Het E3 2017 topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:34
Dit is een dikke game. Hoogtepunt van de hele show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:00
BiaggioLuciano schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:40:
Dat wordt een pre-order. Hoop alleen dat er ook een mogelijkheid is tot first-person
Eerst maar is wachten of het echt wat is als het eenmaal gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
.GoO schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:41:
[...]

Vraag me af of je verschil gaat zien met de Pro, waarschijnlijk niet.
Het verschil in GPU performance is 50%. Dat is een groter verschil dan de GTX 1060 van de GTX 1080 verschilt.

Zeer zeker wel dus.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Ziet er goed uit maar wil eerst meer weten over het doel in deze game en wat de rpg elementen zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Dit is echt next level... I'm in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:21
ziet er gaaf uit :) Sommige dingen geven wel een beetje een Mass Effect vibe maar dat is alleen maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kijk dat is eindigen van een show!!.
Nu wil ik die game ps4 pro vs xbox one x zien.
Denk dat het wachten wordt op een bundel of prijsverlaging. Maar komt er denk wel.
Eerst een 4k tv ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Als ze nu de helft van dit budget in Andromeda hadden gestoken hadden ze dit jaar én volgend jaar GOTY gehad. Maarja, EA :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
BiaggioLuciano schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:35:
Waarom is iedereen verbaasd? Scorpio was altijd al een premium product geweest. Net zoals een Nvidia GTX1080 vs GTX1070. Natuurlijk betaal je meer.
Omdat wij / ik gehoopt had dat Microsoft geleerd had van hun "fouten" qua prijsstelling.. Blijkbaar niet.. En dat is jammer, een goede concurrent voor Sony is goed voor ons als consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anthem ziet er veelbelovend uit!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:42:
[...]

Het verschil in GPU performance is 50%. Dat is een groter verschil dan de GTX 1060 van de GTX 1080 verschilt.

Zeer zeker wel dus.
1060 is 3.7-4 tflops en 1080 geloof ergens 9. Das wel een wat groter verschil.. dat is bijna 250% ofzo..

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
Forza 7, metro en anthem waren wel dik, maar microsoft heeft dus weer niet de exclusive aangekondigd die ze nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Veel goede games gezien, dus wat mij betreft een leuke show. Keek lekker weg. Maar weinig echte exclusives, geen VR en prijs valt tegen. Gemengd gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Nu nog veel nachtjes slapen en hopen dat Game Mani een inruilactie heeft net als bij de Pro. Insta buy voor mij, samen met FM7 en de nieuwe Battlefront.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:28

ikookhier

>hijdiehieris<

Voor mij voorlopig nog geen reden de X te halen :F

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:44:
Forza 7, metro en anthem waren wel dik, maar microsoft heeft dus weer niet de exclusive aangekondigd die ze nodig hebben.
Forza 7 en BDO, wat meer heb je nodig? :P De rest is cross, 'enhanced', nu nog paar maandjes wachten :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Segafreak83 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:43:
[...]

Omdat wij / ik gehoopt had dat Microsoft geleerd had van hun "fouten" qua prijsstelling.. Blijkbaar niet.. En dat is jammer, een goede concurrent voor Sony is goed voor ons als consument.
Jij had liever gehad dat Microsoft ook een 4TF console had gelanceerd voor 399?

Wat valt er dan nog te winnen voor Micorosoft? Qua exclusives winnen ze nooit. Dus proberen ze het qua specs en dat is met 6TF zeker gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:21
Erg gave show, alleen die prijs... ik vind hem toch echt te duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:44
MusicAddict schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:43:
Als ze nu de helft van dit budget in Andromeda hadden gestoken hadden ze dit jaar én volgend jaar GOTY gehad. Maarja, EA :F
Het lag niet helemaal aan EA. BioWare wilde een te uitgebreid universum bestaande uit procedural planets. Dat werd te ingewikkeld en kon maar moeilijk aansluiten in een story driven game.

Andromeda is een hele andere game dan dat ze wilde maken. Natuurlijk zal EA de funding hebben gestopt, maar het spel was al 3 jaar in ontwikkeling toen ze erachter kwamen - "shit, dit werkt niet echt". Met No Man's Sky is het ook niet echt goed gelopen. Ik denk dat je nu een betere Andromeda hebt dan wat je had gehad met het originele idee.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:42:
[...]

