Ik vind deze foto's eigenlijk best prima en zou er zeker niet op afhaken. Natuurlijk is de belichting ruk en zou het allemaal veel gelikter kunnen. Dit geeft echter prima weer wat je kunt verwachten als je gaat kijken en wekt in ieder geval de indruk dat het allemaal eerlijk is.FabianGTI schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:46:
[...]
Woningen zijn in die regio allemaal 'redelijk voordelig' , maar dat heeft ook te maken met het aardbevingsgebied daar in Groningen, deze zit er niet middenin, maar het heeft natuurlijk wel invloed op de huizenmarkt daar
https://www.funda.nl/koop/noordwolde-fr/huis-48105875-hoofdstraat-west-36/
Hebben we weer zo'n foto topper![]()
[afbeelding]
'Nee, ik heb geen fotograaf nodig, die maak ik zelf wel even met mijn telefoon'
Sterker nog, ik heb 10 keer liever zulke foto's dan al die bewerkte foto's die er door de makelaars vaak opgezet worden. Deze foto geeft ten minste de werkelijkheid weer.Stoffel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:30:
[...]
Ik vind deze foto's eigenlijk best prima en zou er zeker niet op afhaken. Natuurlijk is de belichting ruk en zou het allemaal veel gelikter kunnen. Dit geeft echter prima weer wat je kunt verwachten als je gaat kijken en wekt in ieder geval de indruk dat het allemaal eerlijk is.
[removed]
Wordt weer tijd voor een foto van een Piano (naja Piano...zeg maar vleugel) in de hal 

Flinke kast wel: https://www.funda.nl/koop...is-40593541-walnoothof-4/

Flinke kast wel: https://www.funda.nl/koop...is-40593541-walnoothof-4/
Jammer dat ze in zo'n flinke kast dus de vleugel nog in de hal moeten zetten. En waar je vaak zo'n vleugel als pronkstuk ziet staan (vaak een Yamaha of zo), hebben ze hier daadwerkelijk geld uitgegeven aan een Steinway. Ik vermoed dat er daadwerkelijk op gespeeld wordt door iemand die het ook een beetje kan...
Punctuality is the politeness of kings
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij beide huizen krijg ik het idee dat de bewoners nog niet eens inspraak hebben gehad qua inrichting
Brr, echte binnenhuisarchitecten huizen, enkel om hun Instagram te 'pleasen'
Brr, echte binnenhuisarchitecten huizen, enkel om hun Instagram te 'pleasen'

Tsja,... als je de verdubbelaar inzetJasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:54:
Vergeet mijn vorige post! Dit!
https://www.funda.nl/koop...4772-drierivierenlaan-49/
[afbeelding]
vind die van 6,5 ton trouwens mooier.
[ Voor 5% gewijzigd door Aardappel op 23-03-2018 15:29 ]
Zo'n gaaf huis en dan opdek deuren! En die WC, inspiratieloos. En waarom de pijp van de afzuigkap niet mooi wegwerken in het plafond. Paar kleine missers die me opvielen.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:54:
[afbeelding]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Nou ja misschien hadden ze een hekel aan gras maaien ofzo? Vorige bewoners van mijn huis hadden dat ook ( wel iets minder M2) maar die handelde in autos en gebruikte de tuin ook voor opslag.Mrlten schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:53:
[afbeelding]Dat zijn wel heul veul tegels, ik ben benieuwd hoe het binnen is...
[afbeelding]...niet veel beter. Nou ja in de tuin kunnen we vast nog wel wat groen vinden?
[afbeelding]Wut, 655 m² perceeloppervlak waarvan 655 m² betegeld
Klikkerdeklik
Maar niets wat je in een weekendje niet gefixed hebt natuurlijk.
Maar laten we wel wezen, die perceelgrote met die woning voor maar 250k. Kan niet zeggen dat dat heel veel geld is voor die woning. Ziet er redelijk betaalbaar uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Shadowhawk00 op 23-03-2018 18:09 ]
Ik hoop dat je de tuin hebt afgegraven voordat je hem in gebruik hebt genomen? Als de vorige bewoner hem heeft gebruikt als stalling voor allerlei voertuigen, dan zal de grond wel flink vervuild zijn met koolwaterstoffen en andere zooi...Shadowhawk00 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:49:
[...]
Nou ja misschien hadden ze een hekel aan gras maaien ofzo? Vorige bewoners van mijn huis hadden dat ook ( wel iets minder M2) maar die handelde in autos en gebruikte de tuin ook voor opslag.
Veels te veilig ingericht.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:54:
[afbeelding]
Het ligbad had gewoon aan de stalen constructie boven het terras moeten hangen, en dan met een trapje erbij, en in your face gewoon buiten in bad zitten.
Deze vind ik dan veel leukere dingetjes hebben wat inrichting betreft.
https://www.funda.nl/koop/delft/huis-49659833-noordeinde-3/
[ Voor 12% gewijzigd door enchion op 23-03-2018 21:57 ]
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Ben daar wel een paar keer langsgefinancierd. Niet echt een gezellige plek.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:54:
[afbeelding]
Is dat nou modern taalgebruik voor dat je die loft (nog) niet kan betalen...?Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 23:30:
[...]
Ben daar wel een paar keer langsgefinancierd...

Ik vind hem wel sjiek overigens, maar gaat mij ook ver boven de pet. En van mij mag het ook nog wel wat gezelliger en warmer...
[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 23-03-2018 23:41 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
enchion schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:56:
[...]
Veels te veilig ingericht.
Het ligbad had gewoon aan de stalen constructie boven het terras moeten hangen, en dan met een trapje erbij, en in your face gewoon buiten in bad zitten.
Deze vind ik dan veel leukere dingetjes hebben wat inrichting betreft.
https://www.funda.nl/koop/delft/huis-49659833-noordeinde-3/

Is er een naam voor de angst om zonder wc-papier te zitten?
Verwijderd
Dat heb ik ook thuis. Wacht maar tot WW3 uitbreekt. Dan hoef je dus niet bij mij aan te kloppen voor een rolletje papier! Ergens gaat dat spul een keer opraken namelijk.
Ik vind dit soort posts altijd heel erg een 'zeiken om maar wat te zeiken'-gehalte hebben.zonoskar schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:07:
[...]
Zo'n gaaf huis en dan opdek deuren! En die WC, inspiratieloos. En waarom de pijp van de afzuigkap niet mooi wegwerken in het plafond. Paar kleine missers die me opvielen.
[afbeelding]
Als je het mij vraagt is dit een hele nette wc, die misschien geen originaliteitsprijs wint, maar het is een fucking wc

The devil is in the details.
Die afzuigkap is een draak. Waarschijnlijk kon het niet anders, maar fix er dan een andere afzuigkap in die naar beneden afzuigt ofzo.Hahn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:56:
[...]
Ik vind dit soort posts altijd heel erg een 'zeiken om maar wat te zeiken'-gehalte hebben.
Als je het mij vraagt is dit een hele nette wc, die misschien geen originaliteitsprijs wint, maar het is een fucking wcEn die afzuigkap een 'misser' noemen? WTF...
charta-indigentiamfobieW1LL3M schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:44:
[...]
[afbeelding]
Ik snap echt niet wat er zo verschrikkelijk zou moeten zijn aan die afzuigkapAardappel schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:21:
[...]
Die afzuigkap is een draak. Waarschijnlijk kon het niet anders, maar fix er dan een andere afzuigkap in die naar beneden afzuigt ofzo.
Bij een appartement met deze vormgeving in deze prijsklasse hoort een afwerking van een bepaalde kwaliteit. Dan is zo'n afzuigkap ook in mijn ogen een faux pas.Hahn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:24:
[...]
Ik snap echt niet wat er zo verschrikkelijk zou moeten zijn aan die afzuigkapMaar sowieso kijk ik niet constant omhoog, dat scheelt ook om me niet aan zoiets te kunnen storen.
Tsja, als er al geklaagd wordt over een stukje verwarmingsbuis die zichtbaar is bij een gedateerd huis (jaren 30) dan kan je dit ook wel verwachten.Hahn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:24:
[...]
Ik snap echt niet wat er zo verschrikkelijk zou moeten zijn aan die afzuigkapMaar sowieso kijk ik niet constant omhoog, dat scheelt ook om me niet aan zoiets te kunnen storen.
Hoewel ik wel eens ben dat bij een prijs van 1.1mio wel wat meer consistentie en een nettere oplossing verwacht. De hele toiletruimte is zo anders dan de rest van de woning. Makkelijkste was de roosters die in de woonkamer gebruikt zijn ook in de WC te plaatsen. had je daar dezelfde spotjes kunnen gebruiken en was je van het ronde gat af geweest. Had het iets meer afgemaakt
Als je alleen deze foto ziet, lijkt het alsof ze het toilet in de keuken hebben.W1LL3M schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:44:
[...]
[afbeelding]
Anderzijds heeft men wel voor een industriele uitstraling gekozen. Dan past een puur functioneel toilet er ook wel bij. Dit toilet doet mij tenminste denken aan de toiletten bij ons op kantoor.ANdrode schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:55:
[...]
Bij een appartement met deze vormgeving in deze prijsklasse hoort een afwerking van een bepaalde kwaliteit. Dan is zo'n afzuigkap ook in mijn ogen een faux pas.
Het is geen opknappertje van een ton, ze vragen meer dan een miljoen voor dit pand. En ja, hoe de afvoerbuis van de afzuigkap “weggewerkt” vind ik gewoon lelijk. Met wat moeite was dat mooi in het plafond weggewerkt. Dan heb je een rvs zuil die omhoog gaat en verder niks. In een rijtjeshuis was deze oplossing oke geweest, maar niet in dit pand. Enne, opdekdeuren kunnen gewoon echt neit, ook niet op de bovenverdieping waar bijna nooit iemand komt.Hahn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:56:
[...]
Ik vind dit soort posts altijd heel erg een 'zeiken om maar wat te zeiken'-gehalte hebben.
Als je het mij vraagt is dit een hele nette wc, die misschien geen originaliteitsprijs wint, maar het is een fucking wcEn die afzuigkap een 'misser' noemen? WTF...
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ze waren net te laat om een mooie foto te maken:

Bijzonder huis verder, en het moet net je smaak wezen.
Edit:
@Hieronder: Sorry, maar het was datzelfde huis: https://www.funda.nl/koop...833-noordeinde-3/#foto-18

Edit:
@Hieronder: Sorry, maar het was datzelfde huis: https://www.funda.nl/koop...833-noordeinde-3/#foto-18
[ Voor 23% gewijzigd door Onbekend op 25-03-2018 09:58 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
Als je er nou ook een linkje bij zetOnbekend schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 22:57:
Ze waren net te laat om een mooie foto te maken:![]()
[afbeelding]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ik ben blijkbaar heel erg wereldvreemd, want ook van opdekdeuren snap ik niet wat daar nou zo verschrikkelijk aan iszonoskar schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 22:49:
[...]
Enne, opdekdeuren kunnen gewoon echt neit, ook niet op de bovenverdieping waar bijna nooit iemand komt.
De enige opdekdeuren die ik ooit heb gehad zaten in een sociale huurwoning (in goedkoop uitziende aluminium kozijnen).Hahn schreef op zondag 25 maart 2018 @ 01:56:
[...]
Ik ben blijkbaar heel erg wereldvreemd, want ook van opdekdeuren snap ik niet wat daar nou zo verschrikkelijk aan is
Ik weet niet of ze goedkoper zijn, maar sindsdien heb ik er wel die associatie bij.
edit: viva forum is het met me eens

[ Voor 12% gewijzigd door W1LL3M op 25-03-2018 03:27 ]
Mijn appartement in Amsterdam uit '99 heeft ook lelijke stalen kozijnen met opdekdeuren. Het pand is gebouwd door een woningbouw met een deel koop en een deel huur, en alles moest uiteraard zo goedkoop mogelijk: vandaar die Opdekdeuren.W1LL3M schreef op zondag 25 maart 2018 @ 03:23:
[...]
De enige opdekdeuren die ik ooit heb gehad zaten in een sociale huurwoning (in goedkoop uitziende aluminium kozijnen).
Ik weet niet of ze goedkoper zijn, maar sindsdien heb ik er wel die associatie bij.
edit: viva forum is het met me eens
Hoewel deze huizen tegenwoordig ook voor meer dan een half miljoen worden verkocht, ga ik niet meteen de deuren vervangen. Zo erg is het nou ook weer niet
Aardige usernames toch maar weer waar je veel vertrouwen van krijgt: SuperWijf, ThunderassMan, Broedkippetje

In Amsterdam heb je echter ook erg veel woningen (ook sociale huur, zeker als het vooroorlogs is) met stompe paneeldeuren. Het is een teken van de bouwperiode én prijsklasse van een woning.euchromatic schreef op zondag 25 maart 2018 @ 08:28:
[...]
Mijn appartement in Amsterdam uit '99 heeft ook lelijke stalen kozijnen met opdekdeuren. Het pand is gebouwd door een woningbouw met een deel koop en een deel huur, en alles moest uiteraard zo goedkoop mogelijk: vandaar die Opdekdeuren.
Deuren en kozijnen. Dat tweede maakt het prijzigHoewel deze huizen tegenwoordig ook voor meer dan een half miljoen worden verkocht, ga ik niet meteen de deuren vervangen. Zo erg is het nou ook weer niet
Mooi pand, maar jammer van de horizonvervuiling met al die windmolens.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:54:
[afbeelding]
Valt mee, die staan een stuk verder weg dan de makelaar je wil laten geloven...Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2018 @ 15:19:
[...]
Mooi pand, maar jammer van de horizonvervuiling met al die windmolens.
Zelfs al zou ik het geld hebben, dan nog word ik er niet echt warm van.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:54:
[afbeelding]
Wonen op een industrieterrein, in een gebouw dat oorspronkelijk bedrijfsmatig ontworpen en gebruikt is (gehorig, echo's, stookkosten vanwege hoge ruimtes, uitzicht op stinkende schepen en meters aan grijze stoeptegel, waarschijnlijk ook flinke wind vanwege het hoge gebouw). De foto's van de zonsondergang en windmolens zijn een mislukte poging een gezellig sfeertje op te roepen.
Er staan ook flink wat woningen te koop in dat complex en het complex ernaast. De andere appartementen staan al > 6 maanden te koop.geekeep schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:59:
[...]
Zelfs al zou ik het geld hebben, dan nog word ik er niet echt warm van.
Wonen op een industrieterrein, in een gebouw dat oorspronkelijk bedrijfsmatig ontworpen en gebruikt is (gehorig, echo's, stookkosten vanwege hoge ruimtes, uitzicht op stinkende schepen en meters aan grijze stoeptegel, waarschijnlijk ook flinke wind vanwege het hoge gebouw). De foto's van de zonsondergang en windmolens zijn een mislukte poging een gezellig sfeertje op te roepen.
Dat betekent op dit moment in mijn ogen dat je gewoon veel en veel te hoog in de markt zit…
Ik kan het niet meer terugvinden, maar ze noemden het gebied "SLIKTOWN" met als strekking dat dit de nieuwe topwijk van de omgeving Rotterdam zou worden. Zo heb je ook Spijkcity (Spijkenisse) en meer van dat soort belachelijke benamingen. Het is gewoon een gehucht dat Slikkerveer, daarnaast is er niks levends te vinden op dat industrieterrein en is het sfeerloos. Over de prijs hoef ik het niet eens te hebben, maar ze waren eerst nog een sommetje duurder ook.
Doet me denken aan een bepaalde aflevering van Southpark..N1ckk schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:57:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar ze noemden het gebied "SLIKTOWN" met als strekking dat dit de nieuwe topwijk van de omgeving Rotterdam zou worden. Zo heb je ook Spijkcity (Spijkenisse) en meer van dat soort belachelijke benamingen. Het is gewoon een gehucht dat Slikkerveer, daarnaast is er niks levends te vinden op dat industrieterrein en is het sfeerloos. Over de prijs hoef ik het niet eens te hebben, maar ze waren eerst nog een sommetje duurder ook.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Grappig, ik heb hier de bouwvergunning destijds nog voor verleend. Daglicht rammelt aan alle kanten en hangt van "gelijkwaardigheden" aan elkaar.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:54:
[afbeelding]
De loods zelf is een industrieel monument. Gaten boren, dingen aan de constructie hangen enz mocht dus niet zomaar. Vandaar waarschijnlijk ook de bijzondere oplossing met de afzuigkap. En de afzuigers naar beneden waren er rond 2006 volgens mij nog niet.
Daarnaast zit je, zelfs voor Ridderkerk, in een uithoek. Nee, dank je wel
Slikkerveer is gewoon een wijk van Ridderkerk. Dat er weinig te beleven valt ben ik met je eens, maar dat vinden de bewoners juist een kwaliteit van die wijkN1ckk schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:57:
Overigens is "SpikeCity" gewoon een spreektaal benaming voor Spijkenisse. Daar is weinig glamoureus aan. Het is juist zelfs een beetje gekscherend omdat, toen deze naam ontstond, Spijkenissers het nog over "naar het dorp gaan" hadden als ze naar het centrum gingen. Dat is dus zeker niet te vergelijken met van die walgelijke marketingnamen.
[ Voor 58% gewijzigd door PaT op 26-03-2018 09:23 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Wij gaan wel eens van Rotterdam met de waterbus naar Dordrecht op een mooie dag en dan stop je ook precies bij deze appartementen. Ik zie er nagenoeg nooit iemand in- of uitstappen. Het is werkelijk een godverlaten plek waar je zelfs bij mooi weer zelfmoordneigingen van krijgt.
Ik begrijp ook werkelijk niet voor wie deze woningen bedoeld zijn. Als je een miljoen te makken hebt en je wilt graag in die omgeving wonen dan kies je natuurlijk voor een groot vrijstaand huis. Als je datzelfde miljoen hebt en je wilt graag stads/maritiem wonen, dan zijn er in Rotterdam zelf nog wel wat vettere dingen te koop.
Ik begrijp ook werkelijk niet voor wie deze woningen bedoeld zijn. Als je een miljoen te makken hebt en je wilt graag in die omgeving wonen dan kies je natuurlijk voor een groot vrijstaand huis. Als je datzelfde miljoen hebt en je wilt graag stads/maritiem wonen, dan zijn er in Rotterdam zelf nog wel wat vettere dingen te koop.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 09:17 ]
Het huis staat niet voor niets te koop.
Of de prijs terecht is, is een tweede.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Wat dacht je van de citymarketing leuzen, en nee deze zijn niet gelogenPaT schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:11:
[...]
(...) Dat is dus zeker niet te vergelijken met van die walgelijke marketingnamen.

S'Dam // Ontdek Schiedam

Goes isgoes

We'Rotterdam // Make it Happen
Iamsterdam

Doe het in Dronten
Tilburg, je bent er
Gouda, historisch hart in het groene hart
Korendijk... een dijk van een gemeente!
This is The Hague
Capelle aan den IJssel. Parkstad naast Economische Motor

Amersfoort. Stad met een hart

Lelystad geeft lucht
Ik zie mezelf hier wel wonen: https://www.funda.nl/koop...is-40505637-lingedijk-21/
Gooi je er nog anderhalve ton tegen aan voor keuken, badkamer, dakisolatie, gevel herstelwerk, dubbel glas, nieuwe cv en electra installatie en beetje tuin kosten.
Uitzicht op een riviertje en op de koeien van de boerderij erachter. En geen last van de buren :-)
Gooi je er nog anderhalve ton tegen aan voor keuken, badkamer, dakisolatie, gevel herstelwerk, dubbel glas, nieuwe cv en electra installatie en beetje tuin kosten.
Uitzicht op een riviertje en op de koeien van de boerderij erachter. En geen last van de buren :-)
Ik dacht bijna goh wc in de keuken wat vreemd.W1LL3M schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:44:
[...]
[afbeelding]
Maar toen zag ik pas dat het mega lange aanrechtblad de wastafel is

He, niet fucken met mijn nieuwe woonplaats he. Nu dat ik er woon is het natuurlijk de place to be.N1ckk schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:46:
[...]
Wat dacht je van de citymarketing leuzen, en nee deze zijn niet gelogen![]()
S'Dam // Ontdek Schiedam
Voor 142k perfecte bovenwoning (2 etages) gekocht, 96m2. In rotterdam betaal je nu grofweg x2 voor exact hetzelfde (en dan nog oudere meuk meestal binnen). Huis uit 1935, zalige open haard in de woonkamer.
In het centrum van schiedam is 60% pools heb ik het idee maar het bevalt me eigenlijk perfect, winkels dichtbij en binnen 5 minuten bij metro rotterdam.
Het heeft wel wat hoor zo'n volkswijkje, kan het niet vergelijken met park16hoven waar ik hiervoor woonde
Of deze:N1ckk schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:46:
[...]
Wat dacht je van de citymarketing leuzen, en nee deze zijn niet gelogen![]()
S'Dam // Ontdek Schiedam![]()
Goes isgoes![]()
We'Rotterdam // Make it Happen![]()
Iamsterdam![]()
Doe het in Dronten![]()
Tilburg, je bent er![]()
Gouda, historisch hart in het groene hart![]()
Korendijk... een dijk van een gemeente!![]()
This is The Hague![]()
Capelle aan den IJssel. Parkstad naast Economische Motor![]()
Amersfoort. Stad met een hart![]()
Lelystad geeft lucht
Haaksbergen; "Ster in Twente"
In de Tweede Wereldoorlog werden in buurstad Enschede, bij de Haaksbergerstraat Jodensterren geproduceerd. Volgens de lezer “bloeide Haaksbergen dankzij het produceren van de Jodensterren”.

Idem hier. Ook huis gekocht in ‘S’dam’; ben een van de 40% niet-Pool
, wel in een herenhuis (meer dan 142k, helaas) - want die heb je niet echt meer in Rotjeknor.
Als ik kijk naar stadsmarketing moet ik altijd lachen van het amateurisme. Alles is op drie pijlers (wonen, werken, bezoeken) gebaseerd en veel te vrijblijvend ingevuld / beleid niet afgestemd op de vraag. S’dam bijv is een losse merknaam, die Stichting Stadspromotie Schiedam ondersteunt en is puur en alleen op beleving gebaseerd voor bewoners en bezoekers. Het afbakenen van vraag & aanbod doen zij niet voor de woningmarkt / overige markten. Het is puur een visueel laagje en index van gebeurtenissen. De Stichting Stadspromotie Schiedam beheert de goudkist weer.
Als ik kijk naar stadsmarketing moet ik altijd lachen van het amateurisme. Alles is op drie pijlers (wonen, werken, bezoeken) gebaseerd en veel te vrijblijvend ingevuld / beleid niet afgestemd op de vraag. S’dam bijv is een losse merknaam, die Stichting Stadspromotie Schiedam ondersteunt en is puur en alleen op beleving gebaseerd voor bewoners en bezoekers. Het afbakenen van vraag & aanbod doen zij niet voor de woningmarkt / overige markten. Het is puur een visueel laagje en index van gebeurtenissen. De Stichting Stadspromotie Schiedam beheert de goudkist weer.
Is echt zo, kijk maar op de kaart, met een beetje fantasie:
https://www.google.nl/map...53,5.3895476,16.69z?hl=nl
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nog een pareltje qua fotografie:
https://www.funda.nl/koop...sterhamriklaan-12/#foto-1

[ Voor 24% gewijzigd door Heyman op 26-03-2018 10:29 ]
Ik weet dat mijn wijk nogal 'volks' is. Maar…

https://www.funda.nl/koop/breda/huis-40583670-tijgerhof-14/

Buren zijn wel lekker rustig inderdaad, zullen niet gaan klagen bij geluidsoverlastJannibal23 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:55:
Ik zie mezelf hier wel wonen: https://www.funda.nl/koop...is-40505637-lingedijk-21/

Of ben je al voor in de toekomst aan het plannen?
ho-ly-shit. Dat is echt in-en-in triest. Pohhhh, en die achter"tuin"Jasphur schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:33:
[afbeelding]
Als je hiervoor elke dag je nest uitkomt wil je toch gewoon van een flatgebouw springen

[ Voor 18% gewijzigd door BFmango op 26-03-2018 10:41 ]
Lijkt er alleen sterk op dat je tegen een sluiproute aan woont als er file staat op de A15 bij TielJannibal23 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:55:
* Tukk zwaait van een paar 100m afstand naar Jasphur.Jasphur schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:33:
[afbeelding]
Volksbuurt in Breda, je verwacht het niet he..
Maar even serieus, 240k voor een jaren voor zo'n sfeerloze vierkante doos in Brabantpark? Gaan ze dat krijgen, denk je?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Een mooi pand in het zonnige Den Helder (uitzicht op de oude rijkswerf)
https://www.coltofmakelaa...weststraat-87-den-helder/
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
De wijk is beter dan de 'echte' volksbuurt Tuinzigt. Brabantpark is wat dat betreft een betere locatie ten opzichte van de aanrijroutes, met meer groen en het huis is redelijk af. Er is vast wel iemand met een zelfde soort smaak. Dus ja, ik verwacht wel dat ze dit huis voor dat bedrag kwijt raken.Tukk schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:26:
[...]
* Tukk zwaait van een paar 100m afstand naar Jasphur.
Volksbuurt in Breda, je verwacht het niet he..
Maar even serieus, 240k voor een jaren voor zo'n sfeerloze vierkante doos in Brabantpark? Gaan ze dat krijgen, denk je?
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 26-03-2018 11:40 ]
Genoeg kunstgras voor een stadion.Technomania schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:29:
Een mooi pand in het zonnige Den Helder (uitzicht op de oude rijkswerf)

en......Buddha!
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Wat is er dan zo mis aan die "tuin"BFmango schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:41:
[...]
ho-ly-shit. Dat is echt in-en-in triest. Pohhhh, en die achter"tuin"
Als je hiervoor elke dag je nest uitkomt wil je toch gewoon van een flatgebouw springen
[afbeelding]
Schutting een nieuw verfje, border beplanten en tegels schoonmaken, mooi tuinsetje erin en klaar is kees. ongeveer 80% van de nederlandse tuinen ziet er zo uit
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 26-03-2018 11:55 ]
Prima prijs voor wat je krijgt, en in dit geval best redelijk centraal gelegen. Waarschijnlijk is het goedkoper omdat het een rijksmonument betreft. Daar mag je helaas niet veel aan doen, behalve in de oude staat herstellen, wat het voor veel mensen minder interessant maakt.Jannibal23 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:55:
Ik heb ook ooit gekeken naar een rijksmonument, maar daar mocht je geen woningverbeteringen zoals dubbelglas installeren. Dat werdt een no-go uiteindelijk.
Zet er een paar wielen onder en je bent klaarJasphur schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:33:
[afbeelding]
Trouwens, bij deze toilet moet je niet teveel naar de zijkant zitten, want voor je het weet pis je naast de pot

Irritatiefactor: het flapje aan de muurkant.

zeker, zeker
bvbal79 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:54:
[...]ongeveer 80% van de nederlandse tuinenbalkons ziet er zo uit
Hmm ja dat snap ik. Zie het hier ook niet zitten om 's winters 1250m3 warm te stoken zonder geïsoleerd dak en glas.Baddie09 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:55:
[...]
Prima prijs voor wat je krijgt, en in dit geval best redelijk centraal gelegen. Waarschijnlijk is het goedkoper omdat het een rijksmonument betreft. Daar mag je helaas niet veel aan doen, behalve in de oude staat herstellen, wat het voor veel mensen minder interessant maakt.
Ik heb ook ooit gekeken naar een rijksmonument, maar daar mocht je geen woningverbeteringen zoals dubbelglas installeren. Dat werdt een no-go uiteindelijk.
Tandjes, anders zet je als fotograaf even niet de verzadiging van groen omlaag ofzoTheOmen schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:48:
[...]
Genoeg kunstgras voor een stadion.
[afbeelding]
en......Buddha!
flapje?ozzynator schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:24:
[...]
Ik zou inderdaad ook eerder vallen over de lamp die er niet is in de gang
het velletje wat over de rol hangt als je papier pakt. Das niet handig als dat tegen de muur aan zit.
zeker, zeker
Oh, hangt verkeerd om.
Dacht dat je de rolhouder aan de andere kant wilde hebben (vergroot de doorgang).
Maar misschien hebben ze katten?
dan kan andersom beter zijn
Dacht dat je de rolhouder aan de andere kant wilde hebben (vergroot de doorgang).

Wie laat zn kat dan ook op de wc? Hier in de buurt schijten ze altijd op mn auto...Aardappel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:30:
Oh, hangt verkeerd om.
[afbeelding]
Dank nog daarvoor! Scheelt mij kapitalen aan wc-papiermark-k schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:47:
[...]
Wie laat zn kat dan ook op de wc? Hier in de buurt schijten ze altijd op mn auto...
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Nee, dat zijn de vogels, als je daar vanaf wilt moet je katten nemenmark-k schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:47:
[...]
Wie laat zn kat dan ook op de wc? Hier in de buurt schijten ze altijd op mn auto...
Wat is er mis met die wc? Behalve dan dat het zo'n standaard klein rothokje is?Baddie09 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:58:
[...]
Trouwens, bij deze toilet moet je niet teveel naar de zijkant zitten, want voor je het weet pis je naast de pot
[afbeelding]
* Wailing_Banshee is verwend met haar grote wc ruimte!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Met de grootte van het hok heb ik geen problemen (lekker compact en geen onnodige ruimteverspilling), en de WC an sich ook niet (al heb ik nog nooit een sproeier geprobeerd), alleen de bril staat niet recht op de pot waardoor je vanuit het camera oogpunt teveel naar rechts zit.Wailing_Banshee schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:17:
[...]
Nee, dat zijn de vogels, als je daar vanaf wilt moet je katten nemen
[...]
Wat is er mis met die wc? Behalve dan dat het zo'n standaard klein rothokje is?
Ooeh, niceJannibal23 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:55:
Wel jammer van dat laminaat op sommige vloeren zeg, dat snap ik echt niet

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Vogels laten geen voetsporen achter.Wailing_Banshee schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:17:
[...]
Nee, dat zijn de vogels, als je daar vanaf wilt moet je katten nemen
[...]
Wat is er mis met die wc? Behalve dan dat het zo'n standaard klein rothokje is?
En katten schijten over het algemeen niet op auto's...
Ja, dat zag ik ook. Je kunt alleen niet zien of dat altijd zo is, of dat die bril wat los zit waardoor hij scheef gaat... Voordeel van de twijfel!Baddie09 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:53:
[...]
Met de grootte van het hok heb ik geen problemen (lekker compact en geen onnodige ruimteverspilling), en de WC an sich ook niet (al heb ik nog nooit een sproeier geprobeerd), alleen de bril staat niet recht op de pot waardoor je vanuit het camera oogpunt teveel naar rechts zit.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Zo, echt heel mooi! Vind die van 1,1 miljoen trouwens ook niet mooier dan deze. Allemaal foto's van containerschepen kunnen mij nou niet echt verleiden...
Heh? Die tuin is echt ronduit triest. Ja er is wat van te maken: alle trieste tegels eruit halen en opnieuw beginnen.bvbal79 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:54:
[...]
Wat is er dan zo mis aan die "tuin"
Schutting een nieuw verfje, border beplanten en tegels schoonmaken, mooi tuinsetje erin en klaar is kees. ongeveer 80% van de nederlandse tuinen ziet er zo uit
Wellicht ligt er nog een mooie houten vloer onder uit 1843... Maar ben het met je eens, doet nogal af aan het mooie pand. Gelukkig maakt de hal een heleboel goedGaryu schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:23:
[...]
Ooeh, nice. Dat is inderdaad wel een mooie!
Wel jammer van dat laminaat op sommige vloeren zeg, dat snap ik echt niet
Voor mensen die alleen maar werken en nooit thuis zijn schat ik zo inVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:15:
Wij gaan wel eens van Rotterdam met de waterbus naar Dordrecht op een mooie dag en dan stop je ook precies bij deze appartementen. Ik zie er nagenoeg nooit iemand in- of uitstappen. Het is werkelijk een godverlaten plek waar je zelfs bij mooi weer zelfmoordneigingen van krijgt.
Dat is jouw mening, gebaseerd op 1 foto. wederom 80% van de tuinen ziet er zo uit in het land. Dat je het niet mooi vind is je goed recht, maar 80% zal echt niet van het flatgebouw springen.BFmango schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:47:
[...]
Heh? Die tuin is vind ik echt ronduit triest. Ja er is wat van te maken: alle trieste tegels eruit halen en opnieuw beginnen.
[ Voor 24% gewijzigd door bvbal79 op 26-03-2018 17:00 ]
Goed om te zien dat het gas werkt, was bijna bang dat het niet zo zou zijn.Heyman schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:28:
Nog een pareltje qua fotografie:
[afbeelding]
Ziet er leuk uit, maar er zit een enorme adder onder het gras zo lijkt het. Met dit soort huizen is vooral kijken naar wat je niet kunt zien. er zit een compleet gebouw aan de woning vast die niet eens zo heel oud is gezien de kozijnen. Maar nergens wordt dit gebouw genoemd; ook niet in de verkoopbrochure. Dit terwijl het wel op het erf staat. Enig wat genoemd is dat is "Overige inpandige ruimte 117 m² " Bovendien zit er een deels maatschappelijke functie opJannibal23 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:55:

7400 Wp op het dak
Nou, dan ben ik duidelijk anders gewend. En de mensen die ik ken ook. Ik heb zo'n tuin nog nooit in het echt gezien.bvbal79 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:57:
[...]
Dat is jouw mening, gebaseerd op 1 foto. wederom 80% van de tuinen ziet er zo uit in het land. Dat je het niet mooi vind is je goed recht, maar 80% zal echt niet van het flatgebouw springen.
Die 117m2 is kelder plus zolder. In de advertentie wordt genoemd dat het half vrijstaand is. Het betreft het activiteitengebouw van de kerk aan de andere kant (dit is de voormalige pastorie).Theo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:10:
[...]
Ziet er leuk uit, maar er zit een enorme adder onder het gras zo lijkt het. Met dit soort huizen is vooral kijken naar wat je niet kunt zien. er zit een compleet gebouw aan de woning vast die niet eens zo heel oud is gezien de kozijnen. Maar nergens wordt dit gebouw genoemd; ook niet in de verkoopbrochure. Dit terwijl het wel op het erf staat. Enig wat genoemd is dat is "Overige inpandige ruimte 117 m² " Bovendien zit er een deels maatschappelijke functie op
[afbeelding]
Maar die maatschappelijke functie is inderdaad een ding... Gemeente staat open voor gesprekken, maar je weet natuurlijk niet wat ze vragen voor zo'n bestemmingswijziging.
Dit is beter (alhoewel niet persé in specifiek deze situatie). Meestal heeft de houder ook nog een mooie kap die over de wc-rol ligt. Als het flapje aan de muurkant zit, kun je dan makkelijker de wc rol afrollen zonder last te hebben van dat onding.ozzynator schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:24:
[...]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
Misschien. Maar voor een miljoen woon je ook in een mooi herenhuis aan de Kralingse Plas en dat is voor mensen die heel hard werken en dat graag willen laten zien een veel aantrekkelijker propositie.DypFrys schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:49:
[...]
Voor mensen die alleen maar werken en nooit thuis zijn schat ik zo inIk snap zoiets ook niet, de omgeving kan ik gewoon echt niet mooi vinden maar nou heb ik sowieso heel weinig met Rotterdam.
Dan verkeer je waarschijnlijk in een kleine weinig heterogene sociaal-economische omgeving.BFmango schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:29:
[...]
Nou, dan ben ik duidelijk anders gewend. En de mensen die ik ken ook. Ik heb zo'n tuin nog nooit in het echt gezien.
Bij (sociale) huur en het lagere koopsegment komt dit vrij veel voor. Ook bij ouderen die de tuin niet meer (kunnen) onderhouden.
In het 3+ ton segment heb ik het ook wel gezien: simpel betegeld in combinatie met geen onderhoud en geen aankleding. bijzonder bij dit voorbeeld is dat echt alles samenkomt inclusief betonnen erfafscheiding en wat troosteloos tuinmeubillair
Scheelt natuurlijk meteen een berg als je hier 2 plantenbakken neerzet.
Dit is ook wel echt iemand die enorm veel moeite gedaan heeft om zijn appartementje te verkopen: https://www.jaap.nl/te-ko...el+38+d/7366858/overzicht

Waar doel je dan precies op? op Funda staat nl een uitgebreidere beschrijving https://www.funda.nl/koop...ent-47261233-heuvel-38-d/mark-k schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:01:
Dit is ook wel echt iemand die enorm veel moeite gedaan heeft om zijn appartementje te verkopen: https://www.jaap.nl/te-ko...el+38+d/7366858/overzicht
[afbeelding]
[afbeelding]
Of heb je het over de matige foto's?
Een telefoon, zonder groothoek, foto's maken op een 68m2. Dat gaat inderdaad nooit goed..mark-k schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
De zeer matige foto's en het gebrek aan beschrijving ja. Ik wist niet dat hij ook op Funda stond.Baddie09 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:50:
[...]
Waar doel je dan precies op? op Funda staat nl een uitgebreidere beschrijving https://www.funda.nl/koop...ent-47261233-heuvel-38-d/
Of heb je het over de matige foto's?
"schattige dieren" werken goed bij vrouwen en de vrouw schijnt meestal bepalend te zijn. Althans, dat heb ik mij laten wijsmaken
Maar laten we eerlijk zijn: De bruine geit is best wel een bad ass
Maar laten we eerlijk zijn: De bruine geit is best wel een bad ass
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
We hebben er weer eentje hoor 
Kerkje kopen? Met de juiste handjes is hier een mooi huis van te maken.
Leuk ook die artist impressions en ik vind die binnentuin in die halve cirkel wel echt tof!
https://www.funda.nl/koop...is-40443426-rijksweg-184/
Kerkje kopen? Met de juiste handjes is hier een mooi huis van te maken.
Leuk ook die artist impressions en ik vind die binnentuin in die halve cirkel wel echt tof!
https://www.funda.nl/koop...is-40443426-rijksweg-184/

Deja-vu ?
Of beginnen al die kerken op elkaar te lijken?
Inpandige terrasjes enzo.
Of beginnen al die kerken op elkaar te lijken?
Inpandige terrasjes enzo.
Verwijderd
Geen geld voor zoveel grond, maar dat huisje en de bijgebouwen zien er niet echt top uit.
Het doet me denken aan zo'n hobbyboertje dat dan in het nieuws komt omdat er allerlei dieren op het terrein creperen.
Die geit kan dan wel lopen te mekkeren maar ziet er niet uit of ie crepeertVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:53:
[...]
Geen geld voor zoveel grond, maar dat huisje en de bijgebouwen zien er niet echt top uit.
Het doet me denken aan zo'n hobbyboertje dat dan in het nieuws komt omdat er allerlei dieren op het terrein creperen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.