Acties:
  • 0 Henk 'm!
j0ppie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:36:
Als je online speelt, hoe zorg je er dan voor dat je andere mensen mute zodat ik ze niet kan horen?
Naar de playerlijst in de lobby gaan, de herriemaker selecteren, aanklikken en dan Mute aanklikken?
xavento schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:39:
Kort vraagje daar ik het zo niet 1 2 3 kon vinden.

De progressie die je maakt op de xbox, is dit shared met de PC versie ?
Alleen als je de digitale versie op de Xbox hebt gekocht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Support FM7 eigenlijk een 2de controller in de vorm van USB pedalen zoals een fanatec pedalen setje naast bijv een thrustmaster stuur? Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 8% gewijzigd door j0ppie op 18-10-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

j0ppie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

speel je met controller of stuurtje?
Ik heb er ook last van als ik tracktion control uit zet. Zulke auto's zijn gewoon niet te besturen zonder traction control. Teveel pk's op de achterwielen.
Controller. Hmm.. Dus de traction control weer aanzetten die ik juist had uitgezet om meer punten te verzamelen.... We zullen het eens proberen. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElectricHead schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Controller. Hmm.. Dus de traction control weer aanzetten die ik juist had uitgezet om meer punten te verzamelen....
Meer punten? FM7 betaalt niet meer naar difficulty; alleen race-afstand en drivatar difficulty.
j0ppie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Zulke auto's zijn gewoon niet te besturen zonder traction control. Teveel pk's op de achterwielen.
Oke, hier geen last van. Gewoon een Elite controller zonder speciale settings. Ja, de deadzones aangepast van stuur, gas & rem maar verder geen instellingen gedaan. Ook geen speciale tune op de auto gezet. De F1, Formule Ford en aanverwante open-wheelers kan ik in ieder geval tot 60% Drivatar difficulty makkelijk meekomen.

[ Voor 44% gewijzigd door MAX3400 op 18-10-2017 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 09:30
xavento schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:39:
Kort vraagje daar ik het zo niet 1 2 3 kon vinden.

De progressie die je maakt op de xbox, is dit shared met de PC versie ?
Ja je progressie wordt gesynchroniseerd tussen beide platformen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Meer punten? FM7 betaalt niet meer naar difficulty; alleen race-afstand en drivatar difficulty.

[...]

Oke, hier geen last van. Gewoon een Elite controller zonder speciale settings. Ja, de deadzones aangepast van stuur, gas & rem maar verder geen instellingen gedaan. Ook geen speciale tune op de auto gezet. De F1, Formule Ford en aanverwante open-wheelers kan ik in ieder geval tot 60% Drivatar difficulty makkelijk meekomen.
Ah... Eh... Ja, je hebt gelijk sorry. |:( Ik zit nog in de oude manier te denken @MAX3400 Die difficulty heb ik volgens mij wel weer lager gezet. Gebruik zelf ook de Elite controller en heb de deadzones in ieder geval voor het stuur op 5 en 95 gezet. Gas en rem gelijk aan deze maken? Of zijn dat andere deadzones? Want dan wil ik dat ook nog wel eens even proberen. :)

Maar voor nu vind ik het geheel onbestuurbaar terwijl de rest wel lekker weg rijd.

[ Voor 4% gewijzigd door ElectricHead op 18-10-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ElectricHead Als je goed met je triggers bent en zeer nauwkeurig kan gasgeven/remmen, zet die dan op 0-100 of in ieder geval op 7-93. Het opvangen van wheelspin, zeker in combinatie met de trilling van je controller, is erg goed te doen.

En nog een hint; een aantal high-powered auto's hebben bakken met trekkracht; op een circuit als Long Beach schakel ik niet verder terug dan de 3e versnelling ofzo. Mogelijk dat het in goede multiplayer-lobbies toch te langzaam is om goed op te trekken maar tegen de Drivatars moet het wel aardig lukken.

@timmie271 liep te klagen dat hij zo snel de wielen blokkeerde en daarom ABS nog wel eens gebruikte. Hint gemaakt over deadzones en sindsdien weer een Tweaker erbij die met minder assists heeft leren rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:37:
@ElectricHead Als je goed met je triggers bent en zeer nauwkeurig kan gasgeven/remmen, zet die dan op 0-100 of in ieder geval op 7-93. Het opvangen van wheelspin, zeker in combinatie met de trilling van je controller, is erg goed te doen.

En nog een hint; een aantal high-powered auto's hebben bakken met trekkracht; op een circuit als Long Beach schakel ik niet verder terug dan de 3e versnelling ofzo. Mogelijk dat het in goede multiplayer-lobbies toch te langzaam is om goed op te trekken maar tegen de Drivatars moet het wel aardig lukken.
[
Ook met pedalen krijg ik de boel niet goed onder controle. Wat helpt is zorgen dat je meer traction krijgt door er een 4wheel drive van te maken, of de achterbanden te verbreden. Maar de meest simpele oplossing is gewoon tracktion control aanzetten. Vergeet niet dat de moderne race wagens sowieso vaak wel een vorm van traction control hebben. Ik vind het dan ook jammer dat je in de game niet wat meer opties hebt zoals 5 stappen van traction control. Zodat je wel wat assist hebt maar niet meteen vol gas kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j0ppie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Vergeet niet dat de moderne race wagens sowieso vaak wel een vorm van traction control hebben.
Offtopic maar niet helemaal; je hebt race-klassen waar TCS is toegestaan (dus sensoren op de assen, net zoals bij consumenten-auto's), waar gedeeltelijk TCS is toegestaan (ECU-based power limitations based on expected revs) en raceklassen waar geen enkele vorm is toegestaan.

Vooral de middenvorm is erg tricky om te reguleren; afhankelijk van de meting, kan een ECU alsnog minder vermogen leveren enkele milliseconden terwijl de fabrikant zich dan verschuilt achter "nee, het is niet voor de banden; het is om mijn krukas te beschermen".

Neemt niet weg dat ik persoonlijk (maar dat is mijn ervaring) in FM7 geen last heb om high-powered spul op de weg te houden. De X / R / P klassen zijn in principe goed in het gareel te houden qua gas/remmen; het enige lastige is soms de directheid van sturen (deadzones terug naar 30-70 zetten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

Ik denk dat ik inmiddels gewoon alweer even het rijden ben verleerd. In FM 5/6 reed ik aardig door zonder al teveel assists aan. Nu heb ik echt het idee dat ik zelf niet lekker rijd. In combi met drivatars die je rustig van de weg beuken is het helemaal niet leuk. Maar ik vermaak me ondanks dat wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:37:
@timmie271 liep te klagen dat hij zo snel de wielen blokkeerde en daarom ABS nog wel eens gebruikte. Hint gemaakt over deadzones en sindsdien weer een Tweaker erbij die met minder assists heeft leren rijden.
Ik klaag altijd maar dat wist je toch al? :+ zeker nu ik die settings niet kan terugvinden in fm6....

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 12:49
Interessante discussie. Dit is namelijk precies de reden waarom ik altijd eerst een auto upgrade met vering, diff en versnellingsbak en vermogen minder belangrijk vind. Doordat je hier mee af kan gaan stellen, kun je zaken als wielspin weg werken. Ik heb met de controller dan ook nog weinig problemen met wielspin gehad.

Wat ik meestal doe als ik merk dat ik wielspin/overstuur op de exit heb:

- Achtervering wat zachter maken, onder acceleratie verplaatst het gewicht zich naar de achterwielen. Te harde veren laten je achterwielen dan stuiteren waardoor je je vermogen niet kwijt kunt op de weg
- 1e, 2e en 3e versnelling iets langer maken en vanaf de 4e versnelling meer close ratio maken. Gebruik maken van het koppel in de langzame bochten.
- Minder camber achter, wielen staan dan rechter op de weg waardoor je meer rubber hebt dat contact met de weg maakt
- Toe 1 of 2 klikjes naar links. Niet teveel want dan verstoor je de rechte lijn stabiliteit op hogere snelheid!
- Diff acceleratie aanpassen, komt meestal ergens tussen de 45-70 uit. Maar dat is heel goed te testen door eens een rondje op 0% en op 100% te rijden. Je zal voelen dat hij op de ene setting overstuur geeft en dat je met de andere onderstuur krijgt. Dan is het zoeken naar het compromis. Je wil zo vroeg mogelijk op het gas kunnen, dus het onderstuur moet weg zijn. Maar je wil wel dat hij op tijd ingrijpt zodat je niet door slaat naar overstuur.

Als je dit, net als het gedrag bij remmen/insturen, goed afgesteld hebt, heb je eigenlijk een basis setup die op ieder circuit te gebruiken is. Dan is er per circuit hooguit nog wat finetuning aan je final drive nodig voor wat meer of minder topsnelheid.

Ik test eigenlijk altijd door er gewoon mee te gaan racen, meestal heb ik pas bij de 3e of 4e race pas een auto die een beetje naar mijn is. Je zou natuurlijk ook gewoon eerst kunnen gaan testen. Maar ik wil geld verdienen met elke meter die ik rij.

Vanmorgen reed ik nog met de Acura NSX FE, omdat het een gekregen auto is was de setup gelocked. Man man man wat zat daar een setup op zeg, heel stabiel maar bakken met onderstuur op de exit. Daar verloor ik echt meerdere seconden per ronde mee omdat ik pas laat op het gas kon. Dus de volgende keer dat ik er weer mee ga rijden, maak ik er zelf wel iets van ;)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:48:

Neemt niet weg dat ik persoonlijk (maar dat is mijn ervaring) in FM7 geen last heb om high-powered spul op de weg te houden. De X / R / P klassen zijn in principe goed in het gareel te houden qua gas/remmen; het enige lastige is soms de directheid van sturen (deadzones terug naar 30-70 zetten).
Daarin is het wel nog steeds, controllers zijn in het voordeel tov racestuurtjes. Hoewel je in theorie met je voet veel preciezer gas kan geven, heb je 0,0 feedback wanneer je blokkeert of flinke wheelspin krijg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 21:26
timmie271 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

Het is wel dynamisch als je oplet of het eventueel zelf instelt :O

Bij FM6 had je 1 type weer en dat was het. Nu bestaat er de mogelijkheid dat het veranderd of dat in de race zit of het zelf veranderd het zit erin kan ik je vertellen..

[...]

Was toch al klaar met die auto dus hoef er niet meer naar om te kijken :9
Als ik free play doe kan ik bij sommige circuits meer dan 1 'scenario' kiezen maar nooit dynamisch weer. Het is of regen, of dag of nacht.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:59:
[...]

Als ik free play doe kan ik bij sommige circuits meer dan 1 'scenario' kiezen maar nooit dynamisch weer. Het is of regen, of dag of nacht.
Onder Advanced kan je toch Start/Mid/End weather kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Maar weet ieamnd of het mogelijk is om een los setje pedalen aan te sturen in forza motorsport 7? zoals bijv fanatac clubsport padels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
@MAX3400
Hoe speel jij de game? Wat voor setup (wheel etc) en welke settings qua traction/stablity/abs etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:04:
[...]

Onder Advanced kan je toch Start/Mid/End weather kiezen?
Heb laatst tot twee keer toe alles doorgespit maar ik kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j0ppie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:19:
@MAX3400
Hoe speel jij de game? Wat voor setup (wheel etc) en welke settings qua traction/stablity/abs etc?
Alleen een controller en mijn Xbox. Settings voor gas/rem/sturen allemaal op 5-95 gezet. Alle assists uit; steering op Normal. That's it.
Phusebox schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:52:
[...]

Heb laatst tot twee keer toe alles doorgespit maar ik kon het niet vinden.
Nog steeds niet? Kan zometeen de Xbox wel even aanzetten en een screenie proberen te maken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:01:
[...]

Alleen een controller en mijn Xbox. Settings voor gas/rem/sturen allemaal op 5-95 gezet. Alle assists uit; steering op Normal. That's it.

[...]

Nog steeds niet? Kan zometeen de Xbox wel even aanzetten en een screenie proberen te maken voor je.
Neuh hoeft niet hoor. Het zal er vast in zitten maar ja niet echt toegankelijk dan als het zo verstopt zit.

Maar kun je dan ook echt zelf op elk circuit de tijd van de dag en het weer bepalen? Want dat is wat je tegenwoordig toch wel mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:27:
[...]

Maar kun je dan ook echt zelf op elk circuit de tijd van de dag en het weer bepalen? Want dat is wat je tegenwoordig toch wel mag verwachten.
Nee, als je naar Free Play gaat, zie je welke circuits een icoontje hebben met Dag / Nacht / Regen. Pas dan kan je je weersomstandigheden aanpassen.

Circuits als Lime Rock, Dubai en Road Atlanta zijn alleen maar dag. Le Mans is Dag / Nacht / Regen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:29:
[...]

Nee, als je naar Free Play gaat, zie je welke circuits een icoontje hebben met Dag / Nacht / Regen. Pas dan kan je je weersomstandigheden aanpassen.

Circuits als Lime Rock, Dubai en Road Atlanta zijn alleen maar dag. Le Mans is Dag / Nacht / Regen bijvoorbeeld.
Tja dat bedoel ik dus. Fake dynamische dag, tijd en weer instellingen dus. Compleet nutteloze toevoeging dus als het enkel op een handjevol circuits van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:52:
[...]

Tja dat bedoel ik dus. Fake dynamische dag, tijd en weer instellingen dus. Compleet nutteloze toevoeging dus als het enkel op een handjevol circuits van toepassing is.
Euh, dat was bekend voordat je het spel kon kopen dus weet niet precies wat je er fake aan vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:53:
[...]

Euh, dat was bekend voordat je het spel kon kopen dus weet niet precies wat je er fake aan vindt?
Ik heb me er niet in verdiept maar ja als je adverteert met Dynamic day/night en weather dan snap ik dat het correct is maar goed bedrijven die dat soort marketing doen koop ik liever niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

@MAX3400 Nog bedankt voor de tip inzake de deadzones op de controller! Heeeehe... Gisteravond viel het rijden met die open wheel class een stuk meer mee. 1e race ging nog even crap, daarna steeds top 3. :D

I'm one happy camper again! Nu alleen nog een keer over naar manual shifting... *kuch*.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
Wat een drama deze game zeg online. En dan heb ik het niet eens over de vele wreckers en beukers (inherent aan het spelen van Forza online) maar over de vele, vele crashes op de Xbox. Letterlijk iedere 3e/4e online race wordt je naar het dashboard geflikkerd, keiharde vastloper.

En geen woord van Turn10 hierover. Ze moeten zich kapot schamen dat ze het spel in deze staat uitgebracht hebben want bovenstaande is slechts 1 van de vele bugs die het spel rijk is, maar voor mij wel de meest irritante om het nog zacht uit te drukken.

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 19-10-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
DutchOwnage schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:02:
Wat een drama deze game zeg online. En dan heb ik het niet eens over de vele wreckers en beukers (inherent aan het spelen van Forza online) maar over de vele, vele crashes op de Xbox. Letterlijk iedere 3e/4e online race wordt je naar het dashboard geflikkerd, keiharde vastloper.

En geen woord van Turn10 hierover. Ze moeten zich kapot schamen dat ze het spel in deze staat uitgebracht hebben want bovenstaande is slechts 1 van de vele bugs die het spel rijk is, maar voor mij wel de meest irritante om het nog zacht uit te drukken.
En ook hierin is het dan weer wisselend. Ik heb bijna 2 weken terug de underdog achievement gehaald en er waren bijna geen crashes van andere spelers. Alleen in het begin steeds dezelfde met een slechte verbinding en ikzelf vanwege de level up bug. Daarna geen enkele keer meer. dus ja... Denk dat de servers hun up en downs hebben op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
2 weken terug was het probleem van de crashende servers dan ook een heel stuk minder erg dan nu het geval is. Ik kan mij niet herinneren dat het de eerste paar dagen na release dat ik het speelde zo vreselijk was als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DutchOwnage Vervelend van de lobbies; heb vorige week ook een 3-uurs sessie gehad in een private lobby met 24 man. Er was 1 person die constant eruit werd gegooid maar mogelijk was dat zijn internet-issue. Voor de rest ging het vlekkeloos.

Heb ook met @timmie271 online gespeeld, met zijn tweeen in 1 lobby, en daar hebben we ook geen rare vastlopers gehad; al met al iets van 6 uur gespeeld. En ik heb ook "in mijn eentje" de Hot Hatch Hopper gereden; race of 15 voltooid en nergens uitgegooid of andere rare issues gezien.

Misschien domme vraag maar heb je alle ports wel goed staan op je router of sta je in de DMZ? Mijn ports zijn als volgt:
DNAT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:domain to:xbox_one
DNAT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:www to:xbox_one
DNAT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:1863 to:xbox_one
DNAT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:3074 to:xbox_one
DNAT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:3075 to:xbox_one
DNAT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:16000 to:xbox_one
DNAT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:42920 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:domain to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:kerberos to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:500 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:1863 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:3074 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:3075 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:3076 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:3544 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:4500 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:16000 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:36081 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:42920 to:xbox_one
DNAT udp -- anywhere anywhere udp dpt:49390 to:xbox_one
Hierbij moeten de standaard-poorten ook nog vermeld worden zoals 53, 80, 88 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nee joh met mijn router is niets aan de hand :) . Het forza 7 forum staat vol met bugs als deze en andere. De crashes gebeuren bij mij voornamelijk in de Breakout en Endurance GT hoppers. Zal vanmiddag de Hot Hatch en die US Muscle car hoppers weer eens starten, daar deed ik vorige week aan mee en toen waren de problemen een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Lekker veilig zo'n reeks aan ports... Waarom de hell Kerberos, HTTP en zo?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyGun schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:46:
Lekker veilig zo'n reeks aan ports... Waarom de hell Kerberos, HTTP en zo?
Wat is er onveilig aan?

- de specifieke ports in het lijstje zijn gewoon opvraagbaar op de Xbox Forums
- de generieke ports (80 etc) zijn gewoon opvraagbaar op de Xbox Forums
- Kerberos / HTTP / etc; standaard toegang voor alles; niet specifiek voor de Xbox maar komt wel in iptables terug.

Of heb jij thuis alles over port 80, 88 en 8080 uitstaan? Zo ja, enig idee hoe je dan nog http raadpleegt tegen het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

MAX3400 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Wat is er onveilig aan?

- de specifieke ports in het lijstje zijn gewoon opvraagbaar op de Xbox Forums
- de generieke ports (80 etc) zijn gewoon opvraagbaar op de Xbox Forums
- Kerberos / HTTP / etc; standaard toegang voor alles; niet specifiek voor de Xbox maar komt wel in iptables terug.

Of heb jij thuis alles over port 80, 88 en 8080 uitstaan? Zo ja, enig idee hoe je dan nog http raadpleegt tegen het internet?
Nou, zoals ik het lees heb je dat allemaal open staan enkel voor de XBO ("to:xbox_one").

Dus waarom heeft die Kerberos en zo nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyGun schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Nou, zoals ik het lees heb je dat allemaal open staan enkel voor de XBO ("to:xbox_one").
Nee, het is een samenvatting van mijn iptables; waarom zou ik hier de rest van mijn netwerk-config posten?

Microsoft Store op de One praat gewoon 80, je betalingen gaan over 88 & 8080.
Dus waarom heeft die Kerberos en zo nodig?
Serieus? Kerberos is benodigd om jouw gamertag sign-in tegen de infra van Microsoft te authenticeren. Verder neem ik aan dat je ook weet dat Kerberos ook gebruikt wordt door de 300K XBL-servers onderling? Dat is gewooon poortje 88 en aangezien de payload van de packets encrypted is, zie ik dus geen issues?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 19-10-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

MAX3400 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

Nee, het is een samenvatting van mijn iptables; waarom zou ik hier de rest van mijn netwerk-config posten?

Microsoft Store op de One praat gewoon 80, je betalingen gaan over 88 & 8080.

[...]

Serieus? Kerberos is benodigd om jouw gamertag sign-in tegen de infra van Microsoft te authenticeren. Verder neem ik aan dat je ook weet dat Kerberos ook gebruikt wordt door de 300K XBL-servers onderling? Dat is gewooon poortje 88 en aangezien de payload van de packets encrypted is, zie ik dus geen issues?
Ja, outbound. Toch niet inbound? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 07:43
Richard117 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:44:

- Achtervering wat zachter maken, onder acceleratie verplaatst het gewicht zich naar de achterwielen. Te harde veren laten je achterwielen dan stuiteren waardoor je je vermogen niet kwijt kunt op de weg
- 1e, 2e en 3e versnelling iets langer maken en vanaf de 4e versnelling meer close ratio maken. Gebruik maken van het koppel in de langzame bochten.
- Minder camber achter, wielen staan dan rechter op de weg waardoor je meer rubber hebt dat contact met de weg maakt
- Toe 1 of 2 klikjes naar links. Niet teveel want dan verstoor je de rechte lijn stabiliteit op hogere snelheid!
- Diff acceleratie aanpassen, komt meestal ergens tussen de 45-70 uit. Maar dat is heel goed te testen door eens een rondje op 0% en op 100% te rijden. Je zal voelen dat hij op de ene setting overstuur geeft en dat je met de andere onderstuur krijgt. Dan is het zoeken naar het compromis. Je wil zo vroeg mogelijk op het gas kunnen, dus het onderstuur moet weg zijn. Maar je wil wel dat hij op tijd ingrijpt zodat je niet door slaat naar overstuur.
Goeie tips! Ik focus ook eerst op onderstel en dan pas vermogen. Ik ga mijn achterste camber ook wat minder heftig instellen, wie weet win ik weer wat exit speed. Jouw drivatar gaat iig altijd als een malle ;)

Kwa testen is er zeker niet een betere manier dan single player starten en dan pas testen te kiezen? :?

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
Is er toevallig een wat snellere manier om geld te verdienen dan constant maar blijven grinden?

:P Ik heb euuuh, bijna al mijn geld stukgeslagen op wat autos en moet dringend weer geld hebben.

Btw, v8 supercars zonder traction control rijden is geen doen....man man man wat een cup is dat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:51
@Lampuhkap
De weg er naar toe is belangrijker dan het doel. Gewoon lekker rijden voor je credits om vervolgens een nieuwe droom auto te kopen van je zuur verdiende credits.
Lekker kampioenschap gaan rijden en in assist race distance op long zetten zodat je meer tijd hebt om naar voren te rijden en de AI difficulty omhoog kunt doen. Meer ronden rijden en AI difficulty omhoog leveren beide meer credits op en je leveled sneller wat ook extra's oplevert.

Wat ik altijd doe als ik credits nodig heb is 20 of 30 ronden rijden in free play in 1 van m'n favo auto's op 1 van m'n favo banen. Als je dat ook nog combineert met credit mods en Forza Edition auto's dan vliegt je banksaldo omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ik heb momenteel de races op long staan en je doet ongeveer een kwartier over 1 circuit. Aangezien je meer laps aan het racen bent, krijg je ook meer de kans om op een normale manier in te halen (zeker handig met bijv good passes als mod). Ook niet verkeerd om een FE car te gebruiken daar waar het mogelijk is.

Ik haal uit 1 race ongeveer 120 tot 200k credits afhankelijk van gebruikte mods en auto (FE of niet). Als ik rank omhoog ga en de auto is niet gratis of me simpelweg niet kan boeien, dan kies ik voor de 50k cr reward. Ik rij momenteel op de een na hoogste skill level (80% cr boost), omdat Unbeatable ook gewoon unbeatable aanvoelt op sommige circuits, zelfs met lange races rijd de #1 AI vaak weg. Dan kan je hem pas na lap 7 of 8 dichtbij komen en bijna 9 van de 10x moet je hem uit de weg rammen of een corner cheesen....wat gewoon brak is. |:(

Op deze manier tot nu toe elke week de Specialty Dealer cars kunnen kopen en auto's waar ik zelf mee wil rijden maar nog niet eigenaar van ben.

Daarnaast ben op deze manier wel even zoet met de singleplayer races, blijft het ook nog interessant om te spelen aangezien je op dit moment niet zo heel veel geld krijgt in online races. Las dat de max in online endurance bijvoorbeeld maar 50k credits is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Lampuhkap schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:58:
Is er toevallig een wat snellere manier om geld te verdienen dan constant maar blijven grinden?

:P Ik heb euuuh, bijna al mijn geld stukgeslagen op wat autos en moet dringend weer geld hebben.

Btw, v8 supercars zonder traction control rijden is geen doen....man man man wat een cup is dat :P
En als je het maar een kutspel vindt, dan gewoon alle assists vol open op een ronde track, en een elastiekje om de throttle. Rijdt vanzelf :D
Als je de AI niet te lastig zet haalt ie ze ook nog zelf in. Wel een auto nemen met veel pk's, gewicht en remmen boeien minder op zo'n speedway track. Dan haalt de AI je nog in.
Timed race op gewenste duur en je kunt ondertussen een serie of een film gaan kijken, of wat nuttigs doen.
Evt. nog wat mods erop gooien voor max cash.

Persoonlijk heb ik toen dat nog kon wat bugs misbruikt, dus geen cashflow zorgen meer. Nu gewoon lol hebben en auto's tunen/experimenteren zoveel ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Nog geen patch op komst ivm bijv de vip bonussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ziezo dat waren alle races van FM7 (alleen nog 2 stuks overdoen voor het vinkje :9) nu rustig afwachten tot de auction house opengaat om de laatste 2 achievements binnen te slepen. In de tussentijd vermaak ik me wel met FM6 :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik kan in freeplay geen tegenstanders kiezen.
Reset naar defaults doet niets. Iemand een idee?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
lapino schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:30:
Nog geen patch op komst ivm bijv de vip bonussen?
Volgens de week in review komt de volgende patch volgende week inclusief de 2x vip bonus. Qua fixes is er volgens mij nog niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
dodge_911 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 01:33:
Ik kan in freeplay geen tegenstanders kiezen.
Reset naar defaults doet niets. Iemand een idee?
Voordat je het circuit laad heb je ook een race setup mogelijkheid. Hier kan je drivatars instellen, zodra je het circuit geladen hebt verdwijnt deze mogelijkheid

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:04
defusion schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:39:
[...]

En als je het maar een kutspel vindt, dan gewoon alle assists vol open op een ronde track, en een elastiekje om de throttle. Rijdt vanzelf :D
Als je de AI niet te lastig zet haalt ie ze ook nog zelf in. Wel een auto nemen met veel pk's, gewicht en remmen boeien minder op zo'n speedway track. Dan haalt de AI je nog in.
Timed race op gewenste duur en je kunt ondertussen een serie of een film gaan kijken, of wat nuttigs doen.
Evt. nog wat mods erop gooien voor max cash.
Ik weet niet in hoeverre dit nog kan. Net een timed race van 1u gedaan en het pauzeerde om de zoveel tijd. Na de race zag ik het podium maar geen credit/xp scherm. Ik heb niet goed gelet op hoeveel ik had voor de race dus ik weet niet eraan verdiend heb. Ik test het zo nog eens met een kortere race. Bedankt voor het idee! :)

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
@Bwlian zelf niet meer getest. Ik was zo achter de bug gekomen dat rewards werden gereset, waardoor ik nu toch genoeg cash en auto's heb. Het probleem was eerst dus dat je idd geen cash/xp kreeg, en dat bij een volgend rondje de game crashte. Daarna waren de rewards gereset en kon je opnieuw auto's of cash kiezen.

Maar ging er vanuit dat nu die speedway track gefixed was dat je nu wel credits en xp moest ontvangen. Wellicht alleen in zoverre gefixed dat er geen gamecrash en geen reset van rewards meer is, maar dat je nog steeds geen cash/xp krijgt??
Wellicht andere (eenvoudige) track proberen, desnoods met AI op "dumb as shit", je krijgt toch nooit minder dan 100% credits?

Automatisch pauzeren is idd wel een goede fix om dit soort misbruik te voorkomen, dus wat dat betreft logische reactie. Zoals gezegd, zelf niet meer getest. Destijds gebeurde het iig niet.

[ Voor 6% gewijzigd door defusion op 22-10-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
job115 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:26:
[...]

Voordat je het circuit laad heb je ook een race setup mogelijkheid. Hier kan je drivatars instellen, zodra je het circuit geladen hebt verdwijnt deze mogelijkheid
Held! _/-\o_ Thanks d:)b

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Bwlian schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Ik weet niet in hoeverre dit nog kan. Net een timed race van 1u gedaan en het pauzeerde om de zoveel tijd. Na de race zag ik het podium maar geen credit/xp scherm. Ik heb niet goed gelet op hoeveel ik had voor de race dus ik weet niet eraan verdiend heb. Ik test het zo nog eens met een kortere race. Bedankt voor het idee! :)
Ik meen dat ze dat met de vorige patch al gefixed hebben. Geen uitbetaling meer op Super Easy assists of iets in die richting. Sowieso is het hele systeem naar de klote, elke clean lap is ook geen clean lap meer in free play.

Dit spel kan nog heel wat fixes gebruiken, beter hoeven we daar ook niet 6 maanden op te wachten zoals bij FH3 (en dan nog slechter werken dan voorheen...met nog meer CTDs) _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffendahl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 21:03

Griffendahl

Macced for life

Ik laat hem sowieso ook ff liggen, net 100 mijl van Spa gedaan. Klapt de game eruit op 40 laps... Ga wel weer verder met F1 2017 :P

15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ook last veel van veel crashes? Bij mij crashed de race elke keer na de race, bij het toekennen van de credits. Wellicht helpt een reinstall (weer 100gb downloaden..), dus afwachten.

Nieuwste drivers, gtx970.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:32:

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
In ieder geval niet opnieuw gaan downloaden ;) . Wachten op een patch, want de game crasht heel vaak, ook op de Xbox. De laatste dagen lijkt het iets stabieler te zijn merk ik. Er is een (vrij grote) kans dat er morgen weer een patch komt, historisch gezien altijd op een dinsdag bij Turn10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het was ook meer een wanhoopspoging :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Gelukkig heb ik nog geen last van crashes gehad.
Ik begon 'm wel te knijpen toen die soms bleef hangen aan het einde bij de 300 miles op sebring.
Als die dan was gecrasht had ik m'n controller door m'n monitor gegooid.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Gisteren de game gekocht en man man man man, wat speelt het heerlijk, Heb het echt gemist sinds FM4 omdat ik geen xbox one heb. Forza Horizon 3 vond ik nogal tegenvallen..

Ik vind het verschil tussen friction assist aan en uit echt bizar. Mijn audi R8 heeft gewoon geen grip. Is dit normaal? Kan me niet voorstellen dat supercars zo weinig grip hebben.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@daxcy Friction Assist? Geen idee waar je het over hebt; met uitzondering van F1-achtige spullen, is het in FM7 aanzienlijk makkelijker om high-powered spul op de weg te houden dan in vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
MAX3400 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:11:
@daxcy Friction Assist? Geen idee waar je het over hebt; met uitzondering van F1-achtige spullen, is het in FM7 aanzienlijk makkelijker om high-powered spul op de weg te houden dan in vorige delen.
Friction assist is bij mij een optie in de gameplay/difficultie. Waar je tractioncontrol aan en uit zet ect.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daxcy schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Friction assist is bij mij een optie in de gameplay/difficultie. Waar je tractioncontrol aan en uit zet ect.
Ik weet waar het zit; ik gebruik het niet. De R8 is, wat mij betreft, een tam wagentje. Moet je in dezelfde klasse eens een Ferrari rijden (F50 ofzo); dan krijg je pas wheelspin.

Maar, zoals ik in dit topic waarschijnlijk al eens had geroepen; controleer heeeel goed je controller-settings. Speel je met een Xbox-controller? Dan je deadzones voor gas/rem/sturen op 5 tot 95 zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zorgt het uitzetten van mijn firewall en antivirus van windows ervoor dat ie niet meer crashed..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:58:
bij mij zorgt het uitzetten van mijn firewall en antivirus van windows ervoor dat ie niet meer crashed..
Je kan ook exclusions maken voor de directories die het betreft. Heb zelf geen installatie op de PC staan maar volgens mij zit het ergens in de ~apps-directory.

Klakkeloos je scanners uitzetten; het is een oplossing maar je stelt daardoor wel (tijdelijk) je PC iets kwetsbaarder op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vertel mij wat.. ik heb nog gezocht naar de specifieke folder.. kon het niet meteen vinden. Bizar slecht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:23:
ja vertel mij wat.. ik heb nog gezocht naar de specifieke folder.. kon het niet meteen vinden. Bizar slecht wel.
Forza Apex ging naar "C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft" en nog iets erachter.

In principe (maar dat is mijn mening), kan die hele WindowsApps folder in de exclusion worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:23:
Als je de folder nog niet hebt gevonden. Open taakbeheer/task manager en dan rechtermuisknop op FM7. Open file location en ta-da.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Sinds de Fall Creators update krijg ik Forza niet meer aan de praat. Na het splash screen is het instant crash to desktop, zonder foutmelding o.i.d.

En dat terwijl die update juist performance zou moeten verbeteren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Solictice schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:03:
Sinds de Fall Creators update krijg ik Forza niet meer aan de praat. Na het splash screen is het instant crash to desktop, zonder foutmelding o.i.d.

En dat terwijl die update juist performance zou moeten verbeteren...
Een maat van me heeft hetzelfde, lag aan de gamebalk (waarmee je kan recorden etc.).
Na het uitschakelen hiervan startte Forza weer gewoon door bij hem.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:49
Ben ik nou gek of was de 2017 Acura gister nog een Forza Edition-auto en vandaag niet meer? :?

Oh ja, is er nog een manier om de beloning van een kampioenschap te forceren als de game crasht bij het uitbetalen? Ik zal nu wel te laat zijn, maar als er een easy fix is om nog even een ton en een auto te krijgen hoor ik het graag :P

[ Voor 56% gewijzigd door Ample Energy op 24-10-2017 17:21 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Stoksbrood schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:58:
[...]

Een maat van me heeft hetzelfde, lag aan de gamebalk (waarmee je kan recorden etc.).
Na het uitschakelen hiervan startte Forza weer gewoon door bij hem.
Werkt nog ook. Thanks man!

Lekker bezig Microsoft....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
Het wil hier ook nog wel eens gebeuren ondanks dat ik gamebar al uit heb staan. Wat bij mij dan nog als oplossing werkt is om even de DLC te verwijderen en opnieuw te downloaden.(DLC kun je verwijderen onder advanced options als je op FM7 klikt om te deinstalleren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Ample Energy schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:20:
Ben ik nou gek of was de 2017 Acura gister nog een Forza Edition-auto en vandaag niet meer? :?

Oh ja, is er nog een manier om de beloning van een kampioenschap te forceren als de game crasht bij het uitbetalen? Ik zal nu wel te laat zijn, maar als er een easy fix is om nog even een ton en een auto te krijgen hoor ik het graag :P
Is hier nog gewoon een FE. Weet je zeker dat je naar de goede versie kijkt? Ik heb namelijk ook een gewone NSX uit 2017.

Wanneer kun je tunes downloaden? Ik zit nog steeds tegen hangslotjes aan te staren en heb geen zin om zelf te gaan pielen met tunen.

[ Voor 10% gewijzigd door Lekker Ventje op 24-10-2017 21:57 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Tunes kun je al vrijwel direct downloaden dacht ik. Weet je zeker dat je op de goede plek kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Is er een mogelijkhied in Forza multiplayer om de mic geluiden van andere users te muten? Het is met name onsmakelijk geboer en gesmak en gehoest...

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Spacecowboy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:11:
Is er een mogelijkhied in Forza multiplayer om de mic geluiden van andere users te muten? Het is met name onsmakelijk geboer en gesmak en gehoest...
Meestal als je op die persoon zelf klikt dan heb je de mogelijkheid hem te muten.. zelf nog geen gebruik van gemaakt dus kan het je niet specifiek vertellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

timmie271 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Meestal als je op die persoon zelf klikt dan heb je de mogelijkheid hem te muten.. zelf nog geen gebruik van gemaakt dus kan het je niet specifiek vertellen :)
Gevonden. Je kan in de lobby je eigen naam aanklikken en dan "Mute all butt this user" selecteren.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
darkkingll schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:54:
Tunes kun je al vrijwel direct downloaden dacht ik. Weet je zeker dat je op de goede plek kijkt?
Ik heb een aantal auto’s geprobeerd en als ik naar tunes ga krijg ik hetzelfde te zien als in FM6 maar dan met hangslotjes. Het maakt niet uit of ik een FE pak of een gewone auto.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:46:
[...]

Ik heb een aantal auto’s geprobeerd en als ik naar tunes ga krijg ik hetzelfde te zien als in FM6 maar dan met hangslotjes. Het maakt niet uit of ik een FE pak of een gewone auto.
gewoon op klikken en gebruiken, als je dan 'download and install' hebt krijg je op een gegeven moment een melding dat het X credits kost. Daarna heb je 'm. Dan is het hangslot weg. Zal wel een design bug zijn ofzo, maar een hangslotje betekent nu gewoon dat je de parts nog niet hebt volgens mij. Ik kan iig elke tune met een hangslotje gewoon gebruiken/ kopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 08:14 . Reden: fout, koopt -> kost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik kan niet elke tune gebruiken/kopen: De tunes die aan de rechterkant staan, waarbij de auto naar E100 worden 'geupgrade' doen het bij mij niet (vast tunes uit FM6). Misschien dat bepaalde onderdelen uit die tunes niet in dit spel zitten ofzo, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rub3s schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:39:
Ik kan niet elke tune gebruiken/kopen: De tunes die aan de rechterkant staan, waarbij de auto naar E100 worden 'geupgrade' doen het bij mij niet (vast tunes uit FM6). Misschien dat bepaalde onderdelen uit die tunes niet in dit spel zitten ofzo, geen idee.
Als er bij zo'n tune ook geen gegevens staan (gewicht, cijfers voor handling etc) is dat een bug in laden van de tunes, dat zit er al in sinds FM5, alsof die er maar 5 of 6 kan laten zien, de rest raakt limbo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Spacecowboy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:45:
[...]

Gevonden. Je kan in de lobby je eigen naam aanklikken en dan "Mute all butt this user" selecteren.
Thx! Bespaart me een hoop irritatie |:( .

De Endurance GT hopper is aangepast. Schade is naar cosmetic, tyre en fuel wear staat aan en er is 1 pitstop verplicht per race. Jammer dat de schade niet meer realistic is, maar wel begrijpelijk. Te veel beukende pubertjes. Voor de rest vindt ik het wel prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
Hebben er nog meer mensen last van dat als de intro filmpjes afgelopen zijn dan kom je in een menu waar je op enter of "a" moet drukken om verder te gaan. Dan krijg je normaal ook een windows schermpje voor het syncen van de saved games. Nu komt het spel bij mij niet verder vanaf daar. Het sync schermpje komt naar voren en gelijk weer weg, maar dan blijft hij in hetzelfde scherm. Klik je weer enter gebeurt weer precies hetzelfde.

edit: Ik kan het dus ook gewoon niet spelen nu op de pc.

[ Voor 6% gewijzigd door toos87 op 26-10-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
toos87 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:08:
Hebben er nog meer mensen last van dat als de intro filmpjes afgelopen zijn dan kom je in een menu waar je op enter of "a" moet drukken om verder te gaan. Dan krijg je normaal ook een windows schermpje voor het syncen van de saved games. Nu komt het spel bij mij niet verder vanaf daar. Het sync schermpje komt naar voren en gelijk weer weg, maar dan blijft hij in hetzelfde scherm. Klik je weer enter gebeurt weer precies hetzelfde.

edit: Ik kan het dus ook gewoon niet spelen nu op de pc.
Hmm nee dat niet, maar het syncen naar de cloud duurt hier wel altijd een eeuwigheid. Toen ik in FH3 een keer mijn game moest resetten duurde het maar liefst 50 minuten om mijn cloud save op te halen...een bestand van een paar Kb. |:(

Je kunt misschien even FM7 proberen te resetten vanuit het instellingenscherm van Windows, dan gooit ie ook je save en settings weg. Misschien dat ie dan wel doorstart met downloaden van je sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:14:
[...]

gewoon op klikken en gebruiken, als je dan 'download and install' hebt krijg je op een gegeven moment een melding dat het X credits kost. Daarna heb je 'm. Dan is het hangslot weg. Zal wel een design bug zijn ofzo, maar een hangslotje betekent nu gewoon dat je de parts nog niet hebt volgens mij. Ik kan iig elke tune met een hangslotje gewoon gebruiken/ kopen.
Ik kreeg de melding dat het niet available was. Misschien was dat.een serverprobleem. Zal het nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Weet iemand wanneer het eerste autopack beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Hey, de VIP bonus is active! Kan geen patch notes vinden, maar op reddit meer info: https://www.reddit.com/r/...c_vip_bonus_is_activated/

En het lijkt alsof de memory leak ook gefixed is.

[ Voor 12% gewijzigd door Solictice op 27-10-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Solictice schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:54:
Hey, de VIP bonus is active! Kan geen patch notes vinden, maar op reddit meer info: https://www.reddit.com/r/...c_vip_bonus_is_activated/

Voor de Xbox nog niet...lekker bezig bij T10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Solictice schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:54:

Mja de memory leak lijkt gefixed maar op mijn pc crashed hij nu helaas nog sneller dan voorheen.
Had voorheen alleen in multiplayer crashes maar nu ook gewoon tijdens een freerun..
Spel is helaas een zooitje op pc.
Dacht even snel die special nog wat autos kopen en wou de daytona testen ctd...
Jammer maar helaas, hoop met release eerste carpack dat er een patch is die pc stukken stabieler maakt.
wjsiebes91 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:30:
Weet iemand wanneer het eerste autopack beschikbaar komt?
Dit zal de eerst dinsdag van de maand(dit geval november)zijn denk ik zo. Voorheen wel altijd.
skreppiedoe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:22:
[...]

Voor de Xbox nog niet...lekker bezig bij T10
Geduld is een schone zaak. Is logisch want pc heeft geen controle systeem zoals xbox dat heeft. Duurt altijd ietsje langer.

[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 27-10-2017 14:46 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:38:

Geduld is een schone zaak. Is logisch want pc heeft geen controle systeem zoals xbox dat heeft. Duurt altijd ietsje langer.
De aankondiging van de dubbele VIP uitbetaling was op 3!!!! oktober, ruim 3 weken geleden dus het is te triest voor woorden dat ze in die tussentijd helemaal niets van zich laten horen. Ja via twitter over iets wat Ken Block gaat doen/heeft gedaan.Ook is er met geen woord gerept over deze pc "update" .
En hoe moeilijk kan t zijn om zoiets in de game te krijgen aangezien het er in vorige delen vanaf de launch al zat.

Het is gewoon niet meer dan een veredelde beta die we aan het spelen zijn. :(

[ Voor 5% gewijzigd door skreppiedoe op 27-10-2017 16:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

skreppiedoe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:33:
[...]

De aankondiging van de dubbele VIP uitbetaling was op 3!!!! oktober, ruim 3 weken geleden dus het is te triest voor woorden dat ze in die tussentijd helemaal niets van zich laten horen. Ja via twitter over iets wat Ken Block gaat doen/heeft gedaan.Ook is er met geen woord gerept over deze pc "update" .
En hoe moeilijk kan t zijn om zoiets in de game te krijgen aangezien het er in vorige delen vanaf de launch al zat.

Tja dit is waarom ik hem 1x per week opstart voor innen wekelijkse credits en voor de speciale autos. Maar probeer ik te spelen crashed hij weer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:45:
[...]

Tja dit is waarom ik hem 1x per week opstart voor innen wekelijkse credits en voor de speciale autos. Maar probeer ik te spelen crashed hij weer..
Ik dacht vanwege de dubbele VIP bonus een paar races op de PC te spelen in plaats van de Xbox, en uiteraard tijdens de eerste race al een crash naar de desktop....kansloos dit.
Ik heb de afgelopen week op de 360 ruim een uur FM4 zitten spelen....wat een verschil,echt op alle vlakken ruimschoots de betere game op het grafische deel na....Waar is het misgegaan?
Zit steeds meer te twijfelen om FM7 voorlopig te laten voor wat het is tot versie 4.0 ofzo uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

skreppiedoe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:01:
[...]

Ik dacht vanwege de dubbele VIP bonus een paar races op de PC te spelen in plaats van de Xbox, en uiteraard tijdens de eerste race al een crash naar de desktop....kansloos dit.
Ik heb de afgelopen week op de 360 ruim een uur FM4 zitten spelen....wat een verschil,echt op alle vlakken ruimschoots de betere game op het grafische deel na....Waar is het misgegaan?
Zit steeds meer te twijfelen om FM7 voorlopig te laten voor wat het is tot versie 4.0 ofzo uit is.
I feel you bro !!
Fm4 oef wat een tijden waren dat idd.
Ik ga me vermaken met de concurrentie voorlopig. En kom wel.terug elke keer als er dlc is of nieuwe special wagens meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
skreppiedoe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:33:
[...]

Ondanks dat ik min of meer dezelfde mening deel met jullie over de staat van dit spel (en tevens ook FH3) heeft Turn10 wel degelijk laten weten dat er een patch in de planning zat + het toevoegen van de VIP 2x cr bonus. Zelfde voor het confirmen van de memory leak op PC alhoewel dat veel te lang op zich liet wachten.
Probleem is dit is alleen op hun eigen forum gebeurd en niet op Twitter bijvoorbeeld, want ja dat is natuurlijk veel te publiekelijk en kunnen mensen een weerwoord hebben zonder dat ze gelijk van het hele platform gebanned worden zoals op Forza forums ;w

Daarnaast zijn de features die nog niet open zijn gewoon gelocked tot de Xbox one X uitkomt zodat iedereen min of meer een eerlijke kans heeft op de auction house en marketplace. Vergeten alleen dat al zou iemand op dag 1 dat spel kopen, dan mis je nog steeds de benodigde credits, dus het zal me ook niks verbazen als we nog een paar weken moeten wachten :+

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 27-10-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Xant0r schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Daarnaast zijn de features die nog niet open zijn gewoon gelocked tot de Xbox one X uitkomt zodat iedereen min of meer een eerlijke kans heeft op de auction house en marketplace. Vergeten alleen dat al zou iemand op dag 1 dat spel kopen, dan mis je nog steeds de benodigde credits, dus het zal me ook niks verbazen als we nog een paar weken moeten wachten :+
De in-game economie is toch al volledig om zeep geholpen door de money glitch die door erg veel mensen is gebruikt. Ik heb talloze mensen gezien die niet eens in de buurt van lvl 100 zitten maar wel 700+ wagens in hun garage hebben.
Dus ik zie de meerwaarde van het auction house totaal niet.

De lootcrates heb ik een eerlijke kans gegeven maar daar ben ik ook klaar mee, ze zouden beter bij het levelen een 4e keuze kunnen toevoegen naast credits, car en drivergear....juist ja een lootcrate.
En dan bijv. elk 10e lvl een legendary crate. In FM6 maakte je bij de wheelspins ook kans op een mod pack.

En drivergear....tja moet ik daar nog iets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:42:
[...]
Dus ik zie de meerwaarde van het auction house totaal niet.
Voor de laatste 2 achievements die ik nog mis is ie erg nuttig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 12:49
De VIP bonus werkt nu ook op de Xbox, dus ik heb vandaag de Endurance race met de WTCC op de Nordschleife meteen maar gedaan. Op extra lang, dus 24 rondjes. Maar het viel mij toch tegen, dat ik voor 3 uur en 51 minuten sturen maar +- 800.000 CR kreeg.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Is het in free play modus ook mogelijk om circuits over te slaan,of een bepaald racetype te selecteren? Bijvoorbeeld endurance? Ik wil een beetje credits bijverdienen, en heb deze mogelijkheid nog niet gezien...

Daarnaast heb ik op de Xbox vandaag een update gehad, waardoor het geluid opeens stoort (alsof het heel erg distorted is. Als ik alleen rijd klinkt het goed, maar zodra ik een wedstrijd rijd, dan treed het op, erg irritant, want daardoor is het zo goed als onspeelbaar...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:15
De clutch is zo slecht geïmplementeerd in dit spel.
-Als je assists op "manual+clutch" hebt staan, waarom kan je alsnog schakelen zonder de koppeling in te drukken?
-Snel koppelen heeft geen nut omdat de meeste tragere autos een soort "gear switch switch delay" hebben waardoor de auto nog niet opschakelt terwijl je al gekoppeld en geshift hebt.
Het is enigszins op te lossen door de clutch en transmission te upgraden, maar het neemt toch veel weg van realisme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Spacecowboy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:45:
Is het in free play modus ook mogelijk om circuits over te slaan,of een bepaald racetype te selecteren? Bijvoorbeeld endurance? Ik wil een beetje credits bijverdienen, en heb deze mogelijkheid nog niet gezien...
Jazeker, je kunt alles zelf bepalen.
2e tabblad, "afstelling" en dan race-instellingen.
Zelf aantal rondjes bepalen of bijv. een tijdsduur aangeven.
Zelf aantal tegenstanders, en zelf de track bepalen.

Zou anders ook niet echt een free play modus zijn...

[ Voor 34% gewijzigd door defusion op 31-10-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

defusion schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Jazeker, je kunt alles zelf bepalen.
2e tabblad, "afstelling" en dan race-instellingen.
Zelf aantal rondjes bepalen of bijv. een tijdsduur aangeven.
Zelf aantal tegenstanders, en zelf de track bepalen.

Zou anders ook niet echt een free play modus zijn...
Lezen en kijken is ook een vak. B) _/-\o_

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
Spacecowboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:20:
[...]

Lezen en kijken is ook een vak. B) _/-\o_
Je bent niet de enige, ik kwam er ook pas na een paar dagen achter dat het in dat menutje verstopt zat 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Er1k989 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

Je bent niet de enige, ik kwam er ook pas na een paar dagen achter dat het in dat menutje verstopt zat 8)7
Het is eerlijk gezegd ook niet erg duidelijk. Ik vind het trouwens ook maar niks dat er vanuit het afstelmenu niet direct proef gereden kan worden, het is heel omslachtig geworden.
En het wegblijven van een kwalificatie modus om de start volgorde te bepalen vind ik echt een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Richard117 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:33:
De VIP bonus werkt nu ook op de Xbox, dus ik heb vandaag de Endurance race met de WTCC op de Nordschleife meteen maar gedaan. Op extra lang, dus 24 rondjes. Maar het viel mij toch tegen, dat ik voor 3 uur en 51 minuten sturen maar +- 800.000 CR kreeg.
Het is inderdaad vrij karig, vind het persoonlijk ook jammer dat online spelen weinig uitbetaald. Gelukkig ben ik nog niet uitgespeeld in de campaign aangezien ik de races op long heb gezet. 15 Minuten per baan vind ik op zich wel mooi zat.

In FH3 was online enige wat ik nog deed op gegeven moment en dat was ook geen probleem aangezien ik inmiddels geld zat had gegenereerd. In FM7 is dat wel anders, vraag me af of er nog een echte replay waarde aan zit straks als ik de campaign heb uitgespeeld....
  • Geen AI in private lobbies, dus even met 2 vrienden gewoon chill racen met AI zit er niet bij.
  • Het multiplayer gedeelte zelf is een grote hel, mensen gunnen elkaar werkelijk niks.
  • Rivals zoals we dat ooit hadden is niet meer zoals het is.
  • Het kopen van auto's geeft eerlijk gezegd voor mij heel weinig voldoening, waar ik in FH3 een auto kocht en zelf helemaal een tune voor opbouwde heeft in FM7 weinig zin met het homologation system. (Het is overigens leuk dat een inmiddels een A class hopper is waar je wel met eigen tune kan rijden, maar dan kom je weer terug op het feit dat het demolition derby is).
  • Feit dat je als je als een collector gewoon genaaid gaat worden, door dat er ruim 100 auto's gelocked zijn achter lootcrates en/of Specialty Dealer, zo heb ik de eerste week volgens mij gemist. Wist uberhaupt niet dat die SD er was.
Zo kan ik het lijstje momenteel met nog wel heel veel meer aanvullen en voor een game van deze prijs is dat op zijn zachts gezegd echt echt heel matig. Zeker gezien de stabiliteit op PC. Iets wat ik uit ervaring van FH3 al vreesde is tot nu toe keiharde werkelijkheid. :F
Poulusma schreef op woensdag 1 november 2017 @ 06:18:
[...]

Het is eerlijk gezegd ook niet erg duidelijk. Ik vind het trouwens ook maar niks dat er vanuit het afstelmenu niet direct proef gereden kan worden, het is heel omslachtig geworden.
En het wegblijven van een kwalificatie modus om de start volgorde te bepalen vind ik echt een gemis.
Als je op Free play drukt kun je een circuit kiezen, zodra deze geladen is krijg je mogelijkheid Test Drive. Hier kun je je tune afstellen, ook tijdens het racen. Alleen voor upgrades moet je het circuit volgens mij weer verlaten.
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste