Jeej, je mag meedoen aan Amerikaanse religekkies die een eigen militie opstarten
Owh snap he said the f word!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nee, je bent een sherrif, niet zo'n religekkie. Tenminste, niet dat ik weet. En je kunt een eigen karakter maken (ongeacht ras of geslacht)Joosie200 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:59:
Jeej, je mag meedoen aan Amerikaanse religekkies die een eigen militie opstarten
FarCry (behalve Primal) is echt voor mijn. Heerlijk rustig op je gemakje levelen en dan daarna eens aan de missies beginnen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mag hopen dat ze wat nieuws brengen met deel 5.
Meer van het zelfde waarschijnlijk.
Meer van het zelfde waarschijnlijk.
Smiling as the shit comes down...
Ze klappen zelfs voor iemand die "fuck" zegt en zich direct daarna ervoor verontschuldigt?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Damn graphics zijn wel strak!!
Wachten op de downgrade dan maar....
Wachten op de downgrade dan maar....
Je was een deputy dacht ik.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:00:
[...]
Nee, je bent een sherrif, niet zo'n religekkie. Tenminste, niet dat ik weet. En je kunt een eigen karakter maken (ongeacht ras of geslacht)
Please have coop. Please have coop.
YES!
YES!
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 23:02 ]
ohhhh die muziek en dan de setting... jahoor die game gaat er komen
Ik begin altijd direct aan de storyline. Hopelijk zit ook in deze game weer een totale gek zoals Vaas uit deeltje 3... damn, wat heb ik genoten van die game, de sfeer en de gameplay.Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:00:
FarCry (behalve Primal) is echt voor mijn. Heerlijk rustig op je gemakje levelen en dan daarna eens aan de missies beginnen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Jammer weer van al die HUD icons. Typisch Ubi. Zal nog wel meer worden. Lijkt me wel een leuke setting.
Was al bevestigd volledig coop te spelen.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:01:
Please have coop. Please have coop.
Verwijderd
De hond die een geweer brengt..
Super tof.
Maar durf nu al te wedden dat dat niet in de echte game zit..
Super tof.
Maar durf nu al te wedden dat dat niet in de echte game zit..
My gawd. Must buy!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je huurt een sniper in maar je moet er zelf op af met een klappertjespistool? Men, Farcry is echt niet mijn game!

Weinig Far Cry gespeeld maar deze lijkt me wel vet. Lekker rauw.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Lol lekker op de trekker over vijanden heen scheuren. Ja, deze ga ik halen
Holy shit. Sick.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ziet er wel lekker uit. Niet onrealistisch goed zo lijkt het.
Muhahhaha religiegekkies afknallen ziet er fun uit
Zag ik daar net een vaas bobblehead voorbijkomen
Nee, gaat Ubi dit echt nu doen?!?!?!?!

Waar kan ik mijn ziel verkopen om de game release datum te krijgen?
We moeten nog steeds naar België iddDijkstraat schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:04:
Eigenlijk hoop is stiekem nog op een nieuwe Brothers in Arms
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Holy crap dit ziet er fun uit. Is cgi maar de sfeer zit er dik in!!
Wilhelm scream
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Hoe heet deze game? Ken deze namelijk niet.
Harde plasser! Nergasm!! OMFG
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het werd echt wel tijd dat er weer eens wat van deze game getoond werd
Haha awesome.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik ken het spel niet, aan de reacties te horen is dit dan een must play... we zien wel
Nu nog ff game play laten zien
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Deel 1 nooit gespeeld maar hier wachten heel veel mensen op toch?
Ik heb deel 1 nooit gedaan. Waarom moet ik deel 2 spelen?
Heb Deel 1 ook nooit gespeeld.
@Donstil dat is zacht uitgedrukt
Verwijderd
Omdat deel 1 fantastisch isbram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:08:
Ik heb deel 1 nooit gedaan. Waarom moet ik deel 2 spelen?
Dit was het dan, Ubisoft heeft zojuist E3 2017 gewonnen
Dit.dustkiller schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:09:
Dit was het dan, Ubisoft heeft zojuist E3 2017 gewonnen
http://www.metacritic.com...tation-2/beyond-good-evil
Mensen die het spel niet kennen! Even kleine terugblik naar wat recencies van 2003!
Mensen die het spel niet kennen! Even kleine terugblik naar wat recencies van 2003!
Die komt over 3 jaar pas een keertje uit
[ Voor 6% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2017 23:11 ]
In ieder geval echt enthousiaste makers.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Geen Splinter Cell.
Michel heeft er jaren om moeten wachten om dit te mogen doen, lijkt me dus niet zo verrassendL1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:11:
In ieder geval echt enthousiaste makers.
Je zag trouwens in het begin met die 2 wel wat gameplay beelden in de achtergrond.
Weer geen Sam Fisher, zucht
PSN: LinQ-NL
Geen slechte presentatie
Gaat nog wel even duren voor dat deze uit komt denk

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Was dit het al? Damn. Ubisoft heeft de dikste pressco tot nu toe.Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:11:
Was dit het al?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik had ook gameplay of een releasedate verwacht, maar nee... dit gaat nog eeuwig duren.
Ubisoft zoals altijd een goede solide show. Zelfs zonder Aisha. Misschien wel leuker zelfs omdat er nu meer tempo in zat.
8/10
8/10
Ja beetje kort wel maar inhoud was meer dan oké idd.Zeror schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:12:
[...]
Was dit het al? Damn. Ubisoft heeft de dikste pressco tot nu toe.
Op zich best erg dat een Ubisoft meer verrast dan een Microsoft haha!
Far Cry 5 heeft zoals altijd mijn aandacht. En een teken van leven betreft Beyond Good and Evil is een godsgeschenk.
En dat vergeet ik nog even die Mario game met Rabbits. Daar wil ik nog wel even meer van zien.
Far Cry 5 heeft zoals altijd mijn aandacht. En een teken van leven betreft Beyond Good and Evil is een godsgeschenk.
En dat vergeet ik nog even die Mario game met Rabbits. Daar wil ik nog wel even meer van zien.
[ Voor 20% gewijzigd door GovertNL op 12-06-2017 23:15 ]
Ik ga lekker tukken. Lees morgenochtend wel wat Sony uit zijn/haar hoed heeft getoverd.
Heerlijk hoe ubisoft ondanks de haters als enigste nooit telleursteld op de E3.
BGE 2! HYPE HYPE
wat fijn dat ze bij ubisoft tenminste wat new IP's tonen zeg.
wat fijn dat ze bij ubisoft tenminste wat new IP's tonen zeg.
[ Voor 67% gewijzigd door Ricmaniac op 12-06-2017 23:16 ]
Meh Far Cry 5, platte murica sh*t is niet mijn ding.
1 was super, 2 was niks, 3 was geweldig, 4 was meh en 5 lijkt mij werkelijk helemaal niks..
1 was super, 2 was niks, 3 was geweldig, 4 was meh en 5 lijkt mij werkelijk helemaal niks..
Days gone datum gaarneRivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:15:
Ik ga lekker tukken. Lees morgenochtend wel wat Sony uit zijn/haar hoed heeft getoverd.
De nieuwe AC heeft wel wat leuke RPG toevoegingen lijkt het
Ik vond het wel een goede show, alleen de games spraken mij niet echt aan. Alleen AC en South park spreken mij echt aan en daar lieten ze bijna nik van zien

Ik heb de stream nog even aan staan. AC ziet er stiekem toch wel weer gaaf uit.
Het combatsysteem zier er voor het eerst ook echt anders uit, wel heel nieuwsgierig nu naar dezeDonstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:18:
Ik heb de stream nog even aan staan. AC ziet er stiekem toch wel weer gaaf uit.
Ja idd. Ziet er goed uit.dustkiller schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:19:
[...]
Het combatsysteem zier er voor het eerst ook echt anders uit, wel heel nieuwsgierig nu naar deze
Hopelijk halen ze dat hele animus gedoe er ook uit.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 12-06-2017 23:20 ]
Okee;
Mario XCOM Rabbids ga ik spelen. Lijkt me wel tof voor zo even tussendoor.
Ass Creed ziet er wel gaaf uit, maar ik wacht even op echte gameplay vids als hij uit is.
The Crew 2 wil ik vooral spelen omdat er vliegtuigen in zitten.
Transference, die VR "beleving" (ik durf het nog geen game te noemen) ga ik volgen. De trailer maakt me in ieder geval wel heel nieuwsgierig.
Skull and Bones weet ik niet zo. Qua graphics en gameplay lijkt het exact op Black Flag en die heb ik al heel veel gespeeld, dus ik moet daar echt nog wat meer van zien.
Fractured But Whole heb ik een tijd terug al gepreorderd.
Far Cry 5 is misschien de eerste Far Cry die me echt gaat boeien. De eerste paar games heb ik allemaal geprobeerd, maar daar kon ik nooit echt uren in stoppen.
Beyond Good and Evil 2 is een positieve verrassing. Het idee van de gepassioneerde ontwikkelaars op het podium, klinkt in ieder geval interessant genoeg.
Al met al, geen slechte persco. Weinig on-stage gameplay en op sommige games moeten we nog wel even wachten. Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar wat Sony gaat vertellen straks.
Mario XCOM Rabbids ga ik spelen. Lijkt me wel tof voor zo even tussendoor.
Ass Creed ziet er wel gaaf uit, maar ik wacht even op echte gameplay vids als hij uit is.
The Crew 2 wil ik vooral spelen omdat er vliegtuigen in zitten.
Transference, die VR "beleving" (ik durf het nog geen game te noemen) ga ik volgen. De trailer maakt me in ieder geval wel heel nieuwsgierig.
Skull and Bones weet ik niet zo. Qua graphics en gameplay lijkt het exact op Black Flag en die heb ik al heel veel gespeeld, dus ik moet daar echt nog wat meer van zien.
Fractured But Whole heb ik een tijd terug al gepreorderd.
Far Cry 5 is misschien de eerste Far Cry die me echt gaat boeien. De eerste paar games heb ik allemaal geprobeerd, maar daar kon ik nooit echt uren in stoppen.
Beyond Good and Evil 2 is een positieve verrassing. Het idee van de gepassioneerde ontwikkelaars op het podium, klinkt in ieder geval interessant genoeg.
Al met al, geen slechte persco. Weinig on-stage gameplay en op sommige games moeten we nog wel even wachten. Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar wat Sony gaat vertellen straks.
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
A-C komt zeker.
Far cry waarschijnlijk ook wel
South park komt op Mn mobiel
South park komt ook wel ooit
Skull & bones als multiplayer beetje als elite is
Far cry waarschijnlijk ook wel
South park komt op Mn mobiel
South park komt ook wel ooit
Skull & bones als multiplayer beetje als elite is
Even paar uur slapen. Dan de show waarvan ik denk dat die het bruutst gaat worden. Sony!
Al hoop ik dat Nintendo ons nog meer gaat verrassen.
Al hoop ik dat Nintendo ons nog meer gaat verrassen.
Ubisoft nailed it. Ijzersterke show, waarschijnlijk winnaar van deze E3.
Typisch Ubisoft he, prachtige trailers (en dan doel ik nu even op assasins creed) maar als je daarna een van die medewerkers het ingame ziet spelen, ziet het er toch een stuk minder goed uit.
Skull and Bones vond ik er wel leuk uitzien. Proberen weer eens wat anders, dat is bewonderingswaardig.
Skull and Bones vond ik er wel leuk uitzien. Proberen weer eens wat anders, dat is bewonderingswaardig.
[ Voor 21% gewijzigd door FrankoNL op 12-06-2017 23:29 ]
Damn assassin's Creed ziet er toch wel bruut uit.
Heb laatste 2 overgeslagen, laatst gespeelde is black flag en die vond ik echt super.
Nu hopen dat ie op ps4 pro beetje goed eruit ziet en stabiel loopt!
Heb laatste 2 overgeslagen, laatst gespeelde is black flag en die vond ik echt super.
Wekker wordt gezet om 3 uur, tot zo
Daarom werd ik ook helemaal hyped voor Skulls & Bonesv8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:29:
Damn assassin's Creed ziet er toch wel bruut uit.
FYI:
Xbox Daily: Live @ E3 goes LIVE in 15 mins. Join @itsJuliaHardy, @AceyBongos & me as we continue talking about yesterday’s briefing + more
Dus bij www.mixer.com/xbox
Xbox Daily: Live @ E3 goes LIVE in 15 mins. Join @itsJuliaHardy, @AceyBongos & me as we continue talking about yesterday’s briefing + more
Dus bij www.mixer.com/xbox
Heel even zin om wat gameplay af te kraken!
Ik heb net 15 min van AC origin gezien. Pfff wordt het een trend van Ubisoft om allerlei gameplay componenten te combineren in verschillende games? common, legendary loot te vinden(the division). Kies jouw manier van vechten met specifieke gerichte "perks" (kuch far cry), daarnaast de kill animaties zijn van AC3 letterlijk gekopieerd
onderwater gevecht met een speer die even snel slaat als bovenwater?? physics doesn't matter, etc.
Het verhaallijn van far cry doet mij beetje denken aan vase
extreme brutale moorden etc. (Misschien stiekem ook beetje van homefront 1 al die massa graven etc
)
Daarnaast Age of empire 4 onofficieel bevestigd :
Ik heb net 15 min van AC origin gezien. Pfff wordt het een trend van Ubisoft om allerlei gameplay componenten te combineren in verschillende games? common, legendary loot te vinden(the division). Kies jouw manier van vechten met specifieke gerichte "perks" (kuch far cry), daarnaast de kill animaties zijn van AC3 letterlijk gekopieerd

Het verhaallijn van far cry doet mij beetje denken aan vase

Daarnaast Age of empire 4 onofficieel bevestigd :