Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.160.827 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 34Miles
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 22:32
Om het te verplaatsen? :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-05 10:26
Super mooi huis hoor, ben zeker fan die bibliotheek, hoe cool is dat :)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/794/957_1440.jpg

Wat ik me wel afvraag is waarom ze een IKEA bed hebben neergezet voor mensen met weinig kastruimte
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/794/969_1440.jpg

en vanuit deze hoek gefotografeerd lijkt het net alsof ze de auto op het dak hebben geparkeerd :)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/850/118_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Sport_Life schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:13:

[...]

2 ton? Waar dan? :P. Badkamer kost hooguit 15k.
Je mag de hele benedenverdieping opnieuw doen. :P Of wilde je met die wijnkast en die keuken blijven zitten?
Dit is wat mij betreft een goed voorbeeld van tijdloos design. Erg mooi gedaan en heel erg goed uitgevoerd. Wat dat betreft een droomhuis. Toch zou ik het niet willen hebben: het huis is 'af' en daar betaal je ook voor. Ik zou liever zelf nog wat te doen hebben.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Baddie09 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:14:
[...]
Super mooi huis hoor, ben zeker fan die bibliotheek, hoe cool is dat :)
[afbeelding]
Naast de indeling en het concept vind ik de uitvoering ook geweldig. De trap die doorloopt. En puur functionele elementen (stalen kasten) die je wel passend plaatst (zwevend ophangen, vanwege ramen).

Dit is voor mij het mooiste huis dat hier in lage tijd gepost is. Enige nadeel is dat de woonkamer klein lijkt. Ik had > 65m2 verwacht en dit lijkt kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:54
Heel gaaf huis. Wel jammer dat ze een Crosley platen speler hebben :'(

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:12

Amphiebietje

In de blubber

Helaas wordt de auto niet bijgeleverd (en is het maar een arme Rover i.p.v. een wat luxere jaren '70 sportauto), want die past er goed bij.

Verder is het huis en vooral de blibliotheek erg mooi.

En nu eentje aan de andere kant van het spectrum, in Schiedam:

https://www.funda.nl/koop...-86804993-villastraat-32/

Afgezien van dat het duidelijk een huis met problemen en onverwachte verassingen zal zijn (aanbouw lijkt erg lek te zijn, schoolplein dat direct aan tuin grenst, schuurtje dat op instorten lijkt te staan, entree die op een overdekte steeg lijkt...), moet ik zeggen dat wat de oude bewoners met de huiskamer en verdieping hebben gedaan helemaal niet slecht is, zeker met oog op de 'kwaliteit' van de oorspronkelijke woning...

[ Voor 59% gewijzigd door Amphiebietje op 11-02-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:23

Fiber

Beaches are for storming.

Baddie09 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:14:
[...]

Wat ik me wel afvraag is waarom ze een IKEA bed hebben neergezet voor mensen met weinig kastruimte...
En een Ikea ontbijt-barretje volgens mij in de keuken. Niet dat daar iets mis mee is overigens. :)

Geweldig huis inderdaad. En gewoon honderddertigdertienduizendzevenentwintig vierkante meter grond erbij. :Y

Wel jammer overigens dat er geen plattegrond bij zit van het huis.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/087/794/962_1440.jpg
Amphiebietje schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:17:
[...]

Afgezien van dat het duidelijk een huis met problemen en onverwachte verassingen zal zijn (aanbouw lijkt erg lek te zijn, schoolplein dat direct aan tuin grenst, schuurtje dat op instorten lijkt te staan, entree die op een overdekte steeg lijkt...), moet ik zeggen dat wat de oude bewoners met de huiskamer en verdieping hebben gedaan helemaal niet slecht is, zeker met oog op de 'kwaliteit' van de oorspronkelijke woning...
Eigenlijk inderdaad best wel een gezellig huisje voor in de stad... :)

[ Voor 41% gewijzigd door Fiber op 11-02-2018 21:19 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:30
Fiber schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:01:
[...]

En een Ikea ontbijt-barretje volgens mij in de keuken. Niet dat daar iets mis mee is overigens. :)

Geweldig huis inderdaad. En gewoon dertienduizendzevenentwintig vierkante meter grond erbij. :Y

Wel jammer overigens dat er geen plattegrond bij zit van het huis.

[afbeelding]

[...]

Eigenlijk inderdaad best wel een gezellig huisje voor in de stad... :)
Je bedoelt honderddertigduizendzevenentwintig vierkante meter?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 19:25
Zeg gewoon 13 hectare...

Normale bosgrond is ongeveer 1 tot 1,5 euro per m2, dus 13 hectare bos is 130-195k waard. De waarde zit hem hier vooral in het feit dat er een bouwvlak met woonbestemming middenin zit.

Zo ben ik ooit bij een bungalow op een bosperceel van 7 hectare wezen kijken, maar de bebouwing was klaar voor de sloop en het perceel grenst aan een snelweg. Dat gecombineerd vond ik de vraagprijs van 650k niet waard... Ook lag het in de middle of nowhere met minimaal een uur enkele reis naar m'n werk, dat hielp ook niet.

Nu ben ik een bungalow op 5000m2 bos aan het overwegen, veel betere ligging, maar een fractie vd grootte. En bij de bungalow moet nog 150-300k bij om hem helemaal te moderniseren... Al kan ik die kosten spreiden over de komende 5-10 jaar.

Maar ja, een mooi (mini) landgoed spreekt mij wel aan :)

[ Voor 59% gewijzigd door pirke op 11-02-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Erkel schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Je bedoelt honderddertigduizendzevenentwintig vierkante meter?
Uhm, ja, inderdaad, nulletje vergeten... Ruim duizend keer wat ik hier heb dus... O-)
Ja, eigenlijk wel, maar dat klinkt zo weinig en daar kan ik me zo weinig bij voorstellen... 20 voetbalvelden dus ongeveer... :)

Zelfs voor carnaval niet de deur uit hoeven...:

https://www.funda.nl/koop...s-49300774-schutsboom-43/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/854/453_1440.jpg

Alleen de tuin mag nog wel wat aan gebeuren...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/854/463_1440.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Fiber op 11-02-2018 21:44 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:30

breinonline

Are you afraid to be known?

Waarom zijn ze zo dol op badkamers direct aan de slaapkamer in dit soort huizen? Lijkt me onpraktisch in verband met vocht en in dit geval doen ze het twee keer waardoor de derde slaapkamer alleen via een andere slaapkamer naar een badkamer kan. Je zou maar twee kinderen hebben... heel handig.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 07:22
breinonline schreef op maandag 12 februari 2018 @ 07:16:
Waarom zijn ze zo dol op badkamers direct aan de slaapkamer in dit soort huizen? Lijkt me onpraktisch in verband met vocht en in dit geval doen ze het twee keer waardoor de derde slaapkamer alleen via een andere slaapkamer naar een badkamer kan. Je zou maar twee kinderen hebben... heel handig.
Is dat niet een beetje het US concept van "Master bathroom" kopieren? Wij hebben dat hier (Azie) ook. Vocht: met goede ventilatie geen last van. Wat betreft twee kinderen: hebben ze hier opgelost met een "Jack & Jill" badkamer: een badkamer die tussen beide slaapkamers ligt en dus direct van beide slaapkamers bereikt kan worden. Ik heb het niet verzonnen..... :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-09-2024
34Miles schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:56:
[...]

Om het te verplaatsen? :-)
Ik gok dat hij bedoelt dat het nogal (woonwagen-) kamp aan doet?

Of misschien is dat mijn interpretatie 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 34Miles
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-06 22:32
RobertoBravo schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:29:
[...]

Ik gok dat hij bedoelt dat het nogal (woonwagen-) kamp aan doet?

Of misschien is dat mijn interpretatie 8)7
Ohja dat is nog wel een mogelijkheid maar volgens mij zijn luiken toch verplicht voor een kamp 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 13:35
Amphiebietje schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:17:
Helaas wordt de auto niet bijgeleverd (en is het maar een arme Rover i.p.v. een wat luxere jaren '70 sportauto), want die past er goed bij.

Verder is het huis en vooral de blibliotheek erg mooi.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/753/399_1440.jpg
Schat ze komen foto's maken, wacht even ik laat het wat groter lijken, flikker de bank wel in de tuin neer :/
Aan de andere kant voor onder een ton vlakbij het station, ik ken de markt niet in Schiedam, maar opknappen en verhuren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Oldschool Tweaker-kamer, check!
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-86835955-zandstraat-25/

P.S. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik geen hyperlink maak maar de afbeelding direct weergeef?

[ Voor 23% gewijzigd door Voodoo op 12-02-2018 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
CtrAltDelicious schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:01:
[afbeelding]

P.S. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik geen hyperlink maak maar de afbeelding direct weergeef?
Jammer dat de buren in het tweede huis onder die ene kap zo'n wanstaltige aanbouw tegen de voorgevel hebben gekwakt :(

Hoe verzin je het: laten we eens een totaal andere kleur baksteen gaan gebruiken dan de rest van het huis en dat doen we dan pontificaal aan de voorkant...

[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 12-02-2018 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:47

vectormatic

Warlock of the doorlock

[afbeelding]

Waar heb je dat huis gevonden, 1990? :?

Lijkt me een gevalletje "staat leeg, maar moet wat in voor de fotos", en dan maar met €100 naar de kringloop..

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 13:35
Voor de liefhebbers een 375 jaar oud pand aan de rijksweg van Utrecht naar Amsterdam. Wellicht een pakhuis geweest, gezien de open ruimte op de begane grond en hier en daar een klein vochtplekje ;)
In het pittoreske Nieuwersluis gelegen:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/670/869_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
pep_82 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:51:
Voor de liefhebbers een 375 jaar oud pand aan de rijksweg van Utrecht naar Amsterdam. Wellicht een pakhuis geweest, gezien de open ruimte op de begane grond en hier en daar een klein vochtplekje ;)
[afbeelding]
Mag je wel zakje geld meenemen voor het opknappen. Maar kunt er wel iets moois van maken.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:52
Tsja lastig. Hele drukke weg aan de voorkant, maar perceel loopt aan de achterkant helemaal door tot aan de Vecht!

Wel benauwd deze plafondhoogte. En dat potje geld mag best groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[afbeelding]

Wat een ongelofelijk saai en ongeïnspireerd huis! O-)
Jannibal23 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:12:
Tsja lastig. Hele drukke weg aan de voorkant, maar perceel loopt aan de achterkant helemaal door tot aan de Vecht!

Wel benauwd deze plafondhoogte. En dat potje geld mag best groot zijn.
Moet vast van alles aan gebeuren, maar het heeft wel sfeer. Zelfs nu het leeg staat en dat kun je van lang niet alle huizen zeggen. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Fiber op 12-02-2018 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02:23
PalingDrone schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:45:
[...]

Jammer dat de buren in het tweede huis onder die ene kap zo'n wanstaltige aanbouw tegen de voorgevel hebben gekwakt :(

Hoe verzin je het: laten we eens een totaal andere kleur baksteen gaan gebruiken dan de rest van het huis en dat doen we dan pontificaal aan de voorkant...
Och, je kunt het texen, keimen, vertinnen, of stuccen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

pep_82 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:03:
[...]

Aan de andere kant voor onder een ton vlakbij het station, ik ken de markt niet in Schiedam, maar opknappen en verhuren?
Ja, zelf ken ik Schiedam ook helemaal niet, maar het is een van de twee locaties binnen een straal van 10 km van mijn toekomstige werk waar interessante en redelijk goedkope huizen te vinden zijn (de andere is het Westland)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Fiber schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Wat een ongelofelijk saai en ongeïnspireerd huis! O-)
Een huis zoals er minstens een miljoen in Nederland staan. Je hebt een dak boven je hoofd en technisch zal er weinig op aan te merken zijn.

Mij irriteert vooral die balkjes aan het plafond in de woonkamer. Ik snap niet waarom mensen balkjes onder een betonnen plafond monteren. Het is niet praktisch, het is niet mooi, het is gewoon niks. En dan zwijg ik over de rommel die ze in de rest van het huis aan het plafond gemonteerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:45

Sport_Life

Solvitur ambulando

Krisp schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Je mag de hele benedenverdieping opnieuw doen. :P Of wilde je met die wijnkast en die keuken blijven zitten?

[...]

Dit is wat mij betreft een goed voorbeeld van tijdloos design. Erg mooi gedaan en heel erg goed uitgevoerd. Wat dat betreft een droomhuis. Toch zou ik het niet willen hebben: het huis is 'af' en daar betaal je ook voor. Ik zou liever zelf nog wat te doen hebben.
keuken is best prima, maar die wijnkast :D! Neem dan een wijnkelder.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 13:12

heho

Ommen, Overijssel

Leuk topic dit !!
Even een pareltje uit mijn eigen woonplaats delen. Zou zelf nog wel wat aan de inrichting doen, zo her en der.
https://www.funda.nl/koop/ommen/huis-40442527-hammerweg-44/

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1031655

PalingDrone schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:45:
[...]

Soms moest dat van de gemeente...

Ik ken ook wel een voorbeeld waar een oorspronkelijke aanvraag voor aanbouw in dezelfde stijl (met goedkeuring van alle buren) werd afgewezen en er nu een enorm gedrocht staat (waar de buren niet mee blij mee zijn...).

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 1031655 op 12-02-2018 22:01 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

heho schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:48:
Leuk topic dit !!
Even een pareltje uit mijn eigen woonplaats delen. Zou zelf nog wel wat aan de inrichting doen, zo her en der.
Zo te zien hebben die mensen een flink drankprobleem. Overal aangebroken flessen wijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Leuk topic dit !!
Erg mooi pand van buiten, maar ik zou de inrichting geloof ik niet overnemen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
downtime schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:12:
[...]

Zo te zien hebben die mensen een flink drankprobleem. Overal aangebroken flessen wijn.
Volgens mij is het op de meeste plaatjes een champagne fles die niet eens geopend is... Toch lijkt er iets in het glas te zitten :) Kan natuurlijk gewoon een plastic nep glas+inhoud zijn, net als het plastic kaasplankje in de keuken...

En natuurlijk ligt het huis vol met fotoboeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
pirke schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Volgens mij is het op de meeste plaatjes een champagne fles die niet eens geopend is... Toch lijkt er iets in het glas te zitten :) Kan natuurlijk gewoon een plastic nep glas+inhoud zijn, net als het plastic kaasplankje in de keuken...

En natuurlijk ligt het huis vol met fotoboeken.
Zou op zich wel leuk zijn om voor iedere kamer een andere fles wijn open te trekken en er dan steeds schevere foto's ontstaan.

Helaas zegt een wijnglas niet zoveel, ik mis op heel veel foto's toch echt de "banana for size"
Zal het eens voorstellen aan een makelaar, krijgt hij van mij wel een plastic ISO referentie banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 10:10

Wailing_Banshee

You're Next

vectormatic schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:58:
[...]
Lijkt me een gevalletje "staat leeg, maar moet wat in voor de fotos", en dan maar met €100 naar de kringloop..
Het kruis boven verschillende deuren is dan wel een beetje vreemd...
downtime schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:38:
[...]

Een huis zoals er minstens een miljoen in Nederland staan. Je hebt een dak boven je hoofd en technisch zal er weinig op aan te merken zijn.
Het huis is zelf weinig mis mee, behalve dat het doodsaai is :p
Mij irriteert vooral die balkjes aan het plafond in de woonkamer. Ik snap niet waarom mensen balkjes onder een betonnen plafond monteren. Het is niet praktisch, het is niet mooi, het is gewoon niks. En dan zwijg ik over de rommel die ze in de rest van het huis aan het plafond gemonteerd hebben.
ach, je hebt ook mensen die zo'n nep-baksteen motief aan de muur plakken.

* Wailing_Banshee vindt balken in de woonkamer wel mooi, maar dan moeten ze daar wel met een reden zitten.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Zelfs in de badkamer!!!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/791/961_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 07:52:
[...]

Het kruis boven verschillende deuren is dan wel een beetje vreemd...
Dat zie je toch bij (heel) veel woningen (met met name oudere bewoners)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:34
Na het tandenpoetsen uiteraard even wegspoelen met wat wijn, water is immers voor plebs :')
pep_82 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:51:
[afbeelding]
Yikes, bij het sloopwerk komen er waarschijnlijk iets te letterlijk 'lijken uit de kast' (of muur) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:29:
[...]

Dat zie je toch bij (heel) veel woningen (met met name oudere bewoners)?
Ja, maar zou je die niet van de muur afhalen als je een leeg huis wilt verkopen? (met dus alleen spullen van de kringloop zoals werd geopperd)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:07:
[...]

Ja, maar zou je die niet van de muur afhalen als je een leeg huis wilt verkopen? (met dus alleen spullen van de kringloop zoals werd geopperd)
Haha, gewoon compleet overheen gelezen :+
Toch denk ik niet dat de spullen van de kringloop komen (lijkt me erg veel werk voor zo'n woninkje.
Ook het aantal tierelantijntjes en bv het koffiezetapparaat wijzen daar niet op.

OH ja, en boeken zijn enorm zwaar:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/405/935_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:23:
[...]

Haha, gewoon compleet overheen gelezen :+
Toch denk ik niet dat de spullen van de kringloop komen (lijkt me erg veel werk voor zo'n woninkje.
Ook het aantal tierelantijntjes en bv het koffiezetapparaat wijzen daar niet op.

OH ja, en boeken zijn enorm zwaar:

[afbeelding]
Het lijkt me ook niet zo, gewoon een heel saai huis met nog saaiere bewoners :p Het interieur mist elke warmte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Maar dat bureau is wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-06 11:58
Leuk topic dit !!
0,7 HA.. wat een land

@Señor Sjon heeft zeker het huisje..ehh spijker op zn kop geslagen hier :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Kost maar 5 ton, klein beetje onknapwerk 8)7

https://www.funda.nl/koop...s-40440533-palmstraat-18/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/791/961_1440.jpg

Bad + bubbels = bubbelbad :)

[ Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 13-02-2018 09:54 . Reden: tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Leuk topic dit !!
ik dacht, gaaf huis toen ik de eerste foto's zag, maar bij de eeste foto van het interieur dacht ik even dat ik geteletransporteerd was naar een 18e eeuws frans kasteel. Gelukkig kun je dat er allemaal uithalen.

Deze is trouwens ook grappig, het obligatoire glaasje drank en kaasplankje is hier ook aanwezig. Maar de eigenaren (of de makelaar) vond het zonde om de fles open te maken, dus dan maar appelsap in en glas en de fles lekker dicht laten :P
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/791/952_1440.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baddie09
[...]

Ik denk dat ze ze zich richten op de senioren markt, die heeft kennelijk een drankprobleem, dus moet dit ze wel aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
D_Jeff schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:43:
[...]

0,7 HA.. wat een land

@Señor Sjon heeft zeker het huisje..ehh spijker op zn kop geslagen hier :+
7 hectare...
Perceeloppervlakte 70.390 m²
Leuk stulpje, beetje uit de richting. ;) Ik heb net geen 0,1 Ha.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Baddie09 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:55:
[...]

ik dacht, gaaf huis toen ik de eerste foto's zag, maar bij de eeste foto van het interieur dacht ik even dat ik geteletransporteerd was naar een 18e eeuws frans kasteel. Gelukkig kun je dat er allemaal uithalen.

Deze is trouwens ook grappig, het obligatoire glaasje drank en kaasplankje is hier ook aanwezig. Maar de eigenaren (of de makelaar) vond het zonde om de fles open te maken, dus dan maar appelsap in en glas en de fles lekker dicht laten :P
[afbeelding]
Laten we in vredesnaam maar hopen dat dat gewoon appelsap is ;)
Waarom dat tweede glas speels is omgevallen blijft een raadsel, of is dat een dingetje net als op een bepaalde manier je bestek neerleggen... dat je niet opnieuw bijgeschonken wenst te worden?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aardappel
Bad + bruine bonen ook, dus waarom champagne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-06 11:58
Señor Sjon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:59:
[...]

7 hectare...

[q]Perceeloppervlakte 70.390 m²/]

Leuk stulpje, beetje uit de richting. ;) Ik heb net geen 0,1 Ha.
Eh, dat ja.
Tijd voor koffie }:O

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 07:55
Ik weet niet wat die makelaar heeft gesnoven, maar je moet wel heel erg van je geld af willen als je dit koopt. En daarbij:
"en woning MET mogelijkheden! Indien de derde verdieping opgehoogd wordt, net als het buurpand op nr 20, zal het totale woonoppervlak uitkomen op ca 140 m2."

"Er zal een clausule worden opgenomen waar de volledige aansprakelijkheid aan de kant van verkoper wordt uitgesloten"

8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niconing
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:33
Ik vind dit toch wel bijzonder. Wat willen ze laten zien?
https://www.funda.nl/koop...4-hoornsebuurt-12/#foto-6

En dan ook deze. Een volledig mislukt modern huis.
https://www.funda.nl/koop...-49325022-oostzijde-80-a/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Niconing schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:12:

volledig mislukt is ook wel overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Laatst online: 22:24
EBOOZ schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Ik weet niet wat die makelaar heeft gesnoven,
Misschien wel last van de tetanusprik die hij heeft moeten krijgen omdat hij iets aangeraakt heeft. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
ozzynator schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:29:
[...]

Misschien wel last van de tetanusprik die hij heeft moeten krijgen omdat hij iets aangeraakt heeft. :|
Hij zet hoog in zodat er geen kijkers komen en hij niet meer naar binnen hoeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:22
pirke schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:51:
[...]

Hij zet hoog in zodat er geen kijkers komen en hij niet meer naar binnen hoeft...
Voormalig studentenhuis. Deze zou ik voor echt niet kopen en er zelf in gaan wonen.
- De woning is lange tijd verhuurd. Verkoper heeft het verkochte nimmer bewoond.
Zal ik ook zeggen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baddie09
Niconing schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:12:

ik denk dat ze met die foto refereren aan deze tekst:
"Hier woon je rustig, zeker ook omdat het huis heel goed geïsoleerd is.
Hier kun je dus een opera zingen onder de douche of op de bank genieten van doodse stilte zonder dat je last hebt van omgevingsgeluid of de buren mee kunnen genieten van jouw aria.
Bovendien woon je hier lekker vrij en is de woning flink onder handen genomen waarbij voor goede materialen is gekozen.
We nemen je graag mee naar deze bijna vrijstaande woning! "

Ik vraag me af of het wel echt zo stil is, het ligt precies naast de buurtcontainer een parkeerplaats. En sinds wanneer is een hoekwoning "bijna vrijstaand"? Dan kan de makelaar bij een rijtjeshuis melden de woning is slechts aan twee zijdes verbonden met de buren"...

