Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:08:
[...]
Haha, waar haal je die wijsheid vandaan? Een gemiddeld gezin weet niet eens wat FPS is, laat staan dat ze verschillen kunnen zien.
[...]
Dus omdat je de games niks vind, was de show slecht? Dan beoordeel je hem toch echt verkeerd. Sure, dat het jouw ding niet is, is prima, maar een game kan nog steeds goed zijn. Ik heb ook niks met Bloodbourne en dergelijke, maar ik kan ook wel zien dat het geen flutspel is.
En dat met community: je vergeet wel dat het voornamelijk gaat om de pers in de zaal. De livestreams voor de mensen thuis is leuk, maar ze zijn nog steeds bezig om hun producten te verkopen aan de pers. Daar hoort tegenwoordig ook een stukje community bij.
Bovendien willen ze duidelijk maken hoe dicht de community betrokken wordt bij hun producten. Ik ken weinig developers die dat doen, zeker de AAA-developers anno nu doen dat niet zo. En dan ga je nog voorbij aan het feit dat de filmpjes helemaal niet zo erg waren. Als je alleen komt voor de trailers, wacht dan gewoon tot het afgelopen is en bekijk dan alle trailers die op internet staan.
Sure, je bent hier niet de enige azijnzeikerd, maar kom op. En ook: de drempel voor "slechte show" ligt echt zoveel lager.
De presentatie was al slecht, mensen niet goed voorbereid, chokende presentators.. de swing zat er niet lekker in, ook ik vind het prima hoor dat er games bij zitten die ik niets vind.. maar ik vind het gewoon niet goed.. de focus was voornamelijk op Battlefront en Battlefield..
Betreft de community je kunt dit gewoon 1 hooguit 2x aangeven, maar dit werd volgens mij bij iedere 10 minuten gezegd hoe belangrijk het is..
Voor zo een groot bedrijf als EA vond ik het bijzonder matig wat ze hebben laten zien.. dat terwijl er veel meer uitgepompt kan worden, een show hoeft niet perse goed te zijn als ik de game goed vind, maar het algehele plaatje.. als de presentatie slecht is, en de games voor mij matig tot slecht zijn.. dan kan ik niet anders oordelen dan dat het een slechte show is, en zoals ik zei voor mij de slechte in jaren..
Ik ben een Fifa speler, maar dit hele dingetje van fifa deed me niets.. vond het zelf tenenkrommend slecht dat voetballers/coaches deden alsof Hunter een levende persoon was.. kom op hoor.. dat was echt slecht.
Zelf kijk ik een show omdat ik me wilt laten verrassen, dat kan niet als ik achteraf alleen de trailers wilt zien.. ik wil een show wat een klein praatje houdt en gelijk weer door, niet het geslijm naar de community, niemand zit daar op te wachten.. fuck dat.. prima dat je luistert.
Het was meer de show van kijk mij eens naar de community luisteren en hoe goed ik bezig ben..nogmaals eens stukje prima, maar kijk de video maar eens terug dit werd continue herhaald..
Heeft niets met azijnzeiken te maken, gewoon een constatering.
Het is overigens mijn mening he..

iemand anders kan de games en de presentatie geweldig vinden.