Van de week is onze nieuwe keuken geplaatst. Uiteindelijk voor een redelijk simpel ontwerp gegaan en meer geinvesteerd in goede apparatuur.
Gekocht bij HelloKitchen (Rotterdam Alexandrium), wat een onderdeel is van Mandemakers groep. Goede service in het traject vanaf eerste ontwerp tot aftersales (volgen actief op bij klantenservice voor de opleverpunten) en absoluut niet de ‘verkopen verkopem verkopen’-mentaliteit.
Scheelt mogelijk wel dat ik de verkoper bleek te kennen
Na een paar weken wachten, inmeten, etc. Was het afgelopen dinsdag tijd om te leveren (snel, netjes), woensdag alles geplaatst (snel, netjes) en werd gas/water donderdag aangesloten.
Hier onder het resultaat:
Na de oplevering wel een paar follow-up puntjes, maar ik ken volgens mij geen keuken waar alles ineens goed gaat:
- rechter hoge kast klopt niet, lade moet doorlopen met ladekasten en oven+combi horen netjes op 5mm van elkaar te zitten
- kitnaden zijn rafelig/niet strak (haastwerk)
- kookplaat is aan de onderzijde niet vast gezet
- een ladefrontje is beschadigd
- blad vertoont rare vlekken (vet-achtig, maar gaat er met heet water niet uit).
Al met al heel blij met de keuken en bovenstaande puntjes worden al opgepakt ter reparatie/herstel.