Zeer zeker wel dus.
Meer kracht betekent niet automatisch betere graphics. Dat hebben we de afgelopen generaties wel vaker gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:44:
'Exclusive', volgens mij zijn alle games die zijn aangekondigd gewoon ook Windows 10.
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:45:
[...]

Forza 7 en BDO, wat meer heb je nodig? :P De rest is cross, 'enhanced', nu nog paar maandjes wachten :(
Forza 7 was ook Windows 10 toch?, volgens mij heb ik niks gezien dat 'exclusief' voor xbox is, ja misschien een maand bij launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
XBOX ONE X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:44:
[...]

1060 is 3.7 tflops en 1080 geloof ergens 9 of 10 ?
Verrek, de 1060 is zwak. Ik zat met 5,5tflop in m'n hoofd (ietsje minder dan RX480).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
VR komt zover ik weet ergens volgend jaar pas en gezien het aanbod op de PS4 mis je daar ook niet heel veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Voor mij is het voldoende om het te kopen. Nooit een xbox gehad, dus ik kan dan lekker alles kopen vanaf xbox 360. De meeste goeie games zijn toch van third developers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:28
Eindconclusie; Een jaartje wachten totdat hij gebundeld wordt met een goeie game en voor €349,- in de aanbieding gaat ;)

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Props voor de heerlijke vaart nogmaals.. echt een van de beste shows van de afgelopen e3, maar ik mis de MS touch,, de exclusive dingetjes.. bijv een Crackdown was raar om te zien..

Anthem een multiplatform titel was voor mij de game van de show..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 19:09
(jarig!)
en dus komen de hele eerste xbox games terug woot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:46:
[...]

Verrek, de 1060 is zwak. Ik zat met 5,5tflop in m'n hoofd (ietsje minder dan RX480).
Nope een 1060 is sneller dan een rx480.
Amd tflops zijn gewoon minder dan nvidia tflops.
Of beter gezegd nvidia kan meer met minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 12:56
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:47:
Props voor de heerlijke vaart nogmaals.. echt een van de beste shows van de afgelopen e3, maar ik mis de MS touch,, de exclusive dingetjes.. bijv een Crackdown was raar om te zien..

Anthem een multiplatform titel was voor mij de game van de show..
Mijn game of the show ook, maar dat komt ook misschien omdat men niet genoeg tijd nam om alle titels uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
.GoO schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:46:
[...]

Meer kracht betekent niet automatisch betere graphics. Dat hebben we de afgelopen generaties wel vaker gezien.
True, dat is afwachten. De tijd zal het leren. Microsoft kon deze E3 moeilijk side-to-side beelden met de PS4 Pro laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Lekker Ventje schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:46:
VR komt zover ik weet ergens volgend jaar pas en gezien het aanbod op de PS4 mis je daar ook niet heel veel aan.
Nog niet, maar concurrentie is goed en een nieuwe afzetmarkt voor VR ook. Had gehoopt dat de samenwerking van Oculus met Microsoft nog iets op zou leveren icm Scorpio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
Phil krijft een zwaar jaar op twitter, ik ga slapen en hopelijk wordt ik wakker met een verrassing van bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Prima show inderdaad! Heel veel games gezien, maar ook een hoop diversiteit. Had zelf de xbox 360 , later de ps3, ps4 en nu pro. Of ik de xboxonex ga halen? denk het niet maar wat ze hebben laten zien is veelbelovend, dus misschien eentje wanneer ze de xbox one x s gaan uitbrengen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:48:
[...]

Nope een 1060 is sneller dan een rx480.
Amd tflops zijn gewoon minder dan nvidia tflops.
Of beter gezegd nvidia kan meer met minder.
Nvidia heeft betere drivers, of AMD heeft hele slechte. I know, maar ik was even vergeten dat het verschil zó groot was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:45:
[...]

Jij had liever gehad dat Microsoft ook een 4TF console had gelanceerd voor 399?

Wat valt er dan nog te winnen voor Micorosoft? Qua exclusives winnen ze nooit. Dus proberen ze het qua specs en dat is met 6TF zeker gelukt.
Nee dat is ze dus niet gelukt, qua marktaandeel lopen ze mijlen ver achter op Sony hier in Europa, dat bedoel ik met "nog te winnen" voor Microsoft. Specs zijn leuk, aan het einde van de rit kijken mensen naar de prijs, ze pakken eerder een Pro dan een X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
Tlou2, gg ez mid, fast finish pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wtff Witcher 3 krijgt wel een xbox one x patch maar ze wouden geen ps4 pro patch maken...
Dat ms moneybagzz.
Dat is gewoon belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Eerlijk mocht Sony een PS5 als verrassing hebben, dan moeten ze dat niet doen.. laat het lekker voor volgend jaar.
Sony hoeft niet te vrezen voor Xbox.

Xbox One X is voor mij geen pre-order.

[ Voor 20% gewijzigd door Origins op 12-06-2017 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
SacreBleu schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:46:
[...]

Het lag niet helemaal aan EA. BioWare wilde een te uitgebreid universum bestaande uit procedural planets. Dat werd te ingewikkeld en kon maar moeilijk aansluiten in een story driven game.

Andromeda is een hele andere game dan dat ze wilde maken. Natuurlijk zal EA de funding hebben gestopt, maar het spel was al 3 jaar in ontwikkeling toen ze erachter kwamen - "shit, dit werkt niet echt". Met No Man's Sky is het ook niet echt goed gelopen. Ik denk dat je nu een betere Andromeda hebt dan wat je had gehad met het originele idee.
Dit, maar ook een onervaren (nieuw) team zetten op Andromeda terwijl ze eerst alle mensen van Bioware hebben weggejaagd door dat debacle van MA3.. Ja dan krijg je dat. Desondanks klaag ik niet, maar het voelt gewoon jammer. In the long run is het allemaal EA's schuld geweest bij bioware. En zo zijn er meer studios geweest.

Hopelijk maken ze hier wel iets leuks van, grafisch kunnen ze het wel, een GOTY verdienen ze daar bij bioware wel, puur omdat ze het wel kunnen mits EA het ze toelaat qua budget en tijdsdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:53

Player1S

Probably out in the dark

Goede presentatie qua tempo. Veel games en weinig lullen.
Qua aanbod flink minder.

A-C:origins is inmiddels in preorder. Belooft veel goeds imho.
Fm7 zal ook wel komen. Idem voor metro.

Arnhem hangt af of je fatsoenlijk solo kunt spelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Segafreak83 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:50:
[...]

Nee dat is ze dus niet gelukt, qua marktaandeel lopen ze mijlen ver achter op Sony hier in Europa, dat bedoel ik met "nog te winnen" voor Microsoft. Specs zijn leuk, aan het einde van de rit kijken mensen naar de prijs, ze pakken eerder een Pro dan een X.
Mensen die naar de prijs kijken halen een PS4 Slim of een One S. Daar is deze hele tussengeneratie niet voor bedoeld.
Aan het begin, midden en einde van de rit kijken mensen naar de games en naar wat vrienden hebben en dan maken ze een keuze of ze voor de basis of pro/x-versie gaan.

Qua marktaandeel loopt Sony enorm voor in de EU inderdaad. Er is zeker nog genoeg te winnen. Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg: hoe hadden ze het dan moeten doen. Een regelrecht kopie van de PS4 Pro met een Xbox-sticker werkt nooit. Dan kan je beter een meer 'premium' product uitbrengen wat daadwerkelijk beter is dan de concurrentie, ook al is het wat duurder.

Nogmaals, wat had Microsoft dan wel moeten doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Moet zeggen beste show van ms in denk voor mij ooit. Pace was heel goed. En veel games.
Helaas vond ik bijna alles niet zo interessant, maar snap dat er aanbod voor is en mensen blij zijn.
Jammer van de prijs. 399 was insta buy. 499 wordt wachten. Hoop snel mooie bundels ofzo.
Fm7 bundel voor 499, of een anthum bundel zou al interessant zijn voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Begin erg sterk met Metro, Forza en presentatie van de console. Dat vond ik erg sterk. Sea of thieves leek wel op een leuke game. Maar Forza is de enige exclusive die de kar moet trekken. Wel een topper in zijn genre. Maar ook veel concurrentie van bijvoorbeeld project cars 2. Ik denk dat Microsoft hier weinig marktaandeel mee gaat veroveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:52:
Eerlijk mocht Sony een PS5 als verrassing hebben, dan moeten ze dat niet doen.. laat het lekker voor volgend jaar.
Daar hebben ze echt geen enkele reden toe, ze lopen deze generatie dik voor. De aankondiging verwacht ik op z'n vroegst volgend jaar. Als we tenminste überhaupt nog in generaties kunnen spreken.

Als VR doorbreekt dan zal dat de komende jaren de voornaamste reden zijn om de hardware te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

.GoO schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:54:
[...]

Daar hebben ze echt geen enkele reden toe, ze lopen deze generatie dik voor. De aankondiging verwacht ik op z'n vroegst volgend jaar. Als we tenminste überhaupt nog in generaties kunnen spreken.

Als VR doorbreekt dan zal dat de komende jaren de voornaamste reden zijn om de hardware te verbeteren.
Vorige generatie ging ruim 8 jaar mee. Ps5 komt voorlopig niet

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
.GoO schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:54:
[...]

Klopt! ik had verwacht dat MS echt zouden gaan knallen, dat Sony nerveus zou worden van MS.. Sony lacht zich nu in hun vuistje.. laten het gewoon gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:52:

Xbox One X is voor mij geen pre-order.
Haha, de koploper van de sales presenteert nooit als eerste de opvolger. Zeker niet nu de PS4 als zoete broodjes over de toonbank gaat :P
De PS5 duurt nog 2-4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:57:
[...]

Haha, de koploper van de sales presenteert nooit als eerste de opvolger. Zeker niet nu de PS4 als zoete broodjes over de toonbank gaat :P
Uiteraard.. en eens kan de eerste keer zijn he ;)
Maar ik had serieus een grote klap verwacht van MS.. gewoon een dreun waar Sony van in paniek raakte en er al een kleine tease zou komen..

Nu wordt het zeker inderdaad nog 2 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
L1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:56:
[...]

Vorige generatie ging ruim 8 jaar mee. Ps5 komt voorlopig niet
En de generatie daarvoor maar 4 jaar. De vorige generatie duurde zolang omdat:
- De sales eerlijk verdeeld waren. Meestal loopt merk X achter qua sales en presenteert dan als eerste een nieuw systeem.
- De consoles extreem vette specs hadden. Een X360 had specs van een PC van honderden dollars en de PS3 lanceerde niet voor niks voor 599. De huidige generatie was op goedkope mid-range hardware gebaseerd, zie hier de reden waarvoor deze 'tussengeneratie' is uitgebracht binnen 4 jaar.

Na nog 2-3 jaar is het echt wel voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DefiniteTmn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 09:32
Ik vind het toch erg jammer dat er letterlijk geen WOORD over VR is gesproken....

i7 6700K, GTX 1070, 16GB DDR4 | Fanatec CSL Elite Base + LC, Thrustmaster TH8A, Oculus Rift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:59:
[...]

Uiteraard.. en eens kan de eerste keer zijn he ;)
Maar ik had serieus een grote klap verwacht van MS.. gewoon een dreun waar Sony van in paniek raakte en er al een kleine tease zou komen..

Nu wordt het zeker inderdaad nog 2 jaar..
Wat had je verwacht waar niet aan is voldaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:57:
[...]

Ik verwacht de PS5 ook niet voor E3 2018. Denk eerder dat het E3 2019/2020 gaat worden en in november 2019/2020 in de verkoop.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:53:
[...]

Mensen die naar de prijs kijken halen een PS4 Slim of een One S. Daar is deze hele tussengeneratie niet voor bedoeld.
Aan het begin, midden en einde van de rit kijken mensen naar de games en naar wat vrienden hebben en dan maken ze een keuze of ze voor de basis of pro/x-versie gaan.

Qua marktaandeel loopt Sony enorm voor in de EU inderdaad. Er is zeker nog genoeg te winnen. Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg: hoe hadden ze het dan moeten doen. Een regelrecht kopie van de PS4 Pro met een Xbox-sticker werkt nooit. Dan kan je beter een meer 'premium' product uitbrengen wat daadwerkelijk beter is dan de concurrentie, ook al is het wat duurder.

Nogmaals, wat had Microsoft dan wel moeten doen?
Simpel, prijs naar 399. Dat zou veel meer mensen over de streep trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
DefiniteTmn schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:59:
Ik vind het toch erg jammer dat er letterlijk geen WOORD over VR is gesproken....
Kinect heb ik ook gemist.. daar is toch een partij geld aan verdiend zonder enige tegenprestatie. Had toch minstens 1 kinect titel verwacht. Zou me als early adopter zwaar genaaid voelen dat daar verplicht 100.- voor betaald moest worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:00:
[...]

Sowieso had ik State of Decay 2 verwacht als een grote klapper. viel technisch zwaar tegen, en als console launch.. nu ergens 2018.
Verder vind ik de titels verder gewoon erg matig.. ik had verwacht dat MS een paar titels had die mindblowing waren.. dan hoeft het niet eens een launchtitel te zijn, maar gewoon iets van dit is een titel en die is alleen op Xbox..

Zoiets wat Sony vorig jaar deed met God of War.. ik miste dat gewoon..

Bijvoorbeeld een Crackdown 3, dit moest zogenaamd een van de grootste titels worden van MS, simpel filmpje met Terry Crews.. en van wat ik zag was dat verre van indrukwekkend..

Het ligt waarschijnlijk ook aan mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MusicAddict schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:46:
[...]

'Exclusive', volgens mij zijn alle games die zijn aangekondigd gewoon ook Windows 10.
[...]

Forza 7 was ook Windows 10 toch?, volgens mij heb ik niks gezien dat 'exclusief' voor xbox is, ja misschien een maand bij launch
Dacht het wel, maar logisch toch? Win10 of xbox, het is allebei van MS.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

[YouTube: https://youtu.be/zQhbHwkMSA4]

Voor mij de 2 spectaculairste.
Zeker anthum waren ik en mijn broertje echt bizar van onder de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:00:
[...]

Nieuwe AAA exclusives. Er zit gewoon te weinig in de pijplijn. En natuurlijk, Microsoft laat maar weinig games zien voor 2018, laat staan kerst 2018, maar alsnog had er gewoon meer bij gemoeten. MEtro, Anthem en Forza gaan gewoon niet genoeg verkopen om een One X aankoop te valideren. Daar moet meer bij. En de prijs is vrij hoog, waardoor er wel een game bij MOET zitten om het nog een beetje acceptabel te maken.

Zit nu overigens de Youtube stream te kijken, daar komt zo de unpacking, waarbij we hopelijk wat meer te weten komen over wat er nou in de console zit die ze gaan leveren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Segafreak83 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:01:
[...]

Simpel, prijs naar 399. Dat zou veel meer mensen over de streep trekken.
Ik zou echt niet weten waarom.
Core gamer: wil de beste ervaring onafhankelijk van prijs. Heeft waarschijnlijk al een PC. Kiest One X (en heeft er een PS4 Pro naast voor de exclusives).
Typical gamer: maakt eerst de keuze: wil ik een Playstation of een Xbox? Dit is afhankelijk van games en online vrienden. Daarna kies je voor de standaardconsole of de pro/x-console.
Mainstream gamer: wil zo goedkoop mogelijk gamen. Gaat dus sowieso voor de One S of de PS4 Slim, de 4K-machines doen niet mee.

De doelgroep van de One X boeit de prijs niet zo, dus dat zal niks uit maken. Zolang 4K nog niet mainstream is, is het sowieso niet zo relevant. De PS4 Pro sales zijn ook niet erg goed volgens geruchten.

Maar let's agree to disagree dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:05:
[...]

Nieuwe AAA exclusives. Er zit gewoon te weinig in de pijplijn.
En ook @Origins trouwens :)

Microsoft heeft amper eigen studio's. Meer dan dit valt gewoon niet te verwachten :P Ik ben het met je eens hoor, qua games heeft Microsoft mij nooit kunnen overtuigen, er moet echt meer bij. Maar als dat je verwachting was, dan ben je met te hoge verwachtingen van start gegaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 12-06-2017 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:09:
[...]

Microsoft heeft amper eigen studio's. Meer dan dit valt gewoon niet te verwachten :P Ik ben het met je eens hoor, qua games heeft Microsoft mij nooit kunnen overtuigen, er moet echt meer bij. Maar als dat je verwachting was, dan ben je met te hoge verwachtingen van start gegaan :P
Ze hadden meer kunnen doen met 3rd party studio's. Net als met EA. Waarbij ik het dan weer raar vind dat EA zo'n koppeling met MS aangaat. Want ze kunnen zo'n game prima zelf fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefiniteTmn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 09:32
Al hoeft het voor mij niet eens een nieuwe AAA exclusive te zijn, een nieuwe Halo was wel welkom geweest...

i7 6700K, GTX 1070, 16GB DDR4 | Fanatec CSL Elite Base + LC, Thrustmaster TH8A, Oculus Rift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Laatst online: 16:28
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:07:
[...]

Core gamer: wil de beste ervaring onafhankelijk van prijs. Heeft waarschijnlijk al een PC. Kiest One X (en heeft er een PS4 Pro naast voor de exclusives).
Typical gamer: maakt eerst de keuze: wil ik een Playstation of een Xbox? Dit is afhankelijk van games en online vrienden. Daarna kies je voor de standaardconsole of de pro/x-console.
Mainstream gamer: wil zo goedkoop mogelijk gamen. Gaat dus sowieso voor de One S of de PS4 Slim, de 4K-machines doen niet mee.

De doelgroep van de One X boeit de prijs niet zo, dus dat zal niks uit maken. Zolang 4K nog niet mainstream is, is het sowieso niet zo relevant. De PS4 Pro sales zijn ook niet erg goed volgens geruchten.

Ik denk dat een groot gedeelte van de doelgroep van een console als de One X hier op Tweakers te vinden is en als je dan ziet dat die zelfs de prijs te hoog vinden...
Vooral als je bedenkt dat veel Tweakers prijs/performance ratio vaak best hoog hebben zitten is een prijs zoals nu genoemd is best een staple.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
https://twitter.com/PECKATRON75/status/874039343865901056

Hier ben ik het stiekem toch wel mee eens. :P

Neemt niet weg natuurlijk dat het wel prijzig is.

[ Voor 20% gewijzigd door Stefan22 op 12-06-2017 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:07:
[...]

Sorry, ligt ook aan mij hoor. Vond de hele presentatie tegenvallen én als klap ook nog de hoge (in mijn ogen niet te verantwoorden) prijs van de One X, dan ben je mij gewoon kwijt als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:15:
Geen woord over de cloud bij crackdown
Viel mij ook op ja. Zou het dan toch niet zo lekker werken over consumenten internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:09:
[...]

En ook @Origins trouwens :)

Ja maar koop dan een game op ofzo, Sony doet het toch ook gewoon met Nioh, Persona 5 bijvoorbeeld? Daarom is het ook gewoon dikke poep dat Scalebound is gecancelled.. zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
dustkiller schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:54:
het was toch 20 van de 40 games exclusive voor xbox
Met iets van exclusiviteit ja, exclusive DLC, timed exclusive zit daar dan ook bij. Zo te zien was merendeel timed exclusive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:10:
[...]

Ze hadden meer kunnen doen met 3rd party studio's. Net als met EA. Waarbij ik het dan weer raar vind dat EA zo'n koppeling met MS aangaat. Want ze kunnen zo'n game prima zelf fabriceren.
3rd party ontwikkelaars willen heel graag hun game ook uitbrengen op de 60 miljoen PS4's op de markt. Dan moet Microsoft hééél veel geld betalen om een exclusive te kopen.

De koppeling met EA is ook zo'n betaalde exclusive. Wat je dan ziet is dat het een timed exclusive is, volgens mij zijn er weinig gamers die daar voor vallen. Rise of the Tomb Raider verkocht nog heel goed op de PS4 :P
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:11:
[...]

Ja maar koop dan een game op ofzo, Sony doet het toch ook gewoon met Nioh, Persona 5 bijvoorbeeld? Daarom is het ook gewoon dikke poep dat Scalebound is gecancelled.. zo zonde.
Dat zijn vooral oosterse titels, voornamelijk gericht op landen waar de Xbox One sowieso amper marktaandeel heeft. Het is veel goedkoper om een paar 100k 'missed sales' uit te kopen voor het exclusive stickertje, dan om het 'main platform' uit te kopen, gezien Sony marktleider is.

[ Voor 29% gewijzigd door Richh op 12-06-2017 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Stefan22 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:10:
https://twitter.com/PECKATRON75/status/874039343865901056

Hier ben ik het stiekem toch wel mee eens. :P

Neemt niet weg natuurlijk dat het wel prijzig is.
Ik ben het er niet mee eens, aangezien ik 2 a 3 jaar doe met mijn mobiele telefoon.

Zelfs Sony knalt de PS4 Pro nu voor €349 over de toonbank met een game erbij. Komt Microsoft om de hoek met €500 zonder game en 1,5 TF meer. Ze stonden al achter, nu kunnen ze beter inpakken en stoppen, kansloos verloren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40

muhda

Time & Space traveler

My humble opinion:
Goeie persconf van Miscrosoft, ze hebben geleerd van Sony. Sneller tempo met games achter games, desnoods veel trailers en een knaller aan het begin of einde (Forza, Anthum)
Van de prijs was te verwachten, vanwege de krachtiger hardware voor 4K, compatibility en timed exclusives.

Ben benieuwd naar de Persconf van Sony morgen, misschien mijn PS4 (vanaf launch een update geven naar een PS4 pro met 2TB of meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Segafreak83 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:15:
[...]

Ik ben het er niet mee eens, aangezien ik 2 a 3 jaar doe met mijn mobiele telefoon.

Zelfs Sony knalt de PS4 Pro nu voor €349 over de toonbank met een game erbij. Komt Microsoft om de hoek met €500 zonder game en 1,5 TF meer. Ze stonden al achter, nu kunnen ze beter inpakken en stoppen, kansloos verloren..
Dan is deze tweet natuurlijk ook niet op jou gericht. De tweet is gericht op mensen die de prijs te hoog vinden, maar wel elk jaar de nieuwste iPhone hebben.

Ik vind de naam goed, en er zaten een paar leuke games bij, maar ik ben niet omver geblazen. Ook jammer dat er geen Halo was, werd volgens mij wel beetje geteased. Persconferentie zelf vond ik wel goed.

Maarja als Microsoft naast de mobiele markt ook de console markt weg willen geven, dan wens ik ze veel succes. Maar moeten ze straks niet zeuren als het weer de Windows company is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Laatst online: 24-08 19:20
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:51:
Wtff Witcher 3 krijgt wel een xbox one x patch maar ze wouden geen ps4 pro patch maken...
Dat ms moneybagzz.
Dat is gewoon belachelijk...
Heb ik iets gemist? wanneer werd er iets gezegd over witcher 3 patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
dustkiller schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:20:
[...]

Heb ik dan ook gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Was te zien in de lijst met devs die de game gaan patchen voor de x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40

muhda

Time & Space traveler

dustkiller schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:20:
[...]

Op het einde, sommige games gratis een update krijgen naar 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Prima persconferentie van MS, snel en vlot... een aantal pareltjes, een aantal titels die mij qua gameplay niet of minder aanspreken. De upgrade naar de XBox One X is het voor mij zeker waard...

4K gaming met de beste specs.... Here i come!!!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Bullet NL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:23:
Prima persconferentie van MS, snel en vlot... een aantal pareltjes, een aantal titels die mij qua gameplay niet of minder aanspreken. De upgrade naar de XBox One X is het voor mij zeker waard...

Lekker minecraften in 8-bit op 4-(nep)K :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Segafreak83 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:27:
[...]

Lekker minecraften in 8-bit op 4-(nep)K :P.
Kap eens met dat getroll, sowieso is het dus _niet_ checkerboard op de One X.

Ik ga 'm ook niet halen en ben alles behalve overtuigd naar deze E3. Maar als je een device in de grond wil stampen, hou het dan op z'n minst bij feiten :P

Ben ik trouwens de enige die bij One S en One X steeds aan de smartphones van HTC denkt?

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 12-06-2017 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:29:
[...]

Ik ga 'm ook niet halen en ben alles behalve overtuigd naar deze E3. Maar als je een device in de grond wil stampen, hou het dan op z'n minst bij feiten :P

Ben ik trouwens de enige die bij One S en One X steeds aan de smartphones van HTC denkt?
Nu de console bij YouTube: YouTube Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:29:
[...]

Grapje mag ook al niet meer. Anyway, ze hadden het wel over checkerboarden én native 4K, dus blijkbaar beide. Waarschijnlijk alleen checkerboard voor de 1080P.

Ze hebben mij teleurgesteld met deze presentatie en dat vind ik met recht jammer..

Nee, je bent niet de enige, denk ook aan de HTC one S en one X ;).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Speculatie van Gamekings crew in LA. Eén gevel van zo'n beursgebouw, die Sony altijd heeft, hangt geen grote banner op dit moment. Gamekings verwacht dat Sony met een nieuwe IP komt waarvan de banner uiteindelijk op die gevel komt te hangen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
De vorige gast ontweek de vraag over de opslagruimte, maar Major Nelson heeft zonet bevestigd dat er gewoon een 1TB schijf in zit. Meh...

Naast dat hij vroeg 'welke versie hebben we hier' zei hij wel dat er maar 1 versie komt. Beetje gek allemaal :P

Ook zie ik op de achterkant geen extra HDMI out voor VR, terwijl Nelson wel zegt dat er nog VR gaat komen.
Weird.

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 12-06-2017 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:41:
[...]

De vorige gast ontweek de vraag over de opslagruimte, maar Major Nelson heeft zonet bevestigd dat er gewoon een 1TB schijf in zit. Meh...

Naast dat hij vroeg 'welke versie hebben we hier' zei hij wel dat er maar 1 versie komt. Beetje gek allemaal :P

Ook zie ik op de achterkant geen extra HDMI out voor VR, terwijl Nelson wel zegt dat er nog VR gaat komen.
Weird.
Zal wel een add-on unit die je tussen je TV en VR zet, denk dat ze daar wel een oplossing voor vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
@SinergyX true, dat verwacht ik ook. Maar als je je als VR-machine wil profileren, dan zorg je toch dat zoiets out-of-the-box klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:46:
@SinergyX true, dat verwacht ik ook. Maar als je je als VR-machine wil profileren, dan zorg je toch dat zoiets out-of-the-box klaar is?
Als de VR's uit hun series PC en XBOX compatible moeten zijn, kan je net zo goed zo'n oplossing gebruiken. Net als de Kinect aansluiting van de XBO naar S model, ding moet kleiner dus je haalt eruit wat niet iedereen gaat gebruiken en maak er een degelijke oplossing voor (zoals usb->Kinect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:04

Wel mooi hoe ze nu helemaal gaan inzetten op 4K. Als PC gamer word je er ook best wel vrolijk van. Ik zat zelf tot een tijdje terug te denken of een hele 4K PC wel nut heeft, maar na het zien van deze persconferentie... Helemaal overtuigd!

Sea of Thieves, Anthem en AC: Origins lijken me het vetst!

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 12-06-2017 02:19 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
NotSoSteady schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:06:
Ik kan me haast niet indenken dat Xbox Scorpio 399 euro gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker wakker worden zo zeg! De Xbox One X is een instant buy en eindelijk een console die echt 4K afspeelt. 4K is alweer een tijdje uit, dus dat mocht ook wel een keer.

499 euro lijkt mij verder een goede prijs. Veel goedkoper dan wat de consoles vroeger kostten, dus niks mis mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Twee VR titels van Bethesda: Doom VFR en Fallout 4 VR

--

Creation Club voor officiele addons/mods voor Fallout and Skyrim.

--

Elder Scoll Legends - Heroes of Skyrim (cardgame)

--

Skyrim voor Switch bevat outfit Link + Master Sword + Hylian shield (dmv amiibo).

--

Dishonered - Death of the Outsider

[ Voor 86% gewijzigd door Zeror op 12-06-2017 06:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hele Bethesda presentatie is in fallout style. Zou er een nieuwe komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

BJ Blaskowic (hoe schrijf je dat??) van wolfenstein komt naar Quake Champions

--

The Evil Within 2

--

Wolfenstein II: The new colossus

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 12-06-2017 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wolfenstein 2 ziet er wel tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Doom VFR naar PSVR en Fallout 4 niet. Had tegen beter weten in stiekem gehoopt op beide, maar ben blij met Doom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Bethesda laat EA even zien hoe je je game naar de Switch brengt, motion controls en Amiibo support voor Skyrim.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ook geen verrassingen, spijtig genoeg.
Dan moeten Sony aankomende nacht en Nintendo morgenmiddag maar even ballen tonen.

E3 valt me tegen tot nu toe. Die van Microsoft doet me nog steeds beetje pijn. Ik heb geen enkele reden gezien om dat ding aan te schaffen terwijl ik dat echt wel had verwacht.

Ga deze week denk maar me PS4 inruilen tegen een PS Pro en over paar maanden nieuwe 4k tv aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Dishonered - Death of the Outsider is een standalone expansion.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
gaming met de beste specs.... Here i come!!!
Interessante gedachtegang met een aantal jaar geleden. Je zou een goeie politicus kunnen zijn. ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste