Het E3 2017 topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Wat een geweldige show van Sony, ik ben echt compleet uit mijn sokken geblazen.
Hier heb ik echt op zitten wachten, grandioos gewoon.

Ze leggen de lat wel extreem hoog, indrukwekkend gewoon, bijna magisch.
Ik kan bijna niet wachten tot dat het 2018 is......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24

Vrijdag

De Zwarte

Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:45:

The sarcasm is strong in this one :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Op de frontpage heb ik bij meerdere berichten over Microsoft producten gelezen dat Sony Microsoft wel even de oren zou wassen. Ik heb de Sony presentatie niet gezien, maar alle nieuwsberichten die ik er nu over lees zijn nogal teleurstellend.

Ook de PS VR schijnt weinig liefde te krijgen als ik dit zo zie; http://frontpage.fok.nl/n...nbod-voor-sony-op-e3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Was ook een teleurstellende persco van Sony, het minste was in mijn ogen ook de releasedates, qua games was het in mijn ogen wel redelijk goed, werd meer ingegaan op de al aangekondigde games, maar helaas geen grote verrassingen.

Al met al overal een matige E3, erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:59:
Op de frontpage heb ik bij meerdere berichten over Microsoft producten gelezen dat Sony Microsoft wel even de oren zou wassen. Ik heb de Sony presentatie niet gezien, maar alle nieuwsberichten die ik er nu over lees zijn nogal teleurstellend.

Ook de PS VR schijnt weinig liefde te krijgen als ik dit zo zie; http://frontpage.fok.nl/n...nbod-voor-sony-op-e3.html
Ik heb hem wel gezien, als bezitter van beide systemen moet ik je helemaal gelijk geven. De reactie op Sony's presentatie zijn in de media nog al lauw te noemen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Zover ik het kan zien zijn de meeste fanatieke PS-boys ook gewoon realistisch dat het niet mindblowing was. Zijn zeker wel goeie games voorbij gekomen, maar een aantal verwachtingen zijn niet ingelost.

Op de man spelen is niet gewenst. Hou het de volgende keer gewoon bij een TR.

[ Voor 33% gewijzigd door Ircghost op 13-06-2017 11:40 ]

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

Zijn een 5 tal games aangekondigd waarvan skyrim vr, voor de show werd superhot vr ook al aangekondigd en doom vr komt ook al. Grote misser besef ik mij nu is sw battlefront 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:53
Vorige E3's van Sony zaten vol verrassingen; nu werd er vooral getoond wat al eens eerder was aangekondigd. Neemt niet weg dat Sony nog steeds een belangrijke troef in handen heeft: exclusives. En die zien er goed uit. De afsluiting met Spider Man gameplay was tof. En dan blijven er ook nog exclusives over die niet getoond waren. Daarvan miste TLOU2 wel. Die zullen we de volgende E3 wel zien en ik vermoed met een release pas begin 2019.

EDIT: Oja we hebben ook de PSX nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Conscience NL op 13-06-2017 08:44 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Katmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:17:
[...]

Je kan anders ook oogkleppen hebben en mijn post verdraaien, ik zei dat bij Xbox de show beter was en niet perse de games, dit was gewoon de Sony E3 2016 met "2018" achter elk game ipv "TBA".

Ook heb ik nooit beweerd dat said games van ms allemaal in 2017 komen maar van wat Sony heeft laten zien is enkel GT 2017 en UC dlc.

Je kan het gewoon objectief gezien geen goede show noemen van Sony dit jaar.
Oh ik wist niet dat mensen naar persco's voor de show keken. Waren de vlammetjes bij Microsoft hoger ofzo? Zonder gekheid: blijkbaar weet je niet meer wat je geschreven hebt? Laat me je helpen:
Sorry hoor maar objectief gezien was de Xbox show stukkkkkken beter, alle games van vanavond zijn voor ''2018'' en de rest zijn multiplat, wtf was dit.
Je noemt in één adem dat de games voor 2018 zijn en de rest multiplat. Maar dat gaat dan weer niet per se over de games dus? In dat geval ben ik je kwijt.

Ik vind beide shows niet erg indrukwekkend als we puur op nieuwe content afgaan. Beide hebben qua first party/exclusives niet echt iets laten zien wat we nog niet wisten. Maar als we die titels naast elkaar leggen, is MS volstrekt kansloos. Sony heeft haast teveel om in 1 jaar te releasen en Microsoft heeft vrijwel niets meer ten opzichte van een paar jaar geleden. Met nogmaals de sidenote dat Sony nog wat kruit heeft bewaard voor PSX, zoals ze ieder jaar doen. Het zou me niet eens verbazen als Sony na het zien van de show van MS dit jaar, nog één titel heeft geschrapt om die te bewaren voor later.
Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:45:

Aldus de man die beweert dat het hem niets boeit wat anderen van de MS persco vinden en als moderator enigszins een voorbeeldfunctie heeft. Ik vraag me waar die frustratie toch vandaan komt, als zogenaamd bezitter van beide systemen (je bent ook lekker actief in PS4 gerelateerde topics inderdaad). Vier jaar geleden de extra kracht van de PS4 wegwuiven en nu van de daken roepen dat je over een half jaar de krachtigste console op de markt gaat kopen. Lekker geloofwaardig. :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:24:
Valt allemaal toch wel wat tegen. Ik heb een PS4 Pro maar sinds zijn release zijn daar eigenlijk nog geen must have Sony exclusieve titels op uitgekomen. Nu gaat het dus nog tot 2018 duren ook.
Ben je aan het trollen of wat? Horizon Zero Dawn noem je geen must have? Hell, het is toch wel gewoon een goede systemseller. Of Nioh, Personna 5.

Getuige de reacties bij het teruglezen ben ik blij dat ik ben gaan slapen. Want de tactiek 'aankondigingen met release TBA' en nu 'release 2018' op Uncharted Lost Legacy en Horizon Zero Dawn dlc na is inderdaad teleurstellend.

En toch: met Skull & Bones, Assassins Creed: Origins, Sea of Thieves, Beyond Good & Evil 2, RDR2, Uncharted Lost Legacy en Horizon Zero Dawn the Frozen Wilds heb ik genoeg om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Even Sony teruggekeken (althans, globaal). Zag ook CoD WWII langskomen en om maar met de deur in huis te vallen; WTF is toch hun probleem? Net als in WAW geen hakenkruizen maar gewoon debiele rode kruizen? Kom op zeg.

Verder geen erg interessante presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 22:14
Wauw, zelfs Sony stelt teleur. Nintendo be our savior!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 20:08
Ik had ietsjes meer verwacht van Sony. Althans, wat er is getoond is niet allemaal in mijn straatje. Maar dat komt omdat de lat vorig jaar best hoog lag. Kan ook bijna niet anders als je komt aanzetten met Crash Bandicoot, The Last of Us 2 en Days Gone.

Máár, het kan altijd zijn dat ze nog een paar troefjes hebben voor GamesCom en PSX. Ik vind het wel jammer dat er niets is getoond van Red Dead, ik had verwacht dat we een nieuwe trailer zouden zien als 'goedmakertje' dat de game is uitgesteld.

En van de spellen waar ik naar uitkeek zijn er ook kleine teleurstellingen, Fallout 4 VR ziet eruit als een vrij simpele poort, Crackdown 3 heeft de USP van twee jaar geleden laten vallen (alle gebouwen konden worden opgeblazen want MS Cloud).

Days Gone, Spiderman en Anthem zagen er wel tof uit, ik ben vooral benieuwd naar Anthem en hoe dat vorm gaat krijgen. Sea of Thieves heeft ook wel iets, de trailer zag er tof uit.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Microsoft stelt teleur, Sony stelt teleur maar Ubisoft vond ik anders de betere tot nu. En dat had ik op voorhand niet verwacht (heb niks meegekregen van leaks) Nintendo zal de andere twee concullega's wel laten zien hoe het moet toch? Zou wat wezen wanneer de drie platformmakers allemaal falen en een third party die verguisd is om zoveel redenen als enige een leuke show weggeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ubisoft was zeker tof, wat mij betreft ook wel de winnaar qua nieuwe games, erg leuk nadat ze al jaren belachelijk worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:37
Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:50:
Microsoft stelt teleur, Sony stelt teleur maar Ubisoft vond ik anders de betere tot nu. En dat had ik op voorhand niet verwacht (heb niks meegekregen van leaks) Nintendo zal de andere twee concullega's wel laten zien hoe het moet toch? Zou wat wezen wanneer de drie platformmakers allemaal falen en een third party die verguisd is om zoveel redenen als enige een leuke show weggeeft.
Nintendo heeft al aangekondigd te focussen op wat al bekend is. Ik verwacht daar helaas ook geen verassingen. Ik vind het ook erg jammer dat niemand RDR heeft laten zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:22
Ubisoft heeft me positief verrast.

Die Mario game was interssanter dan gedacht, een strategy rpg. We zien wel waar Nintendo mee komt, Treehouse heeft ook vaak nog wat verrassingen in petto.
Sony kijk ik vanavond ook nog wel eventjes terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De reveal van beyond good and evil 2 met z'n geschiedenis kennende was wel echt episch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:52
Er leven hier wel veel onrealistische verwachtingen zeg. Sony heeft dit jaar Nioh, GT:S, H:ZD, Uncharted, Nier, Ni No Kuni 2 en waarschijnlijk mis ik er nog wel 1 of 2. Dat lijkt mij al een zeer respectabele hoeveelheid exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hidden Agenda voor de PS4 ziet er ook best vet uit. Lijkt inderdaad heel erg op Until Dawn, maar dat was super tof om te spelen, dus ik hoop dat dit ook zoiets gaat worden!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Thomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:38:
Even Sony teruggekeken (althans, globaal). Zag ook CoD WWII langskomen en om maar met de deur in huis te vallen; WTF is toch hun probleem? Net als in WAW geen hakenkruizen maar gewoon debiele rode kruizen? Kom op zeg.

Voor zover ik weet heeft de CoD serie dat nooit gehad. In de eerste twee waren het ook ijzeren kruizen.
Volgens mij heeft alleen de nieuwe Wolfenstein daadwerkelijk swastika's. Uitgaande van de trailer.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
giantgiantus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:09:
Er leven hier wel veel onrealistische verwachtingen zeg. Sony heeft dit jaar Nioh, GT:S, H:ZD, Uncharted, Nier, Ni No Kuni 2 en waarschijnlijk mis ik er nog wel 1 of 2. Dat lijkt mij al een zeer respectabele hoeveelheid exclusives.
Dit dus. Met TLG nog in december. We zijn gewoon enorm verwend geraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
giantgiantus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:09:
E3 gaat niet over games die al zijn uitgebracht maar over games die nog uitkomen. Gezien wat er vorig jaar is aangekondigd is het mijns inziens niet raar dat het dit jaar iets tegenvalt omdat de meeste aankondigen games waren die vorig jaar waren aangekondigd.

Betekent niet dat het de tijd niet waard was of dat het bagger is, maar deze conferentie was, simpelweg, niet zo sterk als die van vorig jaar en daar mag best iets over worden gezegd, ongeacht wat er afgelopen jaar is uitgebracht.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Is er eigenlijk al een release date voor days gone? Zag er erg tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
SacreBleu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:24:
[...]

E3 gaat niet over games die al zijn uitgebracht maar over games die nog uitkomen. Gezien wat er vorig jaar is aangekondigd is het mijns inziens niet raar dat het dit jaar iets tegenvalt omdat de meeste aankondigen games waren die vorig jaar waren aangekondigd.

Betekent niet dat het de tijd niet waard was of dat het bagger is, maar deze conferentie was, simpelweg, niet zo sterk als die van vorig jaar en daar mag best iets over worden gezegd, ongeacht wat er afgelopen jaar is uitgebracht.
Volgens mij het meeste commentaar op de persconferentie zat hem in het feit dat de meeste aankondigingen voor 2018 zijn. Ik gaf met mijn post aan dat ik dat heel logisch vind gegeven de releases in het afgelopen jaar en wat er nog komt de rest van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
giantgiantus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Volgens mij was het meeste commentaar op de persconferentie zat hem in het feit dat de meeste aankondigingen voor 2018 zijn. Ik gaf met mijn post aan dat ik dat heel logisch vind gegeven de releases in het afgelopen jaar en wat er nog komt de rest van dit jaar.
Ah, dat haalde ik er niet uit. Bij E3 ga ik sowieso uit dat de games het opvolgende jaar uitkomen, dus die teleurstelling kan ik niet delen. Had alleen gehoopt iets meer informatie over TLOU 2 te krijgen en wellicht een datum, same voor Days of Gone maar de gameplay zag er prima uit. Ik had ook gehoopt op wat RDR2 content maar dat is tevergeefs :(. Misschien dat ze op GC of PSX een aanvulling doen op wat ik nu heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
giantgiantus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:24:
Is er eigenlijk al een release date voor days gone? Zag er erg tof uit.
Ik geloof het niet, maar zal ook wel 2018 zijn. Dat gaat een druk jaar worden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:35
Katmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:06:
Sorry hoor maar objectief gezien was de Xbox show stukkkkkken beter, alle games van vanavond zijn voor ''2018'' en de rest zijn multiplat, wtf was dit.
Gadver. Fanboys. Hoe krijgt deze post +3 upvotes? Gaat toch lekker terug naar je Microsoft topic. Ze waren allebei erg meh.
Zeg je nou dat Sony minder was dan Microsoft omdat de games 2018 waren? Microsoft was ook veel 2018 en Microsoft was bijna alleen maar multiplatform (eigenlijk alles als je Xbox/PC als multiplatform telt).

Maar zelfs als je 2018 en multiplatform niet als reden aanvoert voor je "objectief gezien was de Xbox show stukkkkkken beter". Alle shows waren qua opzet goed. Game na game na game. Als er al iets is wat je objectief kan beoordelen, is dat showopzet. Want ik denk dat niemand mensen op een podium wil zien praten en liever trailers en gameplay ziet.
Maar naast showopzet is de inhoud en invulling ook belangrijk. Echter als er nou iets subjectief is, is dat het wel. Als je toevallig helemaal gek bent van Wolfenstein en The Evil Within heb je bij Bethesda een super show gezien, ondanks dat bijna iedereen het ruk vond.

En daar schortte het bij EA, Microsoft, Bethesda en Sony i.m.o. heel erg aan.

Bij EA was alleen A Way Out interessant. Battlefront 2 zag er prachtig uit, maar de gameplay was erg lauw en niet anders dan 1 (op class system na). Saaie show verder.
Punt: 6,0

Microsoft was leuk omdat er een nieuwe console werd aangekondigd, maar daar bleef het dan ook bij. Leuke multiplatform gezien wat de show samen met de aankondiging van Xbox One X redt want anders was het een 5. En hoe kan je nou met een multiplatform game als klapper afsluiten?
Punt: 6,5

Bethesda gaf ik eerst een 5,5. Maar als ik er nu aan terug denk is het zelfs slechter. Alleen Wolfenstein ga ik misschien spelen. Zelfs al komt een nieuwe TES in 2020 pas uit dan kun je toch ten minste iets teasen? Waarom hielden zij een persco?
Punt: 4,5

De PC Gamer Show blijft altijd een beetje awkward. Al kan ik Day[9] zeer goed hebben. De games zijn zelden AAA en er wordt heel veel gepraat. Er zit gewoon geen groot geld achter anders hadden ze echt wel multiplatform games als Destiny en Anthem etc geshowcased. Bij deze show heb ik ook altijd de vraag 'waarom'? Vorige keren kon AMD reclame maken. Deze keer Intel. gaap.
Punt: 4,5

Ubisoft had zoals gewoonlijk een solide show. Een goed stel games en een aantal verrassingen.
Punt: 8,0

Sony gaf in principe een goede show. Best wat leuke games die er goed uitzagen. En pluspunt voor Sony is dat het veel al exclusives waren. Maar de afsluiter was Spiderman. Gaap. Ik ben vast niet de enige die daar maar weinig opgeeft en sowieso om al die superheld universa (Marvel, DC enzo; de films zijn leuke popcorn films, maar in de characters of het universum ben ik nooit geïnvesteerd). Sony heeft voor mij echter het Bethesda en TES effect. Waar was The Last of Us 2? Op zijn minst een teaser. En waar is de grote verrassing zoals een Bloodborne 2 of andere game. Door het missen van beide geen 8,5-9,0.
Punt: 6,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Fleximex TLoU bewaren ze natuurlijk voor PSX. Er is nu focus op Uncharted.

Ik had wel iets van FROM verwacht, maar ik denk dat ze die ook achter houden voor PSX. Ook denk ik dat we daar meer van Death Stranding te zien krijgen.

Ik denk dat Sony PSX als een belangrijker event ziet dan de E3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Dat TLoU er niet was had ik van tevoren al gedacht. Neil Druckmann zegt ook in zijn tweet:
"Believe me, we're super excited to show you more of Ellie and Joel's 2nd journey, but right now it's Chloe and Nadine's time to shine"
Game is ook pas voor het eerst getoond op de PSX in december. Toen was het ook al bekend dat de release nog even op zich laat wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:00:
@Fleximex TLoU bewaren ze natuurlijk voor PSX. Er is nu focus op Uncharted.
Daar is niks natuurlijk aan. Potentiële klanten voor je console haal je op E3. Niet op PSX. Sony gooit hier haar eigen ruiten in. Ze volgen nu precies het cliché dat voorsprong lui maakt. Ik denk dat er best wat mensen zijn die twijfelen tussen een PS4 Pro en een Xbox One X. Ik denk zelf dat een PS4 Pro beter is nu. Meer goede games en in Nederland met Horizon Zero Dawn voor 350 euro te krijgen. Een Xbox One X wordt 500 euro.
Echter als je net wat meer naar Xbox leunt en twijfelt heeft de Sony persco daar niks in veranderd. Bijna al deze games waren al aangekondigd. Met TLOU en een verrassing had Sony misschien best wat twijfelaars kunnen overhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Fleximex schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:05:
[...]

