet niet hoe het online is, maar ik had eigenlijk alleen moeite met de jaren 60 Formule 1 wagens.

Mijn stuur wordt overigens ook herkent als device 39, maar heb wel gewoon alle settings?
Prima als dat bij jou wel goed uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
jori040 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Prima als dat bij jou wel goed uitpakt.
Hij zegt toch ook dat hij nog niet online heeft gespeeld?? Dus offline is het prima te doen wat ook wel klopt.
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:00:
[...]

Ik zei toch al gewoon die kooi buiten zetten om de buren te pesten :+
Richard117 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:10:
Ik kies altijd het leukste kleurtje wat soms wel es roze is ofzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 07:43
Yes! Spel net opgehaald. Bij thuiskomst installeren en vanavond aan de slag. Ben erg benieuwd!

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tortelli schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:06:
Hij pakt hem als G920, alle controller mapping klopt ook prima en is in te stellen.
Dan zou je stuuruitslag ook gewoon via de Windows control panel kunnen aanpassen, dat werkt voor mij in ieder geval wel (TM TX, standaard 900 en naar 540 zetten werkt ook ingame).

Voor de FFB is het ook even goed kijken naar minimum force, center force en oversteer force, die laatste 2 heb ik nu gewoon op 0 gezet zodat FFB enkel bochten en curbs lijkt te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me hier ook maar even :)
Net gekocht, zat middenin een verhuizing dus het is er niet eerder van gekomen.
Morgen krijg ik m'n glasvezel pas, zit nu via een hotspot op m'n tele 2 4g van m'n telefoon te downloaden.
Duurt nog wel ff :P Zin om vnaaf een paar rondjes te scheuren!

Mocht iemand casual willen spelen in een groep: X1: unstoppabuii :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2017 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Heb de normale versie gekocht samen met n kameraad. Deel 6 helemaal grijs gespeeld.... Nu al zin in 16u. Dan ben ik thuis van mn werk. Morgen vrij genomen. :D

Voor degenen die me nog niet hebben toegevoegd: voeg maar toe. Leuk voor Rivals. Vrooooooom! :D

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 03-10-2017 13:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker weer, T10... Met mijn Caterham R500 verplicht een hele Nordschleife in de zeikregen. Duurt 11 minuten zonder assists maar dan heb je ook wat, namelijk een zere klauw en bijeengeknepen reet.

Zou het in het echt nog niet eens met mijn Quattro durven met die plassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zag deze net online (weet niet offie al gepost is): https://www.gamekings.tv/...-meer-dan-mooie-plaatjes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Kan hem niet bekijken door de addblocker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Redax schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:36:
[...]

ff uitzetten, is irritant op hun site, maarja, je krijgt een filmpie van 10-15 seconden te zien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Redax schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:36:
[...]

Dan zet je hem ff uit en kan je alsnog kijken.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
MAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:34:
Lekker weer, T10... Met mijn Caterham R500 verplicht een hele Nordschleife in de zeikregen. Duurt 11 minuten zonder assists maar dan heb je ook wat, namelijk een zere klauw en bijeengeknepen reet.

Zou het in het echt nog niet eens met mijn Quattro durven met die plassen.
Ook zonder rewind? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat is dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Iets voor beginners zoals ik blijkbaar :+

[ Voor 62% gewijzigd door Solictice op 03-10-2017 13:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vind je het heeel erg als ik al stopte met nadenken toen ik gamekings in de url zag staan? Reviewers die als een stel hitsige ezels achter boothbabes aanrennen, neem ik niet zo heel serieus, zeg maar 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

Alleen voor de mensen die lui zijn en/of bang zijn dat Turn10 ons straks financieel compleet gaat uitknijpen met die lootboxen:

(manier om snel auto's in je garage te krijgen)

[ Voor 16% gewijzigd door Rub3s op 03-10-2017 13:50 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste