Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik probeer een beetje clean te racen in multiplayer, maar er is volk wat alleen maar vol loopt te beuken. Zo is er imho geen klap aan...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
De meeste kans op een cleane race heb ik over het algemeen in de Endurance GT hoppers. Zeker nu de damage uit staat vinden de beukertjes het daar een stuk minder lollig. Plus mocht je er in de eerste ronde toch afgebeukt worden heb je nog ruim tijd om het goed te maken, al zit een top 3 klassering er dan vaak niet meer in.

[ Voor 31% gewijzigd door DutchOwnage op 01-11-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:29
AI op 80% en nog 6 seconden wegrijden per rondje in de regen. Lijken net tamme poesjes zo traag. Jammer want in droog weer kan ik best lekker battlen met de AI.

Wel al flink veel extra lange races gereden voornamelijk in de echte race classes, gaat bijzonder lekker en Forza begint me steeds meer te trekken alleen waar ik in FH3 nog uren achter elkaar speelde ben ik er nu wel na 1,5 uur klaar mee

Momenteel een update aan het binnenhengelen; iemand een idee wat er in zit? DLC incoming?Zie ook geen topic op het Forza forum vooralsnog.

Gevonden!; DLC TIJD!

Alfa Guilia QV
Abarth 124
Honda Ridgeline BAJA truck
Masarati 250F
Nissan Bluebird GT
Porsche 935 GT Flatnose
Artic trucks Land Cruiser

FIjn weekend!

[ Voor 43% gewijzigd door mr.DJ95 op 03-11-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:22
Ik heb de career races nu ook op extra long staan, in combinatie met de VIP mods en gewone mods toch al snel ongeveer 450K-500K credits voor 45 min racen. Het enige nadeel is dat ik zo wel een half jaar verder ben voordat ik de hele career heb uitgespeeld. :+

https://forzamotorsport.net/en-us/news/FM7_X1X_Update ,hier de volledige lijst.

[ Voor 18% gewijzigd door skreppiedoe op 03-11-2017 18:00 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@skreppiedoe En Auction House is live; heb de cheevos bij toeval net na 18:00 gehaald omdat ik mijn Rewards wilde binnenhalen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
MAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:05:
@skreppiedoe En Auction House is live; heb de cheevos bij toeval net na 18:00 gehaald omdat ik mijn Rewards wilde binnenhalen.
Call me a noob, maar wat zijn cheevos?

Update ziet er goed en omvangrijk uit. Wel beetje gevoel dat het tot dusver een beta was. Krijg wel echt zin in de xbox one x. Pre order staat uit, zit helaas in de nachtdienst maar hoop nog snel wat te kunnen spelen! :D

[ Voor 28% gewijzigd door Mu.siQ op 03-11-2017 19:48 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mu.siQ achievements / cheevos 😁

Ach, een van de redenen dat ik voor sommige games weken vrij neem; speel ze graag altijd ver uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Haha it's that obvious, thanks.

Ja, soms snap ik het wel. Maar ach, tussen de bedrijven door nog wel wat tijd om te gamen dus het is geen ramp :) Volgend weekend in ieder geval veel vrij dus dan halen wel wel wat in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
mr.DJ95 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:06:

Gevonden!; DLC TIJD!

Alfa Guilia QV
Abarth 124
Honda Ridgeline BAJA truck
Masarati 250F
Nissan Bluebird GT
Porsche 935 GT Flatnose
Artic trucks Land Cruiser

FIjn weekend!
Ik heb de DLC ook binnen, had nog niks vernomen van een DLC had verwacht dat deze dinsdag pas zou komen.
Ik sprong een gat in de lucht bij het zien van de Porsche!! _/-\o_ Een kleine klaagzang, het had voor mij wel de korte versie mogen zijn. Maar dat doet niets af aan het plezier, wat een beest van een wagen!!
Vind dit eerlijk gezegd ook een van de spectaculairste DLC die ze uitgebracht hebben....
Wat een heerlijkheid om eens niet extra euros buiten de season pass uit te hoeven geven voor Porsches 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:02:
@Mu.siQ achievements / cheevos 😁

Ach, een van de redenen dat ik voor sommige games weken vrij neem; speel ze graag altijd ver uit.
Kon ze helaas pas 1 uur 's nachts binnenhalen :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:42
Ik ben verliefd, en ze heet Giulia <3
Over de hele carpack ben ik wel tevreden, maar de Alfa is toch wel mijn favoriet. Ziet er goed uit (net als in het echt) en klinkt ook lekker.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Mijn DLC is ook gedownload. Hoe voeg ik de auto's toe aan mijn garage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulusma
Richard117 schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:49:
Ik ben verliefd, en ze heet Giulia <3
Over de hele carpack ben ik wel tevreden, maar de Alfa is toch wel mijn favoriet. Ziet er goed uit (net als in het echt) en klinkt ook lekker.
Jammer alleen dat "ze" als een natte krant rijdt _O-
Maar klinkt idd lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Poulusma schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:40:
[...]

Jammer alleen dat "ze" als een natte krant rijdt _O-
Maar klinkt idd lekker...
Daar kan met wat sleutelwerk wel iets aan gedaan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Richard117 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:49:
[...]

Daar kan met wat sleutelwerk wel iets aan gedaan worden :P
Klopt, maar pak eens een M4 (jammer dat de huidige M3 er niet in zit) die stuurt standaard al een stuk beter.
Als je een auto lekker af wilt stellen ben je al gauw dik een uur zoet met testen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Aaah DLC, even downloaden. Misschien dat er dan weer eens wat spanning in de game komt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17
Oke speel nu voor het eerst FM 7 (op Xbox One X). Wat is er aan de hand met die besturing met de controller? Ik gooi m'n stick helemaal naar rechts of links en die auto's sturen maar amper in??

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:41:
Oke speel nu voor het eerst FM 7 (op Xbox One X). Wat is er aan de hand met die besturing met de controller? Ik gooi m'n stick helemaal naar rechts of links en die auto's sturen maar amper in??
MAX3400 in "[Multi] Forza Motorsport 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:12
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:41:
Hoe is Fm7 grafisch op de X1x?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17
Mick3112 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:36:
[...]

Hoe is Fm7 grafisch op de X1x?
Superstrak! Nu speel ik al twee weken GT Sport op de PS4 Pro en dat is natuurlijk grafisch ook een pareltje. Maar dat is 1800p en FM 7 is native 4K dus ziet er iets strakker uit. GT Sport is daarentegen weer wat fotorealistischer. Maar vooral de regenraces in FM 7 zien er waanzinnig strak uit in 4K HDR op m'n OLED! _/-\o_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:12
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:41:
[...]

Superstrak! Nu speel ik al twee weken GT Sport op de PS4 Pro en dat is natuurlijk grafisch ook een pareltje. Maar dat is 1800p en FM 7 is native 4K dus ziet er iets strakker uit. GT Sport is daarentegen weer wat fotorealistischer. Maar vooral de regenraces in FM 7 zien er waanzinnig strak uit in 4K HDR op m'n OLED! _/-\o_
Ik had je enthousiasme voor GT sport al gelezen ja. Vandaar dat je een mooie vergelijking kon maken.

Bedankt voor je impressie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Ik heb de seeker championship volledig uitgespeeld terwijl ik offline was. Daardoor geen achievement gekregen.

Echter, nadat in weer online ging kreeg ik alsnog niets. Ook nadat ik nog een showcase opnieuw had gedaan en een losse championship. Iemand idee hoe ik dr achievement alsnog binnen krijg?

Daarentegen wel in de single-player de 100 laps multi-player achievement gekregen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:14:
Ik heb de seeker championship volledig uitgespeeld terwijl ik offline was. Daardoor geen achievement gekregen.

Echter, nadat in weer online ging kreeg ik alsnog niets. Ook nadat ik nog een showcase opnieuw had gedaan en een losse championship. Iemand idee hoe ik dr achievement alsnog binnen krijg?
Soms helpt hem om naar de game hub te gaan.. Dan wil hij soms wel unlocken omdat hij wel is unlockt, maar nog niet op de server is unlockt..
Daarentegen wel in de single-player de 100 laps multi-player achievement gekregen lol
Dat is idd een bug dus scheelt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@timmie271 het heeft niet geholpen. Grr. Nja, wellicht als ik de volgende voltooi, pakt die m daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Mu.siQ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 01:57:
@timmie271 het heeft niet geholpen. Grr. Nja, wellicht als ik de volgende voltooi, pakt die m daarna?
Je kunt eventueel een berichtje sturen naar Forza Feedback, eventueel met screenshot dat je de championship behaald hebt. Hun kunnen zien of je dat gedaan hebt en/of je de auto mist in je garage en toevoegen indien het zo is. forzafb@microsoft.com , let wel op....antwoord kan even op zich laten wachten. Je kunt ook op forza forums even berichtje plaatsen maar kans is groot dat je doorgestuurt gaat worden naar dit email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Mu.siQ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 01:57:
Ik had hetzelfde. Had het elite kampioenschap voltooid en de achievement werd niet ontgrendeld. Een paar dagen later was ik weer in Forza aan het racen en van het een op andere moment ontgrendelde de achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Mu.siQ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:14:

Oh dus je moet toch een achievement krijgen als je alles hebt gehaald, dus niet alleen die 2500 punten voor het kampioenschap maar de rest ook? Gisteren tot vervelens toe met die irritante classes zitten rijden zoals die pickup trucks, aargh wat een gedrochten, en ik kreeg er niks voor.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@Phusebox als je alle kampioenschappen hebt voltooid voor het eerst (dus genoeg punten om elke keer nieuwe te unlocken) dan krijg je na de forza cup nog wat nieuwe er bij. Dus het zijn uiteindelijk nog veel meer vervelende auto's waar je mee moet rijden om het compleet te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit iemand te spelen nu? Is Forzathon al live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:04:
@Phusebox als je alle kampioenschappen hebt voltooid voor het eerst (dus genoeg punten om elke keer nieuwe te unlocken) dan krijg je na de forza cup nog wat nieuwe er bij. Dus het zijn uiteindelijk nog veel meer vervelende auto's waar je mee moet rijden om het compleet te halen :p
Huh ik snap je niet. Dus de elite achievement is niet dat je alle races/events in 1 cup hebt gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:45:
[...]

Huh ik snap je niet. Dus de elite achievement is niet dat je alle races/events in 1 cup hebt gewonnen?
Ik generaliseer even: de achievement is dat je van de 6 "grote blokken" in je hoofdmenu gewoon alles completed hebt. En tenminste voldoende punten hebt gehaald gecombineerd in alle races.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Dankje. Het is lastig uitleggen haha. Ik zal even forzathon checken voor je :) (En mezelf hehe)

*Edit Nope, geen Forzathon unlocked hier

[ Voor 25% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:48:
[...]

Ik generaliseer even: de achievement is dat je van de 6 "grote blokken" in je hoofdmenu gewoon alles completed hebt. En tenminste voldoende punten hebt gehaald gecombineerd in alle races.
Maar er is een achievement per blok toch? En daar heb ik alles van completed, alles gewonnen, maar geen achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:02:
[...]

Maar er is een achievement per blok toch? En daar heb ik alles van completed, alles gewonnen, maar geen achievement.
Heb je 1 van de mini-blokjes in het grote blok voltooid op Super Easy Assists en/of Drivatar 0%? Oftewel, een elastiekje om je trigger en de controller neerleggen? Dan telt 'ie niet.

Daar kwam ik achter omdat ik een autocross had gedaan op Drivatar 0% want dan had je 12 of 15 minuten om het parcours te rijden. Hierdoor werd mijn Forza Rewards niet geupdate odanks dat ik wel de achievement voor alle Showcases had.

Heb toen op een avondje even alle Autocross op 20% difficulty gedaan (alsnog 8 minuten de tijd) en toen triggerde dat iets en werd Rewards in ieder geval goed geupdate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Kun je dat ergens zien? Die autocross zijn sowieso onzin dingen, zelfde als dat bowlen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:20:
@MAX3400 Kun je dat ergens zien? Die autocross zijn sowieso onzin dingen, zelfde als dat bowlen -.-
Nee, dat kun je dus nergens zien... Maar ik wist van mezelf dat ik alle races zelf gedaan had. Alleen Autocross wist ik bewust dat ik er eentje of twee niet op enige difficulty had voltooid. Waarschijnlijk de Bronco en de GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:12:
[...]

Heb je 1 van de mini-blokjes in het grote blok voltooid op Super Easy Assists en/of Drivatar 0%? Oftewel, een elastiekje om je trigger en de controller neerleggen? Dan telt 'ie niet.

Daar kwam ik achter omdat ik een autocross had gedaan op Drivatar 0% want dan had je 12 of 15 minuten om het parcours te rijden. Hierdoor werd mijn Forza Rewards niet geupdate odanks dat ik wel de achievement voor alle Showcases had.

Heb toen op een avondje even alle Autocross op 20% difficulty gedaan (alsnog 8 minuten de tijd) en toen triggerde dat iets en werd Rewards in ieder geval goed geupdate.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:20:
Helemaal mee eens. Kwamen ze maar eens met echte autocross, of beter nog: rallycross.
Die autocross en bowlen doe ik echt met tegenzin, en ik heb volgens mij nog nooit iemand gezien die het wel leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:12:
[...]

Ik wist dit dus ook niet,dat verklaard idd waarom bij mij de showcases in de Forza rewards op 29/30 blijft staan. Tnx voor deze tip. _/-\o_

ps: Ik ben dus niet de enige die car bowling en autocross op new racer doe...noodzakelijk kwaad. :+

[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 10-11-2017 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
Forzathon gaat open over 45 minuten.

95 Nissan GT-R LM (die ook in de Specialty Dealer aanwezig was).
Astronaut Driver Gear
69 Ford Mustang Boss FE

Geen idee wat je er voor moet doen, staat nog geen beschrijving bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Xant0r schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:45:
Forzathon gaat open over 45 minuten.

95 Nissan GT-R LM (die ook in de Specialty Dealer aanwezig was).
Astronaut Driver Gear
69 Ford Mustang Boss FE

Geen idee wat je er voor moet doen, staat nog geen beschrijving bij.
Ik ben benieuwd...wel een beetje lame van die Nissan. Ik had wel wat spectaculairders verwacht de eerste forzathon aangezien we al ruim een maand wachten tot het een keer zou starten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:06:
[...]

Ik ben benieuwd...wel een beetje lame van die Nissan. Ik had wel wat spectaculairders verwacht de eerste forzathon aangezien we al ruim een maand wachten tot het een keer zou starten. :)
Nog zuurder dat ik die Nissan al gekocht heb/had, denk ik...

Alles wat bij Specialty elke week te koop was, hebbik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:14:
[...]

Nog zuurder dat ik die Nissan al gekocht heb/had, denk ik...

Alles wat bij Specialty elke week te koop was, hebbik al.
Ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Yup, ondanks dat ik de eerste week SD gemist hebt, heb ik wel alle 3 de autos van de AH afgekocht tegen de hoofdprijs. Beetje jammer is het wel, aan de andere kant je kunt hem natuurlijk ook zelf weer verkopen.

Ziet er ook naar uit dat de Forzathon in elk geval per auto meerdere opdrachten heeft en ipv een weekend is de forzathon gewoon 2 weken beschikbaar. Ook dat vind ik een beetje jammer, maar geeft wel iedereen de tijd om het te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Voorlopig doet de 1e challenge het niet, heb 5 ronden op iedere layout van maple vally gereden (in de juiste car class uiteraard) maar updaten ho maar. :( .
Zo te lezen op t fm forum werkt het bij niemand.

Lekker bezig daar bij T10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Lees ook verscheidene problemen met mapple valey inderdaad op reddit. Meer succes met de andere 2 forzathons
*edit de Nissan unlocked. Nu bezig met de 2e voor de suit. Tot dusver telt die mee. Wel freaking autocross doen maar vooruit
*edit 2 pak ook unlocked. Moest alleen 2x race completen op nurburgring

[ Voor 49% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2017 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:40:
Lees ook verscheidene problemen met mapple valey inderdaad op reddit. Meer succes met de andere 2 forzathons
*edit de Nissan unlocked. Nu bezig met de 2e voor de suit. Tot dusver telt die mee. Wel freaking autocross doen maar vooruit
*edit 2 pak ook unlocked. Moest alleen 2x race completen op nurburgring
De andere 2 challenges unlockte bij mij ook zonder problemen, die autocross events moest ik toch nog overrijden, na de tip van @MAX3400 .
Nu staat er bij de forza rewards wel 30/30 bij de showcases unlocked. 8)

Edit:het schijnt nu wel te werken :)

[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 11-11-2017 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:44
Voor de gein deed ik in de vorige delen Forza verschillende auto's over hetzelfde circuit rijden waarvan ik dan de snelste van 3 rondes noteerde in excel en dit zo een beetje bijhield. Beetje zoals Top gear dat ook doet.
Nu heb ik het idee dat in forza 7 me dit veel meer tijd kost. Wat ik eigenlijk wil is dus dat het circuit en aantal races gelijk bljjven en ik alleen switch van de een naar de andere auto. Is er een snelle manier om dit te doen ?

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Gelukkig, je kunt in de photomode de locatie van het watermerk aanpassen!
Ik had niet gezien dat er een update geweest is waarin ze dit aangepast hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
Mavi86 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:01:
Voor de gein deed ik in de vorige delen Forza verschillende auto's over hetzelfde cirquit rijden waarvan ik dan de snelste van 3 rondes noteerde in excel en dit zo een beetje bijhield. Beetje zoals Top gear dat ook doet.
Nu heb ik het idee dat in forza 7 me dit veel meer tijd kost. Wat ik eigenlijk wil is dus dat het cirquit en aantal races gelijk bljjven en ik alleen switch van de een naar de andere auto. Is er een snelle manier om dit te doen ?
Als je op een circuit geladen bent kun je op Test Drive drukken, volgens mij kan je dan vrij je auto wisselen en tunen zonder opnieuw alles te laden. Circuit wisselen moet je natuurlijk altijd laden.

[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 11-11-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Even twee kleine vraagjes:

1. Hebben mensen nog last van een onstabiele game op de PC, of hebben ze dat al geupdate ?
2. In de winkels zie je alleen de XBOX ONE versie liggen voor 55 euro. Via digital kost de game 69 euro.
Kan ik de Xbox One versie kopen en gelijk installeren op de PC (code inbox ?) of moet ik de game eerst starten op de Xbox One en daarna is deze toegevoegd aan de microsoft store ?
(heb momenteel mijn xbox one niet aangesloten staan)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Pykow schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:23:

1. Hebben mensen nog last van een onstabiele game op de PC, of hebben ze dat al geupdate ?
2. In de winkels zie je alleen de XBOX ONE versie liggen voor 55 euro. Via digital kost de game 69 euro.
Kan ik de Xbox One versie kopen en gelijk installeren op de PC (code inbox ?) of moet ik de game eerst starten op de Xbox One en daarna is deze toegevoegd aan de microsoft store ?
Als ik mij niet vergis kun je alleen met de digitale versie op de PC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Fysieke versies van Xbox One games zijn niet Play Anywhere! Je moet de digitale versie hebben om op zowel PC als console te kunnen spelen.

Als je een digitale code koopt, kun je die via je Microsoft-account op de PC toevoegen. Dit moet natuurlijk hetzelfde account zijn als je Xbox Live-account waarmee je op de console wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Richard117 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:33:
[...]

Als ik mij niet vergis kun je alleen met de digitale versie op de PC spelen.
MartijnS72 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:36:
[...]

Fysieke versies van Xbox One games zijn niet Play Anywhere! Je moet de digitale versie hebben om op zowel PC als console te kunnen spelen.

Als je een digitale code koopt, kun je die via je Microsoft-account op de PC toevoegen. Dit moet natuurlijk hetzelfde account zijn als je Xbox Live-account waarmee je op de console wil spelen.
Bedankt voor het antwoord op mijn 2e vraag.
Dat verklaard misschien wel het 10 á 15 euro extra dat je digitaal moet neerleggen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe

Sinds de laatste update heb ik geen crashes meer gehad, ook online draait het bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

skreppiedoe schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:55:
[...]

Sinds de laatste update heb ik geen crashes meer gehad, ook online draait het bij mij prima.
Dit kan ik beamen, speel niet veel maar voor de patch was het binnen 5 min raak(pc) en nu heb ik nog geen crash gezien.
En er is ook een soort van Hittewaas toegevoegd, athans zag dit pas toen ik effe snel een drag race deed op dat vliegveld. Zag er wel nice uit. d:)b

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff ik krijg die elite championship achievements maar niet. Alle races uit seeker opnieuw gedaan en krijg hem nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r

Vergeleken met voor de patch loopt het echt een heel stuk beter. Meestal gewoon 144fps strak tijdens rijden. (6600k/1070/8GB)

Wel heb ik nog steeds af en toe een crash, voornamelijk als ik met een paar andere in een private lobby zit. Gisteren dachten we samen even de Forzathons af te werken, ging allemaal prima alleen na een aantal keer een nieuwe circuit laden kregen we toch een CTD. Dacht dat het misschien zou komen omdat de lobby leader vaak door menus heen moet scrollen, maar dit was niet het geval. Een van de weinige onder ons met een xbox had namelijk hetzelfde probleem.

Al met al in vergelijking met pre-patch loopt het echt een heel stuk stabieler, maar er kan nog steeds een hoop gefixet worden. Is het waard om nu in te stappen? Ik vind persoonlijk van wel, maar nogmaals er zijn features in FM7 die ontbreken die het spel nog beter zou maken, voor mij persoonlijk:

- Geen AI in private lobbies
- Geen vrije/open lobbies in multiplayer (er zijn premade "hoppers" waar je dus aan bepaalde restricties vast zit of een bepaalde division). Zo was bijvoorbeeld A class hopper de eerste echte hopper waarin je volledig eigen keuze had zolang je binnen A class bleef. Vervelende is, die class is nu dus weer weggehaald en is S class in de plek voor gekomen. Voor velen is dit de meest gespeelde class, maar waarom zou je de A class weg halen en ons niet de keuze geven om te kiezen tussen A en S, en tevens ook gewoon de andere classes........
- Het verdienen van geld in online mag wat mij betreft ook echt wel wat gebuffed worden, zeker voor de mensen die de campaign al uit hebben gespeeld.

Zo kan ik nog wel even door gaan, maar last but not least...QUALITY ASSURANCE/QUALITY CONTROL. |:(

Elke toevoeging is gewoon stuk of buggy........elke week in de specialty dealer is er wel een auto die een bug heeft, of gewoon helemaal niet in de SD komt en dan maar vervangen is (VW Bus bijv).
Forzathon eindelijk na een maand toegevoegd, veel problemen en de eerste dag kon de grootste gedeelte van de spelers 1 forzathon gewoon helemaal niet doen. Verder ben je bijna verplicht om je game/xbox te restarten eer Forzathon challenge geregistreerd word.

Alle opstapelingen van dit soort foutjes beginnen langzamerhand gewoon echt frustrerend te worden. Zeker gezien het feit dat bij mij FH3 uiteindelijk gewoon nooit gefixed is en tot op de dag van vandaag nog steeds crashed. Had dan ook weinig hoop had dat FM7 wat ging worden. Des te zuurder was die memory leak waar we mee zaten voor een week of 2-3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Xant0r mooi verhaal, vervelend om te lezen maar bijna iedereeeen met 8GB RAM heeft dezelfde issues. Trap er 16GB in (al dan niet geleend) en je issues zijn vrij rap verdwenen.

Zelfs @timmie271 is gestopt met gamen op de PC en speelt nu op de Xbox vanwege 8GB in de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
MAX3400 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:25:
@Xant0r mooi verhaal, vervelend om te lezen maar bijna iedereeeen met 8GB RAM heeft dezelfde issues. Trap er 16GB in (al dan niet geleend) en je issues zijn vrij rap verdwenen.

Zelfs @timmie271 is gestopt met gamen op de PC en speelt nu op de Xbox vanwege 8GB in de PC.
Heb er wel aan zitten denken, maar de xbox heeft zelf ook maar 8GB ram. Daarnaast ervaart mijn maat die wel op de xbox speelt exact dezelfde problemen. Tevens staat bij de recommended specs ook gewoon 8GB. Overigens zie ik het Forza forum ook gewoon mensen die met 16 en zelfs 32GB nog steeds crashes hebben tijdens het select car screen en/of gewoon hard lock krijgen op het rewards screen.

Game is gewoon nog steeds niet helemaal 100% gezond, maar niet dusdanig frustrerend genoeg om te laten liggen. Iets wat het zeker wel was voor de patch, was ik al blij als ik een 2 circuits met 3 laps uit kon rijden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:01
Ik werd net tweede in een race in een kampioenschap, drukte op 'Opnieuw' en kreeg toen de bug met dat credits maar blijven doorratelen. Dat is voor mij direct Alt+F4, anders gaan er dingen stuk :+ Maar als ik nu Forza start, moet ik direct door met een volgende race en dat betekend dat het kampioenschap opnieuw moet en aangezien het geen leuke is ga ik dat niet doen. Is er nog een mogelijkheid om een race terug te gaan of moet ik het kampioenschap laten zitten?

Trouwens geen problemen gehad met Forzathon. Was wel even teleurstellend om te zien dat autocross die poortjes betekend, maar ik rij verder vrolijk rond in m'n astronautenpak :P Je kunt de autocross ook via Rivals doen en dan staan er genoeg die je een half uur de tijd geven. Dan kan je lekker met Blocks Fiesta zo veel mogelijk poortjes proberen te slopen >:)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Nou bij mij is het sinds de laatste patch echt volledig waardeloos. Gemiddeld moet ik een race 4 of 5 keer starten voordat ie het doet, meestal crash to desktop of gewoon screenfreeze op een zwart scherm. Als ie dan laad, dan zit ik zo 5 minuten of langer te wachten. Terwijl de game op m'n SSD staat geïnstalleerd...

Tijdens races zelf crashed ie overigens niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Xant0r schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:20:
[...]

Als je op een circuit geladen bent kun je op Test Drive drukken, volgens mij kan je dan vrij je auto wisselen en tunen zonder opnieuw alles te laden. Circuit wisselen moet je natuurlijk altijd laden.
Hmm ik wil het gaan testen maar de optie is bij mij niet selecteerbaar. Hij is donkergrijs zeg maar. Zie ik iets over het hoofd?

Edit: zie het al. Had het circuit nog niet geladen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mavi86 op 13-11-2017 20:53 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Net op Xbox One X ook bug gehad dat geluidseffect van tellende credits blijft doorgaan. Gekend? Tijd niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ik heb dit op de one s ook eens gehad. Ging pas weg na afsluiten van xbox

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@lapino @Mavi86 dat is een bekende bug. Wisselend last van. Tijdelijk even je ui geluid uitzetten helpt wel als je geen zin hebt in een reboot.

Verder al mensen bezig geweest met de nieuwe bounty hunter challenge? Gelukkig een ander die geen debiel snelle tijden neerzet (hopelijk). 1:36:8xx neergezet nu, wel tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ik zit op 1:39:xxx en daar heb ik al behoorlijk mijn best voor moeten doen haha. Wat is de target?

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Wacht, er is een nieuwe bounty hunter? Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Zie https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/wir_11_10_17

1:42:xxx was het begin. Zal wel richting 1:38 nog wat gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Staat nu nog steeds op 42.0, ik heb zelf een 38.9 staan. Hopelijk is dat genoeg, anders moet ik er nog een keer voor gaan zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Ik betwijfel dat Dan Greenawalt onder de 1.40 gaat. Ik zal vanavond maar is een rondje rijden

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat gister op je bumper maar verloor de achterkant bij uitkomen corkscrew.

Die 38 kan ik nog wel hebben; zit op 37-laag op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:07:
[...]

Zat gister op je bumper maar verloor de achterkant bij uitkomen corkscrew.

Die 38 kan ik nog wel hebben; zit op 37-laag op dit moment.
Nu je het zegt, mijn tijd gisteren verbeterd van 1:37:07 naar 1:36:8xx :) de 8 maakte me in de war. Er zit bij mij ook nog wel verbetering in maar twijfel of het nodig is. Met name bocht 3 naar rechts spin in wat vaker met manual with clutch. Dot gas voordat je instuurt lijkt wat te helpen.

Die top met 1:33 nog wat snap ik niet. Replays gekeken, debiel hoe soepel het lijkt. En qua track limits echt maximaal gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik ga es kijken of het mij ook lukt van die debiele tijden neer te zetten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@timmie271 laat maar weten. Een rival ghost vangen is toch makkelijker dan blind rijden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:15:
@timmie271 laat maar weten. Een rival ghost vangen is toch makkelijker dan blind rijden :D
Heb je 'm wel eens zien rijden; Seca was al zo'n favoriete track maar met die 350R zal het helemaal feest worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:18:
[...]

Heb je 'm wel eens zien rijden; Seca was al zo'n favoriete track maar met die 350R zal het helemaal feest worden ;)
Owh shit.. dat belooft al veel goeds:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Hoe kan je eigenlijk een ghost laden?

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Wat voor tijden verwacht je uiteindelijk dan? Ik denk dat we met 1:37 laag en 1:36 hoog nog wel aardig zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:44:
@MAX3400 Wat voor tijden verwacht je uiteindelijk dan? Ik denk dat we met 1:37 laag en 1:36 hoog nog wel aardig zit?
Euhm... 1.38/1.39 :+ heb je wel gezien hoe goed ik vooraan reed :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@timmie271 Ik zag wat verdwijnen in de spiegel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:04:
@timmie271 Ik zag wat verdwijnen in de spiegel :+
Dat was @MAX3400 O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Wat gamen jullie meestal onder elkaar? Gewoon een party maken, willekeurig circuit en gassen maar? Of anders? Kan je in multiplayer eigenlijk ook zorgen dat je met alleen de mensen uit je party kan rijden, of komt er altijd ander volk bij?

Als ik vanavond dispensatie kan krijgen van vrouwlief t.a.v. het geplande zal ik eens wat mensen toevoegen, @MAX3400 @timmie271, als jullie ok zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Spacecowboy op 14-11-2017 16:21 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Spacecowboy je voegt maar een end toe, hahaha... Er is ook een FM7 racetopic, mocht je je skills met anderen willen meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Spacecowboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:19:
Wat gamen jullie meestal onder elkaar? Gewoon een party maken, willekeurig circuit en gassen maar? Of anders? Kan je in multiplayer eigenlijk ook zorgen dat je met alleen de mensen uit je party kan rijden, of komt er altijd ander volk bij?

Als ik vanavond dispensatie kan krijgen van vrouwlief t.a.v. het geplande zal ik eens wat mensen toevoegen, @MAX3400 @timmie271, als jullie ok zijn.
@MAX3400 En ik spelen meestal forza's samen sinds FH3 en af en toe wel eens wat anders zoals van helsing death trap wat erg leuk was :)

En toevoegen mag altijd :9 zal ik je ook weer terug toevoegen

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 14-11-2017 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
Spacecowboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:19:

Als antwoord op je vraag; ja je kunt met een private party rijden, en dan niet met andere mensen. Ook kun je met je party wel bij een willekeurige andere lobby. Je mag mij ook wel adden voor een keertje racen. MusiQ2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:44:
[...]

Als antwoord op je vraag; ja je kunt met een private party rijden, en dan niet met andere mensen. Ook kun je met je party wel bij een willekeurige andere lobby. Je mag mij ook wel adden voor een keertje racen. MusiQ2
Oeps.. helemaal vergeten dit ook nog toe te voegen :) was wel de bedoeling bedankt voor de aanvulling :9

is het al weekend??...

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 14-11-2017 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
1.36.9 in eerste vliegende ronde, daarna begon controller raar te doen, hopelijk is dat weg als ik kabel aansluit. Had echter geen zin om die op dat moment te zoeken. Ik zie een 34er er wel inzitten, dus die 33s-hoog vind ik niet heel apart

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@job115 Jij bent voor ons dan ook nog een klasse apart. Inmiddels ben ik ook begonnen met manual met clutch, maar met (naar mijn idee) redelijk dezelfde lijnen als de 1:33-gers kom ik niet lager voor nu dan een 1:36:8xx. En jij doet het in je eerste vliegende ronde haha. Nou ja, meer oefenen dan maar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik moest iets van 15 rondjes doen om 1:39 te halen, en dan zit ik nog moeilijk te doen met sturen op simulatie, tc off en zelf schakelen zonder clutch. Of doet iedereen tc off?

Niet echt mijn favoriete auto...

[ Voor 9% gewijzigd door Rub3s op 15-11-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Rub3s schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:39:
Ik moest iets van 15 rondjes doen om 1:39 te halen, en dan zit ik nog moeilijk te doen met sturen op simulatie, tc off en zelf schakelen zonder clutch. Of doet iedereen tc off?

Niet echt mijn favoriete auto...
Sturen op normal. TC off laten, met wat souplesse prima onder controle te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Op de één of andere manier vind ik de auto minder onderstuur hebben wanneer ik sturen op simulatie zet. Zelfde had ik met de indycar. Met normaal sturen vond ik die erg moeilijk insturen, terwijl met sturen op simulatie het veel makkelijker leek.

Je moet wel goed opletten dan dat je de controle over de auto niet verliest, bijvoorbeeld in de corkscrew. Dat kan vrij snel gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Rub3s op 15-11-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@Rub3s Daar heb je gelijk in, maar overstuur is daarmee ook veel moeilijker te corrigeren. Hetzelfde geld voor overstuur veroorzaken bij insturen met hogere snelheden. Mijn 1:36:8xx is in ieder geval met normal steering, manual with clutch en alles uit (ABS, TCS ed). Je kunt me toevoegen (MusiQ2) en kijken of je mijn rival kunt vinden

[ Voor 11% gewijzigd door Mu.siQ op 15-11-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 17:50
Iemand hier die FM7 op windows offline kan spelen?
Zowel FH3 als FM7 werken bij mij niet offline :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
damitch300 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:34:
Iemand hier die FM7 op windows offline kan spelen?
Zowel FH3 als FM7 werken bij mij niet offline :(
Dat kan wel kloppen.

Doen jullie trouwens ook de challenges die wel eens voorbij komen?

Zijn er nu twee aan de gang, een voor drivergear en een andere voor 2 gratis autos en 1tje extra als je de tijd beat van Dan voor de 26e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
Xant0r schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:52:
[...]

Dat kan wel kloppen.

Doen jullie trouwens ook de challenges die wel eens voorbij komen?

Zijn er nu twee aan de gang, een voor drivergear en een andere voor 2 gratis autos en 1tje extra als je de tijd beat van Dan voor de 26e.
Ms zegt zelf dat de games ook offline horen te werken op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
damitch300 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:50:
[...]

Ms zegt zelf dat de games ook offline horen te werken op de pc.
Wat gebeurd er als je de game offline opstart dan?

https://support.xbox.com/...-games-offline-windows-10
https://support.xbox.com/...758c547aab96e3cdc0fcc856e

Misschien dat dit nog werkt, maar meen dat je een internet verbinding nodig hebt (in elk geval 100% voor DLC)

[ Voor 13% gewijzigd door Xant0r op 18-11-2017 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
Geeft aan dat ik een internet connectie nodig hebt.
Of hij lanceert en verdwijnt meteen weer.
De forums van forza staat helemaal vol maar ze helpen niemand ermee.
Lijkt een fout van MS store te zijn met de "offline modus" die niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
damitch300 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:56:
Geeft aan dat ik een internet connectie nodig hebt.
Of hij lanceert en verdwijnt meteen weer.
De forums van forza staat helemaal vol maar ze helpen niemand ermee.
Lijkt een fout van MS store te zijn met de "offline modus" die niet werkt.
Als de game soms niet doorstart bij het het zwarte scherm/logo, probeer eens een gratis app te downloaden in de windows store (je kunt deze gelijk annuleren als de download gestart is). Als goed is start het spel dan wel gewoon door, maar dan zit je waarschijnlijk weer met het probleem dat ie aangeeft dat je een verbinding nodig hebt.

Het gebeurt hier ook wel eens dat ie niet doorstart, met bovenstaande krijg ik het wel altijd gefixed.

[ Voor 31% gewijzigd door Xant0r op 19-11-2017 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Mijn bounty hunter tijd verscherpt naar 1:36:667. Hoe staat het met jouw tijd? ;)

Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste