Het E3 2017 topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkje3 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:31:
PS4 Pro plus HZD is 344 bij mijn lokale MediaMarkt. Bij GameMania 7 euro meer.
Dat is bijzonder. Nog goedkoper dan de PS4 slim bundel met HZD dus...
Maar zo te zien op de site klopt het. Ze zullen wel van de voorraad af moeten om een of andere reden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:37:
[...]

Maar zo te zien op de site klopt het. Ze zullen wel van de voorraad af moeten om een of andere reden.
nee. is gewoon een aktie vanuit sony, alleen bepaalde winkels doen nog wat meer.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Joosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:40:
The Wall.. wait whut Game of Thrones vanuit EA?
Ik moest eerder denken aan Attack on Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Linkje3 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:42:
[...]

Ik moest eerder denken aan Attack on Titan.
Het was enkel die beginzin: we built a wall to protect us against what lies beyond. Ik zag meteen Jon Snow voor mij die zijn mede Nightwatch crew toesprak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Joosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:45:
[...]

Het was enkel die beginzin: we built a wall to protect us against what lies beyond. Ik zag meteen Jon Snow voor mij die zijn mede Nightwatch crew toesprak :P
Aah vandaar, was wel iets te mooi weer voor het noorden van Westeros.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:37:
[...]

Zoals al gezegd was. Ten tijde van de Switch release deed Sony dit met de slim. Ten tijde van de E3 wederom. Dat is geen toeval, dat is doelbewuste strategie. Daar waar je concurrent het toneel opklimt photobomb je dat moment als ware. Hetgeen je aan verlies maakt komt ten goede als publiciteitsstunt. En dat kost normaliter aardig wat geld. Stukje guerrilla marketing zo je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:48:
[...]

Zoals al gezegd was. Ten tijde van de Switch release deed Sony dit met de slim. Ten tijde van de E3 wederom. Dat is geen toeval, dat is doelbewuste strategie. Daar waar je concurrent het toneel opklimt photobomb je dat moment als ware. Hetgeen je aan verlies maakt komt ten goede als publiciteitsstunt. En dat kost normaliter aardig wat geld. Stukje guerrilla marketing zo je wilt.
Ik de Switch heeft het niet gewerkt en de mensen die wachten op de Scorpio zijn niet warm te krijgen voor de Pro. Het kost Sony dus geld en de opbrengst is twijfelachtig.

Ik ben iig nu nog zeer benieuwd naar de presentatie van Microsoft en de Direct van Nintendo. De rest interreseert me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:53:
[...]

Ik de Switch heeft het niet gewerkt en de mensen die wachten op de Scorpio zijn niet warm te krijgen voor de Pro. Het kost Sony dus geld en de opbrengst is twijfelachtig.

Ik ben iig nu nog zeer benieuwd naar de presentatie van Microsoft en de Direct van Nintendo. De rest interreseert me niet zo.
Het haalt wellicht geen gamers over die op de Switch of Scorpio zitten te wachten. Zeg maar diegene die al vastbesloten zijn in hun keuze. Het haalt wellicht wel de twijfelaar of casual gamer over. Verder kost marketing sowieso geld, in welke vorm je het ook giet. Ik betwijfel of Sony zoveel heeft aan de Champions League sponsoren bijvoorbeeld. Als ik de CL wedstrijden keek voelde ik geen drang om een playstation te kopen.

Ik ben benieuwd waar Microsoft mee komt. Gelet op die foto van die robot they built <400 verwacht ik werkelijk 399 als pricetag. Dat stop je er niet in om gamers op het verkeerde been te zetten. En het is de enige manier om aansluiting te vinden in de 'premium' consolemarkt. En ik wil AC Origin footage zien bij Ubi. De rest boeit mij niks. Time will tell, het is een kwestie van uren nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:39
Ik denk dat 399/499 de meest realistische prijs is vanuit MS. Lager zal hij niet uitkomen denk ik, alleen als ze Sony echt een hak willen zetten.

Net EA teruggekeken en ben wel heel benieuwd naar "A Way Out". Ziet er wel heel interessant uit om dat op de bank te spelen met iemand en ik moet ook zeggen dat "Need for Speed Payback" me toch wel heel vet lijkt. Al sinds Most Wanted geen NFS meer aangeraakt, maar de soort van mix met Burnout elementen en een meer actiegerichte verhaallijn spreekt me wel aan. "Battlefront II" ga ik sowieso spelen, alleen al omdat ik met 1 al ontzettend veel lol heb gehad. Ook de operations-stijl modus lijkt me erg tof. Al met al geen echte WAUWs gehad, maar wel genoeg leuks gezien. Ben nu wel heel benieuwd wat "Anthem" gaat zijn morgen.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Een 399 prijskaartje voor Scorpio zou zeer verrassend zijn. Phil Spencer heeft vaak gezegd dat de Scorpio een premium console met een premium prijs wordt. Ik vind 399 niet echt een premium prijs.

Hoe dan ook ben ik meer benieuwd naar de games die MS gaat tonen, dan de Scorpio zelf. Dat het ding snel is, geloof ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA liet wel mooie games zien, maar kijk meer uit naar Microsoft vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Martinspire schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:48:
[...]

Is dat confirmed of is dat gewoon een gok?
De ontwikkelaar (of het was iemand van EA zelf) was bij IGN in de uitzending na de EA presentatie en vertelde dat toen.

Net nog even een video van SWBF2 gekeken en ik denk dat ik die game alleen al voor het grafische gedeelte neem. Volgens mij wordt dat met kwijl in de bek gamen op 4K.

[ Voor 22% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-06-2017 08:21 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De man die bloodborne en days gone lekte heeft op reddit gezegd dat er een shadow of the collosus remake komt!

Om meteen de verrassing bij bethesda te verpesten, op reddit is er een the evil within 2 ad opgedoken en wolfenstein 2 was al gelekt door amazon.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389203

[ Voor 48% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-06-2017 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:53:
[...]

Ten tijde van de PS4 'Switch actie' verkochten de PS4's als warme broodjes. Reken maar dat ze daar op de lange duur geld aan verdienen. Niet aan de console, wel aan de games + online dienst.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zo de eerste persco is dus geweest, weliswaar niet van de E3, maar EA mag echt wel eens wat gaan doen aan hun manieren van een persco presenteren, het was zeer zeer slecht, telkens werd de community erbij betrokken, terwijl daar niemand op zit te wachten, leuk dat je het gedaan heb maar hou dat lekker buiten beschouwing.

Dan de games die waren matig tot slecht, A Way Out was grappig en uniek, maar ik zie mezelf dat niet spelen, Anthem was een teaser, dus nietszeggend.
Need for Speed was NFS zoals altijd, niet echt boeiend, en de Battlefront en Battlefield games komen bij mij niet echt meer aan..

Of EA moet echt volgend jaar het roer omgooien of ze moeten volgende keer gewoon lekker wegblijven, want dit was echt de slechtste show in jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
Het zou zo maar kunnen dat Microsoft inderdaad naar 399 dollar / Euro gaat, echter dan maken ze wel denk ik een aardig verlies per console !

Dat hebben ze destijds ook met de allereerste Xbox gedaan om in de markt te komen. Qua geld kunnen ze zich dat wel veroorloven. Ik geloof absoluut dat de specs beter zullen zijn dan de ps4pro , echter het gaat niet om de hardware maar om de games en daar is Microsoft met zijn huidige xbox de fout in gegaan

Ja hier op tweakers etc wordt gezemeld om framedrops etc maar in het normale gezin letten ze daar echt niet op . De variatie in games maakt of breekt een console, als je dan ook nog bedenkt dat ze verkeerd starten met hun media console het debacel met kinnect dat heeft er toe bijgedragen dat ze achter zijn gaan lopen .

Die achterstand moeten ze nu in gaan halen dus ik ben benieuwd met welke games ze komen.

ik ben dik tevreden met mijn ps4 en heb toen der tijd bewust gekozen voor Sony ipv Microsoft oa door hun flop met hun beperkende maatregelen rond media , kinnect etc..

Wat ik persoonlijk denk is dat zowel Sony als Microsoft volgende keer iets betere / lees recentere hardware in hun console moeten stoppen zodat deze wat langer door kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Gandalf68 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:21:
Het zou zo maar kunnen dat Microsoft inderdaad naar 399 dollar / Euro gaat, echter dan maken ze wel denk ik een aardig verlies per console !

Dat hebben ze destijds ook met de allereerste Xbox gedaan om in de markt te komen. Qua geld kunnen ze zich dat wel veroorloven. Ik geloof absoluut dat de specs beter zullen zijn dan de ps4pro , echter het gaat niet om de hardware maar om de games en daar is Microsoft met zijn huidige xbox de fout in gegaan

Ja hier op tweakers etc wordt gezemeld om framedrops etc maar in het normale gezin letten ze daar echt niet op . De variatie in games maakt of breekt een console, als je dan ook nog bedenkt dat ze verkeerd starten met hun media console het debacel met kinnect dat heeft er toe bijgedragen dat ze achter zijn gaan lopen .

Die achterstand moeten ze nu in gaan halen dus ik ben benieuwd met welke games ze komen.

ik ben dik tevreden met mijn ps4 en heb toen der tijd bewust gekozen voor Sony ipv Microsoft oa door hun flop met hun beperkende maatregelen rond media , kinnect etc..

Wat ik persoonlijk denk is dat zowel Sony als Microsoft volgende keer iets betere / lees recentere hardware in hun console moeten stoppen zodat deze wat langer door kan gaan.
Als de fps naar 10 of lager zakken in BF1 wordt daar wel degelijk naar gekeken hoor door het gemiddelde gezin, al lag dat waarschijnlijk vooral aan BF1 zelf.

Recentere hardware in een console stoppen klinkt leuk maar dan worden de consoles meteen weer duurder, tenzij ze met verlies verkocht worden. Sony zat met de PS3 na ongeveer 4 jaar pas op break even en dat is te riskant als de verkopen tegenvallen. En naar ik begrepen heb zal de Scorpio ook hardware van twee jaar oud gebruiken als ie op de markt komt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jaguar645 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:52:
Mijn kat was ook niet zo onder de indruk van NBA :P

[afbeelding]
Ooh mooi, ik heb er ook twee. Altijd gezellig, zijn overal bij wat ik ook doe in huis :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Lekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:33:
[...]

Als de fps naar 10 of lager zakken in BF1 wordt daar wel degelijk naar gekeken hoor door het gemiddelde gezin
Haha, waar haal je die wijsheid vandaan? Een gemiddeld gezin weet niet eens wat FPS is, laat staan dat ze verschillen kunnen zien.
Origins schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:17:
Zo de eerste persco is dus geweest, weliswaar niet van de E3, maar EA mag echt wel eens wat gaan doen aan hun manieren van een persco presenteren, het was zeer zeer slecht, telkens werd de community erbij betrokken, terwijl daar niemand op zit te wachten, leuk dat je het gedaan heb maar hou dat lekker buiten beschouwing.

Dan de games die waren matig tot slecht, A Way Out was grappig en uniek, maar ik zie mezelf dat niet spelen, Anthem was een teaser, dus nietszeggend.
Need for Speed was NFS zoals altijd, niet echt boeiend, en de Battlefront en Battlefield games komen bij mij niet echt meer aan..

Of EA moet echt volgend jaar het roer omgooien of ze moeten volgende keer gewoon lekker wegblijven, want dit was echt de slechtste show in jaren.
Dus omdat je de games niks vind, was de show slecht? Dan beoordeel je hem toch echt verkeerd. Sure, dat het jouw ding niet is, is prima, maar een game kan nog steeds goed zijn. Ik heb ook niks met Bloodbourne en dergelijke, maar ik kan ook wel zien dat het geen flutspel is.

En dat met community: je vergeet wel dat het voornamelijk gaat om de pers in de zaal. De livestreams voor de mensen thuis is leuk, maar ze zijn nog steeds bezig om hun producten te verkopen aan de pers. Daar hoort tegenwoordig ook een stukje community bij.

Bovendien willen ze duidelijk maken hoe dicht de community betrokken wordt bij hun producten. Ik ken weinig developers die dat doen, zeker de AAA-developers anno nu doen dat niet zo. En dan ga je nog voorbij aan het feit dat de filmpjes helemaal niet zo erg waren. Als je alleen komt voor de trailers, wacht dan gewoon tot het afgelopen is en bekijk dan alle trailers die op internet staan.

Sure, je bent hier niet de enige azijnzeikerd, maar kom op. En ook: de drempel voor "slechte show" ligt echt zoveel lager.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:48
MS móet gewoon de Scorpio op 399 zetten punt. Zéker met de pricedrop naar 199 van de S en de Pro naar 349. Ze kunnen echt geen 100 euro of meer boven hun grote concurrent gaan zitten. MS hangt in de touwen als een bokser wachtend op de KO. Het is dus nu tijd om all out te gaan willen ze nog iets blijven betekenen op consolegebied. Nintendo is ook erg goed bezig.

Met all out gaan bedoel ik een scherpe prijs en als het even kan 2 nieuwe goede ip's waar men ook warm voor loopt, dus niet van het niveau Recore. Want loop men hier écht warm voor Sea of Thieves en State of Decay 2? De zoveelste Gears en Forza?

Zoals eerder gezegd MS kan het zich best veroorloven om de Scorpio scherp in de markt te zetten, ze zitten daar goed in de slappe was.

Dus show openen met Scorpio, prijs, releasedate en dan aan een stuk knallen. Hopelijk met first party exclusives en anders met een hoop third party titels running on Scorpio in native 4K en benadrukken dat Scorpio toch echt de plaats is waar je je multiplats dit najaar wilt spelen, als je van
de beste versies van die games wil gaan genieten.

Ook al doen ze een Sonytje en komen ze met nieuwe ip's die we de eerstkomende 2 jaar niet gaan zien, boeie. Er moet weer vertrouwen komen en iets om naar uit te kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 11-06-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Haha, waar haal je die wijsheid vandaan? Een gemiddeld gezin weet niet eens wat FPS is, laat staan dat ze verschillen kunnen zien.

[...]

Dus omdat je de games niks vind, was de show slecht? Dan beoordeel je hem toch echt verkeerd. Sure, dat het jouw ding niet is, is prima, maar een game kan nog steeds goed zijn. Ik heb ook niks met Bloodbourne en dergelijke, maar ik kan ook wel zien dat het geen flutspel is.

En dat met community: je vergeet wel dat het voornamelijk gaat om de pers in de zaal. De livestreams voor de mensen thuis is leuk, maar ze zijn nog steeds bezig om hun producten te verkopen aan de pers. Daar hoort tegenwoordig ook een stukje community bij.

Bovendien willen ze duidelijk maken hoe dicht de community betrokken wordt bij hun producten. Ik ken weinig developers die dat doen, zeker de AAA-developers anno nu doen dat niet zo. En dan ga je nog voorbij aan het feit dat de filmpjes helemaal niet zo erg waren. Als je alleen komt voor de trailers, wacht dan gewoon tot het afgelopen is en bekijk dan alle trailers die op internet staan.

Sure, je bent hier niet de enige azijnzeikerd, maar kom op. En ook: de drempel voor "slechte show" ligt echt zoveel lager.
De presentatie was al slecht, mensen niet goed voorbereid, chokende presentators.. de swing zat er niet lekker in, ook ik vind het prima hoor dat er games bij zitten die ik niets vind.. maar ik vind het gewoon niet goed.. de focus was voornamelijk op Battlefront en Battlefield..

Betreft de community je kunt dit gewoon 1 hooguit 2x aangeven, maar dit werd volgens mij bij iedere 10 minuten gezegd hoe belangrijk het is..
Voor zo een groot bedrijf als EA vond ik het bijzonder matig wat ze hebben laten zien.. dat terwijl er veel meer uitgepompt kan worden, een show hoeft niet perse goed te zijn als ik de game goed vind, maar het algehele plaatje.. als de presentatie slecht is, en de games voor mij matig tot slecht zijn.. dan kan ik niet anders oordelen dan dat het een slechte show is, en zoals ik zei voor mij de slechte in jaren..

