Ik wist niet dat auto's konden ontploffen wanneer je ze lichtjes toucheert.
Hoky shit dit ziet er echt zo slecht uit....
Nfs is dood....
Nfs is dood....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat kan alleen maar positief zijnMartinspire schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:25:
Dit lijkt meer Burnout dan NFS, maar ik klaag niet.
Is toch gewoon Burnout met die takedowns.
Gadverdamme wat een vies spel. Die gesprekken ook onderling, om van te kotsen.
Toch knap dat je met 200 per uur gewoon over een auto kunt lopen zonder er af te waaien
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De massa koopt het toch wel.NotSoSteady schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:27:
Gadverdamme wat een vies spel. Die gesprekken ook onderling, om van te kotsen.
Is ook niet echt he...Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:28:
Toch knap dat je met 200 per uur gewoon over een auto kunt lopen zonder er af te waaien
"Plays as good as it looks"
Ik zag toch wel enkele framerate dipjes, dus niet echt positief
Ik zag toch wel enkele framerate dipjes, dus niet echt positief
Weer een nfs met bizar bagger handling, rare ai(schakelt zichzelf uit wtfff) en cringy gesprekjes etc...
Need for Speed is voorbij gestreefd door Forza Horizon wat open wereld raggen betreft.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nog knapper dat een vrachtwagen 200 haaltLekker Ventje schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:28:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Helemaal knap dat die auto`s kunnen crashen met meer dan200 per uur zonder ook maar 1 deel te verliezen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:28:
How do you save a random generator ?
Wat zuignappen onder je schoenen doet wonderenLekker Ventje schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:28:
15 a 20 jaar geleden vermaakte ik me als klein mannetje best met NFS. Maar dit is best lachwekkend. Kan mij sowieso niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een NFS heb gespeeld of gekocht.
Die chat op YouTube heeft ook veel zin, lol.
Ben ik de enige die deze NFS wel leuk lijkt? Voor niet meer dan 20 euro, maar toch...
Dit ziet er we hard uit, ook meteen heel de game gespoiled
Ha, dat zag er wel leuk uit. A Way Out.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Is dit de unravel van EA van dit jaar? Een voormalig indie die een AAA budget en marketing krijgt om wat moois te maken?
Edit, wel coop maar zowel online als offline. Nice.
Edit, wel coop maar zowel online als offline. Nice.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2017 21:32 ]
Splitscreen co-op only. Ben benieuwd. Dit is wel positiever.
deze man mag wel de hele presentatie presenteren
Is dit een volwaardige game of een 20 dollar titel?
Precies mijn eerste gedachteJoosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:33:
Way out is net Uncharted 4 met de broertjes Drake
Valt ie voor mij dus afGovertNL schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:32:
Splitscreen co-op only. Ben benieuwd. Dit is wel positiever.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
He he eindelijk een actieve en trotse gozer. je ziet gewoon dat ie gevoel heeft voor gaming.
Sorry, glazen bol is vandaag kapot gevallen.NotSoSteady schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:33:
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Het is EA, wat denk je zelfNotSoSteady schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:33:
SacreBleu schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:34:
[...]
Sorry, glazen bol is vandaag kapot gevallen.
Het lijkt volledige voice acting te hebben. Dat is absoluut een teken dat het niet 20 euro gaat kosten.
Impressed, dit lijkt me echt gaaf om te doen met z'n tweeën.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Idee is wel leuk, al is het niets voor mij. Veel te spannend.
Het is verplicht co-op maar player 2 is tevens dlc
Hij zei toch duidelijk kan ook online maar couch co-op is wel de basis.
Dat veranderde snel in een marketing praatje voor de scorpio
Hij had het over split screen. Dat hoeft niet alleen mogelijk te zijn met iemand naast jev8power67 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:38:
Hij zei toch duidelijk kan ook online maar couch co-op is wel de basis.
A way out zag er wel tof uit!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
The Wall.. wait whut Game of Thrones vanuit EA?
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 10-06-2017 21:40 ]
Wall... trump aproves
MS heeft fifa voor wat nieuws ingeruild.
mhmmm die Anthem, full gameplay tijdens de MS E3 show, confirmed exclusive ?
kutkutkut BF gemist 
Wat heb ik gemist? Ergens een recap?
Wat heb ik gemist? Ergens een recap?
[ Voor 47% gewijzigd door poor Leno op 10-06-2017 21:41 ]
Anthem. EA: "Wat Destiny kan, kunnen wij ook!" Is het zo'n game??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Anthem... Iets zegt met dat dit een Destiny/Division achtig spel gaat zijn.
Als je met je ogen had geknipperd had je het ook gemist
Athen gaat de tegenhanger van destiny worden
Als EA het kan, kan MS toch ook gewoon om 21:00 beginnen? Sony ook trouwens.
v

Wtf zijn ze daar aan t doen?? Met opzet de playerbase afstoten??
Zo erg? Ik hoor de net dat de nieuwe DLC pas in September komt????L1nt schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:41:
[...]
Als je met je ogen had geknipperd had je het ook gemist
Wtf zijn ze daar aan t doen?? Met opzet de playerbase afstoten??

Wat een anticlimax van Anthem naar NBA. niet overtuigend.
Laten weinig echte gameplay zien eigenlijk.
Is die game ook inclusief de kruipende babies die voor papa en mama een prijsje moeten winnen?
Fifa - The Journey
NBA - The STreets
Lekker origineel EA, lekker origineel.
NBA - The STreets

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op originaliteit verdienen ze geen geld. Helaas het motto van de hele industrieZeror schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:44:
Fifa - The Journey
NBA - The STreets
The US is the best world. Totally the best.Martinspire schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:44:
Ik blijf het altijd komisch vinden dat EA (en anderen) het altijd hebben over "the world" en dan limiteren tot alleen de VS
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 10-06-2017 21:45 ]
Madden heeft het ookZeror schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:44:
Fifa - The Journey
NBA - The STreets
Wel logisch dat ze die story mode doorvoeren voor de verschillende doelgroepen nadat het goed ontvangen is.Zeror schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:44:
Fifa - The Journey
NBA - The STreets
Fake newspoor Leno schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:45:
[...]
The US is the best world. Totally the best.
Gelukkig maakt het mij niet uit. Die EA sports troep hoef ik toch niet.BlackMage schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:45:
[...]
Op originaliteit verdienen ze geen geld. Helaas het motto van de hele industrie
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
True story!poor Leno schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:45:
[...]
The US is the best world. Totally the best.
Ik snap nog steeds niet waarom EA geen GTA-achtige game gaat maken.
Was te verwachten toch? En is het erg dat ze overal een betere singleplayer toevoegen? Ik juich dat alleen maar toe.Zeror schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:44:
Fifa - The Journey
NBA - The STreets
Interessant initiatief nu. Heb wel het idee dat we nu echt zien wat hij (die dus pas een paar jaar CEO is) toch wel EA aan het veranderen is.
Ik ook nietZeror schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:45:
[...]
Gelukkig maakt het mij niet uit. Die EA sports troep hoef ik toch niet.
Maar het feit blijft is dat deze games enorm populair zijn. Geef 5% vernieuwing en 95% het zelfde en deze doelgroep is tevreden.
Die had ik al gepost.poor Leno schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:47:
Waar blijft de BF E3 trailer?
Maar speciaal voor jou...
Ze zijn nog lang niet klaar met BF1 dus misschien dat je volgend jaar, of het jaar daarop, meer geluk hebtpoor Leno schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:47:
Waar blijft de BF E3 trailer?
Een meesteres op het podium, lekker bitchy.
Zouden jullie de filmpjes AUB na de show willen posten? Ze vertragen dit topic namelijk...
Ik zal wel de enige zijn maar: ik heb nog nooit starwars gezien
Lauw publiek
Nice, eindelijk weer een splitscreen co-op met A Way Out. Alles is tegenwoordig enkel online. Erg tof!
Gezien haar outfit moet je niet naar haar ogen kijken...poor Leno schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:49:
Die griet heeft geen flauw benul wat ze aan t vertellen is, zie je aan dr ogen
Ik focus mij niet op haar ogenpoor Leno schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:49:
Die griet heeft geen flauw benul wat ze aan t vertellen is, zie je aan dr ogen
Sodeknetter, ziet er goed uit!
Als ze dr nou de golden bikini hadden aangetrokken.. Zou r goed staanBlackMage schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:50:
[...]
Gezien haar outfit moet je niet naar haar ogen kijken...
30 minuten star wars is 28 minuten lullen, 1 minuut gameplay en dan nog 1 minuut om applause vragen