Ik zei ook met opzet ONofficieel bevestigd.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:56:
[...]
Volgens mij is alleen Age of Empires Remastered aangekondigd?
luister naar de laatste 30 sec
Laura Kate Dale beweerd dat Beyond Good & Evil 2 mogelijk een timed exclusive voor Nintendo Switch.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind dit persoonlijk hele goed toevoegingen aan de assasins creed serie. Eindelijk een beetje meer variatie in je combat en verschillende manieren door die skill tree. Ook het loot systeem is iets wat ik veel liever zie dan een merchant die je alles verkoopt.mnarijnm schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:55:
Heel even zin om wat gameplay af te kraken!![]()
Ik heb net 15 min van AC origin gezien. Pfff wordt het een trend van Ubisoft om allerlei gameplay componenten te combineren in verschillende games? common, legendary loot te vinden(the division). Kies jouw manier van vechten met specifieke gerichte "perks" (kuch far cry), daarnaast de kill animaties zijn van AC3 letterlijk gekopieerdonderwater gevecht met een speer die even snel slaat als bovenwater?? physics doesn't matter, etc.
Dat onderwater vechten tegen een nijlpaard was overigens wel vreemd ja, maar daar houden we het maar op "Het is maar een game".
Ik zeg dit overigens als iemand die totaal niks met assassins creed heeft.
Mag hopen van niet, laat ze lekker gewoon de game maken op hardware die hun meer ruimte geeft. Dus gewoon ps4/x1/pc en een stevig tuned-down versie voor de switch.Zeror schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:02:
https://twitter.com/LaurakBuzz
Laura Kate Dale beweerd dat Beyond Good & Evil 2 mogelijk een timed exclusive voor Nintendo Switch.
Klopt helemaal, iedereen heeft zijn eigen smaak kwa games.dustkiller schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:04:
[...]
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind dit persoonlijk hele goed toevoegingen aan de assasins creed serie. Eindelijk een beetje meer variatie in je combat en verschillende manieren door die skill tree. Ook het loot systeem is iets wat ik veel liever zie dan een merchant die je alles verkoopt.
Dat onderwater vechten tegen een nijlpaard was overigens wel vreemd ja, maar daar houden we het maar op "Het is maar een game".
Ik zeg dit overigens als iemand die totaal niks met assassins creed heeft.
Ik heb een hoop AC gespeeld/zien spelen. Het klopt dat het een goede toevoeging is voor de game zelf, maar zoals @Homeland zegt: Het begint allemaal te veel op elkaar te lijken, waardoor je te snel gelijkenissen merkt en hetzelfde aanvoelen.
Dacht ik ook aan inderdaad. Klaag ik erover? Hell no. Shit looks epic.Albinoraptor schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:23:
Zag net stukje Skull & Bones, dachten bij Ubisoft zeker, hey AC: Black flag daar waren mensen erg enthousiast over de zeeslagen, laten we dat nooit meer in een AC game duwen, maar een stand alone game van maken.![]()
Aan de ene kant vind ik dat soort dingen irritant, maar andersom denk ik ook van zo lang het de game relaxed laat spelen is het prima.
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Vraag me af is die game niet wat te pittig voor een Switch? Snap dat we mogelijk nog niks ingame hebben gezien.Zeror schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:02:
https://twitter.com/LaurakBuzz
Daarnaast weet ik niet of ik het wel zo zou wil spelen.
Thuis achter de PC of een mooi groot scherm
Tenminste zolang het Timed is.
[ Voor 3% gewijzigd door Psyonara op 13-06-2017 01:25 ]
Nieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 01:27:
https://mobile.twitter.com/KazHiraiCEO Dit twitter account is gold tier.
Verwijderd
Klopt.mnarijnm schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:15:
[...]
Klopt helemaal, iedereen heeft zijn eigen smaak kwa games.
Ik heb een hoop AC gespeeld/zien spelen. Het klopt dat het een goede toevoeging is voor de game zelf, maar zoals @Homeland zegt: Het begint allemaal te veel op elkaar te lijken, waardoor je te snel gelijkenissen merkt en hetzelfde aanvoelen.
Maar het is moeilijk om origineel te blijven.
Kijk naar een willekeurige film die uitkomt dit jaar en er is een hele grote kans dat die ook niet echt origineel is.
Ideeën zijn gewoon ondertussen op waardoor 19 van de 20 games die uitkomen tegenwoordig of vervolgen zijn kopieën van meerdere games samen.
Deze E3 heb ik in ieder geval nog geen titel gezien waarvan ik dacht "goh dat is iets compleet nieuws".
Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, heb liever een goede kopie/remaster dan een slecht origineel.
En mensen willen altijd wel wat te zeuren hebben he.
Als er een nieuwe IP komt wat bepaalde aspecten niet goed doet dan krijg je meteen de verhalen van "maar deze game doet dat wel goed dus ze hadden daar naar moeten kijken"
Aan de ene kant willen we allemaal wat nieuws, maar aan de andere kant willen we toch allemaal ook iets ouds en vertrouwds
Verwijderd
Liever nu dan straksNieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 02:07:
Daar gaat wat mis bij de regie
[ Voor 17% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-06-2017 02:22 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-06-2017 02:26 ]
Ziet er erg goed uit en originele gameplay ookNieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 02:25:
Playlink, van de makers van until dawn
Maar hoeveel Pro-bezitters zijn er nou? Ik wil cijfers weten! Er zijn al jaren 2 uitersten die beweren dat het heel goed of slecht gaat, maar zeker weten we het nooitNieuwevolger schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 02:15:
Helft van de pro bezitterd gamed op 4k tv's zegt cerny.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens Bol.com is het op dit moment de 2e best verkochte console, hoewel het systeem nu ook in de aanbieding is.Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 02:34:
[...]
Maar hoeveel Pro-bezitters zijn er nou? Ik wil cijfers weten! Er zijn al jaren 2 uitersten die beweren dat het heel goed of slecht gaat, maar zeker weten we het nooit
Ook sparc, een disc werp game
[ Voor 50% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-06-2017 02:49 ]
Twitch stream gaat biet goed..,
[ Voor 45% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2017 03:06 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
(van de afgelopen jaren)
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Jammer van geluid problemen
Kijk dat is een persco starten!
Nouja... Uncharted The Lost Legacy is eigenlijk een uitgebreide DLC. Horizon krijgt dus een DLC en Days Gone is een eerder aangekondigde titel die verdacht veel overeenkomsten met The Last of Us heeft.GovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:17:
Uncharted, Horizon DLC en Days Gone.
Kijk dat is een persco starten!
Het is een prima opening, maar laten we niet overdrijven. Ik verwacht meer!
Ik verwacht ook meer. Maar als ik het vergelijk met wat ik tot nu heb gezien aan openingen......Richh schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:19:
[...]
Nouja... Uncharted The Lost Legacy is eigenlijk een uitgebreide DLC. Horizon krijgt dus een DLC en Days Gone is een eerder aangekondigde titel die verdacht veel overeenkomsten met The Last of Us heeft.
Het is een prima opening, maar laten we niet overdrijven. Ik verwacht meer!
So far is Ubisoft nog altijd koningGovertNL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:21:
[...]
Ik verwacht ook meer. Maar als ik het vergelijk met wat ik tot nu heb gezien aan openingen......
Ja door Beyond Good and Evil op het eind
God daar wil ik snel meer van zien en weten! Maar dat gaat nog wel even duren.
Voor Japan misschien.Origins schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:23:
Damn dit is wel een grote titel hoor!
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 13-06-2017 03:27 ]
Zat ook van wtf zie ik hier nu...poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:26:
weirdest.. combo..van...superhelden.. ever..
Nee, onder de Playstation gamers is dit ook een grote titel, en het zal een nog grotere titel worden.
Verwijderd
Maar ligt het aan mij of is het publiek daar dodelijk stil?
Waar moeten ze van worden opgewonden raken dan? Monster Hunter?Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:28:
Snap dat het hier midden in de nacht is en we moe zijn..
Maar ligt het aan mij of is het publiek daar dodelijk stil?
Nu een youtube srewam maar die loopt bijna minuut achter geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2017 03:30 ]
Verwijderd
Denk het niet.NotSoSteady schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:30:
Nieuwe Call of Duty gaat vet worden.
Alleen onder de kleine kinderen
Denk gooi er eventjes net zo'n onzin reactie als jou uit
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 03:32 ]
Precies mijn gedachte! Lang geleden.Beakzz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:31:
WW2 full on actie..mij spreekt het alvast aan met een gezonde hekel aan Activision. Kan weleens de eerste COD zijn sinds BO2 die ik weer op pak. Zelfs als alleen de sp de moeite waard is.
Zoals elke game dus tegenwoordig, want als jij denkt dat er volwassen volk op OW of BF zitVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:31:
[...]
Denk het niet.
Alleen onder de kleine kinderen![]()
Bethesda is volledig op de VR-wagen gesprongen, dit was niet echt een verrassing.v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:30:
Skyrim vr !!
Dan doe je iets niet goed... ik heb geen PSVR maar Farpoint zou een day one voor mij zijn.NotSoSteady schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 03:32:
Hey daar heb je die bril ook die al een half jaar ligt stof te happen.