Ik ben een Fifa speler, maar dit hele dingetje van fifa deed me niets.. vond het zelf tenenkrommend slecht dat voetballers/coaches deden alsof Hunter een levende persoon was.. kom op hoor.. dat was echt slecht.

Zelf kijk ik een show omdat ik me wilt laten verrassen, dat kan niet als ik achteraf alleen de trailers wilt zien.. ik wil een show wat een klein praatje houdt en gelijk weer door, niet het geslijm naar de community, niemand zit daar op te wachten.. fuck dat.. prima dat je luistert.

Het was meer de show van kijk mij eens naar de community luisteren en hoe goed ik bezig ben..nogmaals eens stukje prima, maar kijk de video maar eens terug dit werd continue herhaald..

Heeft niets met azijnzeiken te maken, gewoon een constatering.

Het is overigens mijn mening he.. :+ iemand anders kan de games en de presentatie geweldig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Darkmach schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:27:
Need for Speed zier er toch wel gaaf uit zeg.
Qua presentatie heeft EA zijn games altijd dik voor elkaar, maar het geeft mij een enorm 'been there, done that' gevoel. Bij alle EA games trouwens, behalve die nieuw aangekondigde titel die me nog wel interessant lijkt.

Eigenlijk had ik op 1 of 2 games met VR ondersteuning gehoopt. Maar als dat al het geval is, dan is de kans waarschijnlijk groter dat dit tijdens de Sony persconferentie wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Need for speed zag er prachtig uit, maar dat is alles met de Frostbite engine. Het stukje gameplay wat ze lieten zien sprak mij totaal niet aan, extreem gefocussed op het "verhaal" (trend bij alle EA games, fifa, nba, etc.) De vrachtwagen met rubberbanding en opeens 200Km per uur gaat, de eindeloze auto's totdat je bij de tunnel bent etc. Ik geef het nog even de voordeel van de twijfel maar het lijkt erop dat ook deze NFS mij niet gaat bekoren.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 08:45:
De man die bloodborne en days gone lekte heeft op reddit gezegd dat er een shadow of the collosus remake komt!

Om meteen de verrassing bij bethesda te verpesten, op reddit is er een the evil within 2 ad opgedoken en wolfenstein 2 was al gelekt door amazon.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389203
Toffe game Evil Within, maar jammer dat het niet een gloednieuwe game is, wel erg knullig dat het zo uitlekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Over iets meer dan 12 uur is het zo ver, dan begint Microsoft. Ze moeten dit jaar echt overtuigen, want Sony zal geheid met een goeie persconferentie komen. De scorpio gaat vast een goeie console worden, nu moeten de games nog komen. State of decay, sea of thieves, crackdown 3 zullen z'n moment gaan krijgen op de show, forza 7 wordt sowieso wel aangekondigd en waarschijnlijk ook ori 2. Daarnaast hebben ze nog wat veel belovende indie games in het programma zoals below en cuphead. Maar daarnaast moeten ze toch wel met een dikke exclusive komen waar xbox gamers naar uit kunnen kijken, ook al zou die pas komen eind 2018 of begin 2019, ik weet niet of die exclusive aanwezig zal zijn, ben heel benieuwd. Kwa third party zal anthem te tegenhanger van destiny worden, heb hier wel vertrouwen in. Grote kans dat assasins creed origin wordt aangekondigd en daarnaast verwacht ik nog wel verrassingen zoals borderlands 3 bij microsoft. Ben ook benieuwd of er nog Japanse games worden getoond. Dit gaat het eerste jaar worden van phil spencer waarvan er geen invloeden zijn uit het don matrick tijdperk, dus dit is het moment om te tonen dat Microsoft weer helemaal de weg vooruit heeft gevonden. Kwa prijs zei ik eerst 449 euro, maar nu met dat teaser plaatje van radio electronics met die robot voorop van onder de 400 dollar heb ik vertrouwen in 399. Heb er zin in.

Om ook meteen een preview van bethesda te doen, the evil within 2 en wolfenstein zullen er zeker zijn, quake champions, tes online en tes legends zullen vast ook even wat tijd krijgen. Daarnaast ben ik benieuwd of bethesda zijn moba gaat aankondigen en natuurlijk de nieuwe ip starfield. Al denk ik daarvan dat het nog een jaar te vroeg voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik hoop dat er een nieuwe Wolfenstein zoals de oude RTCW multiplayer komt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik verwacht mooie dingen van Microsoft, het is tijd om op te staan en te laten zien waar ze toe in staat zijn.
De console wordt waarschijnlijk top notch, ik hoop de prijs ook en de games nog beter.

State of Decay 2 (instant buy) en en Crackdown zijn al titels die gewoon weg heerlijk gaan zijn, en misschien een kleine tease naar toekomstige titels die in 2018 komen.
Verder verwacht ik inderdaad dat titels worden aangekondigd die een deal hebben met MS Anthem..AC vooral Anthem heeft mijn aandacht.

Kortom, Microsoft gaat knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Fietsbel schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:34:
Need for speed zag er prachtig uit, maar dat is alles met de Frostbite engine. Het stukje gameplay wat ze lieten zien sprak mij totaal niet aan, extreem gefocussed op het "verhaal" (trend bij alle EA games, fifa, nba, etc.) De vrachtwagen met rubberbanding en opeens 200Km per uur gaat, de eindeloze auto's totdat je bij de tunnel bent etc. Ik geef het nog even de voordeel van de twijfel maar het lijkt erop dat ook deze NFS mij niet gaat bekoren.
Ik vond het meer een game uit de Burnout franchise dan NFS.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Thrace Grumble schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:07:
[...]

Ik vond het meer een game uit de Burnout franchise dan NFS.
Aan de andere kant: is dat zo erg? Burnout was ook altijd erg tof en eigenlijk zit ik meer op een nieuwe Burnout te wachten dan een nieuwe NFS _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Aan de andere kant: is dat zo erg? Burnout was ook altijd erg tof en eigenlijk zit ik meer op een nieuwe Burnout te wachten dan een nieuwe NFS _O-
Precies. Maar dan heb ik liever een game die echt uit die reeks komt, dan (mijn mening!) een zwakke poging 8)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Thrace Grumble schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Precies. Maar dan heb ik liever een game die echt uit die reeks komt, dan (mijn mening!) een zwakke poging 8)
Ik denk dat de massa NFS beter kent dan Burnout. Bovendien is er al een tijd geen Burnout titel geweest, dus die naamsbekendheid is gewoon weg.

Maar in NFS heb je wel altijd de automerken zitten. Iets wat je ook zag in de video is dat die dus geen toestemming geven om hun auto's helemaal plat te rijden. Die eerste had veel schade maar daar kon ik het merk niet echt van spotten (tijdens de livestream) maar die BMW's waren vrij ongedeerd.

Eigenlijk wel jammer. Maak dan gewoon een game met alleen de merken die dat wel toestaan. Eens kijken hoe lang het duurt voor andere merken toch overstag gaan. Want laten we wel wezen: sommige merken hebben er geen problemen mee. Eventueel een kort beeld van iemand die veilig uitstapt of iets zou al voldoende zijn voor nog meer merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:39:
Over iets meer dan 12 uur is het zo ver, dan begint Microsoft. Ze moeten dit jaar echt overtuigen, want Sony zal geheid met een goeie persconferentie komen. De scorpio gaat vast een goeie console worden, nu moeten de games nog komen. State of decay, sea of thieves, crackdown 3 zullen z'n moment gaan krijgen op de show, forza 7 wordt sowieso wel aangekondigd en waarschijnlijk ook ori 2. Daarnaast hebben ze nog wat veel belovende indie games in het programma zoals below en cuphead. Maar daarnaast moeten ze toch wel met een dikke exclusive komen waar xbox gamers naar uit kunnen kijken, ook al zou die pas komen eind 2018 of begin 2019, ik weet niet of die exclusive aanwezig zal zijn, ben heel benieuwd. Kwa third party zal anthem te tegenhanger van destiny worden, heb hier wel vertrouwen in. Grote kans dat assasins creed origin wordt aangekondigd en daarnaast verwacht ik nog wel verrassingen zoals borderlands 3 bij microsoft. Ben ook benieuwd of er nog Japanse games worden getoond. Dit gaat het eerste jaar worden van phil spencer waarvan er geen invloeden zijn uit het don matrick tijdperk, dus dit is het moment om te tonen dat Microsoft weer helemaal de weg vooruit heeft gevonden. Kwa prijs zei ik eerst 449 euro, maar nu met dat teaser plaatje van radio electronics met die robot voorop van onder de 400 dollar heb ik vertrouwen in 399. Heb er zin in.

Om ook meteen een preview van bethesda te doen, the evil within 2 en wolfenstein zullen er zeker zijn, quake champions, tes online en tes legends zullen vast ook even wat tijd krijgen. Daarnaast ben ik benieuwd of bethesda zijn moba gaat aankondigen en natuurlijk de nieuwe ip starfield. Al denk ik daarvan dat het nog een jaar te vroeg voor is.
Je maakt wel erg hoge verwachtingen. Zou mooi zijn als ze het waar gaan maken. Maar een wereldwijde release (dit jaar) voor 399.- zie ik al niet gebeuren. Forza deel ? zit er dik in maar is er al een E3 waar geen Forza is aangekondigd?

Ben benieuwd naar Athem gameplay. Geen idee wat voor game ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Nieuwevolger schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:35:
Daarnaast zal devolver digital nog een persconferentie houden [...] tijden hiervan zijn niet bekend.
De presentatie van Devolver Digital is maandag 12 juni om 07u00. (Bron)

[ Voor 15% gewijzigd door Tweakmans op 11-06-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:08:
[...]

[...]

Er zijn meer mensen die het verschil tussen 10fps en 60 fps zien dan tussen 60 en 120. Als je het verschil niet ziet tussen 10 en 60 fps heb je vast een lieve labrador in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Origins schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:58:
Ik verwacht mooie dingen van Microsoft, het is tijd om op te staan en te laten zien waar ze toe in staat zijn.
De console wordt waarschijnlijk top notch, ik hoop de prijs ook en de games nog beter.

State of Decay 2 (instant buy) en en Crackdown zijn al titels die gewoon weg heerlijk gaan zijn, en misschien een kleine tease naar toekomstige titels die in 2018 komen.
Verder verwacht ik inderdaad dat titels worden aangekondigd die een deal hebben met MS Anthem..AC vooral Anthem heeft mijn aandacht.

Kortom, Microsoft gaat knallen.
ik mag toch hopen dat het wel iets meer wordt dan dit, want dit vind ik verre van knallen. Ik vermoed dat MS toch nog wel 1 of 2 hele nieuwe exclusive IP's gaat laten zien, waar niemand nog vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
.GoO schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:26:
[...]

Qua presentatie heeft EA zijn games altijd dik voor elkaar, maar het geeft mij een enorm 'been there, done that' gevoel. Bij alle EA games trouwens, behalve die nieuw aangekondigde titel die me nog wel interessant lijkt.

Eigenlijk had ik op 1 of 2 games met VR ondersteuning gehoopt. Maar als dat al het geval is, dan is de kans waarschijnlijk groter dat dit tijdens de Sony persconferentie wordt aangekondigd.
Anthem? Tja, dat kan nog alle kanten op. Maar volgens mij zet EA daar wel groot op in. En ik moet zeggen dat ik EA Originals een heel goed initiatief vind. Vorig jaar met het prachtige Unravel en nu met A Way Out wat er ook interessant en verfrissend uitziet.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwzcht dat MS nu alles zal gaan geven deze show.
Hoop alla sony dat ze zo weinig mogelijk lullen en gewoon scorpio onthullen, prijs erbij en boem de games. En dan de verassingen die ik voor hun sake hoop dat ze hebben want games lijst is heel matig.
En ben nog niet overtuigd dat ik mijn x1 wil inruilen voor een scorpio. (Als nu niks echt komt gaat zelfs mn x1 deur uit denk).
Kan altijd de exlusives op mn pc doen die wel wat sterker is.
Maar ben toch een console gamer in mn hart en hoop gewoon op een show die mij hellemaal wegblaast en mij een scorpio aansmeert zeg maar ;)
Naja we gaan straks zien. Dalijk eerst effe MotoGP dan f1 en dan ms show.
Wat een straf :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Lekkerboeie86 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Een wereldwijde release (dit jaar) voor 399.- zie ik al niet gebeuren.
Maar waarom niet? Sony kan een Pro aanbieden voor 349 + gratis game. De hardware verschilt wel wat, maar zo enorm is dat nou ook weer niet. Dus waarom zou 399 geen reele prijs zijn? Gezien Sony hun prijzen omlaag gooit en nu ook MS een goedkope bundel aanbiedt, zie ik dat best gebeuren.

Voor de duidelijkheid, de Xbox One S is verkrijgbaar met bundels van $299 en daar krijg je (in ieder geval in de VS) straks 50 dollar korting op. Zie hier: http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/consoles. Sony doet dat ook al met een paar bundels. Dus waarom zou het verschil tussen Xbox One S hardware en Scorpio meer dan $150 moeten zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2017 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lekkerboeie86 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:27:
[...]

Je maakt wel erg hoge verwachtingen. Zou mooi zijn als ze het waar gaan maken. Maar een wereldwijde release (dit jaar) voor 399.- zie ik al niet gebeuren. Forza deel ? zit er dik in maar is er al een E3 waar geen Forza is aangekondigd?

Ben benieuwd naar Athem gameplay. Geen idee wat voor game ik kan verwachten.
De prijs van de scorpio laat zich moeilijk inschatten, hij heeft 1,8 tflops meer dan de pro, maar de pro is alweer een jaar langer op de markt en videokaart met meer kracht krijgen dezelfde prijs als kaarten van vorig jaar. Grote verschil zit hem daarnaast in de 4k blu ray speler (ik schat een meerprijs van z'n 20 euro daarvoor) en 4gb meer en sneller ram. daarom zat ik eerst te schatten op 449, maar misschien kan microsoft het apparaat wel voor 430 in elkaar zetten en dan 30 dollar verlies nemen en voor 399 in de winkel te zetten om wat te noemen. Als microsoft niet met games kan winnen, moeten ze het met de prijs gaan doen.

En ik zet al m'n geld in op dit plaatje.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.segmentnext.com/wp-content/uploads/2017/06/DBul-LTWsAApwHp-465x620.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:37:
[...]

Maar waarom niet? Sony kan een Pro aanbieden voor 349 + gratis game. De hardware verschilt wel wat, maar zo enorm is dat nou ook weer niet. Dus waarom zou 399 geen reele prijs zijn? Gezien Sony hun prijzen omlaag gooit en nu ook MS een goedkope bundel aanbiedt, zie ik dat best gebeuren.

Voor de duidelijkheid, de Xbox One S is verkrijgbaar met bundels van 299 en daar krijg je (in ieder geval in de VS) straks 50 dollar korting op. Zie hier: http://www.xbox.com/en-US...c_xbo_tw_Photo_buy_6.10.3
Ala ze 399 euro doen nemen ze wel een verlies.
De ps4 pro is nagenoeg zelfde als ps4 maar is de gpu opgeleukt.(cpu oc en ram oc).
Scorpio heeft tov ps4 compleet andere gpu, andere cpu(custom noemen ze het) en gddr5 met hele hoge bandbreedte en 12gb. Plus vaporchamber. 4k bluray.
Dus zoals je ziet verschilt behoorlijk met de ps4 pro aanpak.
Ps4 pro heeft gewoon letterlijk 2x de ps4 gpu en hogere clock.
Denk dat de pro stuk goedkoper te maken is dan scorpio. Dus zou het 399 euro worden dan nemen ze of amper verlies of hebben hele goeie deal met amd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
De Scorpio zal denk ik $449 voor de 1tb hdd en $499 voor de 2 Tb hdd worden, let maar op 🙃

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk ook dat Sony vanaf het begin al een goeie marge maakte op de ps4 pro, er zitten dezelfde onderdelen in als de ps4 die ze al goedkoper kunnen krijgen omdat ze er al zoveel besteld hebben bij de leverancier. Ook bijvoorbeeld het OS en de controller hoeft niet opnieuw ontwikkeld te worden, wat weer gunstig voor de prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Hier nog wat meer footage:

Darth trololol

En classes:

Blijkbaar heb je wel grotere squads, maar respawn je tegelijkertijd. Dus weet niet helemaal hoe dat moet gaan werken. Hoe lang je dan moet wachten e.d.