Daar is niks natuurlijk aan. Potentiële klanten voor je console haal je op E3. Niet op PSX. Sony gooit hier haar eigen ruiten in. Ze volgen nu precies het cliché dat voorsprong lui maakt. Ik denk dat er best wat mensen zijn die twijfelen tussen een PS4 Pro en een Xbox One X. Ik denk zelf dat een PS4 Pro beter is nu. Meer goede games en in Nederland met Horizon Zero Dawn voor 350 euro te krijgen. Een Xbox One X wordt 500 euro.
Echter als je net wat meer naar Xbox leunt en twijfelt heeft de Sony persco daar niks in veranderd. Bijna al deze games waren al aangekondigd. Met TLOU en een verrassing had Sony misschien best wat twijfelaars kunnen overhalen.
De meeste mensen die een Ps4 kopen hebben echt niet zoveel interesse in de E3 :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo net de Playstation pressco gekeken. Die vond ik toch niet zo heel bijzonder moet ik zeggen. Had meer verwacht van Sony.

Naja, E3 show winnaar is voor mij Ubisoft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:11

v8power67

Psn: Mausosaurus

The big interview: Xbox boss Phil Spencer
Phil Spencer: I look at Pro as more of a competitor to S than I do to Xbox One X. This is a true 4K console. If you just look at the specs of what this box is, it's in a different league than any other console that's out there
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1390536
Damn die phil heeft heftig spul gerookt geloof ik....
Beetje trieste reactie en dat voor iemand die aanzette console wars te stoppen...
Zo zie je maar hoe erg ze van padje zijn bij ms...

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2017 10:18 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
giantgiantus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:16:
[...]

De meeste mensen die een Ps4 kopen hebben echt niet zoveel interesse in de E3 :).
Maar je haalt een bepaalde vibe van E3. Zelfs als je het niet kijkt krijg je het mee. Helemaal met social media tegenwoordig. Zonder de E3 persco's van 2013 waar Sony een soort dis naar Microsoft deed met fysieke games verkopen en de prijs had Sony nu niet 2x zoveel consoles verkocht als Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ook trouwens de losse verkoop van MW1/cod4 gemist. Dat had best een leuke toevoegingen kunnen zijn in de presentatie. Of is dat al zo officieel dat het geen nieuws meer is?

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:25
Maar moet Sony eigenlijk wel? Ze hebben maar zwakke concurrentie als je naar de twee concurrenten kijkt (excuses als ik hier fanatiekelingen van MS of Nintendo tegen het zere been trap). Ondertussen maken ze bekend dat de ps4 verkoop op 60+ miljoen sold through aantallen ligt.

Kijk je weer naar de concurrentie: MS die wederom met een console tegen premiumprijs komt aanzetten. Zoals the Verge en andere media het goed verwoorden; ze kunnen niet duidelijk maken waarom hun 4k console $100 meer waard zou moeten zijn als de ps4 pro. Ze hebben het weer niet begrepen; zorg gewoon dat jouw console vanaf het begin een goede prijs/kwaliteit verhouding biedt, en laat dingen zien waar mensen echt op zitten te wachten, echte system sellers. Om maar iets te noemen: waar was Halo 6 in 4k 60fps? Forza in 4k60 is niet zo spannend, het blijft een circuitracer, doet de concurrentie ook. Als je verder kijkt naar het concept van de xbox one, een all in one windows 10 box in de huiskamer, dan is het eigenlijk tenenkrommend om te zien hoe MS dezelfde fout maakt die het ook heeft gemaakt op de mobile markt. Tegenwoordig zitten mensen niet te wachten op een jack of all trades, geef ze iets dat gewoon doet waar het voor bedoeld is, en dat ook heel goed kan. Kijk naar een iphone: werkt gewoon soepel. Kijk naar een ps4: werkt gewoon soepel, geen stroperig OS, draait games af zonder bijkomende zaken.

Nintendo zien ze niet direct als concurrentie, daarvoor is de visie van Playstation en Nintendo te verschillend. Hiervoor hoef je niet ver te kijken, kijk naar het gamesaanbod. Bij nintendo draait het om polished gameplay en offline multiplayer, bij playstation om diversiteit, multiplats, en singleplayer stories.

PC is een totaal ander platform, vooral een complementair platform. Doordat MS zo sterk de convergence tussen xbox en windows 10 heeft aangejaagd.... is de gemiddelde gamer beter af met de combo windows 10 en ps4, wat je ook steeds vaker hoort. 'Ja ik ben eigenlijk een pc gamer, maar heb toch een ps4 gekocht vanwege horizon en uncharted'.

Dus ja, spijtige constatering, maar anno 2017 hoeft sony eigenlijk niet. Playstation is wat de markt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Fleximex schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:05:
[...]

Daar is echt alles natuurlijk aan. Je hebt met naughty Dog een van de beste ontwikkelaars ter wereld in huis. Waarom zou je daar 2 games van tonen op een evenement dat je deelt met al je concurrenten, terwijl je zelf, als nr. console fabrikant, in december een jaarlijks 2-daags evenement houdt waarbij alle aandacht op jou is gericht? TLoU 2 is al aangekondigd. Mensen weten al dat die gaat komen. Daar verandert een trailertje op de E3 echt helemaal niets aan. Is gewoon een prima strategische keuze.

Sony gooit haar eigen ruiten in, serieus? Je weet wat ze in 2017 al uit hebben gebracht?

Yakuza
NioH
Horizon Zero Dawn
Nier
Persona 5
Crash Bandicoot
Gravity Rush 2

Komt er nog aan in 2017:

HZD DLC
Uncharted DLC

En dan heb ik nog niet eens alles genoemd. Ik weet niet wat jij verwacht, maar wellicht even alles opnieuw in perspectief plaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:27:
[...]

Daar is echt alles natuurlijk aan. Je hebt met naughty Dog een van de beste ontwikkelaars ter wereld in huis. Waarom zou je daar 2 games van tonen op een evenement dat je deelt met al je concurrenten, terwijl je zelf, als nr. console fabrikant, in december een jaarlijks 2-daags evenement houdt waarbij alle aandacht op jou is gericht? TLoU 2 is al aangekondigd. Mensen weten al dat die gaat komen. Daar verandert een trailertje op de E3 echt helemaal niets aan. Is gewoon een prima strategische keuze.

Sony gooit haar eigen ruiten in, serieus? Je weet wat ze in 2017 al uit hebben gebracht?

Yakuza
NioH
Horizon Zero Dawn
Nier
Persona 5
Crash Bandicoot
Gravity Rush 2

Komt er nog aan in 2017:

HZD DLC
Uncharted DLC

En dan heb ik nog niet eens alles genoemd. Ik weet niet wat jij verwacht, maar wellicht even alles opnieuw in perspectief plaatsen?
Gt sport ook in fall 2017 he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-06 23:47
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:24:
Ook trouwens de losse verkoop van MW1/cod4 gemist. Dat had best een leuke toevoegingen kunnen zijn in de presentatie. Of is dat al zo officieel dat het geen nieuws meer is?
Zover ik weet is dat nog steeds een bundel met Infinite Warfare? Kan er zelf niks over vinden namelijk..

Edit: Nevermind.. Steam search lijkt beter te werken :P

http://store.steampowered...odern_Warfare_Remastered/

[ Voor 15% gewijzigd door BlazeMuis op 13-06-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En we gaan weer rustig terug naar versus discussies..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:27:
[...]

Yakuza
NioH
Horizon Zero Dawn
Nier
Persona 5
Crash Bandicoot
Gravity Rush 2

Komt er nog aan in 2017:

HZD DLC
Uncharted DLC

Eigen ruiten ingooien slaat op hun persco niet de games die ze gaan uitbrengen of hebben uitgebracht. Er was nu gewoon niet heel veel aan. Sony is een bedrijf dat winst wil maken. En bedrijven die winst maken streven naar een monopoly. Ik ben er van overtuigd als ze net als vorig jaar of 2013 een super show gegeven hadden dat ze meer verkopen. Concurrentie is goed voor consumenten. Maar ik denk dat Sony het toch niet erg vind als ze hun volgende generatie console zonder concurrentie van Microsoft te kunnen uitbrengen (als in, Microsoft valt af omdat ze te weinig verkopen). Als je in 2013 zag wat een E3 show kan doen.

De Xbox 360 en PS3 hebben rond de 85 miljoen keer verkocht. Nu heeft de PS4 rond de 60 miljoen en Xbox One rond de 30 miljoen verkocht. Als die Xbox bezitters zijn niet magisch zonder reden naar Playstation overgestapt.
Sony had gewoon big dick mode kunnen gaan en alles uit de kast kunnen gooien. Juist omdat ze zo'n voorsprong hebben en er alles aan proberen te doen om de concurrentie uit te schakelen. Het is een bedrijf. Geen liefdadigheidsinstelling die speciaal voor de Playstation fans alles perfect uitsmeert over de verschillende game evenementen.
SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:30:
De huidige discussie gaat toch over de aanpak van Sony? Misschien Fleximex versus bram1984 of heb je het over posts van langer terug?

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 13-06-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 07:14
De persconferentie van Sony was zeker niet slecht, maar wel erg kort. Ben blij met toch wel flink wat PSVR aankondigingen, waaronder Skyrim en twee nieuwe games van Supermassive. Die hebben met Rush of Blood een meer dan prima game afgeleverd. Het geeft in ieder geval aan dat Sony de PSVR als een serieus platform ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:30:
Haha, grappig om te zien dat het na al die jaren nog steeds dezelfde hardliners zijn die de discussies weer aanzwengelen. Bv. de welbekende playstation hater bullet namens MS en thorgrem namens Nintendo.

En nu weer terug naar een normale discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:15

Martinspire

Awesomeness

Allereerst een crosspost uit het PS4 topic over de persconferentie:
Net de persconferentie teruggekeken (je moet wat tijdens online vergaderingen) en hoewel er prima games getoond werden, zit Sony toch met een probleem: Wat komt er nou werkelijk in 2017 uit? Een heleboel titels gingen naar 2018 en daar zal vast ook wat bijzitten wat dat niet gaat halen. Spiderman was vet en is echt een must-have voor me, maar 2018 (zonder verder in detail te treden) baart me wel wat zorgen. Opvallend dat GT Sport niet eens voorbij kwam en zo nog wel wat titels. Zo lang duurde de presentatie toch niet, dus dat had er prima bij gekund. Verder veel games die we al hadden gezien, maar die dus ook worden doorgeschoven. Dus wat blijft er dan voor must-have titel over voor deze kerst? Blijkbaar waren die marketing-deals niet voor niets: ze hebben gewoonweg weinig zelf, net als Microsoft. Nou is 3rd party wel erg sterk dit najaar, dus ik ga me niet vervelen. Maar het blijft opvallend. En sure, ze mogen best games tonen die nog ver weg zijn, maar daardoor kom je wel elk jaar bedrogen uit met hoeveel games ze nou echt uitgeven.

De technische problemen tijdens de stream zijn natuurlijk irritant, maar op zich kon je het nog prima volgen en die kijk ik vast nog wel een keertje straks. Vraag me af of het een stagiair was die nu een nieuwe opdracht moet zoeken :P

Thomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:38:

Met een swastika krijg je een hogere leeftijdsrating. Dat is het Activision niet waard denk ik. Al zou een mature-mode me ook wel prima zijn.

En verder weer zo'n 13 in een dozijn trailer. Sure het ziet er prima uit, maar je kunt er totaal geen antwoorden in vinden. Hoe speelt het nou en was dit nou singleplayer of niet. Geen idee. Kan nog alle kanten op. Ik had graag een leuke demo gezien van een minuut of 6. Hopelijk komt dat nog van de beursvloer af, want ik heb nog geen idee of ik deze wel wil aanschaffen of niet.

Wat is er nog bekend over Nintendo? Die hebben om 18u een persconferentie. Is er al een lijstje met games die ze sowieso laten zien?
Hoop dat die nog wat toffe games kan tonen (liefst iets voor 2017 of 2018) om me over te halen een Switch aan te schaffen. Zelda heb ik nog niet en ik twijfel nog of ik die dan maar voor de Wii U ga halen, want verder vond ik nog maar weinig spannends op de Switch (al ben ik ook niet echt de goede doelgroep denk ik, maar alles met cijfers van 85+ haal ik meestal wel)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:38:
Allereerst een crosspost uit het PS4 topic over de persconferentie:

[...]

[...]

Met een swastika krijg je een hogere leeftijdsrating. Dat is het Activision niet waard denk ik. Al zou een mature-mode me ook wel prima zijn.

En verder weer zo'n 13 in een dozijn trailer. Sure het ziet er prima uit, maar je kunt er totaal geen antwoorden in vinden. Hoe speelt het nou en was dit nou singleplayer of niet. Geen idee. Kan nog alle kanten op. Ik had graag een leuke demo gezien van een minuut of 6. Hopelijk komt dat nog van de beursvloer af, want ik heb nog geen idee of ik deze wel wil aanschaffen of niet.

Wat is er nog bekend over Nintendo? Die hebben om 18u een persconferentie. Is er al een lijstje met games die ze sowieso laten zien?
Hoop dat die nog wat toffe games kan tonen (liefst iets voor 2017 of 2018) om me over te halen een Switch aan te schaffen. Zelda heb ik nog niet en ik twijfel nog of ik die dan maar voor de Wii U ga halen, want verder vond ik nog maar weinig spannends op de Switch (al ben ik ook niet echt de goede doelgroep denk ik, maar alles met cijfers van 85+ haal ik meestal wel)
Ze hadden aangekondigd een pre e3 show te doen van een uur voor de show.
Daar is gt sport met een fenomenale trailer aangekondigd voor fall 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Martinspire schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:38:
Nintendo is nooit zoveel aan met hun Nintendo Direct video's. Dat is echt puur gericht op Nintendo fans. Meestal kijk ik dat en dan kondigen ze een personage of een Amibo aan voor een game waar ik nog nooit van gehoord heb :P
Maar wellicht is het deze keer ander. Zul je zien dat ze opeen van alles aankondigen. Maar voor de nieuwe Mario is het sowieso al wel waar om het te checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_gran_turismo_sport-35816-3427_0021.jpg
Livery editor gt sport looking awesome as fockkk.

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_gran_turismo_sport-35816-3427_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_gran_turismo_sport-35816-3427_0017.jpg
https://images.gamersyde....sport-35816-3427_0018.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:26:
Horizon moet je gewoon gespeeld hebben.
Oei die was ik alweer vergeten (geen goed teken), zag er fantastisch uit, speelde oke maar ook wel wat herhalend.
v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:52:
Nu nog een schade model en auto's welke niet boven de weg zweven en het kan nog best wat worden.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 13-06-2017 11:11 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:52:
[afbeelding]
Als dat het beste is wat ze kunnen doen, not impressed :P

Al gaat het een leuk jaar worden met de 2 grote jongens eindelijk eens weer samen in een jaar, met PC2 er dan nog bij, al loop ik daar niet zo warm voor; deel 1 was matig op z'n best en net als AC was de console versie zelfs nog minder.

Forza moet nog flink wat doen aan online mogelijkheden, de oude GT lobby browser was veel beter, Forza had weer de betere preset races, benieuwd wat beide aan nieuwe features zal gaan krijgen. Wel jammer dat Trial Mountain en Deep Forest blijkbaar niet meer terug komen, dat zijn voor mij nog steeds dé legendarische tracks van GT.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Als dat het beste is wat ze kunnen doen, not impressed :P

Al gaat het een leuk jaar worden met de 2 grote jongens eindelijk eens weer samen in een jaar, met PC2 er dan nog bij, al loop ik daar niet zo warm voor; deel 1 was matig op z'n best en net als AC was de console versie zelfs nog minder.

Forza moet nog flink wat doen aan online mogelijkheden, de oude GT lobby browser was veel beter, Forza had weer de betere preset races, benieuwd wat beide aan nieuwe features zal gaan krijgen. Wel jammer dat Trial Mountain en Deep Forest blijkbaar niet meer terug komen, dat zijn voor mij nog steeds dé legendarische tracks van GT.
Ja wordt een leuk race jaar. Pc2 laat ik denk ook gaan. Leuk maar niet mijn ding.
Gt sport komt er hoe dan ook, maar denk dar ik fm7 ook wel ga halen. Op pc denk ik want xbox one versie zal denk nu tegenvallen ivm xbox one x en pc graphics.
Maar die gtr beelden van fm7 dat het gaat regenen en onweren en later weer opklaart, damn dat was echt heel sexy gedaan.
Al vind ik het onweer meer als ontploffingen klinken dan echt gedonder maar dat is nitpicking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:58

Pykow

Angelo OTR

Hoewel de meeste enthousiast zijn over Ubisoft, heb ik hier totaal niets mee.
Ik heb genoten van Ghost recon Wildlands dit jaar (Hoewel de DLC alweer slecht waren)
maar de meeste games hebben vaak een missie die je maar op 1 manier kan spelen.
Voornamelijk stealth missies zijn zo gescript waar ik gewoon niet goed genoeg in ben.
Door dit soort missies en vaak kleine technische fouten (Grafisch,Geluid en hitboxes) ben ik anti ubisoft.

Vandaag nog een Nintendo Direct en eens kijken of zei wel een verassing hebben.
verder heb ik dit jaar niet echt games waar ik naar uit kan kijken.
Lawbreaker, Fifa 18, Project Cars 2 staan op mijn verlanglijstje.
Maar wat ik heb gemist zijn Borderlands 3 en Red dead redemption 2.

Ik zit zelf niet te wachten op een spiderman, starwars, VR games of 4K remakes.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:50
Ik werd niet warm van de trailer van CoD:WWII. Het lijkt erop dat de grafische kwaliteit alweer een stuk gezakt is sinds de reveal trailer.. Dit had qua graphics net zo goed een aantal jaren geleden kunnen uitkomen. Ook de animaties vond ik er niet vloeiend uitzien. Het ontbreken van de swastika's kan ik begrijpen vanuit het oogpunt van ratings en bijvoorbeeld de Duitse release maar het is niet slim om dat in z'n algemeenheid te doen in zo'n trailer. Ik vind het betuttelend.

Iets eerder in het topic las ik commentaren over het feit dat het lijkt dat Ubisoft in al z'n spellen alle mechanics gelijk wil trekken. Ieder spel moet: towers hebben om het omringende gebied te unlocken, een crafting systeem hebben, leveling en ability points hebben, een loot systeem hebben, open world zijn. Het tower systeem uit AC brachten ze eerst al naar Watch Dogs, nu lijken ze het loot systeem van The Division naar AC te brengen. Wat zijn zij denkende? Moet in de toekomst de setting nog het enige verschil tussen hun franchises zijn? Ook Ghost Recon Wildlands en Far Cry zijn (nog) maar weinig verschillend.

[ Voor 3% gewijzigd door Foodie88 op 13-06-2017 11:49 ]

BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 02:34:
[...]

Maar hoeveel Pro-bezitters zijn er nou? Ik wil cijfers weten! Er zijn al jaren 2 uitersten die beweren dat het heel goed of slecht gaat, maar zeker weten we het nooit :(
1 op de 5 verkochte PS4's is een Pro, 15 miljoen PS4's verkocht sinds de introductie van de Pro, dus rond de 3 miljoen Pro's...

RRCreations schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:56:
Spider-Man ziet er inderdaad heeeeeeeeeeel er goed uit!

Is dit PlayStation exclusive?
Yep, "True Exclusive"! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:18
Aenea schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:48:
1 op de 5 verkochte PS4's is een Pro, 15 miljoen PS4's verkocht sinds de introductie van de Pro, dus rond de 3 miljoen Pro's...
Bron?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Foodie88 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:47:
Ik werd niet warm van de trailer van CoD:WWII. Het lijkt erop dat de grafische kwaliteit alweer een stuk gezakt is sinds de reveal trailer.. Dit had qua graphics net zo goed een aantal jaren geleden kunnen uitkomen. Ook de animaties vond ik er niet vloeiend uitzien. Het ontbreken van de swastika's kan ik begrijpen vanuit het oogpunt van ratings en bijvoorbeeld de Duitse release maar het is niet slim om dat in z'n algemeenheid te doen in zo'n trailer. Ik vind het betuttelend.

Iets eerder in het topic las ik commentaren over het feit dat het lijkt dat Ubisoft in al z'n spellen alle mechanics gelijk wil trekken. Ieder spel moet: towers hebben om het omringende gebied te unlocken, een crafting systeem hebben, leveling en ability points hebben, een loot systeem hebben, open world zijn. Het tower systeem uit AC brachten ze eerst al naar Watch Dogs, nu lijken ze het loot systeem van The Division naar AC te brengen. Wat zijn zij denkende? Moet in de toekomst de setting nog het enige verschil tussen hun franchises zijn? Ook Ghost Recon Wildlands en Far Cry zijn (nog) maar weinig verschillend.
Ik vond FC5 er best fris uitzien en hoop dat ze dat wat normaler aanpakken. AC komt er hier absoluut niet in, vreselijk uitgemolken franchise en ik ben wat anders gaan doen tijdens de presentatie van AC (zo saai vond ik het). Graphics ondermaats, gameplay ziet er niet vernieuwend uit, historische setting zal wel weer van geen kant kloppen en het grootste deel van de game zal wel dom icoontjes op de map afstruinen zijn om zooi te verzamelen. Ben wel benieuwd of Mario + Rabbids wat wordt, ziet er wel geinig uit. Ubisoft heeft in het verleden best leuke games gemaakt maar de afgelopen jaren was het voor mij allemaal niks.

Kijk in ieder geval uit naar Nintendo vanavond, hoop dat ze wat nieuws laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Wellicht dat Nintendo als lachende derde de kerst compleet maakt. Ik verwacht een mario odessey rond die koers wel. Wat ze verder nog willen laten zien.

Fire Emblem voor Switch, wellicht een glimps van SHin Migami Tensei titel voor de Switch.
Nintendo is maar 25 minuten, maar Treehouse erna heeft vaak nog wel wat extra.
Sony kijk ik wel na Nintendo, had ook iets gezien op mijn twitter over Undertale PS4? Das wel een leuke om te doen als je em nog niet op de pc hebt gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021

Zijn anders genoeg mensen die hebben lopen klagen dat er te veel VR games getoond werden!

Daarnaast waren er ook een aantal VR games in de pre-show al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:50
Thomas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:52:
[...]

Ik vond FC5 er best fris uitzien en hoop dat ze dat wat normaler aanpakken. AC komt er hier absoluut niet in, vreselijk uitgemolken franchise en ik ben wat anders gaan doen tijdens de presentatie van AC (zo saai vond ik het). Graphics ondermaats, gameplay ziet er niet vernieuwend uit, historische setting zal wel weer van geen kant kloppen en het grootste deel van de game zal wel dom icoontjes op de map afstruinen zijn om zooi te verzamelen. Ben wel benieuwd of Mario + Rabbids wat wordt, ziet er wel geinig uit. Ubisoft heeft in het verleden best leuke games gemaakt maar de afgelopen jaren was het voor mij allemaal niks.

Kijk in ieder geval uit naar Nintendo vanavond, hoop dat ze wat nieuws laten zien.
Ik vond FC5 ook niet verschrikkelijk. Ik zal 'm vast wel gaan spelen. Buiten de setting zag ik echter geen grote vernieuwende onderdelen. Echter vind ik het wel prima dat ze deze setting pakken, een beetje gevoelig onder de Amerikanen en dat vind ik tof. Niet zo veilig gekozen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Aenea schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:55:
[...]

Zijn anders genoeg mensen die hebben lopen klagen dat er te veel VR games getoond werden!

Daarnaast waren er ook een aantal VR games in de pre-show al...
Precies, wegwezen met je VR meuk! Is echt (voor mij) totaal niet interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
De games van UBI vind ik ook niet echt interessant. Het lijkt wel of ze elke keer hetzelfde spel in een nieuw jasje steken. Geen vernieuwende gameplay. De meeste Ubi games vind ik in het begin super om nat 4 uur spelen af te sluiten en eigenlijk niet meer op te starten. Ze moeten eens terug gaan naar de tekentafel. Stop met AC. Dat kunstje hebben we nu wel gezien. Stop met de torens.
Kom eens met een nieuw IP. Of pak een oud IP weer eens op. Splinter Cell bijvoorbeeld waarbij de nadruk ligt op het stealth.

En die haat over VR snap ik niet. VR is een unieke functie van Sony. Natuurlijk gaan ze daar games voor aankondigen/maken. Mensen die zo'n ding hebben willen het wel kunnen gebruiken. Dat jij het niet hebt is jouw/jullie probleem.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Lanithro schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:14:
En die haat over VR snap ik niet. VR is een unieke functie van Sony. Natuurlijk gaan ze daar games voor aankondigen/maken. Mensen die zo'n ding hebben willen het wel kunnen gebruiken. Dat jij het niet hebt is jouw/jullie probleem.
Wat moet je met VR in vredesnaam? Heb je een dikke tv staan, ga je jezelf opsluiten met een deksel op / voor je hoofd om naar mini schermpjes te kijken..

Ik wil niet eens VR, dus dat het dan ineens mijn probleem is dat ik het niet heb is onzin natuurlijk.

Ieder zijn of haar ding, voor mij is het compleet overbodig.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tonen ze geen VR titels: boohooo sony is zo stom dat ze VR niet goed ondersteunen, OPLICHTERS!111!!!!
Tonen ze wel VR titels: boohoooo sony is zo stom om VR titels te laten zien, want het is voor mij niet boeiend.

Welkom in de wereld waar niet alles gaat zoals jij het wilt, je bent geen sneeuwvlokje dat de wereld om jou draait. Minder Emo zijn en gewoon genieten van hetgeen wat wel in je straatje past en niet andere dingen afkraken.

39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Segafreak83 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:18:
[...]

Wat moet je met VR in vredesnaam? Heb je een dikke tv staan, ga je jezelf opsluiten met een deksel op / voor je hoofd om naar mini schermpjes te kijken..
Ik zou zeggen probeer het eens voor je er over gaat lopen ranten, VR is NOGAL anders dan een "dikke TV".

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Fietsbel schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:19:
Tonen ze geen VR titels: boohooo sony is zo stom dat ze VR niet goed ondersteunen, OPLICHTERS!111!!!!
Tonen ze wel VR titels: boohoooo sony is zo stom om VR titels te laten zien, want het is voor mij niet boeiend.

Welkom in de wereld waar niet alles gaat zoals jij het wilt, je bent geen sneeuwvlokje dat de wereld om jou draait. Minder Emo zijn en gewoon genieten van hetgeen wat wel in je straatje past en niet andere dingen afkraken.
Eigenlijk een vrij normale response. Aangezien er nu een markt is voor beide. Oftewel, balans is dus belangrijk. Je wilt je klanten die hebben geïnvesteerd in VR gerust stellen dat VR nog steeds leeft en dat er content komt. Je wilt ook de klanten die die investering nog niet hebben gedaan gerust stellen dat ook hun genoeg content krijgen.

Oftewel, dat moet gebalanceerd worden er zijn genoeg klanten zónder en genoeg mét een PSVR die zul je beide moeten bedienen. Je kan ook stellen, waarom maak jij je druk dat andere mensen over iets klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
[...]

Ik wil niet eens VR, dus dat het dan ineens mijn probleem is dat ik het niet heb is onzin natuurlijk.

Ik heb geen ervaring met VR, en voor mij zal het waarschijnlijk ook niet iets zijn, maar ik vind het een mooie ontwikkeling. Zeker met de juiste peripherals kan het echt super zijn bijvoorbeeld de Virtuix Omni, of een soort harnas waarmee je voelt dat je wordt geraakt. Dit geeft volgens mij een hele andere beleving dan op je bank zitten met een dikke TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
[...]

:?

Zie je de potentie en toekomst niet van VR? :X

Beetje aparte reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

SacreBleu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:24:
[...]

Eigenlijk een vrij normale response. Aangezien er nu een markt is voor beide. Oftewel, balans is dus belangrijk. Je wilt je klanten die hebben geïnvesteerd in VR gerust stellen dat VR nog steeds leeft en dat er content komt. Je wilt ook de klanten die die investering nog niet hebben gedaan gerust stellen dat ook hun genoeg content krijgen.

Oftewel, dat moet gebalanceerd worden er zijn genoeg klanten zónder en genoeg mét een PSVR die zul je beide moeten bedienen. Je kan ook stellen, waarom maak jij je druk dat andere mensen over iets klagen?
Je verschuift nu de discussie naar mij, maar dat is een vraag waar je zelf ook antwoord op kan geven omdat je op mij reageert. Daarnaast herhaal je mijn punt, alleen in andere woorden.
SacreBleu schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Klopt, jij bent degene die vindt dat iedereen maar z'n mond moeten houden en blij moeten zijn.
Nee, ik zeg niet hetzelfde, ik geef aan dat er voor beide klanten geen balans is en dat daar rekening mee wordt gehouden. Jij vindt dat mensen hun mond moeten snoeren. Dat zijn geen raakvlakken.

Dan vraag ik mij af, waarom maak jij je druk?
Ik maak me niet druk, maak je geen zorgen dat is het namelijk niet waard. En weer focus je op mij ipv het werkelijke punt.
Nergens geef ik aan dat iedereen z;n mond moet houden, dat verzin je nu ter plekke. De raakvlakken zijn dat voor beide groepen (zowel met als zonder VR) content moet komen. Verder laat ik deze offtopic discussie rusten in het topic, mocht je de drang hebben om verder te gaan kan dat per DM.

[ Voor 33% gewijzigd door Fietsbel op 13-06-2017 12:42 ]

39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanithro
[...]
Ga dan niet zitten ranten dat er te veel VR games aangekondigd wordt. Ze moeten iedereen tevreden houden. Als ze nu niets doen met VR dan krijgen ze veel boze mensen die veel geld hebben uitgegeven aan PSVR en dat moet je zeker niet willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Fietsbel schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Je verschuift nu de discussie naar mij, maar dat is een vraag waar je zelf ook antwoord op kan geven omdat je op mij reageert. Daarnaast herhaal je mijn punt, alleen in andere woorden.
Klopt, jij bent degene die vindt dat iedereen maar z'n mond moeten houden en blij moeten zijn.
Nee, ik zeg niet hetzelfde, ik geef aan dat er voor beide klanten geen balans is en dat daar rekening mee wordt gehouden. Jij vindt dat mensen hun mond moeten snoeren. Dat zijn geen raakvlakken.

Dan vraag ik mij af, waarom maak jij je druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Persoonlijk vind ik VR ook niets meer dan een gimmick, leuk voor de mensen die het wel willen maar naast Resident Evil 7 eigenlijk nog niet veel soeps gezien op VR gebied. Ieder zijn ding, klagen doe ik niet :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Serieus? Je hebt het duidelijk nog nooit geprobeerd. Als ik een paar weken mijn PS VR niet gebruik en daarna wel weer, dan heb ik iedere keer weer dat wauw effect. Het is zoveel meer bijzonder dan platte games op je TV spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat vonden jullie eigenlijk van Lawbreakers? Het ziet er in potentie erg leuk uit maar ik heb het vermoeden dat het niet erg populair zal gaan worden. Het idee dat je een enorme vrijheid van bewegen hebt is wel erg gaaf en het heeft ook wel elementen van Bulletstorm. Lijkt me wel een mooie titel voor de pc :)

Hoewel, koop 'm denk ik toch voor de PS4.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 13-06-2017 12:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
Akaendra schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:30:
Persoonlijk vind ik VR ook niets meer dan een gimmick, leuk voor de mensen die het wel willen maar naast Resident Evil 7 eigenlijk nog niet veel soeps gezien op VR gebied. Ieder zijn ding, klagen doe ik niet :D
Dirt Rally, Farpoint, Star Trek onder meer. De echt grote titels moeten nog wat op gang komen, maar ja dat kost natuurlijk ook tijd en de afzetmarkt moet voor grote ontwikkelaars interessant genoeg zijn. Er zijn de laatste 24 uur in ieder geval veel mooie nieuwe titels aangekondigd.

Ik snap niet hoe mensen VR niet gaaf kunnen vinden. Wat is het dat je niet trekt aan VR? Het is toch veel intenser en meeslepender dan gewoon naar een game op een scherm kijken? Je bevindt je bij VR letterlijk in de game, daar kon ik vroeger als kleine gamer alleen maar van dromen :+

Ik zie VR dan ook zeker niet als gimmick, wel als een markt die nog lang niet volwassen is, waarvan de potentie enorm is maar waarbij het ook erg lastig is om mensen te bereiken. Je kunt VR niet uitleggen, daarom wordt er ook relatief weinig reclame voor gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .GoO
[...]

Je snapt het niet helemaal, in vergelijking met VR is jouw 'dikke tv' namelijk een minischerm. Het scherm van VR is ongeveer te vergelijken alsof je in een bioscoopzaal op de eerste rij zit. Alleen dan gewoon in je eigen huiskamer. En echte VR games zijn natuurlijk 360 graden, volledig om je heen.

Je kijkt dus niet naar een personage die in een wereld rondloopt, jij loopt zelf in die wereld rond. Vanuit de ogen van de hoofdpersoon. Dat is een toegevoegde waarde die zo ongelooflijk vet is dat je het niet eens kunt beschrijven, dat moet je echt ervaren.

Ga gewoon eens een PSVR (of Rift of Vive) proberen, dan kan je pas echt oordelen. Nu klinkt het vooral alsof je je bij voorbaat verzet tegen iets nieuws, terwijl je niet eens weet waar je over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

.GoO schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:58:

Ga gewoon eens een PSVR (of Rift of Vive) proberen, dan kan je pas echt oordelen. Nu klinkt het vooral alsof je je bij voorbaat verzet tegen iets nieuws, terwijl je niet eens weet waar je over praat.
Zelfs genoeg die zo'n ding op hebben gehad (of de mobiele variant van Samsung en consorten) zien er helemaal niets in (haha), ik was compleet omvergeslagen hoe bizar de details in Driveclub naar beneden waren geschroefd om dat op de PS4 te draaien (pro nooit gezien), dan maar gewoon 1 meter van m'n TV afzitten. Daarnaast had die die 'draai bug' dat je steeds verder moest draaien om 'recht' te kijken, maar dat is neem ik aan allemaal opgelost.

Enige VR die ik echt interessant was de Vive met Project Cars, nadeel was dat Project Cars zelf gewoon een matige racer is. Al ben ik benieuwd wat VR bij Rfactor 2 gaat doen (Vive en Rift).

Maar het zal voorlopen voor mij het geld simpelweg niet waard zijn, het is voor mij een gimmick als een Kinect of PSeye, een racestuur of flystick, je zit wel meer 'in' de game, maar het is gewoon nu nog te duur voor wat het kan. MS zet goed in met z'n Acer en HP brilletjes, maar eind van de rit gaat het om de games, waar ik gewoon te weinig goeie games zie.

Als GT:S goede PSVR support krijgt (en FM7 bv niet), ga ik zeker zoiets overwegen, maar al die survival/RPG/stick-shooter en indie games, vind ik helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:08:
[...]

Zelfs genoeg die zo'n ding op hebben gehad (of de mobiele variant van Samsung en consorten) zien er helemaal niets in (haha), ik was compleet omvergeslagen hoe bizar de details in Driveclub naar beneden waren geschroefd om dat op de PS4 te draaien (pro nooit gezien), dan maar gewoon 1 meter van m'n TV afzitten. Daarnaast had die die 'draai bug' dat je steeds verder moest draaien om 'recht' te kijken, maar dat is neem ik aan allemaal opgelost.

Enige VR die ik echt interessant was de Vive met Project Cars, nadeel was dat Project Cars zelf gewoon een matige racer is. Al ben ik benieuwd wat VR bij Rfactor 2 gaat doen (Vive en Rift).

Maar het zal voorlopen voor mij het geld simpelweg niet waard zijn, het is voor mij een gimmick als een Kinect of PSeye, een racestuur of flystick, je zit wel meer 'in' de game, maar het is gewoon nu nog te duur voor wat het kan. MS zet goed in met z'n Acer en HP brilletjes, maar eind van de rit gaat het om de games, waar ik gewoon te weinig goeie games zie.

Als GT:S goede PSVR support krijgt (en FM7 bv niet), ga ik zeker zoiets overwegen, maar al die survival/RPG/stick-shooter en indie games, vind ik helemaal niets.
Klopt, het zit nog heel erg in de early adopter fase en VR is nog lang niet op het punt dat het perfect is. Hardware zal beter worden, resolutie zal omhoog gaan en prijzen zullen dalen. Kwestie van tijd, maar de potentie is enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
SinergyX schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:08:
[...]

Inderdaad, daar zeg je wat zeg. Ik had de VR op release binnen, meteen driveclub geprobeerd.... ongelooflijk verschil. Waar de orginele driveclub in normal mode er juist werkelijk waar bizar goed uitziet met zn indrukwekkende weereffecten, ziet de VR mode er juist bizar slecht uit. Je kan de pixels tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
.GoO schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:16:
[...]

Klopt, het zit nog heel erg in de early adopter fase en VR is nog lang niet op het punt dat het perfect is. Hardware zal beter worden, resolutie zal omhoog gaan en prijzen zullen dalen. Kwestie van tijd, maar de potentie is enorm.
Inderdaad. De camera's en tracking gaan beter worden. De FOV gaat straks omhoog en de graphics zullen ook sprongen gaan maken. Over een jaar of 10 (hopelijk al eerder) heb je draadloze headsets zonder latency. Als je je dan nu al het wow effect bedenkt bij vrijwel iedereen, terwijl het er stukken minder uitziet dan een "platte" AAA game. Gaat nog leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:14
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Inderdaad. De camera's en tracking gaan beter worden. De FOV gaat straks omhoog en de graphics zullen ook sprongen gaan maken. Over een jaar of 10 (hopelijk al eerder) heb je draadloze headsets zonder latency. Als je je dan nu al het wow effect bedenkt bij vrijwel iedereen, terwijl het er stukken minder uitziet dan een "platte" AAA game. Gaat nog leuk worden.
Hmm 10 jaar is veel hoor.. Dan hoop ik toch al op iets wat richting een zonnebril gaan met een projectie op de glazen (brede Startrek bril) of op je ooglens.

Op dit moment gebruik ik mijn bril voornamelijk niet door het screendoor effect en de warmte die dat ding veroorzaakt als ik hem op heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 13-06-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Beakzz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Hmm 10 jaar is veel hoor.. Dan hoop ik toch al op iets wat richting een zonnebril gaan met een projectie op de glazen (brede Startrek bril) of op je ooglens.

Op dit moment gebruik ik mijn bril voornamelijk niet door het screendoor effect en de warmte die dat ding veroorzaakt als ik hem op heb.
Ja ruim genomen. Wilde het niet overdrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
.GoO schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:58:
[...]Je snapt het niet helemaal, in vergelijking met VR is jouw 'dikke tv' namelijk een minischerm. Het scherm van VR is ongeveer te vergelijken alsof je in een bioscoopzaal op de eerste rij zit. Alleen dan gewoon in je eigen huiskamer. En echte VR games zijn natuurlijk 360 graden, volledig om je heen.
Sinds wanneer is in de bioscoop op de eerste rij zitten fijn dan? Dat is altijd leeg als ik ga, daar zit nooit iemand voor zijn plezier :)

Verder snap ik de aantrekkingskracht rond VR (Ik had een PSVR bij mij pro en heb ervaring met de Ocules en Vice) wel alleen is de hardware er gewoon nog niet geschikt voor.

Gameplay is niet veel meer dan een leuke gimmick of een flinke minigame. Maar goed ooit moet iemand beginnen want anders blijft het een kip en ei verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:52
Okay net in de pauze even Sony teruggekeken.

Uncharted zag er vet uit. Ik meen te herinneren dat het meer een soort stand alone uitbreiding is van A Thief's End en dat het ook geen complete game wordt, maar ik kan het mis hebben.
Day's Gone zag er heel tof uit en ben ook zeer benieuwd hoe dat gaat spelen. Sommige animaties van de zombies(?) zagen er wat simpel uit, maar dat kan nog verbeteren.
God of War ga ik misschien wel eens proberen. Heb de rest van de franchise nooit echt kunnen spelen, maar wie weet.
De DLC van Horizon komt sowieso. Heb me urenlang weten te vermaken met Horizon en ik duik graag weer in de fantastische wereld die Guerilla heeft weten te maken.
Verder vond ik CoD:WWII er heel strak uitzien. Spiderman ga ik ook halen, maar ik weet nog niet of ik hem ook echt bij launch ga halen. Ik ben bang dat als ik hem straks heb, dat hij toch erg tegenvalt want hij ziet er nu echt te vet uit.
Shadow of the Colossus, en Monster Hunter zijn niet echt mijn ding. Qua VR vond ik het tof dat ze in ieder geval wel laten zien bezig te zijn met nieuwe games. Heb zelf geen PSVR, maar met de games die ik nu zag heb ik ook niet een must-buy gevoel.
Qua games is het een gelijke eindstand tussen Ubi en Sony wat mij betreft. Sony liet vooral veel exclusives zien, maar daar zijn ze dan ook het sterkst in. E3 is best geslaagd, maar had op meer concrete release dates gehoopt. Nu maar weer vooruit kijken richting Gamescom.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:15

Player1S

Probably out in the dark

Foodie88 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Ik vond FC5 ook niet verschrikkelijk. Ik zal 'm vast wel gaan spelen. Buiten de setting zag ik echter geen grote vernieuwende onderdelen. Echter vind ik het wel prima dat ze deze setting pakken, een beetje gevoelig onder de Amerikanen en dat vind ik tof. Niet zo veilig gekozen.
Vind het ook wel leuk dat ze een semi-realistische setting hebben.
Far Cry 3 een fictief eiland ergens waar dingen gebeuren die moeilijk te geloven zijn. Far Cry 4 een fictief stuk land waar een burgeroorlog heerst.
Far Cry 5 een redneck dorp ergens in de VS. Hoewel in het echt de FBI of het leger al wel had ingegrepen is zo'n religie sekte helemaal niet zo extreem far fetched. Sterker nog, het sluit aardig aan op het beeld wat de gemiddelde Europeaan heeft van het platte land daar.

Daarnaast is het ook geloofwaardiger dat men Engels spreekt dus kom je ook beter in het geheel te zitten. Neemt toch stukje immersie weg als iemand Engels spreekt die eigenlijk een andere taal hoort te spreken.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
.GoO schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:53:
[...]

Dirt Rally, Farpoint, Star Trek onder meer. De echt grote titels moeten nog wat op gang komen, maar ja dat kost natuurlijk ook tijd en de afzetmarkt moet voor grote ontwikkelaars interessant genoeg zijn. Er zijn de laatste 24 uur in ieder geval veel mooie nieuwe titels aangekondigd.

Ik snap niet hoe mensen VR niet gaaf kunnen vinden. Wat is het dat je niet trekt aan VR? Het is toch veel intenser en meeslepender dan gewoon naar een game op een scherm kijken? Je bevindt je bij VR letterlijk in de game, daar kon ik vroeger als kleine gamer alleen maar van dromen :+

Ik zie VR dan ook zeker niet als gimmick, wel als een markt die nog lang niet volwassen is, waarvan de potentie enorm is maar waarbij het ook erg lastig is om mensen te bereiken. Je kunt VR niet uitleggen, daarom wordt er ook relatief weinig reclame voor gemaakt.
En dat is dan nog alleen PSVR, op de Rift/Vive heb je parels zoals:

Vanishing Realms
Raw Data
Arizona Sunshine (komt naar PSVR)
Onward
Pavlov VR
Project Cars
Elite Dangerous
H3 (Horseshoes, Hotdogs and Handgrenades)
Battlezone VR
Rec Room
Dead and Burried
Wilson's Heart

En zo zijn er nog een paar die de moeite waard zijn. Het zijn niet altijd 20+ uur ervaringen en ook niet 'AAA' maar er is tegenwoordig genoeg te doen in VR. Een gimmick zou ik het niet noemen, maar het staat nog wel in de kinderschoenen, niet alleen de hardware en content maar ik de instapprijs.
Donstil schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:41:
[...]

Sinds wanneer is in de bioscoop op de eerste rij zitten fijn dan? Dat is altijd leeg als ik ga, daar zit nooit iemand voor zijn plezier :)
Nou, dat is afhankelijk van welk plezer er wordt gegeven. :+

[ Voor 9% gewijzigd door SacreBleu op 13-06-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Leuk om alle aannames te lezen, ik heb VR dus wél geprobeerd en vind er echt geen bal aan.

Ik snap dan weer niet dat mensen VR zo omarmen. Tuurlijk gaat het groeien en beter worden. Maar dan nog, meer dan een gimmick is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 11:06
Segafreak83 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:24:
Leuk om alle aannames te lezen, ik heb VR dus wél geprobeerd en vind er echt geen bal aan.

Ik snap dan weer niet dat mensen VR zo omarmen. Tuurlijk gaat het groeien en beter worden. Maar dan nog, meer dan een gimmick is vind ik het niet.
FTFY O-)

Laten we het erop houden dat de meningen er sterk over verschillen.

Ik heb sinds de release een Vive gehad en die een paar weken geleden verkocht.
Ik had eigenlijk alle noemenswaardige games/experiences wel gedaan.
Vooral racen met een stuur in Assetto Corsa, Project Cars & Dirt Rally vond ik erg tof.
Beu was ik het niet, maar ik zag wel in dat de kwaliteit pas bij een volgende generatie echt zal toenemen (hogere resolutie, hogere FOV & wireless zou top zijn) en nu bracht het nog leuk geld op :)

Wat betreft E3 is Xbox mijns inziens een teleurstelling en doet Playstation het een stuk beter hoewel ik daar ook meer van verwacht had. Ik kijk erg uit naar Days Gone.

[ Voor 8% gewijzigd door Racierox op 13-06-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05
[...]

Mini schermpjes? Ik kan kiezen tussen 117-inch, 163-inch en 226-inch. 8)

Misschien eerst eens wat uitproberen voordat je dergelijke reacties plaatst.

Ik snap dan weer niet dat mensen VR zo omarmen. Tuurlijk gaat het groeien en beter worden. Maar dan nog, meer dan een gimmick is het niet.
Aannames? Jij spreekt toch over mini schermpjes, duidelijk een indicatie dat je nog nooit serieus naar virtual reality hebt gekeken.

[ Voor 28% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:39:
[...]

Mini schermpjes? Ik kan kiezen tussen 117-inch, 163-inch en 226-inch. 8)

Misschien eerst eens wat uitproberen voordat je dergelijke reacties plaatst.
Maarja 163 en 226 inch zijn dan ook niet om aan te zien door de lage resolutie.
Ik heb toen ik de PSVR had Battlefield 1 gedaan op "het grootste scherm" en dat was totaal niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Ik heb enige moeite om je te geloven. Je noemt het mini schermpjes en doet vermoeden alsof een dikke TV veel meer toevoegt, terwijl die mini schermpjes je het idee geven dat je naar een enorm bioscoop scherm kijkt. Dat zijn doorgaans uitspraken van mensen die geen idee hebben waar ze over praten.

Mag ik vragen welke headset en welke game je hebt geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05
Donstil schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:41:
[...]

Maarja 163 en 226 inch zijn dan ook niet om aan te zien door de lage resolutie.
Ik heb toen ik de PSVR had Battlefield 1 gedaan op "het grootste scherm" en dat was totaal niet te doen.
Dat snap ik, maar om mini schermpjes nou als reden op te geven om geen gebruik te maken van virtual reality, dat slaat simpelweg nergens op.
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Ik heb enige moeite om je te geloven. Je noemt het mini schermpjes en doet vermoeden alsof een dikke TV veel meer toevoegt, terwijl die mini schermpjes je het idee geven dat je naar een enorm bioscoop scherm kijkt. Dat zijn doorgaans uitspraken van mensen die geen idee hebben waar ze over praten.

Mag ik vragen welke headset en welke game je hebt geprobeerd?
Ik vermoed deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.oranje-voordeel.nl/image/large/zwarte-zonnebril-groot-montuur/10022780-1.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2017 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@NotSoSteady Zou zomaar kunnen hoor.

Ik heb zelf zo'n cheap ass ding waar je je telefoon in kan doen en dat is totaal niet te vergelijking met een ervaring zoals Farpoint of Resident Evil je geeft. De graphics zijn iets minder, maar dat ben je letterlijk binnen 30 seconden vergeten vanwege de totale immersie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:47:
@NotSoSteady Zou zomaar kunnen hoor.

Ik heb zelf zo'n cheap ass ding waar je je telefoon in kan doen en dat is totaal niet te vergelijking met een ervaring zoals Farpoint of Resident Evil je geeft. De graphics zijn iets minder, maar dat ben je letterlijk binnen 30 seconden vergeten vanwege de totale immersie.
Dat argument heb ik vaker gehoord en gaat deels ook wel op. Zo heb ik dat gehoord bij de 3DS met 3D effect aan tov een PSV. Op de Wii was dat ook een veel gebruikt argument, vooral als de grafische stijl goed was aangepast op de zwakke hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Donstil schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:41:
[...]

Verder snap ik de aantrekkingskracht rond VR (Ik had een PSVR bij mij pro en heb ervaring met de Ocules en Vice) wel alleen is de hardware er gewoon nog niet geschikt voor.

Gameplay is niet veel meer dan een leuke gimmick of een flinke minigame. Maar goed ooit moet iemand beginnen want anders blijft het een kip en ei verhaal.
Mwah niet geschikt, het is nog niet perfect nee en er kan nog veel verbeterd worden, dat gaat ook wel gebeuren. Maar voor een eerst generatie product ook echt niet slecht. We zijn nu verwend met 4K schermen, maar vroeger waren games nog veel minder dan nu op PSVR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb weleens ivm de Game of Thrones expo een Occulus Rift op gehad. Was wel een toffe VR demo rondom the wall maar ik merkte ook tijdens die 5/10 minuten al dat ik zoiets niet fijn vindt om lang vol te houden. En aangezien mijn gamesessies achter een monitor of tv wel langer zijn dan 5/10 minuten (als ik eenmaal bezig ben schiet de tijd voorbij) vind ik het persoonlijk prettiger om niet iets te hebben wat mijn ogen afdekt. Zelfs niet wanneer dat voor meer immersive gaming zorgt. Geen idee in hoeverre de PSVR met de Occulus Rift te vergelijken is trouwens. Tis een mooie ontwikkeling maar voor nu sla ik over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Zou dit gaan gebeuren? Ik hoop het wel. :)
FF in elkaar gephotoshopped.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3g4oDXF2Hf4rkeiskGWPubMt/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 13-06-2017 15:13 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ik heb zojuist die trailer gekeken van CoD:WWII. Wat een Farce met die kruizen. Geen swastika vanwege een rating. Dat rating gebeuren klopt sowieso van geen kant. Je kan iemand achterhoofd inslaan en de gore splat van je scherm krijg je PG13 rating maar oh wee als er een hakenkruis in beeld komt. Dat moet het meteen een Mature rating krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
.GoO schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:03:
[...]

Mwah niet geschikt, het is nog niet perfect nee en er kan nog veel verbeterd worden, dat gaat ook wel gebeuren. Maar voor een eerst generatie product ook echt niet slecht. We zijn nu verwend met 4K schermen, maar vroeger waren games nog veel minder dan nu op PSVR :+
Nou dat klopt zeker en ik ben ook helemaal niet echt een graphics hoer maar zodra het zo dicht op je ogen zit wordt het toch wel belangrijk. De nu beschikbare brillen hebben een beetje het "kippengaas over een zonnebril" effect en dat vond ik in ieder geval behoorlijk storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:13:
Zou dit gaan gebeuren? Ik hoop het wel. :)
FF in elkaar gephotoshopped.

[afbeelding]
Wellicht, anders kunnen ze Ubi's ipv switch logo erin shoppen. En Rabbids met een Switch die de rest uitlacht :P
Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste