Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:12
Of het jou de moeite is moet je uiteraard helemaal zelf weten :p Mijn punt was dat de mods zeker wel het geld waard zijn als je op long rijdt, je haalt de prijs die je er voor betaald hebt zeker weten uit.

Wat Xp sparen met de mods te maken heeft, zie ik even niet? Ook met mods krijg je elk level een wagen aangeboden.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ik gebruik in principe voor elke single player race mod cards, gebruik de VIP/100% kaarten alleen als ik een race doe voor het geld (dus minimaal 30minuten+ racen). Het is zeker de moeite waard om af en toe de mods crate te openen. Vaak genoeg haal ik daar goeie kaarten uit die ik gebruik om extra credits of XP te scoren. Je kunt in elk geval meer verdienen dan de crate kost en kaarten die je niet gebruikt kun je ook gewoon verkopen (alhoewel niet elke kaart nou veel opleverd als je ze verkoopt, bent er in elk geval van af en krijgt er wat credits voor terug).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IsviS50N544]

Trailertje voor de nieuwe car pack, en de nieuwe patch gaat als goed is vanavond ook live. Hoop dat er echt een waslijst aan fixes inzitten, spel kan het goed gebruiken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Klotezooi, heb ik de xbox op always on en download alles staan.. Kom ik net thuis, krijg ik alsnog handmatig de patch voor mijn kiezen ;(.

En nog steeds geen multiplayer sound patch, dat het geluid (deels) wegvalt tijdens de race, echt irritant!

[ Voor 28% gewijzigd door Segafreak83 op 16-01-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Ben eens aan het uitkijken voor een stuurwieltje. Wat is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier even een vrije training van 10 rondjes gedaan, in dit geval met de Mazda waar we in de FM7 Racing League aanstaande vrijdag de laatste race in gaan rijden.

AI: unbeatable, geen assists, manual+clutch, normal steering. Mochten er mensen uit dit topic eventueel interesse hebben om in seizoen 2 van [Multi] FM7 GoT Racing League mee te racen, lees het topic even door en stuur me desnoods een DM.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ander nieuws; mochten er mensen aanstaande zaterdag ook nog een uitdaging willen, ik heb een aantal uren de tijd vanaf "ongeveer" 12:00 's middags tot, grofweg, 16:00 's middags. Sowieso wil ik wat knaken verdienen dus zat voor mezelf te denken wat leuk is om te doen; iets met Nordschleife endurance. Ik ben heel simpel dus kan rustig een race aanmaken van 3 uur lang en mezelf vermaken maar mocht je zin hebben om gezamenlijk te racen, hoor ik graag van je. In dit geval, stuur me even een DM op GoT.

Om teleurstellingen te voorkomen; fuel&tire damage gaat aan en de AI zal waarschijnlijk op 60% of hoger worden ingeschaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lapino schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:33:
Ben eens aan het uitkijken voor een stuurwieltje. Wat is aan te raden?
Wat voor stuurtje zou je graag willen?
Ikzelf heb momenteel een Logitech G920 in gebruik en ben er wel tevreden over, al zal menig racefanaat het hier niet mee eens zijn.

Zal erg afhankelijk zijn van je budget...
De Logitech G920 en Thrustmaster R300/R500 zijn redelijk betaalbaar.
Wil je wat beter spul, kan je voor bijvoorbeeld Fanatec gaan maar dan ben je een dikke 1000eu kwijt voor een volledige setup (https://www.fanatec.com/eu-en/product/pc).

[ Voor 12% gewijzigd door Stoksbrood op 18-01-2018 15:16 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:25:
In ander nieuws; mochten er mensen aanstaande zaterdag ook nog een uitdaging willen, ik heb een aantal uren de tijd vanaf "ongeveer" 12:00 's middags tot, grofweg, 16:00 's middags. Sowieso wil ik wat knaken verdienen dus zat voor mezelf te denken wat leuk is om te doen; iets met Nordschleife endurance. Ik ben heel simpel dus kan rustig een race aanmaken van 3 uur lang en mezelf vermaken maar mocht je zin hebben om gezamenlijk te racen, hoor ik graag van je. In dit geval, stuur me even een DM op GoT.

Om teleurstellingen te voorkomen; fuel&tire damage gaat aan en de AI zal waarschijnlijk op 60% of hoger worden ingeschaald.
Even een vraagje tussen door, is het niet zo dat je in private of online lobbies een limiet hebt wat betreft het verdienen van ingame geld (die veeeeel lager ligt dan de 30-35m$ in SP) + dat je geen mods kunt gebruiken? Uiteraard leuk idee om samen te touren, alleen financieel gezien is het niet echt efficient.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:25:
Je moet later eens online rijden, dan pas ga je weten wat 'beuken' is. Gisteren in de leagues telkens van de eerste rij mogen starten en telkens achteraan geëindigd wegens beukers. Heb er dan ook de brui aan gegeven en wat Rivals gaan doen.
Ik zeg, volgend seizoen meedoen met te GoT Racing League :+ !
Vanavond hebben we onze laatste race van het 1e seizoen.
[Multi] FM7 GoT Racing League

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:14:
[...]

Even een vraagje tussen door, is het niet zo dat je in private of online lobbies een limiet hebt wat betreft het verdienen van ingame geld (die veeeeel lager ligt dan de 30-35m$ in SP) + dat je geen mods kunt gebruiken? Uiteraard leuk idee om samen te touren, alleen financieel gezien is het niet echt efficient.
Durf niet te zeggen dat er verdiend wordt online; zo uit mijn hoofd halen we met onze league ergens tussen de 50 en 150K per race binnen per persoon voor 3 kwartier rijden. Ik durf niet te zeggen of het beter betaalt met AI drivers want die gebruiken we niet.
Stoksbrood schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Ik zeg, volgend seizoen meedoen met te GoT Racing League :+ !
Vanavond hebben we onze laatste race van het 1e seizoen.
[Multi] FM7 GoT Racing League
Zeker weten; zal in ieder geval Mixer weer aanslingeren op https://mixer.com/OctagonQontrol voor buitenstaanders maar begreep dat sommige rijders ook tijdens het rijden kijken voor "info" en inhaalmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Durf niet te zeggen dat er verdiend wordt online; zo uit mijn hoofd halen we met onze league ergens tussen de 50 en 150K per race binnen per persoon voor 3 kwartier rijden. Ik durf niet te zeggen of het beter betaalt met AI drivers want die gebruiken we niet.

[...]

Zeker weten; zal in ieder geval Mixer weer aanslingeren op https://mixer.com/OctagonQontrol voor buitenstaanders maar begreep dat sommige rijders ook tijdens het rijden kijken voor "info" en inhaalmogelijkheden.
100-150K is niet echt heel veel voor drie kwartier racen, dus wat dat betreft klopt het wel dat online racen veel minder uitbetaald. Schrale troost, je bent in elk geval bezig met andere mensen. Geld farmen doe ik dan ook gewoon alleen in de tournaments met mod cards, race gewoon op long. Daarom ook nog steeds niet alles 100% compleet. Blijft het ook een beetje leuk. :)

Zover ik weet kan je sowieso geen AI gebruiken in private/online lobbies, persoonlijk vind ik het erg jammer. Af en toe race ik met twee andere vrienden tegen elkaar en hoewel dat best leuk kan zijn is drie autos op circuit toch redelijk saai. AI zou dat in elk geval een kleine boost geven. Inmiddels is missende AI in online/private lobbies topic op FM forum ook al 20 pagina's lang ofzo sinds launchday |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:30:
[...]

100-150K is niet echt heel veel voor drie kwartier racen, dus wat dat betreft klopt het wel dat online racen veel minder uitbetaald. Schrale troost, je bent in elk geval bezig met andere mensen. Geld farmen doe ik dan ook gewoon alleen in de tournaments met mod cards, race gewoon op long. Daarom ook nog steeds niet alles 100% compleet. Blijft het ook een beetje leuk. :)

Zover ik weet kan je sowieso geen AI gebruiken in private/online lobbies, persoonlijk vind ik het erg jammer. Af en toe race ik met twee andere vrienden tegen elkaar en hoewel dat best leuk kan zijn is drie autos op circuit toch redelijk saai. AI zou dat in elk geval een kleine boost geven. Inmiddels is missende AI in online/private lobbies topic op FM forum ook al 20 pagina's lang ofzo sinds launchday |:(
Zo zie je maar hoeveel ik online rij ;) Dus private lobbies zonder AI? Dat is dan wel weer jammer... Niet dat ik morgen niet met mensen wil rijden maar als er een flink niveau-verschil is, weet ik ook niet of een Nordschleife Endurance echt grappig is na 3 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb ooit met @Nielless bij mij thuis een enduro race proberen te houden van 6 uur @ Le Mans.
Iedere lege brandstoftank wisselen van bestuurder.

Na 3 uur waren we er toen ook wel al behoorlijk klaar mee :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door Stoksbrood op 19-01-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:31:
[...]

Zo zie je maar hoeveel ik online rij ;) Dus private lobbies zonder AI? Dat is dan wel weer jammer... Niet dat ik morgen niet met mensen wil rijden maar als er een flink niveau-verschil is, weet ik ook niet of een Nordschleife Endurance echt grappig is na 3 uur.
Yep je kunt geen AI toevoegen in online races, echt een gemiste kans. Nou ben ik zelf ingestapt met FH3 aangezien ik geen console heb, maar het schijnt dat AI in online lobbies al langer een probleem is. Las dat met FM6 in begin ook het geval was en ze het uiteindelijk toegevoegd hebben maar dat het een laag aantal is, minder dan 10 ofzo.

Wat betreft endurance races, het kan best leuk zijn maar denk ook wel dat je echt van tevoren een keuze moet maken hoe lang je wilt racen. 3 uur is best lang. Als ik tig rondjes op oval circuit doe dan krijg ik na 30 minuten al kramp aan mijn vinger aangezien je min of meer trigger 100% indrukt de hele race. Op de Nordschleife is dat uiteraard een stuk minder, aangezien er genoeg rempunten zijn maar dan nog. Ik zie er dan ook echt tegen op om de showcases te doen die lang duren, niet alleen vanwege de tijd maar ook omdat FM7 hier nog steeds niet 100% stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:11
Free car drop in de vorm van een I30 N, heerlijke hot hatch en een normale veloster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.DJ95 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:52:
Free car drop in de vorm van een I30 N, heerlijke hot hatch en een normale veloster.
Jep!

https://www.microsoft.com/store/productId/9N9H485MZF2J

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep!

Edit, link voluit: https://www.microsoft.com...-turbo/9n9h485mzf2j?rtc=1

[ Voor 15% gewijzigd door Stoksbrood op 19-01-2018 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die moet je in het echt eens meepakken; rijdt beter dan een GTI en kost een pak minder.

red het alsnog niet tegen mijn wagen, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Die moet je in het echt eens meepakken; rijdt beter dan een GTI en kost een pak minder.

Wat rijd je dan :o ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Haha, Ondanks dat ik voor V.a.g. werk ebn ik geen fan van de GTI reeks. Nu toch wel benieuwd wat je/(jullie allemaal) rijden.

Ikzelf rij een Saab 9-3 Cabrio uit 2001 met 330pk en 450nm en compleet aangepast onderstel en porsche 911 remmerij.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YCW0GrZm.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door mr.DJ95 op 19-01-2018 15:13 . Reden: Plaatje! ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
A6 3.0TFSI Quattro -stage 1.

Stukje luier/luxer dan de Evo's van de afgelopen jaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik heb nu een Ford Fiesta, 1.6 ti-vct, dus wel maar liefst 120pk.. De huidige rivals challenge spreekt mij dan ook wel erg aan. :)
Maar voor de snelheid pak ik toch liever mijn motor. :) Een Triumph Speed Four.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W2WFnUx.jpg
(jaja, te groot formaat, maar heb nu even geen resize tool tot mijn beschikking)

[ Voor 24% gewijzigd door darkkingll op 19-01-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:13:
Ik heb nu een Ford Fiesta, 1.6 ti-vct, dus wel maar liefst 120pk.. De huidige rivals challenge spreekt mij dan ook wel erg aan. :)
Maar voor de snelheid pak ik toch liever mijn motor. :) Een Triumph Speed Four.
Mijn meissie heeft de ST uit Rivals/Bounty; ook stage 1... In het molten orange qua kleurtje!! :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
Ooh nice..
Ik heb een Frozen white uit 2009, met wat lichte aanpassingen. Het is dat de ST duurder is(+-5k boven budget) dan een MX5 van het model dat ik (hopelijk) deze zomer ga kopen, maar anders kwam er een rode, want rode zijn sneller ;)

[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 19-01-2018 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekkere bakkies :D !
Vanuit mijn baas rijd ik een Leon SC FR uit 2014, 1.4 met 150pk.

Een paar jaar terug mijn motor verkocht aangezien ik bij mijn appartement geen stalling had.
Betrof een Yamaha XJ6-N, van het uitlaatspruitstuk tot de uitlaat zelf een open pijp met daarachter een Laser uitlaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah, andere uitlaat is vaak wel een must op een motor. Mijn vorige(GPX600-R(import, dus 10pk meer dan EU-model)) had ook een Laser, die klapte erg lekker bij gas los. De Triumph is luider, maar knalt niet.

Leon is ook leuk. Vorig jaar met een 2016 Leon FR en een *licht* aangepaste 2017 Ibiza cupra naar de 'ring geweest. :*)

[ Voor 23% gewijzigd door darkkingll op 19-01-2018 15:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 16:27
wij rijden niets leuks. Een Fiat Punto 1.2 uit 2002 ..

Ik heb wel iets leuks op 2 wielen :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/4hwrbt.jpg

www.mariovisser.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 11:49
Ik rij qua auto ook niets bijzonders, een 2017 Opel Astra ST 1.0 Turbo. Hij moet mij en m'n gezin vooral comfortabel van A naar B brengen.
Voor de leuke kilometers heb ook ik een 2 wieler: Yamaha FZS 600 S Fazer

Afbeeldingslocatie: http://www.volgaspics.nl/wp-content/uploads/2018/01/201694_222007514483342_6417857_o.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super tof om te zien dat sommige los van virtueel racen ook ik het echt genieten met iets moois op de weg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 23:03

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Goed guys, ik ben een tijdje afwezig geweest, want ik lag helaas in het ziekenhuis (lang verhaal, taaislijmziekte, longontsteking en wat dies meer zij aan feestelijkheden).

Sinds vandaag weer thuis, maar ik heb gewoon nog niet de puf om nu al te racen. Doktersadvies is nu ook even rust houden. Ik hoop dat voor het volgende seizoen ik wat minder pech heb.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom terug @Spacecowboy !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:14:
Goed guys, ik ben een tijdje afwezig geweest, want ik lag helaas in het ziekenhuis (lang verhaal, taaislijmziekte, longontsteking en wat dies meer zij aan feestelijkheden).
Aiiiii! Klote man!
Goed voor jezelf zorgen, gezondheid gaat voorop!
Forza rent niet weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Ik had even het idee dat ik op de een of andere manier in het motoren topic was beland.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
Redax schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:19:
Ik had even het idee dat ik op de een of andere manier in het motoren topic was beland.
Haha, niet alleen snel op het scherm maar ook in de buitenlucht. Vind het leuk om te zien wat andere nou rijden.

Ik maak me wel een beetje zorgen of we uberhaupt nog Toyota straat auto's gaan zien, zowel EU spec als JDM.

https://www.reddit.com/r/...e_toyota_production_cars/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

darkkingll schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:20:
Mjah, andere uitlaat is vaak wel een must op een motor. Mijn vorige(GPX600-R(import, dus 10pk meer dan EU-model)) had ook een Laser, die klapte erg lekker bij gas los. De Triumph is luider, maar knalt niet.

Leon is ook leuk. Vorig jaar met een 2016 Leon FR en een *licht* aangepaste 2017 Ibiza cupra naar de 'ring geweest. :*)
Leon fr is een mooie auto.
Ik rij zelf in de nieuwe seat arona FR automaat 1.0 115pk. In sportstand best wel vlot.
Is nu van de zaak. Mijn vorige auto was een mazda3 gtm 2.0 120pk. Handgeschakeld.

Kleine achteruitgang op beleving. Vooruit gegaan in cruisen op automaat en financieel prive aantrekkelijker.

Over 3 jaar kijken we weer verder.
Racen doe ik wel in forza7.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Rij zelf (prive) een F30 320iA ("stage 1" @ 260pk/375NM), voor de fun ritjes leen ik de R8 bij mijn ouders ;).
(o.a. naar Italie geweest dit jaar met mijn vader en de Stelvio gereden!). R8 in Forza onderstuurt overigens wat meer dan irl :X.
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:11:
[...]

A6 3.0TFSI Quattro -stage 1.

Stukje luier/luxer dan de Evo's van de afgelopen jaren.
Dat is feitelijk de S4 motor met wat minder vermogen toch, die na tuning gewoon ~430pk levert?. Erg leuke daily! 8).
Pykow schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Leon fr is een mooie auto.
Ik rij zelf in de nieuwe seat arona FR automaat 1.0 115pk. In sportstand best wel vlot.
Niet om te bashen maar 10 seconden aan de 100 zou ik niet vlot willen noemen. De Fiesta van mijn moeder haalt dat ook :D. Je bent met een automaat wel snel weg zonder enige effort.
mr.DJ95 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:09:
[...]

Haha, niet alleen snel op het scherm maar ook in de buitenlucht. Vind het leuk om te zien wat andere nou rijden.

Ik maak me wel een beetje zorgen of we uberhaupt nog Toyota straat auto's gaan zien, zowel EU spec als JDM.

https://www.reddit.com/r/...e_toyota_production_cars/
Viel me laatst pas op dat er totaal geen Toyota's in de game zitten :?. Geen mega ramp (liever dat dan geen Porsches b.v.) maar ik had het dus helemaal niet door.

Blijf me ook ergeren aan het feit dat je bepaalde auto's niet gewoon kunt kopen; ik wil die 991 GT3RS hebben!.

[ Voor 42% gewijzigd door Tortelli op 21-01-2018 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tortelli schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:55:

Niet om te bashen maar 10 seconden aan de 100 zou ik niet vlot willen noemen. De Fiesta van mijn moeder haalt dat ook :D. Je bent met een automaat wel snel weg zonder enige effort.
Snel weg zonder enige effort = vlot ;)
Als we gaan kijken naar 'hoeveel seconde naar de 100', dan is het gewoon een middelmatige auto.
Nou moet ik zeggen dat theorie (boekje) vaak afwijkt van praktijk.
Mijn stopwatch gaf 9.1 seconde aan. op papier stond er 11 seconden.

mijn Mazda 3 was wel 1 seconde sneller, maar ach dan moet je wel op tijd hebben geschakeld, anders merk je het verschil niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Ik moet het doen met een MY2011 Volvo V70 D5. Met ~150km per dag wilde ik comfort met toch nog een beetje gang er in, plus diesel kost geen drol in Duitsland (326,- wegenbelasting per jaar).

Binnenkort misschien is door polestar laten kietelen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tortelli schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:55:
Viel me laatst pas op dat er totaal geen Toyota's in de game zitten :?. Geen mega ramp (liever dat dan geen Porsches b.v.) maar ik had het dus helemaal niet door.
Zo baal ik er van dat er helemaal geen SEAT meer aanwezig is. Volgens mij in FM4 dat de Seat Leon CUP R aanwezig was. Dat ding reed de kleppen van de hel, en ook zeker een Forza waardige auto.

Baal er wel van dat er veel auto's die eigenlijk niet thuishoren in Forza (Motorsport) nu aanwezig zijn door Forza Horizon.

[ Voor 8% gewijzigd door Stoksbrood op 22-01-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Stoksbrood schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:54:
[...]

Zo baal ik er van dat er helemaal geen SEAT meer aanwezig is. Volgens mij in FM4 dat de Seat Leon CUP R aanwezig was. Dat ding reed de kleppen van de hel, en ook zeker een Forza waardige auto.

Baal er wel van dat er veel auto's die eigenlijk niet thuishoren in Forza (Motorsport) nu aanwezig zijn door Forza Horizon.
Met elke auto valt te racen, dus daar heb ik niet zo heel veel moeite mee.
Raceauto's die in Horizon tussen het gewone verkeer reden vind ik vreemder ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
Vandaag laatste kans voor die Rivals Bounty Hunter, johniwanna heeft niet zo'n hele extreme tijd neer gezet, dus het is wel waard om even te proberen :).

Rewards:
Ford Escort 1800 - voor de moeite
Motion Capture Driver gear - voor clean lap
Honda Civic Forza Edition - Als je johniwanna beat, zijn tijd is 2:23:8xx.

Ik zit zelf volgens mij net onder of net ietsjes boven de 2:23.xxx, in elk geval sneller dan hij was dus 3 rewards zijn in de pocket :).

Forzathon trouwens ook weer begonnen, alleen wederom weer stuk. Schijnen 3 forzathon challenges te zijn en ik zie er alleen maar één.... :F

[ Voor 13% gewijzigd door Xant0r op 30-01-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten er nog mensen onder de indruk zijn van hun eigen skills en/of willen weten hoe goed ze zijn in FM7; [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2 is zojuist geopend en tot zaterdag 10 februari is het mogelijk om in het betreffende topic jezelf op te geven om online / clean te racen met andere Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:37
Xant0r schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:43:
Forzathon trouwens ook weer begonnen, alleen wederom weer stuk. Schijnen 3 forzathon challenges te zijn en ik zie er alleen maar één.... :F
Er komt een fix aan https://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_2_2_18 , zit in de content update die op 19 feb uitkomt.
Ik snap niet waarom ze dit niet tussendoor fixen door middel van een kleine update, maarja het is en blijft T10 natuurlijk |:(

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
skreppiedoe schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:48:
[...]

Er komt een fix aan https://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_2_2_18 , zit in de content update die op 19 feb uitkomt.
Ik snap niet waarom ze dit niet tussendoor fixen door middel van een kleine update, maarja het is en blijft T10 natuurlijk |:(
Kortom deze Forzathon gaat nog even extended worden waardoor we meer dan een maand moeten wachten op de nieuwe waarschijnlijk. Echt heel brak gewoon. Nog zat auto's achter een slotje :/

Dan gewoon liever wekelijkse Forzathons zoals in FH3 het geval was en soms dan een week waarin je auto's kan winnen die je al eerder hebt gehad. Zo kunnen mensen die het gemist hebben ook nog een kans krijgen. Maar niet zoals nu 3 forzathons sinds launch ofzo...Ben misschien veeleisend, maar hoe dramatisch deze game van start is gegaan en de prijs vind ik dat ook niet meer dan redelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Xant0r schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:29:
[...]
Kortom deze Forzathon gaat nog even extended worden waardoor we meer dan een maand moeten wachten op de nieuwe waarschijnlijk.
Er komen 19 feb gelijk nieuwe Forzathon challenges bij volgens het artikel, dat is het enige positieve aan dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
skreppiedoe schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:53:
[...]

Er komen 19 feb gelijk nieuwe Forzathon challenges bij volgens het artikel, dat is het enige positieve aan dit verhaal.
Ahh dat is dan wel weer positief, als ze het tenminste doen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richard117
Één van mijn favoriete onderdelen in Forza, maar in FM7 eigenlijk nog niet echt gebruikt. De photomode. Gewoon wel eens wat losse shots gemaakt, maar nog niet echt een serie met 1 thema. Geïnspireerd door de Bathurst 12h dit weekend, heb ik van de GT3 Bentley (in 2017 Bathurst livery) een serie gemaakt. De bedoeling is wel dat ik er nog meer ga maken.

Inspired by this weekend's Bathurst 12h:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4673/39367382534_518ee3da13_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4614/39367382694_edc84a3920_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4608/39367380994_de0d3bf63d_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4724/25206120447_4d922b4260_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4740/39367381284_1dd882b865_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4674/40045073472_0529bf9981_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4720/25206120627_382fb509fa_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4630/39367381814_5ac465d2d9_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4695/39367381644_e11eea2e7e_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4721/40045073322_80b7266525_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4619/25206120537_a762c76c92_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4757/40045073192_115a372620_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard117 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:16:
Geïnspireerd door de Bathurst 12h dit weekend, heb ik van de GT3 Bentley (in 2017 Bathurst livery) een serie gemaakt.
HEEL erg vet!!! Hoe lang ben je ongeveer bezig geweest met deze livery?
Zou willen dat ik het zo goed kon _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
Stoksbrood schreef op maandag 5 februari 2018 @ 08:52:
[...]

HEEL erg vet!!! Hoe lang ben je ongeveer bezig geweest met deze livery?
Zou willen dat ik het zo goed kon _/-\o_
0 seconden, dit is gewoon een auto met livery die standaard in Forza zit :p

Ik zou ook wel willen dat ik het zo goed kon.

[ Voor 7% gewijzigd door Richard117 op 05-02-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 12:21
Zijn hier meer mensen die met een TX stuurtje op de xbox racen? Ik heb momenteel het probleem dat als ik tijdens een lange race met veel laps 25+ de ffb eigenlijk niet geweldig is, maar ga ik de pits in dan veranderd opeens heel de ffb hoe het zou moeten voelen, gevoel in je stuur bij shifts, banden die bijna blokkeren, wegglijdende banden. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Pandanl schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:38:
Zijn hier meer mensen die met een TX stuurtje op de xbox racen? Ik heb momenteel het probleem dat als ik tijdens een lange race met veel laps 25+ de ffb eigenlijk niet geweldig is, maar ga ik de pits in dan veranderd opeens heel de ffb hoe het zou moeten voelen, gevoel in je stuur bij shifts, banden die bijna blokkeren, wegglijdende banden. Is dit een bekend probleem?
Ik ben een dag of 10 geleden begonnen om FM7 nog een kans te geven met mijn TX stuur op de X1. Ik had het toendertijd al geprobeerd met de demo en vlak na de release de volledige game maar daar was ik heel snel klaar mee.
FM7 heeft nog genoeg issues met de FFB, en ondanks dat het mij op dit moment niet eens tegenvalt hoe het rijdt is er nog zat ruimte voor verbetering.

Ik ben zelf nog niet verder gekomen dan 15 laps achter elkaar, maar wel tussendoor een pitsstop gemaakt en daarna voelde de FFB hetzelfde als voor de stop.
Donderdag met de GoT league 27 laps op de Nurburgring scheuren, dus ik ben benieuwd hoe de FFB is na de verplichte stop.
Je kan anders ook op het officiele forum kijken https://forums.forzamotor...orsport-7-Discussion.aspx , misschien kan je daar meer info vinden over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
skreppiedoe schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:45:
[...]

Je kan anders ook op het officiele forum kijken https://forums.forzamotor...orsport-7-Discussion.aspx , misschien kan je daar meer info vinden over dit probleem.
Ja, kwam gister dit topic tegen, met iemand met precies hetzelfde probleem https://forums.forzamotor...ometimes.aspx#post_873122

Dacht vraag het hier ook even voor het geval iemand dit ook bekend is en een fix heeft.

Heb je toevallig ook ervaring met project cars 2 op de xbox? Hoe is de FFB daar?, is dit kant en klaar al goed of moet dit net zoals project cars 1 nog per auto goed ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb zelf geen ervaring met Pcars.

Ontopic: wanneer begint de februari bounty hunter eigenlijk? Het is voor de verandering weer eens oorverdovend stil en we zitten al halverwege de maand. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Laatst online: 18:08
Goedemorgen allen,

Edit: Xbox One S

Ik heb een probleem met mijn carriére in Forza en hoop dat jullie mij kunnen helpen. In league 2 heb ik bij de klasse "vrije keuze" een Jaguar XKR gekocht. Op het moment dat ik de klasse wil starten blijft Forza hangen. Ik wil nog gaan proberen een andere auto te kopen in de hoop dat ik de klasse dan wel kan starten, maar eigenlijk vind ik dit niet kunnen.
Is het mogelijk om een soort recovery van mijn savegame te doen naar een voorgaande autosave moment?
Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Daarnaast ook meegelezen met de discussie over de instellingen van het realisme van het sturen. Ik rij met een controller, had hem op simulatie staan maar sinds kort op normaal. Dit heeft al tot leuke discussies geleid onder wat vrienden. Wat ik hier & op Google begreep is dat je met een stuurtje wat beter gedoseerd kan sturen, wat past mij de instelling van simulatie. Ik merk dat nu de instellingen op normaal staan het wat gemakkelijker gaat, maar mij ook meer lol biedt. Voorlopig houden we dit dus maar aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
De februari bounty hunter rival challenge staat online, het zijn er 2. Alleen heeft de bounty(Alan Hartman) nog geen tijd gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Thomas312 Voor de Jag kan je 2 dingen doen: selecteer de auto in de garage, kies dan een andere paintjob, pas die toe en start dan de race. Alternatief is je lokale save weggooien maar als het issue al langer dan een uur speelt, is de sync naar de cloud ook al voltooid dus daar heb je niks aan.

FORZA RACING CHAMPIONSHIP 2018

Drivers start your engines! This March, we’re taking racing esports to the next level with the Forza Racing Championship (ForzaRC) 2018. With the first ranked season of global competition, drivers will compete for the largest prize pool of the new ForzaRC program.

The ForzaRC is where Forza Motorsports 7 drivers compete for glory and more than $250,000 in prizes. Starting today, drivers can register to compete in the 2018 season, which begins on April 2nd.

When the competition begins on April 2nd, all registered drivers begin their race to the top of the leaderboard. As part of each seven-week series, drivers will compete in ranked events, earning points and climbing the leaderboard as they go.

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Sorry maar ik ben nieuw in de Xbox one wereld en ik vroeg me af of het mogelijk is om een direct drive wheel aan te sluiten op de Xbox one?

Zoniet, wat is dan de beste oplossing als je een stuur wilt dat zowel op PC als de Xbox One te gebruiken is?
Zit ik dan vast bij de Fanatec v2.5?

• skreppiedoe
Pandanl schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:38:
Ik heb vanavond de GoT league race (27 laps op Nurburgring gp) gereden en het was 1 groot probleem met de remmen. Tot aan mijn stop remde de wagen bijna niet en hoe hard ik het pedaal ook intrapte de wielen wilde niet eens blokkeren.

Na mijn stop gebeurde precies het tegenover gestelde, de wielen blokkeerde heel snel. Allebei deze situaties waren compleet anders dan het gevoel dat ik met oefenen had.

In 1 woord...Waardeloos. :(

• Pandanl
skreppiedoe schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Ik heb vanavond de GoT league race (27 laps op Nurburgring gp) gereden en het was 1 groot probleem met de remmen. Tot aan mijn stop remde de wagen bijna niet en hoe hard ik het pedaal ook intrapte de wielen wilde niet eens blokkeren.

Na mijn stop gebeurde precies het tegenover gestelde, de wielen blokkeerde heel snel. Allebei deze situaties waren compleet anders dan het gevoel dat ik met oefenen had.

In 1 woord...Waardeloos. :(
Vanavond ook meegereden, waarschijnlijk zat jij in de andere lobby, maar na ronde 2 besloot mijn FFB om alles anders te doen, was voor mij ook een ramp. Hopelijk komt er snel een fix.

Wat ik wel heb gelezen is dat nadat je stuur aangesloten hebt je van alles af moet blijven tot de kalibratie voltooid is (dus dat het stuur naar links en rechts draait). Hierna moet je enkele keren de pedalen intrappen. dus 3x gas intrappen en daarna 3x rem intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
In de releasenotes van de februari patch word er in ieder geval met geen woord gerept over een fix voor de FFB/ wheel issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
Astratuner schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:59:
Sorry maar ik ben nieuw in de Xbox one wereld en ik vroeg me af of het mogelijk is om een direct drive wheel aan te sluiten op de Xbox one?

Zoniet, wat is dan de beste oplossing als je een stuur wilt dat zowel op PC als de Xbox One te gebruiken is?
Dan zit je inderdaad vast aan een Fanatec hub met een Xbox stuurtje (vooral dat xbox stuur is belangrijk)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:08
Astratuner schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:59:

Of de Fanatec CSL, komt akelig dicht in de buurt van de WheelBase V2.5 voor wel een pak minder geld.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:46
[YouTube: https://youtu.be/8857-yQOZ2o]

Dell Car Pack

Bugatti Chiron

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/0d/f0/0df0a3a3-a238-4604-8069-d3f710aad592.jpg?n=February_Bugatti_Chiron_story_01.jpg
Kia Stinger

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/72/39/72399694-57e0-40aa-9606-f13b9f5bc490.jpg?n=February_Kia_Stinger_story.jpg
Audi TT RS

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/34/3f/343f7e68-0a77-4c4e-84f2-407e10a6367f.jpg?n=February_Audi_RotekRacingTT-RS_story.jpg
Aston Martin V12 Vantage GT3

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/28/e8/28e84fea-b657-4894-920e-75e5a496a9cf.jpg?n=February_AstonMartin_V12VantageGT3_story.jpg
RAM 2500 Power Wagon

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/32/df/32df60eb-e9e3-438a-980e-7a6c5d7e849b.jpg?n=February_Ram_2500PowerWagon_story.jpg
Holden Monaro

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/41/8f/418ff26d-ae3f-4eef-be9e-5bd74eea1dc8.jpg?n=February_Holden_MonaroGTS327_story.jpg
Dodge Durango SRT

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/8b/c8/8bc8ad94-b4de-463c-993b-a9fea4d48984.jpg?n=February_Dodge_DurangoSRT_story.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Laatst online: 18:08
MAX3400 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:04:
@Thomas312 Voor de Jag kan je 2 dingen doen: selecteer de auto in de garage, kies dan een andere paintjob, pas die toe en start dan de race. Alternatief is je lokale save weggooien maar als het issue al langer dan een uur speelt, is de sync naar de cloud ook al voltooid dus daar heb je niks aan.
Bedankt voor je reactie en het meedenken Max. Ik heb het geprobeerd maar helaas zonder succes. Gelukkig kon ik de klasse starten met een andere auto en is mijn voortgang niet in gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik dacht dat ze in deze patch ook de Forzathon bug aan zouden pakken, dat er maar 1 ipv 3 challenges re zien zijn.
Nu staat er :coming soon 8)7 . Verder commentaar overbodig lijkt me. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even @job115 taggen voor de lolz... *O*

Anyhow, aangezien je net geregistreerd bent (en het topic niet gelezen hebt waarschijnlijk); hier op GoT zijn we ondertussen bezig met ons tweede race-seizoen dus mogelijk is het een beter/ander idee om je daar in te schrijven een keer? Met 39 man op de startlijst en gemiddeld 27 rijders per race, kan je ook op GoT aktiever worden.

Heb geen Facebook dus kan je hele group niet zien... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTH Gekkuhhuis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06-04-2024
MAX3400 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:03:
[...]

Even @job115 taggen voor de lolz... *O*

Anyhow, aangezien je net geregistreerd bent (en het topic niet gelezen hebt waarschijnlijk); hier op GoT zijn we ondertussen bezig met ons tweede race-seizoen dus mogelijk is het een beter/ander idee om je daar in te schrijven een keer? Met 39 man op de startlijst en gemiddeld 27 rijders per race, kan je ook op GoT aktiever worden.

Heb geen Facebook dus kan je hele group niet zien... }:O
Mogguh
Waar vind ik jullie races?
Zitten jullie op een website of hier op het forum?
Groetjes 😁👍👊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iets met eigen promotie / spammen van je forum / facebook pagina als feut

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een testje met een replay van de GoT-racers; afgezien van de vervelende pixels (iets met Mixer wat niet helemaal lekker ging); heeft iemand met enige visie op racen / replays, hier iets op aan te merken of te verbeteren?

^mijn YT-kanaal; geen reclame-inkomsten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xant0r
skreppiedoe schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:49:
De februari bounty hunter rival challenge staat online, het zijn er 2. Alleen heeft de bounty(Alan Hartman) nog geen tijd gepost.
Inmiddels is afgelopen weekend de laatste keer geweest dat Alan Hartman een tijd heeft neergezet. M.a.w. als jouw tijd nu beter is dan die van Alan, dan win je sowieso 2 auto's per circuit :)

Daytona: 1:48.077 (Alan)
Participation car: 2016 Porsche GT3 RS (new)
Winner car: 1993 Ford SVT Cobra R Forza Edition (milestone reward car - not new)

Le Mans Classic: 4:02.635 (Alan)
Participation car: 1958 MG MGA (new)
Winner car: 1993 Jaguar XJ220 Forza Edition (new)

Ben zelf zeker niet de allersnelste onder de Forza racers, maar ben op beide tracks sneller dan Alan. Kortom, hier zijn de auto's zo goed als in de pocket, enkel de giftdate afwachten. Zeker proberen waard, 3 van de 4 auto's zijn namelijk nog niet via andere wegen te krijgen (zover ik weet, alleen de Cobra is een reward car voor milestone ranks). Lukt het niet om hem te verslaan, dan verdien je sowieso een auto voor de moeite. (y)

Tevens nog wat tips voor mensen die niet zo veel spelen maar toch op zoek zijn naar nieuwe autos die normaal gelocked zijn en minimaal in elk geval één keer in de week spelen:

- Forzathons zijn weer geopend en lopen 30 dagen lang, tijd genoeg dus.
- Let op je League rewards. Het is al voldoende om één race per week te doen, om alle rewards voor league racing op te pakken (wekelijkse en maandelijkse). Vorige week was er een Ford FPV Ute Forza Edition als reward, deze week weer een drivergear. Eind van de maand sowieso weer een Forza Edition, dit keer de Mini JCW. Kortom, het loont om in elke nieuwe League week in elk geval even 1 race te doen, ongeacht waar je start en eindigt. Dan neem je in elk geval de reward voor die week mee. d:)b

Kortom, zorg dat je erbij bent, relatief makkelijke kansen missen voor FE cars is zonde, zeker gezien het feit dat ruim aantal van de locked cars vallen onder "giftcars". Deze zijn dus ook niet te verkopen op de auction house. Gemist = wachten op een volgende keer, en wie weet wanneer dat mag zijn.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Xant0r schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:05:
[...]

Inmiddels is afgelopen weekend de laatste keer geweest dat Alan Hartman een tijd heeft neergezet. M.a.w. als jouw tijd nu beter is dan die van Alan, dan win je sowieso 2 auto's per circuit :)

Daytona: 1:48.587 (Alan)
Participation car: 2016 Porsche GT3 RS (new)
Winner car: 1993 Ford SVT Cobra R Forza Edition (milestone reward car - not new)

Le Mans Classic: 4:02.635 (Alan)
Participation car: 1958 MG MGA (new)
Winner car: 1993 Jaguar XJ220 Forza Edition (new)

Ben zelf zeker niet de allersnelste onder de Forza racers, maar ben op beide tracks sneller dan Alan. Kortom, hier zijn de auto's zo goed als in de pocket, enkel de giftdate afwachten. Zeker proberen waard, 3 van de 4 auto's zijn namelijk nog niet via andere wegen te krijgen (zover ik weet, alleen de Cobra is een reward car voor milestone ranks). Lukt het niet om hem te verslaan, dan verdien je sowieso een auto voor de moeite. (y)
Hij heeft zijn tijd op Daytona nog verbeterd naar 1:48.077 , gelukkig zit ik aan de goede kant van de score bij beide events. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Yes, De nieuwe update heeft een mirror optie. Eindelijk.
https://www.reddit.com/r/...hx0/march_6th_fm7_update/

Also, leuke nieuwe auto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

darkkingll schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:09:
Yes, De nieuwe update heeft een mirror optie. Eindelijk.
https://www.reddit.com/r/...hx0/march_6th_fm7_update/

Also, leuke nieuwe auto's. :)
Wat dus jammer genoeg precies hetzelfde doet als 'insert from other side' en laat alles in het spiegelbeeld staan, dus echt toegevoegde waarde is het ook niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:22
Ik heb zojuist het seeker-kampioenschap voltooid maar de achievement verschijnt niet. Alle races zijn afgevinkt. Bij sommige races heb ik 990/1000 punten. Moeten hier ook de 1000 punten behaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
wjsiebes schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:34:
Ik heb zojuist het seeker-kampioenschap voltooid maar de achievement verschijnt niet. Alle races zijn afgevinkt. Bij sommige races heb ik 990/1000 punten. Moeten hier ook de 1000 punten behaald worden?
Volgens mij zou de seeker champion achievement gewoon moeten unlocken, voor de seeker elite champion achievement moet je wel alle punten halen(Wel eerst alle andere kampioenschappen voltooien, aangezien er dan nog extra races unlocken in ieder kampioenschap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
March Bounty Hunter event is live. https://forums.forzamotor...aka-Ladder-Challenge.aspx

[ Voor 11% gewijzigd door skreppiedoe op 16-03-2018 06:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
wjsiebes schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:34:
Ik heb die achievement ook nooit gekregen... Oude bug volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 23:03

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Wat me net opviel: Net een nachtrace gedaan, maar ondanks dat de lampen van mijn auto op de fotomodus wel aanstaan, rijd ik in het pikkedonker. Aantal keren ge-herstart maar geen soelaas...

Dit gevonden: https://forums.forzamotor...u-turn-on-headlights.aspx

Lijkt dus een bug. Meer mensen last van?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb inmiddels een 2:08.4 gereden met de Bounty Hunter challenge met controller en er zit zeker nog wel 1 sec in. Benieuwd hoe het gaat met stuur 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:27:
Ik heb inmiddels een 2:08.4 gereden met de Bounty Hunter challenge met controller en er zit zeker nog wel 1 sec in. Benieuwd hoe het gaat met stuur 8) .
Heb geen stuur... Maar ik zit op 2:06:0 en weet dat ik in de laatste 2 meetsectoren sowieso nog iets van 0.6 sneller zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:35:
[...]

Heb geen stuur... Maar ik zit op 2:06:0 en weet dat ik in de laatste 2 meetsectoren sowieso nog iets van 0.6 sneller zou kunnen.
Ik maak nog teveel fouten en die laatste bocht wil gewoon niet lukken tot nu toe. Mijn doel is om Mechberg te verslaan, ik ben op dit moment 0,3sec sneller dus ik zal nog flink aan de bak moeten.

Ik hoop uiteindelijk dicht bij de 2.07 in de buurt te komen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:55:
[...]

Ik hoop uiteindelijk dicht bij de 2.07 in de buurt te komen. :P
Check even mijn replay en gebruik me daarna als ghost. Ik rij zeker niet vlekkeloos maar allicht zie je een mogelijkheid om het gat van 2 seconden tussen ons iets in te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe groot is die savegame eigenlijk. Syncen tussen pc en xbox of tweede Xbox duurt soms echt vijf minuten... Of tien.

En dan weer eens sync failed. Mag je weer vijf tot tien minuten wachten. *Zucht* Geef mij maar Memory cards....

Pff al fucking anderhalf uur bezig om een tweede Xbox op de Older aan de gang te krijgen. Wel internet maar geen gamesave sync. Netwerk test zegt " cant get Teredo IP address"???

Vage shit.

FML

Iemand anders die een Fanatec stuur gebruikt met FM7 op de XBO? Ik krijg het niet echt fatsoenlijk aan de praat. Het stuur wobbelt enorm op rechte stukken o.a.

[ Voor 80% gewijzigd door Phusebox op 17-03-2018 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:52:
Iemand anders die een Fanatec stuur gebruikt met FM7 op de XBO? Ik krijg het niet echt fatsoenlijk aan de praat. Het stuur wobbelt enorm op rechte stukken o.a.
Hoe staat je deadzone? Ik heb 'm altijd op 0 staan. Ook al zet je hem op 1, dan begint mijn stuur te kutten.

Hoe overigens een g920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:57:
[...]

Hoe staat je deadzone? Ik heb 'm altijd op 0 staan. Ook al zet je hem op 1, dan begint mijn stuur te kutten.

Hoe overigens een g920.
Heb gisteravond nog zitten proberen. Heb de FFB in het spel op 100 staan in op het stuur naar 50 terug gezet. Dat helpt al. Ook de lineariteit naar 40 gezet.

Maar goed ik ben zo traag met stuur dat ik het niet veel ga gebruiken vrees ik. In Project Cars was ik altijd seconden sneller met stuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Heb gisteravond nog zitten proberen. Heb de FFB in het spel op 100 staan in op het stuur naar 50 terug gezet. Dat helpt al. Ook de lineariteit naar 40 gezet.

Maar goed ik ben zo traag met stuur dat ik het niet veel ga gebruiken vrees ik. In Project Cars was ik altijd seconden sneller met stuur.
Mijn settings:

Maximaal aantal graden (werkingsbereik van het stuur): 640 graden
Bovenste is middels de Logitech software ingesteld.

Ingame settings:
Deadzone inside: 0
Deadzone outside: 100
Steering Axis invert: off
Acceleration deadzone inside: 0
Acceleration deadzone outside: 100
Acceleration invert: on
Deceleration deadzone inside: 0
Deceleration deadzone outside: 100
Deceleration invert: on
Clutch inside & outside: 0
Clutch invert: off
Handbrake deadzone inside: 0
Headbrake deadzone outside: 0
Handbrake invert: off
Vibration scale: 100
Force feedback scale: 100
Steering sensitivity: 100
Steering linearity: 40
Force feedback understeer: 80
Force feedback minimum force: 130
Wheel damper scale: 50
Center spring scale: 50
Invert force feedback: off
Use gamepad steering filters: off

[ Voor 48% gewijzigd door Stoksbrood op 18-03-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zojuist nog een tijdje bezig geweest met de Bounty Hunter challenge en mezelf verbeterd naar een 2:07:279 :*) .
Ik kwam erachter dat mijn controller settings met de laatste update ook op default waren gesprongen. De 2:06 is binnen bereik, nu alleen nog alle persoonlijk snelste sectoren in 1 ronde krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTH Gekkuhhuis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06-04-2024
Ik heb een 2:06,731 dus moet nog wat vanaf
RBW Triton 2:06,435
Jonk1969 2:06,576
Mechberg 2:08,870
GR1Malian 2:11,195
ShmooGnu 2:27,876

Ik heb twee andere reacties verwijderd, en uit deze post de reclame verwijderd. Het slechts promoten van andere clans / websites met is niet toegestaan op Tweakers. Wij snappen heel goed dat het leuk is om met elkaar te organiseren, en dit kan ook zeker onder de juiste omstandigheden, maar het forum is geen reclamemuur.

[ Voor 52% gewijzigd door Ircghost op 21-03-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Verwachten jullie voor Forza Motorsport 7 ook weer uitbreidingen, net als bij Forza Motorsport 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:52:
Verwachten jullie voor Forza Motorsport 7 ook weer uitbreidingen, net als bij Forza Motorsport 6?
Zijn er al toch?

https://forums.forzamotor...ditions-and-DLC-List.aspx

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
In Forza Motorsport 6 heb je de Porsche en de Nascar uitbreidingen. Bij Forza Motorsport 7 heb ik tot nu toe alleen wat andere outfits en auto's ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
wjsiebes schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:00:
[...]

In Forza Motorsport 6 heb je de Porsche en de Nascar uitbreidingen. Bij Forza Motorsport 7 heb ik tot nu toe alleen wat andere outfits en auto's ontvangen.
Porsche en Nascar zitten er al in... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
wjsiebes schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:52:
Die kans zullen ze echt niet onbenut laten >:).Vraag is alleen wat kunnen we verwachten.
Ik zou een soort rally cross expansion wel tof vinden, genoeg auto's in FM7 die er op zijn plek kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zie net dat Mechberg zijn tijd heeft verbeterd naar 2:07:1 in de March Bounty Hunter event.......dat word weer de nodige rondjes rijden en hopen op het (voor mij) perfecte rondje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:33

mr.paaJ

generatie cmd+z

Voor de VW toch? Die wil in wel graag hebben :)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:26:
Voor de VW toch? Die wil in wel graag hebben :)
VW? Je krijgt toch maximaal 5 prijzen, eentje voor elke persoon waar je uiteindelijk boven eindigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:33

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik dacht dat je mechberg moest verslaan voor de Vw bus, andere prijzen bij de andere targets.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:30:
Ik dacht dat je mechberg moest verslaan voor de Vw bus, andere prijzen bij de andere targets.
Linkje?

Voorlopig heb ik ze alle 5 in de pocket maar Triton zit op mijn hielen

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste