Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:18:
@MAX3400 Mijn bounty hunter tijd verscherpt naar 1:36:667. Hoe staat het met jouw tijd? ;)
We hebben toch nog een week? O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
MAX3400 schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:12:
[...]

We hebben toch nog een week? O-)
Volgens mij wel, laatste poging Dan op de 24e en stopt op de 26e als goed is. Dus Dan gaat zeker nog een poging wagen om hoger te komen dan 1:39.090

Ik zit nu op 1.37.2xx volgens mij, niet zo heel veel moeite gedaan nog. Hooguit 15 rondjes in totaal, er is dus nog wel ruimte voor betere tijd.....alleen zelf momenten weinig tijd :+. Kijk de 24e nog wel een keer of het genoeg is ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53
De reward cars zijn ook aangepast voor de bounty hunter challenge. Iedereen die een tijd neerzet krijgt sowieso de 2010 audi tt. Plus:
Players who beat Dan’s final posted time will win the 2016 W Motors Lykan HyperSport. It was a close race in the end, with the Ferrari Scaglietti and the Lykan running neck and neck the entire time. So close, in fact, that we’ve decided to also offer the Scaglietti to folks as a secondary reward. All players who score a clean lap under 1:40.000 will also be sent the Scaglietti once the event has closed.
Ik wil ze alle 3! Tot dusver gaat 2 sowieso lukken, alleen eindtijd is nog een vraagteken

@hierboven
One final note about the Bounty Hunter: Dan’s final lap time will be set no later than 5 p.m. Pacific on Friday, November 24.

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 20-11-2017 20:10 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:18:
@MAX3400 Mijn bounty hunter tijd verscherpt naar 1:36:667. Hoe staat het met jouw tijd? ;)
1:36:4 ongeveer nu.

Die corkscrew is killllinngggg!!!! Verlies gewoon 0.3 tot 0.4 afhankelijk van hoe slecht ik aanrem. En dat gebeurt meestal als ik een snelle ronde aan het neerzetten ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:49:
[...]

Die corkscrew is killllinngggg!!!! Verlies gewoon 0.3 tot 0.4 afhankelijk van hoe slecht ik aanrem. En dat gebeurt meestal als ik een snelle ronde aan het neerzetten ben :X
Kak. Dat wordt aanslingeren en verder foeteren :P Even kijken wanneer ik daar tijd voor heb.

Vind de 1e bocht naar rechts ook geen fijne. Maar die corkscrew is ook een grote voor de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
Kak idd,
Het is sowieso net zoals alle Amerikanen een sch**tbak die alleen hard rechtdoor wil en door alle bochten dweilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*kuch* 36.063... nog wel bijna een seconde van @job115 vandaan maar vandaag dus al 0.8 gewonnen op mezelf *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:09:
*kuch* 36.063... nog wel bijna een seconde van @job115 vandaan maar vandaag dus al 0.8 gewonnen op mezelf *O*
Tot wanneer kan je een tijd neerzetten? Misschien dat ik is goed voor ga zitten voor een 34er

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:15:
[...]

Tot wanneer kan je een tijd neerzetten? Misschien dat ik is goed voor ga zitten voor een 34er
Geloof tot zondagavond Pacific Time... Dus als jij rustig zaterdagmiddag een tijd neerzet en daarna gaat slapen tot maandag, hebben enkelen uit dit topic / van GoT nog een kans om je het snot voor de ogen te rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Waarom is FM7 op de NL store 69.99 euro en op de US store 59,99 dollar. Scheelt toch zo'n 19 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:13

Spacecowboy

XBL: Biggmans

@MAX3400 Hoe kan je die bounty hunter starten? Ik heb zitten zoeken maar zal wel weer overal overheen kijken... Persoonlijk record op Laguna is 1.33 ouzo.

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:06
Spacecowboy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:07:
@MAX3400 Hoe kan je die bounty hunter starten? Ik heb zitten zoeken maar zal wel weer overal overheen kijken... Persoonlijk record op Laguna is 1.33 ouzo.
Ga naar rivals-->featured events en daar staat hij tussen.
Vanmiddag nog wat rondjes gedaan en heb mijn tijd verbeterd naar 1.37.313, zit nog wel iets meer in maar het lukt me niet om het in 1 ronde te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door skreppiedoe op 22-11-2017 16:28 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

skreppiedoe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:10:
[...]

Ga naar rivals-->featured events en daar staat hij tussen.
Vanmiddag nog wat rondjes gedaan en heb mijn tijd verbeterd naar 1.37.313, zit nog wel iets meer in maar het lukt me niet om het in 1 ronde te krijgen.
Ik kijk weer eens met m'n neus. Maargoed. Net ff snelrondje gedaan, 1:44nogwt :X Wat een overstuurd stuk prularia die Shelby zeg.
dr_dreey schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:45:
Kak idd,
Het is sowieso net zoals alle Amerikanen een sch**tbak die alleen hard rechtdoor wil en door alle bochten dweilt.
Dat dus
MAX3400 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:49:
[...]

Afhankelijk van je lijn/snelheid kan je soms bovenop even liften, voordat je daadwerkelijk de corkscrew indraait. .

[ Voor 44% gewijzigd door Spacecowboy op 22-11-2017 16:33 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:31:
[...]

Ik kijk weer eens met m'n neus. Maargoed. Net ff snelrondje gedaan, 1:44nogwt :X Wat een overstuurd stuk prularia die Shelby zeg.
Nee, onderstuurd... Hij wil niet de bocht in maar dat is ook niet zo heel vreemd met dat stuk gietijzer voorin, hapsnap plastic body en dan een gietijzeren diff wat amper enige vorm van slip kent.

Als je overstuurt, heb je een klompvoetje (of dus een spastische vinger op de gas-trigger). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Rijden jullie met stuurtje of controller?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@Spacecowboy
Met controller, cockpit view en alle assists off.
En jij en @MAX3400 en @Mu.siQ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Spacecowboy @dr_dreey
Elite controller, geen assists, alleen normal steering / chase far camera.

Maar een groot gedeelte van deze info staat toch op de leaderboards met die hele/halve maantjes? :)

/edit: yup, Ruimtekoeiendrijver rijdt met zo ongeveer alle assists aan alleen iets met ABS niet volledig aan. En een dirty lap @ 1:44:497 op dit moment op mijn scherm.

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2017 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

dr_dreey schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:09:
@Spacecowboy
Met controller, cockpit view en alle assists off.
En jij en @MAX3400 en @Mu.siQ ?
Wat mij mateloos irriteert aan de cockpitview is dat de schakelhandeling niet synchroon gaat met het geluid.

Overigens rijden jullie cht ladingen beter dan ik... :X
MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:15:
@Spacecowboy @dr_dreey
Elite controller, geen assists, alleen normal steering / chase far camera.

Maar een groot gedeelte van deze info staat toch op de leaderboards met die hele/halve maantjes? :)

/edit: yup, Ruimtekoeiendrijver rijdt met zo ongeveer alle assists aan alleen iets met ABS niet volledig aan. En een dirty lap @ 1:44:497 op dit moment op mijn scherm.
Dat zeg ik :P

Ik zal alle assists eens uitgooien, Kijken wat er dan overblijft.

[ Voor 52% gewijzigd door Spacecowboy op 22-11-2017 17:21 ]

HENG HENG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mu.siQ
@dr_dreey Controller, alle assists off, normal steering, chase far camera

Af en toe wissel ik keer naar cockpit view (met die debiele trucks bv). Sinds paar weken naar manual w/ clutch, bevalt me best tot dusver :)

@MAX3400 LOL, ik snapte de ruimtekoeiendrijver pas later

@Spacecowboy Gewoon doen, of zet één uit (bv ABS) en kijk vanaf daar verder. Alles in één keer kan bij geen gewenning nogal overrompelend zijn hehe/

PS: @MAX3400 Ik heb vandaag nog niet gereden maar damnit ik wil onder die 1:36 |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Mu.siQ op 22-11-2017 17:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even een schaaamteloze plug voor MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League"

Zo kan het dus ook: relatief heeel netjes, zonder crashes in een bijna volle lobby starten en racen en lol hebben!

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@MAX3400 @Mu.siQ
Ik vind die chase (en de rest van de niet cockpit camera's) er zo arcaderacerachtig ala need for speed uitzien. Gaat meteen m'n hele race beleving van weg. Waarom kiezen jullie voor normal steering ipv simulation? Ik heb 'm op simulation staan met de gedachten dat ik zoveel mogelijk sim wil racen. (Ik weet dat FM7 geen sim maar meer simcade is maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Mu.siQ schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:24:
@dr_dreey Controller, alle assists off, normal steering, chase far camera

Af en toe wissel ik keer naar cockpit view (met die debiele trucks bv). Sinds paar weken naar manual w/ clutch, bevalt me best tot dusver :)

@MAX3400 LOL, ik snapte de ruimtekoeiendrijver pas later

@Spacecowboy Gewoon doen, of zet één uit (bv ABS) en kijk vanaf daar verder. Alles in één keer kan bij geen gewenning nogal overrompelend zijn hehe/

PS: @MAX3400 Ik heb vandaag nog niet gereden maar damnit ik wil onder die 1:36 |:(
Ja had alles uitgezet. M'n vriendin kwam zo ongeveer kijken wat er allemaal aan de hand was. :P

Ik zet weer even wat dingen aan en ga dan rustig afbouwen. Ik heb het idee dat jullie echt al wat verder zijn met simracers (dit is voor mij de eerste racegame met controller). Geeft in ieder geval een doel.

@MAX3400 ik had je inderdaad vanmiddag toegevoegd (Biggmans)

Wat is het niveau @ de GoT Racing League? Kan ik daar als amateur ook n beetje meekomen? Dan ga ik misschien overwegen te joinen.

[ Voor 6% gewijzigd door Spacecowboy op 22-11-2017 18:27 ]

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@dr_dreey sim steering heeft, voor zover ik weet, een algoritme aan boord wat beter werkt met FFB wheels. Maar het heeft niet puur met FFB te maken. Andersom, normal steering "vlakt" het sturen af waardoor je met een gewone/simpele controller kan rijden omdat het lastiger is om 540 graden stuurwiel te vertalen naar een pookje van 2cm.

Er staat op de forums van T10 al jaren discussie over. Maar nooit inhoudelijk door T10 uitgelegd.

@Spacecowboy het niveau ligt vrij hoog, vind ik. Afgelopen race zat er ongeveer 5% in tijd tussen snelste en langzaamste rijder. Dus per minuut racen, grofweg 3 seconden. Vooraan waren de verschillen enkele hondersten en soms tienden.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:51
Rub3s schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:39:
Ik kan niet elke tune gebruiken/kopen: De tunes die aan de rechterkant staan, waarbij de auto naar E100 worden 'geupgrade' doen het bij mij niet (vast tunes uit FM6). Misschien dat bepaalde onderdelen uit die tunes niet in dit spel zitten ofzo, geen idee.
Ik kan helemaal geen tunes kopen. Heb het met verschillende auto's geprobeerd maar ik blijf alleen maar slotjes zien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:32:
[...]

Ik kan helemaal geen tunes kopen. Heb het met verschillende auto's geprobeerd maar ik blijf alleen maar slotjes zien.
Domme vraag maar wil je tunes voor career races of voor free play? Career zit echt bizar slecht op slot wat dat betreft. Ondanks dat het nergens goed te vinden is, moet je auto aan ongeveer 923494823498 eisen voldoen per career race. In Free Play; no such thing. Kies een track, als klasse kies je ANY en gaan met die banaan.

Of, maar dat haal ik niet uit je posts; als je naar Tune gaat -> Setup Manager -> Load, heb je ook kans dat er 0 tunes gemaakt zijn door mensen. Dan moet je zelf aan de slag door eerst andere onderdelen op bepaalde auto's te zetten en dan in Tune het betreffende onderdeel qua parameters aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Spacecowboy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:24:
[...]

Wat is het niveau @ de GoT Racing League? Kan ik daar als amateur ook n beetje meekomen? Dan ga ik misschien overwegen te joinen.
Gewoon lekker meerijden, ik ben ook geen topper maar heb me met de eerste twee races prima vermaakt en rij ongeveer rond P10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

skreppiedoe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:01:
[...]

Gewoon lekker meerijden, ik ben ook geen topper maar heb me met de eerste twee races prima vermaakt en rij ongeveer rond P10 :)
Klinkt leuk; is het toegestaan om met rijhulpen te rijden?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:06:
[...]

Klinkt leuk; is het toegestaan om met rijhulpen te rijden?
[Multi] FM7 GoT Racing League -> Baangedrag.

We forceren 2 dingen; de rest moet je zelf weten. Hoe meer assists, hoe langzamer je rijdt over het algemeen. Je hebt nog een week om te gaan oefenen tot de volgende race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik rij alleen met abs aan, de rest staat uit en dat is zeker met de mazda prima te doen. Rij sinds kort manual w/clutch dus ik wacht nog even met abs ook uit te zetten aangezien dat anders niet goed gaat komen. :+

[ Voor 1% gewijzigd door skreppiedoe op 22-11-2017 19:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:10:
[...]

[Multi] FM7 GoT Racing League -> Baangedrag.

We forceren 2 dingen; de rest moet je zelf weten. Hoe meer assists, hoe langzamer je rijdt over het algemeen. Je hebt nog een week om te gaan oefenen tot de volgende race :)
Ok, klinkt steeds beter. :)

Moet je de Mazda zelf in bezit hebben? Moet je er verder nog wat aan tunen? Neem aan dat de events gewoon op de Xbox verschijnt als het zover is?

vragen, vragen...

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Ja je moet hem in bezit hebben. In de openings post staan de eisen ivm upgrades. Wat je verder aan afstelling doet mag je zelf weten. Er is een club binnen xbox live. Verder zal je een uitnodiging krijgen als de race gaat starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
He, we zitten op GoT... Dus, stap 1: RTFM _O- _O- _O-

Verder ongeveer wat @Cuqebaqer zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Er zijn weer 2 nieuwe Forzathon challenges...alleen unlocken ze weer niet na de eerste stap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:51
MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:01:
[...]

Domme vraag maar wil je tunes voor career races of voor free play? Career zit echt bizar slecht op slot wat dat betreft. Ondanks dat het nergens goed te vinden is, moet je auto aan ongeveer 923494823498 eisen voldoen per career race. In Free Play; no such thing. Kies een track, als klasse kies je ANY en gaan met die banaan.

Of, maar dat haal ik niet uit je posts; als je naar Tune gaat -> Setup Manager -> Load, heb je ook kans dat er 0 tunes gemaakt zijn door mensen. Dan moet je zelf aan de slag door eerst andere onderdelen op bepaalde auto's te zetten en dan in Tune het betreffende onderdeel qua parameters aan te passen.
Free play, career ga ik later mee verder. Ik ga dan naar look for tunes in het car menu. Zag weer enkel slotjes maar heb er nu wel 1 kunnen downloaden, de rest is allemaal Try again later. En dat heb ik eigenlijk al sinds de release.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
skreppiedoe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:02:
Er zijn weer 2 nieuwe Forzathon challenges...alleen unlocken ze weer niet na de eerste stap :(
Hier ook niet. Zucht T10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Nu wel maar hij springt niet meteen naar de volgende,dus het duurt even...testen ze daar eigenlijk wel een iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:16:
[...]

Nu wel maar hij springt niet meteen naar de volgende,dus het duurt even...testen ze daar eigenlijk wel een iets?
Dunno. Eentje helemaal af, de ander morgen maar ff doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb ze allebei klaar...game ff restarten en dan kun je wel verder.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:50:
[...]

Nee, onderstuurd... Hij wil niet de bocht in maar dat is ook niet zo heel vreemd met dat stuk gietijzer voorin, hapsnap plastic body en dan een gietijzeren diff wat amper enige vorm van slip kent.

Als je overstuurt, heb je een klompvoetje (of dus een spastische vinger op de gas-trigger). :)
Dat, hij onderstuurd gigantisch en wil amper remmen 8)7 Ik heb er ook nog niet lager dan 1.44 mee gereden. Morgenavond maar even voor gaan zitten denk ik.

En ben ik hier de enige die altijd de hoodcam gebruikt?
Ik heb wel eens chase gebruikt, maar dat vind ik een stuk onrustiger rijden.

[ Voor 10% gewijzigd door darkkingll op 23-11-2017 09:02 ]

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 16:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat onderstuur is inderdaad niet normaal. Denk je halverwege een bocht eindelijk op het gas te kunnen... bwooooop, zo het zand in 8)7

Normaal lukt het me wel om echt snelle tijden neer te zetten, bijvoorbeeld bij Formula Ford en de Renault F1 auto, maar deze Ford rijdt echt belabberd.

• skreppiedoe
Ik heb je ook toegevoegd :)
darkkingll schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:58:

En ben ik hier de enige die altijd de hoodcam gebruikt?
Ik heb wel eens chase gebruikt, maar dat vind ik een stuk onrustiger rijden.
Geen idee, ik rij zelf met cockpit/dashboard cam aangezien ik dat persoonlijk het prettigst vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:20:
[...]
Geen idee, ik rij zelf met cockpit/dashboard cam aangezien ik dat persoonlijk het prettigst vind.
Het lastige van front-cams vind ik dat je niet "ziet" wanneer de auto ervandoor wil gaan. Ja, je kan op basis van rumble merken dat je op de grens van je banden zit maar niet elke rumble is dat je moet gaan tegensturen, bijvoorbeeld.

Vandaar dat ik persoonlijk liever met een chase-cam rij en voor het overzicht pak ik dan de Far.

Ieder zijn heug/meug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:21:
[...]

Het lastige van front-cams vind ik dat je niet "ziet" wanneer de auto ervandoor wil gaan. Ja, je kan op basis van rumble merken dat je op de grens van je banden zit maar niet elke rumble is dat je moet gaan tegensturen, bijvoorbeeld.

Vandaar dat ik persoonlijk liever met een chase-cam rij en voor het overzicht pak ik dan de Far.

Ieder zijn heug/meug.
Grappig, dat heb ik juist als ik overview cam gebruik. Ik gebruik het liefst de front/bumpercam. Geeft mij het idee dat ik de auto veel preciezer kan zetten.

HENG HENG

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 17:28
Kan je een koop van een auto nog ongedaan maken? Ik ging via Autoverzameling naar een auto waarin ik wilde rijden en blijkbaar heb ik al mijn credits gespendeerd om hem nog een keer te kopen...

En cockpitview ftw. De rest is lame :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• skreppiedoe
Ample Energy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:31:
Kan je een koop van een auto nog ongedaan maken? Ik ging via Autoverzameling naar een auto waarin ik wilde rijden en blijkbaar heb ik al mijn credits gespendeerd om hem nog een keer te kopen...

En cockpitview ftw. De rest is lame :+
Je kan hem weer verkopen, alleen krijg je dan maar de helft van de credits. De andere optie is verkopen via het auction house.

Verwijderd

Jammer dat de game nog zo vaak crashed, zal wel aan mijn 8gb werkgeheugen liggen. Ik heb overigens ongeveer alles geprobeerd, niks lijkt te helpen. Ze lijken er ook niks aan te doen kwa updates.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 16:42 ]

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 11:49
Voor mij zonder twijfel cockpitview, en dan bij voorkeur die nieuwe waarbij je het stuur niet ziet draaien. Helaas zit je in sommige auto's dan tegen het dak of rolkooi te kijken, dus dan toch maar terug naar de cockpitview met stuur.
Ik heb dan een veel beter gevoel qua snelheid, ik kan nauwkeuriger sturen en het is ook realistischer. Ik zie in het echt niemand op zijn dak of zelfs een paar meter achter de auto hangen :+

Misschien dat ik de komende dagen nog een poging ga wagen, maar in principe ben ik wel klaar met die bountyhunter. Ik had gehoopt dat ik hem voor kon blijven, maar helaas heeft hij zich dusdanig verbeterd dat ik nu toch iets van 0.5 sec achter sta. Ik weet dat ik op een aantal plekken nog iets kan pakken, maar ik krijg het niet voor elkaar om dat in 1 rondje voor elkaar te krijgen. Aan de ene kant heb ik er helemaal geen zin meer in, het is nl nou niet echt mijn favoriete combi, maar aan de andere kant weet ik ook wel weer dat het er in zit.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Zo Forza 7 nu ook aangeschaft.
Schrok wel even. 95GB groot op de PC.
Moet ik even Battlefield 1 verwijderen om wat ruimte vrij te maken en binnenkort maar eens een nieuwe SSD aanschaffen van 1 TB

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Pykow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:20:
Zo Forza 7 nu ook aangeschaft.
Schrok wel even. 95GB groot op de PC.
Moet ik even Battlefield 1 verwijderen om wat ruimte vrij te maken en binnenkort maar eens een nieuwe SSD aanschaffen van 1 TB
Hehe, keertje gratis Gears of War gekregen. Die gaat over de 100GB heen ;). Voor de load times hoef je het volgens mij ook niet echt te doen, op ssd knallen. Online ben je toch afhankelijk van andere mensen + cross platform play. Als iemand zijn xbox staat te roken, kan je nog wel een 960Pro hebben...veel helpt het niet :+

In elk geval veel plezier en leuk start punt is wellicht de huidige Forzathons, gratis auto's die niet heel vaak voorbij komen en niet te koop zijn in de Car shop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Voor de console spelers: Hebben jullie de controllersettings nog aangepast (qua gevoeligheid)?

Ik ben nu bezig met de forzathon voor de Mercedes. Wel irritant de je progressie gewoon niet direct wordt geregistreerd.

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:35:
Voor de console spelers: Hebben jullie de controllersettings nog aangepast (qua gevoeligheid)?

Ik ben nu bezig met de forzathon voor de Mercedes. Wel irritant de je progressie gewoon niet direct wordt geregistreerd.
Ja...

Deadzones gas/rem/stuur op 5 tot 95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
De te kloppen tijd in de november bounty hunter staat nu definitief vast,namelijk 1:37:343. Mijn snelste tijd is nipt genoeg om hem voor te blijven....1:37:313, dus 0.03 sec sneller.....lol :+

[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 25-11-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik krijg vanmorgen de hele tijd "Je gamerprofiel kan niet worden geveriefieerd door de server, probeer het later opnieuw" als ik die GoT Mazda afstelling wil laden. :/

Meer mensen last van?

En gister dus ook de vortgang voor de Forzathon niet opgeslagen. G*dgloeiende.

[ Voor 17% gewijzigd door Spacecowboy op 25-11-2017 09:57 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Ik kon het toch niet laten, dus toch nog een poging voor de bountyhunter gedaan. Rij ik toch nog 0.7 sec van mijn tijd af waardoor ik er weer 0.3 sec voor stond. Zie ik nu dat hij ook een seconde gevonden heeft en dat ik dus nogmaals 0.7 moet zien te vinden. Daar ga ik dus echt niet meer aan beginnen, ik heb wel genoeg van dat hok. :+
Een tip voor iedereen die nog wel een poging gaat doen, ik merkte aan mijn rondetijden dat de tankinhoud daar een behoorlijke invloed op heeft. Ik reed mijn beste tijden met nog 20-35% in de tank, ondanks dat de banden dan al aardig aan het slijten zijn. Het is toch jammer dat bij een pitstop alles vervangen wordt. Ik zou bij 40% tankinhoud graag eens stoppen voor banden, om daarna op een vers setje met een bijna lege tank een tijd te zetten.

De nieuwe Forzathons ook weer gehaald, het kost vooral tijd. Moeilijk is het allemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Richard117 je kan je tank ook leegrijden en banden houden door gewoon de auto in 2e versnelling te houden en 10 rondjes te rijden. Kost ff tijd maar dan heb je nog ietd van 90% band over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
MAX3400 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:38:
@Richard117 je kan je tank ook leegrijden en banden houden door gewoon de auto in 2e versnelling te houden en 10 rondjes te rijden. Kost ff tijd maar dan heb je nog ietd van 90% band over.
Volgende keer maar eens proberen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B8Hwe0BNKqQKugsyxpGghWj9/full.jpg
Nissan Silvia Ks @ Specialty Dealer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Ja dat was vorige reeks, helaas ook voor de tweede keer dat ie voorbij komt. Uiteraard fijn voor degene die hem gemist hebben, maar had best wat tijd tussen mogen zitten. Kan altijd nog de Auction House gebruiken als je gemist hebt. Uiteraard wil ik niemand iets ontnemen, maar het had leuker geweest als we eerst lijstje afgingen en gewoon enkel auto's in de SD komen die er nog niet in zijn geweest. :/ Maar zal ongetwijfeld ook wel te maken hebben met de x1x launch.

Huidige SD cars:

2012 Land Rover Range Rover Supercharged
C435 Modern SUV
Buy Price: 98,900
Aero: standard Forza Bumper/Wing
1 Engine swap: 650 HP
No Aspiration swaps

2009 MINI John Cooper Works
C404 Hot Hatch Icons
Buy Price: 65,550
Aero: aftermarket parts from Hamann
1 Engine swaps: 332 HP, 375 HP
No Aspiration swaps

2016 Rolls-Royce Dawn
C468 Sport Luxury
Buy Price: 391,000
Aero: standard Forza Bumper/Wing
No Engine swaps
No Aspiration swaps

Niet zo heel spannend, maar in elk geval niet weer 2 miljoen kwijt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:20
@MAX3400 je was me nipt voor in die bounty hunter. Ik kon die paar honderdsten niet verbeteren. Corkscrew en laatste bocht verprutste ik keer op keer😏. Cheers, well done👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MariusV schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:37:
@MAX3400 je was me nipt voor in die bounty hunter. Ik kon die paar honderdsten niet verbeteren. Corkscrew en laatste bocht verprutste ik keer op keer😏. Cheers, well done👍🏼
Oh ja, dan krijgen we gratis auto's toch? Zijn die al uitgegeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:42:
[...]

Ik heb ze in elk geval wel al ontvangen, moet je even bij je messages kijken en dan onder gifts d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
skreppiedoe schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:06:
[...]

Je kan hem weer verkopen, alleen krijg je dan maar de helft van de credits. De andere optie is verkopen via het auction house.
Nog bedankt voor je antwoord. Nu ik wist dat het mogelijk was had ik de knop in een paar seconden gevonden... :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:42:
[...]

Ik heb ze gisteren ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jah, had al even geen FM7 opgestart maar ze zijn inderdaad binnen. Wel wazig (of ik kijk niet goed); Lykan Hypersport staat niet onder de H of de L in mijn garage...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:40:
Jah, had al even geen FM7 opgestart maar ze zijn inderdaad binnen. Wel wazig (of ik kijk niet goed); Lykan Hypersport staat niet onder de H of de L in mijn garage...
W Motors Lykan Hypersport?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:20
@MAX3400 ja auto’s zijn binnen en idd; onder w motors😉

• FilipK
  • Laatst online: 11-10 20:10
Is Forza voor de PC al ergens te krijgen voor minder dan €70?

Die prijs is echt obsceen voor een spelletje.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:56

mr.paaJ

generatie cmd+z

Windows store op een ander land instellen helpt ;)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Hakblar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:41:
Is Forza voor de PC al ergens te krijgen voor minder dan €70?

Die prijs is echt obsceen voor een spelletje.
Hij was tijdens black friday 45 euro.
Ultimate edition was 80 euro.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 18:11
Nieuwe clue's voor de aankomende DLC:

Clue 1
Sometimes I like fish tacos, but other times I just prefer pasta with sausage.

Clue 2
If someone tells you that something is unnecessary or over-the-top, it’s probably something you actually want and you should talk to that other person anymore.

Clue 3
One-off, one-win wonder!

Clue 4
Long before the Hemi, there were other engines with hemispherical heads that radically improved performance. This car is one of them.

Clue 5
Bare bones and basic. You could chase or be chased in it.

Clue 6
This will become the oldest car in the Forza Motorsport series.

Clue 7
This is a rig that can truly do just about anything depending on the configuration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4. Welch 4-0, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Waar ik soms helemaal simpel van wordt zijn die invalid lap times. Ik rij een rondje, kom over de start/finish, nieuwe laptime begint, en gelijk invalid. wtf.

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:35:
Waar ik soms helemaal simpel van wordt zijn die invalid lap times. Ik rij een rondje, kom over de start/finish, nieuwe laptime begint, en gelijk invalid. wtf.
Nope, eigen schuld. Leer de meetpunten kennen per baan. Je bent verplicht om in de laatste sector clean over het meetpunt te komen alsmede clean de laatste sector te rijden.

Terug naar afgelopen week; volgens mij op Long Beach ligt het meetpunt 200m voor de bocht op het laatste rechte stuk. Daarna heb je dus nog de linkerbocht en de hairpin. Dat hele stuk moet je clean rijden wil je een nieuwe clean lap starten.

Oh, @Spacecowboy een lap is ook dirty als je bijvoorbeeld in Free Play rijdt en een auto achter je heeft voordeel van jou door te draften. Er was ooit eens een glitch dat je kon draften en dus snellere tijden kon rijden. T10 heeft dit bestreden door de "drafter" en "draftee" te bestraffen met een dirty lap.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Paar keer rewinden om het stuk voor de finish clean te doen mag wel, of om na een fout in de eerste bochten opnieuw te peoberen (rewind tot voor de finishlijn en de ronde telt weer opnieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zo ,na ruim 4 uur in 2 boosting sessions te hebben gezeten heb ik uiteindelijk de underdog achievement in de pocket :*) . Leuk dat T10 zo'n achievement in de game stopt maar zorg dan wel dat je stabiele servers hebt.

Zaterdag na 2 uur en ik weet niet hoeveel disconnects en restarten van de lobby had niemand de achievement gehaald. :(

Dat beloofd wat als op 5 dec de leagues online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@skreppiedoe Is dat niet ongeveer hetzelfde als wat de GoT-league heeft? Het lijkt allemaal zo instabiel als je joint/disconnect vanuit de pre-race lobby. Maar aanzienlijk minder als je eerst iedereen verzamelt in het zwarte scherm (voordat je een online modus kiest).

Vanzelfsprekend, dat is wat lastig als je boosting sessions hebt en mensen vallen eruit; die moeten dan weer de in-game lobby in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Dit was een stuk erger,kan ook te maken hebben met het aantal spelers in de lobby natuurlijk. Op de status pagina van xblive(op de officiele site) staat voor zowel FH3 als FM7 de status op limited(staat er al 2 dagen inmiddels). Maargoed ik heb m gehaald 8) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:05
skreppiedoe schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:17:
Dit was een stuk erger,kan ook te maken hebben met het aantal spelers in de lobby natuurlijk. Op de status pagina van xblive(op de officiele site) staat voor zowel FH3 als FM7 de status op limited(staat er al 2 dagen inmiddels). Maargoed ik heb m gehaald 8) .
Daar gaat het uiteindelijk om.

Zelf had ik hem in een sessie van 2 uurtjes gehaald met maar 1 speler die continue crashte en ikzelf uiteraard 1x door de awards glitch toen ik won :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* *O* Sinterklaas komt naar Forza Motorsport 7 *O* *O*

Since the launch of Forza Motorsport 7, it’s been fantastic to watch the community grow and explore as we’ve introduced new features like Auction House and #Forzathon events. With that in mind, I’m so happy to announce that Leagues arrive in Forza Motorsport 7 on Tuesday! With our next content update, launching on December 5, we’ll be introducing Leagues in the game with our inaugural series we’re calling “Intro to Leagues.” Leading off this edition of the Week in Review, I’d like to give you an introduction into how Leagues will work.

If you’ve never played them in Forza Motorsport before, Leagues are scheduled competitive online multiplayer events in the game. Leagues are updated on a regular basis and, at their core, they are a chance for players to compete with players of similar skill levels and earn rewards along the way. In Forza Motorsport 6, players earned only credits. With Forza Motorsport 7, we’re shaking everything up, from how you progress to what you can earn as rewards, and more. It all starts on Tuesday with our “Intro to Leagues” series, which will serve both as an introduction for new players to the Leagues feature, and as a chance for us to test the systems while our community acclimates to the new feature.

Meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
De december update met oa leagues is online. Ook zit de Doritos car pack erbij.
https://forzamotorsport.net/en-us/news/FM7_December_Doritos

[ Voor 47% gewijzigd door skreppiedoe op 05-12-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:22:
De december update met oa leagues is online.
Euh nee? Tenminste, pas over 6 minuten want ik zet net mijn One uit en er was nog geen update en/of leagues :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:48
Hier ook nog geen update.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb m ook nog niet....zal wel om 19.00u zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 22:25
Update is beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrn3
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:12
Nog mensen met PC versie waar de game niet start sinds update? Ik krijg kort even de window, die zich dan weer sluit na een paar seconden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leagues... Meh... Degene met de best gedownloade tune en Friction Assist, krijgt zeg maar de meeste punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:22
Ik heb de update wel binnen gekregen. De DLC met auto's niet. Als ik in de store kijk, zie ik bij de nieuwe auto pack staan dat ik hem kan kopen. Ik heb echter de auto pass, dan zou ik hem toch gratis moeten krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Op youtube filmpje zien passeren van Dorito car pack of zo. Hoe kan je dit krijgen?

nvm:, zie net dat dit in de update zit

[ Voor 20% gewijzigd door lapino op 05-12-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
wjsiebes schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:11:
Ik heb de update wel binnen gekregen. De DLC met auto's niet. Als ik in de store kijk, zie ik bij de nieuwe auto pack staan dat ik hem kan kopen. Ik heb echter de auto pass, dan zou ik hem toch gratis moeten krijgen toch?
Ik kon ze gewoon ingame gratis "kopen", als je de car pass hebt worden ze automatisch toegevoegd.
Is de autopas wel geinstalleerd?

[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 06-12-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Jrn3 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:46:
Nog mensen met PC versie waar de game niet start sinds update? Ik krijg kort even de window, die zich dan weer sluit na een paar seconden..
Als je dit nog steeds hebt, of weer krijgt. Het is relatief makkelijk op te lossen, het is alleen vervelend om steeds maar weer opnieuw te doen... :O

Open de MS store en klik een willekeurige gratis game of app aan en start de download, zodra hij aan het downloaden is kan je de download annuleren en de MS store sluiten. FM7 zou nu als goed is gewoon op moeten starten. Hele enkele keer werkt dit ook niet, wat je dan kan doen is even een DLC pack/driver gear code/VIP pass verwijderen en opnieuw downloaden.

Het lijkt alsof de licenties op één of andere manier niet altijd gekoppeld zijn ofzo, als je dan het bovenstaande doet start de game 9 van de 10x wel gewoon weer op.
MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:06:
Leagues... Meh... Degene met de best gedownloade tune en Friction Assist, krijgt zeg maar de meeste punten.
Leagues...het idee is leuk, maar de afwerking is echt zwaar onder de maat en op dit moment verwacht ik niet anders van Turn10 studios.

Join je een nieuwe lobby, start je achteraan, je haalt mensen in en komt in de top10. Je krijgt veel rank points, en aan de hand van je tijd krijg je de volgende race een grid slot. Blijf je in deze lobby dan krijg je weinig punten, omdat je ipv achteraan...vooraan of in de middenmoot start. Ga je naar een nieuwe lobby en start je weer achteraan en je manouvreert je zelf weer naar de top10 krijg je weer veel punten. M.a.w mensen zijn nu dus gewoon aan het lobby hoppen voor meer punten, omdat je startpositie ruk is en dus potentieel veel meer punten kan scoren dan dat je de race wint en volgende race vooraan start, aangezien je dan niemand hebt om in te halen. Daarnaast geen penalties voor corner cutten, ja je tijd is dan dirty maar als je 1 lap goed en snel rijd en de rest gewoon lekker elke corner cheesen om te winnen, dan win je uiteraard nog steeds.

Daarnaast sinds de laatste patch heb ik ook meerdere keren gehad dat ik tegen een zwart scherm aan zat te kijken zodra de race begint en je de car/track intro krijgt en de 3 seconden timer afloopt. Ik kan dan of afwachten op een inactivity kick of de game force closen. Zelfs 1x gehad dat ik op de track was in mijn eentje na zwart scherm voor ~20 seconden. Ik hoorde andere autos maar zag niks.

Wat betreft tunes, aan ene kant vind ik het wel tof dat het kan. Komt er ook een beetje skill bij kijken met auto tunen, tenzij je natuurlijk alleen tunes download. Maar in laatste geval, kan je natuurlijk ook de tune downloaden van degene die altijd op nummer één eindigd, dit kan gewoon terwijl je in de lobby zit mits die een naam heeft onder "tune by", anders is het stock of eigen tune :)
wjsiebes schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:11:
Als je de car pass hebt, nieuwe DLC cars komen dan in de shop te staan onder "buy cars", hier krijg je dan een nieuwe tab met Free Cars, dit zijn je DLC cars. Het is een beetje omslachtig maar als goed is krijg je die free cars tab gelijk in beeld.
lapino schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:17:
Op youtube filmpje zien passeren van Dorito car pack of zo. Hoe kan je dit krijgen?

nvm:, zie net dat dit in de update zit
Car packs heb je de Car pass voor nodig en/of los de car pack kopen (niet voordelig), maar heb je wel de keuze om te kopen wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 13:33
Vanmiddag ook even leagues geprobeerd, zelfde probleem als hierboven. Na het aflopen van de countdown blijft alles zwart en pas na 30seconde - 2 minuten krijg ik beeld, en meestal lig je er dan alweer uit door inactivity inderdaad.

De keren dat ik wel kon starten, probeerde ik clean rondjes te rijden om vervolgens volledig weg te worden gereden door alles en iedereen die alles afsnijden.

Ik denk dat ik Forza maar als Singleplayer game blijf spelen. Overigens laat ik die drift Forzathon ook aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Vandaag ook even de leagues geprobeerd....wat een waardeloze toevoeging. Buiten het feit dat telkens het geluid wegviel net na de start, ben ik iedere keer gefinished met een negatief puntenaantal.
Dat werkt lekker motiverend, ik dacht dat je voor het meedoen gewoon een paar punten zou krijgen zodat je vanzelf van lvl5 omhoog zou gaan.....niet dus :(

Aangezien ik netjes probeer te rijden ben ik toch benieuwd hoeveel minpunten de mensen krijgen die alles afsnijden( vooral op yas marina ging dat nergens over).

Dit is voor mij de druppel, ik ga met de nodige tegenzin mijn career afmaken( ik moet nog 5 kampioenschappen van de Forza drivers cup) en dan ben ik er helemaal klaar mee. Ik was van plan om alle wagens te verzamelen,maar dat gaat niet lukken zeker niet als T10 iedere keer dezelfde wagens bij de specialty dealer aanbiedt. Ik denk zelf dat je binnenkort tegen betaling alle "locked" cars kan unlocken aangezien het door veel te spelen niet gaat lukken.

Deze keer de nissan die er al eerder inzat,dus niet erg speciaal 8)7 . Ook ben ik die mod crates helemaal zat,iedere keer weer die dingen moeten kopen om wat extra credits te verdienen. Voor de goede orde ,ik speel hoofdzakelijk long races op pro lvl.

Ik snap nog steeds niet waarom T10 de extra credits die je kon verdienen door assists uit te zetten eruit gehaald heeft, echt onbegrijpelijk.

Als ik in de toekomst toch weer zin heb om Forza te gaan spelen stof ik mijn 360 wel af en ga weer FM4 spelen aangezien ik daar veel meer plezier aan beleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Solictice schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:09:
Ik denk dat ik Forza maar als Singleplayer game blijf spelen. Overigens laat ik die drift Forzathon ook aan me voorbij gaan.
Dat is die met een Porsche en 15.000 punten in 1 ronde? Ik heb die gedaan met de 911 GT2 RS op Mugello. Daar kan je elke bocht dwars helemaal door. Ik probeerde hem eerst met de 911 GT3 RS 4.0 op de testbaan, maar die draait m.i. veel te snel door en als je een hobbel raakt ben je meteen je epische drift van >10k punten kwijt. Je moet de ronde trouwens clean doen (ook niet terugspoelen) en Mugello is vrij vergevend. Als je driften een beetje leuk vind om te doen kan je hem vast wel in 1 á 2 rondes halen.
skreppiedoe schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:54:
Als ik in de toekomst toch weer zin heb om Forza te gaan spelen stof ik mijn 360 wel af en ga weer FM4 spelen aangezien ik daar veel meer plezier aan beleef.
Ik zit daar ook een beetje mee. Heb nooit online geracet, maar er zijn ook zo veel beslissingen genomen voor de sp die slecht zijn te noemen... En ik speel op Low en dan ziet FM4 er zelfs nog beter uit ook. Leuk dat FM7 zo veel auto's heeft, maar je kan ze toch niet allemaal verzamelen en eigenlijk is de enige auto waar ik naar verlang m'n oude '95 Eclipse in FM4. Ook vind ik de track-lijst in FM4 leuker, maar misschien is dat gewenning.

Maar ik ben wel nog steeds blij met de regen op sommige banen. Al kan je op Low alleen plassen in je spiegels zien... :P En de Forzathons houden me nog wel even bezig. Maar ik heb stiekem het gevoel dat ik de sp niet zal uitspelen. Mocht ik over een tijdje een stuur hebben dan zal ik ook meteen over gaan op Assetto Corsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Solictice schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:09:
Vanmiddag ook even leagues geprobeerd, zelfde probleem als hierboven. Na het aflopen van de countdown blijft alles zwart en pas na 30seconde - 2 minuten krijg ik beeld, en meestal lig je er dan alweer uit door inactivity inderdaad.

De keren dat ik wel kon starten, probeerde ik clean rondjes te rijden om vervolgens volledig weg te worden gereden door alles en iedereen die alles afsnijden.

Het erge is nog dat je dus strafpunten krijgt als de race voor jou niet start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
mr.paaJ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:23:
[...]

Het erge is nog dat je dus strafpunten krijgt als de race voor jou niet start...
Met andere woorden: de zoveelste epic fail van T10.
Als je bij de status van XBlive kijkt staat daar sinds 21 nov bij FM7/FH3 de melding beperkt/er is een issue.
Benieuwd of ze daar nog eens wat aan denken te gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helemaal overheen gelezen:

In addition to introducing Leagues, Tuesday’s update for Forza Motorsport 7 also brings with it numerous fixes and improvements to the game, including the ability for players to lengthen race lengths up to 1000 laps (circuit races) or 24 hours (timed races) for any type of race in the game. We’ve also added new accessibility features that make it possible for more people to enjoy playing the game. Speech to text allows a player who cannot hear the ability to see the conversation. When other players in the game talk, the conversation is written as text to their screen. Text to speech allows players who are non-verbal or who prefer not to speak the ability to have their text messages synthesized into audio for all players will hear.

Goed, wie heeft er 18 tot 21 december een halve dag vrij? Iemand zin in 12H of LeMans, simulation damage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:26

Format-C

Tracing Rays

skreppiedoe schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:19:
[...]

Met andere woorden: de zoveelste epic fail van T10.
Ben een echte forza fan. Maar Forza 7 is een fail game vind ik. Qua hoeveelheid banen is het wel goed, en hoeveelheid auto's ook.... en qua besturing ook niks op aan te merken, maar die lootboxes vind ik irritant, dat er geen class based rivals/ time trials zijn vind ik vervelend. En als je hem hebt uitgespeeld en niet zo van on line racen houdt is de herspeelbaarheid 0.0. En de credits gaan in principe dusdanig langzaam dat het er bijna op lijkt dat ze dat expres hebben gedaan zodat mensen die alle auto's willen hebben misschien wel "tokens" gaan kopen. Jammer dat games tegenwoordig zo worden uitgekleed en kapot gemaakt. Ik verlang terug naar de tijd dat een game een héle game was. Zonder DLC shit of 'betaalde' onderdelen. De commercie druipt er vanaf in dit deel. En zal bij deel 8 nog wel erger worden. Ik hou daar niet van. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Wil niet negatief doen, maar forza 7 is tot nu toe wel de forza die ik het minst heb gespeeld (minder zin in) sinds Forza 2.

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 07-12-2017 16:03 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
skreppiedoe schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:54:
Vandaag ook even de leagues geprobeerd....wat een waardeloze toevoeging. Buiten het feit dat telkens het geluid wegviel net na de start, ben ik iedere keer gefinished met een negatief puntenaantal.
Dat werkt lekker motiverend, ik dacht dat je voor het meedoen gewoon een paar punten zou krijgen zodat je vanzelf van lvl5 omhoog zou gaan.....niet dus :(

Aangezien ik netjes probeer te rijden ben ik toch benieuwd hoeveel minpunten de mensen krijgen die alles afsnijden( vooral op yas marina ging dat nergens over).
En ik maar denken dat ik gek was, geluid viel weg, echt irritant.

Had straks lvl 5 op nul punten maar ging niet naar lvl 4?! Hoe zit dat dan?

En het afsnijden, alsjeblieft zeg, niet normaal meer. Ook al pak ik een goede tune, dan nóg verlies ik 4 a 5 seconden per ronde op de leiders. Heb handgeschakeld ABS en TCS aanstaan, de rest uit.

Misschien toch maar eens met TCS uit proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Segafreak83 klinkt saai maar zet TCS en Friction Assist aan. Heb al van meerderen gezien dat ze alleen goed dit soort hoppers kunnen rijden met al die assists aan.

Trouwens...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3BUBWL0AC4zx9yBlkPSGxpDf/medium.jpg
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Iedereen de DLC al binnen? Bij mij is hij nog niet verschenen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste