Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja klopt op de pc.MAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:03:
[...]
Oh... PC? Op mijn One nog geen crashes gehad. En anders is voor de console het vaak genoeg om even een cold boot te geven; pleurt ie je cache leeg.
Net maar een herstart gedaan en na de lunch even kijken of ie het dan wat langer volhoudt.
Tot nu toe: nog steeds niet verveeld!!! Mooie banen, vind ik. Grip-levels twijfelachtig goed, zelfs zonder assists.
Ga maar ff wat kleine cheevos halen, daarna verder met championships.
@Scifo83 Ultimate Edition is vandaag speelbaar; zie ook startpost 😀
- Wat een gepolijst product [kom van PC2 af met veel frustratie van bugs]
- De banen zijn schitterend
- Dit is hoe een career mode hoort te zijn
- Nogmaals Forza is voor controller gemaakt[De Elite is hier een must-have]
Hoe gaat dit er straks wel niet op de X uitzien.[Speel nu op de S]
Na PC2 ben ik dus toe aan race plezier.
100€? FMLMAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:56:
@Scifo83 Ultimate Edition is vandaag speelbaar; zie ook startpost 😀
Kzal me voorlopig wel bezig houden met pcars 2
50 euro in RuslandScifo83 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:59:
[...]
100€? FML
Kzal me voorlopig wel bezig houden met pcars 2
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
zoek even verder terug in dit topic op rusland. Het is hier alleen deze week al een aantal keren langs gekomen.Scifo83 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:00:
[...]
More info pls!50€ wil ik er voor geven.
Ik kan niet wachten tot vanavond. Gisteravond/vannacht de game gedownload op pc(na wat downloadissues met de store)
ik ga denk ik voorlopig nog wat carrière doen, maar zal me daarna vooral in multiplayer begeven denk ik!
3ds fc: 4270-0926-7440
Bedankt! Ben het spel aan het downloaden.darkkingll schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:16:
[...]
zoek even verder terug in dit topic op rusland. Het is hier alleen deze week al een aantal keren langs gekomen.
Ik kan niet wachten tot vanavond. Gisteravond/vannacht de game gedownload op pc(na wat downloadissues met de store)
Mijn 1ste Forza (nooit een xbox gehad), ben benieuwd
Kreeg erna ieta van 3 ton en een shitload aan xp.
Handen doen nu wel echt pijn van 2 uur non stop racen... Maja was worth it.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Schreeuwen, rammen, geen idee wat snellere auto's kunnen. Oh well, het moet maar want best wel weer grappig om te zien hoe goed anderen zijn.
Career mode is op het eerste gezicht een stuk leuker in elkaar gezet dan bij forza 6.
Grafisch ook weer een stukje vooruit gegaan. Vooral de lichteffecten en weersveranderingen zien er heel mooi uit.
Hier vermaak ik me wel weer een hele tijd mee
15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Intro ben ik goed doorgekomen, mijn 1e normale race (rivals) crash in 2e ronde. Dat terwijl ik echt nooit crashes heb met mijn bakkie (PC).Redax schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:54:
Nog iemand last van crashes? Het spel blijft hier crashen tijdens de intro, zelfs na diverse herstarts en met alle andere software afgesloten. Balen dit...
Enige andere manier om nog knaken te regelen, is dus een paar oude events overnieuw doen of Rivals. Beiden nu geen zin in; ik wil door kunnen gaan waar ik gebleven ben.
Iemand overigens enig idee waar gedeelde replays komen te staan?.
Net eerste 4 races gedaan, die gingen zonder crash goed. Bepaalde menu items en video's draaien overigens wel duidelijk op een lagere resolutie.
[ Voor 45% gewijzigd door Tortelli op 29-09-2017 19:00 ]
Replays staan in je hoofdmenu te vinden; zowel je eigen als zoeken naar die van anderen. Als je een replay wil sharen anders dan binnen FM7, moet je de replay starten, capturen en dan weer delen op je timeline of OneDrive ofzo.
Ik heb trouwens ook het idee dat ik minder gratis auto's heb gehad ten opzichte van alle andere Forza's en Forza Horizons. Nu zag ik wel dat je voor de Logalty Rewards geen auto's meer krijgt, maar iets cosmetisch. Wellicht dat het daar al scheelt.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Tot ik daar goede berichten of settings voor vind laat ik Forza liggen.
Ja hier ook, handen staan nog steeds in de vorm van mijn controller. Maar wat gaaf! wel even van automatische versnellingsbak afhalen anders rook je in zijn 1 ongeveer 11 setjes banden doorheen.v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:25:
Zo net mn eerste endurance race gedaan. Met een corvette c7r op spa 46 ronden.
Kreeg erna ieta van 3 ton en een shitload aan xp.
Handen doen nu wel echt pijn van 2 uur non stop racen... Maja was worth it.
Ik mis wel wat feeling bij sommige auto's, wellicht omdat FM7 gewicht van de auto goed gemodelleerd heeft itt horizon 3.
Tevens viel me op. De "pops and bangs" bij gas los resulteerd in een realistische vuurzee uit de uitlaat van de auto totdat je een Nissan 180sx rijdt met Wide body kit. Dan blijft de rechter uitlaat gespaard.
Verder is het ook voor detail erg goed gedaan, zelfs de shift up/VTEC light in de s2000CR. Van zulke dingetjes geniet ik enorm.
Inmiddels hebben wij de 10 uur speeltijd gepasseerd en gaan we vrolijk verder. Inmiddels aanbeland bij het SUV racen.
Heb beide (maar speel vooral op pc). Morgen ff stuur eraan hangenUltraSub schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:58:
Als er iemand hier goede ervaringen met een G920 op een Xbox heeft, please tell me.
Tot ik daar goede berichten of settings voor vind laat ik Forza liggen.
Ligt niet aan jou. Tekst is erg klein. Lijkt al 4K rendering te zijn ofzo.FeaR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:47:
Heb ik deze week te veel gewerkt en kijk ik niet meer helder uit mijn ogen of zijn de menu's en tekst behoorlijk klein? En nee, het ligt niet aan de kijkafstand: 65" op nog geen drie meter afstand.
Ik heb trouwens ook het idee dat ik minder gratis auto's heb gehad ten opzichte van alle andere Forza's en Forza Horizons. Nu zag ik wel dat je voor de Logalty Rewards geen auto's meer krijgt, maar iets cosmetisch. Wellicht dat het daar al scheelt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook het rijden voelt beter aan dan de vorige delen, mede doordat het (zoals eerder al genoemd door anderen) lijkt alsof de wagens meer grip hebben.
Grafisch ziet het er erg mooi uit en het geluid is prima. De regen vind ik ten opzichte van het vorige deel een stuk beter uitgewerkt.
Hier gaan de komende tijd heel veel uren zitten.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Huh? Net de hele dag niets gemerkt. Zojuist nog gestreamed naar mijn 13" laptoo en ook niks gemerkt.Rivanov schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:37:
[...]
Ligt niet aan jou. Tekst is erg klein. Lijkt al 4K rendering te zijn ofzo.
Julllie zijn gewoon oud/blind aan het worden 🤐
Ik kan geen race uitrijden zonder dat ie crasht (de game dan heRedax schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:54:
Nog iemand last van crashes? Het spel blijft hier crashen tijdens de intro, zelfs na diverse herstarts en met alle andere software afgesloten. Balen dit...
Edit: Resolution scale lager zetten lijkt te helpen met het gestotter en "game mode" uitzetten in Windows verminderd de crashes.
[ Voor 16% gewijzigd door Avioto op 29-09-2017 21:31 ]
Steam/XBL: Avioto
Ik had eerst heel veel gestotter, maar nadat ik mijn pc opnieuw heb opgestart draait de game gewoon goed, zonder fps drops of gestotter.Avioto schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:17:
[...]
Ik kan geen race uitrijden zonder dat ie crasht (de game dan he). Ook erg veel gestotter. Microsoft lijkt het weer voor elkaar gekregen te hebben om een bagger PC port te maken.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb hem deze keer laten installeren op een HDD zodat ik het ding kan horen ratelen. Systeem hangt weer compleet vast maar de HDD ratelt erop los, dus ik laat hem vanavond nog doorgaan. Hopelijk morgen dan eindelijk spelen... Beetje jammer wel.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik had het een paar keer, maar dat is een paar dagen terug. En als je even wsreset.exe uitvoert (als admin) via de zoekbalk of via Run/Uitvoeren (Windows + R)?kuusj98 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:37:
Dus niemand heeft meer problemen met het installeren? Ik zit aan poging 5, de vorige keren kreeg ik een foutmelding, of het werkgeheugen sloop langzaam vol met een complete vasthanger of BSOD tot gevolg.
Ik heb hem deze keer laten installeren op een HDD zodat ik het ding kan horen ratelen. Systeem hangt weer compleet vast maar de HDD ratelt erop los, dus ik laat hem vanavond nog doorgaan. Hopelijk morgen dan eindelijk spelen... Beetje jammer wel.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Wsreset al meerdere keren geprobeerd.Ample Energy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:00:
[...]
Ik had het een paar keer, maar dat is een paar dagen terug. En als je even wsreset.exe uitvoert (als admin) via de zoekbalk of via Run/Uitvoeren (Windows + R)?
Als het goed is wel, voor de demo heb ik nog de Creator Update gedaan. Ik wil hem nog uurtje laten pruttelen en dan kijk ik eens.MAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:02:
@kuusj98 Domme vraag hoor maar neem aan dat je wep ALLE EN MEEST RECENTE updates hebt voor Windows? Inclusief alle grote Creator Updates?
Ik had ook het geheugen probleem op de PC, toen toch maar eens gekeken of er driver updates waren. Deze waren er en die hebben het probleem bij mij opgelost.kuusj98 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:08:
[...]
Wsreset al meerdere keren geprobeerd.
[...]
Als het goed is wel, voor de demo heb ik nog de Creator Update gedaan. Ik wil hem nog uurtje laten pruttelen en dan kijk ik eens.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Men kan zeggen over Microsoft wat ze willen maar hun exclusieve AAA game hebben bij release weinig tot geen bugs.
Eigenlijk best jammer dat ik nu in wezen een vette 4K game aan het spelen ben op een 4K scherm zonder 4k console.Die X hadden ze vandaag uit moeten brengen.
Op je pc kan je hem spelen op 4k, Heel vet.jori040 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:01:
Eigenlijk best jammer dat ik nu in wezen een vette 4K game aan het spelen ben op een 4K scherm zonder 4k console.Die X hadden ze vandaag uit moeten brengen.
Heb je ook een 4K HDR 65" Oled monitor dan?
HDR effecten zijn echt wel een toevoeging, vooral bij nacht races die overgaan in dag of andersom, daar komen de HDR effecten echt tot hun recht en is misschien nog wel mooier dan 4K.
Ik moet @jori040 wel gelijk geven dat ze de One X tegelijk met FM7 uit hadden moeten brengen.
Geduld is een schone zaak.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien de moeilijkheidsgraad van easy afhalen..Redax schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:41:
Ik ben nu een uurtje of 3/4 aan het spelen, bezit inmiddels alle auto's die ik wil plus 900.000 credits. Ik had stiekem gehoopt dat ik iets harder had moeten werken voor mijn geld. Ik heb maanden naar dit spel uitgekeken en het speelt ook erg fijn alleen op dit moment weet het me nog niet echt vast te houden, wellicht omdat alles relatief makkelijk te behalen is.
Op unbeatable is de AI namelijk echt niet makkelijk, als je na 4/5 uur alle voor jou interessante auto's bijelkaar hebt dan heb je dus of maar een handjevol favo auto's of alle hulpmiddelen staan aan en ai op easy
1: VIP is z'n geld niet waard. In essentie (verschil tussen digital deluxe en normale editie) kost VIP 20 euro. Veel mensen klagen er over dat de 100% credit bonus nu een mod is, die na 5 turns (keer 5 kaarten, dus 25 keer) niet meer te gebruiken is. Daarnaast enkele forza edition auto's gekregen en wat pakjes, maar that's it.
Persoonlijk til ik hier niet zo zwaar aan, ik hoop stiekem dat gedurende het spel nog wat auto's worden vrijgegeven, of dat maandelijks nieuwe mods worden verstrekt.
2: multiplayer hoppers (en rivals / timetrail) zijn nog niet in het spel verwerkt
Hier moet ik nog even goed naar zoeken, maar ik begrijp inderdaad dat het geen kwestie meer is van Rivals aanklikken, je klasse en circuit pakken en gas geven. Ik ga er vanuit dat deze dingen nog wel in het spel gaan komen eigenlijk...
benieuwd naar jullie mening!
1. Alles wat je extra krijgt als VIP vind ik persoonlijk meegenomen, de meeste mensen zitten zijn gewoon te beroerd om wat te doen voor credits. Ik vind het alleen maar goed dat je meer moeite moet doen om credits bij elkaar te rijden.Unigo schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:57:
Benieuwd naar de meningen hier, die ongetwijfeld (hoop ik) iets genuanceerder en meer onderbouwd zijn dan die op Reddit. Daar worden een aantal punten aangehaald:
1: VIP is z'n geld niet waard. In essentie (verschil tussen digital deluxe en normale editie) kost VIP 20 euro. Veel mensen klagen er over dat de 100% credit bonus nu een mod is, die na 5 turns (keer 5 kaarten, dus 25 keer) niet meer te gebruiken is. Daarnaast enkele forza edition auto's gekregen en wat pakjes, maar that's it.
Persoonlijk til ik hier niet zo zwaar aan, ik hoop stiekem dat gedurende het spel nog wat auto's worden vrijgegeven, of dat maandelijks nieuwe mods worden verstrekt.
2: multiplayer hoppers (en rivals / timetrail) zijn nog niet in het spel verwerkt
Hier moet ik nog even goed naar zoeken, maar ik begrijp inderdaad dat het geen kwestie meer is van Rivals aanklikken, je klasse en circuit pakken en gas geven. Ik ga er vanuit dat deze dingen nog wel in het spel gaan komen eigenlijk...
benieuwd naar jullie mening!
In FM6 had ik met de loyalty rewards meteen iets van 25M credits wat op zich wel lekker is maar het is gewoon te gemakkelijk. FM7 is weer terug waar ze lang geleden ook waren met bijv. deel2, daar was ook een cheevo voor het kopen van alle wagens en dat kostte heel wat uurtjes racen(en wagens verkopen in de auction house) om de benodigde credits te verdienen.
2. De game komt natuurlijk 3 oktober pas officieel uit dus ik ga ervanuit dat vanaf die dag de meeste functies werken.
Vanmorgen de eerste endurance op Spa gereden, dat verdiend wel lekker wat betreft XP en credits. Alleen hoop ik dat ze de pitsstop strategie van de AI nog een keer gaan aanpassen want dat gaat nog steeds nergens over,diverse coureurs stopte pas bij het ingaan van de laatste ronde

Ik vind het wel een enorme verbetering dat de showcase events in tegenstelling tot het vorige deel geintegreerd zijn in de career in plaats van losse events.
Helaas dit weekend weinig tijd om te spelen, maarja er zijn leukere dingen in het leven dan Forza spelen.
Zoals? 😉skreppiedoe schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:22:
[...]
Helaas dit weekend weinig tijd om te spelen, maarja er zijn leukere dingen in het leven dan Forza spelen.
Quali van F1 kijken, en morgen de race!
Ik sta er redelijk het zelfde in. Als we af en toe nog wat leuks krijgen, vind ik het wel prima! Ik ben ook benieuwd naar de patch die ergens na 3 oktober (ongetwijfeld) zal uitkomen!skreppiedoe schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:22:
[...]
1. Alles wat je extra krijgt als VIP vind ik persoonlijk meegenomen, de meeste mensen zitten zijn gewoon te beroerd om wat te doen voor credits. Ik vind het alleen maar goed dat je meer moeite moet doen om credits bij elkaar te rijden.
Niet zoals in FM6, bij rivals. We verwachten dat deze later nog komt!jori040 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:34:
Zit hier nou geen time trial mode in ?
Gewoon de auto pakken die je het leukste vindt. En bij de career heb je telkens drie races waarin je een auto kunt vrijspelen, zoals de Corvette CR7 in racetrim.Phusebox schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:48:
Wat kun je nu het beste als eerste auto nemen, of ja eigenlijk welke is het duurst? De Open Wheel Legends?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heb een 970 in mijn PC en daar laat ik het bij.Koop over een maand liever de X dan een nieuwe kaart.GlorixJim schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:12:
[...]
Op je pc kan je hem spelen op 4k, Heel vet.
Op de console heb ik al die zorgen over de optimalisatie niet enzo dus dat is ook wel prettig.
Goed gezelschap
Wat kiezen jullie meestal als je een level omhoog gaat? Ik ga tot nu toe altijd voor de wagens aangezien er 700 verzameld moeten worden voor de platinum collector cheevo.
Voor de liefhebbers, een Scuf Forza elite controller. https://scufgaming.com/s/scuf-forza-elite/
[ Voor 12% gewijzigd door skreppiedoe op 30-09-2017 09:27 ]
Nou, in FM6 kon je bij rivals een bepaalde klasse kiezen (E/D/C/B/A/S etc...), een track, en op 't leaderboard een ghost kiezen en proberen de tijd te verbeteren.MAX3400 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:22:
@jori040 @Unigo wat bedoel je nou met time trial/rivals zit er niet in? Hoe kan ik dan gister 10 rivals hebbwn verslagen voor een achivement?
In deze versie (tot nu toe) kan je in free play wel een aantal laps rijden, rondetijden verbeteren en op 't leaderboard komen, maar vooralsnog heb ik nog niet uitgevonden hoe ik nu de leaderboards (voor ik ga rijden) kan zien en ghosts kan selecteren.
In FM6 heb je onder de tab 'race' in het main menu een test drive optie en ook vanuit het tune kun je test drive doen, ik kan ze beide niet vinden in FM7.
Update
Anders geimplementeerd in FM7 lees ik op FM forum
You have to load the track to test drive.
Go to Freeplay, choose a track, load it up then go to setup tab when the track loads. Test drive can now be selected.
You can tune, upgrade and even switch cars from here.
I've been test driving cars by loading up a track and switching cars while I still have the track loaded. Saves heaps of time
[ Voor 41% gewijzigd door dr_dreey op 30-09-2017 10:02 ]
24 player achievement animo check
GoT-naam | Gamertag | Wanneer online? |
MAX3400 | OctagonQontrol | 6-10 & 7-10 24/7 |
skreppiedoe | Skreppiedoe NL | 7-10 (14:00 - 17:0) |
timmie271 | timmie271 | 6-10 & 7-10 24/7 |
https://www.gtplanet.net/...a-7.360067/#post-11963720
Deze post met links naar reddit legt een hoop uit.
Zeker dat vip genep wat ze hebben gedaan met die vip mods die dus tijdelijk zijn ipv hiervoor waar vip altijd blijvende bonus was.
Plus dat ze dus tokens gaan toevoegen later. En de manier waarop er autos zijn gelocked achter de lootcrate systeem( niet te koop.met cr maar hopen dat je geluk hebt met een crate van 3ton..).
Er was iemand die 9mil aan lootcrates had gekocht. 30 crates met hoge odds voor een legendarische auto. En hij kreeg niks... Ik herhaal niks....
Dit icm de vip tijdelijke mods lijkt erop dat ze zwaar inzetten op micro transacties. Daarom dat die vip bonus tijdelijk is want anders zou je te snel crates kunnen kopen.
Al met al de forums gaan ook los en er worden weer threads gedelete dus old fashioned turn 10 at it again helaas... Jammer want begin van de game was wel veelbelovend..
Klopt, beetje gek. Waar 'ie wel zit is: free play, circuit kiezen en laden. Pas als 't circuit geladen is kan je onder setup Testdrive selecteren.dr_dreey schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:56:
In FM6 deed ik regelmatig test drive om auto's te tunen (tunes te proberen). In FM7 kan ik dat niet vinden of kijk ik er gigantisch overheen?
In FM6 heb je onder de tab 'race' in het main menu een test drive optie en ook vanuit het tune kun je test drive doen, ik kan ze beide niet vinden in FM7.
Ja sorry zat er even langs.MAX3400 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:22:
@jori040 @Unigo wat bedoel je nou met time trial/rivals zit er niet in? Hoe kan ik dan gister 10 rivals hebbwn verslagen voor een achivement?
Dit heb ik uiteraard al gedaan en ik bijt met regelmaat mijn tanden stuk op de AI drivers. Maar ik doelde meer op het geld systeem, in het begin worden je al auto's in de schoot geworpen die een paar ton waard zijn en zo verdien je wel heel gemakkelijk geld.schumi1986 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:49:
[...]
Misschien de moeilijkheidsgraad van easy afhalen..
Op unbeatable is de AI namelijk echt niet makkelijk, als je na 4/5 uur alle voor jou interessante auto's bijelkaar hebt dan heb je dus of maar een handjevol favo auto's of alle hulpmiddelen staan aan en ai op easy
Verder is het voor mij nu best onduidelijk welke auto waar te vinden is. Ik begrijp dat niet alle auto's bij het aankoop scherm te vinden zijn? Weet iemand of er al een lijstje is met welke auto je waar kan vinden?
Begrijp me niet verkeerd, het spel speelt heerlijk, het zijn alleen van die kleine dingen die storen..
En wie zegt mij dat dit waar is? Ik zie op de officiele forums van T10 zoveel dingen die ik met een korrel zout neem.v8power67 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:03:
Er was iemand die 9mil aan lootcrates had gekocht. 30 crates met hoge odds voor een legendarische auto. En hij kreeg niks... Ik herhaal niks....
Het is duidelijk dat de verhoudingen van de FM7 economie op dit moment een beetje scheef zijn dus ik hoop dat de verhouding tussen de race payout en prijzen van auto's een beetje aangepast gaan worden.
Ik heb er geen problemen mee dat ik serieus veel moet gaan racen om mijn garage te vullen, want dat was in de vorige 2 delen voor iedere noob een makkie,laat staan voor de personen die op de hoogste difficulty spelen zonder assists.
En een groot deel van de Forza community wilde dat de economie werd aangepakt omdat na een week of wat iedereen verzoop in de credits....en ze hebben geluisterd bij T10
Was op gtplanet en dat vertrouw ik wel.skreppiedoe schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:01:
[...]
En wie zegt mij dat dit waar is? Ik zie op de officiele forums van T10 zoveel dingen die ik met een korrel zout neem.
Het is duidelijk dat de verhoudingen van de FM7 economie op dit moment een beetje scheef zijn dus ik hoop dat de verhouding tussen de race payout en prijzen van auto's een beetje aangepast gaan worden.
Ik heb er geen problemen mee dat ik serieus veel moet gaan racen om mijn garage te vullen, want dat was in de vorige 2 delen voor iedere noob een makkie,laat staan voor de personen die op de hoogste difficulty spelen zonder assists.
En een groot deel van de Forza community wilde dat de economie werd aangepakt omdat na een week of wat iedereen verzoop in de credits....en ze hebben geluisterd bij T10
Maar dat is ieder opzich natuurlijk.
De career mode is tof. Ik zie op een hoop banen toch het gebrek aan Anti Aliasing. Dit kwam in de demo niet naar voren. Dat je zelf de auto klasse kan bepalen voor de belangrijkste races ben ik erg blij mee. De Nissan GTR die ik heb gekregen rijdt gewoon erg goed dus ga ik iedere keer voor de bijbehorende klasse. Ik rijd dan wel tegen italiaanse sportauto's dus het zal niet een standaard GTR zijn. Ik wil graag de GTR uit de demo bemachtigen. Die rijdt als een droom
Ik heb ook de loot crate van 300.000 gekocht en had daar ook spijt van. Ik kreeg een oude Alfa Romeo. Het idee van de loot crates is erg tof maar dan moet je er ook naar waarde wat uit krijgen
De dynamische weersveranderingen zijn schitterend. Gelukkig is rijden op een natte baan niet veel moeilijker dan op een droge baan
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ik ben niet zo van het tunen, kan dat ook “automatisch” zodat ik straks snel een setup kan installeren waar ik toch wat met mee kom?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Leuke grap met 12Mb/s...
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Verklaar je nader mbt middelmatig.
Speel je op de XO of op PC?
Ik speel op XOS en het ziet er een stuk beter uit dan FM6. HDR geeft ook een mooie dynamiek aan het geheel en de weer en dag/nacht effecten maken het een stuk mooier dan FM6. Ja ik zie ook een hoop aliasing op m'n 65" TV maar dat was in FM6 niet anders.
Laat ik het zo zeggen, verbaas me bij tijd dat de XOS dit op beeld tovert op 1080P 60PS.
Tuurlijk gaat dit er op de X beter uitzien.Persoonlijk vind ik 7 juist er een stuk beter uitzien dan 6 op de XOS.Phusebox schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:05:
Grafisch is het toch wel een flinke stap achteruit vind ik. Het zijn er allemaal zo middelmatig uit... Benieuwd of het op de X straks beter is.
[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 30-09-2017 16:36 ]
Ik speel gewoon op een oude XBO. Wat ik bedoel:dr_dreey schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:18:
@Phusebox
Verklaar je nader mbt middelmatig.
Speel je op de XO of op PC?
Ik speel op XOS en het ziet er een stuk beter uit dan FM6. HDR geeft ook een mooie dynamiek aan het geheel en de weer en dag/nacht effecten maken het een stuk mooier dan FM6. Ja ik zie ook een hoop aliasing op m'n 65" TV maar dat was in FM6 niet anders.
Laat ik het zo zeggen, verbaas me bij tijd dat de XOS dit op beeld tovert op 1080P 60PS.
- geen locked 60fps
- achteruitkijkspiegel dramatisch qua fps en detail
- weinig detail in begroeiing en andere dingen langs de kant
- auto's lijken erg vlak, weinig detail, doffe kleuren. Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar er lijkt een waas overheen te zitten
- geen spray in de regen of niet zoals het hoort iig
- koplampeffecten niet mooi
Ik heb een 43" 4k led tv als monitor.dr_dreey schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:52:
@GlorixJim
Heb je ook een 4K HDR 65" Oled monitor dan?
HDR effecten zijn echt wel een toevoeging, vooral bij nacht races die overgaan in dag of andersom, daar komen de HDR effecten echt tot hun recht en is misschien nog wel mooier dan 4K.
Ghostery was hier het probleem! Dus wellicht heb je dat ook, of andere blockers?
Agree.Phusebox schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:27:
[...]
Ik speel gewoon op een oude XBO. Wat ik bedoel:
- geen locked 60fps
- auto's lijken erg vlak, weinig detail, doffe kleuren. Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar er lijkt een waas overheen te zitten
Het is voor de russische prijs leuk voor erbij. AI vind ik behoorlijk zuigen als ik dat vergelijk met F1 2017. Verder is het weer Forza als altijd, levelen, levelen en nog eens levelen. Gaat veel tijd in zitten, dus zal wel veel free race worden hier.
Over die 60FPS lock, al lang blij dat ze dat niet hebben gedaan, anders had je andere shit zoals tearing gekregen. Heb de indruk dat de XBO er toch wel zwaar mee heeft.
[ Voor 68% gewijzigd door UltraSub op 30-09-2017 16:43 ]
Dus volgens jouw is dit slechter als F1 of lees ik het verkeerd, aangezien F1 vreselijke screen tearing heeft, om nog maar niet te spreken over het gras en publiek. Persoonlijk speel ik nu FM7 op PC, vanwege SSD en mooiere beeld. Op de Xbox one original vind ik hem ook veel mooier als 6 en dat op een full hd tv van 8 jaar oud.UltraSub schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:41:
[...]
Ghostery was hier het probleem! Dus wellicht heb je dat ook, of andere blockers?
[...]
Agree.
Het is voor de russische prijs leuk voor erbij. AI vind ik behoorlijk zuigen als ik dat vergelijk met F1 2017. Verder is het weer Forza als altijd, levelen, levelen en nog eens levelen. Gaat veel tijd in zitten, dus zal wel veel free race worden hier.
Over die 60FPS lock, al lang blij dat ze dat niet hebben gedaan, anders had je andere shit zoals tearing gekregen. Heb de indruk dat de XBO er toch wel zwaar mee heeft.
Nee. Heb het in de vergelijking over AI en stuur gevoel.RickS29 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:05:
[...]
Dus volgens jouw is dit slechter als F1 of lees ik het verkeerd, aangezien F1 vreselijke screen tearing heeft, om nog maar niet te spreken over het gras en publiek. Persoonlijk speel ik nu FM7 op PC, vanwege SSD en mooiere beeld. Op de Xbox one original vind ik hem ook veel mooier als 6 en dat op een full hd tv van 8 jaar oud.
Ja wat denk je zelf. Op de Xbox One X draait het in 4K 60FPS HDR. Natuurlijk ziet dat er beter uit. De originele Xbox One is gewoon een te zwakke console gebleken.Phusebox schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:05:
Grafisch is het toch wel een flinke stap achteruit vind ik. Het zijn er allemaal zo middelmatig uit... Benieuwd of het op de X straks beter is.
En dat fm7 niet stabiel 60fps haalt klopt helaas.
En heb ook al screen tearing gehad in bovenste gedeelte van scherm op yaz marina.
Dat de graphics minder zijn dan fm5 en 6 klopt, is op neogaf al besproken en iemand had verse screenshots gemaakt van fm5,6 en 7. En fm5 is mooiste. Dan fm6 en fm7 is op hoop gebieden stuk minder geworden.
Wat het nu mooier maakt is de weersverandering en dag/nacht. Alleen jammere is dat dit niet echt instelbaar is op paar dingen na.
Het is vooral in de singleplayer carrière door turn 10 zelf gedaan. Erbuiten zitten er behoorlijke limieten op qua opties.
Zo was de endurance race die ik deed geheel in daglicht en veranderende er letterlijk niks voor 2uur lang.
Dus het is maar net hoe hun het ingesteld hebben.
Heb al beetje met free play gespeeld maar je kan met regen 3 slots invullen thats it. Kan niet van dag naar nacht laten gaan icm regen.
Plus dat een hoop circuits dit ook niet ondersteunen.
Ik mis sowieso een hele handige optie die in alle forzas zat maar niet deze, dat je in upgrade menu bij een onderdeel je met de bumpers naar eerste of laatste optie kon springen. Dit versnelde het process heel erg en dat duurt nu dus ook veel langer.
Plus in forza horizon 3 had je een winkel.mand en kon je zo heel de auto tunen en bekijken zonder een cent uit te geven zonder de laatste i agree zeg maar. Was ook veel beter dan dit systeem.
En zo zijn er heel veel dingetjes die eruit zijn die het niet beter/leuler maken. Om over de microtransacties en lootcrates maar te zwijgen..
@PhuseboxPhusebox schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:27:
[...]
Ik speel gewoon op een oude XBO. Wat ik bedoel:
- geen locked 60fps
Geen locked 60FPS? Heb je frame drops dan op de originele One dan? Hier rock steady op de One S.
Spiegel is zelfde als in FM6
Begroeiing en rest langs baan beter dan in FM6
Auto's zijn zelfde dan in FM6, kleur vind ik normaal, misschien dat HDR wat toevoegt daarin.
Spray, regen en natte baan beter dan in FM6.
Koplampen zelfde dan in FM6.
Het is natuurlijk ook dezelfde console dan 2 jaar geleden bij release FM6 en je kunt geen wonderen verwachten van dezelfde (zwakke) hardware en een engine die al behoorlijk geoptimaliseerd is.
Ik denk en hoop dat de grafische beperkingen teniet gedaan worden met de XOX. Natuurlijk kost 4K 60FPS ook een hoop rekenkracht op de XOX maar ik meen in het verleden ergens gelezen te hebben dat FM7 FM6 in 4K 60FPS maar 60% van de rekenkracht van de XOX gebruikt dus er is nog ruimte voor voor grafische verbetering op de XOX.
We gaan het meemaken 7 november bij de release van de XOX en de release van de FM7 4K asset.
Frame drops, microstutters en tearing.dr_dreey schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:44:
[...]
@Phusebox
Geen locked 60FPS? Heb je frame drops dan op de originele One dan? Hier rock steady op de One S.
Auto's zijn zelfde dan in FM6, kleur vind ik normaal, misschien dat HDR wat toevoegt daarin.
Het is natuurlijk ook dezelfde console dan 2 jaar geleden bij release FM6 en je kunt geen wonderen verwachten van dezelfde (zwakke) hardware en een engine die al behoorlijk geoptimaliseerd is.
Ik denk en hoop dat de grafische beperkingen teniet gedaan worden met de XOX. Natuurlijk kost 4K 60FPS ook een hoop rekenkracht op de XOX maar ik meen in het verleden ergens gelezen te hebben dat FM7 in 4K 60FPS maar 60% van de rekenkracht van de XOX gebruikt dus er is nog ruimte voor voor grafische verbetering op de XOX.
We gaan het meemaken 7 november bij de release van de XOX en de release van de FM7 4K asset.
Bij mij werkte "windowsknop + r" en dan "WSReset.exe", even laten draaien en dan verdwijnt de window weer.mr.paaJ schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:09:
Wat een gedoe (eeh ramp) zeg die Windows Store. Nu voor de achtste keer de pre-load gestart. Grootste deel van de pogingen start hij sowieso niet, de andere keren een download tot 25GB, 50GB. En dan vrolijk weer bij 0 beginnen.
Leuke grap met 12Mb/s...
Daarna deed ie het in 1 keer bij mij.
@PhuseboxPhusebox schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:43:
Ja ik snap de goede reviews niet helemaal. Dit is op bijna alle vlakken een stap terug. De One X begint zo al met een flinke deceptie, want dit had toch de showcase game moeten worden.
Dat kun je pas zeggen als de XOX en de FM7 4K asset gereleased zijn.
Daarnaast is de game op de huidige generatie duidelijk een evolutie (geen revolutie) tov FM6 zoals de reviews beamen. Misschien zijn je verwachtingen te hoog en/of onrealistisch.
Je opmerking betreffende XOX en FM7 is gewoon nergens op gebaseerd behalve je teleurstelling over FM7 op de huidige generatie consoles.
Ga gewoon lekker racen in de career mode, die zit prima in elkaar en je heb toch geen tijd om naar gras of spray te kijken als je met je tanden in de controller aan het racen bent.
Nu ga ik met de release van RDR2 wel weer een XBONEX kopen, op papier een fijne console!
Fm6 op xbox one x in 4k haalde slechts 60% gpu. Niet fm7 ;)(tijdens eerstw testen van xbox one x met fm6)dr_dreey schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:44:
[...]
@Phusebox
Ik denk en hoop dat de grafische beperkingen teniet gedaan worden met de XOX. Natuurlijk kost 4K 60FPS ook een hoop rekenkracht op de XOX maar ik meen in het verleden ergens gelezen te hebben dat FM7 in 4K 60FPS maar 60% van de rekenkracht van de XOX gebruikt dus er is nog ruimte voor voor grafische verbetering op de XOX.
En ja er zijn behoorlijk wat momenten geweest waar ik framedrops opmerkte en zelfs screen tearing.
Iets wat ik best kwalijk vind ivm de pr van hun met de 60fps voor alles etc etc..
Pr van turn 10 neem ik sowieso al jaren niet meer aan want die kunnen er wat van... Vaak beloftes en vaak is dit dan uiteindelijk heel anders.
Was eerst heel positief over fm7, maar als je dan echt verder kijkt is er veel mis en mist het een hoop en mist het zelfs features/opties uit voorgaande delen..
Zoals ik hierboven ergens gepost heb met link naar gtplanet. Die hebben icm reddit best wel een lijst met fouten etc.
Zeker dat gedoe nu met vip is gewoon heel erg akward.. en zorgt er bij mij voor dat ik niet meer voor vip ga want de voordelen zijn gewoon weg...
En de framerate is gewoon stabiel. Tearing is mij ook nog niet opgevallen.
Heb toch maar een xbox one s gekocht. Oude xbox one al verkocht.
Blij dat ik dit gedaan heb.
HDR voegt echt veel toe. Kleuren zijn intenser en de lichteffecten een stuk indrukwekkender.
Snap dat geklaag niet over de graphics.
Koop dan een dikke pc van een paar duizend euro.
Mijn pc heeft absoluut niet eens in de buurt van een paar duizend euro gekost en kan 4k60 draaien... Dus die opmerking is beetje kansloos..invincible30 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:34:
Ik vind het grafisch echt een stap vooruit ten opzichte van fm6.
En de framerate is gewoon stabiel. Tearing is mij ook nog niet opgevallen.
Heb toch maar een xbox one s gekocht. Oude xbox one al verkocht.
Blij dat ik dit gedaan heb.
HDR voegt echt veel toe. Kleuren zijn intenser en de lichteffecten een stuk indrukwekkender.
Snap dat geklaag niet over de graphics.
Koop dan een dikke pc van een paar duizend euro.
Het is gewoon bewezen dat fm 5 en fm6 mooier waren in aantal aspecten.
Dus dit kan je accepteren of niet.
Maar het is niet ineens een Xbox 360 spel ofzo dat is ook weer overdreven.
Dat de fps droppen vind ik veel kwalijker dan de graphics. Want dat is hun paradepaardje en tja zal op de xox vast stabiel zijn maar op de x1 zeker niet. En als je niet geloofd moet je even officieel forum opgaan van fm... Genoeg over te lezen.
Ik zie wel dat ik plezier beleef aan deze game en daar gaat het mij om bij gamen volgens mij.
Snap trouwens niet waar die streamers vanaf de Gamescon het over hadden als ze zeiden dat FM7 er “stunning” uit ziet. Zullen ze wel voor betaald worden.
[ Voor 42% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-09-2017 20:49 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik vind forza 7 mooier. Daar hoef ik niet voor naar een forum toe te gaan met "bewijzen".v8power67 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:27:
[...]
Mijn pc heeft absoluut niet eens in de buurt van een paar duizend euro gekost en kan 4k60 draaien... Dus die opmerking is beetje kansloos..
Het is gewoon bewezen dat fm 5 en fm6 mooier waren in aantal aspecten.
Dus dit kan je accepteren of niet.
Maar het is niet ineens een Xbox 360 spel ofzo dat is ook weer overdreven.
Dat de fps droppen vind ik veel kwalijker dan de graphics. Want dat is hun paradepaardje en tja zal op de xox vast stabiel zijn maar op de x1 zeker niet. En als je niet geloofd moet je even officieel forum opgaan van fm... Genoeg over te lezen.
Mijn ogen vertellen mij wat ik zie
En qua stabiliteit, ik merk echt niks van tearing of framedrops.
Dat over die pc bedoelde ik niet persoonlijk
En idd de een ziet fps verschillen niet de ander wel.
Ik merk het altijd meteen. En ben er gevoelig voor.
Liever stabiele 30fps dan onstabiele 60fps.
Verder was het ook niet persoonlijk opgevat maar vond het weer zon standaard opmerking over pc.
Inderdaad, ik zit ook aan poging 7, kijk nu:mr.paaJ schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:09:
Wat een gedoe (eeh ramp) zeg die Windows Store. Nu voor de achtste keer de pre-load gestart. Grootste deel van de pogingen start hij sowieso niet, de andere keren een download tot 25GB, 50GB. En dan vrolijk weer bij 0 beginnen.
Leuke grap met 12Mb/s...

Het is dadelijk zonder grap dat ik gewoon pas na de 'normale' releasedatum kan gaan spelen met de Ultimate Edition. Ook al heb ik maar de helft betaald, het blijft 50 euro, en dat is een hoop geld.
Daarnaast is er een enorm deel van mijn opslag 'verdwenen' na een aantal mislukte pogingen:

En dan nog het probleem dat mijn RAM ongeveer even snel vol loopt als dat er data gedownload wordt:

Er is verder dus niks open buiten 2 tabs Chrome. Loopt langzaam vol, en dan freezed de hele PC.
[ Voor 24% gewijzigd door Kuusj op 30-09-2017 22:44 ]
Ik vermaak me nog wel ff met fm7. Het is totaal geen sim maar daar had ik me ook niet op ingesteld, het is een vermakelijke race game. Kopen van auto's en nu nog geblokkeerde zooi is wat jammer maar goed, na paar dagen spelen is dat allemaal wel open
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Als dit iedere andere keer zou voorkomen zou het spel me een maand in de stront kunnen zakken, maar nu heb ik tijd en wil ik simpelweg spelen. Verdorie een PC setup van over de 2k... Nee, af en toe had ik toch gewenst dat ik dat geld in een dikke OLED TV en een console had gestopt. De PS4 Pro heb ik, maar dat gaat een beetje moeilijk met Forza
Poging 8. En daarna ga ik Windows een refresh geven en het voor de laatste keer proberen. Als dat niet lukt koop ik binnenkort een Xbox, is het gezeik ook opgelost.
Heb je ook al naar je drivers gekeken op de PC, ik had precies hetzelfde probleem, tot dat ik de drivers geupdate had, toen harkte hij alles in 1 keer binnen en de pc ging aan met 20% ram en 5 uur later na de download stond hij nog steeds op 20%kuusj98 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:59:
Alle Windows updates geïnstalleerd, en de store is ook up to date.
Als dit iedere andere keer zou voorkomen zou het spel me een maand in de stront kunnen zakken, maar nu heb ik tijd en wil ik simpelweg spelen. Verdorie een PC setup van over de 2k... Nee, af en toe had ik toch gewenst dat ik dat geld in een dikke OLED TV en een console had gestopt. De PS4 Pro heb ik, maar dat gaat een beetje moeilijk met Forza![]()
Poging 8. En daarna ga ik Windows een refresh geven en het voor de laatste keer proberen. Als dat niet lukt koop ik binnenkort een Xbox, is het gezeik ook opgelost.
Nou weer mis hoor, rond de 50GB. Hele dag downloaden voor niets, en download hervatten snappen ze ook niet.kuusj98 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:38:
[...]
Inderdaad, ik zit ook aan poging 7, kijk nu:
Gewoon standaard versie trouwens, maar ik wou hem eigenlijk dit weekend binnen halen want komende week is mn internet (andere lokatie) nog beroerder.
...
speciaal windows 10 dmv Bootcamp op mn MBP gezet, dus praktisch clean install van drie of vier dagen oud. Alleen Steam en TestDrive Unlimited 2, die ging als test wel goed dus toch wat te spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door mr.paaJ op 30-09-2017 23:22 ]
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Welke drivers? Windows is up to date, store is up to date, verdere drivers doen er niet zo toe lijkt me (maar ook die zijn up to date).RickS29 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:10:
[...]
Heb je ook al naar je drivers gekeken op de PC, ik had precies hetzelfde probleem, tot dat ik de drivers geupdate had, toen harkte hij alles in 1 keer binnen en de pc ging aan met 20% ram en 5 uur later na de download stond hij nog steeds op 20%
Allicht eens op de Forza 7 fora gaan rondneuzen.