Zo.. De beamer hangt nu in het midden. Klein kabelgootje geplaatst naar de hoek. Ik kan er wel mee leven.Hulliee schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:23:
@sweeeetje Ik heb mijn beamer ook op de kop aan het plafond op gehangen en dan HDMI draadloos https://www.beamerwebwinkel.com/dvdo-air3c.html Dat werkt perfect en geen draaden behalve de voeding vd beamer (het draadloze HDMI is aan te sluiten op de usb vd beamer)
Alles aangesloten en gas erop.. Niet dus.
Situatie:
KPN ontvanger -> HDMI -> Pioneer VSX921 -> HDMI -> verlengerkastje - UTP - Ontvangerkastje - HDMI -> Beamer
Zelfde situatie met Chromecast en andere apparaten...
De lampjes op de sender en reiver branden geel, dat betekend ontvangst van signaal (trek ik ergens een kabel los gaan ze knipperen, wat duid op geen (goed) signaal)..
Probleem is dat ik alleen beeld heb op de beamer als ik de KPN ontvanger bij beeldinstellingen op 576P zet.
Elke andere optie (automatisch,k 720p, 1080i 1080p20Hz of 1080p50Hz) werken niet.
Ook het beeld van mijn chromecast wordt niet getoond!
Het beeld van de receiver -> muziek browser (old school) wordt WEL weergegeven.. resolutie is drama van die mediabrowser van pioneer. Niet van deze tijd.
Iemand tips? Alle kabels zijn HDMI speed kabels.. UTP verleng kastjes werken (UTP kabels zijn goed getest etc met normale laptop en speed test etc). Zit geen switch tussen, alleen 1 muurplaat UTP. CAT6 kabels.
Waarom kan ik geen TV kijken op de beamer (epson tw3200) met 720p of hoger?