Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:17:
[...]
Je hebt in ieder geval een OTG Adapter nodig. Die moet in de remote. Dan met een usb kabel naar je telefoon.
Zet je RC aan en wacht tot de rode led niet meer knippert.
Zet op je mobiel WiFi en Bluetooth uit. Sluit de kabel aan op de RC en dan op je telefoon.
Als het allemaal goed gaat krijg je een vraag op de telefoon of de DJIGO4 app gestart moet worden. Ik heb het vinkje aan gezet bij de optie omdat iedere keer te doen. Geef OK en de app start en geeft RC connected. Nu je spark aanzetten en wachten op de gofly melding.
Dat is alles.
Wil je op 2.4 vliegen moet je wat meer doen. Zie een of twee pages terug.t
1 Ik heb een otg adapter, als ik daar een USB stick in stop ziet mijn p8 deze. Sorry voor de onduidelijkheid.
2 Je zegt dat deze in de remote moet? Mijn otg, strop ik in de telefoon! Daar dan de USB stick in. Heb ik nu fan een verkeerde otg kabel? Want stop ik hem in de transmitter, gebeurd er niets, ik blijf houden enter device, zie gofly dus niet als optie...
3 als ik 2.4 wil, moet ik meer handelingen doen. Bedoel je de remote naar spark op 2.4,? Want mijn tel heeft geen 5.8, maar dat zet ik dus uit, het hele WiFi gebeuren.
Edit, hmm, vreemd, na de app te hebben gesloten, en ook alles uit geheugen verwijdert te hebben,krijg ik wel de melding. Rare p8,met standaard in de cache blijven.. anny way big thanks!
[
Voor 9% gewijzigd door
PsYgHo op 14-08-2017 14:59
]