Ik probeer een beetje clean te racen in multiplayer, maar er is volk wat alleen maar vol loopt te beuken. Zo is er imho geen klap aan...
HENG HENG
HENG HENG
[ Voor 31% gewijzigd door DutchOwnage op 01-11-2017 10:49 ]
[ Voor 43% gewijzigd door mr.DJ95 op 03-11-2017 17:13 ]
[ Voor 18% gewijzigd door skreppiedoe op 03-11-2017 18:00 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Call me a noob, maar wat zijn cheevos?MAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:05:
@skreppiedoe En Auction House is live; heb de cheevos bij toeval net na 18:00 gehaald omdat ik mijn Rewards wilde binnenhalen.
[ Voor 28% gewijzigd door Mu.siQ op 03-11-2017 19:48 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik heb de DLC ook binnen, had nog niks vernomen van een DLC had verwacht dat deze dinsdag pas zou komen.mr.DJ95 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:06:
Gevonden!; DLC TIJD!
Alfa Guilia QV
Abarth 124
Honda Ridgeline BAJA truck
Masarati 250F
Nissan Bluebird GT
Porsche 935 GT Flatnose
Artic trucks Land Cruiser
FIjn weekend!
Kon ze helaas pas 1 uur 's nachts binnenhalenMAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:02:
@Mu.siQ achievements / cheevos 😁
Ach, een van de redenen dat ik voor sommige games weken vrij neem; speel ze graag altijd ver uit.
Gamertag: timmie271
Jammer alleen dat "ze" als een natte krant rijdtRichard117 schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:49:
Ik ben verliefd, en ze heet Giulia![]()
Over de hele carpack ben ik wel tevreden, maar de Alfa is toch wel mijn favoriet. Ziet er goed uit (net als in het echt) en klinkt ook lekker.
Daar kan met wat sleutelwerk wel iets aan gedaan wordenPoulusma schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:40:
[...]
Jammer alleen dat "ze" als een natte krant rijdt![]()
Maar klinkt idd lekker...
Klopt, maar pak eens een M4 (jammer dat de huidige M3 er niet in zit) die stuurt standaard al een stuk beter.Richard117 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:49:
[...]
Daar kan met wat sleutelwerk wel iets aan gedaan worden
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MAX3400 in "[Multi] Forza Motorsport 7"Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:41:
Oke speel nu voor het eerst FM 7 (op Xbox One X). Wat is er aan de hand met die besturing met de controller? Ik gooi m'n stick helemaal naar rechts of links en die auto's sturen maar amper in??
Hoe is Fm7 grafisch op de X1x?Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:41:
Oke speel nu voor het eerst FM 7 (op Xbox One X). Wat is er aan de hand met die besturing met de controller? Ik gooi m'n stick helemaal naar rechts of links en die auto's sturen maar amper in??
Superstrak! Nu speel ik al twee weken GT Sport op de PS4 Pro en dat is natuurlijk grafisch ook een pareltje. Maar dat is 1800p en FM 7 is native 4K dus ziet er iets strakker uit. GT Sport is daarentegen weer wat fotorealistischer. Maar vooral de regenraces in FM 7 zien er waanzinnig strak uit in 4K HDR op m'n OLED!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had je enthousiasme voor GT sport al gelezen ja. Vandaar dat je een mooie vergelijking kon maken.Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:41:
[...]
Superstrak! Nu speel ik al twee weken GT Sport op de PS4 Pro en dat is natuurlijk grafisch ook een pareltje. Maar dat is 1800p en FM 7 is native 4K dus ziet er iets strakker uit. GT Sport is daarentegen weer wat fotorealistischer. Maar vooral de regenraces in FM 7 zien er waanzinnig strak uit in 4K HDR op m'n OLED!
Soms helpt hem om naar de game hub te gaan.. Dan wil hij soms wel unlocken omdat hij wel is unlockt, maar nog niet op de server is unlockt..Mu.siQ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:14:
Ik heb de seeker championship volledig uitgespeeld terwijl ik offline was. Daardoor geen achievement gekregen.
Echter, nadat in weer online ging kreeg ik alsnog niets. Ook nadat ik nog een showcase opnieuw had gedaan en een losse championship. Iemand idee hoe ik dr achievement alsnog binnen krijg?
Dat is idd een bug dus scheelt weerDaarentegen wel in de single-player de 100 laps multi-player achievement gekregen lol
Je kunt eventueel een berichtje sturen naar Forza Feedback, eventueel met screenshot dat je de championship behaald hebt. Hun kunnen zien of je dat gedaan hebt en/of je de auto mist in je garage en toevoegen indien het zo is. forzafb@microsoft.com , let wel op....antwoord kan even op zich laten wachten. Je kunt ook op forza forums even berichtje plaatsen maar kans is groot dat je doorgestuurt gaat worden naar dit email adres.Mu.siQ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 01:57:
@timmie271 het heeft niet geholpen. Grr. Nja, wellicht als ik de volgende voltooi, pakt die m daarna?
Ik had hetzelfde. Had het elite kampioenschap voltooid en de achievement werd niet ontgrendeld. Een paar dagen later was ik weer in Forza aan het racen en van het een op andere moment ontgrendelde de achievement.Mu.siQ schreef op donderdag 9 november 2017 @ 01:57:
@timmie271 het heeft niet geholpen. Grr. Nja, wellicht als ik de volgende voltooi, pakt die m daarna?
Oh dus je moet toch een achievement krijgen als je alles hebt gehaald, dus niet alleen die 2500 punten voor het kampioenschap maar de rest ook? Gisteren tot vervelens toe met die irritante classes zitten rijden zoals die pickup trucks, aargh wat een gedrochten, en ik kreeg er niks voor.Mu.siQ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:14:
Ik heb de seeker championship volledig uitgespeeld terwijl ik offline was. Daardoor geen achievement gekregen.
Echter, nadat in weer online ging kreeg ik alsnog niets. Ook nadat ik nog een showcase opnieuw had gedaan en een losse championship. Iemand idee hoe ik dr achievement alsnog binnen krijg?
Daarentegen wel in de single-player de 100 laps multi-player achievement gekregen lol
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Huh ik snap je niet. Dus de elite achievement is niet dat je alle races/events in 1 cup hebt gewonnen?Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:04:
@Phusebox als je alle kampioenschappen hebt voltooid voor het eerst (dus genoeg punten om elke keer nieuwe te unlocken) dan krijg je na de forza cup nog wat nieuwe er bij. Dus het zijn uiteindelijk nog veel meer vervelende auto's waar je mee moet rijden om het compleet te halen
Ik generaliseer even: de achievement is dat je van de 6 "grote blokken" in je hoofdmenu gewoon alles completed hebt. En tenminste voldoende punten hebt gehaald gecombineerd in alle races.Phusebox schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:45:
[...]
Huh ik snap je niet. Dus de elite achievement is niet dat je alle races/events in 1 cup hebt gewonnen?
Maar er is een achievement per blok toch? En daar heb ik alles van completed, alles gewonnen, maar geen achievement.MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:48:
[...]
Ik generaliseer even: de achievement is dat je van de 6 "grote blokken" in je hoofdmenu gewoon alles completed hebt. En tenminste voldoende punten hebt gehaald gecombineerd in alle races.
Heb je 1 van de mini-blokjes in het grote blok voltooid op Super Easy Assists en/of Drivatar 0%? Oftewel, een elastiekje om je trigger en de controller neerleggen? Dan telt 'ie niet.Phusebox schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:02:
[...]
Maar er is een achievement per blok toch? En daar heb ik alles van completed, alles gewonnen, maar geen achievement.
Nee, dat kun je dus nergens zien... Maar ik wist van mezelf dat ik alle races zelf gedaan had. Alleen Autocross wist ik bewust dat ik er eentje of twee niet op enige difficulty had voltooid. Waarschijnlijk de Bronco en de GT.Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:20:
@MAX3400 Kun je dat ergens zien? Die autocross zijn sowieso onzin dingen, zelfde als dat bowlen -.-
Nope.MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:12:
[...]
Heb je 1 van de mini-blokjes in het grote blok voltooid op Super Easy Assists en/of Drivatar 0%? Oftewel, een elastiekje om je trigger en de controller neerleggen? Dan telt 'ie niet.
Daar kwam ik achter omdat ik een autocross had gedaan op Drivatar 0% want dan had je 12 of 15 minuten om het parcours te rijden. Hierdoor werd mijn Forza Rewards niet geupdate odanks dat ik wel de achievement voor alle Showcases had.
Heb toen op een avondje even alle Autocross op 20% difficulty gedaan (alsnog 8 minuten de tijd) en toen triggerde dat iets en werd Rewards in ieder geval goed geupdate.
Helemaal mee eens. Kwamen ze maar eens met echte autocross, of beter nog: rallycross.Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:20:
@MAX3400 Kun je dat ergens zien? Die autocross zijn sowieso onzin dingen, zelfde als dat bowlen -.-
Ik wist dit dus ook niet,dat verklaard idd waarom bij mij de showcases in de Forza rewards op 29/30 blijft staan. Tnx voor deze tip.MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:12:
[...]
Daar kwam ik achter omdat ik een autocross had gedaan op Drivatar 0% want dan had je 12 of 15 minuten om het parcours te rijden. Hierdoor werd mijn Forza Rewards niet geupdate odanks dat ik wel de achievement voor alle Showcases had.
Heb toen op een avondje even alle Autocross op 20% difficulty gedaan (alsnog 8 minuten de tijd) en toen triggerde dat iets en werd Rewards in ieder geval goed geupdate.
[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 10-11-2017 17:20 ]
Ik ben benieuwd...wel een beetje lame van die Nissan. Ik had wel wat spectaculairders verwacht de eerste forzathon aangezien we al ruim een maand wachten tot het een keer zou starten.Xant0r schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:45:
Forzathon gaat open over 45 minuten.
95 Nissan GT-R LM (die ook in de Specialty Dealer aanwezig was).
Astronaut Driver Gear
69 Ford Mustang Boss FE
Geen idee wat je er voor moet doen, staat nog geen beschrijving bij.
Nog zuurder dat ik die Nissan al gekocht heb/had, denk ik...skreppiedoe schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:06:
[...]
Ik ben benieuwd...wel een beetje lame van die Nissan. Ik had wel wat spectaculairders verwacht de eerste forzathon aangezien we al ruim een maand wachten tot het een keer zou starten.
Ik dus ook.MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:14:
[...]
Nog zuurder dat ik die Nissan al gekocht heb/had, denk ik...
Alles wat bij Specialty elke week te koop was, hebbik al.
[ Voor 49% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2017 23:57 ]
De andere 2 challenges unlockte bij mij ook zonder problemen, die autocross events moest ik toch nog overrijden, na de tip van @MAX3400 .Mu.siQ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:40:
Lees ook verscheidene problemen met mapple valey inderdaad op reddit. Meer succes met de andere 2 forzathons
*edit de Nissan unlocked. Nu bezig met de 2e voor de suit. Tot dusver telt die mee. Wel freaking autocross doen maar vooruit
*edit 2 pak ook unlocked. Moest alleen 2x race completen op nurburgring
[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 11-11-2017 06:59 ]
www.mariovisser.com
Als je op een circuit geladen bent kun je op Test Drive drukken, volgens mij kan je dan vrij je auto wisselen en tunen zonder opnieuw alles te laden. Circuit wisselen moet je natuurlijk altijd laden.Mavi86 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:01:
Voor de gein deed ik in de vorige delen Forza verschillende auto's over hetzelfde cirquit rijden waarvan ik dan de snelste van 3 rondes noteerde in excel en dit zo een beetje bijhield. Beetje zoals Top gear dat ook doet.
Nu heb ik het idee dat in forza 7 me dit veel meer tijd kost. Wat ik eigenlijk wil is dus dat het cirquit en aantal races gelijk bljjven en ik alleen switch van de een naar de andere auto. Is er een snelle manier om dit te doen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 11-11-2017 18:21 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als ik mij niet vergis kun je alleen met de digitale versie op de PC spelen.Pykow schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:23:
Even twee kleine vraagjes:
1. Hebben mensen nog last van een onstabiele game op de PC, of hebben ze dat al geupdate ?
2. In de winkels zie je alleen de XBOX ONE versie liggen voor 55 euro. Via digital kost de game 69 euro.
Kan ik de Xbox One versie kopen en gelijk installeren op de PC (code inbox ?) of moet ik de game eerst starten op de Xbox One en daarna is deze toegevoegd aan de microsoft store ?
(heb momenteel mijn xbox one niet aangesloten staan)
Fysieke versies van Xbox One games zijn niet Play Anywhere! Je moet de digitale versie hebben om op zowel PC als console te kunnen spelen.Pykow schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:23:
1. Hebben mensen nog last van een onstabiele game op de PC, of hebben ze dat al geupdate ?
2. In de winkels zie je alleen de XBOX ONE versie liggen voor 55 euro. Via digital kost de game 69 euro.
Kan ik de Xbox One versie kopen en gelijk installeren op de PC (code inbox ?) of moet ik de game eerst starten op de Xbox One en daarna is deze toegevoegd aan de microsoft store ?
Richard117 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:33:
[...]
Als ik mij niet vergis kun je alleen met de digitale versie op de PC spelen.
Bedankt voor het antwoord op mijn 2e vraag.MartijnS72 schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:36:
[...]
Fysieke versies van Xbox One games zijn niet Play Anywhere! Je moet de digitale versie hebben om op zowel PC als console te kunnen spelen.
Als je een digitale code koopt, kun je die via je Microsoft-account op de PC toevoegen. Dit moet natuurlijk hetzelfde account zijn als je Xbox Live-account waarmee je op de console wil spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Sinds de laatste update heb ik geen crashes meer gehad, ook online draait het bij mij prima.Pykow schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:23:
Dit kan ik beamen, speel niet veel maar voor de patch was het binnen 5 min raak(pc) en nu heb ik nog geen crash gezien.skreppiedoe schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:55:
[...]
Sinds de laatste update heb ik geen crashes meer gehad, ook online draait het bij mij prima.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vergeleken met voor de patch loopt het echt een heel stuk beter. Meestal gewoon 144fps strak tijdens rijden. (6600k/1070/8GB)Pykow schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:23:
Heb er wel aan zitten denken, maar de xbox heeft zelf ook maar 8GB ram. Daarnaast ervaart mijn maat die wel op de xbox speelt exact dezelfde problemen. Tevens staat bij de recommended specs ook gewoon 8GB. Overigens zie ik het Forza forum ook gewoon mensen die met 16 en zelfs 32GB nog steeds crashes hebben tijdens het select car screen en/of gewoon hard lock krijgen op het rewards screen.MAX3400 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:25:
@Xant0r mooi verhaal, vervelend om te lezen maar bijna iedereeeen met 8GB RAM heeft dezelfde issues. Trap er 16GB in (al dan niet geleend) en je issues zijn vrij rap verdwenen.
Zelfs @timmie271 is gestopt met gamen op de PC en speelt nu op de Xbox vanwege 8GB in de PC.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Hmm ik wil het gaan testen maar de optie is bij mij niet selecteerbaar. Hij is donkergrijs zeg maar. Zie ik iets over het hoofd?Xant0r schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:20:
[...]
Als je op een circuit geladen bent kun je op Test Drive drukken, volgens mij kan je dan vrij je auto wisselen en tunen zonder opnieuw alles te laden. Circuit wisselen moet je natuurlijk altijd laden.
[ Voor 5% gewijzigd door Mavi86 op 13-11-2017 20:53 ]
www.mariovisser.com
www.mariovisser.com
Staat nu nog steeds op 42.0, ik heb zelf een 38.9 staan. Hopelijk is dat genoeg, anders moet ik er nog een keer voor gaan zitten.Mu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:43:
Zie https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/wir_11_10_17
1:42:xxx was het begin. Zal wel richting 1:38 nog wat gaan?
Ik betwijfel dat Dan Greenawalt onder de 1.40 gaat. Ik zal vanavond maar is een rondje rijdenMu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:43:
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Zat gister op je bumper maar verloor de achterkant bij uitkomen corkscrew.Mu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:43:
Nu je het zegt, mijn tijd gisteren verbeterd van 1:37:07 naar 1:36:8xxMAX3400 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:07:
[...]
Zat gister op je bumper maar verloor de achterkant bij uitkomen corkscrew.
Die 38 kan ik nog wel hebben; zit op 37-laag op dit moment.
Heb je 'm wel eens zien rijden; Seca was al zo'n favoriete track maar met die 350R zal het helemaal feest wordenMu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:15:
@timmie271 laat maar weten. Een rival ghost vangen is toch makkelijker dan blind rijden
Owh shit.. dat belooft al veel goeds:+MAX3400 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:18:
[...]
Heb je 'm wel eens zien rijden; Seca was al zo'n favoriete track maar met die 350R zal het helemaal feest worden
Euhm... 1.38/1.39Mu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:44:
@MAX3400 Wat voor tijden verwacht je uiteindelijk dan? Ik denk dat we met 1:37 laag en 1:36 hoog nog wel aardig zit?
[ Voor 24% gewijzigd door Spacecowboy op 14-11-2017 16:21 ]
HENG HENG
@MAX3400 En ik spelen meestal forza's samen sinds FH3 en af en toe wel eens wat anders zoals van helsing death trap wat erg leuk wasSpacecowboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:19:
Wat gamen jullie meestal onder elkaar? Gewoon een party maken, willekeurig circuit en gassen maar? Of anders? Kan je in multiplayer eigenlijk ook zorgen dat je met alleen de mensen uit je party kan rijden, of komt er altijd ander volk bij?
Als ik vanavond dispensatie kan krijgen van vrouwlief t.a.v. het geplande zal ik eens wat mensen toevoegen, @MAX3400 @timmie271, als jullie ok zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 14-11-2017 16:55 ]
Als antwoord op je vraag; ja je kunt met een private party rijden, en dan niet met andere mensen. Ook kun je met je party wel bij een willekeurige andere lobby. Je mag mij ook wel adden voor een keertje racen. MusiQ2Spacecowboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:19:
Wat gamen jullie meestal onder elkaar? Gewoon een party maken, willekeurig circuit en gassen maar? Of anders? Kan je in multiplayer eigenlijk ook zorgen dat je met alleen de mensen uit je party kan rijden, of komt er altijd ander volk bij?
Als ik vanavond dispensatie kan krijgen van vrouwlief t.a.v. het geplande zal ik eens wat mensen toevoegen, @MAX3400 @timmie271, als jullie ok zijn.
Oeps.. helemaal vergeten dit ook nog toe te voegenMu.siQ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:44:
[...]
Als antwoord op je vraag; ja je kunt met een private party rijden, en dan niet met andere mensen. Ook kun je met je party wel bij een willekeurige andere lobby. Je mag mij ook wel adden voor een keertje racen. MusiQ2
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 14-11-2017 22:13 ]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
[ Voor 9% gewijzigd door Rub3s op 15-11-2017 15:39 ]
Sturen op normal. TC off laten, met wat souplesse prima onder controle te houdenRub3s schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:39:
Ik moest iets van 15 rondjes doen om 1:39 te halen, en dan zit ik nog moeilijk te doen met sturen op simulatie, tc off en zelf schakelen zonder clutch. Of doet iedereen tc off?
Niet echt mijn favoriete auto...
[ Voor 21% gewijzigd door Rub3s op 15-11-2017 16:29 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Mu.siQ op 15-11-2017 17:12 ]
Dat kan wel kloppen.damitch300 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:34:
Iemand hier die FM7 op windows offline kan spelen?
Zowel FH3 als FM7 werken bij mij niet offline
Ms zegt zelf dat de games ook offline horen te werken op de pc.Xant0r schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:52:
[...]
Dat kan wel kloppen.
Doen jullie trouwens ook de challenges die wel eens voorbij komen?
Zijn er nu twee aan de gang, een voor drivergear en een andere voor 2 gratis autos en 1tje extra als je de tijd beat van Dan voor de 26e.
Wat gebeurd er als je de game offline opstart dan?damitch300 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:50:
[...]
Ms zegt zelf dat de games ook offline horen te werken op de pc.
[ Voor 13% gewijzigd door Xant0r op 18-11-2017 23:53 ]
Als de game soms niet doorstart bij het het zwarte scherm/logo, probeer eens een gratis app te downloaden in de windows store (je kunt deze gelijk annuleren als de download gestart is). Als goed is start het spel dan wel gewoon door, maar dan zit je waarschijnlijk weer met het probleem dat ie aangeeft dat je een verbinding nodig hebt.damitch300 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:56:
Geeft aan dat ik een internet connectie nodig hebt.
Of hij lanceert en verdwijnt meteen weer.
De forums van forza staat helemaal vol maar ze helpen niemand ermee.
Lijkt een fout van MS store te zijn met de "offline modus" die niet werkt.
[ Voor 31% gewijzigd door Xant0r op 19-11-2017 00:02 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq