Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hint, koop een 1TB... Heb nu al 130GB in gebruik met FM7 en State of Decay.Mu.siQ schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:27:
@timmie271 en @MAX3400 maar dat is best handig! Daar gaan we eens even naar zoeken
Nou speel ik weinig games maar toch...
Zie ook MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 6" voor wat basale benchmarks.
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 14-07-2018 22:31 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wel wat prijziger helaas, even rustig kijken en verdiepenMAX3400 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:30:
[...]
Hint, koop een 1TB... Heb nu al 130GB in gebruik met FM7 en State of Decay.
?? Maar wel veel van dezelfde?
Ik heb die 2TB HDD al sinds ik de xbox heb gekocht 3 jaar terugMu.siQ schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:27:
@timmie271 en @MAX3400 maar dat is best handig! Daar gaan we eens even naar zoeken
zit nu met gecombineerde opslag op 71,6% gevuld
Gamertag: timmie271
Iemand interesse om bij te springen?
GT: Kromestar88
Yes, ik heb ook nog wat favors nodigmikkelodeon schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:33:
Vandaag maar weer eens de one X aangedrukt, ondanks het héérlijk weertje. Dacht laat ik eens verder gaan met de oneindige lijst cheevo's die ik nog heb openstaan. De meeste in FM7 zijn goed te doen, echter voor enkele kun je toch wel wat hulp gebruiken van de community😁
Iemand interesse om bij te springen?
GT: MusiQ2
nieuws: Microsoft verwijdert lootboxes uit Forza Motorsport 7
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Helemaal goed. Past inderdaad niet.Stoksbrood schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:20:
Op de hoofdpagina: Microsoft verwijdert lootboxen uit Forza Motorsport 7
nieuws: Microsoft verwijdert lootboxes uit Forza Motorsport 7
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
[ Voor 23% gewijzigd door punisher007 op 28-07-2018 11:46 ]
Valt wel mee met de problemen, tenzij ze met online racen zijn. Dat doe ik niet, ik rij altijd rondjes voor mezelf tegen de drivatars. En dat bevalt me heel goed. En met een 4k tv met HDR heb je grafisch een erg mooie game.punisher007 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:43:
Forza Motorsport 7 is nu in de aanbieding op de Microsoft Store (maar nog steeds niet heel erg goedkoop) en ik twijfel erover om hem aan te schaffen om te spelen op mijn, maar ik lees veel problemen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heb ze ook gelezen en ben toch overstag gegaan en heb de Ultimate gekocht. Vermaak me er al de hele dag meer dan prima mee moet ik zeggen. Vind de afwisseling (circuit t.o.v. open wereld) ook zeer fijn.punisher007 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:43:
Forza Motorsport 7 is nu in de aanbieding op de Microsoft Store (maar nog steeds niet heel erg goedkoop) en ik twijfel erover om hem aan te schaffen om te spelen op mijn, maar ik lees veel problemen.
Draait ook goed op m'n pc (4k op een 34'' met een GTX1070) dus geen klachten over de performance. Enige waar ik me aan stoor zijn de Drivatars die me constant van de weg af willen beuken. Hoop niet dat ze een reflectie zijn van m'n eigen rijstijl want dan zou dat slecht nieuws voor mij zijn
Tesla M3LR '21
Er bestaat een setting "limit agression" of iets in die richting die dat voorkomen. Kan je mogelijk proberenApple schreef op zondag 29 juli 2018 @ 18:19:
[...]
Heb ze ook gelezen en ben toch overstag gegaan en heb de Ultimate gekocht. Vermaak me er al de hele dag meer dan prima mee moet ik zeggen. Vind de afwisseling (circuit t.o.v. open wereld) ook zeer fijn.
Draait ook goed op m'n pc (4k op een 34'' met een GTX1070) dus geen klachten over de performance. Enige waar ik me aan stoor zijn de Drivatars die me constant van de weg af willen beuken. Hoop niet dat ze een reflectie zijn van m'n eigen rijstijl want dan zou dat slecht nieuws voor mij zijn
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
die zouden juist een reflectie van de desbetreffende gamers onder die gamertag moeten zijn. Heb zelf al een paar keer de opmering gehad dat ik te vaak mensen van de weg beuk als drivatar zijnde (was wel vooral FH3 geloof ik)Apple schreef op zondag 29 juli 2018 @ 18:19:
[...]
Heb ze ook gelezen en ben toch overstag gegaan en heb de Ultimate gekocht. Vermaak me er al de hele dag meer dan prima mee moet ik zeggen. Vind de afwisseling (circuit t.o.v. open wereld) ook zeer fijn.
Gamertag: timmie271
Wie trekt me over de streep? :-p
Als je iemand nodig hebt die moet overhalen dan zou ik het niet doen... je weet hoe de voorgaande delen zijn en dus wat je kan verwachten. Succes met het besluitMatsuoDestro schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:13:
Ik zit er aan te denken om deze te halen, echter heb ik deel 4, 5 en 6 al. Verder bezit ik ook nog Forza Horizon 3, en binnenkort ook deeltje 4.
Zoals @NLRev0lution ook al aangeeft, als je de vorige delen goed vond kan je deze gewoon aanschaffen. FM7 is beter dan de vorige 2 delen maar is wat mij betreft lang niet zo goed als FM4.MatsuoDestro schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:13:
Ik zit er aan te denken om deze te halen, echter heb ik deel 4, 5 en 6 al. Verder bezit ik ook nog Forza Horizon 3, en binnenkort ook deeltje 4.
Uiteindelijk heb ik me prima vermaakt met FM7.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik merk zelf niet veel verschil qua rijgedrag naar mij toe, maar wat ik wel heb gemerkt is dat ze als die op "off" staat ze veel meer fouten maken en ook zichzelf naar de filistijnen rijden, zeker op Long Beach moet er iedere ronde wel iemand pitten omdat ze zichzelf in een muur gezet hebbenStoksbrood schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:57:
[...]
Er bestaat een setting "limit agression" of iets in die richting die dat voorkomen. Kan je mogelijk proberen
People as things, that’s where it starts.
Nieuwe track limits + rivals mode vanaf woensdag. En ze zijn nu eindelijk een keer zo slim om de volledige leaderboards te wissen na een track limit update
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Met de lege leaderboards is het altijd leuk om te kijken welke rare auto's je in de top 10 kan krijgen. In Forza 6 destijds samen met een Engelsman de Subaru Brat op 1 en 2 gekregen op nurb GP in de regenMAX3400 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:48:
@job115 goed verhaal, dat wordt dus weer flink hotlappen de komende tijd. Gratis geld scoren door alleen maar te kijken hoe goed/slecht je bent alhoewel dat voor jou persoonlijk vast geen lastige opgave wordt.
Iemand interesse om te joinen, message me on xbox!
[ Voor 6% gewijzigd door mikkelodeon op 07-08-2018 20:55 ]
Misschien handig(er) om te vermelden hoeveel mensen je nu nog nodig hebt en tot hoe laat je doorspeelt om voor iedereen de achievement te halen/krijgen? Underdog duurt, met enige nuance, een uurtje of 2 voor elke deelnemer, aangenomen dat de lobbies stabiel zijn.mikkelodeon schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:20:
We zijn momenteel een groep aan het verzamelen om de 'underdog' achievement in Forza 7 te boosten.
Iemand interesse om te joinen, message me on xbox!
Idd! Bedankt voor de tip.MAX3400 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:21:
[...]
Misschien handig(er) om te vermelden hoeveel mensen je nu nog nodig hebt en tot hoe laat je doorspeelt om voor iedereen de achievement te halen/krijgen? Underdog duurt, met enige nuance, een uurtje of 2 voor elke deelnemer, aangenomen dat de lobbies stabiel zijn.
We hebben momenteel een xbox group van 12 man. Zodra we er 24 verzameld hebben word in overleg een datum en tijdstip geprikt. Uiteraard wordt er van iedereen verwacht dat hij zijn plicht doet en tot het eind blijft zodat iedereen de cheevo kan unlocken. Behulpzame Tweakers die deze cheevo al hebben zijn uiteraard ook van harte welkom
Niet op mijn One???NLRev0lution schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 19:02:
Nieuwe update is nu beschikbaar voor download.
/edit:: ein Reboot macht gut!! Update komt nu binnen, slechts 1.81GB groot.
@Jordy8
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 08-08-2018 19:27 ]
XBL: Plank268
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik wil de exacte notes hebben
Game is geupdate. Nu snel racen.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En we kwamen er alweer achter dat bepaalde tijden wel clean zijn ondanks dat je een muur meerdere keren bekrast (en hard ook).Rivanov schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:00:
Time Attack. Finally!
Game is geupdate. Nu snel racen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 08-08-2018 21:47 ]
I served in a company of heroes.
Hard genoeg? Op Long Beach ongeveer de hele muur op het laatste lange stuk met dik 170km/h meegepikt... Gewoon clean.Vuvuzela schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:47:
Dat hoorde ik laatst in een stream met devs. Bewust gedaan, pas als je een muur hard genoeg raakt is het dirty.

Anoniem: 1096959
Als het goed is komen er in de toekomst meer parameters bij waardoor het completer word.
Net zoals bijvoorbeeld de app "Torque Pro" die je voor je echte auto hebt; zelf drag&drop van metertjes en waarden.
Het is leuk spul om mee te werken, maar Forza mist nog aardig wat outputs (zeker tegenstelling tot AC).MAX3400 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:57:
@Anoniem: 1096959 niet meer mee gespeeld. Het liefste (iets met gebeurt toch niet), zou ik de hele telemetry meuk die in het spel zit, gewoon als app voor iOS / Android / UWP willen hebben.
Net zoals bijvoorbeeld de app "Torque Pro" die je voor je echte auto hebt; zelf drag&drop van metertjes en waarden.
Misschien toch eens een houder maken voor m'n stuur om dat ding erop te krijgen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 1096959
Andere games als PC2 en AC hebben veel meer beschikbaar ook dingen als banden temps, banden slijtage, fuel level, brake temps, brake bias, kers level, en nog veel en veel meer. Er zijn ook zat mensen welke een mooie dash template maken in Sim Dashboard welke je dan als basis kan gebruiken voor je eigen Dash. Of je gaat zelf helemaal aan de knutsel om iets samen te stellen. Opties zijn bijna oneindig. Helaas bij F7 iets beperkt maar hopen dat dit bij komende updates van F7 elke keer weer wat uitgebreid word aan wat je kan tonen.
Ik zat inderdaad ook eens te kijken voor een houder voor op mijn wheelbase.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 1096959 op 09-08-2018 11:42 ]
Is er een iPad app beschikbaar die FM7 ondersteund?Anoniem: 1096959 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:47:
Al mensen met de nieuwe UDP settings bezig geweest? Gisteravond eens meezitten spelen in combinatie met SIM Dashboard op de Xbox en voegt toch wel weer wat toe als je met stuur rijd. Helaas missen er nog wat parameters die je kunt gebruiken op je Dashboard zoals welke versnelling, maar begin is er.
Als het goed is komen er in de toekomst meer parameters bij waardoor het completer word.
Geloof er niks van dat iets goed werkt bij de release van een nieuwe ForzaMAX3400 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:35:
Iemand wedje leggen dat de UDP pas goed werkt zo rond eind oktober 2019 (Motosport 8 )?
[ Voor 29% gewijzigd door Mu.siQ op 09-08-2018 17:40 ]
Prima te doen toch. ff wennen aan het feit dat er geen lijnen beschikbaar zijn.. 2:10 snelste voor mij tot nu toe.Mu.siQ schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:39:
Iemand rival met de Mclaren F1 al gedaan? Ben bezig met stuur maar wat een but auto is dat zeg xD temt nauwelijks, achterlijk snel onder- of overstuur. Neerzette tijd is echt matig
Welke rival is dit?Mu.siQ schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:39:
Iemand rival met de Mclaren F1 al gedaan? Ben bezig met stuur maar wat een but auto is dat zeg xD temt nauwelijks, achterlijk snel onder- of overstuur. Neerzette tijd is echt matig
Jammer want mits goed geïmplementeerd ( zal vast weer niet) kan ik de game misschien weer eens aanslingeren. Paar weken terug uurtje ofzo gespeeld, maar verveel me er te snel mee..
Rijden voelt nog steeds raar aan met controller..
Waar zijn de dagen van fm4 gebleven, wat een game was dat !
Naja wacht weer geduldig af tot de drag racing patch een keer komt...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Degene onder ForzaRC
Komend weekend (zondag) rijden we voor de lol 21 ronden op de Nordschleife waar ook nog plek is om mee te doen dus ook hier van harte welkom om voor aan te melden.
Startpost voor het nieuwe seizoen komt zondagavond laat online.
Wat niet werkt (tot nu aan toe) is het in het spel krijgen; mijn Messages in-game zijn leeg voor alles dus dat schiet ook niet op.
Er is wel een nieuwe Bounty Hunter; versla een aantal specifieke gamertags met een Ferrari 360CS op Spa-Francorchamps en wordt rijkelijk beloond met in-game credits & onbekende items.
Altijd leuk om weer wat rondjes te makenMAX3400 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:50:
Er is wel een nieuwe Bounty Hunter; versla een aantal specifieke gamertags met een Ferrari 360CS op Spa-Francorchamps en wordt rijkelijk beloond met in-game credits & onbekende items.
Anderen die dit ook hebben?
Hoe kan ik trouwens zien of ik de T10 medewerkers heb verslagen?
[ Voor 24% gewijzigd door kevlar01 op 30-08-2018 11:20 ]
Qua ophalen forza rewards hier geen problemen
[ Voor 12% gewijzigd door NLRev0lution op 02-09-2018 18:13 ]
MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 6"NLRev0lution schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:12:
Ligt het aan mij of doen de leaderboards/"message center" moeilijk vandaag?
Lekker irritant!
Wat bij mij een tijdelijke workaround is, is om op je XBOX naar Settings te gaan, Network Settings, en dan te kiezen voor 'Go offline'. Vervolgens weer op 'Go Online'. Daarna terug naar FM7, en dan werkt het tijdelijk weer.
Welkom bij de club! je vraag is erg breed, ik denk dat FM7 zeker hele mooie stappen heeft gemaakt afgelopen jaar.ZombieRofl schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:21:
Hey people. Je zult het niet geloven, maar ik ben nu pas begonnen met FM7. Ik weet dat de launch behoorlijk rommelig was en dat er veel negatieve reacties zijn. Nu ben ik benieuwd naar jullie mening. Is er in de tussentijd (jaar) voldoende opgelost met updates en patches? Of zijn er nog veel dingen wat jullie anders hadden gezien?
Thanksmr.DJ95 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:22:
[...]
Welkom bij de club! je vraag is erg breed, ik denk dat FM7 zeker hele mooie stappen heeft gemaakt afgelopen jaar.
Voor mij persoonlijke de grootste verbetering die niet zo lang geleden is door gevoerd is de mogelijkheid om je auto te upgraden en tunen in een online lobby voor dat een race begint. Daarnaast is de test drive functie in online lobbies ook wel een aardige toevoeging, zo kan je tijdens het wachten op een nieuwe race bijvoorbeeld zelf even rondscheuren. Tevens kun je een tijd zetten in test drive die min of meer telt als qualifying lap voor de volgende race.ZombieRofl schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:13:
[...]
ThanksHet voelt alsof iedereen alweer veder is gegaan met andere games (gaat tegenwoordig snel) Maar inderdaad mijn vraag is inderdaad breed. Maar je zult vast wel iets kunnen opnoemen?
Vanavond komen er weer een aantal features bij, zoals Experimental Drag Race (het drag systeem in de huidige vorm is tijd rovend en alles behalve even snel dragracen..)
Tevens vanavond de nieuwe feature Meetups, beetje het idee van freeroaming....maar dan op een circuit binnen FM7. Live switchen tussen auto's, tunes etc terwijl je op de track zit. Leent zich dus prima om met wat vrienden rond te kutten
Iets meer info over de update van vanavond (uiteraard in minimale vorm, volledige patchnotes zal vanavond laat wel worden). https://forzamotorsport.net/en-us/news/fm7_september_update
Hallelujah!!!Xant0r schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:47:
[...]
Vanavond komen er weer een aantal features bij, zoals Experimental Drag Race (het drag systeem in de huidige vorm is tijd rovend en alles behalve even snel dragracen..)
https://forzamotorsport.net/en-us/news/fm7_september_update
Eindelijk drag racing verbeteringen waar wij als drag racing community al om vragen sinds denk fm3...
Zsm even testen want als dit goed gedaan is ben ik weer van de partij lekker drag bakken bouwen etc!!
Maar experimental drag werkt wel lekker vlot...het word nig eens wat met T10.
[ Voor 4% gewijzigd door skreppiedoe op 12-09-2018 07:18 ]
Maar toch weer rare keuzes. Bv waarom hebben ze dubai gekozen en niet de airfield.
Airfield heeft zoals het hoort een drag race grip laag en dubai niet of veel minder.
Nu heb je gewoon weinig grip met rwd autos en ga je dus automatisch weer naar 4wd..
Want zelfs met mijn eigen wheelie setups die dus staande wheelies doen op airfield( en niet die crappy gas rem onzin nee van stilstand) hebben 0,0 grip hier...
Jammer maar het ia nog experimenteel dus fingers crossed. Maar het is een grote stap in de juiste richting.
Nu eigenlijk nog een burnout optie voor de run zoals in need for speed pro street( wat een game was dat btw !!) En het gaat echt wat worden !
Het heeft even geduurd maar ben voor het eerst in denk jaren weer eens blij verrast met iets wat turn 10 doet. Nu vasthouden !!
Owh en fingers crossed dat ze meer upgrades uitbrengen puur voor drag racen. Drag suspension wheeliebars etc. Echt drag wielen dus skinnie voorwielen enz.
Al is de hoop hierop minimaal maar hopelijk volr next gen forza 8!!
[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2018 10:28 ]
Nee hoor, ze hebben in FreePlay nu alleen prominent die gele balk gezet. Of het is een "eerste kennismaking" ofzo. Heb gister FreePlay gewoon kunnen misbruiken voor enkele Forzathons zoals in de regen rijden op Maple Valley.ZombieRofl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:26:
Nu de update van de drag uit is, kan je vanuit het hoofdmenu niet meer een random level starten. Freeplay start dus direct de dragstrip op. Iemand met hetzelfde probleem?
Dus je kont na het kiezen voor Freeplay, ook de mode en level kiezen?MAX3400 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:30:
[...]
Nee hoor, ze hebben in FreePlay nu alleen prominent die gele balk gezet. Of het is een "eerste kennismaking" ofzo. Heb gister FreePlay gewoon kunnen misbruiken voor enkele Forzathons zoals in de regen rijden op Maple Valley.
Yup. Zonder problemen.ZombieRofl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:18:
[...]
Dus je kont na het kiezen voor Freeplay, ook de mode en level kiezen?
Iemand tips?
100% zeker dat je de laatste update al binnen had?Iuigi schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:04:
Iemand tips?
Het enige wat ik kon vinden was dat EA Access eruit ligt maar daar zou je geen last van moeten hebben. Er is trouwens wel een ongoing issue op https://forums.forzamotor...r-content-at-startup.aspx maar daar heb ik dan de afgelopen 5 dagen weer geen last van (gelukkig).
Hij heeft vanmiddag de game geinstalleerd, windows is up to date.MAX3400 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:15:
[...]
100% zeker dat je de laatste update al binnen had?
Het enige wat ik kon vinden was dat EA Access eruit ligt maar daar zou je geen last van moeten hebben. Er is trouwens wel een ongoing issue op https://forums.forzamotor...r-content-at-startup.aspx maar daar heb ik dan de afgelopen 5 dagen weer geen last van (gelukkig).
Bij mij, ook bij de Ziggo werkt het zonder issues.
Wanneer krijgt hij de foutmelding? Hier ook pc en kan gewoon online racen..Iuigi schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:18:
[...]
Hij heeft vanmiddag de game geinstalleerd, windows is up to date.
Bij mij, ook bij de Ziggo werkt het zonder issues.
De game start prima, maar zodra hij op multiplayer drukt probeert hij te verbinden, maar verder dan dat komt 'ie niet. Geen kans om een lobby te joinen in elk geval.NLRev0lution schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:39:
[...]
Wanneer krijgt hij de foutmelding? Hier ook pc en kan gewoon online racen..
Naar tuning & upgrades / get tunes gaan en dan heb je keuze genoeg...kwestie van uitproberen welke tune je het beste bevalt.Manderlay1 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:31:
Weet er iemand een leuke tune voor een Clio 10 of Honda Civic 18 of Volkswagen? Voor C class het tunen lukt mij niet.
[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 14-09-2018 13:03 ]
Doe ik maar vind nergens een goede allrounder. Ofwel snelheid en geen grip ofwel omgekeerd.skreppiedoe schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:46:
[...]
Naar tuning & upgrades / get tunes gaan en dan heb je keuze genoeg...kwestie van uitproberen welke tune je het beste bevalt.
En als je zachtere en/of bredere banden, andere vering en gearbox en eventueel anti roll bars koopt dan zou je een eind moeten komen met wat tweaken wat betreft grip. Als je dan nog wat ruimte over heb kan je nog wat extra vermogen toe voegen.Manderlay1 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:32:
[...]
Doe ik maar vind nergens een goede allrounder. Ofwel snelheid en geen grip ofwel omgekeerd.
Manderlay1 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:31:
Weet er iemand een leuke tune voor een Clio 10 of Honda Civic 18 of Volkswagen? Voor C class het tunen lukt mij niet.
Ik kan in loop van deze week wel even kijken, het is echter best moeilijk om een competitieve auto te bouwen die overal goed in is, zeker als je gelimiteerd bent in wat je mag toevoegen (C class). Daarom kiezen mensen vaak voor een speed of een grip auto, aangezien ze die gewoon voor bepaalde tracks gebruiken in plaats van een allround car voor elke track.Manderlay1 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:32:
[...]
Doe ik maar vind nergens een goede allrounder. Ofwel snelheid en geen grip ofwel omgekeerd.
Xant0r schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:31:
[...]
[...]
Ik kan in loop van deze week wel even kijken, het is echter best moeilijk om een competitieve auto te bouwen die overal goed in is, zeker als je gelimiteerd bent in wat je mag toevoegen (C class). Daarom kiezen mensen vaak voor een speed of een grip auto, aangezien ze die gewoon voor bepaalde tracks gebruiken in plaats van een allround car voor elke track.
https://discord.gg/KMkbVaw
Steam: Lucky Luuk
Dank voor de post...
Jammer van de auto's; spul wat je dus eigenlijk amper/nooit gebruikt in normale races...
Ja is meer voor de Hot Wheels fans denk ik.MAX3400 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:12:
[...]
Dank voor de post...
Jammer van de auto's; spul wat je dus eigenlijk amper/nooit gebruikt in normale races...
Auto's zullen waarschijnlijk voornamelijk voor drag / drift races geschikt zijn. Voor circuit races zijn andere auto's beter denk ik, maar ik laat me verrassen
Leuk voor het volgende seizoen van GOT racing leagueMAX3400 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:12:
[...]
Dank voor de post...
Dan gaat ook verplicht TCS uit en SIM damage aan...NLRev0lution schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:14:
[...]
Leuk voor het volgende seizoen van GOT racing league
(Die F&F Skyline reed bv erg goed).
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2018 16:09 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand hier een aanrader voor? (Desnoods PC..)
HENG HENG
Ondanks mijn i5 van de vierde generatie en een GTX 770 speelt de game lekker soepel. Wel moet ik erg wennen aan de vreemde menustructuur, vooral voor het opzetten van een race, en ik heb nog niet de mogelijkheid gevonden om de kleur van een (huur) auto aan te passen

Zoek op Raceboy77, hij heeft bijna voor elke auto wel een allround tune.Manderlay1 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:31:
Zijn tunes zijn altijd wel goed, niet perfect, maar wel goed.