Wbt het tweede huis, wat een zeer aparte keuze inderdaad, naast de sfeerloze inrichting (koop je toch niet) is het een ratjetoe aan stijlen, van modern, degelijk, klassiek en ondefineerbaar. Op elke foto is er wel iets aan te merken (je blijft kijken)

Tienerkamer:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/391/682_1440.jpg

Gang (klassieke deur, moderne trap, degelijke vloer):
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/391/686_1440.jpg

Luchtplaats...uhh, "tuin":
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/391/797_1440.jpg

Sfeervol utizicht op het water:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/391/694_1440.jpg

Ik vraag me trouwens af waar dit kabeltje naartoe loopt :)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/391/678_1440.jpg (let op Jezus rechtbsoven)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/391/679_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Laatst online: 07-06 15:47
[quote]Baddie09 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:32:
[...]
[afbeelding]

en ventilatie onder de deur rechts

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
diehard889 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:40:
[quote]Baddie09 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:32:
[...]
[afbeelding]

en ventilatie onder de deur rechts
Mij viel ook op dat ze de gordijnen net ff een graadje te warm gewassen hebben.

Hoe kom je btw op het idee om wanneer je zo'n klassieke smaak hebt in zo'n/dit modern(e) huis te gaan wonen, van die "landelijke" keukendeurtjes tot het complete interieur, het is echt het compleet tegenovergestelde aan wat de architect voor ogen had bij een huis met een strak moderne vormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Denk dat dat kabeltje een coax kabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
PalingDrone schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Mij viel ook op dat ze de gordijnen net ff een graadje te warm gewassen hebben.

Hoe kom je btw op het idee om wanneer je zo'n klassieke smaak hebt in zo'n/dit modern(e) huis te gaan wonen, van die "landelijke" keukendeurtjes tot het complete interieur, het is echt het compleet tegenovergestelde aan wat de architect voor ogen had bij een huis met een strak moderne vormgeving.
Inrichting doet denken aan "zuid europese mensen" om het maar netjes te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:16:
Denk dat dat kabeltje een coax kabel is.
Mijn gok: Een verlengsnoer vanuit de keuken naar de TV. Haal dat dan even weg, verder is er wel opgeruimd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niconing
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:33
ozzynator schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Inrichting doet denken aan "zuid europese mensen" om het maar netjes te zeggen.
Toevallig heb ik er om de hoek gewoond en weet ik dat er een oudere dame woont van Oost-Europese komaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 15:04
Ik zat te denken Jezus wat een mismatch tussen het TV-meubel en de keukenkastjes. Heel niet zen. En wat doet trouwens die kabel daar over de vloer? Is dat de TV die is aangesloten op de wandcontactdoos in de keuken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 15:40
Iemand een huis met gele keuken kopen? 8)
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/561/325_1440.jpg
https://www.funda.nl/koop...86870440-teslastraat-154/

Ik ben een beetje aan het zoeken naar een woning maar je komt de raarste dingen tegen >:)

[ Voor 19% gewijzigd door fonsoy op 13-02-2018 22:14 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eindelijk een eerlijke interior decorator.

https://www.funda.nl/koop...0448438-laplacestraat-68/

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:32

orf

Best goed gedaan die renders, licht, schaduw en perspectief lijkt op het eerste gezicht best goed. Waar zou dat mee gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:58

Detmer

Professioneel prutser

fonsoy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:13:
[afbeelding]

Ik ben een beetje aan het zoeken naar een woning maar je komt de raarste dingen tegen >:)
Wij hebben een (donker)rode keuken :) .

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[afbeelding]

Zonder kookplaat onder de afzuigkap :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Anoniem: 1031655 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Die heb je toch niet nodig als je altijd buiten de deur eet of laat bezorgen... :z

Sheldon Cooper wel eens zien koken in The big bang theory...? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannibal23
Kan iemand de betreffende CV installateur een rotschop geven? :? 8)7

https://www.funda.nl/koop...56402-kwelkade-3/#foto-31

[ Voor 32% gewijzigd door Jannibal23 op 14-02-2018 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
[...]

Afzuigkap (gat/slang) zie ik wel zitten maar daar zit idd geen kookplaat. Ik zie wel nog een (gas)leiding uit de muur komen, maar daar kan weer geen fornuis i.v.m de keukenkastjes/lades :S :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
[...]

Wat dacht je van die la en het kastje bij het open gat onder het werkblad?

[ Voor 3% gewijzigd door Lanithro op 14-02-2018 09:56 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Lanithro schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:26:
[...]

Welke kookplaat?
Wat dacht je van die la en het kastje bij het open gat onder het werkblad?
En het blijkt ook een schuifwand te zijn, voor als je aan de achterkant van de kastjes moet zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:17
6 ton voor een relatief klein huis, ik vraag mij oprecht af hoe mensen in Amsterdam dat kunnen betalen :?
Ik verdien goed, mijn vrouw gemiddeld, ik kom niet eens in de buurt om een hypotheek van 6 ton af te sluiten, hoe kan een normaal gezin dat in Amsterdam kopen dan :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Amphiebietje schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:16:
[...]
Ja, zelf ken ik Schiedam ook helemaal niet, maar het is een van de twee locaties binnen een straal van 10 km van mijn toekomstige werk waar interessante en redelijk goedkope huizen te vinden zijn (de andere is het Westland)...
Schiedam is voor een deel behoorlijk verpauperd, dus kijk wel een beetje uit in welke wijk je gaat zitten.

In de buurt van mijn werk (omgeving Kethel) valt het wel mee. Wel wat flats maar ook genoeg rijtjeshuizen etc. Ziet er vrij normaal uit.

Maar andere delen van Schiedam zijn echt... Tsja.

Ik heb zelf in Oud Mathenesse gewoond en die buurt ging ook enorm achteruit.

Maassluis een optie? En anders Vlaardingen?

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Schiedam gewoon niet doen. Ja, het heeft een mooi historisch centrum en een aantal mooie negentiende-eeuwse blokken maar het is zo ongelooflijk verpauperd...het wordt qua voorzieningen ook helemaal leeggetrokken door Rotterdam.

Als je enigszins de mogelijkheid hebt: wegblijven.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Er wordt bij Kethel en Park Harga op het moment naar jaren weer eens nieuwbouw neergezet.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 12:20
Schiedam ligt heel erg aan de wijk waar je zit. Alles ten zuiden van de A20 zou ik sowieso proberen te vermijden met uitzondering van de straten direct rondom het volkspark. Het noorden alleen de Woudhoek.

In Vlaardingen zou ik ook niet de westwijk willen zitten. Ik woon zelf in Holy noord en daar is het op zich prima te doen.

/post

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:32
orf schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:39:
[...]

Best goed gedaan die renders, licht, schaduw en perspectief lijkt op het eerste gezicht best goed. Waar zou dat mee gedaan worden?
Behalve dat je bij de tweede render de woonkamer niet meer binnen komt :p

Het misleidende is dat een groot deel van het kookeiland tegen de muur van de hal komt waar de deur zou zitten. Zo'n eiland past dus helemaal niet.

[ Voor 18% gewijzigd door CurlyMo op 14-02-2018 12:22 ]

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertoBravo
Wie wil er een watertoren kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.tekoopwatertoren.nl/Media/view/13028/01%20home%203%20beelden.jpg

http://www.tekoopwatertoren.nl/De_watertoren

te Roelofarendsveen...

[ Voor 73% gewijzigd door RobertoBravo op 14-02-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 10:23

Koekfabriek

King Billy on the wall

Dat is nou echt zoiets wat mij leukt lijkt om een paar nachtjes als AirBnb te doen, moet er niet aan denken om in te wonen.

Wel uniek natuurlijk maar toch liever een ''normaal'' huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:40

Qwerty-273

Meukposter

@RobertoBravo @Koekfabriek hij ziet er wel bruikbaarder uit voor wonen dan deze watertoren https://www.booking.com/h...rtoren-middelburg.nl.html

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
maar die is dan wel weer een stuk mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 20:19

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik had vroeger ook een kanarie gele keuken :) En daarna een bloedrode. Niet iedereen houdt van wit.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Je blijft er wel fit bij met al die trappen :D

Geen raar pand, of wat dan ook, maar gewoon wel een erg gaaf pand:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/060/921/604_1080x720.jpg

https://www.funda.nl/koop...-49445812-kapelstraat-29/

inrichting is niet mijn smaak maar wel alle authentieke details :Y

[ Voor 31% gewijzigd door Aardappel op 14-02-2018 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:30

Peetman

Tjah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-06 01:10
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:18:
[...]

6 ton voor een relatief klein huis, ik vraag mij oprecht af hoe mensen in Amsterdam dat kunnen betalen :?
Ik verdien goed, mijn vrouw gemiddeld, ik kom niet eens in de buurt om een hypotheek van 6 ton af te sluiten, hoe kan een normaal gezin dat in Amsterdam kopen dan :?
Niet..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Locke_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 23:19

Locke_

Iron within, Iron Without!

Road-runner83 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:59:
"Mooi he Henk de close-up foto van onze wasbak, nu verkopen we ons huis zeker snel" :)
[afbeelding]

https://www.funda.nl/koop/hierden/huis-40440967-varenweg-3/
Er is in ieder geval stromend water

[afbeelding]

"From iron cometh strength! From strength cometh will! From will cometh faith! From faith cometh honour! From honour cometh iron!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
alleen voor die badkamer zou ik het al willen haha :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locke_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 23:19

Locke_

Iron within, Iron Without!

Het is vast optisch bedrog, maar de voordeur lijkt me wel heel erg smal....

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/753/378_2160.jpg

"From iron cometh strength! From strength cometh will! From will cometh faith! From faith cometh honour! From honour cometh iron!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:16

Oekol

waka waka hey hey

Locke_ schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:27:
[...]

Het is vast optisch bedrog, maar de voordeur lijkt me wel heel erg smal....

[afbeelding]
Aan de tegels te zien, geen expert maar die zijn 15x15 toch? Dan zou de deur om de nabij 45cm zijn haha. Lijkt me sterk :+

En Google leert me dat dit gangbare maten zijn.

Standaard afmetingen deuren
Breedte deur
530 mm
580 mm
630 mm
680 mm
730 mm
780 mm
830 mm (gangbare maat bij renovatie van woningen)
880 mm (gangbare maat bij renovatie van woningen)
930 mm (gangbare maat bij nieuwbouw i.v.m. de eisen in het Bouwbesluit)

Edit: het valt mee: "Een standaard stoeptegel is 30 x 30 x 4,5 cm groot"

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 14-02-2018 16:37 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
lijkt me toch maar een deurtje van 730/780 dan hoor, en dat wordt hooguit nog toegepast voor een meterkast of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Lethalis schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Schiedam is voor een deel behoorlijk verpauperd, dus kijk wel een beetje uit in welke wijk je gaat zitten.

In de buurt van mijn werk (omgeving Kethel) valt het wel mee. Wel wat flats maar ook genoeg rijtjeshuizen etc. Ziet er vrij normaal uit.

Maar andere delen van Schiedam zijn echt... Tsja.

Ik heb zelf in Oud Mathenesse gewoond en die buurt ging ook enorm achteruit.

Maassluis een optie? En anders Vlaardingen?
Goed, dat is dus de reputatie die Schiedam in mijn optiek al had. :| Misschien moet ik gewoon potentiële woonplaatsen een bezoekje geven nog uberhaupt voordat ik er naar huizen ga zoeken...

Probleem is dat ik waarschijnlijk geen hypotheek boven de 150.000 zal kunnen krijgen wegens persoonlijke omstandigheden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 01:50

Vrijdag

De Zwarte

Voor de grap er zo'n neparm uit laten hangen. Of een clowns masker. Lekker als de logee 's nachts wakker wordt >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-06 15:44
Alleen de deur naar de woonkamer lijkt magisch verdwenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Aardappel schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Geen raar pand, of wat dan ook, maar gewoon wel een erg gaaf pand:

[afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...-49445812-kapelstraat-29/

inrichting is niet mijn smaak maar wel alle authentieke details :Y
Erg mooi pand inderdaad. Ik denk alleen dat je je een ongeluk gaat schrikken van de energierekening... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Laatst online: 07-06 19:06

Theo

moederbord

[afbeelding]

Los van de kleur geel is het een vrij standaard en niet fancy of luxe appartement. Maar waarom vragen ze 440.000 euro voor een flatje van nog geen 100m2????

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fiber schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:13:
[...]

Die heb je toch niet nodig als je altijd buiten de deur eet of laat bezorgen... :z

Sheldon Cooper wel eens zien koken in The big bang theory...? O-)
Jack Bauer wel eens naar de WC zien gaan in 24? >:)
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:18:
[...]

100K van de ouders, 100K van de schoonouders. Allebei eerst vijf jaar vol gespaard a 12K per jaar p.p., (geen auto's, zelfstandige (pensioen zit in het huis..)) = 280K resterend om te financieren. Volgens de Rabobank kan dat met 40K + 20K aan inkomen.

En ja, ik vraag me dat ook af. Maar in Amsterdam wordt een kwart gekocht zonder hypotheek.
Aardappel schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Afzuigkap (gat/slang) zie ik wel zitten maar daar zit idd geen kookplaat. Ik zie wel nog een (gas)leiding uit de muur komen, maar daar kan weer geen fornuis i.v.m de keukenkastjes/lades :S :?
Hmm, dat kastje rechts van de vaatwasser; het laatje erboven is er niet..
Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.