Edit: oh wacht. Je hebt geen vaste squad maar spawnt gewoon samen met de mensen die ook net dood zijn gegaan. Dus je zit aan niemand vast. Je kunt ook niet op teammates spawnen. Vraag me af hoe fijn dat gaat zijn want zo wordt je wel ver achter de frontline neergezet elke keer.

Wat ook raar blijft is dat je als grondtroepen weinig kunt doen tegen voertuigen of vliegtuigen. Je bent er gewoon nog steeds kansloos tegen en dat kan toch niet de bedoeling zijn? Balans lijkt me misschien de gamebreaker.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het systeem dat je steeds bij een squad made kan spawnen was anders ook niet altijd even eerlijk, het ene moment loopt er 1 iemand en het andere moment spawnen de 4 mensen naast bij battlefield. Zolang je niet steeds een pokken eind hoeft te lopen om bij de actie te komen vind ik het niet zo erg.
Bij battlefield 1 was er trouwens ook gewoon genoeg geschut om damage te doen op voertuigen zoals rakettenwerpers en granaten.

En trouwens, microsoft zou maar 1 jaar abonnement xbox live te verkopen en het verlies wat ze nemen op de scorpio zou al terug verdient zijn, dus zoveel verlies hoeven ze niet te leiden.

[ Voor 18% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-06-2017 14:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
denk dat je vanavond geen drinking game moet doen met het woord teraflops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik denk dat Microsoft vanavond eerst gaat aankondigen dat er (nog meer) Windows 10 op de Scorpio gaat draaien. Om daar vervolgens aan toe te voegen dat ze een exclusieve samenwerking aangaan met steam.

Zo blazen ze dan in 1x Sony uit het water.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:26:
Ik denk dat Microsoft vanavond eerst gaat aankondigen dat er (nog meer) Windows 10 op de Scorpio gaat draaien. Om daar vervolgens aan toe te voegen dat ze een exclusieve samenwerking aangaan met steam.

Ik denk dat jij jezelf gaat teleurstellen, enigste waarmee een xbox op een pc lijkt is dat het uwp apps kan draaien. Zolang het geen normale x86 programma's kan draaien is het in de langste verste geen pc. Verder schiet microsoft niks op met het toestaan van steam, aangezien het verdien model van console gaming is dat er een percentage per game wordt afgestaan aan de platform houder. Als dat weg valt verdient Microsoft geen geld meer. Als je een pc wilt moet je een pc gaan kopen, zo simpel is het.

Verder ook wel benieuwd naar de naam, het geteasde xbox 10 s vind ik nou niet echt een overtuigende naam, daarmee maak je aan de consument niet echt duidelijk wat er anders dan aan de xbox one s, je zou dan alleen kunnen zeggen 10 een groter getal is dan one. Probleem zag je ook al bij de naam ps4 pro, daarbij denken consumenten ook wat is nou pro? Is het bedoeld voor professionele gamers? Daarnaast staad er 4k op de doos en denken mensen weer dat de pro alleen zin heeft als je een 4k scherm hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-06-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Ik denk dat jij jezelf gaat teleurstellen, enigste waarmee een xbox op een pc lijkt is dat het uwp apps kan draaien. Zolang het geen normale x86 programma's kan draaien is het in de langste verste geen pc. Verder schiet microsoft niks op met het toestaan van steam, aangezien het verdien model van console gaming is dat er een percentage per game wordt afgestaan aan de platform houder. Als dat weg valt verdient Microsoft geen geld meer. Als je een pc wilt moet je een pc gaan kopen, zo simpel is het.
Yup x86 op Scorpio, inclusief steam en de hele library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-11-2024
Iemand een idee of Fallout 4 VR mogelijk ook op de PlayStation zal uitkomen?
Lijkt me geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:57:
[...]

ik mag toch hopen dat het wel iets meer wordt dan dit, want dit vind ik verre van knallen. Ik vermoed dat MS toch nog wel 1 of 2 hele nieuwe exclusive IP's gaat laten zien, waar niemand nog vanaf weet.
Ja uiteraard. dat verwacht ik ook wel. ben eigenlijk gewoon zeer benieuwd naar de grafische kracht van een Scorpio.. met multiplats verwacht ik niet dat ze daar het onderste uit de kan gaan halen, maar met exclusive alles op alles.

Zolang het maar geen alweer een Halo of Gears wordt.. dat is nu wel een beetje op en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:56
Ik heb wel zin in Anthem. Ben nu bezig met ESO en the division en mey beide ben ik wel tevreden. Had ook destiny maar die vind ik in vergelijking met de andere twee niets speciaals hebben. Lijkt ook een klein beetje op Borderlands en dus hoop ik dat Anthem zich wel bijzonder kan tonen.

Fifa18 bevat sowieso NAC dus die komt ook binnen. Misschien nog the journey van fifa17 uitspelen deze vakantie voor ik doorga. Ik blijf nog wel hopen dat EA career mode gaat omdopen tot franchise mode. Misschien bij Gamescom?

NFS lijkt me wel leuk voor in de vault, maar ik moet eerlijk zijn en ik denken dat hem niet ga spelen. Heb nog FH3 en de andere nfs in de vault ook na korte tijd weer verwijderd.

Die splitscreen game is geniaal en als die een redelijken prijs (+-€20 - €30) wordt het wel een Day one purchase om dit soor te praktijken te steunen.

Die bf1 expansie herinert er mij wel aan dat ik nog de season pass moet kopen.

En als laatste natuurlijk Star Wars battlefront 2. Ik heb er veel vertrouwen in. En misschien komt dat ook door mijn liefde voor SW, maar het zag er beeldig en vet uit. Als South Park en Scorpio paar maanden later of eerder kwamen werd het een Day one purchase. Nu hangt het af van mijn salaris...

Nu maar wachten op Microsoft. Als Anthem beelden me interesseren, dan plaats ik een pre-order zodra er een CE eraan komt!

[ Voor 4% gewijzigd door BiaggioLuciano op 11-06-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
MrBowser schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:51:
Lijkt me geweldig.
Schat de kans heel klein in, de normale ps4 kan de game al niet stabiel op 30 fps draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het maakt in de basis geen kloot uit wat MS doet, precies zoals voorgaande keren, ze doen het in de ogen van veel mensen toch nooit goed. Mij boeien singleplayer RPGs totaal niet, forza 7, crackdown, cuphead, dat zijn meer mijn dingen.

Daarnaast de muliplat games, gamepass, ea access, laat maar komen. Zal alleen voor anderen nooit genoeg zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:06:
[...]

Schat de kans heel klein in, de normale ps4 kan de game al niet stabiel op 30 fps draaien.
:-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:10:
Het maakt in de basis geen kloot uit wat MS doet, precies zoals voorgaande keren, ze doen het in de ogen van veel mensen toch nooit goed. Mij boeien singleplayer RPGs totaal niet, forza 7, crackdown, cuphead, dat zijn meer mijn dingen.

Daarnaast de muliplat games, gamepass, ea access, laat maar komen. Zal alleen voor anderen nooit genoeg zijn.
Ze hebben nu bijna 30 miljoen X1 consoles verkocht. Schijnbaar doen ze voor veel mensen (waaronder ikzelf) toch veel dingen wel goed. Ter vergelijk; dat is bijna N64 aantallen, en overklast de Sega Genesis al. Genoeg dus voor een solide basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
SinergyX schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:10:

Denk dat je erg overdrijft. We kunnen echt wel beoordelen of MS een goeie persconferentie heeft. Verwachtingen liggen hier bijzonder hoog. Zou mooi zijn als ze dat waar gaan maken. Uiteindelijk bepalen de sales of het ook echt goed was. En niet die paar Tweakers hier in het topic.

Ik zou het mooi vinden als ze iets met Kinect gaan doen wat volwassenen aan spreekt. Er zijn er inmiddels miljoenen (verplicht) verkocht. Er is tijd zat geweest om iets te ontwikkelen. Dus waar blijft die exclusive die voor Kinect ontwikkeld is?

Forza zal vast worden aangekondigd. Hoor veel goeie verhalen over, maar ik snap alleen niet dat je elke E3 met een nieuwe variant moet komen. Lijkt mij persoonlijk niet erg veel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
Ik heb jarenlang Xbox gespeeld, tot ik de keuze moest maken tussen X1 en PS4 en die maakte ik op basis van de games die aangekondigd werden. Ik zie mezelf dan ook niet als echte PS-fanboy. X1 heeft altijd wel iets aanlokkelijks gehad, maar zodra rumoer rond Scorpio kwam even de boot afgehouden. Maar dan moeten ze wel een aantal exclusives weten te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik hoop wel op wat moois rond de Scorpio. Ik heb nu een PS4Pro maar mis de One Elite controller nog dagelijks. Wat een goedkoop plastic ding is die DualShock4 V2 toch :(

Het is dat al mijn vrienden op Playstation zitten maar anders was ik weer terug gegaan.

Als de Scorpio de moeite waard wordt koop ik die voor alle games welke ik toch alleen ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Lekkerboeie86 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:27:
[...]

Denk dat je erg overdrijft. We kunnen echt wel beoordelen of MS een goeie persconferentie heeft. Verwachtingen liggen hier bijzonder hoog. Zou mooi zijn als ze dat waar gaan maken. Uiteindelijk bepalen de sales of het ook echt goed was. En niet die paar Tweakers hier in het topic.

Ik zou het mooi vinden als ze iets met Kinect gaan doen wat volwassenen aan spreekt. Er zijn er inmiddels miljoenen (verplicht) verkocht. Er is tijd zat geweest om iets te ontwikkelen. Dus waar blijft die exclusive die voor Kinect ontwikkeld is?

Forza zal vast worden aangekondigd. Hoor veel goeie verhalen over, maar ik snap alleen niet dat je elke E3 met een nieuwe variant moet komen. Lijkt mij persoonlijk niet erg veel toevoegen.
Gamers verwachten eens per twee jaar een nieuwe versie van FM en FH. En daar is ook niets mis mee wat mij betreft, FM5 en FM6 verschillen duidelijk van elkaar. Beter zo dan op 29 november 2013 een PS4 in huis halen en dan zomer 2017 nog steeds geen GT op mijn PS4 kunnen spelen. Heb mijn XBox gekocht omdat er niets te racen viel op de PS4 nadat Drive Club ook uitgesteld was. Snap ook niet dat Sony het elke keer maar weer accepteert dat ze bij PD hun eigen gang gaan en jaren na launch pas een keer met een game aan komen zetten.

Ben wel benieuwd naar FM7 maar dan meer om te kijken in hoeverre de game gebruik maakt van de extra kracht, is het enkel grafisch of zijn er ook andere dingen toegevoegd die eerst niet konden?
Ik hoop ook van Sony te horen of dat GT dit jaar uit komt en of er een fatsoenlijke SP in zit of dat het inderdaad vooral online wordt. Is dat het geval dan zal GT voor veel gamers een teleurstelling worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-06-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Ben echt wel benieuwd naar de MS persconferentie vanavond. Heb bij release een One S gekocht, maar die staat al zo lang bij mijn neefje dat ik hem daar maar laat aangezien ik momenteel toch niet veel mis en genoeg te doen heb op andere platforms.

Maar die pre-order voor de Scorpio staat er gelijk als de prijs goed is (voor mij max €450,-) en er een paar games aan de horizon verschijnen die me echt wat doen. Heb helemaal niks met Halo en Gears of War en eigenlijk is alleen Forza een serie die ik leuk vind om weer op een console te spelen (kan ik nu op de pc).

Een crackdown zou al heel wat toevoegen en de backwards compatibiliteit is een pluspunt, maar nog lang niet genoeg.

Kom er net pas achter dat A Way Out is gemaakt door de ontwikkelaar van Brothers : A tale of two sons. Alleen daar al door gaat deze game heel hoog op mijn wishlist _/-\o_ Dont f*ck this up EA!

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
DigitalError schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:16:
denk dat je vanavond geen drinking game moet doen met het woord teraflops :+
+ true 4k
+ best on <naam console, verwacht Xbox One X>
+ highest <anything graphical>

Dat gaan ze er toch echt wel door heen drammen denk! Hopelijk controleren ze alle teksten iets beter dan vorig jaar en zien we geen herhaling van "highest quality pixels"!

Ben wel benieuwd naar MS en Sony hun press conferences! Van Nintendo verwacht ik niet zo veel, maar hopelijk verrassen ze mij!

Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:26:

Veel mensen hebben dat wel al eens geroepen, maar technisch gezien is Scorpio geen PC, heeft volgens mij ook niet de normale Windows API's om de niet UWP applications te kunnen draaien.

Daarnaast zou MS zichzelf flink in de vingers snijden, waarom zou je dan nog games op de Xbox store kopen? Daar verdienen ze ook flink geld mee nml.!

[ Voor 37% gewijzigd door Aenea op 11-06-2017 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Conscience NL schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:02:
[...]

Anthem? Tja, dat kan nog alle kanten op. Maar volgens mij zet EA daar wel groot op in. En ik moet zeggen dat ik EA Originals een heel goed initiatief vind. Vorig jaar met het prachtige Unravel en nu met A Way Out wat er ook interessant en verfrissend uitziet.
Ik bedoelde A Way Out als het enige interessante. Anthem ziet er ongeïnspireerd uit. Zal kwalitatief gezien best een goede game worden, maar ik word er niet warm (meer) van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
MrBowser schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:51:
Lijkt me geweldig.
Dat zou mijn E3 maken. Er zijn wel geruchten, maar ik denk dat de oude PS4 roet in het eten gooit. Die gaat het simpelweg niet trekken, en Sony wil (nog) niet aan de Pro exclusives helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als de Pro en Scorpio heel goed gaan verkopen komen er vanzelf multiplatform exclusives voor deze beide consoles. Jammer dat Sony zich niet uitlaat over hoe de verhouding in verkopen is tussen PS$ en Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Lekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:05:
Als de Pro en Scorpio heel goed gaan verkopen komen er vanzelf multiplatform exclusives voor deze beide consoles. Jammer dat Sony zich niet uitlaat over hoe de verhouding in verkopen is tussen PS$ en Pro.
1 op de 5 verkochte PS4's is een Pro...

Aangezien er rond de 15 miljoen PS4's verkocht zijn sinds November kan je denken aan rond de 3 miljoen Pro's die er verkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Hmm, da's nie veul. Dat verbaast me eigenlijk en geeft ook aan dat de meeste gamers niet op al die power zitten te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:56
Lekker Ventje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:11:
Hmm, da's nie veul. Dat verbaast me eigenlijk en geeft ook aan dat de meeste gamers niet op al die power zitten te wachten.
Of dat >50% van de gamers denkt: oh die is goedkoper, dat wordt hem dan maar. Das ook een reden dat xbox one veel verkopen in het begin misliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
Denk dat er heel veel potentiële klanten zijn, als er games of toevoegingen (zoals Fallout 4 VR) komen die exclusief op de PRO verschijnen, de verkopen een heel stuk zullen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
De Pro voegt in mijn geval niets toe op de Launch Ps4 die ik al heb staan. De prijs begint voor mij nu pas interessanter te worden, maar als de Grote X komt investeer ik liever in een hele nieuwe ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:13:
[...]

Of dat >50% van de gamers denkt: oh die is goedkoper, dat wordt hem dan maar. Das ook een reden dat xbox one veel verkopen in het begin misliep.
Dit. Als je een PS4 slim voor 189 kunt kopen of een pro voor 349.. ehm tja wat zou jij doen bij een full hd tv?
Het is dat ik een LG Oled55E6 4k hdr tv heb weten te kopen door een eenmalige meevaller. En toen moest er wel een pro voor terug komen. Dat is voor mij de enige reden geweest om de huidige ps4 die ik had te vervangen door de pro. En dat geldt denk ik voor het leeuwendeel. Want ja, sommige games bieden supersampling aan van 4k <> full hd op je full hd tv. Maar Sony verplicht het niet dus das best half bakken eigenlijk.

Ook iets waar ik naar benieuwd ben met Scorpio. Of Microsoft het wèl verplicht stelt voor 1080p gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Die conclusie vind ik een beetje te kort door de bocht. Ik denk dat er genoeg gamers op zitten te wachten, maar er nu (nog) niet het extra geld voor over hebben omdat er geen exclusieve games voor de Pro zijn. Wat mij betreft hadden ze 'm nog een stuk krachtiger mogen maken met exclusieve (VR) games. Maar ja, ik begrijp dat de grote massa dat niet zal pikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Er komen voor zowel pro als scorpio geen exclusive games he. Hebben beide bedrijven duidelijk gezegd. Willen de ps4 en x1 eigenaren niet in de kou laten staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
Joosie200 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:21:
[...]

Dit. Als je een PS4 slim voor 189 kunt kopen of een pro voor 349.. ehm tja wat zou jij doen bij een full hd tv?
Dan zou ik nog gaan voor een Pro want BF1 MP bv heeft fps drops op de OG/Slim, als ik dan toch een console moet kopen wil ik ook wel een stabiele ervaring als die keuze er is.

zit op een 24 inch 1080p monitor nog steeds en ben ook van plan een Scorpio te halen want de One S doet het voor mij helemaal niet, vaker 900p dan iets anders in multiplats , nee dank je.
Maar idd, de ratio ps4 vs ps4 Pro is heel simpel, Sony doet veel meer advertising in winkels en folders voor het Slim model want dat is het model wat ouders kopen als hun kind over een PS4 bezig is, en als die dan ook nog eens zien dat die vlot 120-130 euro goedkoper is dan is het rap beslist voor hun :)

Ik ben iemand die altijd op pc heeft gespeeld met high gfx dus voor mij bestaat er alleen maar een PS4 Pro of Xbox Scorpio, de rest trekt het voor mij niet en was eigenlijk al outdated op release als je eerlijk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:33:
Er komen voor zowel pro als scorpio geen exclusive games he. Hebben beide bedrijven duidelijk gezegd. Willen de ps4 en x1 eigenaren niet in de kou laten staan.
Klopt, heel jammer. Maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Als ik zo de ps4 pro bekijk en ook scorpio qua hardware, had ik toch liever gehad dat ze jaartje of 2 max gewacht hadden en dan gewoon next gen eruit gooien.
Ryzen cpu. 16gb hbm2/gddr6 en 10-11 tflops.
Pro is gewoon een matige upgrade at best. En scorpio is niet veel beter(cpu hellemaal).
Hoop serieus op een ps5 eind 2018 begin 2019.

https://mobile.twitter.co...status/873914365757407232
Geoff:

Pretty confident Xbox Scorpio will be announced for $499 today. 6tflops, 12 gig ram, UHD BluRay.
Oef dat zou wel een domper zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 11-06-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
ps5 eind 2018 gebeurd niet, veeeeeel te veel Sony exclusives in ontwikkeling voor ps4 die pas in 2018 het levenslicht zien, dan heb je geen launch games voor de PS5 of een belabberde line up zoals de Switch.

En een console is natuurlijk nog altijd prijsbewust he, Sony heeft de wind vanvoor gehad voor de prijs van een ps3 in het begin, zelfs al wacht je nu nog een jaar dan is een Ryzen APU + 16gb ram nog niet haalbaar voor een deftige prijs ( deftige prijs in console land )

De scorpio is dan tenminste nog helemaal custom tuned ( cpu, gpu, dolby, directx12, hovis methode voor elke Scorpio, hdmi 2.1 + freesync ) Sony heeft gewoon genomen wat in de ps4 zat en een overclock op gegooid en in het schap gelegd.

Natuurlijk gaat de Scorpio ook merken dat het een Jaguar is in cpu intensive scenarios maar liever dat dan nog 2-3 jaar doen met een One S die al vaak moeite heeft om boven 900p te draaien.

Edit : die tweet neem ik met een korrel zout, gisteren was er nog zo iemand op twitter die zei van '' I said 399 but its gonna be 449 '' en toen iemand hem vroeg hoe hij dat wist zei hij '' new info from sources ''

499 is pretty much dead on arrival, zeker als de Pro dropt naar 349

[ Voor 13% gewijzigd door Katmi op 11-06-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:58:
Pro is gewoon een matige upgrade at best. En scorpio is niet veel beter(cpu hellemaal).
Niet veel beter?
Ding gaat bijna 50% meet tflops doen, dat kan je niet "niet veel beter" noemen.
Xbox Scorpio: 6 TFLOPS, 326GB/s, 12GB GDDR5
PS4 Pro: 4.12 TFLOPS, 218 GB/s, 8GB GDDR5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:12:
[...]

Niet veel beter?
Ding gaat bijna 50% meet tflops doen, dat kan je niet "niet veel beter" noemen.

[...]
Ps4 was ook ong 41% sneller dan xbox one maar was toch ook niet veel sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Hangt ervan af hoe je sneller opvat, er zijn meer games op PS4 die 1080p draaien dan op Xbox one die het vaak met 900p of iets vreemd moet doen dus dat kan al een definitie van sneller zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb vandaag ook de persco van EA teruggekeken, aangezien ik gisteren niet de mogelijkheid om hem te zien. Het voordeel van het terugkijken is dat je al het gebral door kan spoelen en zo alleen de trailers en gameplay kan bekijken; de overige info die ik daar eventueel door mis lees ik op websites wel na.

Nou snap ik dat als je een persco op deze manier bekijkt het anders is dan als je hem live kijkt, maar nu vond ik het niet super slecht. Oke, er waren niet bijster veel nieuwe aankondigingen en heel spannend was het niet, maar ik vond de beelden van BF1 en SWBF2 er toch wel erg goed uitzien. BF1 krijgt flink wat nieuwe maps en ik vond de beelden van Nivelle Nights en In the Name of the Tsar overtuigen; relaxed dat er nu eindelijk in de sneeuw gespeeld kan gaan worden. Ook lijkt het erop dat ze SWBF2 aardig onder handen hebben genomen en dat het nu een veel volwaardigere game zal gaan worden dan deel 1. Alhoewel ik de kritiek op die game af en toe wel erg fors vond; ik heb me er prima mee vermaakt en heb er toch nog aardig wat uurtjes ingestoken.

Verder vond ik A Way Out er erg goed uitzien. Ik heb zelf Brothers niet gespeeld, maar heb bijna alleen maar lovende dingen over deze game gelezen hier op het forum. Het verhaal van die game scheen ook erg goed te zijn en mocht ze dat in deze game ook lukken dan kan dit wel eens een hele sterke game worden. Leuke verrassing voor mij in ieder geval.

Need for Speed vond ik er best aardig uitzien, alhoewel het natuurlijk nergens over gaat. Mocht je het voor elkaar krijgen om je verstand op nul te zetten dan is het volgens mij een game die prima wegspeelt en waar je best wat plezier mee kan beleven. Het ziet er, in mijn ogen, prima uit en ik neem aan dat deze Heistmode maar een onderdeel is van de game en dat er ook nog genoeg echte racemodes in zullen zitten. Dat hele verhaalgedoe met zo'n quasi Fast and the Furious sausje mogen ze van mij wel weg laten. Dat vind ik iets te gemaakt en ook iets te gejat.

Verder zullen we vanavond meer van Anthem zien, dus dat is voor mij nog even afwachten. Afgaan op hetgeen ze gisteravond hebben laten zien heeft geen zin en ik kan daar dus verder nog niks zinnigs over zeggen.

Ik vond het wel erg jammer dat ze verder geen nieuwe dingen hebben laten zien. Het wordt zo onderhand wel eens tijd om te laten zien met wat voor Star Wars games ze verder nog bezig zijn en ik mag hopen dat dit niet nog minstens een jaar gaat duren. Fifa, Madden en NBA kunnen mij verder gestolen worden. Dat zijn in mijn ogen degelijke games die voor EA flinke cashcows zijn (NBA misschien dan niet), dus ik snap dat ze deze games showen. Mij doet het verder niet veel en ik was blij dat ik het kon skippen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Xbox one was 1.13 tflops, ps4 1.8.
Dat kan idd wel rond de 40% zijn maar maakt wel een heel ander plaatje dan 4.12 en 6.0
Katmi schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:15:
[...]

Hangt ervan af hoe je sneller opvat, er zijn meer games op PS4 die 1080p draaien dan op Xbox one die het vaak met 900p of iets vreemd moet doen dus dat kan al een definitie van sneller zijn.
Hij bedoelt krachtiger waarschijnlijk, sneller is hier idd niet de juiste term.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 11-06-2017 17:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ik doelde meer op het xbox kamp dat destijds altijd riep dat verschil nihil was etc etc ;)
Het verschil zal zelfde zijn ong als destijds ps4 en x1 en dat was tussen 720p/900p en 1080p waar verschillen duidelijk zichtbaar zijn.
Nu zit je in het checkerboard tijdperk en 4k vs checkerboard 4k is nagenoeg niet te zien.
Dus als ze echt native 4k willen doen altijd op scorpio gaan verschillen heel klein worden met ps4 pro.
Iets betere textures, en misschien iets mooiere effecten. Maar geen groot verschil.
Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:17:
[...]

Xbox one was 1.13 tflops, ps4 1.8%.
Dat kan idd wel rond de 40% zijn maar maakt wel een heel ander plaatje dan 4.12 en 6.0

[...]

Hij bedoelt krachtiger waarschijnlijk, sneller is hier idd niet de juiste term.
Uhm dat de getalen groter zijn maakt het verschil niet anders !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:20:
Uhm dat de getalen groter zijn maakt het verschil niet anders !!
Maar het daadwerkelijke verschil op je beeldscherm wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:58:
Als ik zo de ps4 pro bekijk en ook scorpio qua hardware, had ik toch liever gehad dat ze jaartje of 2 max gewacht hadden en dan gewoon next gen eruit gooien.
Ryzen cpu. 16gb hbm2/gddr6 en 10-11 tflops.
Hoop serieus op een ps5 eind 2018 begin 2019.

https://mobile.twitter.co...status/873914365757407232

[...]

Oef dat zou wel een domper zijn.
Die beste man is de host van E3 panels, lijkt me een beetje gek als hij de prijs zou gaan spoilen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Maar het daadwerkelijke verschil op je beeldscherm wel :)
Dude seriously....
Verschil is verschil. De een is sterker de ander zwakker.
Of het nou 100tflops vs 140, of zoals nu 4.2 vs 6.
De ps4 pro zal alrijd onder de target resoluties zitten van scorpio. Maar dat was met ps4 vs x1 ook.
Nu is 4k vs checkerboard 4k. Toen 1080p vs 900/720/.

Enne maakte voor x1 vs ps4 toch ook nika uir op je beeldscherm of wel ? O-) O-)

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 11-06-2017 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
xbox leaks
spoiler:
Forza 7 is gelekt, de nieuwe ori was net ook al gelekt http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1389341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:24:
[...]

Dude seriously....
Verschil is verschil. De een is sterker de ander zwakker.
Of het nou 100tflops vs 140, of zoals nu 4.2 vs 6.
De ps4 pro zal alrijd onder de target resoluties zitten van scorpio. Maar dat was met ps4 vs x1 ook.
Nu is 4k vs checkerboard 4k. Toen 1080p vs 900/720/.
Ja natuurlijk is verschil verschil maar het is gewoon kortzichtig om te zeggen dat 41% extra op 1.13tflops hetzelfde eindresultaat gaat geven als 41% (of meer) op 4.12 tflops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Is de kans echt groot dat Scorpio Xbox 10 S gaat heten? Want daar ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan van maatja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:26:
xbox leaks
spoiler:
Forza 7 is gelekt, de nieuwe ori was net ook al gelekt http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1389341
Waarom staat dat in een spoiler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:26:
xbox leaks
spoiler:
Wat een verrassing! Hype :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:27:
[...]

Waarom staat dat in een spoiler?
Misschien dat iemand zich niet wil laten spoilen (oke dan kom je niet in dit topic), maar kleine moeite om de zwarte balk weg te klikken als leaks je toch niks uitmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:30:
[...]

Misschien dat iemand zich niet wil laten spoilen (oke dan kom je niet in dit topic), maar kleine moeite om de zwarte balk weg te klikken als leaks je toch niks uitmaken.
Laten we niet doen alsof je echt gespoilerd wordt als je nu al leest dat Forza7 vanavond wordt aangekondigd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:27:
[...]

Ja natuurlijk is verschil verschil maar het is gewoon kortzichtig om te zeggen dat 41% van 1.13tflops hetzelfde eindresultaat gaat geven als 40% op 4.12 tflops.
Nee verschil is nu 4k vs checkerboard en toen 1080p vs 720/900p.
Verschil in performance blijft zelfde.
Maar vind wel best zo destijds ps4 x1 was het volgens xbox fans nutteloos en klein verschil nu ineens niet meer. Sure ;)

Enne forza leak was zo obvious als maar kan tuurlijk forza op e3. Die poepen om het jaar een motorsport en horizon eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:32:
[...]

Nee verschil is nu 4k vs checkerboard en toen 1080p. S 720/900p.
Verschil in performance blijft zwlfde.
Maar vind wel best zo destijds ps4 x1 was het volgens xbox fans nutteloos en klein verschil nu ineens niet meer. Sure ;)
Ja dat zeiden de zogenaamde Xbox Fans idd, net zoals de Playstation fanboys nu zeggen dat checkerboard 4k net zo mooi is als native 4k. Ook onzin natuurlijk maar zo praten ze het beiden voor zichzelf goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Kunnen we deze discussie niet gewoon effe parkeren? De games zien er prima uit en het hangt nog altijd meer af van het genre en de developer (met eventuele exclusiviteit) of die er alles uit weet te persen. In ieder geval doe je met geen van beide een miskoop, maar wil je niet achterblijven dan moet je gewoon allebei in huis halen voor de toffe games die erop komen te draaien.

Laten we weer focussen op de games en stuff die ze gaan tonen en niet telkens weer in die fanboy discussie belanden, want daar zit volgens mij niemand meer op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:38:
Kunnen we deze discussie niet gewoon effe parkeren? De games zien er prima uit en het hangt nog altijd meer af van het genre en de developer (met eventuele exclusiviteit) of die er alles uit weet te persen. In ieder geval doe je met geen van beide een miskoop, maar wil je niet achterblijven dan moet je gewoon allebei in huis halen voor de toffe games die erop komen te draaien.

Laten we weer focussen op de games en stuff die ze gaan tonen en niet telkens weer in die fanboy discussie belanden, want daar zit volgens mij niemand meer op te wachten.
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
de fanboy discussie is voor vanavond na 23u :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:38:

Nou de Scorpio hardware is hier prima ontopic. Dat ding wordt immers vanavond aangekondigd.
Het gaat er hier om dat een verschil in percentage verkeerd geïnterpreteerd wordt, als je zoiets niet verbeterd dan gaan andere dat ook geloven enz en daar krijg je in de toekomst weer misverstanden van enz.
Haha Mr. Hirai zit doods bang achter twitter al het nieuws te checken.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 11-06-2017 17:46 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste