Ik heb een stuk of 10 potjes gespeeld met verschillende teams. Het speelt weer prima en het tempo is eigenlijk wel fijn. Twijfelde daar een beetje over na de online beta.
Heb potjes kansloos verloren, geweldig gewonnen en ook goeie voorsprongen weggegeven.
+ Het speelt fijn en oogt realistisch.
+ De bal en physics voelen realistisch aan. Hij doet niet altijd wat je wil en stuitert soms raar. Kortom: de bal is niet partijdig.
+ Het tempo geeft je soms iets meer tijd om na te denken. Je kan -net als in het echt- het spel zo vertragen.
+ Graphics zijn nog iets opgepoetst.
+ Snelle spelers zijn echt snel.
- De AI in mijn team positioneert zich vrij beroerd. Daardoor kan de tegenstander erg makkelijk rondspelen.
- Op superstar tikken zelfs de matige teams heel snel rond. Druk zetten heeft dan amper zin. Je moet maar hopen dat ze een slechte pass geven.
- Ik heb switchen van speler op semi-auto staan. Soms switcht het spel niet naar de speler het dichtst bij de bal, of op hele rare momenten.
- Soms is de animatie voor een pass langzaam en omslachtig, waardoor je altijd de bal kwijt bent.
Ze mogen wat mij betreft nog wel wat dingen finetunen, maar verder speelt het echt heel erg lekker.
p.s. VI heeft weer eens een advertentie voor FIFA vermomd als PRO artikel (daar betalen abonnees dus voor). Echt schandalig dat ze dit al jaren doen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Framoes op 03-09-2017 16:03
]