• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:12
De extra auto dlc's is voor de pure hoeveelheid autos niet noodzakelijk, echter richt ik me in de forza games vooral op "rivals" en timetrials en het "nare" van de carpacks vind ik persoonlijk dat daar soms auto's tussen zitten die blijkbaar het "snelst" zijn (beetje pay-to-win dus). Maar zolang mn firends/rivals die autos niet hebben heb ik daar geen last van, top 10 tijden zitten er voor mij toch niet in ;)

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Chester schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:05:
[...]
Krijg je ook balken als je de resolutie instelt op 'native window resolution'
He dat was een goede tip die had ik nog niet gezien waarom ze die optie helemaal bovenin verstoppen geen idee maar het werkt, nu wel extra breed beeld _/-\o_

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ErikRo schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:31:
[...]

He dat was een goede tip die had ik nog niet gezien waarom ze die optie helemaal bovenin verstoppen geen idee maar het werkt, nu wel extra breed beeld _/-\o_
Dat dacht ik al :p Ik was er ook tegenaan gelopen, 2560x1600 is ook geen preset die je kunt kiezen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Anoniem: 292578

Ik snap er werkelijk niets van. Ik krijg m'n spel niet draaiend op 1440p. Als ik de resolutie verander van 4K naar 1440p dan krijg ik 1 frame per 5 seconden. Dit gebeurt op geen enkele andere resolutie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:23

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Edwins1984 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:32:
Net de demo geprobeerd met stuurtje (G27), maar deze kunnen we van onze buy list afhalen.
Hoewel het een demo is, verwacht ik niet veel veranderingen in de volledige versie.

Pos:
* Grafisch prachtig
* Euhm....?

Neg:
* FFB heel erg slecht
* Geen VR support
* Car handling is beroerd
* Geen restart mogelijkheid tijdens race
* Geen enkel gevoel van controle
Precies dezelfde ervaring met een G25. Wellicht is er met de settings nog een hoop te regelen, maar ik vind dat dit out-of-the-box gewoon moet werken. Jammer, want ik had me erg verheugd op de game!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 20:14
Hier ook. Totaal geen FFB met de TX van me. Heel vreemd dit.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Anoniem: 292578 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:31:
Ik snap er werkelijk niets van. Ik krijg m'n spel niet draaiend op 1440p. Als ik de resolutie verander van 4K naar 1440p dan krijg ik 1 frame per 5 seconden. Dit gebeurt op geen enkele andere resolutie.
en als je je FPS vastzet op 30 op 60 Hz dus niet dynamisch.
Zelf haal ik 60fps op 3440*1440 met alles op max heb een vier jaar oude cpu en een 1070.
Wel AA uitgezet

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
MikeyMan schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:15:
[...]

Precies dezelfde ervaring met een G25. Wellicht is er met de settings nog een hoop te regelen, maar ik vind dat dit out-of-the-box gewoon moet werken. Jammer, want ik had me erg verheugd op de game!
Deel je mening!
Snap ook niet hoe ze een racegame standaard zo beroerd kunnen laten racen met stuurtje..
Nu zal er in de toekomst vast nog wel een patch komen en zal er nog wel wat te tweaken zijn met de settings maar echt lekker gaat het niet worden denk ik..

Wel jammer idd, want had ook wel weer zin in een nieuwe forza!

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:38
v8power67 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:19:
[video]

Ziet er inderdaad niet echt goed uit op pc met stuur...
Hmm een kennis van mij heeft begin deze week een playseat + g920 set gekocht (allemaal niet het duurste van het duurste dus voor zover ik weet) bedoelt voor de xbox one en straks uiteraard One X.

Zowel Forza 6 als de FM7 demo werken er heerlijk op. Met opzet een pokken eind gereden om het bij hem te testen en ik vind het nu sh1t om bij mij thuis met een controller te moeten spelen want het werkte geniaal goed. Insturen alles dat voelt nu alsof je stuurt (duh), maar met een controller werkt het allemaal net niet (altijd met controller gespeeld).

Gisteren op de terugweg was ik om (bijna anderhalf uur om na te denken haha) en klots ik zit op een grote rotonde en de playseat in mijn auto (bestuurdersstoel dus) knalt kapot (ophanging van de stoel afgebroken).
Dit wordt vermoedelijk helaas geen playseat maar een volledig nieuwe interieur voor de auto (kakker de kak :( ).
Jammer dat zo'n playseat niet makkelijk in je auto te plaatsen is, anders had ik 2 vliegen in 1 klap _/-\o_

Maar goed, de ervaringen die ik heb (uurtje prutsen en wat kijken) zijn met de xbox one en daarop werkt het echt grandioos goed.

Begrijpelijk dat MS de game ook voor de PC wilt uitbrengen, maar kijkend naar de klachten met de PC (computer dus, niet project cars xd) hoop ik voor de computer gamers dat het opgelost wordt. De ervaringen met de xbox zijn echt positief te noemen (waarbij ik Project Cars weer veel slechter vind spelen op de xbox ).

[ Voor 15% gewijzigd door LopendeVogel op 22-09-2017 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:11

v8power67

Psn: Mausosaurus

LopendeVogel schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:04:
[...]

Hmm een kennis van mij heeft begin deze week een playseat + g920 set gekocht (allemaal niet het duurste van het duurste dus voor zover ik weet) bedoelt voor de xbox one en straks uiteraard One X.

Zowel Forza 6 als de FM7 demo werken er heerlijk op. Met opzet een pokken eind gereden om het bij hem te testen en ik vind het nu sh1t om bij mij thuis met een controller te moeten spelen want het werkte geniaal goed. Insturen alles dat voelt nu alsof je stuurt (duh), maar met een controller werkt het allemaal net niet (altijd met controller gespeeld).

Gisteren op de terugweg was ik om (bijna anderhalf uur om na te denken haha) en klots ik zit op een grote rotonde en de playseat in mijn auto (bestuurdersstoel dus) knalt kapot (ophanging van de stoel afgebroken).
Dit wordt vermoedelijk helaas geen playseat maar een volledig nieuwe interieur voor de auto (kakker de kak :( ).
Jammer dat zo'n playseat niet makkelijk in je auto te plaatsen is, anders had ik 2 vliegen in 1 klap _/-\o_

Maar goed, de ervaringen die ik heb (uurtje prutsen en wat kijken) zijn met de xbox one en daarop werkt het echt grandioos goed.

Begrijpelijk dat MS de game ook voor de PC wilt uitbrengen, maar kijkend naar de klachten met de PC (computer dus, niet project cars xd) hoop ik voor de computer gamers dat het opgelost wordt. De ervaringen met de xbox zijn echt positief te noemen (waarbij ik Project Cars weer veel slechter vind spelen op de xbox ).
Ben zeer blij voor jullie dat het voor jullie goed werkt.
Alleen zijn er op andere forums juist alleen maar negatieve berichten over stuurtjes en fm7.
Op zowel xbox als pc. Zeker mensen die dus assetto corsa enz spelen vinden fm7 echt belachelijk slecht.
Ik hou lekker bij controller. Echte sims speel ik met stuur maar forza is geen sim. Hooguit een lichte simcade achtige, maar verre van een echte sim.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:12
Haha @ lopendevogel, dat is een heel herkenbaar verhaal. Ik heb ook in een opwelling zo'n set gehaald nadat een vriend van mn ook een mooie racesetup had neergezet voor Forza. "Fijn" om te horen dat de stuur issues schijnbaar alleen bij de pc gebruikers zijn en niet een algemeen probleem is. Dat gezegd is het natuurlijk wel exptreem slordig van Turn 10 studios om zo'n gimped demo op de markt te zetten (zeker met project cars 2 die gelijktijdig uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

zo'n playseat is effe leuk, maar na een maandje heb je geen zin om die bende steeds aan te sluiten/ calibreren etc. heb er een gehad voor project cars en assetto corsa, maar na 3 maandjes met 100 euro verlies weer de deur uit gedaan. t500rs is iig erg goed (had die voor stuur/ pedalen, geen idee of er inmiddels een nieuwe generatie is) en de playseat evo (alcantra ofzo). Goede set voor een leuke prijs en op marktplaats doen ze het ook best goed, succes en veel plezier als je zulke dingen koopt. Denk wel ff 2 keer na of je het ECHT gaat gebruiken ;) Mijn game sessies zijn er te kort voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:57:
[...]

Alleen zijn er op andere forums juist alleen maar negatieve berichten over stuurtjes en fm7.
Op zowel xbox als pc. Zeker mensen die dus assetto corsa enz spelen vinden fm7 echt belachelijk slecht.
Ik hou lekker bij controller. Echte sims speel ik met stuur maar forza is geen sim. Hooguit een lichte simcade achtige, maar verre van een echte sim.
Ik zat wat reacties te lezen, waarvan ik denk, speelde wij dezelfde AC op XBO? AC is, of was, erger dan PC1 op de XBO, niet alleen FFB maar zeker qua performance (waar PC1 later wel redelijk werd gepatched).

Per saldo, ik ben ook geen sim racer, iRacing lange tijd gedaan, zelfs nog LFS, zeker leuk spul maar ik kon gewoon de moeite er niet meer voor opbrengen. FM is daarin 10x toegankelijker, setup erop gooien, wat testrondjes (ik snap nog steeds hele TC discussie niet, maargoed) en racen maar.

Het is alleen jammer dat elke game weer de ander wil aftroeven met 'iets', raceklasse, baan of feature, waarom zo'n GT:S Trial Mountain niet terugbrengt, dat is voor mij bijna de gamechanger dat ik geen PS4 ga kopen (top 3 beste tracks ooit), het oeverloos gezeik met FFB instellingen in iRacing (en PC1, FM) op de PC hield mij lang weg bij PC racers, tot ik gewoon FFB gewoon heb uitgezet.

10 jaar geleden heb ik al eens op foras discussie gehad over FFB op pendalen, pluse bij ABS, feedback bij aangrijpen, koppeling bij slippen, locken van een H-shifter, zelfs als je het zelf kan maken, er is geen game die zulke data uitstuurt. Goed, FM stuurt dit uit (zie controllers), maar deze data bestaat dus niet wanneer je met een stuur raced.

FM is voor mij de WoW van MMO's, toegankelijk, makkelijk en altijd actie. Zijn de andere dan beter/slechter? Nee, dat zijn gewoon andere MMO's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:13:
[...]

Ik zat wat reacties te lezen, waarvan ik denk, speelde wij dezelfde AC op XBO? AC is, of was, erger dan PC1 op de XBO, niet alleen FFB maar zeker qua performance (waar PC1 later wel redelijk werd gepatched).

Per saldo, ik ben ook geen sim racer, iRacing lange tijd gedaan, zelfs nog LFS, zeker leuk spul maar ik kon gewoon de moeite er niet meer voor opbrengen. FM is daarin 10x toegankelijker, setup erop gooien, wat testrondjes (ik snap nog steeds hele TC discussie niet, maargoed) en racen maar.

Het is alleen jammer dat elke game weer de ander wil aftroeven met 'iets', raceklasse, baan of feature, waarom zo'n GT:S Trial Mountain niet terugbrengt, dat is voor mij bijna de gamechanger dat ik geen PS4 ga kopen (top 3 beste tracks ooit), het oeverloos gezeik met FFB instellingen in iRacing (en PC1, FM) op de PC hield mij lang weg bij PC racers, tot ik gewoon FFB gewoon heb uitgezet.

10 jaar geleden heb ik al eens op foras discussie gehad over FFB op pendalen, pluse bij ABS, feedback bij aangrijpen, koppeling bij slippen, locken van een H-shifter, zelfs als je het zelf kan maken, er is geen game die zulke data uitstuurt. Goed, FM stuurt dit uit (zie controllers), maar deze data bestaat dus niet wanneer je met een stuur raced.

FM is voor mij de WoW van MMO's, toegankelijk, makkelijk en altijd actie. Zijn de andere dan beter/slechter? Nee, dat zijn gewoon andere MMO's.
Op xbox geen idee, maar AC op pc met een antieke g25 voelt al fenomenaal Laat staan met de nieuwste shizzle.
Heb forza 4 veel gespeeld met stuurtje(fanatec porsche wheel s) maar dat was toen leuk maar niets bijzonders. En deed toen al hetzelfde als wat ik nu zie in die video die ik poste.
Dus ja zegt mij genoeg. Gewoon controller en prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-06 19:01

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:12

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Wil de benchmark even draaien op mijn bedrijfslaptop, iemand enig idee wat er met mijn domein gebeurd als ik me aanmeld met mijn prive Windows account?.
(je hebt die nodig om de game te kunnen starten.... downloaden uit store gaat zonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:02

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Heeft iemand goede instellingen voor een Thrustmaster T300 Ferrari Integral stuur zodat het sturen en de ffb beter werken dan de standaardsettings wanneer je het stuur selecteert bij de controlleropties in-game?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
v8power67 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:57:
[...]

Dat kan ik heb AC nooit gespeeld op de xbox, wel Project Cars, maar Project Cars is net mario kart (niet qua botsen maar qua feeling) dus dat is totaal niet leuk, te arcade.

Ik vind wel dat MS het op deze manier beter xbox only had kunnen houden en als ze het perse voor Windows (desktop) willen, dat ze het ook goed doen. Op deze manier krijgt Forza natuurlijk een slechte naam, ondanks dat ze al jarenlang een zeer goede racer neer weten te zetten op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Waarom zou Forza niet op de PC gespeeld kunnen worden? Genoeg mensen die op de PC willen racen zonder het het meteen een echte sim moet zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

http://wccftech.com/turn-10-forza-motorsport-7-one-core/amp/
Turn 10 Confirms That Forza Motorsport 7 Intentionally Runs Mostly on One Core

Some users may notice that the game utilizes nearly 100% of one of their processor cores. This is expected behavior; we intentionally run in this manner so we can react as fast as possible in order to minimize input latency. Users on power-constrained devices, such as laptops and tablets, might want to use a Performance Target of “30 FPS (V-SYNC),” which will reduce processor usage and minimize power consumption.
Uhm wutttttt.... Kansloos dit...
Dus eerst fixen in horizon 3 ( athans ook niet.voor iedereen) en nu weer doen maar dan onder mom van latency voordeel.

Ook lekker dat dus die pr praat met Build from the ground up for pc zo de prullenmand in kan...
Triest weer, turn 10 strikes again....

[ Voor 48% gewijzigd door v8power67 op 22-09-2017 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 15:07
Een groot nieuwsartikel over de performance classes, upgrades en tuning: https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/wir_9_22_17

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:28
Redax schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 04:35:
Een groot nieuwsartikel over de performance classes, upgrades en tuning: https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/wir_9_22_17
Ik heb zo'n vermoeden dat veel mensen niet erg vrolijk worden van de homologation feature,ik heb er zelf geen problemen mee aangezien ik mezelf niet erg verdiep in tuning.
Ik upgrade de meeste wagens tot de maximale waarde die toegestaan is in de de klasse waar de stock vesrie inzit.

Met name ben ik wel benieuwd hoe de bandenrestrictie uit gaat pakken, want het eerste wat ik zelf meestal aanpas is de compound en breedte van de band om wat meer grip te hebben.

Nog een klein weekje wachten en dan kunnen we los. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Lekker Ventje
Ik denk dat die homologation niet verkeerd is, het is meer het volgen van de wetten der logica lijkt me. Zover ik begrijp kun je nog steeds boodschappenwagens flink opvoeren, zolang je niet aan campaign of online events mee doet.
Zelf heb ik de ballen verstand van tunen en heb ook weinig zin om me er in te verdiepen omdat FM7 voor mij gewoon als ontspanning bedoeld is om bv in een Porsche Spa onveilig te maken. Heb in FM6 ook nooit campaign gespeeld, enkel vrij rijden.

De weekly credit payouts lijken lager te zijn dan eerst, maar met de mods, spins en VIP komt het geld toch wel met bakken tegelijk binnen. En in plaats van auto's krijgen we nu overalls voor elke tier die we hebben, weer eens wat anders dan auto's.

Op woensdag 27 september begint om 18:00 uur op Mixer en Twitch een livestream die uren gaat duren over alle ins en outs van FM7. Komt goed uit want op woensdag is er toch geen hol op tv dus dat wordt met bord op schoot naar de stream kijken :)

Vrijdag mogen we eindelijk los!

• skreppiedoe
De weekly rewards zijn niet veranderd,alleen een tier opgeschoven aangezien er 1 bijkomt. Ik zit zelf in de hoogste tier en in de nieuwe situatie krijg je daarvoor 500.000cr en dat is gelijk aan wat ik nu krijg.

Ik ben benieuwd of ik in de hoogste tier blijf als het aangepast is of dat ik de nodige punten bij elkaar moet rijden....maar dat zal geen enkel probleem zijn 8)

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:15
v8power67 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:16:

[...]

Dus eerst fixen in horizon 3 ( athans ook niet.voor iedereen) en nu weer doen maar dan onder mom van latency voordeel.

Ook lekker dat dus die pr praat met Build from the ground up for pc zo de prullenmand in kan...
Het grootste probleem bij mij is dat de GPU soms 100% en soms 10% word aangesproken, daardoor heb ik de hele tijd fps drops naar 2-3fps ipv 60fps. Dat is pas hinderlijk :+

Gamertag: timmie271

• Lekker Ventje
skreppiedoe schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:48:
De weekly rewards zijn niet veranderd,alleen een tier opgeschoven aangezien er 1 bijkomt. Ik zit zelf in de hoogste tier en in de nieuwe situatie krijg je daarvoor 500.000cr en dat is gelijk aan wat ik nu krijg.

Ik ben benieuwd of ik in de hoogste tier blijf als het aangepast is of dat ik de nodige punten bij elkaar moet rijden....maar dat zal geen enkel probleem zijn 8)
Ik kreeg in Tier 6 200.000 credits per week maar die zie ik nergens meer terug.

• Tortelli

Tortelli

v8power67 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:16:

[...]

Kortom je hebt zo ongeveer perse een Intel CPU nodig met een flinke clocksnelheid om de game probleemloos te kunnen spelen?. (performance per Ghz is met Ryzen wel stukken beter geworden, ik doel vooral op de oudere AMD systemen)

Begrijp ik het goed dat ze bij Horizon dit later aangepast hebben voor een beter multicore support?.

[ Voor 13% gewijzigd door Tortelli op 23-09-2017 11:56 ]

• skreppiedoe
Lekker Ventje schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:36:
[...]

Ik kreeg in Tier 6 200.000 credits per week maar die zie ik nergens meer terug.
Dan is het op de hoogste tier na idd veranderd. Ze zijn wel bezig met de veranderingen door te voeren want de rewards pagina is niet bereikbaar op dit moment.

[ Voor 17% gewijzigd door skreppiedoe op 23-09-2017 11:59 ]

• v8power67

v8power67

Tortelli schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:55:
[...]

Kortom je hebt zo ongeveer perse een Intel CPU nodig met een flinke clocksnelheid om de game probleemloos te kunnen spelen?. (performance per Ghz is met Ryzen wel stukken beter geworden, ik doel vooral op de oudere AMD systemen)

Begrijp ik het goed dat ze bij Horizon dit later aangepast hebben voor een beter multicore support?.
Ja klopt. En idd in horizon 3 was er exact hetzelfde. Maar werd er uiteindelijk na bijna een freakin jaar een update uitgebracht die dit zou verhelpen. Maar erna waren er nog steeds hoop mensen met performance problemen. Nou ia dat een open wereld game dus is altijd zwaarder dan een circuit racer.
Maar heb zelf nu ook beetje goed opgelet en merk best veel microstrutter enz.
Zonde want had dit de eerste keer spelen op pc (demo) niet echt. Heel soms maar weinig. Maar elke keer als ik hem nu speel merk ik het. En performance lijkt ook te zakken. Kon eerst 1440p 8xmsaa ultra spelen. En nu ineens niet meer... Dan krijg ik ineens hoop fps drops onder de 60.
Kan hopen dat dit door oude demo build komt maar toch voorspelt niet veel goeds.

• Lekker Ventje
skreppiedoe schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:58:
[...]

Dan is het op de hoogste tier na idd veranderd. Ze zijn wel bezig met de veranderingen door te voeren want de rewards pagina is niet bereikbaar op dit moment.
Volgens mij is dat bedrag van alles bij elkaar, dus ook de vorige versies. Zit nu in Tier 7, weet niet of dat komt door de DLC aanpassingen.
Maakt verder niet uit, aan credits heb je toch nooit gebrek in FM.

• skreppiedoe
Ik zit nog steeds in tier11 dus dat is voor mij niet veranderd, er is wel een tier bijgekomen. Credits is idd geen probleem in Forza games zolang je maar genoeg tijd in de game steekt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Stefmeister schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:39:
Haha @ lopendevogel, dat is een heel herkenbaar verhaal. Ik heb ook in een opwelling zo'n set gehaald nadat een vriend van mn ook een mooie racesetup had neergezet voor Forza. "Fijn" om te horen dat de stuur issues schijnbaar alleen bij de pc gebruikers zijn en niet een algemeen probleem is. Dat gezegd is het natuurlijk wel exptreem slordig van Turn 10 studios om zo'n gimped demo op de markt te zetten (zeker met project cars 2 die gelijktijdig uitkomt)
Zoals je kon verwachten is nu ook de review online op tweakers over PC2, net als 1 gewoon een game wat niet bepaald een sim is, rijgedrag is slecht en noem alles maar op, samen met alle bugs die ook in PC1 aanwezig waren maakt het wederom een slechte game.

Leuk dat men (niet jij, maar de vele reacties) hier in het FM7 topic de game zoveel afkraakt en PC2 de hemel in prijst, maar PC2 is wederom een blunder :)
Net als in PC1 voelen ook de auto's in PC2 gewoon nep aan, totaal niet realistisch.

En opnieuw heeft FM7 de vlag in handen :D

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 24-09-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja want forza is echt een sim...
Ze doen op weggedrag ( simcade ) na niks wat een sim doet. Regels, vlaggen, qualificatie, opwarmen remmen/banden, faiding brakes, temperatuur van de baan etc.
Zo kan ik nog wel even door gaan.
Forza heeft veel autos en wat banen. Verder doen ze niks bijzonders.
En ja de graphics zijn mooi maar dat is altijd maar leuk voor begin.
Daarna is gameplay wat je erin houd. En ja dat is nou absoluut niet baanbrekend in forzas.
Customalisatie is zelfde als horizon 3, maar dan met iets meer velgen dus ook hier niks bijzonder.
Livery editor is ook geen nieuwe truc meer.
Dus ja eigenlijk het enigste echte nieuwe is meer autos en banen. En dynamische weer. Maar dat is in racegames ook geen echte nieuwe truc.
Dus om nou te zeggen fm7 heeft de vlag in handen...
Ziet er uit als een leuke game waar ik me.mee kan gaan vermaken voor aantal uren. Maar dat ophemelen is wat mij betreft niet echt gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:08
Ik heb PC2 ook op de PC zitten spelen met een Xbox elite controller en ben eigenlijk meer met instellen van de controller bezig in private practice dan races rijden en heb alsnog steeds het gevoel dat ik op eieren rijdt en niet echt kan pushen. Als ik dan ga pushen dan gaat het goed totdat de wagen uitbreekt en dan ben ik een passagier helaas. Ik heb ook nog een G25 stuur maar als ik in de diverse PC2 topics lees wat er allemaal afgesteld moet worden heb ik al geen zin meer. Ik heb vroeger veel met stuur geraced (GTR, PC1, etc.) maar ik ben denk ik toch meer een casual racer geworden door de jaren heen. Als ik de demo van FM7 opstart en in de GTR over de Nurbergring heen scheur op de Xbox lekker op de bank geeft mij dat toch veel meer voldoening om lekker om P8 te knokken terwijl de banden zich automatisch aanpassen naar het dynamische weer. Het is een stuk vergevingsgezinder en minder realistisch dan PC2 maar ik heb wel het gevoel dat ik lekker aan het racen en pushen ben en als het dan een keer misgaat is er nog wat te corrigeren zonder dat het in tranen eindigt. Ik ga denk ik weer heel wat uurtjes plezier beleven aan FM7 die hetzelfde trucje doet als de voorgaande delen.
CU on track. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, PC2 doet het better qua sim, Spa al vele rondjes gedaan, maar ik wil gewoon racen. Niet lobbies afzoeken en 2 uur in practice zitten, gewoon racen. En dat doet FM :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:32
SinergyX schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:36:
Ja, PC2 doet het better qua sim, Spa al vele rondjes gedaan, maar ik wil gewoon racen. Niet lobbies afzoeken en 2 uur in practice zitten, gewoon racen. En dat doet FM :)
Maar als de ervaring met stuur 3x niets is dan houd je nog niets over.
Op moment dat je in PC2 geen last hebt van bugs is het geweldig.Ja jammer genoeg zitten er nu nog veel bugs in.

Is de FF bug al ooit uit Forza geweest ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jori040 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:55:
[...]

Op moment dat je in PC2 geen last hebt van bugs is het geweldig.Ja jammer genoeg zitten er nu nog veel bugs in.

Welke ff bug? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De Force Feed Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:13
Lekker Ventje schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:37:
Ik denk dat die homologation niet verkeerd is, het is meer het volgen van de wetten der logica lijkt me. Zover ik begrijp kun je nog steeds boodschappenwagens flink opvoeren, zolang je niet aan campaign of online events mee doet.
Zelf heb ik de ballen verstand van tunen en heb ook weinig zin om me er in te verdiepen omdat FM7 voor mij gewoon als ontspanning bedoeld is om bv in een Porsche Spa onveilig te maken. Heb in FM6 ook nooit campaign gespeeld, enkel vrij rijden.

De weekly credit payouts lijken lager te zijn dan eerst, maar met de mods, spins en VIP komt het geld toch wel met bakken tegelijk binnen. En in plaats van auto's krijgen we nu overalls voor elke tier die we hebben, weer eens wat anders dan auto's.

Op woensdag 27 september begint om 18:00 uur op Mixer en Twitch een livestream die uren gaat duren over alle ins en outs van FM7. Komt goed uit want op woensdag is er toch geen hol op tv dus dat wordt met bord op schoot naar de stream kijken :)

Vrijdag mogen we eindelijk los!
Op welk Mixer/Twitch kanaal? Van Xbox of van FM/Turn10 zelf?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

jori040 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:55:
[...]

Het is geen bug maar meer de manier waarop ze hun force feedback maken/gebruiken.
Dit hadden ze belooft aan te passen maar dat is helaas pr talk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Wat zou je denken :? of speel je niet met stuur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jori040 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:29:
[...]

Hij reageerde op mij, ik ken de 'ff bug' niet. Ja, demo had andere FFB dan FM6, maar even wat tweaken en reed voor mij grotendeels hetzelfde. Ik had met PC2 veel meer problemen FFB goed te laten werken. Al is dat grotendeels dat ik PC2 op de PC speel, FM ga ik spelen op Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
jori040 schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:29:
[...]

Ik speel met stuur maar heb nergens last van.

@Rivanov ik neem aan op hun eigen twitch kanaal maar als je de XBO aanzet voor Mixer kun je het niet missen.

[ Voor 20% gewijzigd door Lekker Ventje op 24-09-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-06 18:42
Zo, toch ook de ultimate edition besteld! Can't wait! Nog wel even kijken naar wat clubs o.i.d., vind het niet erg om achteraan te rijden online, zolang het maar niet komt doordat 3 man zich met 200 kph in m'n achterbumper hebben geprakt. Af en toe niet erg, maar clean racen is toch leuker!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Unigo schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:10:
Zo, toch ook de ultimate edition besteld! Can't wait! Nog wel even kijken naar wat clubs o.i.d., vind het niet erg om achteraan te rijden online, zolang het maar niet komt doordat 3 man zich met 200 kph in m'n achterbumper hebben geprakt. Af en toe niet erg, maar clean racen is toch leuker!
Als je 'netjes' rijd, wordt je in brackets gezet, steeds een stapje hoger, tot je met best redelijke mensen rijd. Gaat nog steeds wel eens fout als je met 10 man door 1 bocht wil, maar beetje ontwijken en is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
SinergyX schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:22:
[...]

Als je 'netjes' rijd, wordt je in brackets gezet, steeds een stapje hoger, tot je met best redelijke mensen rijd. Gaat nog steeds wel eens fout als je met 10 man door 1 bocht wil, maar beetje ontwijken en is goed te doen.
Is dit nieuw in 7? In 6 geldt dit alleen voor leagues toch, niet voor hoppers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Unigo schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:23:
[...]

Is dit nieuw in 7? In 6 geldt dit alleen voor leagues toch, niet voor hoppers?
Multiplayer en leagues (aparte menuopties), alleen bij multiplayer zijn er vaak niet genoeg dus je komt alsnog bij de wat mindere rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
SinergyX schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:26:
[...]

Multiplayer en leagues (aparte menuopties), alleen bij multiplayer zijn er vaak niet genoeg dus je komt alsnog bij de wat mindere rijders.
Ah helder! Naja, een georganiseerde League in private sessies lijkt me best leuk!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Redax
Ik weet dat ik het hier eigenlijk niet mag plaatsen omdat het in een ander topic hoort maar ik krijg meerdere pb's van mensen die de game ook graag goedkoop via de Russische store willen aanschaffen maar mijn post even niet kunnen vinden. Gezien veel mensen wel in dit topic actief zijn maar niet in die van gameaanbiedingen plaats ik hem toch nog één keer. Bij deze nogmaals het stappenplan om de game voor 50 euro via de Russische store te kopen:

1) Pas in Windows bij 'Uw land of regio kiezen' het land aan naar Rusland. Als je nu de Xbox Store opent zijn alle bedragen Russisch maar de taal nog steeds Nederlands.

2) Koop nu via https://www.seagm.com/nl/xbox-live-gift-cards-russia Russische gamecards, hier kun je gewoon met Ideal betalen. De Ultimate Edition kost 3300 Roebel dus je moet een kaart van 2500 Roebel en een kaart van 1000 Roebel kopen. Het totaal bedrag zal iets van 50 euro en een paar cent zijn.

3) Voeg de code's van de gamekaarten toe aan de store door in de store aan de linkerkant op de drie puntjes/instellingen te drukken en vervolgens op 'code inwisselen'. Voer de twee code's in en het tegoed wordt toegevoegd.

4) Koop nu het spel in de store. Er zal gevraagd worden naar je Russische woonadres. Bij deze:
Первая строка адреса - Address Line 1 - Kalanchevskaya ulitsa / 1st Line of yours
Вторая строка адреса - Address Line 2 - 21/40 / blank
Город - City - Mockba / Moscow
Регион - County /Region - Blank
Страна или регион - Country / Region - Russia
Почтовый индекс - Postcode - 107078
Номер телефона - Phone - 749 6456789

Als het goed is heb je het spel nu aangeschaft. Uiteraard is het spel wel nog geblokkeerd tot de release datum.

5) Zet in Windows bij 'Uw land of regio kiezen' je regio terug naar Nederland en voila, je hebt Forza 7 Ultimate voor net iets meer dan 50 euro.

Ontopic: Heeft iemand enig idee of de game bij launch gedownload zal worden of dat we ergens in de komende twee dagen een pre-load krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Redax schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:26:
Ontopic: Heeft iemand enig idee of de game bij launch gedownload zal worden of dat we ergens in de komende twee dagen een pre-load krijgen?
Ik verwacht dat de game uiterlijk morgenavond beschikbaar is om te pre-loaden. Dat was bij FM6 en FH3 ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
skreppiedoe schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:03:
[...]

Ik verwacht dat de game uiterlijk morgenavond beschikbaar is om te pre-loaden. Dat was bij FM6 en FH3 ook het geval.
Op Reddit geven ze dat ook aan, iedere dinsdag wordt de Xbox-store ge-update, dat zou het moment voor pre-loaden zijn. Ik hoop 't ook, want met mijn internetverbinding kan ik die dagen goed gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SinergyX schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:59:
[...]

Hij reageerde op mij, ik ken de 'ff bug' niet. Ja, demo had andere FFB dan FM6, maar even wat tweaken en reed voor mij grotendeels hetzelfde. Ik had met PC2 veel meer problemen FFB goed te laten werken. Al is dat grotendeels dat ik PC2 op de PC speel, FM ga ik spelen op Xbox.
Heeft de FFB in de demo een udate gehad ofzo ?

Tijdens de release van de demo voelde ik weinig in het stuur en was de porsche bijna niet bestuurbaar voor mij.Nu ik de demo nog een kans gaf voelde allles een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Unigo schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:35:
[...]

Op Reddit geven ze dat ook aan, iedere dinsdag wordt de Xbox-store ge-update, dat zou het moment voor pre-loaden zijn. Ik hoop 't ook, want met mijn internetverbinding kan ik die dagen goed gebruiken!
Las al een heel topic op het officiële forza forum hierover, vooral Australiers met 1-2Mbit lijntjes die een week bezig zijn met downloaden :D, of 2 weken als je zowel de XB als PC game wilt spelen.
Zelfs met disk (XB1) is er nog een day 1 patch (niet nodig om de game te spelen!) van ~45-50GB. Bevat additionele content voor de single player geloof ik.

Ben best happy met mijn Ziggo lijntje op dit soort dagen; ~50 minuten en ik heb hem binnen tzt 8).
jori040 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:33:
[...]

Heeft de FFB in de demo een update gehad ofzo ?

Tijdens de release van de demo voelde ik weinig in het stuur en was de porsche bijna niet bestuurbaar voor mij.Nu ik de demo nog een kans gaf voelde allles een stuk beter.
Volgens mij heeft de demo een update gehad ja, al heb ik deze nog steeds niet gespeeld met stuur tbo.

[ Voor 29% gewijzigd door Tortelli op 25-09-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jori040 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:33:
[...]

Heeft de FFB in de demo een udate gehad ofzo ?

Xbox volgens de updates niet, maar las wel over dat 1 core gebruik, ze zouden dit vanuit de demo nog als tech-analyze hebben gedaan om nog wat performance fixes te doem voordat de game uit is. Kan goed zijn dat FFB daar ook onderdeel van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SinergyX schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:49:
[...]

Xbox volgens de updates niet, maar las wel over dat 1 core gebruik, ze zouden dit vanuit de demo nog als tech-analyze hebben gedaan om nog wat performance fixes te doem voordat de game uit is. Kan goed zijn dat FFB daar ook onderdeel van was.
Zalig die Nissan :)

Nou zit ik er toch aan te denken om de game vrijdag te kopen via de store.PC2 laat ik even voor wat het is want met die AI is de career niet te spelen.

Zit Maple valley er bij release in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jori040 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:05:
[...]

Zalig die Nissan :)

Nou zit ik er toch aan te denken om de game vrijdag te kopen via de store.PC2 laat ik even voor wat het is want met die AI is de career niet te spelen.

Zit Maple valley er bij release in ?
Zit er inderdaad in bij release, alles wat bekend is gemaakt tot op heden zit in de game, de rest qua DLC car packs (en mogelijk tracks) zal pas later bekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SinergyX schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:12:
[...]

Zit er inderdaad in bij release, alles wat bekend is gemaakt tot op heden zit in de game, de rest qua DLC car packs (en mogelijk tracks) zal pas later bekend worden.
Top dat die baan weer terug is. :)
Met de nieuwe Dubai baan heb ik nog niet veel.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 25-09-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
jori040 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:22:
[...]

Top dat die baan weer terug is. :)
Met de nieuwe Dubai baan heb ik nog niet veel.
Heb ik vaker met de turn 10 banen. Maple Valley nog nooit gespeeld, maar vind in FM6 ook Prague, Rio en Bernese Alps eigenlijk niet zo leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Mijn ervaring met Thrustmaster TX wheel:

Met de porsche vind ik het stuur op 900 prettig en met de Nissan op 540.
Het maakt dus enorm veel uit met wat voor klasse je rijd.

Ik ben sinds 5 even uit de Forza serie:
Laat Turn 10 bij tijden zien wie er een stuur gebruikt ?
Zou ik persoonlijk een goede optie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 11:08
Redax schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:26:
Ik weet dat ik het hier eigenlijk niet mag plaatsen omdat het in een ander topic hoort maar ik krijg meerdere pb's van mensen die de game ook graag goedkoop via de Russische store willen aanschaffen maar mijn post even niet kunnen vinden. Gezien veel mensen wel in dit topic actief zijn maar niet in die van gameaanbiedingen plaats ik hem toch nog één keer. Bij deze nogmaals het stappenplan om de game voor 50 euro via de Russische store te kopen:

1) Pas in Windows bij 'Uw land of regio kiezen' het land aan naar Rusland. Als je nu de Xbox Store opent zijn alle bedragen Russisch maar de taal nog steeds Nederlands.

2) Koop nu via https://www.seagm.com/nl/xbox-live-gift-cards-russia Russische gamecards, hier kun je gewoon met Ideal betalen. De Ultimate Edition kost 3300 Roebel dus je moet een kaart van 2500 Roebel en een kaart van 1000 Roebel kopen. Het totaal bedrag zal iets van 50 euro en een paar cent zijn.

3) Voeg de code's van de gamekaarten toe aan de store door in de store aan de linkerkant op de drie puntjes/instellingen te drukken en vervolgens op 'code inwisselen'. Voer de twee code's in en het tegoed wordt toegevoegd.

4) Koop nu het spel in de store. Er zal gevraagd worden naar je Russische woonadres. Bij deze:
Первая строка адреса - Address Line 1 - Kalanchevskaya ulitsa / 1st Line of yours
Вторая строка адреса - Address Line 2 - 21/40 / blank
Город - City - Mockba / Moscow
Регион - County /Region - Blank
Страна или регион - Country / Region - Russia
Почтовый индекс - Postcode - 107078
Номер телефона - Phone - 749 6456789

Als het goed is heb je het spel nu aangeschaft. Uiteraard is het spel wel nog geblokkeerd tot de release datum.

5) Zet in Windows bij 'Uw land of regio kiezen' je regio terug naar Nederland en voila, je hebt Forza 7 Ultimate voor net iets meer dan 50 euro.

Misschien even een domme vraag, maar stel ik koop het in de Windows store, kan je dan ook deze versie op de Xbox One spelen? Of is dit niet handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Unigo schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:08:
[...]

Heb ik vaker met de turn 10 banen. Maple Valley nog nooit gespeeld, maar vind in FM6 ook Prague, Rio en Bernese Alps eigenlijk niet zo leuk..
Prague vind ook ook heerlijk om te rijden.

Bij hoeveel van de banen kan een regenbui vallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
The fate and the furious carpack is beschikbaar bij de launch en is gratis voor mensen die de deluxe of ultimate edition hebben gekocht.
https://forzamotorsport.n...FM7_Fate_Furious_Car_Pack

Helaas geen nieuws over het pre-loaden van de game.
jori040 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:39:
Mijn ervaring met Thrustmaster TX wheel:

Met de porsche vind ik het stuur op 900 prettig en met de Nissan op 540.
Het maakt dus enorm veel uit met wat voor klasse je rijd.

Ik ben sinds 5 even uit de Forza serie:
Laat 10 Turn bij tijden zien wie er een stuur gebruikt ?
Zou ik persoonlijk een goede optie vinden.
Speel je op de Xbox of PC? En heb je verder nog instellingen veranderd, op de XBox gaat bij mij het stuur( Thrustmaster TX LE) belachelijk zwaar en kreeg dat er niet uit.
Volgens mij kan je niet zien of iemand met een stuur of controller rijd.

[ Voor 58% gewijzigd door skreppiedoe op 25-09-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

skreppiedoe schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:55:
The fate and the furious carpack is beschikbaar bij de launch en is gratis voor mensen die de deluxe of ultimate edition hebben gekocht.

Denk voor de meeste (Tweakers) wel dat ze de Ultimate hebben :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo

[...]
Grappige auto's, maar wordt er niet heel erg enthousiast van eigenlijk! Vooral geschikt voor driften denk ik, en dat sla ik meestal over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Speel je op de Xbox of PC? En heb je verder nog instellingen veranderd, op de XBox gaat bij mij het stuur( Thrustmaster TX LE) belachelijk zwaar en kreeg dat er niet uit.
[/quote]

Buiten dat niets.Heb een check gedaan op de XO en PC.

Is die simulatie mode in het menu nou de beste mode je met stuur kan gebruiken ?
[kan zelf nu even geen check doen]

[ Voor 16% gewijzigd door jori040 op 25-09-2017 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Ik heb nog nooit de Ultimate whatever van een game gekocht, maar daar is nu verandering in gekomen. Een Forza Motorsport op de PC, daar ga ik veel van genieten. :)

Hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:17
BioHazard schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:42:
Ik heb nog nooit de Ultimate whatever van een game gekocht, maar daar is nu verandering in gekomen. Een Forza Motorsport op de PC, daar ga ik veel van genieten. :)

Hoop ik...
Dit dacht ik ook. Totdat ik de demo uitprobeerde. Ik kan me herinneren dat FM5 op de One een stuk fijner speelde. Optimalisatie voor pc is ook vooralsnog ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Alexknl schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:01:
[...]

Dit dacht ik ook. Totdat ik de demo uitprobeerde. Ik kan me herinneren dat FM5 op de One een stuk fijner speelde. Optimalisatie voor pc is ook vooralsnog ver te zoeken.
Draait hier als een zonnetje... :? Op 1920x1200, haast alles staat maximaal open.'

Ik ga trouwens lekker met mn gamepad spelen, ik heb een stoel/frame/stuur gehad, maar het was me telkens teveel gedoe. :+

[ Voor 20% gewijzigd door BioHazard op 25-09-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Het pre-loaden is begonnen,in ieder geval op de XB1. Toen ik op de game klikte kreeg ik eerst nog de you're too early melding,maar toen ik op "see in store" klikte begon de game te updaten.
In eerste instantie geeft hij 67.03GB aan, de snelheid valt op dit moment ook niet tegen, gemiddeld zo'n 230Mb/s. :+

FM7 is ook toegevoegd aan de rewards pagina en is wederom goed voor 3000 punten.

[ Voor 12% gewijzigd door skreppiedoe op 26-09-2017 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje

[...]

Ging bij mij ook zwaar op de XBO tot ik ontdekte dat je behalve FFB ook nog een schuifje voor weerstand hebt en dat scheelde veel. Heb ook Thrustmadter en dat ging goed daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

PC pre-load is ook live; 95,3GB groot Ultimate Edition), lijkt redelijk mijn 300Mbit vol te trekken.

Heb er alleen weinig aan vandaag, aangezien ik vanavond niet voor 22:30 thuis ben van het werk...

[ Voor 44% gewijzigd door Tortelli op 26-09-2017 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:40
Het is voor mij de eerste keer dat ik een game kan/ga pre-loaden. Gaat dit op de Xbox vanzelf of moet ik hem zelf aanzetten?
Het is weer eens iets anders dan hopen dat de webshop hem ook echt op de dag van release bezorgd.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik zou hem ff aanzetten. Als hij eenmaal loopt download de XB ook op standby gewoon door (wel met een wat lagere snelheid).

Heb zelf de placeholder op mijn XB1 verwijderd en die opnieuw gedownloaden, hij begon meteen de 67GB te downloaden.

[ Voor 40% gewijzigd door Tortelli op 26-09-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Ook hier bezig, 67 GB. Verrassing, want ik ging uit van zo'n 100 gig. Zal er wel aan liggen dat op de PC betere graphics gehaald gaan worden? Zolang we maar niet verrast worden met een patch van 30 gig op vrijdag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:32
Famous schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:01:
[...]

Echt niet allemaal... :N

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Free-Play has seen a large update in FM7.

Firstly, we are no longer restricted to doing just circuit racing. We can select the mode now, and do Drift, Drag, Time-Based Mode, Multi-class racing etc

Multiclass Confirmation here, see the dialog box text on the right

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QJb6bc4.png

The car restrictions options have been improved upon hugely from 6. We can select ranges for PI, Curb Weight, Model Family, Power, Year, Region etc.

Weather options are there (for tracks that have dynamic weather). You can choose

* Start Race Scenario
* Mid Race Scenario
* Mid Race Probability (so chance of the mid race scenario happening)
* End Race Scenario
* End Race Probability

Within these five options you can choose lots of settings like;

* Partly Cloudly
* Overcast
* Summer Drizzle
* Light Rain
* Moderate Rain
* Heavy Rain
* Thin Fog
* Dense Fog
* Rain Thunder
* Rain Lightning

Qualifying is now an option in free-play sessions too with Grid Ordering by Best Lap (of the last race) and the ability to change scoring types. (Check the dialog box on the right for confirmation)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NDnGmez.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r9pVFl4.png

So yeah, probably some important info there for a lot of people

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 19:25
Zal hier vast vermeld staan dus mijn excuses :P.
Zag gisteren in de demo dat je het spel bij pre order al op de 29ste kan spelen, is dat ook als ik hem gewoon in de store koop? Want daar staat juist weer de 3e aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Je moet de ultimate edition hebben (de duurste) om hem de 29e te kunnen spelen.
Rivanov schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:57:
Free-Play has seen a large update in FM7.
Dat is wel tof!. Speel veel free play, maar miste altijd dit soort opties.

[ Voor 60% gewijzigd door Tortelli op 26-09-2017 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Multiclass races, ik zeg WEC? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Iemand hier al de demo gespeeld met een Logitech G920 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
lochpatje schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:25:
Zag gisteren in de demo dat je het spel bij pre order al op de 29ste kan spelen, is dat ook als ik hem gewoon in de store koop? Want daar staat juist weer de 3e aangegeven.
Ultimate Edition aanschaffen. Dan kun je 'm vanaf de 29ste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:15
Famous schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:01:
[...]

Nope de deluxe edition hier :)

Ik download hem later wel een keer.... Schiet niet echt op met de errors...

[ Voor 15% gewijzigd door timmie271 op 26-09-2017 16:46 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
lochpatje schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:25:
Kan alleen met de ultimate edition. De normale en de deluxe edition zijn pas vanaf de 3e speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:57
De installatie is nu al 3 keer mislukt bij mij. Ik wacht dan meteen maar even tot 2 oktober. Dan zou ik 200 Mb/s moeten hebben :*)

Geeft me ook de kans om op V&A eens te gaan kijken voor een GPU die hem op 1080p aankan. Die demo was wel een wake-up-call... :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Waar heb je dat vandaan? O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QJb6bc4.png

:)

• lochpatje
Zijn er hier mensen waarbij ze het spel al volledig hebben kunnen downloaden?
Zowel via de kabel als WiFi blijft ie errors geven.
Hij blijft ook steeds weer vanaf het begin te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik had hem op de pc binnen in 53 minuten (300Mbit @ Ziggo) zonder issues, Xbox heeft tijdens standby gedownload als het goed is (wel bewust gestart door placeholder te verwijderen en deze opnieuw te installeren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

lochpatje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:28:
Gisteren remote aangezet op mijn PC, en die avond was die klaar met downloaden. Folder is 95Gb groot geloof ik, dus ik denk dat ik alles heb.

• lochpatje
Straks eens even kijken wat er aan de hand is dan.
Was gisteravond tot 25GB gekomen en daar stond ie vanochtend ook op, klikte op hervatten en hij begon van voor af aan -O-

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:15
lochpatje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:28:
Gisteren had ik alleen maar erros inderdaad 1x bij 35gb 1x bij 51gb en 1x bij 71gb, vanochtend nieuwe hoop en weer aangezet, 4 uur laten downloaden, en nu is hij bij mij eindelijk klaar.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Nou zie ik net dat als je vandaag preordered je de Hoonigan DLC erbij krijgt. Ik denk damn die wil ik. Alleen beschikbaar in ultimate edition van €99. Komop zeg. Das toch niet normaal meer die prijzen :(

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 23:01
UltraSub schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:04:
Nou zie ik net dat als je vandaag preordered je de Hoonigan DLC erbij krijgt. Ik denk damn die wil ik. Alleen beschikbaar in ultimate edition van €99. Komop zeg. Das toch niet normaal meer die prijzen :(
Even verder lezen in dit topic, er staan een aantal posts over hoe je goedkoper aan Ultimate kan komen.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat gisteren nog een YouTube review te kijken, die het punt loadingscreens aanhaalde, van de 'winnaar' cutscenes tot het volledig naar volgende race duurt tot iets over 1 minuut op de XBX. Bij grote races niet zo'n probleem, maar zijn geval was het dragrace, waar je dus ~15 sec aan het rijden bent, vervolgens weer 1 minuut moet wachten.

Weet niet of hij dan via interne of externe schijf draaide, maar dat zal op de XBO dus nog wel iets langer zijn.

• Rivanov
Welke video was dat? @SinergyX

@UltraSub Iets met Rusland. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Rivanov op 27-09-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij was het deze, of een andere van die AR12racing.
YouTube: Forza Motorsport 7 : DRAG RACING GAMEPLAY!! (New Drag Strip)

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
@Solictice @Rivanov Damn. Moet ik weer roepies of zo gaan kopen :+

Net even de demo geïnstalleerd. Serieus geen remapping van koppeling met rempedaal en dergelijke? Did not see that coming. Not impressed so far. :|

• Redax
UltraSub schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:45:
@Solictice @Rivanov Damn. Moet ik weer roepies of zo gaan kopen :+

Net even de demo geïnstalleerd. Serieus geen remapping van koppeling met rempedaal en dergelijke? Did not see that coming. Not impressed so far. :|
Ik heb die handleiding opgezet, het stelt niets voor. Het kost je ongeveer 10 minuten om 50 euro te sparen. Het is maar wat je ervoor over hebt..

Ontopic, de demo kwam bij mij erg laggy over, voelde een beetje slecht geoptimaliseerd.

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 14:52
Ik begreep uit dit topic dat Forza 7 'iets later' beschikbaar wordt gesteld in de russiche store.
Kam iemand mij vertellen hoeveel later dit is? Gaat het om een aantal uur waarna het spel kan worden gespeeld?

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
mannetje19 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:11:
Ik begreep uit dit topic dat Forza 7 'iets later' beschikbaar wordt gesteld in de russiche store.
Kam iemand mij vertellen hoeveel later dit is? Gaat het om een aantal uur waarna het spel kan worden gespeeld?
Dat maakt toch niet uit zolang je de regio maar weer terug zet naar NL kun je gewoon beginnen zodra die hier beschikbaar is
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste