Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
Zo PC download de 2e keer gelukkig gelukt, de game draait als een zonnetje op Max en ziet er heerlijk uit, de intro happerde wel wat, iemand meer last van gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
Phusebox schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:47:
Wanneer gaan zie die achterlijke dingen als bowlen en imho driften eens weglaten uit een race game... Pff. Stop het dan in Horizon ofzo.
Dan weet je meteen dat je een arcade achtige racer hebt gekocht.
Je gaat veel meer plezier beleven aan deze game als je heel dat sim/realisme los laat.

Horizon & de Motorsport serie liggen steeds dichter bij elkaar vind ik.Het grote verschil is dat Motorsport een circuit racer is.

Ik ben laatst ook met PC2 aan de gange gegaan en ook dan valt me op hoe arcade Forza wel niet is.
De Forza serie heeft gelukkig nog wel leuke physics waardoor het zeker nog geen NFS is.

Wat kan Microsoft doen als men Forza moe gaat worden: Volgens mij heeft Microsoft de Project Gotham licensie dus laat daar Turn 10 mee aan de gang gaan. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
Het is algemeen bekend dat forza sim/arcade is mede afhankelijk van de settings, dus als je forza koopt en dan gaat klagen over het arcade gedeelte zoek je imo iets om maar over te kunnen klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Tip om makkelijk credits en XP te verdienen: Met de RAM FE op het testcircuit in Free Play races van 30 seconden doen. Dan verdien je elke 30 seconden 7500XP. Aan het einde van de race druk je op "opnieuw", je credits en XP worden bijgeschreven en dan start meteen je nieuwe race.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Richard117 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:32:
Tip om makkelijk credits en XP te verdienen: Met de RAM FE op het testcircuit in Free Play races van 30 seconden doen. Dan verdien je elke 30 seconden 7500XP. Aan het einde van de race druk je op "opnieuw", je credits en XP worden bijgeschreven en dan start meteen je nieuwe race.
Ewn drag race ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
Ik heb alleen een normaal circuit geprobeerd. Dus of drag race ook werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Richard117 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:32:
Ben daar ook mee bezig, levelen gaat snel en je autoverzameling groeit ook snel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Lekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:39:
[...]
Ben daar ook mee bezig, levelen gaat snel en je autoverzameling groeit ook snel.
Levelen gaat inderdaad snel. Nadeel is wel dat je met die races niet veel credits verdient en daarom sommige auto's die je kan kopen met een level up eigenlijk niet kan veroorloven. Manier voor snel credits is volgens Google Speedway races te doen met drie keer de VIP mod voor 100% meer credits. Daarmee zou je rond de 500.000 per half uur uit kunnen komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op Spa 10 rondjes met de 3 mods zit je tegen de 480k aan met een S800 auto, beetje geluk zit je onder het half uur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
Bezig met achievement. Spa 100 mile extra lange duur. 69 Laps.

Mixer.com/MusiQ2 voor wie wil kijken :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:38
Ik rij de career met drivatars op pro en alle assists uit en in assist setting race length op long zodat je je niet in 2 ronden je door het veld heen hoeft te beuken maar lekker competatief in een ronde of 6 a 10afhankelijk van de baan lengte naar voren kunt werken dmv slipstreamen en uitremmen. Levert ook een boel credits op zodat je voor nieuwe championships genoeg credits hebt om goede auto's te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik kan zo snel niet de optie vinden waar ik de AI moeilijker kan maken?

Waar-o-waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Misschien ben ik een raar mannetje ofzo maar ik ben helemaal niet met die XP of credits bezig.
In de career werk ik gewoon alles af wat ik op dat moment kan doen.

Met die microtransacties gaan lui helemaal los dat terwijl je dat gewoon links kan laten liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door jori040 op 01-10-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
Iemand al met die Renault F1 auto gereden? Damn dat ding is absurd twitchy. Met controller bijna niet te doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb trouwens niet het idee dat de Ultimate versie me wat heeft opgeleverd. Ik zie geen extra of gratis autos. De forza rewards site gaf zogenaamd 375k credits, niet gekregen. Nee ook niet in message Center.

Volgende keer gewoon de goedkope versie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Phusebox schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:25:
Ik heb trouwens niet het idee dat de Ultimate versie me wat heeft opgeleverd. Ik zie geen extra of gratis autos. De forza rewards site gaf zogenaamd 375k credits, niet gekregen. Nee ook niet in message Center.

Je krijgt nu 3 legendary crates met daarin 5 mods die 100% credits geven. Deze zijn ieder maar 5x te gebruiken(dus consumable dus kansloos).
En je krijgt 5 forza edition wagens met een perk erop.
En een paar vip outfits..
Dus ja vip is nu echt kansloos en nutteloos geworden.
Plus het reward systeem is generft waar je vroeger nog autos kreeg ivm je tier level. Krijg je nu alleen geld. Maar dat hebben ze ook nog eens omlaag gehaald.
Al met al is turn 10 hard bezig de fanbase tegen zich op te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
v8power67 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:27:
[...]

Je krijgt nu 3 legendary crates met daarin 5 mods die 100% credits geven. Deze zijn ieder maar 5x te gebruiken(dus consumable dus kansloos).
En je krijgt 5 forza edition wagens met een perk erop.
En een paar vip outfits..
Dus ja vip is nu echt kansloos en nutteloos geworden.
Plus het reward systeem is generft waar je vroeger nog autos kreeg ivm je tier level. Krijg je nu alleen geld. Maar dat hebben ze ook nog eens omlaag gehaald.
Al met al is turn 10 hard bezig de fanbase tegen zich op te zetten.
Met levelen krijg je nu keuze; korting op auto (soms gratis auto), geld (afhankelijk van je tier) of een outfit.,

Bezig geweest met de Spa Endurance met extra lang als optie voor de achievement. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, dit was het resultaat na de 69 (!) ronden. Viel toch best tegen, maar goed, achievement binnen =) En onderweg nog een fotootje gemaakt. Moeilijkheid op pro. Onverslaanbaar had vast gekunt, maar geen zin om bijna 3u billen te knijpen ;)
Forza Tijd Spa Endurance
Forza Geld Spa Endurance
Spa Endurance Fotootje

[ Voor 38% gewijzigd door Mu.siQ op 01-10-2017 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

Welke assists had je aan/uit en welke Drivatar?

Netjes gedaan hoor, mooi zakcentje.
Ik had alle assist uit (gebruik alleen geen clutch). Drivatar gewoon op aggressief (dus niet uitgezet, zorgde af en toe wel voor wat mooi wheel tot wheel racen). Niveautje pro, maar zoals reeds in edit gezegd had onverslaanbaar waarschijnlijk wel gekund, al had ik dan wat minder relaxt op de luie stoel gezeten (niet voor niets een luie stoel hé ;) )

Overigens, na alle XP te hebben ontvangen en level of 10 omhoog te zijn gegaan kwam ik uiteindelijk op 2 miljoen CR uit, tussendoor nog 1 of 2 auto's gekocht en 2 pakjes ook :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 01-10-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Al duidelijk tot in hoeverre je dingen samen kunt doen eigenlijk? Of is het gewoon net zoals hiervoor alleen in de mp dat je samen kan racen?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben nu bezig met die GTR FE, 40% bonuscr op suzuka, samen met 300%, 35 rondjes. Die auto rijd nog nest fijn, en behoorlijk hard :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
SinergyX schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:56:
Ben nu bezig met die GTR FE, 40% bonuscr op suzuka, samen met 300%, 35 rondjes. Die auto rijd nog nest fijn, en behoorlijk hard :)
Laat ff weten wat dat opbrengt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Richard117 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

Ik heb alleen een normaal circuit geprobeerd. Dus of drag race ook werkt weet ik niet.
Heb gekeken maar bij mij duurt een ronde van teat circuit ruim 1 minuut. En dat is ala de bak volledig getuned is.

Wat me brwngt bij een nieuwe bevinding... Net die ram getuned kiept ie steeds om in de bocht. Wat ik ook doe aan afstelling hij kiept om... Beetje jammer weer.
MAX3400 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

Net zo kansloos als eerdere waarschuwingen & modbreaks negeren?
Ja dus dan moet je maar gaan lopen droeftoeteren dat mensen moeten op pleuren ??
Lijkt me een taak van een mod of niet ;)

[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 01-10-2017 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mu.siQ schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:32:
[...]

Laat ff weten wat dat opbrengt =)
1.1 miljoen :) 1u 18 min racen, al zou dat iets sneller kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:15

Shoarma kip

IceDFire

Mu.siQ schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:48:
[...]

Ik had alle assist uit (gebruik alleen geen clutch). Drivatar gewoon op aggressief (dus niet uitgezet, zorgde af en toe wel voor wat mooi wheel tot wheel racen). Niveautje pro, maar zoals reeds in edit gezegd had onverslaanbaar waarschijnlijk wel gekund, al had ik dan wat minder relaxt op de luie stoel gezeten (niet voor niets een luie stoel hé ;) )

Overigens, na alle XP te hebben ontvangen en level of 10 omhoog te zijn gegaan kwam ik uiteindelijk op 2 miljoen CR uit, tussendoor nog 1 of 2 auto's gekocht en 2 pakjes ook :)
Ik heb gisteren ook gelijk deze race gedaan (dan ben je er vanaf he :+). Ik had de AI wel op unbeatable staan, alle assists uit met clutch, maar wel met rewind aan (je weet maar nooit). In het begin van de race was het wel even pittig, maar tegen het einde van de race had ik zeker een halve baanlengte voorsprong op de nummer 1. Ik zat ook zo rond de 2 uur 45, gemiddelde ronde tijd zat op +-2:25.xxx met een snelste ronde van 2:23.3xx. Af en toe viel de concentratie een beetje weg, maar het was prima te doen!

Overigens leverde unbeatable ook 240000cr op!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
Phusebox schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:25:

Ik heb de Forza rewards gewoon gekregen, kan soms een paar dagen duren voordat ze verschijnen bij de gift messages.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zo net even de pc versie bekeken van fm7.
En damn verschil tussen pc (4k60 ultra 2xmsaa) en x1 met zn 1080p/60 is wel erg groot eigenlijk..
En grootste verschil is laadtijden. Wtf op pc is het denk helft of meer korter.
En ja verder ziet er gewoon scherper en beter uit.
Speelt met controller verder gewoon identiek.
Had geen echte problemen op pc, op wat microstutter en fps drops in menus na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap niet dat jullie uren races doen omdat die het meeste opleveren. Het gaat er toch om dat het leuk blijft?
Ik ga geen uren zitten grinden, die tijd is me veel te kostbaar. Het gaat sowieso al redelijk snel vind ik ook zonder mods. Die bewaar ik wel voor de races die meer opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Phusebox schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:35:
Ik snap niet dat jullie uren races doen omdat die het meeste opleveren. Het gaat er toch om dat het leuk blijft?
Ik ga geen uren zitten grinden, die tijd is me veel te kostbaar. Het gaat sowieso al redelijk snel vind ik ook zonder mods. Die bewaar ik wel voor de races die meer opleveren.
Er is één achievement;
Showcase Spa Endurance op extra lang. Die heb ik (en sommige anderen) gehaald. Verder is een uurtje racen vind ik niet zo lang hoor. De achievement halen duurde wel lang haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mu.siQ schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:36:
[...]

Er is één achievement;
Showcase Spa Endurance op extra lang. Die heb ik (en sommige anderen) gehaald. Verder is een uurtje racen vind ik niet zo lang hoor. De achievement halen duurde wel lang haha
Ik heb in ieder geval nooit tijd om 3 uur aan een stuk te gamen en aangezien forza geen mid sessions save heeft ga ik dat nooit halen. Overigens interesseren achievements me ook niet om dezelfde reden; ik doe gewoon wat ik leuk vind en zie wel wat het oplevert. Maar ieder zij eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:41:
[...]

Ik heb in ieder geval nooit tijd om 3 uur aan een stuk te gamen en aangezien forza geen mid sessions save heeft ga ik dat nooit halen. Overigens interesseren achievements me ook niet om dezelfde reden; ik doe gewoon wat ik leuk vind en zie wel wat het oplevert. Maar ieder zij eigen ding.
Ik rij gewoon 10 rondjes, ga roken, haal alles weer in, pak koffie, en weer opnieuw :D per saldo 35 rondjes gedaan.

Nee, grootste minpunt aand FM7 is dat car unlock systeem, laat mij gewoon met lmp of gt3 rijden, onzin dat ik geld moet behalen met dinkeytoys om eindelijk die autos te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Alles weer inhalen? Je kunt toch gewoon pauzeren?

ps. levert het nog wat op op om rijhulpen uit te zetten? Ik meen namelijk dat alleen de driver difficulty invloed heeft op CR.

[ Voor 57% gewijzigd door defusion op 01-10-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
defusion schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:27:
Alles weer inhalen? Je kunt toch gewoon pauzeren?

ps. levert het nog wat op op om rijhulpen uit te zetten? Ik meen namelijk dat alleen de driver difficulty invloed heeft op CR.
Assists uit zetten levert net als difficulty gewoon meer credits op.

Die race met die Corvette op Spa vond ik dood saai. Moest 46 rondjes geloof ik. Uiteindelijk hele veld op 2 rondjes op pro (iig 1 na hoogste, was vergeten op unbeatable te zetten) en een Porsche op 5 rondjes. Die parkeerde hem elke keer weer in de muur als ik hem passeerde.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol @job115 je hebt toch je hele console op Unbeatable staan? En dan net met die race niet?

Ik ga Spa over 8 uurtjes beginnen met 220% creditboost; heb er zin in...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
v8power67 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:41:
[...]

Heb gekeken maar bij mij duurt een ronde van teat circuit ruim 1 minuut. En dat is ala de bak volledig getuned is.
Daarom moet je er ook een tijd race van 30 seconden van maken, dan stopt de race na 30 seconden gewoon. Dan ben je idd na een half rondje al klaar.

Normaal is het de bedoeling in een race op tijd, dat na het verlopen van de tijd op start/finish de vlag valt en de race over is. In Forza stopt de race blijkbaar meteen als de tijd verlopen is.
Geen idee of ze dat ook zo bedoeld hebben, als dat niet de bedoeling was komt daar misschien een patch voor. Dus gebruik van maken zo lang het kan.

Dat is ook meteen de reden dat ik nu zo speel. Ik probeer elke Forza weer om alle auto's te verzamelen, dus als ik daar nu vrij makkelijk al aan kan beginnen doe ik dat maar alvast. Wie weet is het straks na een patch niet meer mogelijk.

Na een weekend spelen ben ik voorlopig erg tevreden. Er zijn wel wat zaken die ik graag anders had gezien of waar wat aan gewerkt mag worden. Maar ik herken mij niet in de negatieve verhalen die ik her en der lees. Ik vind het bv wel jammer dat de carriere opbouw niet heel logisch is. Je zou toch verwachten dat je in bv een Kever of oude Mini begint en vanaf daar opklimt naar steeds sneller om uiteindelijk in LMP1/F1 te eindigen. Nu kon ik bij de allereerste race meteen in 60's F1 auto's beginnen.

Bug waar ik al paar keer tegen aan gelopen ben is dat bij sommige auto's in het menu niet te zien is dat je een andere bumper/vleugel etc monteert. Maar ik verwacht dat daar wel snel een oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb na de F1 enkel met de Ram rondgereden op het testcircuit zonder mods te gebruiken. Die bewaar ik wel voor endurance races.
Heb nu nog 800k Credits staan, ben lvl 70+ en halverweg car collector 9. Daarnaast ben ik een heleboel auto’s rijker omdat er best leuke aanbiedingen zijn. De covergirl van FM7 kostte mij bv slechts 15k.

Kost me een aantal saaie uren maar ik ben nu weer een aantal leuke TC race auto’s rijker, game bevalt me erg goed tot nu toe en het verkrijgen van auto’s gaat makkelijker dan ik gisteren dacht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tip van de dag:
Timed race op 00:30 is dus _geen_ half uur.. is dus 30 seconde :/

Zojuist 1 use van 3 creditmods er doorheen gejaagd :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:36:
Lol @job115 je hebt toch je hele console op Unbeatable staan? En dan net met die race niet?

Had het iets terug geschroefd omdat er op een baan (meen Sebring short night) de AI een seconde sneller reed dan de snelste tijd die op dat moment op de leaderboards stond, ondanks dat die tijd op de boards vrij strak was. Maar hij staat weer op unbeatable na een hoop gespam van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Richard117 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:40:
[...]

Daarom moet je er ook een tijd race van 30 seconden van maken, dan stopt de race na 30 seconden gewoon. Dan ben je idd na een half rondje al klaar.

Normaal is het de bedoeling in een race op tijd, dat na het verlopen van de tijd op start/finish de vlag valt en de race over is. In Forza stopt de race blijkbaar meteen als de tijd verlopen is.
Geen idee of ze dat ook zo bedoeld hebben, als dat niet de bedoeling was komt daar misschien een patch voor. Dus gebruik van maken zo lang het nog kan.
Ik denk niet dat dit gepatched gaat worden, het was in vorige delen precies hetzelfe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:36:

Ik kon bij de showcase geen mods selecteren.... Op de xbone niet en op de pc niet. Dat je dat weet ;)
Lekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 23:19:
Heb na de F1 enkel met de Ram rondgereden op het testcircuit zonder mods te gebruiken. Die bewaar ik wel voor endurance races.
Heb nu nog 800k Credits staan, ben lvl 70+ en halverweg car collector 9. Daarnaast ben ik een heleboel auto’s rijker omdat er best leuke aanbiedingen zijn. De covergirl van FM7 kostte mij bv slechts 15k.

Kost me een aantal saaie uren maar ik ben nu weer een aantal leuke TC race auto’s rijker, game bevalt me erg goed tot nu toe en het verkrijgen van auto’s gaat makkelijker dan ik gisteren dacht.
Pff, ik heb wel even lopen grinden maar was er na een half uur ofzo klaar mee. Te saai. En overigens toch wel het idee dat ik genoeg credits haal om prima de campaign door te komen.

[ Voor 52% gewijzigd door Mu.siQ op 02-10-2017 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 07:10:
[...]

Ik kon bij de showcase geen mods selecteren.... Op de xbone niet en op de pc niet. Dat je dat weet ;)
Yup, viel me ook op net. Eerste stint zit erop van 19 rondjes en dat viel me niet tegen. Wel raar dat de benzinemeter al oranje wordt als je er nog 4 a 5 ronden mee door kan rijden; iets om in de gaten te houden als je online endurance gaat doen.

Anyhow, vandaag kan de rest van de FM-spelers ook gaan beginnen aan het spelletje dus: heeel veeel plezier toegewenst!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Auction house dus ook eindelijk open? Ik houd wel van dat handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Max3400:

Forza komt op 3-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 07:22:
[...]

Yup, viel me ook op net. Eerste stint zit erop van 19 rondjes en dat viel me niet tegen. Wel raar dat de benzinemeter al oranje wordt als je er nog 4 a 5 ronden mee door kan rijden; iets om in de gaten te houden als je online endurance gaat doen.

Anyhow, vandaag kan de rest van de FM-spelers ook gaan beginnen aan het spelletje dus: heeel veeel plezier toegewenst!!! *O*
Hehe, de ronde kost je ongeveer 4-5% brandstof. Maar als je onder de 5% komt en je komt langs de pit dan geeft die aan dat je moet pitten. Ik hou het zelf altijd bij (icm de banden degradatie) maar zonder zelf bijhouden lukt het nog wel. Ik ging 22 ronden op één tank en een set banden (wel 75% naar de haaien, maar vooruit). Vandaag weer verder =) Besloten eens campaign standaard op 'long' te zetten. Te vaak net 1 ronde tekort om helemaal voorin te eindigen, of je moet vet rammen, en dat is eigenlijk geen racen. Wellicht leukere gevechten op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Mu.siQ schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:10:
[...]

Hehe, de ronde kost je ongeveer 4-5% brandstof. Maar als je onder de 5% komt en je komt langs de pit dan geeft die aan dat je moet pitten. Ik hou het zelf altijd bij (icm de banden degradatie) maar zonder zelf bijhouden lukt het nog wel. Ik ging 22 ronden op één tank en een set banden (wel 75% naar de haaien, maar vooruit). Vandaag weer verder =) Besloten eens campaign standaard op 'long' te zetten. Te vaak net 1 ronde tekort om helemaal voorin te eindigen, of je moet vet rammen, en dat is eigenlijk geen racen. Wellicht leukere gevechten op die manier
Is dat met simulation steering of normal? Ik zat met simulation namelijk rond de 60% na een rondje of 10. Vond het al zo vlot gaan, maar misschien dat je met normal iets vloeiender rijdt

[ Voor 4% gewijzigd door job115 op 02-10-2017 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik moet ook maar eens de moeilijkheidsgraad omhoog gooien, nu is het 1 of 2 rondjes racen en daarna time trial. Wat ook leuk is overigens, aangezien de AI nogal crappy is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
Ik ben nog niet echt voor de photomode gaan zitten. Maar aangezien ik er nu eindelijk een aantal in de gallery kan vinden, deel ik maar vast wat shots.

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4459/37189441680_3fff2e25ee_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4473/37446580101_5fab509501_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4470/37189441860_a2e32bd540_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
job115 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:25:
[...]
Is dat met simulation steering of normal? Ik zat met simulation namelijk rond de 60% na een rondje of 10. Vond het al zo vlot gaan, maar misschien dat je met normal iets vloeiender rijdt
Normal. Race vooralsnog met controller, stuur nog keer proberen maar hoor er weinig goeds over, maar in dat geval gaat die op simulation.
Phusebox schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:30:
Ik moet ook maar eens de moeilijkheidsgraad omhoog gooien, nu is het 1 of 2 rondjes racen en daarna time trial. Wat ook leuk is overigens, aangezien de AI nogal crappy is.
Pro is prima te doen, unbeatable straks maar eens poging doen.
Thanks, pak de 2e ff mee =)

[ Voor 36% gewijzigd door Mu.siQ op 02-10-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, stint 3 zit erop. Nog maar 16 laps en dan klaar. Die Corvette rijdt heerlijk; sruk minder ruw dan in FM6.

@jori040 Het is over 3 uur al ergens release tijd. En als ik sommige andere topics moet geloven, leven bepaalde Tweakers van 03:00 tot 03:09 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Maakt het nou nog uit wel assists uit staan en welke niet ivm reward ? Vroeger stond er een % percentage bij maar dat zie ik niet meer staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Cuqebaqer schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:58:
Maakt het nou nog uit wel assists uit staan en welke niet ivm reward ? Vroeger stond er een % percentage bij maar dat zie ik niet meer staan.
Klopt, maakt niks meer uit voor je credit-rewards!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Vrijdagavond voor het eerst het spel opgestart en wat is het toch gaaf!. In het begin had ik een hekel aan de Porsche, ik kreeg hem maar niet fatsoenlijk de bocht om, maar toen de tc uit ging veranderde het hele karakter enorm.

Het is alleen wel jammer dat de 100% VIP bonus een aantal mods zijn, ipv een permanente bonus zoals eerst stond aangegeven in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

darkkingll schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:35:
Vrijdagavond voor het eerst het spel opgestart en wat is het toch gaaf!. In het begin had ik een hekel aan de Porsche, ik kreeg hem maar niet fatsoenlijk de bocht om, maar toen de tc uit ging veranderde het hele karakter enorm.

Het is alleen wel jammer dat de 100% VIP bonus een aantal mods zijn, ipv een permanente bonus zoals eerst stond aangegeven in de store.
Dat van die Vip Bonus vind ik ook heel jammer, je betaald wel voor Vip maar houdt het niet voor altijd.
Tenminste zo voelt het

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Staat bij mij op het moment nog 3 oktober 00.00 uur dat ik kan beginnen. Hoop dat ik het naar voren kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:10:
Staat bij mij op het moment nog 3 oktober 00.00 uur dat ik kan beginnen. Hoop dat ik het naar voren kan halen..
haha hoe kan dat dan? de game is toch allang uit

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:56:
[...]

haha hoe kan dat dan? de game is toch allang uit
Nope. Is nog niet uit :9

Was alleen early Access..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:57:
[...]

Nope. Is nog niet uit :9

Was alleen early Access..
oh is dat zo? haha werkelijk geen idee, maat waarmee ik gold share heeft hem gekocht en ik dacht dat die allang uit was omdat ik hem kon spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

oh is dat zo? haha werkelijk geen idee, maat waarmee ik gold share heeft hem gekocht en ik dacht dat die allang uit was omdat ik hem kon spelen :)
Die heeft dan de Ultimate Edition gekocht :)

Waardoor je dus de early Access hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Die heeft dan de Ultimate Edition gekocht :)

Waardoor je dus de early Access hebt.
haha nooit opgelet , dacht serieus dat de game donderdag uitgekomen was.
Kan je hem nergens al scoren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ik heb de deluxe edition al geïnstalleerd staan. Maar kan hem dus nog niet spelen zolang hij niet vrijgegeven word :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:00:
Ik heb de deluxe edition al geïnstalleerd staan. Maar kan hem dus nog niet spelen zolang hij niet vrijgegeven word :+
nog even geduld hebben dus, ik verzeker je de game is gaaf!
Ben geen grote forza fan maar ben tevreden over de game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

nog even geduld hebben dus, ik verzeker je de game is gaaf!
Ben geen grote forza fan maar ik ben tevreden over de game
Heb nog alle tijd aangezien ik ook FM5 en FM6 nog heb liggen. Maar wil gewoon straks kunnen beginnen :+.
Dat geloof ik maar al te graag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Heb nog alle tijd aangezien ik ook FM5 en FM6 nog heb liggen. Maar wil gewoon straks kunnen beginnen :+.
Dat geloof ik maar al te graag :)
oh dan heb je nog tijd te vullen, die maat van me heeft forza 4 en forza 6 100% uitgespeeld.
Die steekt er echt super veel tijd in, ik ben benieuwd wat je van Forza 7 zal gaan vinden.

Mooi je Forza Hub beloningen meenemen naar Forza 7?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
G_Dragon schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

oh dan heb je nog tijd te vullen, die maat van me heeft forza 4 en forza 6 100% uitgespeeld.
Die steekt er echt super veel tijd in, ik ben benieuwd wat je van Forza 7 zal gaan vinden.

Mooi je Forza Hub beloningen meenemen naar Forza 7?
@MAX3400 heeft ze allemaal op 100% dacht ik die gek :+

Zelf alleen FM3 en alle horizons op 100% staan. FM6 schiet ook aardig op.

Kreeg al 275k van de forza hub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

timmie271 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:06:
[...]

Zelf alleen FM3 en alle horizons op 100% staan. FM6 schiet ook aardig op.

Kreeg al 275k van de forza hub :)
Dat is echt netjes en heeft ontzettend veel tijd gekost haha, ik vind het super knap!
Zelf zal ik nooit zo ver gaan bij Forza games, maar als echte race fan kan ik me het wel voorstellen.

Het is ook dat ik hem speel omdat me maat hem gekocht heeft, anders had ik hem pas over een half jaar goedkoop gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Voor wie de ram op test track boost doet. Zet alle assists op makkelijkste en je hoeft alleen gas te geven... Zet er een plakbandje op en je hoeft niks meer te doen.
Werkt btw met elke race want assists hebben geen invloed meer op je geld, dus en las dat bij meeste mensen hij dan gewoon perfect turns doet etc..
Las dat mensen een endurance deden zo en wonnen.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hoorde ik mijn naam? Niet Opa MAX een gek noemen :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PJHCg3B8wQEYc3czul3n89Kh/medium.png
v8power67 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:29:
Voor wie de ram op test track boost doet.
Mega-nadeel; je levelt in 4x 30 seconden. Dan verdien je in je "extra beloning" 50K credits ofzo of een auto. Sommige auto's mag je 250K voor afrekenen dus je bankrekening kan snel slinken op dat moment.

Zie zelf weinig nu om met de RAM te rijden op deze manier; je kan beter je career op Long zetten ipv Standard. Scheelt ineens bakken met geld en XP wat je binnen krijgt maar je rijdt vaak dan wel 6 of 7 laps ipv 2.

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 02-10-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik begin een beetje paranoïde te worden, ik krijg echt het idee dat de AI in z'n geheel tegen me speelt. Als ik bijv. als 3e of 4e sta, en ik rij achter iemand op een rechte stuk, dat ie dan doodleuk even gaat zitten remmen zodat ik het moeilijker krijg om naar de 1e positie te racen...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:40:
Ik begin een beetje paranoïde te worden
Yup, ligt aan jou :+ Heb er geen last van gehad de afgelopen paar 100 laps tegen van alles en nog wat. Je moet er alleen niet te dicht op zitten want dan rij je er ineeeens naartoe waardoor het lijkt alsof ze liften/remmen, op de een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ze hebben de leuke gewoonte om op de apex te gaan remmen. Precies op het moment dat je extra gas wilt gaan geven, gaan ze vol in de ankers. Was overigens ook in vorige Forza edities.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
[...]

Er zijn er meer hoor die ze allemaal op 100% hebben staan,ik noem geen namen. O-)

Vanavond maar weer verder met de career mode, heb de racelengte inmiddels ook op long gezet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:14:
[...]

Er zijn er meer hoor die ze allemaal op 100% hebben staan,ik noem geen namen. O-)

Vanavond maar weer verder met de career mode, heb de racelengte inmiddels ook op long gezet. :)
Owh ja. Jij was er ook al zo een :+ helemaal vergeten :9
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

Zei ik wat dan? :+

[ Voor 21% gewijzigd door timmie271 op 02-10-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Maar om de maximale reward score te halen hoefde je alleen FM2 en 3 100% uit te spelen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
@MAX3400 @skreppiedoe Respect hoor ik krijg dat echt niet voor elkaar.

Vraagje, als ik nu een single player race maak is het dan mogelijk een endurance race te maken waar ik mijn mods in kan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Degene die de Ferrari California ooit heeft goedgekeurd, moeten ze tegen een muur zetten.

Wat een log, groot, onderstuurd zwijn van een auto is dat. Wel humor op Maple Valley en bijna elke bocht rechtdoor gaan! >:)

@Cuqebaqer In Free Play kan je ook Mods inzetten, dacht ik zo.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 02-10-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

[afbeelding]

[...]

Mega-nadeel; je levelt in 4x 30 seconden. Dan verdien je in je "extra beloning" 50K credits ofzo of een auto. Sommige auto's mag je 250K voor afrekenen dus je bankrekening kan snel slinken op dat moment.

Zie zelf weinig nu om met de RAM te rijden op deze manier; je kan beter je career op Long zetten ipv Standard. Scheelt ineens bakken met geld en XP wat je binnen krijgt maar je rijdt vaak dan wel 6 of 7 laps ipv 2.
Ik neem niet elke auto, ik kies alleen wat ik zelf leuk vind om mee te rijden en de gratis auto’s. Koop ik geen auto dan ga ik voor credits en dat is dan 70k totaal per level. Ik schommel zo continu rond 500k-600k.
Het is saai maar dat moet maar even, volgende keer weer met de careermode verder.
Wel jammer dat het maximaal in te stellen rondjes op 50 is begrensd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Wat ben ik blij dat ik de ultimate editie voor 50 euro gekocht heb..

kocht deze zaterdag (helaas geen tijd vrijdag) kom zaterdag vanaf mijn nachtdienst om 7:30 thuis, ik besloot omdat het mijn laatste nachtdienst was en ik maar 1,5 dag vrij zou zijn om niet naar bed te gaan maar om forza te kopen..

2x een mislukte download, 8 uur later kon ik dan eindelijk beginnen :D

Ik start Forza op.... krijg ik de melding geen internet verbinding! Ik loop naar mijn Experiabox van de glasvezelverbing welke bijzonder veel geluid maakte, even een reset en het werkte weer!

Forza nogmaals opgestart, intro gespeeld en toen...geen internet verbinding, ook geen tv meer want het werkt allemaal via diezelfde Experiabox.

Nachtdienst + slaap tekort resulteerde in een directe confrontatie tussen de Experia box en mijn vuisten, het leek wel een bokswedstrijd met een tegestander die niet terug durfde te slaan..waarna ik op de achtergrond mijn vriendin hoorde vragen wat ik in godsnaam aan het doen was.. "de internet verbinding aan het herstellen" antwoordde ik!

Naja het hele weekend zonder internet en tv maar vandaag komt eindelijk de nieuwe Experia box en kan ik eindelijk beginnen met Forza, helemaal niets aan de vroegtijdige toegang gehad waarvoor ik eigenlijk de ultimate gekocht had :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Lekker Ventje 50x Nordschleife, Unbeatable, Simulation Damage... In een standaard Willy's Jeep.

Spreek je over 4 dagen wel 😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:36:
@Lekker Ventje 50x Nordschleife, Unbeatable, Simulation Damage... In een standaard Willy's Jeep.

Spreek je over 4 dagen wel 😂😂
HAHA. Dat is wel echt een hell-setup. Vergeet niet rewind uit te zetten dan, en geen lijn om te volgen.

Nee, ik ga gewoon SP doen op long, genoeg zakcentjes. Neem er rustig de tijd voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Heb dit weekend de eerste 3 kampioenschappen al door gespeeld. Nu maar rustiger aan gaan tunen en wat drift autos bouwen want het gaat wel erg snel. Of ik speel gewoon te korte races en te veel achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel vage bug gehad met m'n GTR FE, had dat ding S800 tuned, dus je rijd tegen variatie van V8, WTCC, etc, maar op 'gemiddeld' AI kon ik ze makkelijk eruit rijden.

Even tune veranderd, 8pk minder maar met tunable versnelling, om iets beter uit te komen in bochten. Ga de race rijden, wordt vervolgens compleet eruit gereden, bochten, rechte stuk, alles, terwijl ik nog steeds dezelfde rondjes rij.

Weer terug naar m'n oude tune, rij ik ze er weer compleet uit. Zou een AI zich aanpassen op de tune/upgrades die je had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:42:
Heb dit weekend de eerste 3 kampioenschappen al door gespeeld. Nu maar rustiger aan gaan tunen en wat drift autos bouwen want het gaat wel erg snel. Of ik speel gewoon te korte races en te veel achter elkaar.
Heb je ze "voldoende" gedaan die championships of heb je ze helemaaaaal af? Want volgens mij moet je alle 6 alle events doen en daarna unlock je pas de Elite championships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
v8power67 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:29:
Voor wie de ram op test track boost doet. Zet alle assists op makkelijkste en je hoeft alleen gas te geven... Zet er een plakbandje op en je hoeft niks meer te doen.
Werkt btw met elke race want assists hebben geen invloed meer op je geld, dus en las dat bij meeste mensen hij dan gewoon perfect turns doet etc..
Las dat mensen een endurance deden zo en wonnen.
Aantal tegenstanders op 0 zetten en niet eens gaan rijden is nog makkelijker. Dan ben je na 30 seconden de winnaar zonder iets te doen. Alleen weer ff opnieuw de race starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Richard117 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:21:
[...]

Aantal tegenstanders op 0 zetten en niet eens gaan rijden is nog makkelijker. Dan ben je na 30 seconden de winnaar zonder iets te doen. Alleen weer ff opnieuw de race starten.
Kom op, je mag nog wel iets voor je centen doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Die paar honderd credits met/zonder tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Paar honderd? Je hebt zo in 5 minuten 70K per level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Gaat daar alleen tussendoor ff snel wat XP en gratis auto's te scoren.
Voor de centen doe ik wel andere races. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Heb je ze "voldoende" gedaan die championships of heb je ze helemaaaaal af? Want volgens mij moet je alle 6 alle events doen en daarna unlock je pas de Elite championships.
2 zijn er echt helemaal de 3de moet er nog 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:26:
Paar honderd? Je hebt zo in 5 minuten 70K per level.
Ik bedoelde wel/niet racen die 30s, dat scheelt maar een paar honderd credits 😀

Ach, het is allemaal maar virtueel; vooralsnog ben ik lekker de championships aan het doen zonder auto's te kopen. Net als @Cuqebaqer alles aan het volmaken langzaam maar zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hoewel ik niet meteen weg was van de nieuwe Dubai baan begin ik hem nu stiekem steeds leuker te vinden.
Hoop wel dat die laadtijden straks op de X een stuk minder zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door jori040 op 02-10-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:58:
Hoewel ik niet meteen weg was van de nieuwe Dubai baan begin ik hem nu stiekem steeds leuker te vinden.
Hoop wel dat die laadtijden straks op de X een stuk minder zijn.
Vind het nog wel meevallen; hier een first gen One met een WDC externe disk. Zeker als je een track herstart, hoeft er weinig geladen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Vind het nog wel meevallen; hier een first gen One met een WDC externe disk. Zeker als je een track herstart, hoeft er weinig geladen te worden.
Heb ook een externe hdd met originele x1. Maar op pc is het letterlijk helft sneller als niet meer is..
Kan op.x1 echt wel stukken sneller heb ik het idee. Kijk naar driveclub, deze heeft amper laadtijden, dus het kan wel.
Maar ondanks de graphics verschillen tussen pc en x1 vind ik de laadtijden wel grootste voordeel op pc.
Twijfel eraan om mn pc beneden op tv te plempen en dan lekker zo te gamen... Hmmm keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Het is ook niet dat het me finaal uit de game haalt ofzo hoor.Vind het verder een goede Forza. ;)

Wel vind ik het jammer dat de X geen release heeft met deze Forza.Als Crackdown3 eerder was uitgesteld dan was het plan van Microsoft denk net wat anders gelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
  • Nu online
Laten we dit lijstje uit de OP eens aan gaan vullen, staat anders ook zo lullig als er maar 1 naam in staat en het maakt het makkelijker om elkaar toe te voegen :)

Leden van GoT die FM7 spelen

GoT-naamGamertagPlatformEarly access
timmie271timmie271PC & Xbox OneNiet bekend
Richard117 RichardKortland Xbox One Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:00
Voeg mij maar ook toe,

GoT-naam RickS29
Gamertag KillerR NL
Platform PC & XBONE
Early JA

[ Voor 34% gewijzigd door RickS29 op 02-10-2017 15:02 ]

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 20:53
Ik ga hem straks ook meer eens bestellen voor de Xbox One :)

"vroeger" op de xbox 360 veel Forza gespeeld. Nu op de Xbox one begonnen met FM6. Deze heb ik van de week verkocht zodat ik met 7 kan gaan beginnen.

Wat ik met Forza 6 merkte is dat je wel erg snel met hele dikke / snelle wagens rijdt. Ik meende dat in eerdere delen je wat meer opbouw had. Persoonlijk vond ik die trage start wel fijn :)

Iemand nog starter tips? Ik las iig een paar keer voorbij komen dat de race lengte in stellen is op "long"

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mavi86 yup, vlak voor race start in je assists helemaal naar beneden en dan long/extra long kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
Add me !

GoT-naam: LoadedBaton
XBox Live Tag: LoadedBaton
Platform: XBox One & PC
Early: Nee

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:Net heb ik 17 berichten verwijderd die alleen maar gingen over buitenlandse winkels en/of het verkrijgen van credits/games via VPN. Dit laatste deel is niet toegestaan om te bespreken op Tweakers, en wat betreft het eerste deel is dit niet het topic ervoor. Daarvoor kun je hier of in zijn algemeenheid: hier terecht.

Wij blijven niet waarschuwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 20:53
Ik heb hem zojuist besteld. Jullie mogen me dus ook toevoegen :)

GoT-naam: Mavi86
XBox Live Tag:BruceWayne1203
Platform: XBox One
Early: Nee

www.mariovisser.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

GoT-naam: Rub3s
Gamertag: Rub3s
Platform: XBONE (in theorie ook PC, maar dat ga ik niet eens proberen na de vele Horizon 3 crashes)
Early: Ja

Toevallig al iemand split-screen geprobeerd? Maakt niet uit, is ook niet de moeite op dit moment. Dat hebben ze echt totaal niet getest. Bugs vliegen rond je oren.
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste