Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.806 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Wel een lekker onderhoudsvriendelijke tuin.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 23:09
bvbal79 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:29:
[...]

Ieder zijn eigen smaak toch?
Daar heb je helemaal gelijk in, en daarom is het leuk gluren bij de buren op dit forum (en daar wat scherper op te reageren). Maar ik krijg ook vaak het idee dat men juist klakkeloos volgt wat er op eigen huis en tuin voorbij komt i.pv. een eigen stijl te maken. Ik zal niet zeggen dat mijn inrichting het meest smaakvolle interieur is, maar dat komt ook doordat wij hebben gekozen het geld te stoppen in het huis, en niet in het interieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Nog een huis dat maar niet verkocht raakt. Watertoren van meer dan 50m hoog op meer dan 6000m2 grond en bijna 1700m2 woonoppervlak. Bekijk vooral de foto's. En dat voor maar 650.000 euro

https://nolostcapital.nl/watertoren-wieringerwaard/

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Jochemd13 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:32:
Vind het knap dat dit huis eindelijk verkocht is, hoort bij een project waarbij zo'n 8 huizen gebouwd werden, 3 daarvan hebben tot vorig jaar te koop gestaan. Het rijtje achter dit huis zou hetzelfde type worden gebouwd maar is gewoon niet doorgegaan omdat niemand het voor die prijs wilde kopen.

https://www.funda.nl/koop...49818864-linnaeuslaan-33/

Ook grappig, de volgende afbeelding is wat het plan zou worden, en de afbeelding daarna is wat het daadwerkelijk is geworden. Volgens mij zijn ze erachter gekomen dat zo'n prijs vragen geen goed idee is :P
Een deel is overigens niet eens bebouwd, verwacht ook niet dat ze dat nog gaan doen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Als je naar de afwerking kijkt vind ik het niet eens zo'n extreme prijs, en midden in de randstad.
En die lege bouwkavels gaan echt wel bebouwd worden hoor, daarvoor is de grond te schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Moby schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:37:
Nog een huis dat maar niet verkocht raakt. Watertoren van meer dan 50m hoog op meer dan 6000m2 grond en bijna 1700m2 woonoppervlak. Bekijk vooral de foto's. En dat voor maar 650.000 euro

https://nolostcapital.nl/watertoren-wieringerwaard/
waar staat hij precies te koop, staat niks over in je link? Ik vind het nou niet echt een woning om in te gaan wonen als je ook de omschrijving ziet. Meer een soort van lokatie om weer te verhuren etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

bvbal79 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:41:
[...]

waar staat hij precies te koop, staat niks over in je link? Ik vind het nou niet echt een woning om in te gaan wonen als je ook de omschrijving ziet. Meer een soort van lokatie om weer te verhuren etc...
Staat in de link zelf in er wordt ook nog een stukje vermeld over de omgeving. En ook nog een Google maps linkje onderaan zie ik nu.

Wieringerwaard.

[ Voor 5% gewijzigd door Moby op 19-02-2018 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Moby schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:43:
[...]

Staat in de link zelf in er wordt ook nog een stukje vermeld over de omgeving.

Wieringerwaard.
Ik bedoelde eigenlijk waar staat dat hij te koop staat excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

bvbal79 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:44:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk waar staat dat hij te koop staat excuses :)
Hmm je hebt gelijk. Hij stond te koop bij Sothebys maar nu lijkt hij daar weg te zijn. Toch verkocht denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Dat betonnen gebakje deed me denken aan een villa in Waalre. Even gezocht, maar die staat niet te koop, wel een andere villa op dezelfde straat. Erg smaakvol ingericht en met 1.2M niet heel erg duur voor een huis in de villawijk in Waalre: https://www.funda.nl/koop...49185542-hoge-duinlaan-4/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/004/669_1440.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16
bvbal79 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:41:
[...]

Tot nu toe werd de locatie ook als horeca gelegenheid gebruikt en een antiek/curiosa winkel. Geen bizar mooie locatie, en een onhandig pand. Ik snap de moeite met de verkoop wel, het is te onhandig om in te wonen, en een horeca gelegenheid er beginnen maakt 't door de locatie niet bizar interessant. Ik heb in de straat waar dat ding staat gewoond, af en toe een kopje koffie er gedronken, het is erg mooi van binnen, maar ik zou er niet willen wonen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:03
Baddie09 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:39:
[...]

En die lege bouwkavels gaan echt wel bebouwd worden hoor, daarvoor is de grond te schaars.
Ik hoop het, oorspronkelijke bebouwing is zo'n 10 jaar geleden gesloopt en is sinds die tijd 0,0 mee gebeurd, de oorspronkelijke vloer ligt er zelfs nog :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Amphiebietje schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:52:
Hier een gevalletje "WTF heeft die makelaar gerookt? 7(8)7 ".

Ik zal beginnen met de inleiding van de beschrijving:

[...]

Dan de link en een foto:

[afbeelding]

En wat is ruim? Wel, maar liefst 32 vierkante meter en een kwart van een garage! _O-

En is dit appartement een executieverkoop?
Wat een crackpand ... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:49

Spacecowboy

XBL: Biggmans

[...]

Dan de link en een foto:

[afbeelding]

En wat is ruim? Wel, maar liefst 32 vierkante meter en een kwart van een garage! _O-

Die badkamervloer. Even serieus. Die is zo goor daar ging ik op laarzen niet eens naar binnen.
Amphiebietje schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:01:
[...]

Thanks. Wat de jaren '80 architectuur betreft met die houten galerijen, mij lijkt het heel gehorig (en dus een reden om over te slaan).

[afbeelding]

...en die bevestigt min of meer het beeld van Capelle aan den IJssel dat mij gisteren is geschetst door een familielid, die een kennis had die daar woonde: Alles achter slot en grendel, want blijkbaar zijn er grote problemen met inbraken en autokraken :/
Wat een droefenis. Je zou spontaan depressief worden als je daar in moest wonen.

Die villa in Waalre daarentegen d:)b . Staat ook in een hele mooie buurt; vroeger vaak zat door die wijk heen gereden, mooi opgezet en staan mooie panden.

[ Voor 35% gewijzigd door Spacecowboy op 19-02-2018 17:41 ]

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spacecowboy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:34:
[...]

Wat een droefenis. Je zou spontaan depressief worden als je daar in moest wonen.
Gemiddelde sociale woningbouw ziet er ook zo uit. Daar wordt je inderdaad spontaan depressief van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

[...]

Dan de link en een foto:

[afbeelding]

Kan daar echt van genieten, vroeger zonder streetview en andere hulpbronnen kwamen ze er nog mee weg ook haha.

Hier laatst ook een woning in de buurt. Rustige straat en dan een bushalte pal voor de deur waar iedere 12 minuten een bus stopt en 30 meter verder een stoplicht. Maarja wat is de definitie van een een rustige straat moet je dan maar denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
zonoskar schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:04:
Dat betonnen gebakje deed me denken aan een villa in Waalre. Even gezocht, maar die staat niet te koop, wel een andere villa op dezelfde straat. Erg smaakvol ingericht en met 1.2M niet heel erg duur voor een huis in de villawijk in Waalre: https://www.funda.nl/koop...49185542-hoge-duinlaan-4/

[afbeelding]
Best een schattig huisje maar dat Britse idee van tapijt op de badkamer heb ik zelf nooit zo begrepen.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/084/004/698_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
En dat jaren 80 witplastic plafon kun je er ook meteen uitslopen.

Vroeg me iets af, waarom heb je nooit verkeersdrempels in villa wijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:28

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

sugarlee89 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:52:

Da's zo klote voor je porsche >:)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:45

Vrijdag

De Zwarte

Stinger_Ventura schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:58:
[...]

Mijn God! Hier valt je mond echt van open. Dag je in zon gotisch huis kan leven.
Lijkt me met de huidige inrichting moeilijk verkoopbaar.
Wel een briljante afzuigkap 8)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/954/037_1440.jpg

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:19

Amphiebietje

In de blubber

Eigenlijk is het jammer dat het interieur van dat huis niet wat meer organisch aan doet, anders had je er makkelijk een soort spookhuis van kunnen maken. "Trip door de ingewanden van het Beest van de Apocalyps", in die trant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55

Huh? Woon net een paar dagen in Bussum en wordt gek van de verkeersdrempels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nare man schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:24:
Wel een lekker onderhoudsvriendelijke tuin.
Met dat soort tuinen vraag ik me af waarom het rijtjeshuis zo populair is in Nederland. Ga de gemiddelde Vinex-wijk in en je vindt enkel betegelde tuinen. Volgens mij zou het gros van de mensen die dit soort huizen kopen veel beter afzijn in een condominium met gedeelde voorzieningen zoals bbq-plaatsen, zwembaden, et cetera. Dan heb je wel de lusten van ruimte om je huis/appartement, maar niet de lasten zoals zelf het onderhoud moeten doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online

[...]

Dan de link en een foto:

[afbeelding]

Whut, je hebt 2 garages onder je "huis" en dan kan je maar 1/4e van een garage gebruiken. Daar past alleen dit autootje in:
Afbeeldingslocatie: https://static.cargurus.com/images/site/2009/12/10/15/34/1965_peel_p50-pic-3637687411906781139-1600x1200.jpeg

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:23:
[...]

Met dat soort tuinen vraag ik me af waarom het rijtjeshuis zo populair is in Nederland. Ga de gemiddelde Vinex-wijk in en je vindt enkel betegelde tuinen. Volgens mij zou het gros van de mensen die dit soort huizen kopen veel beter afzijn in een condominium met gedeelde voorzieningen zoals bbq-plaatsen, zwembaden, et cetera. Dan heb je wel de lusten van ruimte om je huis/appartement, maar niet de lasten zoals zelf het onderhoud moeten doen.
Wat een onzin. Ik voel me prima in mijn betegelde tuin. Heb graag mijn privacy om een BBQ te houden of een zwembad te plaatsen. Wat onderhoudsvriendelijke bloembakken en wat speeltoestellen voor de kids. Niks mis mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05
bvbal79 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Wat een onzin. Ik voel me prima in mijn betegelde tuin. Heb graag mijn privacy om een BBQ te houden of een zwembad te plaatsen. Wat onderhoudsvriendelijke bloembakken en wat speeltoestellen voor de kids. Niks mis mee.
Behalve dat het regenwater in het riool terecht komt i.p.v. in het grondwater, de biodiversiteit afneemt en de hitte in de zomer blijft hangen. Klik En dat het lelijk is :P

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

Crailo in 't Gooi heeft zeker wel drempels, er zat daar een beroepszeiker en die heeft er na lang drammen zelfs eentje midden voor zijn huis gekregen.
Wel handig wanneer je dan aan beide kanten van die drempel een oprit hebt, dan kan je met je volbloed italiaanse asfaltschraper toch nog zonder schade richting de snelweg komen en je irriteert al je buren, dubbele win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Baddie09 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:39:
[...]

Als je naar de afwerking kijkt vind ik het niet eens zo'n extreme prijs, en midden in de randstad.
mwa voor een 2kapper op zo'n kleine kavel vind ik het best aan de prijs. Maar het valt wel te verklaren: die mensen kochten in 2009 von, toen het huis af was in 2010 was het al veel minder waard.
Wel mooie afwerking , behalve de badkamer.

Locatie is wel in de randstad, maar te ver van Amsterdam of Den Haag om daarvan te profiteren.

[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 19-02-2018 21:30 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-09 06:36
virtualJac schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:33:
[...]

Als het wat gunstiger lag was het ook een stuk hoger geprijsd vrees ik. Ik zou het ook wel zien zitten om zoiets helemaal te renoveren :)
Yeah, true. Lijkt mij ook helemaal geweldig! De mogelijkheden van dit huis, heerlijk!

Hoewel ik wel uit Friesland kom is Minnertsga dan toch weer net wat te ver van de "bewoonde" wereld, helaas helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:43
PalingDrone schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:09:
[...]

Crailo in 't Gooi heeft zeker wel drempels, er zat daar een beroepszeiker en die heeft er na lang drammen zelfs eentje midden voor zijn huis gekregen.
Wel handig wanneer je dan aan beide kanten van die drempel een oprit hebt, dan kan je met je volbloed italiaanse asfaltschraper toch nog zonder schade richting de snelweg komen en je irriteert al je buren, dubbele win :)
Ken ook villawijken met (behoorlijk grote) drempels waar je met geen enkele Ferrari over kunt, en alleen met deze Lamborghini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Aardappel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:52:
[...]

Ken ook villawijken met (behoorlijk grote) drempels waar je met geen enkele Ferrari over kunt, en alleen met deze Lamborghini
Ah vandaar, een paar jaar geleden reed er ook zo'n ding hier in het durp rond, v12 uit de Countach ligt er in en je krijgt een kerstpakket van je tankstation ;)
Cayenne of een RangeRover heb je veel meer aan wanneer je tussen Hilversum en Amsterdam zuid pendelt.
Voor de Lambo liefhebbers, is er hoop :
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/03/Urusside.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:13

Fiber

Beaches are for storming.

[afbeelding]
Prachtig huis, vooral van buiten en de tuin en de omgeving. Van binnen wat minder, maar daar valt vast wel wat aan te doen... :)

Helaas buiten budget en ik ben geen Brabo. ;w

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Kassad schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Behalve dat het regenwater in het riool terecht komt i.p.v. in het grondwater, de biodiversiteit afneemt en de hitte in de zomer blijft hangen. Klik En dat het lelijk is :P
Nog zo'n vooroordeel. Ik heb 3 infiltratiekratten in mijn tuin liggen. Dus het regenwater gaat gewoon de grond in. 3 vogelhuisje in mijn tuin en ik heb wel alle heggen van groen hedera, dat dan weer wel. Maar het commentaar was op een tuin waar zelfs 2 bomen in stonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:19

Amphiebietje

In de blubber

Kassad schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Dat wil zeggen, als het riool het aankan, want als er heel veel van dit soort tuinen zijn raakt het riool eerder overbelast. En dan loopt het water eerder de huizen in. :9

Maar ja, bij volledig bestrate tuinen vraag je eigenlijk gewoonweg om problemen, net zoals met woningen gebouwd in de uiterwaarden van een rivier... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:13

Fiber

Beaches are for storming.

[...]

Dan de link en een foto:

[afbeelding]

Ik vind de indeling vooral raar. Ik zou het wellicht best kunnen uithouden op 32 m2, al blijft het weinig, maar zou dan toch liever de keuken en de slaapkamer omwisselen. Dus gewoon een keukenblokje in de woonkamer, dat kan tegenwoordig prima met een goede afzuigkap, en dan een aparte slaapkamer waar nu de keuken zit.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:51:
[...]

Ik vind de indeling vooral raar. Ik zou het wellicht best kunnen uithouden op 32 m2, al blijft het weinig, maar zou dan toch liever de keuken en de slaapkamer omwisselen. Dus gewoon een keukenblokje in de woonkamer, dat kan tegenwoordig prima met een goede afzuigkap, en dan een aparte slaapkamer waar nu de keuken zit.
Dan slaap je wel aan de galerij en of dat nou zo ideaal is?
Een aparte keuken is best prettig wanneer je in je woonkamer slaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:13

[afbeelding]
Ik vind het veel te veel geld voor een relatief klein huis, maar dat komt voornamelijk door de grondprijs daar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Zeg schat, maak jij in plaats van een zitkuil maar een plantenbak. Waar? Wat dacht je van midden in de woonkamer...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/986/504_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop/naarden/huis-40428147-rijksweg-25/

[ Voor 26% gewijzigd door PalingDrone op 20-02-2018 03:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:51

breinonline

Are you afraid to be known?

Hier ook weer iemand die wel meer dan 8ton voor zijn huis durft te vragen maar geen fotograaf kan betalen: http://www.funda.nl/49799022

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Staat ook al 6+ maanden te koop. Eerste foto’s zijn nog wel oke. Binnen alleen heel donker en klein-ig idd.

Ik denk overigens dat het prima mogelijk is om zelf goede foto’s te maken van je huis. Alleen mensen doen maar wat. Kijk gewoon op Funda rond en zie wat andere aanbieders goed doen. Idem voor de tekst. 360-graden foto’s en video misschien wat lastiger

Als je dat een beetje snapt heb je echt geen makelaar nodig om dat allemaal op te laten maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Gelukkig wel een boeddha beeld :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:16
PalingDrone schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 03:27:
Zeg schat, maak jij in plaats van een zitkuil maar een plantenbak. Waar? Wat dacht je van midden in de woonkamer...
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/naarden/huis-40428147-rijksweg-25/
haha en dat in de discussie over bestrate tuinen....die heeft gewoon een binnen bestrate tuin:)

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09:45

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Gelukkig kan deze boeddha wel tv kijken.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
8 ton voor een kleine tussenwoning... :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
breinonline schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:18:
Hier ook weer iemand die wel meer dan 8ton voor zijn huis durft te vragen maar geen fotograaf kan betalen: http://www.funda.nl/49799022
Goed gevulde voorraadkast is belangrijk! Ik wil weten hoeveel ik kan opslaan als ik een huis koop hoor!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:30
'Zeker voor waterliefhebbers een bezichtiging waard!'

Leuk, alleen is het gewoon een veredelde vijver, de omgeving verkennen met een boot is zo gedaan :')
Wat een prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
En dan die eindeloze foto's van al die watervogels. Want uitzicht op een paar zwanen en meerkoeten is wat deze woning zo uniek maakt :')

[ Voor 13% gewijzigd door nare man op 20-02-2018 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Bij al dat water denk ik voornamelijk "Muggen"

sudo apt-get rekt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aardappel
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/065/000/330_2160.jpg

_O-

edit: camera rechthouden is ook moeilijk. Ik denk dat de eerste foto's projectfoto's zijn en de rest zelf geschoten (belichting, hoek, compositie etc klopt ook geen hout van btw).

[ Voor 21% gewijzigd door Aardappel op 20-02-2018 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
Ze kunnen wel enkel merk-shoppen bij de AH :-P dus zo slecht hebben ze het niet blijkbaar :-P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nare man
Waah schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:18:
Ze kunnen wel enkel merk-shoppen bij de AH :-P dus zo slecht hebben ze het niet blijkbaar :-P
Daar ligt alleen maar algemene shit. Ik had op zijn minst een foto verwacht van een vriezer waar daadwerkelijk wild in ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Ik moest meteen aan al het commentaar in deze thread denken toen ik die aflevering zondag zag _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Aardappel schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:09:
[...]

[afbeelding]

_O-

edit: camera rechthouden is ook moeilijk. Ik denk dat de eerste foto's projectfoto's zijn en de rest zelf geschoten (belichting, hoek, compositie etc klopt ook geen hout van btw).
Als ik foto's van dat soort volgepakte huizen zie krijg ik altijd al medelijden met de verhuizers die al die troep mogen gaan verkassen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Aardappel schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:09:
[...]

[afbeelding]

_O-

Zou de inhoud van de voorraadkast ook bij de prijs zijn inbegrepen? Wel apart trouwens dat ze het geheel gemeubileerd en gestoffeerd verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:18:
Er staat een ragout-blikje van AH eigen merk op de plank. :+

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
pven schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:02:
[...]

Er staat een ragout-blikje van AH eigen merk op de plank. :+
Pauper alert! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Fotograaf: Wat voor fotografie wil je?
Makelaar: Ken je die techniek die helemaal hip was begin jaren 2000? Maar dan overdreven.
Fotograaf: Say no more.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/224/356_1440.jpg

Hier nog veel meer prachtige fotografie van dit object.
https://www.funda.nl/koop/weert/huis-49183539-vermeerlaan-5/

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 20-02-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Jasphur schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:11:
Makelaar: Ken je die techniek die helemaal hip was begin jaren 2000? Maar dan overdreven.

[afbeelding]

En dan ook nog een groothoeklens gebruiken waar menig Gopro nog jaloers op is :+

Ondanks locatie verder wel een leuk huis, tenminste, oogt lekker ruim door de eerder genoemde lens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baddie09

[afbeelding]

Ik denk dat ze nu wel lekkerder slapen dan toen er een 32 inch CRT boven ze hing :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/224/365_1440.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/065/000/374_1440.jpg

Hoe loop je zo'n trap op? Dat wordt een soort tijgeren en limbodansen. 8)7

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aardappel
https://www.funda.nl/koop/rijs/huis-40447092-marderleane-3/

Mooi schooltje, veel m² voor weinig

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/639/137_2160.jpg

jajajajajaja, stookkosten etc... (wel PV-panelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:49

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik ken dat stuk. 's zomers gegarandeerd overlast van jongeren die op het nabijgelegen strandje hun drankgelag houden. Aankleding is op zich aardig, maar 8 ton voor een tussenwoning...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Dacht even dat ik op TUI een vlucht aan het boeken was. :> :> :>
nare man schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:24:
[...]

Daar ligt alleen maar algemene shit. Ik had op zijn minst een foto verwacht van een vriezer waar daadwerkelijk wild in ligt.
MTV Cribs met een fles champagne? Haha lol!

[afbeelding]

Ik moest hier veel te hard om lachen. 'Adds drama to pictures. ' :X :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Aardappel schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:37:

[afbeelding]

Ondanks de hoge stookkosten (wat vrij makkelijk te verlagen is, door bijvoorbeeld niet alle ruimtes op te stoken) vind ik een oud schoolpand echt wel heel erg tof om in te wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 04:09
Een oud schoolpand wel, maar zo'n depri jaren 70 80 ding...

[ Voor 8% gewijzigd door Jannibal23 op 20-02-2018 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
bvbal79 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:22:
[...]

Nog zo'n vooroordeel. Ik heb 3 infiltratiekratten in mijn tuin liggen. Dus het regenwater gaat gewoon de grond in. 3 vogelhuisje in mijn tuin en ik heb wel alle heggen van groen hedera, dat dan weer wel. Maar het commentaar was op een tuin waar zelfs 2 bomen in stonden...
Fair enough, dan heb ik niets gezegd ;-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:10
wel 2 vaatwassers, dat maakt veel goed.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:53

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jannibal23 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:36:
Ja, ook zo'n ding. Zeker in die omgeving. De natuur en de rust daar is fenomenaal.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:09

ptjuh

New day, same old shit

je hebt parkeerplaats genoeg... Als je naar de wc moet dan ken je kiezen 8)7 8)7

Maar serieus..Lijkt mij inderdaad ook wel gaaf om zo een school om te toveren naar een woning!! ook zo'n ding als op de foto

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ik mis nog 2 stopcontacten voor de fohn en het broodrooster naast dat bad om het geheel nog wat spannender te maken.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/065/000/367_1440.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:20
PalingDrone schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:04:
[...]

Ik mis nog 2 stopcontacten voor de fohn en het broodrooster naast dat bad om het geheel nog wat spannender te maken.
[afbeelding]
En je kan met de chinese GI Joe poppetjes spelen in bad jeuj....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:47

[afbeelding]

Ik tel even snel 13 lokalen en zo groot lijkt mij het plaatsje Rijs niet, wat voor een school zou het geweest zijn? Het is gebouwd eind jaren zeven hadden ze zo veel bevolkingsgroei in gedachten?
Alleen voor de vierkante meters zou ik het zo kopen. Lekker een mooie klusruimte aan huis, eigen gymzaal erbij 8)
Aah het was speciaal onderwijs:
Sluiting Witakkerschool te Rijs
Het College van Bestuur van RENN41
heeft het voornemen uitgesproken om met ingang van 1
augustus 2017 de Witakkerschool te Rijs te sluiten. Reden hiervoor is het teruglopende aantal
leerlingen. Gelet op de demografische ontwikkelingen in de Zuidwesthoek van Friesland en de
effecten van Passend Onderwijs, is de verwachting reëel dat het leerlingenaantal de komende jaren
nog verder omlaag gaat.
Op dit moment is de kwaliteit van het onderwijs nog op orde maar we vrezen dat de kwaliteit die we
nastreven niet langer gegarandeerd kan worden als het leerlingenaantal nog verder terugloopt.
Het team, de ouders en de leerlingen zijn recentelijk van het voorgenomen besluit op de hoogte
gesteld. De komende periode van anderhalf jaar gebruiken we, gezamenlijk met de
samenwerkingsverbanden Passend Onderwijs, om voor de leerlingen een goed alternatief te vinden.
Ook voor de teamleden wordt naar een passende oplossing gezocht.
De sluiting van de locatie in Rijs heeft geen effecten voor het MOD in Sneek.
https://www.renn4.nl/wp-c...ericht.WAS_.maart2016.pdf

[ Voor 46% gewijzigd door pep_82 op 20-02-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
tijlemanz schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:11:
[...]

En je kan met de chinese GI Joe poppetjes spelen in bad jeuj....
And then a big brown shark came...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Dan de link en een foto:

[afbeelding]

Wel ideaal, schijten en douchen tegelijk :*)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Speciaal eentje voor @Jasphur

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/389/764_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-40475088-doniaweg-30-f/

Ohja, en 'there is so much room for activities'

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/389/788_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Aardappel Inderdaad behoorlijk veel ruimte voor activiteiten, maar man man man, wat is de inrichting in de jaren 90 blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Jasphur schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:34:
@Aardappel Inderdaad behoorlijk veel ruimte voor activiteiten, maar man man man, wat is de inrichting in de jaren 90 blijven hangen.
De inrichting koop je er niet bij, maar je hebt wel een glazen dak ;) en achterpui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En de blauwe lak, de houten panelen tegen de muren, tegelvloeren, de gevel aankleding etc etc :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:48
Jannibal23 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:36:
Hoewel er best iets leuks van te maken is, maar een oud schoolpand lijkt mij wel veel gaver.

En de gemeente hangt er natuurlijk een hoge WOZ-waarde aan, want het is heel dicht bij een school gelegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Jasphur schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:39:
En de blauwe lak, de houten panelen tegen de muren, tegelvloeren, de gevel aankleding etc etc :D
Kleinigheidjes

561 m2 voor een half miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Lijkt wel een uitvaartcentrum. Eerlijk gezegd dat ik eerst dat het dat ook was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 22:50

masauri

aka qwybyte

[afbeelding]

"schat heb je de deur goed afgesloten?"
...
"Ik zal alvast even laten weten dat we 5 min later zijn tot we elke deur gecontroleerd hebben"

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
masauri schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:08:
[...]

...
"Ik zal alvast even laten weten dat we 5 min later zijn tot we elke deur gecontroleerd hebben"
Voordeel is wel dat je dan als een echte conciërge met een gigantische sleutelbos rond mag lopen
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/NF4AAOSwsI9aFcQR/$_83.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:20
masauri schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:08:
[...]

...
Zal vast een voor oorlogs beveiliging hebben, magneetjes bij alle ramen en deuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zo’n balie in je keuken is handig voor als je kinderen kostgeld moeten gaan betalen. Laat ze maar betalen voor hun eten. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Levensgevaarlijk zo'n chaos, in geval van brand is er geen houden aan en kunnen de bewoners never nooit optijd naar buiten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
:') hangen hier nou gewoon van die vliegenvangers aan het plafond?
https://www.funda.nl/koop...667-hoofdkade-21/#foto-24
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/115/387_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:47
Hier is gewoon een woonruimte in een loods gebouwd. Dat is een optie natuurlijk, persoonlijk zou ik dan een huis los van het bedrijf bouwen om het toch enigszins gescheiden te houden. Ze vergeten trouwens wel even te melden dat er aan de overkant een redelijke grote koekjesbakker zit, echt rustig woon je dus niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Jup :)
Tipje voor wanneer je een leegstaand huis wil verkopen:
Na een paar weken verdampt het water in de watersloten van de afvoeren, doucheputjes, zwanehalzen etc.
Hierdoor komen er vaak vliegen uit het riool, hoe schoon of leeg het huis ook is.
Een plens water voldoet maar eventjes en vrij snel weer vliegen...
Protip: water in alle afvoeren laten stromen, vervolgens een kopje (sla/zonnebloem/whatever) olie in de afvoeren gooien en de vliegen blijven weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Om dat de gemiddelde Nederlander gehersenspoeld is en denkt dat normaal is om jezelf op te sluiten in een stadse jungle...?

(Of zijn ze gewoon te lui om de boel te onderhouden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32

Wailing_Banshee

You're Next

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:09:
[...]

Om dat de gemiddelde Nederlander gehersenspoeld is en denkt dat normaal is om jezelf op te sluiten in een stadse jungle...?

Wij hebben ook een onderhoudsarme tuin. Ik denk dat wij niet veel meer "tuin" hebben dan bij dat huis, behalve dan dat wij wel heeeel veel minder tegels hebben. En heel veel meer gras. Waar we vorig jaar een zitmaaier voor hebben gekocht. Ik kijk weer uit naar de tijd dat het gras weer gemaaid kan worden!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 17:30
Doe maar een klein kasteeltje in zeeland waar je het niet verwacht:

https://www.funda.nl/koop...is-49393117-slotstraat-7/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:13

Met dat soort tuinen vraag ik me af waarom het rijtjeshuis zo populair is in Nederland.
Rijtjeshuizen zijn niet populair, het is voor veel mensen de enige keus. Schaarste, achterlijke grondprijzen, belasting enzovoorts zorgen voor deze vorm van het Nederlandse huizen aanbod. Rij na rij van dezelfde deprimerende eenheidsworst. 2 kalkzandstenen muren, paar kanaalplaten erop geflikkerd en op naar het volgende project. Hier en daar een ander geveltje of een extra hoekje en dat is het. Zelfs de nieuwbouw websites worden uit een of andere standaard doos getrokken. Lekker op 50 cm afstand van de buurman slapen, een van de belangrijke doelen in het leven 5 jaar sparen voor die mooie badkamer of keuken die wordt afgenomen bij een van de vele zaken spontaan 40% korting geven alleen vandaag hoor ja echt. Geef de rijtjeshuis bewoner de keus en 9 van de tien laat een vrijstaand huis bouwen met een iets grotere tuin. Wel met plastic gras en tegels uiteraard, dat dan weer wel.

[ Voor 12% gewijzigd door leecher op 20-02-2018 15:27 ]

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
PalingDrone schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:52:
[...]

Jup :)
Tipje voor wanneer je een leegstaand huis wil verkopen:
Na een paar weken verdampt het water in de watersloten van de afvoeren, doucheputjes, zwanehalzen etc.
Hierdoor komen er vaak vliegen uit het riool, hoe schoon of leeg het huis ook is.
Een plens water voldoet maar eventjes en vrij snel weer vliegen...
Protip: water in alle afvoeren laten stromen, vervolgens een kopje (sla/zonnebloem/whatever) olie in de afvoeren gooien en de vliegen blijven weg.
Wie gaat er dan ook een paar weken niet zijn leegstaande huis controleren :) Als ik 2 weken op vakantie ga zit mijn huis ook niet vol vliegen :)

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 20-02-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:09:
[...]

Ik vermoed dat laatste. Mensen willen wel buiten zitten, maar ze hebben geen zin om naast twee drukke banen en de zorg voor twee koters ook nog een tuin te onderhouden.

Zelf vind ik het gruwelijk lelijk en om die reden heb ik meerdere huizen met van die ongezellige steengroeves als tuin laten passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
nare man schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:24:
[...]

Ik vermoed dat laatste. Mensen willen wel buiten zitten, maar ze hebben geen zin om naast twee drukke banen en de zorg voor twee koters ook nog een tuin te onderhouden.

Zelf vind ik het gruwelijk lelijk en om die reden heb ik meerdere huizen met van die ongezellige steengroeves als tuin laten passeren.
Apart excuus...wat is niet makkelijker om zo'n steengroeve om te bouwen. Je hoeft alleen de tegels eruit te halen

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 20-02-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
bvbal79 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:24:
[...]

Wie gaat er dan ook een paar weken niet zijn leegstaande huis controleren :)
Nou... bijvoorbeeld wanneer je je lege pand keurig gestofzuigd hebt en het is brandschoon en bij een bezichtiging liggen er opeens allemaal vliegen, dat ziet er niet leuk uit voor potentiele kopers.
Vliegen wegzuigen en de volgende week/bezichtiging liggen ze er weer, uit het niets.
Ben afgelopen zomer mijn hoofd er eens over gaan breken en dat waterslot bleek de oorzaak.
Laagje olie op het water voorkomt verdamping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
PalingDrone schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:29:
[...]

Nou... bijvoorbeeld wanneer je je lege pand keurig gestofzuigd hebt en het is brandschoon en bij een bezichtiging liggen er opeens allemaal vliegen, dat ziet er niet leuk uit voor potentiele kopers.
Vliegen wegzuigen en de volgende week/bezichtiging liggen ze er weer, uit het niets.
Ben afgelopen zomer mijn hoofd er eens over gaan breken en dat waterslot bleek de oorzaak.
Laagje olie op het water voorkomt verdamping.
Wederom als ik 2 weken op vakantie ga dan liggen er ook geen vliegen op de grond als ik thuiskom :) Bij jou kan het niet alleen aan waterslot hebben gelegen, of je waterslot functioneerde niet goed. Gewoon vaak controleren en inderdaad de kranen even doorspoelen. Al is het niet voor de vliegen dan juist wel voor de legionella.

/maar ik ga erg offtopic nu zie ik....

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 20-02-2018 15:32 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.