Toon posts:

Het E3 2017 topic Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste
Acties:

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-04 21:16
Zeror schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:13:
Zou dit gaan gebeuren? Ik hoop het wel. :)
FF in elkaar gephotoshopped.

[afbeelding]
Ik hoop het. Ik ben benieuwd vanavond.

Yavu Steam Profile Lanithro

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 14:50
Lanithro schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:14:
Ik heb zojuist die trailer gekeken van CoD:WWII. Wat een Farce met die kruizen. Geen swastika vanwege een rating. Dat rating gebeuren klopt sowieso van geen kant. Je kan iemand achterhoofd inslaan en de gore splat van je scherm krijg je PG13 rating maar oh wee als er een hakenkruis in beeld komt. Dat moet het meteen een Mature rating krijgen.
Gebeurde met Wolfenstein ook en in Nederland (en een aantal andere landen) kreeg je "gewoon" swastika's te zien. In sommige landen, waaronder Duitsland, kwakten ze het Wolfenstein Logo erin terwijl in andere landen dit een swastika was. Zal in de uiteindelijke game dus meevallen hoop ik.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
Lanithro schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:14:
Ik heb zojuist die trailer gekeken van CoD:WWII. Wat een Farce met die kruizen. Geen swastika vanwege een rating. Dat rating gebeuren klopt sowieso van geen kant. Je kan iemand achterhoofd inslaan en de gore splat van je scherm krijg je PG13 rating maar oh wee als er een hakenkruis in beeld komt. Dat moet het meteen een Mature rating krijgen.
De vraag is of de trailer anders mocht worden getoond? Ik denk van niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:11
Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:05:
Ik heb weleens ivm de Game of Thrones expo een Occulus Rift op gehad. Was wel een toffe VR demo rondom the wall maar ik merkte ook tijdens die 5/10 minuten al dat ik zoiets niet fijn vindt om lang vol te houden. En aangezien mijn gamesessies achter een monitor of tv wel langer zijn dan 5/10 minuten (als ik eenmaal bezig ben schiet de tijd voorbij) vind ik het persoonlijk prettiger om niet iets te hebben wat mijn ogen afdekt. Zelfs niet wanneer dat voor meer immersive gaming zorgt. Geen idee in hoeverre de PSVR met de Occulus Rift te vergelijken is trouwens. Tis een mooie ontwikkeling maar voor nu sla ik over.
PSVR is in ieder geval een stuk meer comfortabel dan de Rift en de Vive, waardoor je langere gamesessies beter zult volhouden.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

cri0s schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:20:
[...]

Gebeurde met Wolfenstein ook en in Nederland (en een aantal andere landen) kreeg je "gewoon" swastika's te zien. In sommige landen, waaronder Duitsland, kwakten ze het Wolfenstein Logo erin terwijl in andere landen dit een swastika was. Zal in de uiteindelijke game dus meevallen hoop ik.
[video]
Wel een beetje van de zotte dat dit de rating beinvloedt inderdaad. Elk kind van ~12 zal toch wel swastika's in geschiedenisboeken zien staan?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 20:11
dvd-linden schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:58:
Sidenote: ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van the Last of Us: Part 2 te gaan zien bij Sony. Uncharted: Lost Legacy komt bijna uit en daar is nog geen enkele keer echte gameplay van getoond, dus die zal vanavond waarschijnlijk volop in de belangstelling staan. Ik neem aan dat Naughty Dog en Sony niet teveel aandacht weg willen nemen van deze game door teveel van the Last of Us: Part 2 te gaan showen. Bovendien heeft Sony na de release van Uncharted: Lost Legacy nog genoeg momenten in 2017 om uitgebreid uit te gaan pakken met the Last of Us: Part 2.
Het bleek dus nog wat extremer te zijn dan ik voorspeld had; ze lieten helemaal niks zien. Nou vind ik het niet zo heel raar, want Naughty Dog en Sony willen zich momenteel natuurlijk volledig focussen op Uncharted die over niet al te lange tijd uitkomt. Bovendien is de game pas een half jaar geleden aangekondigd en zijn er nog meerdere events dit jaar (Gamescom, TGS en Playstation Experience; vooral de laatste is erg belangrijk) waarbij de focus ook op andere games gelegd zal gaan worden, waaronder the Last of Us: Part 2.

Nu vind ik de consensus die ik vrijwel overal lees dat het een teleurstellende show was een beetje verbazingwekkend. Hoogstwaarschijnlijk komt dit omdat het gros van de mensen the Last of Us: Part 2 verwacht hadden en teleurgesteld waren dat die niet geshowed werd. Dit betekent echter niet dat de show daardoor ineens teleurstellend was. De show bestond uit games, games en nog eens games en in mijn ogen zaten daar een hele hoop goede titels tussen met voor mij de grootste verrassing: Shadow of the Colossus Remake. Ik heb deze game nog nooit gespeeld en met deze verbeterde graphics ga ik deze zeker spelen. De game schijnt een pareltje te zijn, dus ik snap al die lauwe reacties erop niet zo.

Verder zag God of War er gruwelijk uit, net zoals Spider-man. Als Detroit Become Human hetzelfde niveau haalt als Heavy Rain, maar dan in een android jasje, wordt dit voor mij ook zeker een must-buy. Monster Hunter ziet er grafisch niet zo mooi uit, maar dit is een erg populaire franchise en ik ga ervan uit dat deze zeker populair zal gaan worden, dus ook dit is geen slechte titel. Dan hebben we nog Uncharted: Lost Legacy, waarvan je nu al weer weet dat het kwalitatief super gaat zijn (moet wel zeggen dat ik met die Nadine nog niet veel heb, maar gelukkig zit Chloe erin; haar stem en uitstraling vind ik super), Horizon DLC gaat waarschijnlijk weer voor uren plezier zorgen en ik ben heel nieuwsgierig wat ze met het verhaal gaan doen. Destiny 2 en CoD: WWII zijn dan misschien geen exclusieve titels, maar ook dit zijn geen misselijke titels (alhoewel niet echt voor mij; heel misschien dat ik COD zal gaan spelen, maar dat zal dan de eerste ooit worden voor mij). Ik vergeet voor het gemak Days Gone nog even; een titel waarvan ik enerzijds benieuwd ben wanneer die uit gaat komen en anderzijds mezelf afvraag of die echt tot de top kan gaan horen. Dat wordt nog even afwachten dus.

Als ik vervolgens mensen zie schrijven dat de Ubisoft persco geweldig was en dat Sony teleurstelt dan snap ik dat niet echt. Volgens mij komt dit voornamelijk doordat Ubisoft afsloot met BG&E 2, een teaser waardoor vrijwel iedereen die persco super hyped afsloot. Enerzijds valt dit te begrijpen, omdat de CGI-trailer er verdomd vet uitzag en er al ontzettend lang uitgekeken wordt naar deze game, anderzijds raar omdat er vrijwel niks qua wereld, gameplay of wat dan ook opgemaakt kan worden uit die trailer en het nog maar afwachten is wanneer die game uit gaat komen. Dit kan zomaar 2019/2020 worden namelijk. Bovendien vind ik dat Ubisoft met heel veel franchises vastzit. Mario + Rabbids ziet er leuk uit voor de Switch eigenaren, Skull and Bones kan een titel worden die verrassend uitpakt, maar kan ook zomaar de volgende Steep of For Honor worden. (Hier wil ik wel aan toevoegen dat ik het kan waarderen dat Ubisoft de laatste jaren regelmatig probeert nieuwe IPs op te starten.) Die VR game/film durf ik nog niks over te zeggen, Starlink: Battle for Atlas idem dito, South Park is gewoon top en wordt weer een must-buy voor mij, The Crew 2 wil teveel en zal daardoor wel op alle vlakken tekort schieten en dan blijven natuurlijk alleen nog Assassin's en Far Cry over. Dit zijn dan ook de franchises die ik bedoelde met franchises die vastzitten. Het doet mij niks en ik blijf het teveel van hetzelfde vinden waarbij deze franchises ook nog eens veel te veel van elkaar lenen.
Dus concluderend kan ik zeggen dat ze een leuke line-up hebben en dat het zeker geen slechte persco was, maar heel goed tot zelfs mindblowing zoals veel mensen doen voorkomen vind ik overdreven. Maar goed, zoals eerder gezegd, ik denk dat vooral BG&E 2 daarvoor gezorgd heeft.

Terugkomend op de persco van Sony; mochten die afgesloten hebben met meer beelden van the Last of Us: Part 2 of een nieuwe Bloodborne/From Software Game dan zou de consensus waarschijnlijk heel anders geweest zijn. Ik ben persoonlijk van mening dat er bij Sony nog heel wat in de pijplijn zit en dat ze vannacht absoluut niet het achterste van de tong hebben laten zien. Het feit dat de show om en nabij een uurtje duurde bevestigt dit ook voor mij. Ik kan me namelijk niet herinneren dat een Sony persco op de E3 zo kort was en het zal me dan ook echt niet verbazen als ze 1 of 2 dingen eruit hebben gelaten. Al met al vond ik het een solide/goede (geen geweldige) persco waarbij we genoeg beelden hebben gezien van toptitels, met een paar leuke aankondigingen die bevestigt dat de line-up van Sony dit en de komende jaren er erg goed uitziet. Het had absoluut beter gekund en nog 1 of 2 nieuwe aankondigingen hadden het afgemaakt, maar voor nu was dit in mijn ogen prima. En met alle respect, de line-up van Sony op deze E3 persco kan in mijn ogen makkelijk wedijveren met de line-up van de E3 persco van Ubisoft.

Nog even inhakend op de kritieken dat Sony dit jaar bijna geen exclusives heeft: als je dit durft te zeggen dan moet je toch nog maar eens goed kijken wat Sony dit jaar allemaal uitgebracht heeft en wat er nog gaat komen. Sowieso staan voor dit najaar nog Uncharted: Lost Legacy (wat niet zomaar DLC is), Gran Turismo Sport, Horizon: The Frozen Wilds, Knack 2, Ni No Kuni 2, Crash Bandicoot en Nioh DLC (correct me if I'm wrong) op het programma. Als je dan ziet dat dit jaar Horizon, NieR: Automata, Nioh, Persona 5, Wipeout, Yakuza en Gravity Rush 2 al zijn verschenen dan kan je niet zeggen dat er in 2017 weinig exclusiefs te vinden is op de PS4 lijkt me. Als ik dit dan nog even doortrek dan kan je verwachten dat in februari/maart God of War ook nog uitkomt. Als je daar dan nog de grote multiplatform titels aan toevoegt (zoals Destiny 2, CoD: WWII, Fifa 18, Battlefront 2, Assassin's) en de wat kleinere titels zoals o.a. South Park dan denk ik dat er meer dan genoeg te spelen valt op de PS4.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Segafreak83 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Precies, wegwezen met je VR meuk! Is echt (voor mij) totaal niet interessant.
Mogen er voor mij nog best wel meer aangekondigd worden hoor!

Waarom is het voor jou niet interessant? Al eens geprobeerd? Dan wel PSVR/Rift/Vive heh....

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Vooral die nieuwe Ace Combat lijkt me freakkin' awesome met VR :9~

• dvd-linden
Wel een beetje apart dat Sony Gran Turismo Sport, Knack 2, Ni No Kuni 2 en Matterfall bijvoorbeeld niet heeft laten zien op de persconferentie. Dit had het geheel misschien nog iets meer cachet kunnen geven.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Er komt toch nog zo'n aparte Sony iets aan? PSX ofzo?

Waarschijnljk laten ze daar nog veel meer zien :)

• dvd-linden
poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:25:

Maar Matterfall bijvoorbeeld komt 15 augustus al uit en is een game van Housemarque, de ontwikkelaar van Resogun. Misschien niet de grootste titel, maar kan best een vette game worden. Geloof dat Resogun ook zeker niet onaardig was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-06 20:07
Ik gooi mijn reviews van de persconferenties er ook maar tegen aan.

EA: Begon behoorlijk kut, veel de bekende sport games en daar gelul over, de nieuwe need for speed vind ik niet echt overtuigend, the get out daar in tegen wel, meest orginele game van de show voor mij. We kregen een kleine teaser van anthem wat mijn interesse wekte. Op het eind nog een modder vette trailer van star wars battlefront 2, en ik ben gevoelig voor dikke trailers. Achteraf vond ik de goeie dingen hoger wegen dan de saaie games. Krijgen van mij een 6,5.

Microsoft: De xbox one x is een knap staaltje design, 6 tflops in een behuizing kleiner dan de xbox one s. De prijs had dan wel weer 50 euro goedkoper mogen zijn om goed te concurreren. Maar microsoft kiest ervoor om het als een 'premium' product in de markt te zetten.
Verder een show met veel games, waarvan ook veel indie games die mij minder interesseren. Metro, anthem en forza staken er voor mij boven uit, met daarachter assasins creed origin en sea of thieves. Van die trailer van crackdown wordt ik dan weer totaal niet warm. Ik geef ze toch een 7 voor het hoge tempo wat ze hadden.

Bethesda: niet live gezien, wel alle trailers. Mooi dat ze zo VR aan het ondersteunen zijn. Al die f2p games van bethesda kunnen mij dan wel weer gestolen worden. evil within 2 is leuk maar wordt er niet warm van. wolvenstein 2 verrast mij dan wel weer positief. Maar de games van EA trekken mij wel meer aan, dus daarom bethesda een 6.

Ubisoft: Het bedrijf wat het beste weet waar de massa op zit te wachten, ze melken assasins creed op z'n tijd wel weer uit, maar ze komen ook met nieuwe ideëen zoals de piraten game en 2 jaar geleden for honor. Ze ondersteunen ook nieuwe hardware zoals VR en de switch. Met south park krijg je altijd leuke trailers, piraten game is orgineel, far cry en assasins creed zagen er prima uit, maar de reveal van beyond good and evil was voor mij toch wel episch. Daarom krijgen ze van mij een 8.

pc gaming show: Zit eigenlijk geef partij achter, intel komt zijn reclame praatje doen dit jaar en daarnaast leuke dat ze bepaalde games een podium bieden. Moet ze eigenlijk een 2 geven, maar ze krijgen een 4,5 voor de moeite.

Sony: Keek vooraf het meest uit naar spiderman gameplay en beelden van FF7r en kh3 (kh3 gelukkig wel 2 dagen eerder al getoond), daarnaast werd er verwacht dat from software aanwezig zou zijn en sucker punch z'n nieuwe game ging aankondigen. Dat is dus allemaal niet gebeurd. Een shadow of the collosus remake vind ik wel dik, monster hunter world vind ik ook niet slecht, maar wordt er ook niet super wild van. Daarnaast waren de trailers van horizon dlc, uncharted the lost legacy, detroid, god of war, gran turismo sport en ni no kuni, destiny en cod ww2 allemaal wel goed. Maar die games kende we allemaal wel. Ze hebben wel een mooie set aan VR games aangekondigd, ben blij dat Sony doorgaat deze nieuwe techniek groot probeert te maken. Spiderman gameplay stelde mij ook niet telleur, het slingeren en de combat zagen er goed uit, wel iets te veel quick time event. Ooh ja, het gebrek aan release datums (helemaal van gran turismo die dit jaar moet uitkomen) wel een telleurstelling, ook heb ik dreams gemist (begin mij nu officieel zorgen te maken om de game) Bij elkaar zou ik het een 7,5 te geven.

[Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-06-2017 16:32]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvd-linden schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:19:
Wel een beetje apart dat Sony Gran Turismo Sport, Knack 2, Ni No Kuni 2 en Matterfall bijvoorbeeld niet heeft laten zien op de persconferentie. Dit had het geheel misschien nog iets meer cachet kunnen geven.
We hebben de gamescom nog voor GT:S, PSX halen ze niet, dat is afaik in december.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dvd-linden
SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:31:
[...]

We hebben de gamescom nog voor GT:S, PSX halen ze niet, dat is afaik in december.
Toch blijf ik het raar vinden. Dit zijn namelijk allen games die dit jaar nog uitkomen. Op die manier had je de kritieken dat Sony geen line-up heeft voor de rest van 2017 kunnen afzwakken of zelfs voorkomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvd-linden schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Toch blijf ik het raar vinden. Dit zijn namelijk allen games die dit jaar nog uitkomen. Op die manier had je de kritieken dat Sony geen line-up heeft voor de rest van 2017 kunnen afzwakken of zelfs voorkomen.
Zeker met de games die inderdaad dit jaar komen, ik vond het gewoon raar dat ze best veel focus hadden op E3 2016 games, die vervolgens pas volgend jaar komen. Andere kant, dat zijn misschien wel de games die veel mensen wilden zien, GT:S is natuurlijk al in beta en nieuws loopt al, mogelijk niet 'groot' genoeg voor een E3, de game heeft toch z'n trouwe fans.

Het blijft dan wel jammer dat alle racegames hun eigen platform krijgen (PC2 is toch echt beetje PC game),geen crossplay, de versplintering van de racegamers wordt steeds groter. Laat ze samenwerken, tracks en systeem van GT, cars en liveries van Forza, maarja.. dat zal wel nooit gebeuren :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
dvd-linden schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Gran turismo sport, knack, ni no kuni 2, crash en aardig nog wat meer zaten allemaal in de pre show (die oprecht behoorlijk leuk was), Vooral de trailer van gt sport (die behoorlijk mooi was) had makkelijk in de main show gekund, snap de keuze ook niet helemaal.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 08:52
poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:25:

Yup: https://twitter.com/PlayStation/status/874430757544108034.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:12
Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:30:. Van die trailer van crackdown wordt ik dan weer totaal niet warm.
Hier had ik ook last van.
Deel 1 en 2 veel gedaan, maar deze trailer was meh.

Maar als je dan weer de gameplay beelden ziet maakt het alles een stuk beter!

YouTube: Crackdown 3 Gameplay (Xbox Daily Live 2017)

• dvd-linden
Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:39:
[...]

Gran turismo sport, knack, ni no kuni 2, crash en aardig nog wat meer zaten allemaal in de pre show (die oprecht behoorlijk leuk was), Vooral de trailer van gt sport (die behoorlijk mooi was) had makkelijk in de main show gekund, snap de keuze ook niet helemaal.
Maar misschien dat ze dat toch nog iets beter moeten communiceren dan. Ik heb die pre-show bijvoorbeeld niet gezien, terwijl ik de persco juist wel teruggekeken heb. Ik heb op die manier die beelden gemist en ik zal vast niet de enige zijn.

• Nieuwevolger
Op de psx verwacht ik vooral aandacht voor de games die in het eerste helft van 2018 moeten uitkomen, met nog een paar leuke nieuwe (third party) titels zoals marvel vs capcom vorig jaar. Ik had stiekem ook gehoopt op een releas date in 2017 voor detroid, aangezien hun vorige game uit midden 2013 kwam.
Ik zou de release dates van sony z'n games zo inschatten:
god of war: eerste helft 2018
detroid: eerste helft 2018
spiderman: q4 van 2018
days gone: 2e helft 2018
the last of us 2: 2019
death stranding: 2019-2020
Dreams en wild: god mag weten wat er met deze games gebeurd zijn
Dit zijn dan geen exclusives, maar een bonus gok
kh3: eind 2018-begin 2019
ff7r: eind 2019
cyberpunk 2077: 2019

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
dvd-linden schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:45:
[...]

Maar misschien dat ze dat toch nog iets beter moeten communiceren dan. Ik heb die pre-show bijvoorbeeld niet gezien, terwijl ik de persco juist wel teruggekeken heb. Ik heb op die manier die beelden gemist en ik zal vast niet de enige zijn.
Ja dat gevoel heb ik al dat veel mensen het helemaal niet mee hebben gekregen wat daar gebeurd is. Zelf volg ik het youtube kanaal van playstation altijd om niks te missen, maar ik begrijp dat de meeste mensen wel wat beters te doen hebben. Niet echt een handige zet van Sony, ze hadden gt sport trouwens nog in het VR gedeelte kunnen proppen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:53

Superkiwi

Hoi doei

cri0s schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:44:
God of War ga ik misschien wel eens proberen. Heb de rest van de franchise nooit echt kunnen spelen, maar wie weet.
Van deel III (het meest epische deel imo) is een remaster uitgekomen; als je een PS4 hebt kun je 'm spelen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Nieuwevolger
Om meteen iedereen z'n droom te verpesten, tes 6 zou nog niet in ontwikkeling zijn. Kijk er zelf niet gek van op aangezien het al duidelijk was dat ze daar met een nieuwe ip bezig zouden zijn. Ik zou vast rekening houden dat tes 6 een keer in 2022 uit komt en niet eerder. http://www.insidegamer.nl...6-is-niet-in-ontwikkeling

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Hortz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:40:
[...]

Hier had ik ook last van.
Deel 1 en 2 veel gedaan, maar deze trailer was meh.

Maar als je dan weer de gameplay beelden ziet maakt het alles een stuk beter!

YouTube: Crackdown 3 Gameplay (Xbox Daily Live 2017)
Hmm ja, dat ziet er stuk leuker uit dan wat ze tijden de pressco hebben laten zien. Beetje vreemde keus hebben ze daar gedaan.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:40

SacreBleu

VR Enthousiasteling

Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:58:
Om meteen iedereen z'n droom te verpesten, tes 6 zou nog niet in ontwikkeling zijn. Kijk er zelf niet gek van op aangezien het al duidelijk was dat ze daar met een nieuwe ip bezig zouden zijn. Ik zou vast rekening houden dat tes 6 een keer in 2022 uit komt en niet eerder. http://www.insidegamer.nl...6-is-niet-in-ontwikkeling
Die droom is anders wel door precies diezelfde persoon een jaar geleden in het leven geroepen: http://www.pcgamer.com/th...ent-todd-howard-confirms/.

Dus het is eigenlijk best wel gek, dat hij nu ineens zegt dat er niets in ontwikkeling is.

Elite Dangerous: AmazingPaper

• Nieuwevolger
SacreBleu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:30:
[...]

Die droom is anders wel door precies diezelfde persoon een jaar geleden in het leven geroepen: http://www.pcgamer.com/th...ent-todd-howard-confirms/.

Dus het is eigenlijk best wel gek, dat hij nu ineens zegt dat er niets in ontwikkeling is.
Aangezien bethesda software helemaal geen heel groot team is, zou het kunnen dat tes 6 is pre productie is, dat betekend dat er schetsen en dat soort zaken worden gemaakt. Het zijn ook niet de snelste ontwikkelaars en je moet rekenen dat er minimaal 3 jaar per game tussen zit, eigenlijk is 4 meer realistisch. Dan krijg je fallout 2015 > nieuwe ip 2019 (of door een wonder 2018) > tes 6 2022.

• SacreBleu

SacreBleu

VR Enthousiasteling

Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:34:
[...]

Aangezien bethesda software helemaal geen heel groot team is, zou het kunnen dat tes 6 is pre productie is, dat betekend dat er schetsen en dat soort zaken worden gemaakt. Het zijn ook niet de snelste ontwikkelaars en je moet rekenen dat er minimaal 3 jaar per game tussen zit, eigenlijk is 4 meer realistisch. Dan krijg je fallout 2015 > nieuwe ip 2019 (of door een wonder 2018) > tes 6 2022.
Het punt blijft, dat hij eerst zegt, ja, en nu zegt nee. Hij had makkelijk kunnen herhalen wat hij vorig jaar zei omdat hij daar al duidelijk maakte dat het nog een poos op zich kon wachten. Dat betekent niet dat er geen tijd is om alleen maar een teaser te laten zien. Als is het maar text.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:28
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Ik heb enige moeite om je te geloven. Je noemt het mini schermpjes en doet vermoeden alsof een dikke TV veel meer toevoegt, terwijl die mini schermpjes je het idee geven dat je naar een enorm bioscoop scherm kijkt. Dat zijn doorgaans uitspraken van mensen die geen idee hebben waar ze over praten.

Mag ik vragen welke headset en welke game je hebt geprobeerd?
PSVR (op een PS4 Pro) met Resident Evil 7, Drive Club en een Star Wars demo.

Die ervaring deel ik dus niet, het ziet er helemaal niet uit als een "groot" scherm. Het is en blijft te dicht op je ogen en dat voelt voor mij niet fijn.

Wellicht als de boel over 5 of 10 jaar uitontwikkeld is dan kijken we nog een keer. Voorlopig een dikke vette nee.

• Anoniem: 181786
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tip; Nintendo Direct begint over een paar minuten.

oa hier; https://www.nintendo.nl/G...voor-E3-2017-1224153.html

[Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 13-06-2017 17:57]

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 06:23
Nou nu de show waar ik vroeger het meest naar uitkeek. Spijtig dat Nintendo al jaren geen echte persco meer geeft tijdens de E3!

Nu een Treehouse van 25 minuten.
Gelukkig verwacht ik hier het minst van dus laat ze aub 1 nieuwe game zien :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

In ieder geval lieten ze Rocket League zien op Switch.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24

Zeror

Ik Henk 'm!

Xenoblade dus.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• GovertNL
Beter schieten ze op haha. Die 25 minuten zijn op deze manier zo voorbij :P

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ziet er indrukwekkend, krijg af en toe wel enigszins BotW deja vu's.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Kirby, die had ik eigenlijk niet verwacht.

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-06 09:56
Xenoblade is alles wat ik wil van de switch, dus bij deze direct is al geslaagd voor mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Toch niet weer dat pokken Pokken :+?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Core pokemon game voor Nintendo Switch in development!!!

• GovertNL
Pokemon RPG in de maak!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Metroid Prime 4 :D :D :D

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

OH HELL NAH METROIDDD

• dustkiller
Helaas van de twee toppers dus geen beelden

• GovertNL
WHAHAHA waar ik niks van verwacht is Nintendo die het doet!

Alleen wel spijtig dat er geen beelden zijn!

[Voor 28% gewijzigd door GovertNL op 13-06-2017 18:12]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

En een Yoshi game. Ook wel grappig.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hopen dat ze met een knaller afsluiten :).

• GovertNL
Ik denk dat afsluiting gewoon Odyssy is maar laten we hopen haha!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:45
HOLY SHIT ROCKET LEAGUE OP DE SWITCH!

• dustkiller
Zoveel mogelijk mensen die rocket league spelen is alleen maar beter, en de perfect game om mee te nemen naar je vrienden

• Richh
Local wireless multiplayer en online spelen met andere platformen!

Heb ik wat gemist trouwens?

• GovertNL
Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:22:
Local wireless multiplayer en online spelen met andere platformen!

Heb ik wat gemist trouwens?
Dat er een Pokemon RPG ofzo in de maak is en Metroid Prime!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mooie beelden van Odyssey!

• Richh
GovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:23:
[...]

Dat er een Pokemon RPG ofzo in de maak is en Metroid Prime!
Metroid <3 is 'ie van Retro?

Sold! Ik wil een Switch.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dit was het al :o

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Metroid, wat had ik graag beelden gezien! Super!

• Niet online
Kort maar krachtig. Nu komen er gedurende de E3 treehouse sessies waar ze vaak ook wel nieuwe dingen laten zien.

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 00:32
Hmm wel kort maar ik denk dat nintendo beetje heeft bewaard voor Tokyo game show?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:48
Leuke gameplay van Mario, handstand op een verkeersbord :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• GovertNL
Treehouse nu Odyssy gameplay.

• Richh
Kev7381 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:28:
Hmm wel kort maar ik denk dat nintendo beetje heeft bewaard voor Tokyo game show?
Ik denk het niet. Nintendo zit een beetje in de Sony-positie: zolang je systeem als zoete broodjes over de toonbank gaat is het beter om je grote releases nog even vast te houden en te finetunen.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:02
Lol had nooit gedacht dat MS dit jaar de beste conference zou hebben.

• Nieuwevolger
Als ze met trailers hadden gekomen voor metroid of pokemon rpg en ze hadden de e3 gewonnen, vindt dit een beetje makkelijk en wordt er zo niet warm van.

• GovertNL
Ze kondigen in hun treehouse ook nog even een Metroid Prime aan op de Nintendo DS!

Metroid Samus Returns!

[Voor 13% gewijzigd door GovertNL op 13-06-2017 19:08]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:18

Pykow

Pykow Gaming | BuG

EINDELIJK switch games waarop ik zat te wachten.
Nu nog wachten tot 2018 :(
Yoshi, Kirby, Splatoon, Mario en in 2019 Pokemon RPG jeujjj.
Duurt allemaal wel heel erg lang, maar goed het is nieuws.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Richh
GovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:07:
Ze kondigen in hun treehouse ook nog even een Metroid Prime aan op de Nintendo DS!

Metroid Samus Returns!
Shit, moet ik daar nu ook naar gaan kijken? :P Of is het nu vooral Wii U en 3DS bij Treehouse?

Edit: dit is Metroid, geen Metroid Prime :P

[Voor 7% gewijzigd door Richh op 13-06-2017 19:26]

• GovertNL
Nog steeds die Metroid op de DS wordt gespeeld!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

GovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:26:
Nog steeds die Metroid op de DS wordt gespeeld!
Zal zo wel afgelopen zijn. De Treehouse items duren vaak niet langer als een half uur/45 min.

• GovertNL
Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:24:
[...]

Shit, moet ik daar nu ook naar gaan kijken? :P Of is het nu vooral Wii U en 3DS bij Treehouse?

Edit: dit is Metroid, geen Metroid Prime :P
Klopt haha. Zat nog met die aankondiging voor de Switch in mijn hoofd waarschijnlijk haha.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:02
Wacht... waar is virtual console?

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Silversin schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:30:
Wacht... waar is virtual console?
Misschien komt dat nog aan bod tijdens een Treehouse episode.

• Sokkeh
  • Laatst online: 16:32
Zeror schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:31:
[...]

Misschien komt dat nog aan bod tijdens een Treehouse episode.
Denk niet dat ze zulke grote dingen aankondigen tijdens de Treehouse. maar je weet het maar nooit =)

• Nieuwevolger
Aangezien alle aankondigingen zijn geweest, tijd om de game van show aan te wijzen. Anthem is makkelijk mijn nummer één, ook al hebben ze er maar een klein beetje van laten zien, grootst gedeelte bestond uit het rondvliegen in het bos. Maar er was gewoon weinig waardige concurrentie.

Daarnaast vond ik spiderman wel indruk maken, the get out was ook heel erg orgineel en metro, shadow of the collosus en beyond good and evil (ook al was het cgi en komt de game pas over 3 jaar) zijn leuke verrassingen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo Treehouse Metroid meisje O+ O+

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ken Metroid alleen van beelden maar het schijnt een aardig legendarische game te zijn. Het leveldesign van bijvoorbeeld Bloodborne wordt ook in 1 adem genoemd met Metroid en dat is altijd goed.

Feit is alleen wel dat ze niks hebben laten zien en dat de developer niet eens bekend is gemaakt. Het zou dus zomaar nog 3 jaar kunnen duren voordat de game überhaupt op de plank ligt.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:37:
Aangezien alle aankondigingen zijn geweest, tijd om de game van show aan te wijzen. Anthem is makkelijk mijn nummer één, ook al hebben ze er maar een klein beetje van laten zien, grootst gedeelte bestond uit het rondvliegen in het bos. Maar er was gewoon weinig waardige concurrentie.

Daarnaast vond ik spiderman wel indruk maken, the get out was ook heel erg orgineel en metro, shadow of the collosus en beyond good and evil (ook al was het cgi en komt de game pas over 3 jaar) zijn leuke verrassingen.
Ik zou ook zeggen Anthem, maar ik vind het allemaal nog wat vaag. Ben ook niet echt van de online co-op of zo, maar op basis van de graphics toch wel deze game, hoewel je je altijd moet afvragen hoeveel er gedowngraded gaat worden.

Ik vind alle Sony trailers ook erg tof: Detroit, God of War, Spider-Man en Days Gone.

Ik zit trouwens de hele tijd te denken wat je nu steeds bedoelt met "the get out". Bedoel je daar die co-op game mee? Want die heet namelijk "A Way Out".

Verder wel de minste E3 van de afgelopen jaren.

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05 22:18
Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:30:
Ik gooi mijn reviews van de persconferenties er ook maar tegen aan.

EA: Begon behoorlijk kut, veel de bekende sport games en daar gelul over, de nieuwe need for speed vind ik niet echt overtuigend, the get out daar in tegen wel, meest orginele game van de show voor mij. We kregen een kleine teaser van anthem wat mijn interesse wekte. Op het eind nog een modder vette trailer van star wars battlefront 2, en ik ben gevoelig voor dikke trailers. Achteraf vond ik de goeie dingen hoger wegen dan de saaie games. Krijgen van mij een 6,5.

Microsoft: De xbox one x is een knap staaltje design, 6 tflops in een behuizing kleiner dan de xbox one s. De prijs had dan wel weer 50 euro goedkoper mogen zijn om goed te concurreren. Maar microsoft kiest ervoor om het als een 'premium' product in de markt te zetten.
Verder een show met veel games, waarvan ook veel indie games die mij minder interesseren. Metro, anthem en forza staken er voor mij boven uit, met daarachter assasins creed origin en sea of thieves. Van die trailer van crackdown wordt ik dan weer totaal niet warm. Ik geef ze toch een 7 voor het hoge tempo wat ze hadden.

Bethesda: niet live gezien, wel alle trailers. Mooi dat ze zo VR aan het ondersteunen zijn. Al die f2p games van bethesda kunnen mij dan wel weer gestolen worden. evil within 2 is leuk maar wordt er niet warm van. wolvenstein 2 verrast mij dan wel weer positief. Maar de games van EA trekken mij wel meer aan, dus daarom bethesda een 6.

Ubisoft: Het bedrijf wat het beste weet waar de massa op zit te wachten, ze melken assasins creed op z'n tijd wel weer uit, maar ze komen ook met nieuwe ideëen zoals de piraten game en 2 jaar geleden for honor. Ze ondersteunen ook nieuwe hardware zoals VR en de switch. Met south park krijg je altijd leuke trailers, piraten game is orgineel, far cry en assasins creed zagen er prima uit, maar de reveal van beyond good and evil was voor mij toch wel episch. Daarom krijgen ze van mij een 8.

pc gaming show: Zit eigenlijk geef partij achter, intel komt zijn reclame praatje doen dit jaar en daarnaast leuke dat ze bepaalde games een podium bieden. Moet ze eigenlijk een 2 geven, maar ze krijgen een 4,5 voor de moeite.

Sony: Keek vooraf het meest uit naar spiderman gameplay en beelden van FF7r en kh3 (kh3 gelukkig wel 2 dagen eerder al getoond), daarnaast werd er verwacht dat from software aanwezig zou zijn en sucker punch z'n nieuwe game ging aankondigen. Dat is dus allemaal niet gebeurd. Een shadow of the collosus remake vind ik wel dik, monster hunter world vind ik ook niet slecht, maar wordt er ook niet super wild van. Daarnaast waren de trailers van horizon dlc, uncharted the lost legacy, detroid, god of war, gran turismo sport en ni no kuni, destiny en cod ww2 allemaal wel goed. Maar die games kende we allemaal wel. Ze hebben wel een mooie set aan VR games aangekondigd, ben blij dat Sony doorgaat deze nieuwe techniek groot probeert te maken. Spiderman gameplay stelde mij ook niet telleur, het slingeren en de combat zagen er goed uit, wel iets te veel quick time event. Ooh ja, het gebrek aan release datums (helemaal van gran turismo die dit jaar moet uitkomen) wel een telleurstelling, ook heb ik dreams gemist (begin mij nu officieel zorgen te maken om de game) Bij elkaar zou ik het een 7,5 te geven.
Grotendeels mee eens, je vergeet wel de Devolver presentatie .Dat was voor mij een 10/10. Beste pressconf op E3 ooit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
@bram1984 Anthem maakt inderdaad indruk met z'n graphics en het rondvliegen ziet er ook wel dik uit. Maar op het neerschieten van een paar kleine monsters met raketten is er weinig combat getoond. Maar zoals ik al zei is de concurrentie niet echt groot.

Detroid, god of war en days gone z'n combat vond ik ook vet, maar dat hadden we vorig jaar ook al gezien. Spiderman gameplay leek veel op batman arkham, maar het voelde wel echt spiderman aan.

Metro had ook wel dikke graphics, maar was wel heel erg scripted, bijvoorbeeld wanneer je dat grote beest van de cliff duwt. De piraten ip is orgineel, maar ik vraag me af of er uberhaud gameplay op het land erin zit en of er geënterd kan worden. Bedoel ook inderdaad a way out (sorry kan niet alles onthouden), daar was ik nog wel behoorlijk van onder de indruk en echt iets nieuws.

Mario oddesys ziet er trouwens ook wel dik uit, echt weer een 3D platformer zoals alleen NIntendo ze kan maken, maar ook daar van weet je ongeveer wel wat je kan verwachten.

@Slurpie Blauw De satire was inderdaad 10/10, maar ik kom wel voor de games bij de E3 haha

[Voor 8% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-06-2017 20:13]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:54

On_E

Housemusic

Genoeg toffe games om naar uit te kijken iig, al waren er wel weinig nieuwe aankondigingen voor mijn gevoel. Of gewoon te veel trailers/gameplay van games die we vorig jaar ook al voorbij hadden zien komen. :+

Als ik een game of the show moet kiezen ga ik toch voor Mario x Rabbids Kingdom Battle.

Heb niets met die rabbids, maar een Mario game a la X-Com is wel zo bizar en tof tegelijk! Ook nog eens uit over iets meer dan 2 maanden, zin in!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +4Henk 'm!

• bram1984
Phil Spencer is geen fan van marketing deals met exclusieve content. Blijkbaar is Tomb Raider voor een jaartje afkopen wel prima.

Ik vond hem altijd wel een sympatieke gast, maar wat komt er ineens een hypocriete onzin uit deze man zeg.

http://www.eurogamer.net/...ew-xbox-boss-phil-spencer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:39:
Phil Spencer is geen fan van marketing deals met exclusieve content. Blijkbaar is Tomb Raider voor een jaartje afkopen wel prima.

Ik vond hem altijd wel een sympatieke gast, maar wat komt er ineens een hypocriete onzin uit deze man zeg.

Een timed exclusive afspreken vind ik toch net van een andere orde dan die exclusive content in bijvoorbeeld de oudere Assassin's Creed of de nieuwere Lego games die enkel beschikbaar blijven voor Playstation.
Of waar hier op gehint lijkt te worden, dat Sony zou eisen dat een titel er op de One X niet beter mag uitzien dan op de Pro.

• bram1984
MartijnS72 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:03:
[...]

Een timed exclusive afspreken vind ik toch net van een andere orde dan die exclusive content in bijvoorbeeld de oudere Assassin's Creed of de nieuwere Lego games die enkel beschikbaar blijven voor Playstation.
Of waar hier op gehint lijkt te worden, dat Sony zou eisen dat een titel er op de One X niet beter mag uitzien dan op de Pro.
MS doet er net zo hard aan mee. Zie FIFA Legends vorig jaar. De CoD DLC was daarnaast jaren lang een maand eerder, The Division had timed DLC en Tomb Raider kopen ze gewoon 1 jaar af en daar deed Phil destijds heel erg geheimzinnig over tijdens interview, kan ik me nog goed herinneren. Nu is hij alles kwijt aan het raken en is het ineens huilie huilie. Al die praktijken zijn niet goed, maar dit is gewoon hypocriet.

Wat mij betreft lanceert alle multiplatform gewoon gelijktijdig met dezelfde content, maar ja, het draait allemaal om geld hè.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SacreBleu

SacreBleu

VR Enthousiasteling

bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:27:
[...]

Daar is echt alles natuurlijk aan. Je hebt met naughty Dog een van de beste ontwikkelaars ter wereld in huis. Waarom zou je daar 2 games van tonen op een evenement dat je deelt met al je concurrenten, terwijl je zelf, als nr. console fabrikant, in december een jaarlijks 2-daags evenement houdt waarbij alle aandacht op jou is gericht? TLoU 2 is al aangekondigd. Mensen weten al dat die gaat komen. Daar verandert een trailertje op de E3 echt helemaal niets aan. Is gewoon een prima strategische keuze.

Sony gooit haar eigen ruiten in, serieus? Je weet wat ze in 2017 al uit hebben gebracht?

Yakuza
NioH
Horizon Zero Dawn
Nier
Persona 5
Crash Bandicoot
Gravity Rush 2

Komt er nog aan in 2017:

HZD DLC
Uncharted DLC

En dan heb ik nog niet eens alles genoemd. Ik weet niet wat jij verwacht, maar wellicht even alles opnieuw in perspectief plaatsen?
Ja, Crash is gereleased? Heb je hem al uitgespeeld? :+

• bram1984
SacreBleu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:17:
[...]

Ja, Crash is gereleased? Heb je hem al uitgespeeld? :+
Ha die had een verdieping omlaag gemoeten inderdaad. Maar we zitten er dicht tegenaan. ;)

Ik heb 'm trouwens in de pre-order staan voor de vrouw. Heeft niks met gamen, maar vroeger wel met haar broers veel Crash op de PSX gespeeld.

• SacreBleu

SacreBleu

VR Enthousiasteling

bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:18:
[...]

Ha die had een verdieping omlaag gemoeten inderdaad. Maar we zitten er dicht tegenaan. ;)

Ik heb 'm trouwens in de pre-order staan voor de vrouw. Heeft niks met gamen, maar vroeger wel met haar broers veel Crash op de PSX gespeeld.
Even pesten. :) Ik heb hem nog niet in de rij staan maar dat gaat wel gebeuren. Ik heb destijds de grootste lol gehad met Crash op de eerste Playstation. Hoewel ik voorheen al spellen speelde, denk ik dat de verslaving is begonnen met Crash en Gran Turismo.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Richh

Elke maand een exclusive, dat is toch vrij netjes :)

• Niet online
Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:23:
[afbeelding]

Fijn dat Nintendo het deze keer wel goed gepland heeft en dan ook nog eens zonder al te veel hulp van 3th party's.

• Richh
De ontwikkelaar van Metroid Prime 4 is trouwens NIET Retro Studio's, maar een nieuw intern team. Wel onder leiding van de producer van de vorige Metroid-games.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1390949

Dus de eeuwige vraag "waar is Retro nou mee bezig" blijft :P

Acties:
  • +6Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

Die phil spencer is gewoon soms beetje waus.
Eerst belachelijk opmerking als ps4 pro is meer in gebied van xbox one s ipv xbox one x....
Dude verschil met xbs is gigantisch en tussen pro en x is zelfde als ps4 en xo destijds...

En dan nu zulke opmerkingen maken terwijl ms dit altijd deed met fifa en andere games.
Heet hypocrisie.
Al ben ik het met het punt zelf wel eens dat exclusieve content bij multiplatform verboden zou moeten worden.
Alleen moet hij het niet zeggen zonder zich erna te schamen...

Sony e3 show gaat nu verder.
Als je even terugspoelt op yojtube naar 35min geleden zie je Detroit become human gameplay

[Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2017 21:59]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:00

Martinspire

Awesomeness

Opvallend dat je Ubisoft games zo makkelijk afkraakt, maar als het om Sony titels gaat, het ineens weer allemaal hosanna is.

Niemand zegt dat Sony slecht was en Ubisoft goed. Sony zet altijd een bereshow tegen, en nu was ie wel prima. En Ubisoft is altijd awkward en met toch wat muffe titels en dat was dit jaar dus (op Just Dance na) eigenlijk niet het geval. Dus in die zin doet Ubisoft het dus dit jaar beter dan normaal en Sony minder dan normaal (waarbij Sony de lat nog steeds wel hoger heeft liggen dan Ubisoft, maar dat voelt dus nu anders).

Daarnaast kun je niet ontkennen dat Sony gewoon geen grote onverwachte titels bracht. Merendeel was al vorig jaar geweest, dus dan valt dat wel wat tegen. Zeker ook omdat de demo's toch wat minder indruk maakten. Dat wil niet zeggen dat het flutgames zijn, maar we weten gewoon dat ze beter kunnen.
En ze hebben best wel exclusives, maar een Horizon-eske game voor eind 2017 zit er gewoon niet in. De dingen die je noemt zijn gewoon geen system sellers. Al is het nog wel afwachten bij GT-Sport. Die doet dat gewoon op de naam (al is die ook wat achteruit gegaan door de lange ontwikkeltijden)

Volgens mij was Rise of the Tomb Raider er niet geweest zonder financiering vanuit MS. Dus dat ze dan een jaar exclusief zijn is nog best aardig. En die andere exclusive DLC stamt nog uit deals van Don Mattrick volgens mij.

Martinspire - PC, PS4, X1

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:11
Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:23:
[afbeelding]

Dat is netjes, maar ze moeten ook wel want net als Wii U verwacht ik niet al teveel third-party support. Daar zijn de verschillen met PS4 en Xbone gewoon te groot voor.

• bram1984
@Martinspire Voor zover ik weet hebben ze alleen de marketing campagne betaald. De ontwikkeling stond op zichzelf.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:00

Martinspire

Awesomeness

bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:10:
@Martinspire Voor zover ik weet hebben ze alleen de marketing campagne betaald. De ontwikkeling stond op zichzelf.
Heb je die marketingcampagne gezien? Dat is een behoorlijk uitgave geweest. Denk niet dat Crystal Dynamics of Square Enix dat ervoor over hadden, gezien de sales van de Tomb Raider reboot. De deals met Fifa waren niet zo heel groot en ook daar hebben ze gewoon voor de content betaald.

Ik vermoed overigens dat ie nu gewoon inziet dat het niet de moeite waard is. Eigenlijk toen Call of Duty wat minder populair werd, heeft geen enkele game het meer overgenomen om daar voldoende winst mee te maken.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Nieuwevolger
De destiny, cod bo3 en gta 5 bundels voor de ps4 waren anders een groot succes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:33
Wacht even, metroid prime 4 en pokemon voor de switch? Dat wordt dan m'n eerste nintendo console weer sinds de gamecube.
Ik zit nu de hele tijd te denken aan metroid prime 4... on the go op de switch...

Hm ook nog xenoblade 2 en mario dus dit jaar. Hele interessante console dus.

[Voor 16% gewijzigd door Trishul op 13-06-2017 22:54]

• cri0s
  • Laatst online: 02-06 14:50
Wauw, had Odyssey niet zo snel verwacht eigenlijk. Verder eigenlijk vooral toffe games die Nintendo laat zien. Dat Yoshi spel ziet er grafisch heel goed uit. Gameplaywise nietzo.
Ik ga nog even wat gameplay video's opzoeken van de spellen die ik tof vond. Kwam net Crackdown al tegen, maar die was heel kort.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Maar ondertussen komt Mister blaaskaak Phil wel met een boel "launch exlusives" aanzetten. Vanwege het gebrek aan eigen exclusives.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
Martinspire schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:58:
[...]

Opvallend dat je Ubisoft games zo makkelijk afkraakt, maar als het om Sony titels gaat, het ineens weer allemaal hosanna is.

Niemand zegt dat Sony slecht was en Ubisoft goed. Sony zet altijd een bereshow tegen, en nu was ie wel prima. En Ubisoft is altijd awkward en met toch wat muffe titels en dat was dit jaar dus (op Just Dance na) eigenlijk niet het geval. Dus in die zin doet Ubisoft het dus dit jaar beter dan normaal en Sony minder dan normaal (waarbij Sony de lat nog steeds wel hoger heeft liggen dan Ubisoft, maar dat voelt dus nu anders).

Daarnaast kun je niet ontkennen dat Sony gewoon geen grote onverwachte titels bracht. Merendeel was al vorig jaar geweest, dus dan valt dat wel wat tegen. Zeker ook omdat de demo's toch wat minder indruk maakten. Dat wil niet zeggen dat het flutgames zijn, maar we weten gewoon dat ze beter kunnen.
En ze hebben best wel exclusives, maar een Horizon-eske game voor eind 2017 zit er gewoon niet in. De dingen die je noemt zijn gewoon geen system sellers. Al is het nog wel afwachten bij GT-Sport. Die doet dat gewoon op de naam (al is die ook wat achteruit gegaan door de lange ontwikkeltijden)
Waar kraak ik titels van Ubisoft af dan? Volgens mij ben ik positief over Mario + Rabbids net als dat ik dat over Skull and Bones ben (alleen kan dat ook zomaar de volgende For Honor of Steep worden; waarbij ik wel benadruk dat ik het kan waarderen dat ze risico nemen met het lanceren van nieuwe IPs), heb ik over die VR game/film geen mening, net als ik dat over Starlink: Battle for Atlas niet heb (vallen wel allebei onder de noemer "waardering, omdat ze iets nieuws doen"), vind ik South Park top, lijkt The Crew 2 mij niet bijster goed worden, wat ik baseer op het feit dat The Crew 1 nou niet bepaald een supergame was en ze nu nog meer willen (focus je eerst op 1 ding en perfectioneer dat zou ik zeggen) en ben ik alleen negatief over Assassin's Creed en Far Cry. Maar goed, over die laatste twee negatief zijn lijkt me niet zo raar aangezien deze games nogal leentjebuur spelen bij elkaar en er binnen deze twee franchises bij elkaar denk ik al zo'n 10-15 games verschenen zijn. Ik vond God of War na 3 delen al erg herhalend worden en ben blij dat ze ervoor gekozen hebben om voor het nieuwe deel nu echt vernieuwing door te voeren. Misschien zou Ubisoft dat bij Assassin's Creed en Far Cry ook eens moeten overwegen en deze games eens voor meer dan twee jaar in de ijskast moeten zetten. Het feit alleen al dat je een Far Cry game hebt uitgebracht die exact dezelfde map had als de game daarvoor vind ik eigenlijk te gek voor woorden. Dus ja, die twee franchises bekijk ik erg kritisch, ondanks dat ik snap dat het cash cows zijn voor Ubisoft.
Dan blijft alleen BG&E 2 nog over, maar ook over die game ben ik positief, alleen moeten we nu ook niet doen alsof dit ineens het zoveelste wereldwonder is. We weten vrijwel niks over deze game en moeten het enkel doen met een CGI-trailer. Dit is wat dat betreft te vergelijken met de aankondiging van Death Stranding, waarbij het verschil hem er dan inzit dat BG&E 2 natuurlijk op de naam kan teren. Maar goed, beide toffe aankondigingen, maar ook niet meer dan dat.

Al met al ben ik dus redelijk positief over Ubisoft, alleen vind ik dat er naar bepaalde dingen ook zeker kritisch gekeken mag worden (voornamelijk naar Assassin's Creed, Far Cry en The Crew). Waarom stoppen ze bijvoorbeeld 1 van die eerste twee niet een paar jaar in de ijskast en brengen ze weer eens een goede Splinter Cell of Brothers in Arms uit? Als je dit afkraken vindt dan mag dat, maar het is niet zo dat ik Assassin's Creed en Far Cry slechte games vind en ik snap dat ze een grote schare fans hebben. Het zijn alleen wel games waar ik wel wat kritische dingen over te zeggen heb en als ik dan zie dat mensen erg positief zijn over Ubisoft vind ik dat ze wel erg snel voorbij gaan aan deze kritiekpunten. Overigens mag er ook kritisch gekeken worden naar Sony en ook daar waren er zeker verbeterpunten; ze hadden bijvoorbeeld concreter kunnen/moeten zijn over een aantal releasedata en ze hadden bijvoorbeeld 1 echt grote nieuwe aankondiging kunnen doen. Ook vielen de graphics van Monster Hunter mij tegen en vraag ik me af of Days Gone wel echt een toptitel gaat worden.

Mijn voornaamste punt dat ik wilde maken is dat de verwachtingen van de persco van Sony onredelijk zijn geweest en mensen het daarom een teleurstellende show vonden. Ik vind het niet terecht dat mensen door verwachtingspatronen een show die goed was teleur vinden stellen en een andere show die goed was de hemel in prijzen. Dan kijk ik sec naar de shows en dan zie ik dat ze niet veel voor elkaar onder doen en allebei goede games hebben getoond. Dat is hetgeen dat ik probeerde duidelijk te maken. Het is niet per se dat ik de ene show beter vond dan de ander, want ze hebben allebei goede games getoond. Als je het aan mij vraagt denk ik dat de shows van Sony, Ubisoft en Microsoft dit jaar niet erg veel voor elkaar onder doen. (Ik vind het trouwens wel overdreven als je zegt dat ik hosanna doe over Sony, want ik schrijf dat ik het een prima show vond; volgens mij valt het dan alleszins mee qua hosanna.)

Om nog even terug te komen op die verwachtingspatronen: ik vind het wel een tikkie vreemd dat iedereen verwacht dat Sony ieder jaar op meerdere shows per jaar weer nieuwe AAA aankondigingen toont. Als je onredelijke verwachtingen hebt en daardoor een show vindt teleurstellen dan lijkt me dat niet helemaal terecht en moet je in mijn ogen objectief kijken naar wat de show wel gebracht heeft. Natuurlijk had ik ook wel gewild dat er een Bloodborne 2 was aangekondigd of dat we eventueel iets nieuws van Sucker Punch te zien hadden gekregen, maar er zijn nog meer evenementen dit jaar en het is niet zo dat er helemaal geen aankondiging gedaan is. Maar goed, dit had zeker grootser en/of verrassender gekund, maar om dan tot de conclusie te komen dat het teleurstelde... Het is nu eenmaal heel moeilijk om weer een extra nieuwe game te showen als je al zoveel games in de pijplijn hebt zitten. Als je line-up voor de komende jaren redelijk leeg is, is het makkelijker om aankondigingen te doen en te verrassen. Ik snap overigens ook niet hoe je erbij komt dat de demo's wat minder indruk maakten? Volgens mij zagen Spider-man, God of War en Detroit Become Human er heel goed uit?

En over de line-up van Sony in 2017: lees even de alinea door die ik daarover schreef zou ik zeggen. Volgens mij heeft Sony in 2017 genoeg system sellers gelanceerd en misschien lag het zwaartepunt wat dat betreft al wel aan het begin van het jaar. De agenda qua releases is tegenwoordig sowieso heel anders dan vroeger en het is niet meer zo dat alle grote titels aan het einde van het jaar uitgebracht moeten worden. De grootste titels zijn aan het begin van het jaar al uitgekomen en aan het eind van het jaar komt nog Gran Turismo, wat uiteindelijk ook echt wel een system seller zal zijn. Bovendien komt een paar maanden later God of War alweer en het is niet zo dat hetgeen dat vanaf nu nog uitkomt in 2017 niet goed zal zijn, integendeel zelfs.

Maar goed, dit lijkt op deze manier alsof ik een reclame voor Sony/Playstation schrijf, maar dat is niet mijn bedoeling. Ja, ik vind dat Sony een hele goede line-up heeft en qua exclusives heel erg goed bezig is. Het is echter wel belangrijk, en ik hoop er ook op, dat ze uitgedaagd blijven worden door Microsoft en Nintendo. Wat dat betreft verwacht ik van Microsoft dan ook nog wel wat meer grote First-party titels en vind ik dat Nintendo vandaag wel weer een paar goede aankondigingen gedaan heeft.
Mijn conclusie voor dit jaar is dat de shows van Ubisoft, Microsoft en Sony niet veel voor elkaar onder doen en er op alle drie de shows toffe titels getoond zijn. Ook bij EA op de persco zijn toffe titels getoond (alleen Bethesda viel in mijn ogen tegen). Kan het beter, grootser en verrassender? Ja, dat kan, maar ik denk dat wij als gamers tegenwoordig ook dusdanig verwend zijn dat we soms niet meer goed zien wat voor moois er allemaal gaat verschijnen. Ik heb in ieder geval weer genoeg titels gezien die ik heel graag wil spelen en ja, het gros daarvan komt op de PS4 uit, maar dat is dan ook mijn persoonlijke voorkeur en de reden dat ik die console heb staan.

[Voor 6% gewijzigd door dvd-linden op 14-06-2017 15:21]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022

Phil is gewoon aan het spartelen, je ziet het aan alles.. ze lopen gigantisch achter op Sony, waarschijnlijk willen bepaalde exclusieves ook gewoon niet meer lukken want ja Playstation loopt als een trein en daar mis je dan verkopen van en loop toch wel wat schade op als je niet verschijnt op de Playstation.

Hij is gewoon een beetje de weg kwijt, beetje gefrustreerd..deze man neem ik totaal niet serieus.
Kan het me ook redelijk voorstellen, de MS persco die niet zo enthousiast werd ontvangen als dat ze hadden gehoopt.

[Voor 6% gewijzigd door Origins op 14-06-2017 08:06]

PSN: Mallakai-NL

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:52
De oorspronkelijke Xbox One Console release bevatte FIFA als gratis game. Zat gisteren te denken, het zal me niet verbazen als Crackdown 3 er dit keer bij zit. De release datum van beide is gelijk.
Zou ik wel prima vinden, wil de game wel een keer aanschaffen, maar niet direct in november. COD laat ik mooi liggen. Vond de trailer erg tegenvallen. Ik heb er een slecht gevoel aan over gehouden.
Voor nu alleen:
Battlefront 2
Middle Earth : Shadow of War
En ik ben toe aan een nieuwe NBA game

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 08:52
Origins schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:00:
[...]

Phil is gewoon aan het spartelen, je ziet het aan alles.. ze lopen gigantisch achter op Sony, waarschijnlijk willen bepaalde exclusieves ook gewoon niet meer lukken want ja Playstation loopt als een trein en daar mis je dan verkopen van en loop toch wel wat schade op als je niet verschijnt op de Playstation.

Hij is gewoon een beetje de weg kwijt, beetje gefrustreerd..deze man neem ik totaal niet serieus.
Kan het me ook redelijk voorstellen, de MS persco die niet zo enthousiast werd ontvangen als dat ze hadden gehoopt.
Ik neem hem al niet meer serieus sinds dat Tomb Raider debacle. Bewust verwarrende messaging gebruiken om te verbloemen dat het gewoon een timed exclusive was totdat hij er in een interview mee werd geconfronteerd. Maar nu ook weer met de X en de "true 4K" en dat de Pro "geen echte 4K console" is (ondanks dat er genoeg native 4K games op zijn, zoals recentelijk WipEout Omega Collection). Maar deze post bewijst al weer anders. Niet dat er iets mis is met dynamic / checkerboarding maar het is wel typisch.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Conscience NL schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:23:

Ik neem hem al niet meer serieus sinds dat Tomb Raider debacle. Bewust verwarrende messaging gebruiken om te verbloemen dat het gewoon een timed exclusive was totdat hij er in een interview mee werd geconfronteerd. Maar nu ook weer met de X en de "true 4K" en dat de Pro "geen echte 4K console" is (ondanks dat er genoeg native 4K games op zijn, zoals recentelijk WipEout Omega Collection). Maar deze post bewijst al weer anders. Niet dat er iets mis is met dynamic / checkerboarding maar het is wel typisch.
Afaik zegt spencer van het begin al dat developers vrij zijn de power van de X in te zetten in hun games, ze kunnen voor 4k gaan met 'settings' van de XBO/PS4 (gewoon upscaling) of juist ingame details flink opkrikken en checkerboard in te zetten.

Edit, gast op NeoGAF heeft aantal quotes, was dus sept vorig jaar.
http://www.neogaf.com/for...p=240679985&postcount=554

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bram1984
Conscience NL schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:23:
[...]

Het begint er eigenlijk steeds meer op te lijken dat de X1X alleen uit is gebracht om aan de wereld te laten zien dat ze een krachtigere console kunnen bouwen dan Sony. Uiteindelijk doet het ding blijkbaar ook maar gewoon 30fps in multiplats en als een game als AC checkerboarding moet gebruiken, wat heb je dan aan al die extra kracht? Daar moet je dan € 500,- voor neertellen? Dat gaat niet werken, dit. Mijn interesse in een eventuele aanschaf is echt volledig verdwenen.

Ik vrees dat het ding heel hard gaat floppen en dat developers hun resources niet gaan besteden aan het handjevol X1X eigenaren waarvan de helft (zie PS4 Pro) niet eens een 4K TV heeft.
Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee