Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:53

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Zullen wij een onderlinge competitie starten zodra pes2018 uitkomt op de ps4 zoals vroeger bij PESHOLLAND. Dus op afgesproken tijden spelen met afgesproken teams en de standen in sheets bijhouden hier. ik heb hier vroeger echt veel plezier aan gehad.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Falastine schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:48:
Zullen wij een onderlinge competitie starten zodra pes2018 uitkomt op de ps4 zoals vroeger bij PESHOLLAND. Dus op afgesproken tijden spelen met afgesproken teams en de standen in sheets bijhouden hier. ik heb hier vroeger echt veel plezier aan gehad.
Kunnen we proberen maar denk dat het meer een lobby gebeuren gaat worden dan een echte competitie, je zal altijd houden dat mensen niet op vaste tijden kunnen maar wie weet lukt het

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:47:
[...]

Is dat terug zoals vroeger of een andere implementatie?
Probeer het uit zou ik zeggen. Ik heb het spel weer opgepakt sinds pes 2016 maar niet vaak kunnen spelen. Zou het je niet durven zeggen hoe het eerst was.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:54:
[...]

Dat is mij ook nieuw, vanavond eens proberen, met Messi scoor ik ook heel weinig.. R1 is de dash en R2 zijn de special controls?

Wat ik nog steeds mis in PES als oud-FIFA player, bij de eerste aanname, kon je de bal al ff vooruit tikken met de rechter stick, waardoor je een voorsprong had op een verdediger.
Volgens mij kon je dat vorig jaar of twee jaar terug ook. Lijkt me dat dat dan nog steeds moet kunnen. Herinner me zelfs dat ze dat in trailers lieten zien toen dat werd geïmplementeerd.
Er was toch ook een mogelijk om een pass met finesse aan te nemen?
R2 als je de bal aanneemt.
Gebruiken jullie ook tricks, zoja welke? meestal maak ik gebruik van through balls en 1-2tjes
Vooral veel rondspelen en loopacties op waarde schatten. De AI doet dat best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwnc schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:33:
[...]

Probeer het uit zou ik zeggen. Ik heb het spel weer opgepakt sinds pes 2016 maar niet vaak kunnen spelen. Zou het je niet durven zeggen hoe het eerst was.
Voorheen was het dat hij de bal verder voor zich uit speelde. Nu is dat het niet, maar is het juist wat gecontroleerde. Wijkt minder af van de looprichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Granaatappel schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:04:
Nog 1 week *O*

Iemand die weet of er dan al meteen een OF is om te downloaden?
Dat duurt meestal een maand ofzo, voordat er fatsoenlijke zijn in elk geval.

Wel grappige gimmick dat je met Neymar als celebration hem zn shirt uit kan laten trekken waarna hij geel krijgt, niet echt nuttig ofzo maar kan me indenken als je de winnende maakt vlak voor tijd met hem dat het wel geinig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:42:
[...]

Dat duurt meestal een maand ofzo, voordat er fatsoenlijke zijn in elk geval.

Wel grappige gimmick dat je met Neymar als celebration hem zn shirt uit kan laten trekken waarna hij geel krijgt, niet echt nuttig ofzo maar kan me indenken als je de winnende maakt vlak voor tijd met hem dat het wel geinig is.
Was vorig jaar ook een optie. Zat volgens mij ook in de trailer toen.

Net overigens in de demo voor het eerst gebruikt toen ik met Brazilië scoorde tegen Argentinië.

[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 09-09-2017 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Wow, als je 5 keer een potje wint op Superstar, unlock je de Legendary moeilijkheidsgraad (die nieuw is)! Interessant!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Gisteren nog even PES2017 gedaan. Maar het verschil is dan echt mega tov de demo 2018. Niet alleen de snelheid maar ook de AI en de animaties, alles loopt veel vloeiender in 2018.

Zijn er nog mensen die net als ik de ML starten met het ML basis elftal, of pakt iedereen zijn favo club in ML?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Sluuz schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:15:
Wow, als je 5 keer een potje wint op Superstar, unlock je de Legendary moeilijkheidsgraad (die nieuw is)! Interessant!
Wat mij vet had geleken, was dat je 5 keer achter elkaar zou moeten winnen om dit te ontgrendelen.

