• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
schumi1986 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:17:
[...]

Dat maakt toch niet uit zolang je de regio maar weer terug zet naar NL kun je gewoon beginnen zodra die hier beschikbaar is
Heb het al achterhaald uit de store :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

6 circuits (Day - night - weather):

- Virginia int. Raceway
- Silverstone
- Sebring
- Spa
- Nurburgring
- Le Mans

3 circuits (Day - Night)

- Yas Marina
- Daytona
- Circuit of America

6 circuits (Day - Weather)

- Top Gear
- Suzuka
- Maple Valley
- Homestead
- Brands Hatch
- Hockenheimring

17 circuits (Day only)

- Dubai
- Sonoma
- Test Track
- Catalunya
- Alps
- Indianapolis
- Lime rock
- Long Beach
- Laguna Seca
- Prague
- mugello
- Monza
- Rio de Janeiro
- Road America
- Road Atlanta
- Bathurst
- Watkins Glen

Dus zoals verwacht enkele circuits dus met tijd en weersomstandigheden. En paar alleen tijd, en hoop met alleen overdag.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ach, ik rij toch enkel overdag met droog weer. Moet wel leuk blijven met mijn beperkte skills :)

Stream incoming:

https://mixer.com/ForzaMotorsport

(Ook op Twitch).

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 27-09-2017 18:14 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Whoah. Vind de demo zo slecht, gewoon 0 gevoel, slecht sturen en weinig gevoel van snelheid.. Tijdje bezig geweest met wheel settings maar mocht niet veel baten. Als de full versie net zo slecht draait op een One als de demo dan vind ik €50 eigenlijk nog teveel. Koop wel een keer in de aanbieding. Hoef niet de zoveelste racer in mijn library die ik waarschijnlijk toch niet ga gebruiken. Als ik wil racen staat de Playseat er. En anders speel ik wel een shooter.

• Lekker Ventje
Ik race ook met een Playseat en zowel bij FM5 als FM6 en de demo van FM7 heb ik geen problemen gehad met mijn Thrustmaster set.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Hallo allemaal, mijn eerste post op tweakers. Ik heb zelf gister de ultimate edition binnen gehengelt kan haast niet wachten op vrijdag. Alleen nu zijn een maatje van me en ik op zoek naar een leuke Forza 7 league. Iemand enig idee waar ik wat kan vinden google bied mij geen uitkomst helaas.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cuqebaqer schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:50:
Hallo allemaal, mijn eerste post op tweakers. Ik heb zelf gister de ultimate edition binnen gehengelt kan haast niet wachten op vrijdag. Alleen nu zijn een maatje van me en ik op zoek naar een leuke Forza 7 league. Iemand enig idee waar ik wat kan vinden google bied mij geen uitkomst helaas.
Op Forza forum zelf is er een section, daar hadden ze altijd leuke leagues, ik deed mee met de stock GT3 endurance (20-30 rondjes), was vaak maar een man of 8 maar wel leuk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
En anders doen we het gewoon eens met een groepje Tweakers ;) Zo weten we ook enigszins dat er sportief gereden wordt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Als je issues hebt met preloaden (dat ie steeds error geeft na een tijdje), check deze thread/guide eens. Ik ben het zelf nu op deze manier aan het downloaden.

• UltraSub
Lekker Ventje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:27:
Ik race ook met een Playseat en zowel bij FM5 als FM6 en de demo van FM7 heb ik geen problemen gehad met mijn Thrustmaster set.
Wat is problemen... als ik het gevoel in het stuur met FM7 afzet tegen het gevoel in het stuur met F1 2017 is dat een absurd verschil. Daarnaast is het niet mogelijk om buttons te remappen, evenals pedalen enz. Dus ik kan van mijn koppelingspedaal geen rem maken. Dat het default G920 rempedaal shit is is bekend, en is zolang je geen schakelpook gebruikt beter om te remappen, om een rempedaal mod (en dus garantie) te voorkomen. Van een beetje serieuze race game mag je toch wel wat meer verwachten bij wheel customization dan een aantal meegeleverde presets kiezen.
Maar dat is nog tot daar aan toe, ik vind er gewoon weinig gevoel in zitten. Misschien is het er uit te tweaken, maar als ik zo rond lees heb ik daar een hard hoofd in. Sturen en FM gaan niet heel geweldig samen lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Solictice schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:23:
Als je issues hebt met preloaden (dat ie steeds error geeft na een tijdje), check deze thread/guide eens. Ik ben het zelf nu op deze manier aan het downloaden.
Bij mij heeft "Windowsknop + R" en dan "WSReset.exe" geholpen, hierna downloadde de store het spel wel gewoon.

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Ik krijg zojuist een mail van Microsoft dat mijn order van de Ultimate Edition is gecanceld. Iemand anders dit ook gehad?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Ik heb de Ultimate Edition. Geldt de extra content voor zowel de Xbox One versie als ook de Windows versie? Kan op beide platformen gebruik maken van de extra content?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:19:
Ik heb de Ultimate Edition. Geldt de extra content voor zowel de Xbox One versie als ook de Windows versie? Kan op beide platformen gebruik maken van de extra content?
Alles is gelijk op PC en Xbox, je saving gaat gewoon via de cloud heen en weer.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• wjsiebes91
wjsiebes91 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:43:
Ik krijg zojuist een mail van Microsoft dat mijn order van de Ultimate Edition is gecanceld. Iemand anders dit ook gehad?
Contact gehad met Microsoft. Account is waarschijnlijk geblokkeerd in verband met de Russische aankoop. Wordt nu uitgezocht hoe en wat maar dat kan een paar dagen duren :X

• Rivanov
SinergyX schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:03:
[...]

Alles is gelijk op PC en Xbox, je saving gaat gewoon via de cloud heen en weer.
Mooi! Heb vanavond even Bootcamp op m’n iMac gezet en kan de beta warempel draaien op 1440p Medium. Dus een mooie zoethouder tot 7 november. :+
wjsiebes91 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:18:
[...]

Contact gehad met Microsoft. Account is waarschijnlijk geblokkeerd in verband met de Russische aankoop. Wordt nu uitgezocht hoe en wat maar dat kan een paar dagen duren :X
Had je de game al gekoppeld aan je account?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
[...]

Oeijoeijoei dat is niet best. Ik hoop maar dat ze dat niet bij jullie allemaal gaan doen. Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik moet de game nog bestellen. Ben er nog niet helemaal over uit welke versie en waar

Het is dus wel gevaarlijk om te doen. Kopen uit een buitenlandse store. Ik lees op forums dat je er om gebanned kan worden en je games kwijt kan raken. Deze kwam ik bijv. tegen:

It's risky, you could get banned and lose all your games. Here is a blurb from the terms of service:

"2.5. What limitations apply to my access and use of Microsoft and third-party content?

We may disable access to Microsoft and third-party content associated with your account for any reason. We may also remove or disable games, applications, content, or Services... for example, if you change your account to another region you may need to re-purchase content or applications that were available to you and paid for in your previous region."

[ Voor 41% gewijzigd door Robolokotobo op 28-09-2017 06:13 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• wjsiebes91
Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:37:
[...]

[...]

Had je de game al gekoppeld aan je account?
Ja, ik had de game al in mijn account toegevoegd en op de xbox geïnstalleerd.

• Cuqebaqer
Als tweakers houden we natuurlijk van zulke truukjes om software goedkoper te krijgen. Helaas weten we ook dat het consequenties kan hebben. Hoop voor jullie dat het geen gevolgen heeft.

Gister een filmpje gekeken van tomcat aka tc9700 op youtube. De forza edition autos kun je krijgen uit crates die je kan kopen voor ingame credits. Je kunt dus kiezen om crates te kopen of autos. Wat ik persoonlijk leuk vind aangezien ik dit soort constructies aanvoelen als kerst cadeautjes openen. Je kunt van wat ik kon zien, wagens en race suites en helmen uit de crates krijgen. Wil je geen loot crate achtige taverelen kun je de autos ook gewoon kopen. Of dit geldt voor de forza editions en of die gewoon te koop zijn weet ik niet.
MAX3400 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:40:
@timmie271 Kom maar op; 24 GoT'ers verzamelen voor zaterdag 7 oktober. Ik kan toch de hele dag. Meteen ff 300 laps multiplayer op de klok zetten.
Zo, maar even mezelf quoten en me weer melden in het topic... :Y

De achievement om als laatste te starten in een online lobby en als eerste te eindigen is 100000% te doen! Volgens een post op het Forza forum, heeft de lobby-owner (private dus) de mogelijkheid om de grid order aan te passen! *O* *O* *O*

Wat mij betreft: vrijdag 6 en/of zaterdag 7 oktober heb ik alle tijd om de 24-player cheevo met een aantal mensen te doen. Dit houdt wel in dat je, grofweg, 2 uur lang moet kunnen gamen achter elkaar, als we rekening houden met laadtijden, rewards en tracktime. Zometeen even een klein tabelletje posten in het topic om te kijken hoeveel animo er is; DM me als je ook in het tabelletje wil maar geef even een inschatting wanneer je kan gamen.

Verder heb ik enorm zin in morgen. Of vannacht. Of vanmiddag. Iets met Ultimate Edition, speelbaar om 00:00 *kuch* en 2 weken vrij om heerlijk de career zo ver mogelijk te spelen. Alles staat klaar; netwerk ligt eindelijk in de plinten, TV gecalibreerd en home-cinema helemaal ingeregeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SygjpTfyKcnyN3ONERIxOGuE/medium.jpg
Wat een slechte foto; dacht dat smartphones beter konden focussen?

Zal vanavond nog even kijken hoe e.e.a. in elkaar steekt, maar 99.9% waarschijnlijk dat ik de komende 2 weken op https://mixer.com/OctagonQontrol te vinden ben met een livestream van mijn geklooi in FM7.

24 player achievement animo check

GoT-naamGamertagPlatformWanneer online?
MAX3400OctagonQontrolXbox One6-10 & 7-10 24/7
:) :) :) :)

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 28-09-2017 08:03 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Robolokotobo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 06:05:
[...]

Oeijoeijoei dat is niet best. Ik hoop maar dat ze dat niet bij jullie allemaal gaan doen. Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik moet de game nog bestellen. Ben er nog niet helemaal over uit welke versie en waar

Het is dus wel gevaarlijk om te doen. Kopen uit een buitenlandse store. Ik lees op forums dat je er om gebanned kan worden en je games kwijt kan raken. Deze kwam ik bijv. tegen:

It's risky, you could get banned and lose all your games. Here is a blurb from the terms of service:

"2.5. What limitations apply to my access and use of Microsoft and third-party content?

We may disable access to Microsoft and third-party content associated with your account for any reason. We may also remove or disable games, applications, content, or Services... for example, if you change your account to another region you may need to re-purchase content or applications that were available to you and paid for in your previous region."
Ik ben benieuwd, heb 'm ook uit de Russische store. Wel jammer dat er niet echt 1 lijn in getrokken wordt door Microsoft. De quote die je geeft komt uit de voorwaarden van de Amerikaanse en Canadese store. Die van de Nederlandse zijn:

https://www.microsoft.com/nl-nl/store/b/terms-of-sale . Hier lees ik dan weer niks (volgens mij, of ik moet het gemist hebben...) over deze beperkingen.

Wat ook gek is, is dat Microsoft/Xbox hier tegenstrijdige dingen over zegt:
"In addition to buying a disc from a retailer, you can also download games from Xbox Live on day of release. If you choose to download your games, you will be able to play them offline just like you do today. Xbox One games will be playable on any Xbox One console — there will be no regional restrictions.
Read more at https://news.xbox.com/2013/06/19/update/#3cXM3xlcOXroXtlT.99"
bron: http://news.xbox.com/2013/06/19/update/

en: "Third - You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family. "
bron: http://www.neogaf.com/for...p?p=76585023&postcount=19 (door Albert Penello, Marketing-directeur bij Xbox)

Kijk, als het niet mag, prima. Maar ben hier dan duidelijk over. Roepen dat Xbox one games niet region-locked zijn, dit soort communicatieboodschappen verspreiden en dan vervolgens accounts bannen en dergelijke lijkt me niet de weg.

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

Ik heb gewoon de volle mep betaald :) Ik wil geen risico lopen dat mijn MS account geblokkeerd wordt, net als bij Steam ook het risicovol is. Ik koop vaak wel keys online maar geen Russische ellende, gewoon World Wide keys.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• UltraSub
[...]

What the hell! Ik heb dit al jaren gedaan. Heb aankopen uit de states, Brazilie en nog een land. Wel al tijden niet meer gedaan omdat het me vaak teveel moeite was. Maar nooit problemen mee gehad verder. Dat zou dus betekenen dat ze policy gewijzigd hebben.

• Cuqebaqer
UltraSub schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:44:
[...]

What the hell! Ik heb dit al jaren gedaan. Heb aankopen uit de states, Brazilie en nog een land. Wel al tijden niet meer gedaan omdat het me vaak teveel moeite was. Maar nooit problemen mee gehad verder. Dat zou dus betekenen dat ze policy gewijzigd hebben.
Opzich niet zo gek toch ? Leuk dat het kan maar het betekend nog niet dat het gelijk ook mag. Het zijn immers prijzen van Microsoft zelf niet van 3th party keys. Maar ik denk dat we beter back on topic kunnen gaan.

Vandaag en morgen nog door staan en dan een weekend lang Forza. Ik hoop echt dat mijn Fanatec setje na wat kleine tweaks fijn gaat werken met Forza. Hopen dat de demo voor turn10 genoeg data heeft geleverd zodat alles lekker werkt en vloeiend loopt op de pc. De demo lijkt voor iedereen anders te lopen ik lees verschillende reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

TommyGun schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:12:
[...]

Ik heb gewoon de volle mep betaald :) Ik wil geen risico lopen dat mijn MS account geblokkeerd wordt, net als bij Steam ook het risicovol is. Ik koop vaak wel keys online maar geen Russische ellende, gewoon World Wide keys.
Same here, ook de volle mep voor de Ultimate Edition. Ik wilde het risico niet lopen.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Unigo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:11:
[...]

Ik ben benieuwd, heb 'm ook uit de Russische store. Wel jammer dat er niet echt 1 lijn in getrokken wordt door Microsoft. De quote die je geeft komt uit de voorwaarden van de Amerikaanse en Canadese store. Die van de Nederlandse zijn:

https://www.microsoft.com/nl-nl/store/b/terms-of-sale . Hier lees ik dan weer niks (volgens mij, of ik moet het gemist hebben...) over deze beperkingen.

Wat ook gek is, is dat Microsoft/Xbox hier tegenstrijdige dingen over zegt:
"In addition to buying a disc from a retailer, you can also download games from Xbox Live on day of release. If you choose to download your games, you will be able to play them offline just like you do today. Xbox One games will be playable on any Xbox One console — there will be no regional restrictions.
Read more at https://news.xbox.com/2013/06/19/update/#3cXM3xlcOXroXtlT.99"
bron: http://news.xbox.com/2013/06/19/update/

en: "Third - You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries. Lots of people in Europe specifically travel, move, and visit family. "
bron: http://www.neogaf.com/for...p?p=76585023&postcount=19 (door Albert Penello, Marketing-directeur bij Xbox)

Kijk, als het niet mag, prima. Maar ben hier dan duidelijk over. Roepen dat Xbox one games niet region-locked zijn, dit soort communicatieboodschappen verspreiden en dan vervolgens accounts bannen en dergelijke lijkt me niet de weg.
Ja als je dat leest is het hele andere koek. Ik ben het helemaal met je eens dat ze dan duidelijk moeten zijn en niet zomaar opeens accounts kunnen gaan bannen. Misschien zijn ze wakker geworden en vinden ze dat ze teveel geld mis lopen

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Unigo
Robolokotobo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:08:
[...]

Ja als je dat leest is het hele andere koek. Ik ben het helemaal met je eens dat ze dan duidelijk moeten zijn en niet zomaar opeens accounts kunnen gaan bannen. Misschien zijn ze wakker geworden en vinden ze dat ze teveel geld mis lopen
Precies. Geef een waarschuwing af, zorg voor goede berichtgeving op Reddit, Twitter, forums, en geef bij de mensen die het nu gedaan hebben dit ook duidelijk aan. Iets in de richting van: "we snappen dat het onduidelijk was, dit is niet de bedoeling, je mag dit spel blijven spelen, maar mocht het nog een keer gebeuren dan volgen er maatregelen".

• Redax
Unigo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:19:
[...]

Precies. Geef een waarschuwing af, zorg voor goede berichtgeving op Reddit, Twitter, forums, en geef bij de mensen die het nu gedaan hebben dit ook duidelijk aan. Iets in de richting van: "we snappen dat het onduidelijk was, dit is niet de bedoeling, je mag dit spel blijven spelen, maar mocht het nog een keer gebeuren dan volgen er maatregelen".
Ik begrijp ook niet helemaal waarom hij als enige een ban heeft gekregen. Niet dat ik het mezelf of anderen gun maar ik begin te vermoeden dat Wjsiebes91 misschien perrongeluk iets heeft gedaan om de aandacht van Microsoft te trekken aangaande deze zaak. Het blijft vreemd...

• v8power67

v8power67

Denk dat er meer mis is dan we weten bij de betreffende persoon.
Lijkt me dat MS echt niet gaat bannen aks je dit doet. Koop elke forza via andere land store. En nooit gezeik gehad.
Zouden ze dit gaan bannen dan is het voor mij ook meteen klaar met MS. Vond 50 euro voor ultimate edition eigenlijk al veel maar okee.
Ga geen 100 euro betalen voor een game die amper vernieuwd is tov de vorige. Laatst werd er geklaagt over destiny 2 maar turn 10 kan er ook wat van...
Minimale upgrades en dat voor 100 euro.
Maar ivm de ban, gok op een ander verhaal dan we horen.
En gaan ze dit wel doen verliezen ze mij als klant.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Teufel Ultima 40 MK2 met twee reflexpoorten aan de achterzijde zo dicht tegen de muur? Lijkt mij niet de beste opstelling om eerlijk te zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjsiebes91
v8power67 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:25:
Denk dat er meer mis is dan we weten bij de betreffende persoon.
Lijkt me dat MS echt niet gaat bannen aks je dit doet. Koop elke forza via andere land store. En nooit gezeik gehad.
Zouden ze dit gaan bannen dan is het voor mij ook meteen klaar met MS. Vond 50 euro voor ultimate edition eigenlijk al veel maar okee.
Ga geen 100 euro betalen voor een game die amper vernieuwd is tov de vorige. Laatst werd er geklaagt over destiny 2 maar turn 10 kan er ook wat van...
Minimale upgrades en dat voor 100 euro.
Maar ivm de ban, gok op een ander verhaal dan we horen.
En gaan ze dit wel doen verliezen ze mij als klant.
Vandaag gebeld door Microsoft. Ze begrijpen zelf niet zo goed wat er is gebeurd en waarom mijn account geblokkeerd is. Dit is nu geescaleerd door Microsoft en ze gaan er vanuit dat dit gewoon opgelost gaat worden.

• Rivanov
Ik heb nog al mijn Xbox games uit een buitenlandse store gekocht (variërend van USA, Brazilië, Rusland, Singapore, Hong Kong etc) Nooit problemen mee gehad. Ik heb recentelijk FIFA 18 Icon Edition nog uit de US Store gekocht en FM 7 Ultimate Edition uit de Russische Store. Vooralsnog werkt m'n account nog gewoon. ;)

• Unigo
Rivanov schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:53:
Ik heb nog al mijn Xbox games uit een buitenlandse store gekocht (variërend van USA, Brazilië, Rusland, Singapore, Hong Kong etc) Nooit problemen mee gehad. Ik heb recentelijk FIFA 18 Icon Edition nog uit de US Store gekocht en FM 7 Ultimate Edition uit de Russische Store. Vooralsnog werkt m'n account nog gewoon. ;)
Dat geeft hoop! Ik ga het zien.... Hoelaat wordt het spel beschikbaar eigenlijk? Ik hoorde/las iets van 00:00 vannacht (dus: over 9 uur), dus vrijdagochtend is spelen mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Unigo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:42:
[...]

Dat geeft hoop! Ik ga het zien.... Hoelaat wordt het spel beschikbaar eigenlijk? Ik hoorde/las iets van 00:00 vannacht (dus: over 9 uur), dus vrijdagochtend is spelen mogelijk?
Yup, over 7 uurtjes kan je al spelen.

Wat misschien nog kan, maar hou me ten goede: zet je One op regio Japan, taal Engels, reboot dat ding. Heeeeeeeeeel misschien zit je dan ineens op Japanse Store en kan je de game opstarten over 5 minuten ;)

• Redax
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:04:
[...]

Yup, over 7 uurtjes kan je al spelen.

Wat misschien nog kan, maar hou me ten goede: zet je One op regio Japan, taal Engels, reboot dat ding. Heeeeeeeeeel misschien zit je dan ineens op Japanse Store en kan je de game opstarten over 5 minuten ;)
Zou dat echt werken? :+

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Zin in forza 7!
Zit erg te twijfelen om een xbox one s te halen. Nu heb ik een basic xbox one
Heb namelijk een LG oled hdr tv.
Ben toch wel erg benieuwd naar het hdr effect van forza 7.

Maar goed om 24 uur zit ik er klaar voor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
invincible30 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:19:
Zin in forza 7!
Zit erg te twijfelen om een xbox one s te halen. Nu heb ik een basic xbox one
Heb namelijk een LG oled hdr tv.
Ben toch wel erg benieuwd naar het hdr effect van forza 7.

Maar goed om 24 uur zit ik er klaar voor!
Bespaar je knaken. Tenminste, als je een echte 4K TV hebt, spaar dan nog anderhalve maand door en haal de One X. Nu upgraden van een One naar een One S, klinkt in mijn oren als kapitaalvernietiging :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ook met een HD tv biedt een One al meer dan een S. Je hebt geen 4K maar wel andere beeldverbeteraars las ik afgelopen week.
Ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken maar anders wist ik het wel.

Lekker Ventje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:34:
Ook met een HD tv biedt een One X al meer dan een S.
FTFY ;) Ja, je hebt intern 4K rendering/supersampling en dat komt op een gewone 1080p TV ook goed uit de verf inderdaad. De One (eerste model) doet niks cools qua 4K/HDR op welke TV dan ook; moet zelf nog 6 weken wachten tot ik de X kan ophalen.

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Ik heb de Ultimate Edition in de US store gekocht (mijn Xbox staat nog steeds op US van jaren geleden toen de Dollar Euro koers nog gunstig was) en bij mij staat release date op 29/9/2017 6AM. Ik heb locatie net op NL gezet en dan staat release date op 12AM (middernacht). Net locatie op Japan gezet en dan staat in de store de game bij new releases ipv coming soon maar als ik op play druk dan krijg ik de melding you're too soon...

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:37:
[...]

FTFY ;) Ja, je hebt intern 4K rendering/supersampling en dat komt op een gewone 1080p TV ook goed uit de verf inderdaad. De One (eerste model) doet niks cools qua 4K/HDR op welke TV dan ook; moet zelf nog 6 weken wachten tot ik de X kan ophalen.
Ik ook en wat duurt het toch lang dat wachten :9 . Elke dag wordt er wel weer een andere One X enhanced titel aangekondigd of op YouTube gesmeten :9~ . Take my fuck'''''money, now!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:31:
[...]

Bespaar je knaken. Tenminste, als je een echte 4K TV hebt, spaar dan nog anderhalve maand door en haal de One X. Nu upgraden van een One naar een One S, klinkt in mijn oren als kapitaalvernietiging :)
Ik vind het prijsverschil wel behoorlijk tussen de one x en de one s.
One s pakket is voor €233 euro te krijgen inclusief horizon 3 en fifa 18.
Die ik beiden direct weer doorverkoop.

Volgens mij is het verschil (ook bij forza 7 volgens digital foundry) wat hdr maakt groter, dan het verschil tussen 4k en 1080p?
Bij beiden consoles draait het spel ook steady op 60 fps.

• v8power67

v8power67

invincible30 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:50:
[...]

Volgens mij is het verschil (ook bij forza 7 volgens digital foundry) wat hdr maakt groter, dan het verschil tussen 4k en 1080p?
Klopt, op de x is het mooier logisch, maar door de focus op 4k is het niet veel mooier.
Hadden ze 1080p gedaan met alle effecten op max dan had het een groter verschil kunnen zijn.
Nu is het bijna zelfde game op resolutie na(ik zeg bijna omdat er effecten hier en daar omhoog gegooid zijn).

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-09 11:40
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:31:
[...]

Mee eens.

Dan zit je in de toekomst met je prachtige tv en nog altijd met de gedachte in je achterhoofd dat het mooier kon wezen als je voor de S bent gegaan ipv de X.
invincible30 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:50:
[...]

Prijsverschil is inderdaad groot. Dan moet je voor jezelf nagaan of je naast die mooie TV niet nog 250 euro extra over hebt om het meteen goed te doen.

• v8power67

v8power67

Spaar dan door en koop een hele dikke game pc. Kun je en alle xbox games op mooiste kwaliteit spelen, plus alle multiplatforms op minimaal 60fps.
En dan lekker met controller op de bank.
Gebruik je je 4k tv nog veel beter ook ;)
Kan met mijn cheap ass rx480 al 4k 60 halen alles ultra zonder msaa. Dus vergelijkbaar of beter dan xbox one x.

Horizon 3 op pc speelde op 60fps echt veel beter dan op xbox met 30fps. Zulke open wereld race games verdienen gewoon 60fps maar wordt op een console met een jaguar cpu gewoon onmogelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 28-09-2017 20:51 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:44:
Kan met mijn cheap ass rx480 al 4k 60 halen alles ultra zonder msaa. Dus vergelijkbaar of beter dan xbox one x.
Het is alleen dat je met een videokaart alleen niet zo ver gaat komen ;)

Ik heb ze gewoon allebei, kan je met 2 man 'splitscreen' spelen :D

• v8power67

v8power67

Ach gewoon een oude x1 halen en dan deze hdmi kabel erin :

Werkt blijkbaar gewoon echt !!!
_/-\o_
SinergyX schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:03:
[...]

Het is alleen dat je met een videokaart alleen niet zo ver gaat komen ;)

Ik heb ze gewoon allebei, kan je met 2 man 'splitscreen' spelen :D
Nee dat is waar maar zon kaart kost geen drol meer. Haalde hem nieuw voor 240 euro destijds.
Pentium cpu erbij 8gb ram en gaan. Kan je best goedkope pc hebben die alles 60fps kan draaien.
Doe je doorsparen voor een 1070/1080 met i5/i7 pc heb je wel echt alles 4k30/60 ultra.

[ Voor 65% gewijzigd door v8power67 op 28-09-2017 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 2.5 uur... Ga ik wakker blijven en gamen of ga ik op tijd slapen en over 8 uur gamen?? Beetje koppijn dus denk dat nachtrust de slimselte keuze gaat zijn.

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:36:
Nog 2.5 uur... Ga ik wakker blijven en gamen of ga ik op tijd slapen en over 8 uur gamen?? Beetje koppijn dus denk dat nachtrust de slimselte keuze gaat zijn.
Er zijn ook een paar streamers de game al spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
glorixjim schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:48:
[...]

Er zijn ook een paar streamers de game al spelen.
I know, sommigen hebben afspraken met T10. Maatje van ke had zijn disc vandaag al in de bus dus zat ook al te spelen vanmiddag (in de UK).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
Hij is bij mij nu te spelen!

[ Voor 5% gewijzigd door toos87 op 28-09-2017 23:07 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:12
Yep hier ook.. Suzuka in de regen :9

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Bij mij geeft hij aan dat ik nog te vroeg ben ......

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Ik ben ook te vroeg zegt hij....nog even 5 minuten wachten dan maar. Ik zie diverse vrienden van mij de game al spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Welke store heb jij gekocht @JackSparrow en welke regio staat je console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
dr_dreey schreef op Friday 29 September 2017 @ 00:03:
Welke store heb jij gekocht @JackSparrow en welke regio staat je console?
Eh..ik heb hem in NL gekocht, maar hij doet het al...het is 00:00 geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ook maar eens gekocht via de Russische store. Ben benieuwd of ze me gaan bannen. Zal wel meevallen.
Alleen direct via creditcard deed ie niet. Gift cards hebben wel gewerkt.
Wel was riskanter, want als het niet had gewerkt had ik de giftcards voor niks gekocht.

Had het alleen wat eerder moeten doen, want richting de 100gb downloaden duurt wel even, ondanks de toch nog respectabele ~100mbit die de store me momenteel weet te leveren. is alweer gezakt naar 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Oké, veel plezier ermee.
Ik heb in US store gekocht en regio op NL staan maar krijg too early melding. Als ik regio op US zet dan staat release time op 6uur morgenochtend...
Eerst maar ff slapen dan.
Cu on track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij blijft hij ook locked op de store waar je hem hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op Friday 29 September 2017 @ 00:09:
Volgens mij blijft hij ook locked op de store waar je hem hebt gekocht.
Ben blij dat ik hem in NL Store gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
De echte versie is wel veel beter geoptimaliseerd dan de demo, zeg. In de demo had ik zo'n 10-20 fps en veel lag spikes, maar de echte versie speelt zonder echte problemen. Nog wel Low en 720p, maar ik had dus bier kunnen halen en iemand kunnen uitnodigen... :P
Ik ben nu op zich wel blij dat de mensen van Marktplaats en V&A steeds op het laatste moment niet meer reageerden, want nu kan ik rustig de benchmarks afwachten en kijken wat ik echt nodig heb i.p.v. blind €150 neer te leggen.

Edit: Wauw, ik vind het nu al een geweldig spel. Het ziet er belachelijk slecht uit bij mij, maar het voelt geweldig. Dat moment ook dat je ruitenwissers voor het eerst aan gaan en je langzaam maar zeker je remweg voelt verlengen... O+ Het geluid is ook super voor zover ik dat met laag volume kan beoordelen. Je raakt bijna in paniek als je verkeerd schakelt doordat je je echt zorgen maakt om de motor en je hoort ook kleine details. Wat is er mis met de blow-off valve op de Skyline bijvoorbeeld? :P
Alleen de banen... Geen Fujimi Kaido, Tsukuba, Twin Ring Motegi... Maar ja, er zijn zo veel auto's dat ik me zelfs met alleen Laguna Seca, Suzuka en de Nordschleife nog wel een paar jaar kan vermaken!

[ Voor 41% gewijzigd door Ample Energy op 29-09-2017 01:12 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Eerste uurtje op PC (1080p, alles ultra) erop zitten. Demo bewust overgeslagen.

Fijne game, moet alleen nog wel Horizon 3 uitspelen ook... maar hier gaan heel wat uren inzitten!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
JackSparrow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 00:13:
[...]

Ben blij dat ik hem in NL Store gekocht heb.
Werkt gewoon :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xbox aan
Mixer aan
FM7 aan

Dus, here I go 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18
MAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 06:31:
Xbox aan
Mixer aan
FM7 aan

Dus, here I go 😂
En mij niet even in die tabel zetten :P

Succes iedereen ik join maandag wel met fm7 :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Zyron schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 01:13:
Eerste uurtje op PC (1080p, alles ultra) erop zitten. Demo bewust overgeslagen.

Fijne game, moet alleen nog wel Horizon 3 uitspelen ook... maar hier gaan heel wat uren inzitten!
Geen stuttering waar iedereen last van had in de demo?
Ben benieuwd hoe hij loopt op m'n iMac. Heb geen geduld om te wachten tot ik de game op Xbox One X kan spelen, dus heb speciaal voor FM 7, afgelopen week Windows 10 via Bootcamp op m'n iMac geinstalleerd en de demo draaide hier vrij aardig op (1440p op Medium Dynamic). Wel wat last van de stuttering in de menu's en af en toe onder de race maar over het algemeen liep de demo goed. Dus ben benieuwd vanavond naar de full-game! :)

/edit: User G Rom op NeoGAF post echt fantastische pics.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/cb15d021-d5ec-44ef-8iuoc8.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/a1b71ccc-b332-46e0-8pzq9g.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/67231687-c859-4732-8nap9a.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/4d56f9d4-080a-4236-9gro60.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/a3902142-b32c-4d45-9fkrxd.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/8956a5ab-0dd0-494f-91hofs.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/36f5f762-1b77-41b0-bwhr1l.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/97a823b9-fc2f-4e64-bpiqq6.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/37f5bacd-95da-4f69-8kdonf.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/3a3dbaa4-cc09-4017-b54o57.jpeg

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 29-09-2017 07:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, eerste handerhalf uur zit erop. Heb nog geen klap gedaan qua tuning etc. alleen maar geraced in het eerste kampioenschap.

Wat een lekker spel weer. Het rijdt heerlijk, de auto's zien er goed uit, de tracks hebben visueel een upgrade gekregen sinds FM6 en eindelijk (helaas voor sommigen) is het niet echt een moneymaker tot nu toe; je zal goed aan de bak moeten om je bankrekening te vullen en je auto's te kopen.

Vermaak me kostelijk zover; eventjes nog een uurtje racen en dan eens zien wat er nog meer in het hoofdmenu te doen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:54:
Zo, eerste handerhalf uur zit erop. Heb nog geen klap gedaan qua tuning etc. alleen maar geraced in het eerste kampioenschap.

Wat een lekker spel weer. Het rijdt heerlijk, de auto's zien er goed uit, de tracks hebben visueel een upgrade gekregen sinds FM6 en eindelijk (helaas voor sommigen) is het niet echt een moneymaker tot nu toe; je zal goed aan de bak moeten om je bankrekening te vullen en je auto's te kopen.

Vermaak me kostelijk zover; eventjes nog een uurtje racen en dan eens zien wat er nog meer in het hoofdmenu te doen is. :)
Je speelt 'm op de original Xbox One of op de Xbox One S?

[ Voor 85% gewijzigd door Rivanov op 29-09-2017 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:55:
[...]

Je speelt 'm op de original Xbox One of op de Xbox One S?
Original... En ben erg tevreden over de beeldkwaliteit van het spel zelf. Belooft wat voot de mensen met een S of een X zometeen!!

Reflecties, en zeker in de nacht, vind ik persoonlijk nu mooier dan in de voorgaande versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
MAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:54:

Dat is goed om te horen. Als je veel moet racen voor je geld dan blijft de motivatie er lekker in zitten.
Verder ben ik wel benieuwd welke pre-order content we hebben gekregen en welke auto's er in een eventuele day one car pack zitten. Kan iemand me dit vertellen? Kan zelf pas in het weekend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Wat mij vooral opviel (heb de game 5 minuten gespeeld gisteravond, alleen in de menu's zitten prutsen uit zelf bescherming) is dat er geen enkele update nodig was op zowel PC als XB (of hij moet die op de achtergrond gedownload hebben?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Net voor werk even de "intro" gereden. Beviel erg goed en vooral Suzuka vond ik er mooi uitzien. Maar, was ook nog met beetje slaperig hoofd :).

Overigens op de One, en over een maandje op de One X :*) .

[ Voor 17% gewijzigd door VFRRijder op 29-09-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Tortelli schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:24:
Wat mij vooral opviel (heb de game 5 minuten gespeeld gisteravond, alleen in de menu's zitten prutsen uit zelf bescherming) is dat er geen enkele update nodig was op zowel PC als XB (of hij moet die op de achtergrond gedownload hebben?).
Was geen enkele update? aangezien de game rond de 70GB was toen ik gister keek en er toch gezegd is dat die 100GB zou zijn, zelf dacht ik dat er een launch patch van ongeveer 30GB zou komen voordat je kon spelen.

Alleen maar beter natuurlijk dat je gelijk kon spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer een stukje verder.

Fun fact: de regenafvoer in Dubai is van hetzelfde materiaal als in Rio.

Voor de n00bs; ik merk dat de grip enorm omhoog is gegaan in FM7. Zonder assists kom je best ver als beginner en verdien je meer geld.

Long Beach blijft een bagger-track met AI zeker als ze koude banden hebben.

Tot zover een korte update; verveel me absoluuuut niet ondanks "dat het weeeeer een racespelletje is" en je tracks moet afwerken om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
ah Balen dat ik hem via Bol.com heb besteld, 10% korting op de ultimate edition maar ik wil gewoon racen. Speciaal een dag vrij genomen.

Lees goede dingen hier, demo stelde mij net als velen teleur en heb ik ook niet uitgereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Full game draait stukken beter dan de demo bij mij ook. Voor de rest kon ik zelfs met die Porsche beter overweg nu.

Mijn eerste Forza game sinds FM3 op de xbox 360 toen. Nu op PC, maar eerst maar eens de singleplayer beetje spelen voordat ik online ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb nog steeds problemen met de download, ben het hele spel nu voor de derde keer helemaal aan het binnenhalen... Met 60mbit/s is het wel een proces van de lange adem zeg :(

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

kuusj98 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:03:
Ik heb nog steeds problemen met de download, ben het hele spel nu voor de derde keer helemaal aan het binnenhalen... Met 60mbit/s is het wel een proces van de lange adem zeg :(
Haha en dan ook nog hopen dat de servers van Microsoft je ook de volledige download speed geven , heb bij KPN 100/10 maar haal soms maar 50mbit/s op de xbox.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Nu ook de eerste paar races er op zitten. Bevalt prima weer. Voel inderdaad dat de autos meer 'gewicht' hebben dan in vorige games, en ook het effect van verplaatsing is duidelijk merkbaar. Ziet er ook meer dan prima uit.

Ga hier een hoop tijd aan besteden denk ik zo :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:17:
[...]

Haha en dan ook nog hopen dat de servers van Microsoft je ook de volledige download speed geven , heb bij KPN 100/10 maar haal soms maar 50mbit/s op de xbox.
Wazig. Had hier 370Mbit van de 500 op mijn Xbox. Preload van de week was dus ook vrij rap klaar.

Oh, agapornissen haten AMG geluid; beest gaat helemaal los als ik gas geef 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

MAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:20:
[...]

Wazig. Had hier 370Mbit van de 500 op mijn Xbox. Preload van de week was dus ook vrij rap klaar.

Oh, agapornissen haten AMG geluid; beest gaat helemaal los als ik gas geef 😂
Netjes, ik haal vaak rond de 60 tot 90Mbit/s maar het ligt vaak aan de servers van Microsoft. Geven je niet altijd de full speed die je van je provider hebt volgens mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Vanacht een uurtje gespeeld en vanochtend voor werk ook even 20 min nog geraced, kan niet wachten op het moment dat ik naar huis kan van het werk om verder te gaan. Voor mijn gevoel voelt alles nu net wat preciezer, al moet ik nog even met de american musle oefenen aangezien ik vanochtend bij de scherpe bochten gewoon nog teveel snelheid had.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The horror... Your Xbox has updates. Install or go offline!!! :(

Mooi, dan maar updaten, broodje erin schuiven en kofffie zetten.

Next up: Touring Cars en heb vast een Honda gekocht >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou eerste indruk op de antieke xbox one:
Heel goed. Uitstekend zelfs.
Ze hebben de carrière modus echt opnieuw gemaakt en verbeterd.
Had als eerste auto een f40 gekozen( je kan als eerste race en free car verschillende opties kiezen ik koos supercar).
Geld verdienen gaat nog steeds heel makkelijk vind ik. Heb al 4ton staan en 5 races gedaan.
Heb ook allerlei vip mods gekregen en gratiz wagens uit 3 gratiz lootcrates.

Graphics zijn zeer goed te noemen. De 60fps speelt weer zeer smooth.
En het rijden voelt als forza. Voel echt geen verandering tov fm6 daarin. Maar rij met controller.
Maar if it ain't broken...
Heb nu weer echt zin om verder te gaan door manier van Carrière. Waar in fm6 ik dit zeer snel dropte want dood en dood saai..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@v8power67 de incentives om door te rijden in career zijn inderdaad aanzienlijk beter. Vaker rewards, zelf te kiezen wat voor reward, leuke banen en uitdagende keuzes in klassen etc.

Ben niet weg te slaan bij de One sinds 6:30 ofzo.

/edit: BreakOut series zijn ook erg goed aangeboden, eindelijk!!

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 29-09-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Nog even een paar uur op het werk ploeteren en dan kan ik beginnen. Heb gister alles in huis gehaald zodat ik het weekend niet weg hoef. Sim staat klaar voor gebruik so cant wait !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom is die demo onspeelbaar, in het startmenu gelijk 1 fps, kan helemaal niks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr_dreey
FM7 is wel wat vergevingsgezinder dan FM6 heb ik het idee.
Net in freeplay wat geraced met BMW en GTR Forza edition en die zijn zonder te tunen vrij makkelijk onder controle te houden en uitbreken, driften is ook makkelijk te corrigeren, doen met alle assists off.
Net een 10 lap race op Spa gedaan in de BMW met droog begin, regen halverwege en lichte mist op het eind, dat is wel erg leuk en mooi gedaan. Moeilijkheid van de AI lijkt wel weer aan de makkelijke kant net als in FM6. Difficulty stond op expert (daar zit gelukkig nog pro en unbeatable boven) en reed met alles assists off vrij makkelijk van P14 naar P1 in 10 ronden met een gat van 20s aan de finish.

[ Voor 43% gewijzigd door dr_dreey op 29-09-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Jackson6 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:32:
Waarom is die demo onspeelbaar, in het startmenu gelijk 1 fps, kan helemaal niks...
Waarom kan ik niet in een vliegtuig vliegen. O ja heb geen vlieg brefet.. Iets meer info over welk platform pc of xbox ? Op de pc zo ja welke specs en deed de demo het eerder wel gewoon ? Al geprobeert even de pc opnieuw op te starten of je pc achtergrond processen heeft lopen. Indien het op de xbox is dan word het knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanochtend even snel 3 rondjes Spa gedaan, beetje hmmmm gevoel. FFB is bij mij nu compleet vaag, zelfs alles op 0 (center, oversteer), force op 15, die andere setting kan niet lager dan 80, fan van m'n stuur begint na 3 minuten al te blazen en moet behoorlijk kracht zetten die bochten door te komen.

Spa is trouwens behoorlijk anders dan de PC2 versie, curbs laatste chicane, uitloopstuk van eau rouge, FM7 ook alles stuk vlakker qua curbs, qua graphics moet ik eerst FM nog op de PC spelen voordat ik die redelijk naast elkaar kan zetten.

Multiplayer menu is amper leesbaar, duidelijk dat dat al 4k ingericht is (waar je de bracketkeuzes heb).

Eerste race multiplayer is met die lambo, toen werd het duidelijk dat deze game duidelijk meer is gemaakt voor controller dan voor racestuur. Normaal of simulation, ding breekt zo belachelijk snel uit dat je bijna assisted steering moet aanzetten.

En dan nog wel de meest irriterende bug, racegeluid wordt 'gedempt' wanneer iemand praat ingame, omdat ik racestuur rij en geen headset op kan, gaat alles via TV. Nu had er weer eentje continue z'n mic open, resulteert in continue gedempt geluid, eindelijk houd ie z'n waffel, volume in 1x factor 3 harder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Heb van de week veel stuur settings getest en mijn conclusie is dat deze racer echt is gemaakt voor de controller.

Ben de game nu aan het binnen halen en ga lekker met de Elite controller aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
@SinergyX Gewoon de voice chat op mute in public je mist niks. Enige wat ik altijd hoor is gescheld of iemand die denk leuk te zijn door muziek af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Iemand het spel al met de Steam controller getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Toch minpuntje, als je achterliggers gaat lappen dan gaan ze gewoon de strijd met je aan ipv blauwe vlag en je ruimte geven... Leuk als je snel bent en aan gort gereden wkrdt door nummer 24..
Dat is wel echt jammer want is al zo sinds deel 1.
Had nu toch een keer gehoopt op een verandering daarin.

Verder net 20 laps Brandshatch kleine layout gedaan met mn s750 f40. Rijd zeer goed.
Kreeg een leuk bedrag aan einde. Dmv van legendarische vip mod cards was ik ong 150000 rijker en zit nu al op een miljoen.
Is nog nooit zo snel gegaan in alle forzas als in deze volgens mij. Speel net uurtje of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 16:08
Vannacht even gespeeld.
Mooi dat je de lengte van de careerraces langer kunt maken, races van 3-4 rondjes is meestal toch een beukfestijn om vooraan te komen.

In de nacht op Sebring gestart, na een paar rondjes kleurt de lucht oranje en aan het einde van de 15 rondjes is het bijns licht! Erg mooi.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Ligt het aan mij, of klinkt het al 2 winkelwagentjes die tegen elkaar botsen als je contact maakt met andere auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpEcTeR schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:25:
Ligt het aan mij, of klinkt het al 2 winkelwagentjes die tegen elkaar botsen als je contact maakt met andere auto's?
Valt toch wel mee?

Waar ik me wel over verbaas: "drafting" lijkt er niet meer te zijn en/of het voordeel is echt geminimaliseerd. Op zich wel oke, beetje extra jr best doen maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
Nu al 3 crashes gehad voordat ik de eerste carreer race af heb kunnen maken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lochpatje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:56:
Nu al 3 crashes gehad voordat ik de eerste carreer race af heb kunnen maken..
Er zit een rem in het spel 😎

Maar ze zijn inderdaad wel wat onhandig en agressief op sommige momenten. Houdt het spannend en goed voor je inhaalmogelijkheden.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 29-09-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
MAX3400 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:00:
[...]

Er zit een rem in het spel 😎

Maar ze zijn inderdaad wel wat onhandig en agr
Doelde ook op een complete game crash :D