Nee, Monster Hunter ben jij wel even zoet mee.Origins schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:33:
CoD laat ik lekker liggen, dat soort dingen kunnen mij niet meer boeien.
Sorry, maar ik hou niet van die futuristische bagger. Dat Farpoint al als een serieuze game wordt gezien zegt mij genoeg over de huidige staat van PSVR.Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:33:
[...]
Dan doe je iets niet goed... ik heb geen PSVR maar Farpoint zou een day one voor mij zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2017 03:34 ]
VR zo goed dat maar 10 man in het publiek klapt
Nou, goed nieuws dan, je kan ook vissen in VR nu!NotSoSteady schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:33:
[...]
Sorry, maar ik hou niet van die futuristische bagger. Dat Farpoint al als een serieuze game wordt gezien zegt mij genoeg over de huidige staat van PSVR.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wtffff final fantasy fishing game...
Moe nie gekker worden
Moe nie gekker worden
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Whaha dat VR heeft me tot op heden nog steeds niet over kunnen halen.
Lekker vissen met je bril op haha!
Snap ook niet dat die vent het in het begin ingeburgerd noemt met 1 miljoen PSVR's op meer dan 60 miljoen consoles, maar hele deze VR chain van trailers doet me ook nietsGovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:35:
Whaha dat VR heeft me tot op heden nog steeds niet over kunnen halen.
Veel verschillende genres binnen VR in rapid tempo, ik vind slim. Nu tijd voor echte games
PSN: Kidjuh
Ik heb een PSVR en ik word doodmoe van die fantasy en futuristische games. Tot nu toe het best vermaakt met Resident Evil 7.
Onder het water nu, nog steeds van die FF fishing game?Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:38:
Publiek is nog niet warm
God of war ??
God of war !!!
God of war !!!
[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2017 03:39 ]
God of War en nu snel beelden van Spider-Man!
Kom op Sony!
Kom op Sony!
En hier heb ik dus helemaal niks mee
Oeh, eindelijk wat mooie actie.
Are you kidding?NotSoSteady schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:41:
GTA 6 wordt om 04:10 aangekondigd, nice.
Please not
Holy crap god of war ziet er erg strak uit!! Must buy!!
GoW ziet er weer goed uit
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Maar geen release datum gow ?? Jammer..
God
Of
WAR!!!
Early 2018, verwacht maart. Was gow3 ook destijds
Of
WAR!!!
Early 2018, verwacht maart. Was gow3 ook destijds
[ Voor 62% gewijzigd door BigF25 op 13-06-2017 03:47 ]
Verwijderd
Aangezien ze nog druk bezig zijn met Red Dead, en ze nooit met 2 games tegelijk bezig zijn.
Zou ik zeggen.
Don't feed the troll
early 2018 is in ieder geval een indicatie
Damnnn become human looking goood
Ja, het lijkt mij ook sterk. Maar als je uitrekent hoe lang er tussen IV en V zat en dat doortelt, dan is het volgens mij dit jaar tijd voor een nieuwe GTA. En de Sony conferentie was ook de plek vorig jaarVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:45:
[...]
Aangezien ze nog druk bezig zijn met Red Dead, en ze nooit met 2 games tegelijk bezig zijn.
Zou ik zeggen.
Don't feed the troll
Leuke game voor de budgetbak, doet me inderdaad erg denk aan Watch Dogs.
[ Voor 45% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2017 03:49 ]
Ja wtf kon die release datum niet lezen te kort in beeld....
Was er een release date voor detroid?
60 tot 90 minutenGovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:52:
Hoe lang zou deze persco duren?
Nope en ook niet voor GoW, typisch SonyNieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:52:
Was er een release date voor detroid?
Spiderman!!
Owh snappp die graphics!!!! En gameplay!!!
Ik heb niks met Spiderman, maar dit ziet er leuk uit.
Spider-Man ziet er inderdaad heeeeeeeeeeel er goed uit!
Is dit PlayStation exclusive?