Dan was het echt een uitdaging, nu kom je hier vrijwel direct al wel aan. Of tenminste relatief snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Zou kunnen dat dat het is hoor. Stond niet heel duidelijk omschreven in die Engelse review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Kun je in MyClub nu ook co-op spelen?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Waar halen jullie straks de option file van?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
xeple schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:43:
Gisteren nog even PES2017 gedaan. Maar het verschil is dan echt mega tov de demo 2018. Niet alleen de snelheid maar ook de AI en de animaties, alles loopt veel vloeiender in 2018.

Zijn er nog mensen die net als ik de ML starten met het ML basis elftal, of pakt iedereen zijn favo club in ML?
Altijd die basis spelers, dat is de enige echte ML ervaring. Dit doet ik al sinds PES 1 op de PS2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Sluuz schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:15:
Is dat een aparte gamemode, of kan dit ook in Master League?
Vlassie1980 schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:21:
[...]

Altijd die basis spelers, dat is de enige echte ML ervaring. Dit doet ik al sinds PES 1 op de PS2 :+
Ik heb dit nooit begrepen, wat is de reden dat mensen dat doen?

Ik kies meestal gewoon een bagger elftal en maak die goed. In 2017 ben ik met Barnsley de champions league in en Neymar gehaald :P Wel jammer dat league 1 + 2 niet in PES zit, dit is het enige wat Fifa beter doet.

Dit jaar begin ik met VVV 8)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Avioto schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:25:

Ik heb dit nooit begrepen, wat is de reden dat mensen dat doen?

Ik kies meestal gewoon een bagger elftal en maak die goed. In 2017 ben ik met Barnsley de champions league in en Neymar gehaald :P Wel jammer dat league 1 + 2 niet in PES zit, dit is het enige wat Fifa beter doet.

Dit jaar begin ik met VVV 8)
Omdat die ML spelers meestal nog slechter waren de meeste andere divisie B teams? Toen ik PES 1 speelde had je alleen maar een pool van een paar teams en geen landelijke competities.

En dan lekker op moeilijk spelen en wanneer je dan eindelijk die ene kans in de wedstrijd krijgt dan presteert Castolo het om die bal 5 meter naast te schieten 8) :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Vlassie1980 schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:29:
[...]

Omdat die ML spelers meestal nog slechter waren de meeste andere divisie B teams? Toen ik PES 1 speelde had je alleen maar een pool van een paar teams en geen landelijke competities.

En dan lekker op moeilijk spelen en wanneer je dan eindelijk die ene kans in de wedstrijd krijgt dan presteert Castolo het om die bal 5 meter naast te schieten 8) :+ _/-\o_
Haha :P Ik had geen idee dat die spelers zo slecht waren. Ik zal het ook even checken in de nieuwe PES.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Avioto schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:34:
[...]

Haha :P Ik had geen idee dat die spelers zo slecht waren. Ik zal het ook even checken in de nieuwe PES.
Dat was nog in de tijd dat de controllers bij mij door de kamer vlogen hoor, inmiddels wel een stuk rustiger maar man wat was dat frustrerend haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Echt jammer dat ze een paar jaar terug al die namen weer hebben veranderd. Ik mis Castello/Castolo, Ximenes, Minanda en Dodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes

M'n favoriete club speelt Eredivisie en daar wordt je te makkelijk kampioen (zelfs op superstar). Ik begin meestal met een team uit de tweede divisie Frankrijk, Italië of Engeland. Als je dan promoveert, kom je iig in een redelijk sterke competitie terecht.

Bij PES 2017 oa met Frosinone, Derby en Metz gespeeld.

Heeft iemand het spel al ergens (voor PS4) kunnen vinden trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeple
Vlassie1980 schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:21:
[...]

Framoes schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:28:
[...]

M'n favoriete club speelt Eredivisie en daar wordt je te makkelijk kampioen (zelfs op superstar). Ik begin meestal met een team uit de tweede divisie Frankrijk, Italië of Engeland. Als je dan promoveert, kom je iig in een redelijk sterke competitie terecht.

Bij PES 2017 oa met Frosinone, Derby en Metz gespeeld.

Heeft iemand het spel al ergens (voor PS4) kunnen vinden trouwens?
Moet zeggen dat je inderdaad wat mist wanneer je een gesetteld team pakt. Je plaatst je meestal direct voor CL (wanneer je een top3 van een land/regio kiest). Je hebt direct een redelijk budget en aardig wat goede spelers waarmee je aan de slag kunt. Je mist een beetje de aanloop (het bouwen van je master team) naar de top.

