De Scorpio is vorig jaar al geteased en een paar weken terug al gepresenteerd. Het enige wat we nog krijgen zijn de naam, de prijs, de releasedatum en enkele geoptimaliseerde games. Dus nee, hardware is al lang geweest.Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:44:
[...]
Nou de Scorpio hardware is hier prima ontopic. Dat ding wordt immers vanavond aangekondigd.
Het gaat er hier om dat een verschil in percentage verkeerd geïnterpreteerd wordt, als je zoiets niet verbeterd dan gaan andere dat ook geloven enz en daar krijg je in de toekomst weer misverstanden van enz.
Doe eens wat aardiger voor elkaar
Games, naam, prijs, design alles moet nog komen. Wordt dus eigenlijk meer vanavond aangekondigd dan een paar weken terug.
Ja eigenlijk is alleen de hardware toch nog maar geweest?Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:46:
De Scorpio is vorig jaar al geteased en een paar weken terug al gepresenteerd. Het enige wat we nog krijgen zijn de naam, de prijs, de releasedatum en enkele geoptimaliseerde games. Dus nee, hardware is al lang geweest.
Games, naam, prijs, design alles moet nog komen. Wordt dus eigenlijk meer vanavond aangekondigd dan een paar weken terug.
[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 12-06-2017 00:48 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zag net ook dit in mijn tijdlijn verschijnen: https://twitter.com/geoffkeighley/status/873920094346162176
En de naam dus waarschijnlijk Xbox 10 S
En de naam dus waarschijnlijk Xbox 10 S

Woeptie fucking doo, ik maakte een typo....Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:51:
[...]
Haha ja dat denk jij idd, zonde.
Zoek anders eens op hoe dat werkt met hardware enz, misschien haal je dan ook Sneller en Krachtiger niet meer door elkaar.
[...]
Ja eigenlijk is alleen de hardware toch nog maar geweest?
Nogmaals keep on dreaming..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Trailer van Kingdom Hearts 3 zag er vet uit. Jammer dat de game exclusive is voor PS4. Had een leuke voor de Switch geweest. GBA had bijvoorbeeld al eens een Kingdom Hearts game gehad.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Deze komt ook nog wel voor xbox oneZeror schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:54:
Trailer van Kingdom Hearts 3 zag er vet uit. Jammer dat de game exclusive is voor PS4. Had een leuke voor de Switch geweest. GBA had bijvoorbeeld al eens een Kingdom Hearts game gehad.
YouTube: 【KINGDOM HEARTS III】New Trailer 2017
Staat wel op einde van deze trailer
[ Voor 20% gewijzigd door dustkiller op 11-06-2017 17:57 ]
Vindt het toch apart, de beste man heeft een dag later volgens mij een panel met phil spencer, beetje gek om dan een belangrijk punt van de showen te spoilen of dit moet extra gelekt zijn zodat de telleurstelling tijdens de show minder groot is.
<knip>v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:54:
[...]
Woeptie fucking doo, ik maakte een typo....
Nogmaals keep on dreaming..
Zou best een prima tactiek kunnen zien, iedereen verwacht 399,- Je laat dan vervolgens 499,- uitlekken, als je hem dan als 449,- aankondigt denkt iedereen dat het goedkoop isNieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:56:
Vindt het toch apart, de beste man heeft een dag later volgens mij een panel met phil spencer, beetje gek om dan een belangrijk punt van de showen te spoilen of dit moet extra gelekt zijn zodat de telleurstelling tijdens de show minder groot is.
[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 11-06-2017 18:03 ]
De Devolver Digital persco is trouwens morgen om 07:00 op Twitch, misschien kan dat nog in de TS.
Steam/XBL: Avioto
Zal het aanlassen. Gemoederen lopen ook al hoog vlak voor aanhang haha.
nu even die autocorrect uitzettenNieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:02:
Zal het aanlassen. Gemoederen lopen ook al hoog vlak voor aanhang haha.
Kan zijn dat de 499 dollar de 2tb is en er een 1tb komt voor 449 /399?
Release maart 2018 voor NL, mijn glazen bol voelt zich sterk
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De mijne zit nog aan de oplader maar zei daar net voor "holliday Season"SinergyX schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:04:
Release maart 2018 voor NL, mijn glazen bol voelt zich sterk
Lijkt mij vrij laat. Hij zal voor de feestdagen nog in de winkel moeten liggen.
Kunnen we ophouden met de speculatieve battle over hoe duur de XBOX refresh gaat worden en dat feit gewoon nog even afwachten.
Het is ongeveer het minst interessante feit van alles wat er op de E3 te zien is aangezien de "belangrijke" spellen al duurder zijn dan het prijsverschil waar hier over gepraat wordt.
Het is ongeveer het minst interessante feit van alles wat er op de E3 te zien is aangezien de "belangrijke" spellen al duurder zijn dan het prijsverschil waar hier over gepraat wordt.
How do you save a random generator ?
Nee, je kunt er wel overheen lezen. Dat kan wel.enchion schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:07:
Kunnen we ophouden met de speculatieve battle over hoe duur de XBOX refresh gaat worden en dat feit gewoon nog even afwachten.
Denk dat jij onderschat hoe belangrijk een aanschaf prijs kan zijn voor heel veel mensen.enchion schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:07:
Precies waarom de ps4 het gelijk beter deed dan x1. De prijs.
Dus nee rumours daarover zijn niet nutteloos.
Enne ik doe account sharen met mijn broertje dus die game prijzen schelen dan heel veel
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 11-06-2017 18:11 ]
Geruchten zijn dan nog steeds nutteloos want je weet het gewoon niet. Wacht op de officiele prijs en praat er daarna over of je het wel of niet te duur vindt.v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:09:
[...]
Denk dat jij onderschat hoe belangrijk een aanschaf prijs kan zijn voor heel veel mensen.
Precies waarom de ps4 het gelijk beter deed dan x1. De prijs.
Dus nee rumours daarover zijn niet nutteloos.

Idd, 400 was ik ook veel meer hyped voor dan 499, zelfs 449 had me nog bij de kraag.
Nu zou dat ding er al extreem goed moeten uitzien en wat deftige dingen laten zien vanavond als 499 klopt, 399 was dat iets minder van belang want dan betaalde je hetzelde als een Pro maar voor betere gfx.
Nuja zoals ze zeggen op andere fora, laten we de keynote maar eens afwachten, want waarom iedereen hier blindelings die ene persoon op twitter geloofd zonder dat em ook maar een bron vernoemd snap ik ook niet, ik ken die kerel nog niet eens buiten van op E3 te zien.
Nu zou dat ding er al extreem goed moeten uitzien en wat deftige dingen laten zien vanavond als 499 klopt, 399 was dat iets minder van belang want dan betaalde je hetzelde als een Pro maar voor betere gfx.
Nuja zoals ze zeggen op andere fora, laten we de keynote maar eens afwachten, want waarom iedereen hier blindelings die ene persoon op twitter geloofd zonder dat em ook maar een bron vernoemd snap ik ook niet, ik ken die kerel nog niet eens buiten van op E3 te zien.
Of je leest eroverheen als je niet interessant vind.Kaasje123 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:12:
[...]
Geruchten zijn dan nog steeds nutteloos want je weet het gewoon niet. Wacht op de officiele prijs en praat er daarna over of je het wel of niet te duur vindt.
Ik vind een hoop games die hier besproken worden niet interessant maar je hoort mij toch ook niet klagen. Its all part of the deal.
Maar er zal niets exclusief voor de Pro verschijnen....MrBowser schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:14:
[...]
Denk dat er heel veel potentiële klanten zijn, als er games of toevoegingen (zoals Fallout 4 VR) komen die exclusief op de PRO verschijnen, de verkopen een heel stuk zullen stijgen.
Wel kunnen ze klanten lokken door games er veel beter uit te laten zien, zoals bv. Fallout 4 VR op de PS4+PSVR in 720p en op de Pro in 1080p....
42%, percentueel gezien net zo'n groot verschil als tussen de X1 en de PS4.Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:12:
[...]
Niet veel beter?
Ding gaat bijna 50% meet tflops doen, dat kan je niet "niet veel beter" noemen.
[...]
Voor 4k schermen wordt het verschil net zo duidelijk te zien tussen de Pro en Scorpio als de PS4 en X1 op HDTV's...
[ Voor 30% gewijzigd door Aenea op 11-06-2017 18:22 ]
Uiteindelijk stappen de mensen vanzelf wel over als ontwikkelaars straks van de Scorpio en Pro uitgaan. De games voor de casual consoles worden dan zo uitgekleed om nog speelbaar te zijn dat de verschillen vanzelf heel duidelijk zijn. Je kunt de XBO en PS4 ook niet blijven ondersteunen, dat zal toch een keer ophouden binnen de levensduur van de Pro en Scorpio.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Klopt. En ik verwacht dan ook dingen als 1800p native op de Pro vs. 2160p native op Scorpio.Katmi schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:15:
[...]
Hangt ervan af hoe je sneller opvat, er zijn meer games op PS4 die 1080p draaien dan op Xbox one die het vaak met 900p of iets vreemd moet doen dus dat kan al een definitie van sneller zijn.
En als de dev iets meer tijd er in steekt kunnen ze daar ook 2160p checkerboard rendered van maken op de Pro.
Vraag me overigens af of MS nog richtlijnen heeft, volgens mij niet nml., en denk dat devs beter kunnen gaan voor checkerboard rendering op beide mid-gen upgrade consoles, op die manier kunnen ze dan ook de visuele effecten omhoog gooien. Ik hoop niet dat devs op Scorpio 'gedwongen' voor native 4k gaan en dan de effecten hetzelfde blijven als op de X1, resolutie is leuk maar checkerboard rendering is vaak lastig te zien, zeker tijdens het spelen, en als dan andere effecten juist wel ineens aan kunnen lijkt me dat goed alternatief!
MS heeft geen richtlijnen, devs are free to use the extra power of Scorpio as they see fit ( vergeleken met de One S versie van de game )
Dus verplicht native 4k ten kosten van shadows of zo is niet aan de orde, devs kunnen ook de kracht steken in andere dingen die je een beter beeld opleveren dan de One S versie zoals bv shadows of dergelijke.
Dus verplicht native 4k ten kosten van shadows of zo is niet aan de orde, devs kunnen ook de kracht steken in andere dingen die je een beter beeld opleveren dan de One S versie zoals bv shadows of dergelijke.
[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 11-06-2017 18:30 ]
Dat is niet meer dan een aanname.Aenea schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:18:
Voor 4k schermen wordt het verschil net zo duidelijk te zien tussen de Pro en Scorpio als de PS4 en X1 op HDTV's...
Oja?
40% is 40%. Je kan wel roepen "ja maar het is 1.8Tflops verschil!", maar juist voor 4k schermen kan je toch beter naar het percentage kijken. 4x zo veel moeten renderen op 4k betekent ook dat je 4x zoveel GPU kracht nodig hebt.Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:17:
[...]
Xbox one was 1.13 tflops, ps4 1.8.
Dat kan idd wel rond de 40% zijn maar maakt wel een heel ander plaatje dan 4.12 en 6.0
[...]
Hij bedoelt krachtiger waarschijnlijk, sneller is hier idd niet de juiste term.
Als je op HDTV's met 40% extra van 900p naar 1080p kan, kan je met 40% op 4k van 1800p naar 2160p.
Kortom, op je 4k TV kan je dat verschil net zo goed waarnemen als het verschil tussen X1 en PS4 op een HDTV.
Alleen als er ook andere dingen ineens aangezet gaan worden qua grafische effecten zou je het beter kunnen zien, maar dan halen ze misschien de native 4k net niet.
Games op Scorpio zullen er beter uit zien, maar verwacht niet een overduidelijk groot verschil die makkelijk waarneembaar is...
Het is overigens 4.2 en niet 4.12.
[ Voor 28% gewijzigd door Aenea op 11-06-2017 18:34 ]
Dus niet heh....Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:21:
[...]
Maar het daadwerkelijke verschil op je beeldscherm wel
Verschil tussen het aantal pixels dat gerendered moet worden tussen 900p en 1080p is 44%.
Verschil tussen 1800p en 2160p is, jawel, 44%...
Je vergeet voor het gemak even dat de resolutie 4x zo groot is...
Wordt de extra kracht van Scorpio gebruikt om een 1080p beeld op te fraaien dan zou je gelijk hebben, maar aangezien MS al gezegd heeft dat voor alle >1080p games er gedownsampled gaat worden voor HDTV's lijkt me die kans dan vrij klein....
Verwacht nog steeds Xbox One X eigenlijk als naam....Stefan22 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:27:
Is de kans echt groot dat Scorpio Xbox 10 S gaat heten? Want daar ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan van maatja.
[ Voor 18% gewijzigd door Aenea op 11-06-2017 18:41 ]
Nou anders zou ik mijzelf graag bijlezen op een bron oid.
Tja, ook al heet die straks Xbox Partyboy 1999 special edition deluxe mega power extreme, ben benieuwd naar de content, de rest boeit me weinig.
39
Heb jij een bron dan dat Scorpio op magische wijze anders in elkaar zit dan welk ander stukje computer tech ooit waarbij normale logica ineens de deur uit gegooid dient te worden?
Nee? Dan zal het wel gewoon zo zijn als bij welke GPU dan ook, denk je niet?
Magoe, laten we alsjeblieft er over ophouden nu, we wachten gewoon de DigitalFoundry analyses af vanaf November!
[ Voor 12% gewijzigd door Aenea op 11-06-2017 18:53 ]
Kunnen we niet gewoon ff vanavond afwachten en de 'wellus-nietus'-discussie ergens anders voortzetten? Raakt een beetje off-topic van de E3, mijns inziens.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Nou er is een hele hoop vooruitgang geboekt de laatste jaren. Vroeger was een 2,0Ghz ook automatisch sneller dan een 1,8Ghz.Aenea schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:50:
[...]
Heb jij een bron dan dat Scorpio op magische wijze anders in elkaar zit dan welk ander stukje computer tech ook waarbij normale logica ineens de deur uit gegooid dient te worden?
Nee? Dan zal het wel gewoon zo zijn als bij welke GPU dan ook, denk je niet?
Dat is ook al jaren niet meer zo, daarom ben ik gewoon benieuwd of verdubbelen van de pixels automatisch betekend dat er ook een verdubbeling van de kracht nodig is.
Maar goed we zien wel, Xbox heeft het laatste gedeelte van de race in ieder geval de beste hardware in huis. Vanavond alleen nog even knallen met wat games
nieuws: Xbox Scorpio-ontwikkelaars kunnen 9GB gddr5 voor games gebruikenAenea schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:39:
[...]
Verwacht nog steeds Xbox One X eigenlijk als naam....
The Verge denkt Xbox 10 S, hoeft natuurlijk niet waar te zijn. Persoonlijk heb ik ook liever Xbox One X. Hoop wel dat ze sowieso One in de naam houden, geeft wat duidelijker aan dat de Scorpio bij de One family hoort.
Van de naam xbox one x wordt je anders ook niet echt wijs van. De naam xbox one elite zou perfect zijn geweest, maar die naam is al gebruikt. xbox one ultra zou een mooie verwijzing zijn naar ultra hd tenminste.
Er zijn zoveel namen goed, maar Xbox 10 S vind ik gewoon echt niks. De kans dat de S erin komt is groot, aangezien dat net geregistreerd is door Microsoft. 10 verwijst naar Windows 10, maar ik koop een Xbox voor het gamen en niet voor dat geweldige Windows 10, dus ik snap niet waarom een in de naam van een console verwijst moet worden naar Windows 10.
Gewoon lekker Xbox Scorpio zou ik dan zeggen. Dat is nu toch al bekend bij een groot gedeelte van de doelgroep.
Denk dat de prijs inmiddels wel duidelijk is. 499.-
Conclusies over de prijs laat ik aan de experts hier over.

Die geoff is wel serieus.
Hangt van de meerwaarde af. Het is in ieder geval geen gunstige prijsstelling ten opzichte van de PS4 Pro. Dus dan moet de Scorpio echt iets extra's bieden. Het lijkt erop dat hij (nog) geen VR gaat ondersteunen, dus ik vraag me heel erg af waarom je er dan 499 euro voor zou gaan neerleggen.Lekkerboeie86 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:16:
Denk dat de prijs inmiddels wel duidelijk is. 499.-
Ja maar ook vrij onzeker dus die 499 kun je doorstrepen als feit
Het os van de xbox lijkt op windows 10 S, het verschil tussen normale windows 10 en 10 s is dat bij de 10 s geen normale programma's kunnen worden gedownload, alleen uwp apps. De xbox one kan ook alleen uwp apps downloaden. Misschien dat de naam daar van is afgeleid.Stefan22 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:13:
Er zijn zoveel namen goed, maar Xbox 10 S vind ik gewoon echt niks. De kans dat de S erin komt is groot, aangezien dat net geregistreerd is door Microsoft. 10 verwijst naar Windows 10, maar ik koop een Xbox voor het gamen en niet voor dat geweldige Windows 10, dus ik snap niet waarom een in de naam van een console verwijst moet worden naar Windows 10.
Trouwens die geoff heeft op neogaf gezegd dat er misschien wel een elite controle wordt bij gebundeld.
Mwah.. hij vraagt gewoon of de prijs aan het begin bekend gemaakt wordt.. Denk ook dat hij zichzelf echt voor lul zet als de prijs anders is, aangezien hij eerder dus al aangegeven heeft dat de prijs 499 is en dat dat is geoefend.Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:22:
[...]
Ja maar ook vrij onzeker dus die 499 kun je doorstrepen als feit
Die free stuff wanneer je via Mixer kijker. Geldt dat ook via de browser op www.mixer.com of alleen via de Xbox One app van Mixer?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij moest je wel je xbox account koppelen of zoiets, ben benieuwd of je microsoft account dan ook goed is(als je geen xbox hebt).Rivanov schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:39:
Die free stuff wanneer je via Mixer kijker. Geldt dat ook via de browser op www.mixer.com of alleen via de Xbox One app van Mixer?
Ik heb een Xbox One en mijn Xbox Live account gekoppeld aan Mixer. Maar ik wil het in 4K kijken op m'n iMac 27" 5K, maar dan gaat het dus via de browser i.p.v. op m'n Xbox One.Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:40:
[...]
Volgens mij moest je wel je xbox account koppelen of zoiets, ben benieuwd of je microsoft account dan ook goed is(als je geen xbox hebt).
Maar wil wel kans maken op free stuff.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 11-06-2017 19:41 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Craig Duncan van RARE zou gezien zijn met een Banjo Kazooie rugzak. Dus nieuwe Banjo Kazooie game??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
hij trekt het gewoon uit zijn reet. Verder verzin je er weer alles bij. Is iets minder dan 200 minuten wachten nou echt te lang?Origins schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:27:
[...]
Mwah.. hij vraagt gewoon of de prijs aan het begin bekend gemaakt wordt.. Denk ook dat hij zichzelf echt voor lul zet als de prijs anders is, aangezien hij eerder dus al aangegeven heeft dat de prijs 499 is en dat dat is geoefend.
Verzin ik er alles bij? dude.. wat is je probleem eigenlijk?Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:42:
[...]
hij trekt het gewoon uit zijn reet. Verder verzin je er weer alles bij. Is iets minder dan 200 minuten wachten nou echt te lang?
Dat je er alles aan doet om het 499 verhaal als absolute waarheid probeert te presenterenOrigins schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:43:
[...]
Verzin ik er alles bij? dude.. wat is je probleem eigenlijk?
Er alles aan doet? hoe vaak heb ik dat gezegd? Ik citeer wat Geoff Keighley gezegd heb he.Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:45:
[...]
Dat je er alles aan doet om het 499 verhaal als absolute waarheid probeert te presenteren

Ik heb letterlijk een post geplaatst over een bedrag van 499, doe even wat rustiger aan met je toon voortaan, ik heb niet bij je in de klas gezeten.
Edit: Nogmaals dit is niet wat ik zeg, of wat ik hoop! of de waarheid is, dit is puur wat hij zegt aangezien hij het dichtst op het vuur zit.
Vandaar dat ik ook zeg dat het zijn hoofd is als hij het fout heeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Origins op 11-06-2017 20:07 ]
Als ze echt slim zijn dan knallen ze de prijs op €349, dan pakken ze Sony pas echt! Maar Microsoft kennende zullen ze zichzelf wel uit de markt gaan prijzen helaas...
In reactie op bovenstaande prijs (499), zou echt zo dom zijn..
In reactie op bovenstaande prijs (499), zou echt zo dom zijn..
[ Voor 16% gewijzigd door Segafreak83 op 11-06-2017 19:49 ]
Als dat waar is! Beide Banjo-games op de N64Zeror schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:41:
Craig Duncan van RARE zou gezien zijn met een Banjo Kazooie rugzak. Dus nieuwe Banjo Kazooie game??
Beter dan Mario 64.
Denk pre e3 jitters ofzo.... Beetje kansloos ja.Origins schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:48:
[...]
Er alles aan doet? hoe vaak heb ik dat gezegd? Ik citeer wat Geoff Keighley gezegd heb he.
[afbeelding]
Ik heb letterlijk een post geplaatst over een bedrag van 499, doe even wat rustiger aan met je toon voortaan, ik heb niet bij je in de klas gezeten.
Blijkbaar iemand de pik op mij ofzov8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:52:
[...]
Denk pre e3 jitters ofzo.... Beetje kansloos ja.

gewoon net als mij op die topic rapporteer knop rammen, het is hier verdomme geen kleuterschool toch?
En hoeveel Tweakers hebben een wishlist voor alle games die gepresenteerd worden?
Ja, maar het draait bij de Xbox toch om een console + games? En niet om Windows 10 met z'n UWP apps. Ik als gamer geef geen moer om Windows 10 en UWP apps op een Xbox, daar koop ik geen Xbox voor, die koop ik namelijk voor games.Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:24:
[...]
Het os van de xbox lijkt op windows 10 S, het verschil tussen normale windows 10 en 10 s is dat bij de 10 s geen normale programma's kunnen worden gedownload, alleen uwp apps. De xbox one kan ook alleen uwp apps downloaden. Misschien dat de naam daar van is afgeleid.
Trouwens die geoff heeft op neogaf gezegd dat er misschien wel een elite controle wordt bij gebundeld.
Om dan met de naam naar Windows 10 te verwijzen vind ik wat onzin, maar meningen daarover verschillen natuurlijk.
Kan me voorstellen dat het lastig te bevatten is, maar zoek op Twitter even 499 en je kan zelf haast niet meer geloven dat het verhaal niet klopt. Mocht het waar zijn kan er natuurlijk nog mooie dingen bij zitten die de prijs verklaren. Maar anders is het wel game over ben ik bang.Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:45:
[...]
Dat je er alles aan doet om het 499 verhaal als absolute waarheid probeert te presenteren
Durf nu niets meer te posten hoorDigitalError schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:53:
[...]
gewoon net als mij op die topic rapporteer knop rammen, het is hier verdomme geen kleuterschool toch?
Mijn lijst:BiaggioLuciano schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:54:
En hoeveel Tweakers hebben een wishlist voor alle games die gepresenteerd worden?
1. Animal Crossing op de Switch.
Nee idd. Vandaar jouw taalgebruik ook zekerDigitalError schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:53:
[...]

Die staat bij mij op 1 t/m 10 en graag een VR versie zodat je door het dorp kunt wandelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
HahaLekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:05:
[...]
Die staat bij mij op 1 t/m 10 en graag een VR versie zodat je door het dorp kunt wandelen.
Maar serieus, als er een platform perfect is voor Animal Crossing, dan is het de Switch.
Wel gezellig hier op dit topic zeg, Jezus. Ik kijk gewoon uit naar die persconferentie en zie wel wat ze allemaal aan gaan kondigen. Ik ben benieuwd naar Anthem en mag hopen dat ze games, games en games gaan showen. Ze zullen ook wel moeten.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Line-up van Microsoft gelekt:
Neem het met een korreltje zout, maar die ene timed-exclusive zou wel wreed zijn. Ook heeft deze gast eerder dingen lopen leaken waaronder dde sunset overdrive witte Xbox One.
spoiler: title
Here is a summary of Ntkrnl Information that he told over the span of the past days. Plz do not share this outside of Discord and especially not on major Forums like Gaf or Reddit.
Ntkrl is trusting us like he did in the past, we also don't want him to get trouble
So lets start
this is a list of games that we can expect for Microsoft E3 Showing. Obviously some minor things can change during the next two weeks, but most of the conference is
prepared and set.
New Gameplay:
Crackdown 3 (this game will get a huge showing, combining the cloud technology with the power of the scorpio - MS aims for an GTA Online Style of Game with an ongoing support
over the next years. It looks absolutely incredible
Will be an Launch Title for Scorpio
Sea of Thieves
They will show an Cave Mission where you fight against a Kraken with your mates and another pirate crew.
Release will be March 2018
Forza 7
I didn't get a chance to see this game, but it will be there, no surprise
Release will be 20th September
State of Decay 2
i will get more informations on this game during the next week. Release is slated for Q4 2017
New Announcements:
Now this is the part where it gets juicy
Exclusive Ninja Gaiden Project:
the deal was made in 2015 - a new Ninja Gaiden is on its way, exclusive for Xbox One, funded by MS.
now that NIOh is released, the game went into full production - Release 2018 (could be pushed back to 2019)
Spencer visited Japan recently to make sure the game is doing fine. It is and it looks absolutey incredible. Will be Microsoft Answer to
Core Games like Bloodborne or Ni Oh
4K - 60 FPS pure freaking Action
Borderlands 3 (time exclusive)
due contract reasons of an ongoing deal between 2k and Microsoft (since 360 era) Borderlands will be time exclusive for one year.
The last i knew about this deal was 2014 - it could have changed (instead exclusive Content)
Announcement this E3 - Release 18/19
Fable Online
Studio Fobo is working on a Fable Game. Its basically a ressurection of the Fable Legends Project.
However they will make drastical changes, no moba game this time, more of an Online RPG inspired by Destiny.
You can go on mission with friends, meet in towns where you can eqcuip and sell your weapons. Looks and sounds promising and
is Microsoft Chance to revive this Franchise.
What i was told is basically that if Fable Online (i don't know the final name) does well, Microsoft will greenlight a full fledged mainline Fable 4 Game.
Release 2018
Capcom Vancouver
New Ip - Knight of the Aegis (fully funded by Microsoft)
so this deal is a bit complicated.
Micorosft made a 3 Games Contract/Deal with Capcom in 2011/12.
Game Nr.1 was Dead Rising (Dead Rising 4 got greenlighted after its sucess & therefore is not Game Nr.2 or planned in 2012)
Game Nr.2 was Monster Hunter (this deal doesn't mean the next MH is exclusive on XBox, but Harrisson wanted a guarantee that the popular Franchise from Japan also makes its way to
Xbox - that means, MH5 will be announced at E3 at Sonys Stage and will release on Ps4,Xbox One and PC. This Deal was made at a time, when Microsoft still wanted to get a ground
on the japanese market - today they wouldn't make this deal again.
Game nr.3 and now comes the interesting part was made for an exclusive Dino Crisis Game fully funded by Microsoft, however Capcom Vancouver didn't want to make that game & the other
Capcom Studios were busy with other Projects.
The Plan got ditched and instead they agreed to work on a new ip (which will replace Game Nr.3 for Microsoft)
The new Ip by Capcom Vancouver is called Knight of Aegis
(1974, New York City. You are recruited into the Order of Aegis, an elite brotherhood of Mystic Knights sworn to protect and keep the peace between the mortal and supernatural realms.
When a powerful evil stirs in the darkness, you must master the ancient powers of the past in order to save humanity's future.
New IP by Obsidian
has no name yet - Project Uranus
Sci-Fi FPS-RPG Game
Its like a Mix of Destiny and Borderlands (with an Comic Artstyle)
Maybe the most ambitious Microsoft Ip at this Moment - the game is set to be a GAAS (game as a Service) which will be updated with new content (classes, planets, story missions)
i don't know much about this, and it will release not before 2019 (i would guess 2020).
This is also the only game, where im not sure if we will see it at Microsoft Conference or not. They certainly planned it in Febraury, but by now their plans could have changed
Third Party Marketing
Shadow of Mordor
Borderlands 3
Assassins Creed Origins
NBA 2K18
Metal Gear Survive
Ntkrl is trusting us like he did in the past, we also don't want him to get trouble
So lets start
this is a list of games that we can expect for Microsoft E3 Showing. Obviously some minor things can change during the next two weeks, but most of the conference is
prepared and set.
New Gameplay:
Crackdown 3 (this game will get a huge showing, combining the cloud technology with the power of the scorpio - MS aims for an GTA Online Style of Game with an ongoing support
over the next years. It looks absolutely incredible
Will be an Launch Title for Scorpio
Sea of Thieves
They will show an Cave Mission where you fight against a Kraken with your mates and another pirate crew.
Release will be March 2018
Forza 7
I didn't get a chance to see this game, but it will be there, no surprise
Release will be 20th September
State of Decay 2
i will get more informations on this game during the next week. Release is slated for Q4 2017
New Announcements:
Now this is the part where it gets juicy
Exclusive Ninja Gaiden Project:
the deal was made in 2015 - a new Ninja Gaiden is on its way, exclusive for Xbox One, funded by MS.
now that NIOh is released, the game went into full production - Release 2018 (could be pushed back to 2019)
Spencer visited Japan recently to make sure the game is doing fine. It is and it looks absolutey incredible. Will be Microsoft Answer to
Core Games like Bloodborne or Ni Oh
4K - 60 FPS pure freaking Action
Borderlands 3 (time exclusive)
due contract reasons of an ongoing deal between 2k and Microsoft (since 360 era) Borderlands will be time exclusive for one year.
The last i knew about this deal was 2014 - it could have changed (instead exclusive Content)
Announcement this E3 - Release 18/19
Fable Online
Studio Fobo is working on a Fable Game. Its basically a ressurection of the Fable Legends Project.
However they will make drastical changes, no moba game this time, more of an Online RPG inspired by Destiny.
You can go on mission with friends, meet in towns where you can eqcuip and sell your weapons. Looks and sounds promising and
is Microsoft Chance to revive this Franchise.
What i was told is basically that if Fable Online (i don't know the final name) does well, Microsoft will greenlight a full fledged mainline Fable 4 Game.
Release 2018
Capcom Vancouver
New Ip - Knight of the Aegis (fully funded by Microsoft)
so this deal is a bit complicated.
Micorosft made a 3 Games Contract/Deal with Capcom in 2011/12.
Game Nr.1 was Dead Rising (Dead Rising 4 got greenlighted after its sucess & therefore is not Game Nr.2 or planned in 2012)
Game Nr.2 was Monster Hunter (this deal doesn't mean the next MH is exclusive on XBox, but Harrisson wanted a guarantee that the popular Franchise from Japan also makes its way to
Xbox - that means, MH5 will be announced at E3 at Sonys Stage and will release on Ps4,Xbox One and PC. This Deal was made at a time, when Microsoft still wanted to get a ground
on the japanese market - today they wouldn't make this deal again.
Game nr.3 and now comes the interesting part was made for an exclusive Dino Crisis Game fully funded by Microsoft, however Capcom Vancouver didn't want to make that game & the other
Capcom Studios were busy with other Projects.
The Plan got ditched and instead they agreed to work on a new ip (which will replace Game Nr.3 for Microsoft)
The new Ip by Capcom Vancouver is called Knight of Aegis
(1974, New York City. You are recruited into the Order of Aegis, an elite brotherhood of Mystic Knights sworn to protect and keep the peace between the mortal and supernatural realms.
When a powerful evil stirs in the darkness, you must master the ancient powers of the past in order to save humanity's future.
New IP by Obsidian
has no name yet - Project Uranus
Sci-Fi FPS-RPG Game
Its like a Mix of Destiny and Borderlands (with an Comic Artstyle)
Maybe the most ambitious Microsoft Ip at this Moment - the game is set to be a GAAS (game as a Service) which will be updated with new content (classes, planets, story missions)
i don't know much about this, and it will release not before 2019 (i would guess 2020).
This is also the only game, where im not sure if we will see it at Microsoft Conference or not. They certainly planned it in Febraury, but by now their plans could have changed
Third Party Marketing
Shadow of Mordor
Borderlands 3
Assassins Creed Origins
NBA 2K18
Metal Gear Survive
Neem het met een korreltje zout, maar die ene timed-exclusive zou wel wreed zijn. Ook heeft deze gast eerder dingen lopen leaken waaronder dde sunset overdrive witte Xbox One.
[ Voor 94% gewijzigd door BiaggioLuciano op 11-06-2017 20:18 ]
Eensch! hoop dat er veel leuke games zijn, vooral Anthen inderdaad dat lijkt me zeker een interessante titel, alleen een release fall 2018.. damn.dvd-linden schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:07:
Wel gezellig hier op dit topic zeg, Jezus. Ik kijk gewoon uit naar die persconferentie en zie wel wat ze allemaal aan gaan kondigen. Ik ben benieuwd naar Anthem en mag hopen dat ze games, games en games gaan showen. Ze zullen ook wel moeten.
Zelf vind ik het ook geen sterke naam, maar ze hebben nou eenmal een probleem met de benaming aangezien ze de xbox niet normaal genummerd hebben.Stefan22 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:56:
[...]
Ja, maar het draait bij de Xbox toch om een console + games? En niet om Windows 10 met z'n UWP apps. Ik als gamer geef geen moer om Windows 10 en UWP apps op een Xbox, daar koop ik geen Xbox voor, die koop ik namelijk voor games.
Om dan met de naam naar Windows 10 te verwijzen vind ik wat onzin, maar meningen daarover verschillen natuurlijk.
er is hier een spoilerfunctie heBiaggioLuciano schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:08:
Klik hier als je benieuwd ben, als er een spoilerfunctie was hier had ik hem wel in zijn geheel gepost.
AUB niet spoilen voor anderen, ook al lijkt het bulshit. Maar die ene timed-exclusive heb ik wel zin in
De release datum van forza klopt al niet haha.BiaggioLuciano schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:08:
Klik hier als je benieuwd ben, als er een spoilerfunctie was hier had ik hem wel in zijn geheel gepost.
AUB niet spoilen voor anderen, ook al lijkt het bulshit. Maar die ene timed-exclusive heb ik wel zin in
Het is trouwens ook al een oudere leak, ea z'n game is ook niet genoemd, zou er geen waarde aan hechten.
[ Voor 9% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-06-2017 20:13 ]
Ik ga vanavond ook kijken, en zie wel wat er van terechtkomt. Je kunt wel hoge verwachtingen gaan hebben, maar straks valt het misschien wel gigantisch tegen.
Ik kijk persoonlijk het meest uit naar de games, aangezien ik Scorpio toch op dit moment niet kan kopen en dus bij mijn Xbox One S blijf. Maar ik hoop natuurlijk op een goede prijs, goede games en een goede naam zoals iedereen.
We zullen het zien.
Ik kijk persoonlijk het meest uit naar de games, aangezien ik Scorpio toch op dit moment niet kan kopen en dus bij mijn Xbox One S blijf. Maar ik hoop natuurlijk op een goede prijs, goede games en een goede naam zoals iedereen.
We zullen het zien.
[ spoiler=title] spoiler tekst [ /spoiler]
Moet je wel met een korreltje zout nemen denk ik.BiaggioLuciano schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:08:
Eindelijk Crackdown3 gameplay zou verder wel Nice zijn
Zoals fora al een jaar of 20 werken, zeg maar.DigitalError schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:13:
[ spoiler=title] spoiler tekst [ /spoiler]
@MS lek. Als dat het is, scheelt me dat de aanschaf van een Scorpio.
Best buy heeft de naam xbox scorpio op z'n site staan, al is niet bekend dat het een placeholder is http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389412
Hier sluit ik mij volledig bij aan!Stefan22 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:56:
[...]
Ja, maar het draait bij de Xbox toch om een console + games? En niet om Windows 10 met z'n UWP apps. Ik als gamer geef geen moer om Windows 10 en UWP apps op een Xbox, daar koop ik geen Xbox voor, die koop ik namelijk voor games.
Is er ook een app voor PC waar ik de E3 kan volgen?
www.mixer.com/xbox - YouTube: YouTube Gaming - www.twitch.tv/xboxDragunov schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:28:
Genoeg??
En EA heeft die logica met Battlefield overgenomen....Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:09:
[...]
Zelf vind ik het ook geen sterke naam, maar ze hebben nou eenmal een probleem met de benaming aangezien ze de xbox niet normaal genummerd hebben.
Gewoon op je XBox kijken, doe ik ook. Kan ik straks op 65" de prijs van €399 zienDragunov schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:28:
Waar kan ik de Microsoft conferentie het best ik 4K kijken op mijn Nvidia Shield? Mixer op mijn telefoon met chromecast functie pakt hij niet.
Toch gewoon via de browser op de shield zelf? of zit die er niet op?
Android TV heeft geen fatsoenlijke webbrowser.Jaguar645 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:05:
Toch gewoon via de browser op de shield zelf? of zit die er niet op?
Gewoon de Mixer app? Of via Twitch, alleen weet ik niet of dat ook in 4K is.Linkje3 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:02:
Waar kan ik de Microsoft conferentie het best ik 4K kijken op mijn Nvidia Shield? Mixer op mijn telefoon met chromecast functie pakt hij niet.
Edit: Of zoals hieronder aangegeven YouTube, neem aan dat dat wel werkt op Android TV van Google
[ Voor 13% gewijzigd door Stefan22 op 11-06-2017 21:10 ]
Jammer... had verwacht dat Chrome er wel goed op zou zitten!
dan zou ik zeggen Youtube? die heeft ook een 4K stream afaik
dan zou ik zeggen Youtube? die heeft ook een 4K stream afaik
Youtube Live of zo?
Nog 1,5 uur!
Microsoft moet nu echt alles uit de kast halen! Zal mij alleen benieuwen.
Ik heb hier een Switch, PS4 en Xbox staan. Maar die laatste staat echt alleen stof te happen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze heb gekocht om Rare Replay te spelen haha. En dan specifiek Banjo-Kazooie en Banjo-Tooie en om Perfect Dark nog eens te spelen.
Heb wel een paar exclusives gespeeld op deze console. Maar ben geen race-liefhebber en Halo kon me ook niet meer bekoren. Me wel vermaakt met Gears of War. Maar durf 100 procent te zeggen dat die vooral heeft aangestaan voor die twee Banjo-games.
Microsoft moet nu echt alles uit de kast halen! Zal mij alleen benieuwen.
Ik heb hier een Switch, PS4 en Xbox staan. Maar die laatste staat echt alleen stof te happen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze heb gekocht om Rare Replay te spelen haha. En dan specifiek Banjo-Kazooie en Banjo-Tooie en om Perfect Dark nog eens te spelen.
Heb wel een paar exclusives gespeeld op deze console. Maar ben geen race-liefhebber en Halo kon me ook niet meer bekoren. Me wel vermaakt met Gears of War. Maar durf 100 procent te zeggen dat die vooral heeft aangestaan voor die twee Banjo-games.

Bij mij staat de PS4 stof te happen en als ik wil spelen zijn de controllers leeg. Heb me desondanks toch weten te vermaken met GTA V en NMS maar ik vind de Elite controller zoveel fijner in mijn handen liggen dat de XBox het deze generatie gewonnen heeft voor mij.
Nu de F1 afgelopen is gaat het héle lange wachten duren tot het 23:00 uur is.
Gelukkig begint over 3 minuten de E3 pre-show met Geoff Keighley op YouTube GamingLekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:57:
Bij mij staat de PS4 stof te happen en als ik wil spelen zijn de controllers leeg. Heb me desondanks toch weten te vermaken met GTA V en NMS maar ik vind de Elite controller zoveel fijner in mijn handen liggen dat de XBox het deze generatie gewonnen heeft voor mij.
Ook in 4K!
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 11-06-2017 21:58 ]
Welk youtube kanaal is dat?
Nog een uurtje overleven, ik volg trouwens gamekings nu op mij er door heen te slepen.
Lol me 2, Frank is hype!Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:00:
Nog een uurtje overleven, ik volg trouwens gamekings nu op mij er door heen te slepen.
Gamespot!Lekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:59:
YouTube: YouTube GamingLekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:59:
[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 11-06-2017 22:04 ]
Bedankt!
Ik heb al vanaf het begin PS4. Daarvoor een PS3, een gamecube, N64 en NES. Het is tijd dat ik overstap naar de Darkside. Ik ben altijd jaloers geweest op Halo en Gears of Wars. De IP van Xbox heeft me altijd aangetrokken, tijd om de overstap te maken! Tenzij ze 999 euro gaan vragen met slechte games. Ben benieuwd!
Verwacht maar iets tussen 399 en 500 euro. Er gaat momenteel nu een theorie rond dat Geoff de prijs gelekt zou hebben omdat de echte prijs lager zou zijn en dat het dus minder erg is :")