Hmm, ziet er en beetje uit als een van de Batman series.
Als het Batman kan evenaren ben ik heel erg tevreden!
Combat ziet er goed uit, graphics ook, nu alleen het webslingeren nog
Jup volledig exclusive.RRCreations schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:56:
Spider-Man ziet er inderdaad heeeeeeeeeeel er goed uit!
Sony bezit sowieso de spiderman rechten van games en films zover ik begrepen heb.
Thanks! Dan verkoop ik mijn PlayStation pas nadat ik Spider-Man helemaal heb uitgespeeld!v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:57:
[...]
Jup volledig exclusive.
Sony bezit sowieso de spiderman rechten van games en films zover ik begrepen heb.
Holy shits on a stick dit ziet er bizar goed uit!!
Hahha en de humor ia aanwezig!!
Hahha en de humor ia aanwezig!!
[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2017 04:01 ]
Pffff 2018 kon dat niet wat concreter haha!
Heeft Sony eigenlijk al 1 exclusive laten zien in die show die dit jaar uitkomt ? want tot nu zie ik veel ''2018'' in beeld maar niks anders, en de rest is multiplat.
Nou TLOU2 nog als 'one more thing' en we hebben het ook weer gehad. Weinig 2017 content.
Inderdaad zeer spijtig, weinig 2017 games!Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:03:
Nou TLOU2 nog als 'one more thing' en we hebben het ook weer gehad. Weinig 2017 content.
De zombie game van in het begin, komt die nog in 2017 uit?
Wtf dit was het ?
Ik had verwacht dat de klapper nog moest komen...v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:05:
Wtf dit was het ?
Sorry hoor maar objectief gezien was de Xbox show stukkkkkken beter, alle games van vanavond zijn voor ''2018'' en de rest zijn multiplat, wtf was dit.
Dat was kort
Wel weer lekker optijd slapen

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Tja wat moet je ervan zeggen, ze hebben hun exclusives laten zien, maar niet echt iets nieuws op de vr dingen na
Verwijderd
WTF ???
Was dat het ???
Geen TLOU2 , geen FF 7
Ik ben 90% teleurgesteld...
Paar leuke titels maar daar blijft het bij.
Denk dat Ubisoft met hun finale de beste show van deze E3 te pakken heeft.
Dit was in ieder geval het wakker blijven NIET waard.
Jammer...
Was dat het ???
Geen TLOU2 , geen FF 7
Ik ben 90% teleurgesteld...
Paar leuke titels maar daar blijft het bij.
Denk dat Ubisoft met hun finale de beste show van deze E3 te pakken heeft.
Dit was in ieder geval het wakker blijven NIET waard.
Jammer...
Weer een hoop moois wat ergens in de komende 2 jaar moet uitkomen (zo goed als geen dates). Waarom geen Nino Kuni bijvoorbeeld? Heb er net nog gameplay van zitten kijken en die komt tenminste zeker nog uit dit jaar. Even wat dieper in gaan op GT Sport ? Vaag kort dit. Niet slecht, maar zeker niet indrukwekkend.
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 13-06-2017 04:08 ]
Het begon redelijk tot goed. Maar nu achteraf ben ik toch weer kritisch. Alles 2018 zeg.
Spider-Man was in mijn ogen nog geen eindmateriaal zoals een Beyond Good and Evil bij Ubisoft.
Wederom mijn verwachtingen niet waargemaakt. En die waren niet bijzonder hoog meer na de persco's tot nu toe.
Spider-Man was in mijn ogen nog geen eindmateriaal zoals een Beyond Good and Evil bij Ubisoft.
Wederom mijn verwachtingen niet waargemaakt. En die waren niet bijzonder hoog meer na de persco's tot nu toe.
Suchar punch was er ook al niet. Leukste verrassing was shadow of the collosus. Moet nu ook weer een half jaar wachten op ff7 beelden
Ja dit dus. Gamescom, en vooral playstation experience zal voortaan belangrijker worden ook denk ik.Origins schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:06:
Al hoewel de games tof waren, maar dit krijg je dus als Sony niet hoeft.
Ni no kuni zat in de pre showBeakzz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:07:
Weer een hoop moois wat ergens in de komende 2 jaar moet uitkomen (zo goed als geen dates). Waarom geen Nino Kuni bijvoorbeeld? Heb er net nog gameplay van zitten kijken en die komt tenminste zeker nog uit dit jaar. Even wat dieper in gaan op GT Sport ? Vaag kort dit. Niet slecht, maar zeker niet indrukwekkend.
Klopt, ik kan het niet bewijzen, maar er zijn gewoon extra trailers in de ijskast gezet door de presentatie van MS..v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:08:
[...]
Ja dit dus. Gamescom, en vooral playstation experience zal voortaan belangrijker worden ook denk ik.
Gt sport zat ook in de pre show.
Release fall 2017 geloof ik.
Release fall 2017 geloof ik.
Ook al geen dreams, al een eeuwigheid stil om
Wat heb ik daarvan gemist dan? nog een trailer of gameplay?
Damn, oke...
Vorig jaar is 90% al getoond met als releasedatum 'TBA' (waar iedereen hoopte op een late 2017)
Nu tonen ze het opnieuw (weliswaar iets meer materiaal) met als releasedatum 'somewhere 2018'.
Hierdoor lijkt het een beetje alsof het thema van deze show was 'Yeah, alles komt toch in 2018 uit'.
Vorig jaar is 90% al getoond met als releasedatum 'TBA' (waar iedereen hoopte op een late 2017)
Nu tonen ze het opnieuw (weliswaar iets meer materiaal) met als releasedatum 'somewhere 2018'.
Hierdoor lijkt het een beetje alsof het thema van deze show was 'Yeah, alles komt toch in 2018 uit'.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ja i know, maar dat hele concept bevalt me gewoon niet. Dat zijn gewoon games die in de normale show thuis horen (Nino en GT sport).
Uit de pre show uit mn hoofd zat ni no kuni, gt sport, knack 2, crash, superhot, tropico 6 en nog wat.
Dus eigenlijk hebben we games gezien die we al tijdens E3 vorig jaar hebben gezien, of een trailer in de maanden daarna, of tijdens PSX met als release TBA'' en nu een jaar later op E3 kan je nog geen release datum geven van 99% buiten ''2018'' ??
Classic Sony
Classic Sony
Ni No Kuni, GT Sport, Knack 2 en Crash Bandicoot hadden gewoon in deze presentatie moeten zitten. Waarom hebben ze de vorige E3 recycled als er daadwerkelijk nieuwe titels zijn?
Ik miste vooral de echte gameplay, een stuk van een level doorlopen. Het waren alleen maar trailers die waren misschien wel ingame, maar dat gaf mij niet echt een beeld van de games
Uncharted en horizon dlc dit jaar.
Destiny 2 is heel groot voor ze qua marketing en behandelen ze bijna als first party.
Ik ben in ieder geval verwend met heerlijke beelden en weet dat er genoeg aan zit te komen voor komende periode.
Maar had nog wel een knaller verwacht, of ieta van the last of us 2.
Maja playstation experience willen ze gewoon groter en belangrijker maken denk ik. Niet de show hoeven delen met andere etc.
Vooe mij zeker beter dan ms show qua games waar ik in geïnteresseerd ben. Al had ms wel meer nieuwe shit.
Vond vooral zon raar abrupt einde...
Destiny 2 is heel groot voor ze qua marketing en behandelen ze bijna als first party.
Ik ben in ieder geval verwend met heerlijke beelden en weet dat er genoeg aan zit te komen voor komende periode.
Maar had nog wel een knaller verwacht, of ieta van the last of us 2.
Maja playstation experience willen ze gewoon groter en belangrijker maken denk ik. Niet de show hoeven delen met andere etc.
Vooe mij zeker beter dan ms show qua games waar ik in geïnteresseerd ben. Al had ms wel meer nieuwe shit.
Vond vooral zon raar abrupt einde...
De meeste games hadden al gameplay eerder getoond, ben vooral telleurgesteld dat er nauwelijks datums zijn gegeven. Blijkbaar durft Sony het niet meer aan.
Precies waar ze om bekend staan bij de mensen die iets beter opletten, maar blijkbaar werkt het, want de console vliegt nog steeds de winkel uit. Als Sony een nieuwe game laat zien kan je nog rustig 2 tot 3 jaar wachten. Nog langer als het om KoH 3 en FF7 gaatKatmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:13:
Dus eigenlijk hebben we games gezien die we al tijdens E3 vorig jaar hebben gezien, of een trailer in de maanden daarna, of tijdens PSX met als release TBA'' en nu een jaar later op E3 kan je nog geen release datum geven van 99% buiten ''2018'' ??
Classic Sony
Sfeer zat er ook veel minder in, vorige 2x hoorde je overal geschreeuw er door heen.
Damn trailers maken kan PD wel.zeg damn!!
Hyped!!!
Fall 2017 dus
Je had toch die 10 personen die klapten na een VR titel
Alleen jammer had wel wat software update nieuws verwacht. Downsampling zoals xbox one x doet bv. Wat nieuwe features etc.
Edit:
En daar ia het destiny 2 gewoon 30fps op xbox one x.
Net bevestigd door geloof like smith van bungie op de youtube e3 show kanaal.
Zoals verwacht, ze zeiden al cpu ps4 pro kan het niet aan, geld dan logischerwijs ook voor de xbox one x met de kleine perfomance verschil tussen de 2 qua cpu.
Edit:
En daar ia het destiny 2 gewoon 30fps op xbox one x.
Net bevestigd door geloof like smith van bungie op de youtube e3 show kanaal.
Zoals verwacht, ze zeiden al cpu ps4 pro kan het niet aan, geld dan logischerwijs ook voor de xbox one x met de kleine perfomance verschil tussen de 2 qua cpu.
[ Voor 56% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2017 04:39 ]
Verwijderd
Sony had als verwacht dus niks bijzonders te bieden. En wat nog wel een beetje interessant was komt pas volgend jaar of nog later. Als ik mijn PlayStation nog niet verkocht had, dan ging hij nu wel weg.
Je weet dat het Sucker Punch is hè?Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:08:
Suchar punch was er ook al niet. Leukste verrassing was shadow of the collosus. Moet nu ook weer een half jaar wachten op ff7 beelden
Enfin, geen hele grote verrassingen bij Sony, behalve Shadow of the Colossus, maar die was al gelekt helaas. Wel tof dat ze zo een klassieker opnieuw uitbrengen. Dat kun je wel aan Bluepoint overlaten. Ze kunnen ook zoveel laten zien en PSX komt er ook nog aan. Daar zullen ze TLoU 2 wel laten zien.
Verder ziet Spider-Man er echt episch uit. Dit lijkt eindelijk een vette Spider-Man game te worden en de kwaliteit van Batman te gaan halen.
Ook Days Gone en God of War lijken heel bruut te gaan worden en Detroit wordt ook een day one voor mij.
Enerzijds jammer dat het gros pas in 2018 komt, maar anderzijds heb ik er toch geen tijd voor. Ik heb nog een backlog en we krijgen met de HZD waarschijnlijk ook weer tientallen uren gameplay en dan is er nog CoD, Uncharted en AC die ik wil spelen.
Je hebt inderdaad gelijk. Bij Microsoft zagen we de ene na de andere exclusive die in 2017 gaat uitkomen. Over een bord voor je kop gesproken. Alleen Anthem was verrassend, maar dat is een multiplatform en die gaat zeker niet in 2017 komen.Katmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:06:
Sorry hoor maar objectief gezien was de Xbox show stukkkkkken beter, alle games van vanavond zijn voor ''2018'' en de rest zijn multiplat, wtf was dit.

Nou, 2018 belooft in elk geval een fantastisch gamejaar te worden voor zowel XoX en de PS4
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je kan anders ook oogkleppen hebben en mijn post verdraaien, ik zei dat bij Xbox de show beter was en niet perse de games, dit was gewoon de Sony E3 2016 met "2018" achter elk game ipv "TBA".[b]bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 06:51
Je hebt inderdaad gelijk. Bij Microsoft zagen we de ene na de andere exclusive die in 2017 gaat uitkomen. Over een bord voor je kop gesproken. Alleen Anthem was verrassend, maar dat is een multiplatform en die gaat zeker niet in 2017 komen.
Ook heb ik nooit beweerd dat said games van ms allemaal in 2017 komen maar van wat Sony heeft laten zien is enkel GT 2017 en UC dlc.
Je kan het gewoon objectief gezien geen goede show noemen van Sony dit jaar.
Wat vroeg opgestaan om het voor mn werk even te bekijken, maar ben niet echt weggeblazen. De start was natuurlijk erg goed met 3 toppers. Wellicht hadden Horizon DLC beter als laatste kunnen doen.
Destiny gaat inderdaad wel veel doen voor Playstation. Echt mijn favoriete game. Daar ben ik makkelijk 2 jaar zoet mee. Veel exclusives, maar veel voor volgend jaar. Spiderman ziet er wel erg goed uit, maar ik heb weinig met dat personage. Batman daarin tegen vond ik wel echt vet.
VR is vast de toekomst, maar het is niets voor mij. Net als Kinect en Hololens en andere grappen. Ik wil gewoon gamen met een controller. Eventueel met een headset en verder niets.
Al met al matige persconferentie van Sony. Had echt meer ingezeten door wellicht Gran Turismo en TLoU2 meer te laten zien. En nog 1 nieuw project al zou dat langere termijn zijn.
Destiny gaat inderdaad wel veel doen voor Playstation. Echt mijn favoriete game. Daar ben ik makkelijk 2 jaar zoet mee. Veel exclusives, maar veel voor volgend jaar. Spiderman ziet er wel erg goed uit, maar ik heb weinig met dat personage. Batman daarin tegen vond ik wel echt vet.
VR is vast de toekomst, maar het is niets voor mij. Net als Kinect en Hololens en andere grappen. Ik wil gewoon gamen met een controller. Eventueel met een headset en verder niets.
Al met al matige persconferentie van Sony. Had echt meer ingezeten door wellicht Gran Turismo en TLoU2 meer te laten zien. En nog 1 nieuw project al zou dat langere termijn zijn.
Valt allemaal toch wel wat tegen. Ik heb een PS4 Pro maar sinds zijn release zijn daar eigenlijk nog geen must have Sony exclusieve titels op uitgekomen. Nu gaat het dus nog tot 2018 duren ook.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Horizon moet je gewoon gespeeld hebben. Als je dat niets vind is ganzenbord wellicht iets voor jeDonstil schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:24:
Valt allemaal toch wel wat tegen. Ik heb een PS4 Pro maar sinds zijn release zijn daar eigenlijk nog geen must have Sony exclusieve titels op uitgekomen. Nu gaat het dus nog tot 2018 duren ook.
Ik heb anders nog steeds indrukwekkende exclusives gezien bij Sony en er komt daarvan genoeg in 2017 uit zoals gran turismo sport, uncharted the los legacy, horizen dlc, knack 2 en crash bandicoot. Vind ik beter dan het tonen van eem minecraft texture pack.Katmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:17:
[...]
Je kan anders ook oogkleppen hebben en mijn post verdraaien, ik zei dat bij Xbox de show beter was en niet perse de games, dit was gewoon de Sony E3 2016 met "2018" achter elk game ipv "TBA".
Ook heb ik nooit beweerd dat said games van ms allemaal in 2017 komen maar van wat Sony heeft laten zien is enkel GT 2017 en UC dlc.
Je kan het gewoon objectief gezien geen goede show noemen van Sony dit jaar.