Ik twijfel nu wel of of ik ook niet beter voor een 2e divisionist kan gaan. Misschien Aston Villa maar proberen terug naar de top brengen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 22:35
Hoopte ook dat hij al verkocht werd, maar (nog) niets gezien of gehoord. Jammer, nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Morgen in de US store te verkrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:40
Enig nadeel, aangezien ik altijd ML speel, is dat het altijd een tijd duurt voordat er een OF is. Dit maakt het spelen in het begin toch een beetje minder leuk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Granaatappel schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:23:
Enig nadeel, aangezien ik altijd ML speel, is dat het altijd een tijd duurt voordat er een OF is. Dit maakt het spelen in het begin toch een beetje minder leuk 8)7
Geloof dat PESworld een day1 option file heeft die gratis is. PESuniverse heeft ook een day1 OF maar die is tegen betaling op day1 beschikbaar. Enkele weken later zal ook die gratis te downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

US Gift Card aanschaffen dan maar

[ Voor 14% gewijzigd door ratsja op 12-09-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik zie dat ze qua marketing wel slimmer zijn geworden. Kom op Instagram net (via spelers van Utrecht) de hashtag #PES2018VIP tegen. Slim om zo het spel te promoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online

Ik speel ML vanaf de introductie in ISS Pro Evo toen je vastzat aan dat stel klunzen, maar daardoor heb ik wel een band met ze gekregen. Het gevoel van je eerste 1-0 overwinning doordat Castolo er eindelijk eentje inprikte is nog steeds heerlijk.

Tegenwoordig speel ik veel met Norwich City omdat ik daar gewoond heb. Je begint (sinds een paar jaar weer, snik) in de Championship waardoor je meer het gevoel hebt je te moeten opwerken dan als je in de Eredivisie of Premier League begint. Daarbij is de starting eleven van de Canaries niet substantieel beter dan die van de ML selectie, dus de uitdaging is er nog steeds.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren nog een aantal potjes gespeeld op Superstar maar daar was ik gauw van genezen :+
Krijg dan de bal geeneens en Colo Colo rolt me op als ik met Barca speel. Niveau lager gaat een stuk beter.

En dan nog te bedenken dat je die Legendary ook nog kunt unlocken :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Spel is uit maar de Squads zijn niet bijgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Waar heb je het spel gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
ratsja schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:48:
Komt vast nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:31:
[...]

Ik speel ML vanaf de introductie in ISS Pro Evo toen je vastzat aan dat stel klunzen, maar daardoor heb ik wel een band met ze gekregen. Het gevoel van je eerste 1-0 overwinning doordat Castolo er eindelijk eentje inprikte is nog steeds heerlijk.

Tegenwoordig speel ik veel met Norwich City omdat ik daar gewoond heb. Je begint (sinds een paar jaar weer, snik) in de Championship waardoor je meer het gevoel hebt je te moeten opwerken dan als je in de Eredivisie of Premier League begint. Daarbij is de starting eleven van de Canaries niet substantieel beter dan die van de ML selectie, dus de uitdaging is er nog steeds.
Ik twijfel of ik dit jaar weer met de basis elf van ML moet beginnen of dat ik beter voor een Championship team (maar welke?) kan gaan. Dat gevoel dat je met FC Knudde je eerste 1-0 overwinning haalt is inderdaad super.
Vlassie1980 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:02:
Gisteren nog een aantal potjes gespeeld op Superstar maar daar was ik gauw van genezen :+
Krijg dan de bal geeneens en Colo Colo rolt me op als ik met Barca speel. Niveau lager gaat een stuk beter.

En dan nog te bedenken dat je die Legendary ook nog kunt unlocken :o
Toevallig gisteren hetzelfde geprobeerd nadat ik zoveel berichten las: "het is zo makkelijk". Ik heb als Liverpool zijnde tegen Colo Colo meerdere malen gelijkgespeeld en een keer lucky gewonnen. Ik ga ook weer terug naar het niveau daarvoor (Top player?). Vind het voornamelijk voor ML belangrijk dat teams zoals bijv. een Roda of Cardiff wel realistisch blijven spelen en niet tiki-taka tot in de puntjes uitvoeren als Barca. Daarnaast voelt het nog steeds als een uitdaging voor mij op dat niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik heb 2017 op professional redelijk onder de knie dus nu op Top player aan het oefenen, ik trek steeds nét aan het kortste end, 3-2, 2-1 verlies met Barca tegen BVB/Inter en gelijke spelen tegen de Zuid-Amerikaanse teams met zo nu en dan een overwinning. Op professional is het allemaal 3-0, 4-0 echter dus Top Player it is.

[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-09-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
Die komt met de day one patch, waarschijnlijk wanneer ook het online gedeelte geactiveerd wordt.

Edit: online is al geactiveerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjurm op 12-09-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJhRf-IXUAA8wD7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Er valt dus mooi veel te tweaken.
Ik ben benieuwd of mn laptop PES dit jaar wil runnen. Graphics maakt me niet zoveel uit, als het maar lekker speelt. Hoop dus dat de PC demo uitkomt de 14de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:35

KipCurreh

Nightcrawler

Sjurm schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:49:
[...]

Er valt dus mooi veel te tweaken.
Ik ben benieuwd of mn laptop PES dit jaar wil runnen. Graphics maakt me niet zoveel uit, als het maar lekker speelt. Hoop dus dat de PC demo uitkomt de 14de.
Goh ik was vorig jaar aardig teleurgesteld in de graphics op PC, ook omdat Konami de indruk gaf van de PC-kant nogal te negeren (you can NOT ignore the master race >:) )
Maar langs de andere kant speelde het zo lekker dat je de graphics na een uurtje ofzo wel al vergeten was..

Desalniettemin ben ik nu wel blij dat ze (eindelijk) de PC-versie gaan laten bijbenen.. Spannend wel _/-\o_

Ik wacht ook op de demo, en dan schaf ik hem ergens later dit jaar wel aan.. Als er een deftige PES patch voorhanden is bijvoorbeeld

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Jammer dat die ook niet (via Steam) op de Mac komt...

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
Sjurm schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:49:
Dan is het wel een voordeel dat je het publiek wat lager kan zetten!

Nog wat screens van ML:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIy5dWxXYAA_JcO.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIy6SRQXkAEbCiX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Heeft iemand hem al gespot voor de ps4 in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
KipCurreh schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:05:
[...]

Goh ik was vorig jaar aardig teleurgesteld in de graphics op PC, ook omdat Konami de indruk gaf van de PC-kant nogal te negeren (you can NOT ignore the master race >:) )
Maar langs de andere kant speelde het zo lekker dat je de graphics na een uurtje ofzo wel al vergeten was..

Desalniettemin ben ik nu wel blij dat ze (eindelijk) de PC-versie gaan laten bijbenen.. Spannend wel _/-\o_

Ik wacht ook op de demo, en dan schaf ik hem ergens later dit jaar wel aan.. Als er een deftige PES patch voorhanden is bijvoorbeeld
Was de PC versie van PES 2017 niet gebaseerd op de PS3 versie oid? Ik meen gelezen te hebben dat de PC versie van 2018 in principe hetzelfde is als de consoleversies, dus ik ben benieuwd. Vanwege de betere patches ben ik sinds PES3 overgestapt op de PC versie.

[ Voor 56% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-09-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:49
Van game-outlet krijg ik net de verzendbevestiging, dus ik zou hem morgen in huis moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
KipCurreh schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:05:
[...]

Het zag er heel wat minder uit dan de PS4 versies inderdaad, maar persoonlijk stoorde ik me er niet aan.

Uiteraard goed dat ze nu een fatsoenlijke PC versie uitbrengen. Vooral een bijkomend voordeel is dat de online userbase groter zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
Is het de bedoeling dat die day one patch wel donderdag 14 september vrijgegeven wordt tijdens de officiële release? Kan mij herinneren vorig jaar of het jaar daarvoor dat dit gewoon even duurde.. breng het dan niet uit als je het nog niet op orde hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Granaatappel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:03:
Is het de bedoeling dat die day one patch wel donderdag 14 september vrijgegeven wordt tijdens de officiële release? Kan mij herinneren vorig jaar of het jaar daarvoor dat dit gewoon even duurde.. breng het dan niet uit als je het nog niet op orde hebt.
Klopt behoorlijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Als in.... Dan ga jezelf toch e.e.a.editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:33:
[...]

:? Als in.... Dan ga jezelf toch e.e.a.editten?
Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ah those were the days... op PSX en PS2 had je weinig keuze tenzij je speciale card readers had :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
PES komt blijkbaar morgen middernacht uit op Steam

https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/907636874197585920

Beetje irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Demootje op de PS4 gedaan, speelt weer lekker. Ga hem voor de PS4 halen, toch wat fijner dan op de pc denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Net even de demo gedaan van FIFA18 en ik moet zeggen dan die aardig richting PES zijn gegaan met de directheid van de besturing. PES is nog steeds directer, maar FIFA komt aardig in de buurt (en heeft daarbij een hoop andere voordelen).

Afijn, morgennacht PES eerst spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwnc
ook geprobeerd net. fifa gaat het niet (en wsl ook nooit) worden voor mij.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:36
Fifa gaat hem echt niet worden, lijkt eerder Fifa 17.5 >:) merk echt weinig verschil met 2017..

Wat wel fijn was die quick-subs, bij PES heb ik weleens de neiging ach nog 20min speel maar ff door.

PES it is!! Maar dat wist ik al _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door DaYwaLkUr op 12-09-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik ben vorig jaar pas overgestapt. Enige dat ik mistte was de career mode van FIFA.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005

DirtyBird

Praktiserend denker

De fifa demo valt me zwaar tegen, ik neig er nu naar om pes te kopen dit jaar. @418O2 (de ander is je zus), zit er helemaal geen career mode in pes? :o Dat is uiteindelijk toch wat ik het meeste speel. Als die er niet in zit is de keus toch weer snel gemaakt :(

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• 418O2
DirtyBird schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:17:
De fifa demo valt me zwaar tegen, ik neig er nu naar om pes te kopen dit jaar. @418O2 (de ander is je zus), zit er helemaal geen career mode in pes? :o Dat is uiteindelijk toch wat ik het meeste speel. Als die er niet in zit is de keus toch weer snel gemaakt :(
Ik leef in de veronderstelling dat myclubs niet zo goed is, daarom ben ik er nooit aan begonnen. Wellicht heb ik het mis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
DirtyBird schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:17:
Die zit er zeker wel in, Master League voor manager en Become A Legend (BAL) voor player.
418O2 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:40:
[...]

Ik leef in de veronderstelling dat myclubs niet zo goed is, daarom ben ik er nooit aan begonnen. Wellicht heb ik het mis
Jij hebt het over FUT wat je mist in PES?
MyClub is anders, wel vergelijkbaar. Ik heb in Fifa 14 veel FUT gespeeld, MyClub vind ik ook zeker een leuke spelmodus. Het market aspect met het vele handelen van FUT zit alleen niet in MyClub.

De random selection mode ziet er ook echt leuk uit. Jammer dat ze die niet online hebben gemaakt.

[ Voor 29% gewijzigd door Sjurm op 13-09-2017 08:46 ]

• 418O2
Gaat mij om een careers alternative. Dus een club hebben, spelers aan en verkopen en competitie en bekers spelen

• DaYwaLkUr
418O2 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:27:
Gaat mij om een careers alternative. Dus een club hebben, spelers aan en verkopen en competitie en bekers spelen
Career=Master League toch?

Exact wat jij schrijft :-)

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

418O2 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:27:
Dit noemt idd Master League in PES ;)

En dan kan je nog kiezen of je met een bestaand team van start gaat in een bestaande competitie, of een onbekend team helemaal van scrap opbouwt (weliswaar in fictieve competities)

• 418O2
@KipCurreh @DaYwaLkUr en je kan dan ook jonge talenten scouten? Met FIFA16 ging ik aan de hand van die sites die dat bijhouden dan spelers halen, dat was wel leuk.

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

418O2 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:21:
@KipCurreh @DaYwaLkUr en je kan dan ook jonge talenten scouten? Met FIFA16 ging ik aan de hand van die sites die dat bijhouden dan spelers halen, dat was wel leuk.
Je hebt in elk geval een youth team waar je de talenten kunt opvolgen en eventueel overhevelen naar de 1ste ploeg.. Die kunnen dan groeien in stats en roles

Hoe het zit met scouten van talenten van andere teams, kan ik je geen antwoord geven aangezien ik hier niet echt veel tijd heb ingestoken..

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:39
KipCurreh schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:55:
[...]

Je hebt in elk geval een youth team waar je de talenten kunt opvolgen en eventueel overhevelen naar de 1ste ploeg.. Die kunnen dan groeien in stats en roles

Hoe het zit met scouten van talenten van andere teams, kan ik je geen antwoord geven aangezien ik hier niet echt veel tijd heb ingestoken..
In PES 2017 waren die youthplayers wel flink overpowered. Maakte de uitdaging een stuk minder leuk vond ik. Hopelijk is dat nu meer in balans en moet je zelf investeren om dat meer op niveau te krijgen.

• xeple
418O2 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:21:
Je kunt ze scouten, vervolgens kun je ze trainen op gebieden waar jij van vind dat ze moeten gaan uitblinken. (Box to box, echte vleugelspeler etc.) Je traint hiermee de stats van zo'n speler. Je kunt er ook voor kiezen om gericht te trainen en dan zelf de gekozen stats op te krikken. Daarnaast kunnen ze rollen leren zoals generaal of architect. Deze rollen kunnen ze dan weer krijgen doordat ze bijv. veel in de as van het veld spelen en veel passes geven + altijd in de basis beginnen. Je kunt ze ook specifiek laten trainen op een bepaalde team rol. Dit kan overigens met iedere speler en niet specifiek een jeugd speler.

Als je career mode leuk vond in FIFA dan heb je zeker wat gemist met Master League. In mijn ogen stukken beter en uitgebreider.

• 418O2
xeple schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:16:
[...]

Je kunt ze scouten, vervolgens kun je ze trainen op gebieden waar jij van vind dat ze moeten gaan uitblinken. (Box to box, echte vleugelspeler etc.) Je traint hiermee de stats van zo'n speler. Je kunt er ook voor kiezen om gericht te trainen en dan zelf de gekozen stats op te krikken. Daarnaast kunnen ze rollen leren zoals generaal of architect. Deze rollen kunnen ze dan weer krijgen doordat ze bijv. veel in de as van het veld spelen en veel passes geven + altijd in de basis beginnen. Je kunt ze ook specifiek laten trainen op een bepaalde team rol. Dit kan overigens met iedere speler en niet specifiek een jeugd speler.

Als je career mode leuk vond in FIFA dan heb je zeker wat gemist met Master League. In mijn ogen stukken beter en uitgebreider.
Allright. Zal het morgen eens gaan bekijken. 55 euro voor speciale editie (whatever it means) voor de PS4 versie bij Mediamarkt is een prima deal.

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Hallo iedereen, ik ben het topic nu een paar dagen aan het lezen, en ben nu een maandje ofzo bezig met PES 2017 (goedkoop kunnen uithalen).
Nu wel de premium editie van 2018 gepre-ordered.
Ik ben niet heel erg goed, en ook niet echt een fervent voetbalfan, maar een potje voetballen op zijn tijd is wel heel relaxed, lekker ontstressen.
Ik speel competitie op medium, maar begin me wat meer te concentreren op positiespel en de meer diepgaande besturing in PES, erg tof!

Ik speel het op PC met steamlink, dus wel lekker op de bank.

Overigens een tip, ik heb de premium editie besteld via cdkeys punt com.

Ik ga ff geen link plaatsen, wil geen reclame maken, of de schijn van affiliate wekken.
Google het maar ff, heel stuk goedkoper.
Tevens al heel vaak games daar op de kop getikt, site is legit.

Enige nadeel is dat je niet van de steam refund policy gebruik kunt maken, omdat je een code via mail krijgt, die je op steam kunt activeren.
Code krijg je bij de release overigens pas.

iRacing Profiel

Verwijderd

:P Is hij al ergens in de winkel voor PS4??

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:46
Bij de lokale BS helaas nog niet. Ik ga morgen op vakantie, dus ik zal nog even moeten wachten :p

• Shvbvxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Bij gamemania in Tilburg is hij al binnen. Wordt alleen morgen pas verkocht :'(

• 1nsane
Shvbvxx schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:41:
Bij gamemania in Tilburg is hij al binnen. Wordt alleen morgen pas verkocht :'(
Ik wacht braaf, ik heb digi pre-order gedaan (barca edition) want dan krijg je in Myclub een bak meer goodies aan het begin (meer special agents enz).

• Shvbvxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
1nsane schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:41:
[...]

Ik wacht braaf, ik heb digi pre-order gedaan (barca edition) want dan krijg je in Myclub een bak meer goodies aan het begin (meer special agents enz).
Ja, ik ga gewoon voor de limited edition. Al die extra goodies zijn niet nodig voor mij. Je hebt toch binnen no-time een dik team, was bij pes2017 myclub ook al het geval

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik kijk een beetje naar gameplay filmpjes enzo, en het blijft me opvallen dat het gras zo primair groen is zonder rafeltje of wat dan ook. Is dit aan te passen? Ik vind het er namelijk niet uitzien als gras en het stoort me mateloos :p

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Granaatappel
DirtyBird schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:16:
Ik kijk een beetje naar gameplay filmpjes enzo, en het blijft me opvallen dat het gras zo primair groen is zonder rafeltje of wat dan ook. Is dit aan te passen? Ik vind het er namelijk niet uitzien als gras en het stoort me mateloos :p
Ik dacht tijdens het spelen te zien dat het veld minimaal veranderd. Was voorheen niet. Of ik zie iets wat er niet is

• 1nsane
Shvbvxx schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:11:
[...]
Ja, ik ga gewoon voor de limited edition. Al die extra goodies zijn niet nodig voor mij. Je hebt toch binnen no-time een dik team, was bij pes2017 myclub ook al het geval
Mwah, je kan geluk hebben, soms ook niet, liever dat ik het gelijk al krijg :)

• Sjurm
DirtyBird schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:16:
Op de PC waren er voor 2017 mods om het gras aan te passen. Denk niet dat dit voor de consoles mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Als ik het FIFA forum lees (hier op tweakers) , lijkt PES toch wel de winnaar (sinds jaren!)

Ik denk dat het online een stuk drukker gaat worden, ik hoop dat de servers dat gaan trekken!

Ik wacht met kopen tot er een goede option file beschikbaar komt, eerder kan ik toch niet starten met de ML of wel? tot dan maar de demo spelen...

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:47
Hoe spelen jullie qua controllers? Schieten speel ik op geavancheerd en hulp bij trucs uit. Verder de normale instellingen. Jullie?

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Die is vanaf morgen beschikbaar op PESunivers :)
DaYwaLkUr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:48:
Als ik het FIFA forum lees (hier op tweakers) , lijkt PES toch wel de winnaar (sinds jaren!)

Ik denk dat het online een stuk drukker gaat worden, ik hoop dat de servers dat gaan trekken!

Ik wacht met kopen tot er een goede option file beschikbaar komt, eerder kan ik toch niet starten met de ML of wel? tot dan maar de demo spelen...

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
Gruwel84 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:21:
Hallo iedereen, ik ben het topic nu een paar dagen aan het lezen, en ben nu een maandje ofzo bezig met PES 2017 (goedkoop kunnen uithalen).
Nu wel de premium editie van 2018 gepre-ordered.
Ik ben niet heel erg goed, en ook niet echt een fervent voetbalfan, maar een potje voetballen op zijn tijd is wel heel relaxed, lekker ontstressen.
Ik speel competitie op medium, maar begin me wat meer te concentreren op positiespel en de meer diepgaande besturing in PES, erg tof!

Ik speel het op PC met steamlink, dus wel lekker op de bank.

Overigens een tip, ik heb de premium editie besteld via cdkeys punt com.

Ik ga ff geen link plaatsen, wil geen reclame maken, of de schijn van affiliate wekken.
Google het maar ff, heel stuk goedkoper.
Tevens al heel vaak games daar op de kop getikt, site is legit.

Enige nadeel is dat je niet van de steam refund policy gebruik kunt maken, omdat je een code via mail krijgt, die je op steam kunt activeren.
Code krijg je bij de release overigens pas.
En wanneer is de release?

• Granaatappel
PeevdTee schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:52:
Die is vanaf morgen beschikbaar op PESunivers :)

[...]
De betaal versie toch?

Verwijderd

Niemand nog in de winkel gekocht?

• SybeSipel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Ongeveer om 12 uur middernacht. Heb overigens ook Gruwel84 zijn manier gebruikt. Na jaren FIFA weer tijd voor PES. Als iemand een potje full manual op PC wil spelen, graag!

bron: https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/907636874197585920

[ Voor 17% gewijzigd door SybeSipel op 13-09-2017 17:18 ]

Verwijderd

om 12u vannacht in de ps store?

• SybeSipel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Twitterbericht gaat over de Steam store, dus PS store durf ik niet te zeggen. Hoop het voor je!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Kost je 5 dollar, dat kan er wel vanaf toch? Voor al die moeite ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xeple
PeevdTee schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:34:

[...]
Hier de gold membership genomen bij PES Universe. iets meer dan €10,- kost het je en je kan de option file direct morgen downloaden en alle updates gedurende het jaar. Het is een high quality option file en ze leveren ook support, mocht het een keer fout gaan. Daarnaast vind ik het gewoon een goede manier om ze te supporten. Na een week of 2 kan iedereen hem gratis downloaden van de site.

Als je niet kan/wil betalen en ook niet kunt wachten maar toch een option file wit hebben, dan kun je het beste terecht bij PESWorld Ook zij hebben PES eerder mogen ontvangen om al te kunnen werken aan de option file. Ik heb alleen geen idee of deze ook direct morgen beschikbaar is.

Voor PC kun je terecht op PES Patch.

[ Voor 4% gewijzigd door xeple op 13-09-2017 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
PeevdTee schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:34:

[...]
Ben hem ook van plan om het aan te schaffen vanavond! PES is nummer 1 reden waarom ik een PS4 heb. En daarnaast vind ik het goed om te zien dat zulke mensen bestaan, ziet er allemaal heel gelikt uit.

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik kan hem niet vinden op hun site, ook geen vooraankondiging oid...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Topicstarter
Een idee om een PS4 pes2018 Whatsapp groep aan te maken en vanuit dat idee een soort eigen toernooi starten? Uitslagen enz alles via de groepsapp?

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Support het spel geen cross-platform matches?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Voor alle PC spelers, Avioto & ik hebben een steamgroup aangemaakt, zodat alle Nederlandse PC spelers bij elkaar kunnen komen voor potjes/tourneys :)

http://steamcommunity.com/groups/pesNL

@Falastine kan deze link in de starter? Thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door dannbla op 13-09-2017 20:01 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• xeple
Dr. Strangelove schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:26:
[...]

Ik kan hem niet vinden op hun site, ook geen vooraankondiging oid...
De site faciliteert eigenlijk alleen de community patches. Dit zorgt ervoor dat men moet wachten tot release om echt aan de slag te kunnen met de kits enz. Dit is anders dan bijv. PES universe en PESWorld die van Konami al eerder een kopie hebben ontvangen om zo vroeg mogelijk te kunnen beginnen met het maken van een OF.

Als je op pesworld de PES2017 sectie bekijkt zie je wel een flink aantal verschillende patches. Het is een kwestie van tijd voordat je ook onder PES2018 de eerste patches zal zien van verschillende community members.

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:46
Is het ook mogelijk om met een Option File de jupiler league toe te voegen om in ML mee te spelen?

Verwijderd

Falastine schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:03:
Een idee om een PS4 pes2018 Whatsapp groep aan te maken en vanuit dat idee een soort eigen toernooi starten? Uitslagen enz alles via de groepsapp?
Tof idee, ik ben voor!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

hotymoty schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:56:
Is het ook mogelijk om met een Option File de jupiler league toe te voegen om in ML mee te spelen?
Dat zou wel gaaf zijn, ik hoop al jaren op deze toevoeging aan fifa, maar dit lijkt daadwerkelijk haalbaar 8)

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Zijn de servers op de PS4 nog down? Ik kan in ieder geval nog niet online.

Before me there were many, after me there will be none

• Granaatappel
Jay-K schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:03:
Zijn de servers op de PS4 nog down? Ik kan in ieder geval nog niet online.
Dat zal vast wel. Denk dat ze straks online gaan.

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Eindelijk een volwaardige versie op PC! Leuk weetje voor nvidia users: PES 2018 ondersteunt nvidia Ansel!

YouTube: What is NVIDIA Ansel?

Hier een paar snelle screenshots:
https://imgur.com/a/PaHtt

[ Voor 14% gewijzigd door dannbla op 14-09-2017 11:57 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste