Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Wat er nou weer voor een pand te koop staat.... - Deel 1

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste
Acties:

• Lethalis
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
quote:
Amphiebietje schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:21:
[...]

Goed, dat is dus de reputatie die Schiedam in mijn optiek al had. :| Misschien moet ik gewoon potentiële woonplaatsen een bezoekje geven nog uberhaupt voordat ik er naar huizen ga zoeken...

Probleem is dat ik waarschijnlijk geen hypotheek boven de 150.000 zal kunnen krijgen wegens persoonlijke omstandigheden... :(
Ik rij elke dag van Lansingerland naar Schiedam en terug. Met de auto goed te doen. Ik ben meestal binnen 30 minuten op de bestemming.

Afhankelijk van waar je moet zijn in Schiedam ook een optie.

[Edit]
Volgens Funda krijg je voor dat budget geen woningen meer hier. Die prijzen gaan echt nergens meer over. Eigenlijk slechte tijd om iets te kopen nu.

Een aantal jaar geleden had je iig nog wel een flatje van 80m2 kunnen vinden, maar zelfs daar vragen ze nu 200.000 voor.

Lethalis wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:01 (18%)

The secret to creativity is knowing how to hide your sources ~ Walking on water and developing software to specification are easy.. as long as both are frozen.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21-02 23:03

Fiber

Beaches are for storming.

We dwalen af, maar een wat mindere buurt kan ook een voordeel zijn als je er nu (nog) goedkoop kan kopen en die buurt in de toekomst wellicht weer beter wordt. Is met veel buurten in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht etc. ook gebeurd. Moet je wel een beetje geluk hebben of een neus voor buurten in opkomst. :z

Always keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded...

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10:56
quote:
321610169a schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Jack Bauer wel eens naar de WC zien gaan in 24? >:)

[...]

100K van de ouders, 100K van de schoonouders. Allebei eerst vijf jaar vol gespaard a 12K per jaar p.p., (geen auto's, zelfstandige (pensioen zit in het huis..)) = 280K resterend om te financieren. Volgens de Rabobank kan dat met 40K + 20K aan inkomen.

En ja, ik vraag me dat ook af. Maar in Amsterdam wordt een kwart gekocht zonder hypotheek.

[...]

Hmm, dat kastje rechts van de vaatwasser; het laatje erboven is er niet..
Klopt, maar het blad erboven is heel. En ik neem niet aan dat ze een lis fornuis/kookplaat hebben gehad.

• Baddie09
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:02
Okey, ik heb een uitdaging, wie kan hier het ultieme Tweaker huis laten zien? Dit kan een huis zijn die vol zit met domotica, maar ook een huis waarbij naast de game PC met bijpassende stoel de klassieke Tweaker accessoires staan. Leef je uit en wees creatief. De winner krijgt de eer van de week.

Mijn eigen bijdrage was deze (maar telt nu niet mee)

https://www.funda.nl/koop...880186-sportparklaan-291/

Baddie09 wijzigde deze reactie 14-02-2018 23:07 (5%)

• pirke
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:22
quote:
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:18:
[...]

6 ton voor een relatief klein huis, ik vraag mij oprecht af hoe mensen in Amsterdam dat kunnen betalen :?
Ik verdien goed, mijn vrouw gemiddeld, ik kom niet eens in de buurt om een hypotheek van 6 ton af te sluiten, hoe kan een normaal gezin dat in Amsterdam kopen dan :?
Als je goed verdient krijg je in je eentje gewoon 6 ton hypotheek hoor ;) Krijg je dat niet dan heb je simpelweg een middelmatig inkomen. Met twee middelmatige inkomens moet het ook wel lukken. En anders verdien je niet eens middelmatig maar gewoon slecht (modaal inkomen is slecht).

Goed of slecht inkomen is allemaal relatief, tov 95% vd wereldbevolking heeft iemand in de bijstand hier een goed inkomen, zeker als je alle toeslagen meereken.

Voor mij is >100k een goed inkomen, en onder de 50k wordt het slecht. Daar tussenin is het gewoon middelmatig. Het scheelt dat de meeste collega's hier (regio Eindhoven) ergens tussen de 50k en 100k krijgen, dat zal mijn relatieve blik wel tekenen.

• Spacecowboy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-02 22:12
quote:
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:18:
[...]

6 ton voor een relatief klein huis, ik vraag mij oprecht af hoe mensen in Amsterdam dat kunnen betalen :?
Ik verdien goed, mijn vrouw gemiddeld, ik kom niet eens in de buurt om een hypotheek van 6 ton af te sluiten, hoe kan een normaal gezin dat in Amsterdam kopen dan :?
6 ton met 2 fulltime werkenden is niet zo heel gek. Wat ik gekker vind is dat je voor dat geld een huis koopt waarmee nog hutje mutje zit, en de buren op je lip zitten. Waar de hemel parkeren die mensen hun auto's?

Wat nog gekker is, is dat appartement van 100m2 voor 440k weggaat. Dan woon je in Amsterdam. In de Watergraafsmeer... :| :/

Al die grote steden is toch 1 dikke griebusbende waar je nog niet dood gevonden wil worden als je het mij vraagt.

Spacecowboy wijzigde deze reactie 15-02-2018 07:23 (7%)

• thewizard2006
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:40

thewizard2006

Anti-theist

je hebt een ongeveer een gezamelijk inkomen nodig van 110000 euro om een max hypotheek van 600k te krijgen. (MAX hypotheek he dus je moet nog een stuk meer verdienen om niet tegen je top aan te lenen. Even los van de hoge kosten die bij zoiets komen kijken als kk en de inrichting etc).

Het modaal inkomen in NL is in 2018: ¤ 37.500 (¤ 2.894 per maand)

Ik denk inderdaad als je beeld is dat 50k per jaar matig is je blik behoorlijk is getekend ja....

thewizard2006 wijzigde deze reactie 15-02-2018 08:01 (24%)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Lethalis
  • Niet online
quote:
Fiber schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:59:
We dwalen af, maar een wat mindere buurt kan ook een voordeel zijn als je er nu (nog) goedkoop kan kopen en die buurt in de toekomst wellicht weer beter wordt. Is met veel buurten in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht etc. ook gebeurd. Moet je wel een beetje geluk hebben of een neus voor buurten in opkomst. :z
In Maassluis lukt het misschien.

@Amphiebietje https://www.funda.nl/koop...9987723-koekoekstraat-70/

Is al wel verkocht, maar een redelijk appartement bestaat dus nog wel voor dat budget.

The secret to creativity is knowing how to hide your sources ~ Walking on water and developing software to specification are easy.. as long as both are frozen.

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

• Lethalis
  • Niet online

• Loetn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:10

Loetn

All-time lurker

quote:
Een beetje groen in een kitscherig geheel :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online

CurlyMo

www.pilight.org

quote:
CurlyMo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Behalve dat je bij de tweede render de woonkamer niet meer binnen komt :p

Het misleidende is dat een groot deel van het kookeiland tegen de muur van de hal komt waar de deur zou zitten. Zo'n eiland past dus helemaal niet.
quote:
Jordymt schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:00:
[...]

Alleen de deur naar de woonkamer lijkt magisch verdwenen ;)
Wel scherp blijven ;)
quote:
Baddie09 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:06:
Okey, ik heb een uitdaging, wie kan hier het ultieme Tweaker huis laten zien?
Onlangs in een huis geweest waarbij meneer overal netwerkkabel naartoe had gelegd. Maar dan via de dikke gaten in de hoek van de vloer voor soms tientallen kabels naar de derde verdieping. Ik heb het hem niet gevraagd, maar volgens mij had de best man nooit van kabels trekken, glasvezel backbones en vlans gehoord :p

CurlyMo wijzigde deze reactie 15-02-2018 08:46 (31%)

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• CtrAltDelicious
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09:53

CtrAltDelicious

Huiszoekende

quote:
Vind de prijs ook redelijk Wow
quote:
Baddie09 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:06:
Okey, ik heb een uitdaging, wie kan hier het ultieme Tweaker huis laten zien? Dit kan een huis zijn die vol zit met domotica, maar ook een huis waarbij naast de game PC met bijpassende stoel de klassieke Tweaker accessoires staan. Leef je uit en wees creatief. De winner krijgt de eer van de week.

Mijn eigen bijdrage was deze (maar telt nu niet mee)
[afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...880186-sportparklaan-291/
Als - blijkbaar - geen échte Tweaker vraag ik mij nu al een tijdje af waarom iemand zijn 2e scherm verticaal zou gebruiken. :?

CtrAltDelicious wijzigde deze reactie 15-02-2018 08:46 (54%)

If at first you don't succeed; call it version 1.0

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
locatie, locatie, locatie :o

hjs wijzigde deze reactie 15-02-2018 08:48 (25%)

Gok en steun de NCFS - 1530Wp op het dak in Hoorn.

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online

CurlyMo

www.pilight.org

quote:
CtrAltDelicious schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:45:
[...]

Vind de prijs ook redelijk Wow
[...]

Als - blijkbaar - geen échte Tweaker vraag ik mij nu al een tijdje af waarom iemand zijn 2e scherm verticaal zou gebruiken. :?
Zou je nog kunnen afdingen op die ¤ 311 VVE per maand. Vind dat toch ook redelijk hoog.

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• CtrAltDelicious
  • Laatst online: 09:53

CtrAltDelicious

Huiszoekende

quote:
hjs schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:47:
[...]

locatie, locatie, locatie :o
quote:
CurlyMo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Zou je nog kunnen afdingen op die ¤ 311 VVE per maand. Vind dat toch ook redelijk hoog.
Ik denk dat je voor dit pareltje beter rond de tafel kunt gaan voor een loonsverhoging ipv afdingen :+

If at first you don't succeed; call it version 1.0

• Baddie09
quote:
WOW? eerder WTF?!? wat een bizar huis, lijkt wel op het huis van de Flintstones. Ze hebben zelfs het huisdier al in de kamer staan.

Ik hoop wel voor de koper dat ze alle meubels laten staan, want het zal nog een hele klus worden om deze te vinden.

Die badkamer daarentegen is zo fout dat het wel weer iets heeft (al blijf je poetsen vrees is)

Baddie09 wijzigde deze reactie 15-02-2018 09:07 (10%)

• Spacecowboy
quote:
thewizard2006 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:00:
je hebt een ongeveer een gezamelijk inkomen nodig van 110000 euro om een max hypotheek van 600k te krijgen. (MAX hypotheek he dus je moet nog een stuk meer verdienen om niet tegen je top aan te lenen. Even los van de hoge kosten die bij zoiets komen kijken als kk en de inrichting etc).

Ik denk inderdaad als je beeld is dat 50k per jaar matig is je blik behoorlijk is getekend ja....
Dat heb ik mij eigenlijk nooit gerealiseerd. Denk dat het ook komt omdat je in een wereld werkt en leeft waar mensen veelal hetzelfde opleidingsniveau en salaris hebben, dus dan wordt dat gauw je "normale" niveau.

Mooie eye-opener.

• virtualJac
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:44
quote:
Loetn schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:42:
[...]

Een beetje groen in een kitscherig geheel :+
Ik houd er normaal gezien totaal niet van, maar ik vind dit toch best een knap geheel. Zijn ook erg mooie materialen gebruikt.

there's no tweak without the tweaker

• Leipo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:01
quote:
UNIEK, SFEERVOL & ART NOUVEAU, DIT ZIJN DE DRIE KERNWOORDEN DIE DIT PRACHTIGE PENTHOUSE HET BESTE OMSCHRIJVEN
drie woorden? :P

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Iemand met smaak imho.
Minimalistisch zonder balzaaleffect, in bijna elke ruimte staat bijna niks en toch vind ik elke foto erg gezellig overkomen. (wel erg duur pand verder)

https://www.funda.nl/koop...535-prinsengracht-733-bv/

• Niconing
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07:51
quote:
enchion schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:17:
Iemand met smaak imho.
Minimalistisch zonder balzaaleffect, in bijna elke ruimte staat bijna niks en toch vind ik elke foto erg gezellig overkomen. (wel erg duur pand verder)

Het scheelt natuurlijk dat het plafond erg laag is overal. Wel een mooi huis.
Ik zou er alleen niet kunnen wonen. Ik krijg al een bochel en hoofdpijn van de foto's :X

• DypFrys
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 20-02 14:49
quote:
321610169a schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:37:

100K van de ouders, 100K van de schoonouders. Allebei eerst vijf jaar vol gespaard a 12K per jaar p.p., (geen auto's, zelfstandige (pensioen zit in het huis..)) = 280K resterend om te financieren. Volgens de Rabobank kan dat met 40K + 20K aan inkomen.

En ja, ik vraag me dat ook af. Maar in Amsterdam wordt een kwart gekocht zonder hypotheek.
Maar zo een huis financieren wil je toch niet? Los van of dat überhaupt zo gaat hoor. Ik zou echt geen ton los kunnen krijgen bij mijn ouders, laat staan van beide kanten, niet eens 10 K hahaha.. en dan zullen die ouders het toch ook ooit wel weer een keer terug willen? Het zal heus wel eens zo gaan maar niet alle Amsterdammers hebben dit soort financieringsconstructies. En toch wordt het verkocht! Echt ongelofelijk.

Maar die ouders hebben waarschijnlijk ook weer een huis dik verkocht en gaan naar iets buiten de stad wat rustiger is en kleiner. Met dat geld worden de kinderen weer gesponsord etc....

• DypFrys
quote:
Iemand met smaak imho.

Prachtig!!

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 10:07
quote:
lol, in de omschrijving:
quote:
• Betaling in bitcoins mogelijk

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:29
quote:
Iemand met smaak imho.

Goed opgelost met die verrijdbare trappen op zolder. Slim.

Maar inderdaad, hoe hoog zijn de verdiepingen?

• DypFrys
HUH!! Hahaha...inderdaad! Bizar dat je dat aandurft met 1,5 miljoen euro aan bitcoins.

DypFrys wijzigde deze reactie 15-02-2018 11:24 (24%)

• thewizard2006

thewizard2006

Anti-theist

quote:
Er staat ook een foto bij van de inwoners
spuit 11 zie ik :P

thewizard2006 wijzigde deze reactie 15-02-2018 11:56 (3%)

• Aardappel
quote:
thewizard2006 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:55:
[...]

Er staat ook een foto bij van de inbewoners
spuit 11 zie ik :P
FTFY

• ozzynator
  • Laatst online: 10:19
quote:
Volgens mij 3 letters, lsd. Dan heb je echt getript als je je kiet zo inricht. *

* mening, geen oordeel

• Barcht
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 21-02 20:05
Nog een aardig optrekje met een rijke historie.
Een wonderlijke mengeling van smaakvol en 'over the top'.

Onderweg naar Tertius

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
Barcht schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:13:
Is het daadwerkelijk van een voetballer?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• nare man
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 11:20
quote:
Wat ik nog erger vind is dat daar iemand denkt dat zo'n inrichting 'art nouveau' is :P

If anything is het meer organisch à la Gaudi

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

• Baddie09
quote:
Inclusief nacht/stripclub voor de #metoo feestjes :P

De vraagprijs lijkt me enigzins aan de hoge kant.

wacht even....is dit dat huis van die jongen(vader zingt in gele zwembroek, kan alleen even niet op de naam komen) en meisje en het bubbelbadfilmpje??

Baddie09 wijzigde deze reactie 15-02-2018 15:00 (11%)

• laviolette
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08:53
quote:
Touchdomex schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:19:
[...]

Is het daadwerkelijk van een voetballer?

[afbeelding]
Niet echt...

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ah, dat verklaart. En nou snap ik ook waarom ie zich daar (kennelijk) misdroeg. Met zoveel speeltjes alcohol er in gooien bij een stel tieners...das de kat op het spek binden :+

The Eagle wijzigde deze reactie 15-02-2018 15:00 (85%)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 10:03
quote:
321610169a schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Zonder kookplaat onder de afzuigkap :?
waar is uberhaupt de kookplaat :)

• utbone
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-02 15:53

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Aardappel
quote:
Baddie09 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:58:
[...]

Inclusief nacht/stripclub voor de #metoo feestjes :P
[afbeelding]

De vraagprijs lijkt me enigzins aan de hoge kant.

wacht even....is dit dat huis van die jongen(vader zingt in gele zwembroek, kan alleen even niet op de naam komen) en meisje en het bubbelbadfilmpje??
En dan naar huis in de taxi-lambo?

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

quote:
Ik zag hem op funda.nl/trending ook opeens naar de 500 views gaan. Dacht al dat dat niet alleen mensen uit dit topic waren :)

• pirke
Leuk zwembadje

• Baddie09
quote:
Ojjorz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:40:
[...]

Ik zag hem op funda.nl/trending ook opeens naar de 500 views gaan. Dacht al dat dat niet alleen mensen uit dit topic waren :)
Alleen komt het gemiddelde niveau van de reacties van Geenstijl niet verder dan platte kortzichtige opmerkingen, zie hier een een snippet van commentaren:

De eigenaren zijn gescheiden. Tijdens de vele seksfeestjes en partnerruil aan iemand anders blijven 'plakken'.
Nee, niet P.R. de V.!

Premier Trutte | 15-02-18 | 16:17

Veel te lage plafonds (foto's zijn vanuit laag perspectief gemaakt) en halogeenspotjes, ugh.

Eeuwig..Op..Vakantie | 15-02-18 | 16:14

Organisch interieur zegt de binnenhuisarchitect. Binnenkant van darmen zou die wel bedoelen. Ik denk dat hij op het toilet inspiratie heeft opgedaan.

AttoMelani | 15-02-18 | 16:12

Zelf zat ik meer aan de binnenkant van een vrouwelijke genotsgrot te denken... Ik bedoel, met betrekking tot deze interieurkeuze. Ok. Ik ga bieden.

Ramses Sappie | 15-02-18 | 16:28

Hmm, koopmanshuis in Islamsterdam, VOC tijd, ik zeg; dit huis is besmet.
Voor hetzelfde geld mag je het over een paar jaar afbreken en als je geluk hebt (of niet) komen ze dat voor je doen.

D-Fens_1963 | 15-02-18 | 16:12

Huize Tora-bora.

Heb zo het idee dat de huidige en de volgende eigenaren het intrekken van de referendumwet niet kan boeien. 16.15u staat het debat hierover op de agenda.
nos.nl/livestream/npo-politiek

A.S. Perien | 15-02-18 | 16:11

Dit pand komt 's nachts tot leven en verkracht je anaal. Het zal best een gretige afnemer vinden...

ILF2 | 15-02-18 | 16:10

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
Houd Dumpert op Dumpert s.v.p. :P

Maar wat een huis joh. Zit die Lambo bij die prijs in?

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:05
Leuke woning wat verder op, alleen het gras op de badkuip? 8)7

https://www.funda.nl/koop...is-40444806-loostraat-28/

Xbox live: Famous1303 | Golf R20 388,2PK, 515Nm

• 321610169a
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 00:55
quote:
Lethalis schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:37:
[...]

In Maassluis lukt het misschien.

@Amphiebietje https://www.funda.nl/koop...9987723-koekoekstraat-70/

Is al wel verkocht, maar een redelijk appartement bestaat dus nog wel voor dat budget.
Haha, doorwaaien met energieklasse E, blokverwarming (dus ook nog duurdere warmte) en voor het tapwater een elektrische boiler; dus douchen ook dik 2x zo duur en tevens minstens ¤100 warmhoudverlies.

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11:12
quote:
Aardappel schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:33:
[...]

En dan naar huis in de taxi-lambo?

[afbeelding]
Lekker kansloos. Heb je een perperdure Lambo, kan 'ie nog niet binnen staan. Ik vermoed dat er vroeger een garage was, maar daar heeft men volgens de plattegrond nu de 'fitnees' (sic) van gemaakt.

Mijn god, wat een gedrocht. Voor geld is heel veel te koop, maar smaak duidelijk niet. Die obligate boeddhakop maakt het echt helemaal af. :X

* dreamscape vraagt zich oprecht af hoe Bracht het woordje 'smaakvol' uit zijn vingers kreeg.

Punctuality is the politeness of kings

• Spacecowboy
Wat de fuck is dat tegenwoordig met die Boeddha beelden tegenwoordig. Zo debiel. Net zoals letters op de muren. "Goodnight", en kul als "Live Love laugh". Wat wil je nou. Doe normaal.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
quote:
Het enige wat nog ontbreekt is een vleugel. In de hal, of de vliering of een andere onlogische plaats zoals onderaan een trap of in de bijkeuken.

Want vleugel = teken van goede smaak, klasse en gegoede burgerij. Een piano telt niet, dat is voor paupers en een orgel is voor grefo's.

• 321610169a
quote:
Spacecowboy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:47:
Wat de fuck is dat tegenwoordig met die Boeddha beelden tegenwoordig. Zo debiel. Net zoals letters op de muren. "Goodnight", en kul als "Live Love laugh". Wat wil je nou. Doe normaal.
en; "Home sweet home"

Die obesitas beeldjes zou ik ook direct bij het grofvuil zetten.

• Spacecowboy
quote:
321610169a schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:06:
[...]

en; "Home sweet home"

Die obesitas beeldjes zou ik ook direct bij het grofvuil zetten.
Ja, echt. :| }:| :r

• APBaguette
  • Registratie: januari 2017
  • Nu online
quote:
Tatsu schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:58:
Er wordt bij Kethel en Park Harga op het moment naar jaren weer eens nieuwbouw neergezet.
Die nieuwe huizen bij Park Harga zijn ook opmerkelijk. Ze hebben allemaal zonnepanelen, maar ze zijn bijna allemaal op het westen gericht 8)7 Ik geloof niet dat die ooit veel gaan opleveren.

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 02:40
quote:
Baddie09 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:55:
[...]

Alleen komt het gemiddelde niveau van de reacties van Geenstijl niet verder dan platte kortzichtige opmerkingen, zie hier een een snippet van commentaren:

De eigenaren zijn gescheiden. Tijdens de vele seksfeestjes en partnerruil aan iemand anders blijven 'plakken'.
Nee, niet P.R. de V.!

....

A.S. Perien | 15-02-18 | 16:11

Dit pand komt 's nachts tot leven en verkracht je anaal. Het zal best een gretige afnemer vinden...

ILF2 | 15-02-18 | 16:10
Ik kreeg er een beetje Oibibio gevoel bij, zou dat de "pied a terre" van die langharige Heijn zijn ?

• PalingDrone
quote:

Best leuk van binnen die hut, dat bad snap ik dan weer niet zo maar de toilet- en badkamermatten zijn in datzelfde gras uitgevoerd.
+1 voor consequentheid

• Barcht
quote:
dreamscape schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:42:
* dreamscape vraagt zich oprecht af hoe Barcht het woordje 'smaakvol' uit zijn vingers kreeg.
LOL. Kan ik me voorstellen. Ik vermoedde zelfs al dat ik daar enige uitleg bij verschuldigd zou zijn.
Ik doelde daarbij niet echt (echt niet) op de inrichting maar meer op de architectuur en de grotere ontwerpaspecten, zoals de serre, de dakkoepel, de keuken an sich, de layout van het geheel, de buitenruimte (zelfs de trap naar de voordeur) en zaken als de fitnessroom en het 'wellness'-gebeuren.

Bijvoorbeeld, met de keuken kan ik wel leven als je de vazen, plantenpotten en MA-poster wegdenkt.

Onderweg naar Tertius

• pirke
quote:
Barcht schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:32:
[...]

Bijvoorbeeld, met de keuken kan ik wel leven als je de vazen, plantenpotten en MA-poster wegdenkt.
Ik kan met het hele huis wel leven hoor, voor 500k wil ik het wel van ze overnemen :)

• dreamscape
quote:
Barcht schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:32:
[...]
... meer op de architectuur en de grotere ontwerpaspecten, zoals de serre, de dakkoepel, de keuken an sich, de layout van het geheel, de buitenruimte (zelfs de trap naar de voordeur) en zaken als de fitnessroom en het 'wellness'-gebeuren.
Daar zitten veel dingen bij waar goed over nagedacht is, maar die ik zelf toch anders zou doen. Maar dat is waarschijnlijk gewoon een smaakkwestie. Al krijg ik van het metselwerk echt hoofdpijn ;)

• Lethalis
  • Niet online
quote:
321610169a schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:30:
[...]

Haha, doorwaaien met energieklasse E, blokverwarming (dus ook nog duurdere warmte) en voor het tapwater een elektrische boiler; dus douchen ook dik 2x zo duur en tevens minstens ¤100 warmhoudverlies.
Tsja je moet wat met een budget van 150k. Woningen waar al die dingen netjes geregeld zijn, zijn nou eenmaal boven zijn budget.

Toen ik mijn eerste woonruimte moest regelen ruim 12 jaar geleden kon ik kiezen uit een kamer huren zonder eigen badkamer, een garagebox :') , of een gaar naoorlogs flatje van 56m2 in Rotterdam West.

Mijn budget was destijds max 90k :+

Ja, dat werd ook afzien met een geiser, enkelglas en een moederhaard. En een koolmonoxide melder :')

Maar ik had een dak boven mijn hoofd en was in 10 minuten op mijn werk.

Was toch heel blij dat die optie er was destijds...

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
quote:
Geld hebben is toch een stuk handiger! Ipv nu op Tweakers te zitten had ik ook gewoon in mijn eigen club kunnen staan.

• Zonereaver
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-02 18:15
https://www.marinusenpartners.nl/object/regals

Bekende exclusieve “Mens club” nabij Maastricht.
Vroeg me vroeger altijd af wat het voor gebouw was, door de ligging naast een drukke rijksweg valt het nogal op in het landschap.

• PalingDrone
quote:
grote_oever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:01:
[...]

Geld hebben is toch een stuk handiger! Ipv nu op Tweakers te zitten had ik ook gewoon in mijn eigen club kunnen staan.
De tijd dat jij op Tweakers zit is hij waarschijnlijk aan het werk geweest ;)

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21-02 22:58
quote:
Spacecowboy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:18:
[...]

Dat heb ik mij eigenlijk nooit gerealiseerd. Denk dat het ook komt omdat je in een wereld werkt en leeft waar mensen veelal hetzelfde opleidingsniveau en salaris hebben, dus dan wordt dat gauw je "normale" niveau.

Mooie eye-opener.
Vriend, jouw post is natuurlijk een kijk-mij-veel-verdienen post. Als je serieus denkt dat 50k-100k middelmatig is en dat een hypotheek van 600k no problemo is als je 'een beetje goed verdient' dan ben je wereldvreemd. Nouja, Nederlandvreemd zegmaar. Ik denk dat nog geen 5% van de huizen in Eindhoven 600k kost. Drie keer raden waarom?

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017

Amphiebietje

In de blubber

quote:
321610169a schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:30:
[...]

Als je alles afkit en wat in anti-tocht maatregelen investeert valt dat reuze mee (op dit moment woon ik in een vergelijkbare huurflat, krijg elk jaar terug van Nuon en de stadsverwarming...), maar je moet maar geluk hebben met je buren, want erg geluidsdicht zijn die dingen niet.

En ongeluk met de buren is de reden dat ik nu wegens het laatste op zoek mag naar een andere woning... :/

• dreamscape
quote:
Zonereaver schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:14:
https://www.marinusenpartners.nl/object/regals

Bekende exclusieve “Mens club” nabij Maastricht.
Vroeg me vroeger altijd af wat het voor gebouw was, door de ligging naast een drukke rijksweg valt het nogal op in het landschap.
Wel mooi dat ze het in de beschrijving hebben over "slaap"kamers (sic). :)

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017

Amphiebietje

In de blubber

quote:
dreamscape schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Wel mooi dat ze het in de beschrijving hebben over "slaap"kamers (sic). :)
Kopen, verborgen camera's installeren, en kijken hoeveel Limburgse politici je in opspraak kan brengen? :+

• dreamscape
quote:
Amphiebietje schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Kopen, verborgen camera's installeren, en kijken hoeveel Limburgse politici je in opspraak kan brengen? :+
De gemiddelde Limburgse politicus (vooral bij de VVD) heeft daar weinig hulp bij nodig en kan dat geheel zelfstandig ;)

• Barcht
Inpandige zonwering.
Niet kunnen weggooien maar ook niet weten waar je het ding anders moet laten?

Onderweg naar Tertius

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-02 20:49
quote:
Spacecowboy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:47:
Tegenwoordig? Ja, tijd is relatief, maar deze zooi is toch al 8 jaar te koop bij de Action, ongeveer 3 jaar nadat het in de duurdere meubelwinkels (en op TV) te zien was.

There is no such thing as too much coriander.

• pirke
quote:
BFmango schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Vriend, jouw post is natuurlijk een kijk-mij-veel-verdienen post. Als je serieus denkt dat 50k-100k middelmatig is en dat een hypotheek van 600k no problemo is als je 'een beetje goed verdient' dan ben je wereldvreemd. Nouja, Nederlandvreemd zegmaar. Ik denk dat nog geen 5% van de huizen in Eindhoven 600k kost. Drie keer raden waarom?
Een gemiddeld inkomen voor een hoog opgeleide ITer die fulltime werkt zit tussen de 50k en 100k. Dan bedoel ik niet de starters, maar de ervaren mensen. Dus in die groep is dat gewoon gemiddeld. Dan zit je tussen de 3600 bruto/maand en 7200 bruto/maand, uitgaande van vakantiegeld en 13e maand. Dus als je onder die 50k zit heb je een relatief slecht inkomen ja... En mensen meten zich nu eenmaal aan hun peers, niet aan statistieken van anderen die totaal wat anders doen. De gemiddelde hersenchirurg zal ook niet bij worden van 4k bruto per maand...

Maar we gaan een beetje offtopic...

pirke wijzigde deze reactie 15-02-2018 21:59 (5%)

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:41
quote:
thewizard2006 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:00:

Ga er maar vanuit dat de doelgroep van die woning doorstromers zijn met een ton overwaarde op hun oude woning. Daarbij zit je met hbo/WO en wat jaren werkervaring zo op 60k. ;)

Sport_Life wijzigde deze reactie 15-02-2018 22:32 (24%)

Anima Sana in Corpore Sano

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 10:43

Theo

moederbord

quote:
Barcht schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:56:
Inpandige zonwering.
Niet kunnen weggooien maar ook niet weten waar je het ding anders moet laten?
Goedkoop omgebouwd tot aanleunwoning. Maar als moeders/oma daar weg is (door overlijden of verzorgingswoning) dan kan het gemakkelijk weer een garage worden..

7400 Wp op het dak

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21-02 22:58
quote:
pirke schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:56:
[...]

Een gemiddeld inkomen voor een hoog opgeleide ITer die fulltime werkt zit tussen de 50k en 100k. Dan bedoel ik niet de starters, maar de ervaren mensen. Dus in die groep is dat gewoon gemiddeld. Dan zit je tussen de 3600 bruto/maand en 7200 bruto/maand, uitgaande van vakantiegeld en 13e maand. Dus als je onder die 50k zit heb je een relatief slecht inkomen ja... En mensen meten zich nu eenmaal aan hun peers, niet aan statistieken van anderen die totaal wat anders doen. De gemiddelde hersenchirurg zal ook niet bij worden van 4k bruto per maand...

Maar we gaan een beetje offtopic...
Ja, want heel Nederland bestaat uit hoogopgeleide ervaren IT'ers. Wat voor draai je eraan geeft, je zegt dat een hypotheek van 6 ton niet gek is en 50-100k middelmatig is. De statistieken en 99% van Nederland spreekt je tegen. Alleen mensen die geen idee hebben van de wereld buiten hun eigen bubbel horen bij die 1%.

Dit topic is niet de plek om te komen zeggen dat jij persoonlijk x ton hypotheek aan kan en dat daarom de rest van Nederland dat ook heus wel kan. Daarvoor hebben we het ''wat verdient een IT'er'' topic.

• 321610169a
quote:
Amphiebietje schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:45:
[...]

Als je alles afkit en wat in anti-tocht maatregelen investeert valt dat reuze mee (op dit moment woon ik in een vergelijkbare huurflat, krijg elk jaar terug van Nuon en de stadsverwarming...), maar je moet maar geluk hebben met je buren, want erg geluidsdicht zijn die dingen niet.

En ongeluk met de buren is de reden dat ik nu wegens het laatste op zoek mag naar een andere woning... :/
"Terugkrijgen van de Nuon" betekend helemaal niks; dat hangt er maar net vanaf hoe hoog je maandbedrag is. Ik ken mensen die dat expres hoog laten; want terugkrijgen vinden ze een veelvoud leuker dan bijbetalen (ook al is het onder de streep gelijk)...

"Terugkrijgen van de stadsverwarming"; tja... voor stadsverwarming hebben we het "NMDA" (niet meer dan anders) principe, maar in de praktijk is het noemenswaardig meer dan anders omdat ze in de berekening uitgaan van een te hoge gasprijs, geen pakketkorting, geen overstapbonus, een te dure CV ketel met te duur onderhoud, etc. Daarom wordt het ook wel 'stadsverarming' genoemd. Nu houdt ik van inductiekoken, maar er zijn dus ook nog eens heel wat mensen die enkel een gasaansluiting hebben om op te koken...

Tevens is douchen achter een elektrische boiler gewoon 2x zo duur als achter een gasketel.

Een maat van me huurt sinds kort zo'n oud hok, waar de geiser aan het einde van z'n latijn was. Alle buren hadden ondertussen weer een elektrische boiler. (exit berghok en hallo warmhoudverlies) Zijn huurbaas ging echter direct akkoord met wat ik mijn vriend gesuggereerd heb; een nieuwe gasgeiser, volledig gesloten systeem. En die hangt er ondertussen.
quote:
Lethalis schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:53:
[...]
Tsja je moet wat met een budget van 150k. Woningen waar al die dingen netjes geregeld zijn, zijn nou eenmaal boven zijn budget.

Toen ik mijn eerste woonruimte moest regelen ruim 12 jaar geleden kon ik kiezen uit een kamer huren zonder eigen badkamer, een garagebox :') , of een gaar naoorlogs flatje van 56m2 in Rotterdam West.

Mijn budget was destijds max 90k :+

Ja, dat werd ook afzien met een geiser, enkelglas en een moederhaard. En een koolmonoxide melder :')

Maar ik had een dak boven mijn hoofd en was in 10 minuten op mijn werk.

Was toch heel blij dat die optie er was destijds...
En daarom vind ik de huidige regels gewoon zo raar. Je mag wel een krot kopen en vervolgens jezelf blauw betalen aan onderhoud en energie, maar net wat meer lenen en een comfortabel nieuwbouwhuis kopen waar de eerste tien jaar helemaal niks aan gedaan hoeft te worden en je de verwarming alleen vanaf het vriespunt nodig hebt; Nee, dat mag niet, want zogenaamd onbetaalbaar :F

Blokverwarming + elektrische boiler is zo'n beetje het toppunt van hoe je op een dure manier je energieplaatje kunt inkleuren. En massa's mensen hebben dat!

• 321610169a
quote:
APBaguette schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:11:
[...]

Die nieuwe huizen bij Park Harga zijn ook opmerkelijk. Ze hebben allemaal zonnepanelen, maar ze zijn bijna allemaal op het westen gericht 8)7 Ik geloof niet dat die ooit veel gaan opleveren.
Zuiver west, 40 graden dakhoek = 90% opbrengst. Bij 50 graden dakhoek zo'n 85%

West-Zuidwest, 45 graden dakhoek = 90-95% opbrengst

Dat gaat dus gewoon prima.

• lateef
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09:46
quote:
nare man schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:44:
[...]

Wat ik nog erger vind is dat daar iemand denkt dat zo'n inrichting 'art nouveau' is :P

If anything is het meer organisch à la Gaudi
:D

Of je bent een purist en gebruikt de term ‘art nouveau’ slechts voor de lokale - in dit geval Belgische of Franse - variant van deze stroming. Maar op zich is het vrij gebruikelijk om ‘art nouveau’ ook te gebruiken als overkoepelende term voor een kunststroming die meerdere lokale varianten kende en die in Catalonië bekend stond als ‘modernisme Català’. Een stroming waarvan Gaudí inderdaad wel gezien kan worden als belangrijkste exponent.

De term ‘art nouveau’ is naar mijn idee veel correcter en specifieker dan ‘organisch’. Overigens wordt verder in de tekst ook nog verwezen naar Gaudí, om de duiding compleet te maken :)

• thewizard2006

thewizard2006

Anti-theist

quote:
Sport_Life schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:19:
[...]

Ga er maar vanuit dat de doelgroep van die woning doorstromers zijn met een ton overwaarde op hun oude woning. Daarbij zit je met hbo/WO en wat jaren werkervaring zo op 60k. ;)
Ik zeg ook niet dat er niemand is die het kan betalen. Ik zeg alleen dat een huis van 6 ton niet te betalen is met een matig salaris in mijn bescheiden mening.
En ook als hbo/WO zit je echt niet zo op 60k hoor. Uiteraard is de potentie er wel en is het ook mogelijk maar om nu te doen alsof 60-70k een "normaal" salaris is voor een beetje hbo/wo met wat werkervaring gaat wel erg ver. Dus als je 70k verdient zit je al heel erg hoog in de markt en hoor je waarschijnlijk bij de 1% laat staan dat je partner ook aan dit salaris zit. En als we het over die categorie hebben (de 1%) vind ik het wat vluchtig om de rest maar te bestempelen als matig.
Ook jij zal dan wellicht je beeld wat moeten bijstellen :)

thewizard2006 wijzigde deze reactie 16-02-2018 07:10 (6%)

• Trevor
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Trevor

Wade: Trevor is... a good guy.

Om het even in cijfers te vatten (na wat googlen) ongeveer 30% van de bevolking heeft een HBO/WO opleiding afgerond, en ongeveer 6% van de bevolking heeft een salaris van 60k+

Zo, kunnen we nu weer naar de huizen terug? :)

Oh, by the way, that's entirely your fault.

• breinonline
  • Registratie: juni 2001

breinonline

Are you afraid to be known?

Wil iemand nog een windmolen in zijn tuin?
https://www.funda.nl/koop...56614-roodehaansterweg-2/

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• Spacecowboy
quote:
BFmango schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Dat heb ik nergens gezegd. Dat was @pirke. Enige wat ik aangaf is dat het weer eens een eye opener is, omdat je geneigd bent je eigen bestaansniveau als standaard te ervaren.

Daarnaast kom ik niet uit de regio Eindhoven, maar uit de regio Utrecht. Hier zie ik regelmatig rijtjeshuizen voor 400k + weggaan. Zoals hier: https://www.funda.nl/koop...57785-beeldentuinlaan-67/

Het feit dat die als warme broodjes gaan geeft toch aan dat er imho een groot deel van de kopers een aardig meer verdient dan modaal.

Spacecowboy wijzigde deze reactie 16-02-2018 08:06 (15%)

• Def1ant
  • Registratie: februari 2006
quote:
Ach als die ook bij de deal hoort, scheelt wat zonnepanelen aanleggen voor een gunstigere energierekening :)

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-02 21:29
quote:
Def1ant schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:08:
[...]

Ach als die ook bij de deal hoort, scheelt wat zonnepanelen aanleggen voor een gunstigere energierekening :)
Helaas niet. De eigenaar van de molen betaalt huur/pacht voor de grond waar hij op staat.
Je hebt wel gratis gas, als je diep genoeg graaft ;)

TheS4ndm4n#1919

• pep_82
  • Registratie: november 2000
  • Nu online
quote:
425k, maar let op:
Exploitanten van windmolens betalen particuliere grondeigenaren voor iedere windmolen elk jaar tussen de 35.000 en de 50.000 euro aan pacht.
Het artikel komt uit 2014 dus hoe het momenteel zit weet ik niet. Maar als je het zo bekijkt dekt de vergoeding de hypotheek van het pand.

• Aardappel
quote:
pep_82 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:34:
[...]

425k, maar let op:
Exploitanten van windmolens betalen particuliere grondeigenaren voor iedere windmolen elk jaar tussen de 35.000 en de 50.000 euro aan pacht.
Het artikel komt uit 2014 dus hoe het momenteel zit weet ik niet. Maar als je het zo bekijkt dekt de vergoeding de hypotheek van het pand.
Als je 35k krijgt voor dat ding in de tuin zou je het kunnen kopen en na 21 jaar heb je 735k verdient aan die molen + je huis erbij.

Nadeel:
Dit rijksmonument stamt voor een deel mogelijk uit 1789 en is naar overlevering gebouwd op het voormalige borgterrein van de toenmalige Gaykingaborg.

:+

• ptjuh
  • Nu online

ptjuh

New day, same old shit

is wel gevaarlijk Borg terrein !!

Meer informatie over de woning :)

Wikipedia: Gaykingaborg

ptjuh wijzigde deze reactie 16-02-2018 10:34 (29%)

Its all in the little things that people do..

• datadevil
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-02 21:48
quote:
Spacecowboy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:03:
[...]

Dat heb ik nergens gezegd. Dat was @pirke. Enige wat ik aangaf is dat het weer eens een eye opener is, omdat je geneigd bent je eigen bestaansniveau als standaard te ervaren.

Daarnaast kom ik niet uit de regio Eindhoven, maar uit de regio Utrecht. Hier zie ik regelmatig rijtjeshuizen voor 400k + weggaan. Zoals hier: https://www.funda.nl/koop...57785-beeldentuinlaan-67/

Het feit dat die als warme broodjes gaan geeft toch aan dat er imho een groot deel van de kopers een aardig meer verdient dan modaal.
Een deel van die mensen komt uit woningen waar ze overwaarde op hebben door de huidige huizenprijzen, dat vertekend het beeld wel

• Jasphur
  • Nu online
Ik vind dit echt zo'n leuk huis. Maar voor mij is de prijs van 250 meteen mn max hypotheek. En het is een vanaf prijs. boehoe!

https://www.funda.nl/koop...40435670-tramsingel-98-a/

En gelukkig is er water

Jasphur wijzigde deze reactie 16-02-2018 11:07 (21%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
Ik zou het zelfs nog overwegen ook, het is wel precies wat ik zou willen :$

Weet alleen niet of ik voor 100% kan leven met het geluid maar daar is maar 1 manier om erachter te komen O-)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• pirke
Je kan het ook kopen als investering, levert een mooi rendement op elk jaar.

• vectormatic
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:05:
Ik vind dit echt zo'n leuk huis. Maar voor mij is de prijs van 250 meteen mn max hypotheek. En het is een vanaf prijs. boehoe!

En gelukkig is er water

[afbeelding]
Mooi huisje, en langs de singel in breda is natuurlijk best een fijne plek

Maar dat dakterrasje en het uitzicht is een afknapper zeg.. Binnen is alles strak en netjes afgewerkt, en dan heb je dat als "buiten" en zit je tegen de groene aanslag van de buren aan te kijken.

Dan zou ik toch het park ingaan met het BBQ-tje

• Jasphur
  • Nu online
quote:
vectormatic schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Mooi huisje, en langs de singel in breda is natuurlijk best een fijne plek

Maar dat dakterrasje en het uitzicht is een afknapper zeg.. Binnen is alles strak en netjes afgewerkt, en dan heb je dat als "buiten" en zit je tegen de groene aanslag van de buren aan te kijken.

Dan zou ik toch het park ingaan met het BBQ-tje
Dat BBQ-tje in het park mag helaas niet meer :P
Dus dan maar geld in het dakterras steken.

• PalingDrone
quote:
Als die omvalt na aan aardbeving raakt die windmolen net wel/niet de boerderij.
Overigens slagschaduw gegarandeerd dus niks voor epilepsie patienten deze woning.

• nare man
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:05:

Weet je, in 2010 heb ik nog een tijdje in Breda gekeken naar appartementen. Toen kwam deze woning ook al een aantal keer langs en volgens mij is zelfs de inrichting nog hetzelfde.

Ik zou dus even heel goed kijken of er niet iets aan de hand is qua omgeving. Is dat geen studentenhuis in de benedenwoning op Streetview?

• Jasphur
  • Nu online
quote:
nare man schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Weet je, in 2010 heb ik nog een tijdje in Breda gekeken naar appartementen. Toen kwam deze woning ook al een aantal keer langs en volgens mij is zelfs de inrichting nog hetzelfde.

Ik zou dus even heel goed kijken of er niet iets aan de hand is qua omgeving. Is dat geen studentenhuis in de benedenwoning op Streetview?
Heel die straat zit vol met studentenhuizen en het is een zeer drukke straat. Voor de deur parkeren is niet altijd een zekerheid en de wijk erachter heeft nu zijn eigen docu op de NPO. Ik begrijp wel waarom het langer te koop staat, maar persoonlijk zou ik er prima kunnen wonen.

Als het inderdaad al zo lang te koop staat verwacht ik eerder dat er bouwtechnisch iets niet in orde is. Gezien het aan het water ligt denk ik dat er ergens rot in de fundering zit ofzo.

Jasphur wijzigde deze reactie 16-02-2018 12:20 (4%)

• nare man
Lol ja, Typisch Tuinzigt, nooit geweten dat dat daar lag :P

De voorganger, Typisch Wielenpôlle, keek ik wel, maar dat is nostalgie omdat ik uit Leeuwarden kom.

Ik heb toen in Breda meerdere pandjes en appartementen bekeken waar ik echt niets van snapte en waar ik gewoon een beetje bang van werd. Ook een bovenwoning aan de Chassésingel waar je in de tuin van de benedenwoning zo op de weggeflikkerde bankstellen, koelkasten, fietsen, bierkratten e.d. keek.

Die hut is uiteindelijk nog verkocht ook, ik denk aan een belegger, ik kan me namelijk niet voorstellen dat een normaal iemand met zijn volle verstand boven zoiets zou gaan wonen.

Want reken maar dat je in die oude panden veel geluidsoverlast hebt.

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
quote:
Jasphur schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:20:
[...]

Heel die straat zit vol met studentenhuizen en het is een zeer drukke straat.
Volgens de omschrijving op Funda is het "Een 'safe haven' waar je echt helemaal tot rust komt "' :X

RodeStabilo wijzigde deze reactie 16-02-2018 12:28 (9%)

• Jasphur
  • Nu online
quote:
RodeStabilo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:27:
[...]

Volgens de omschrijving op Funda is het "Een 'safe haven' waar je echt helemaal tot rust komt "' :X
Bullcrap haha :P

• Rubman
  • Laatst online: 11:01

Rubman

Just as clear as a foggy night

https://www.funda.nl/koop...6196-keizersgracht-107-f/

Dit is ook echt een pareltje hoor en dat voor die prijs :X

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08:08
quote:
Mooie locatie! Maar net alsof je door een walvis bent opgeslokt en alles van binnenin bekijkt :>

• virtualJac
  • Laatst online: 10:44
quote:
Één pagina terug is deze al genoemd. Neemt niet weg dat deze dubbel indrukwekkend is :+

there's no tweak without the tweaker

• Noxa
  • Laatst online: 21-02 22:56
quote:
keanu_ schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:43:
[...]

Mooie locatie! Maar net alsof je door een walvis bent opgeslokt en alles van binnenin bekijkt :>
While you are on acid.

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-02 23:30
quote:
Geweldig huis, alleen die 4de verdieping snap ik niets van.
Wat je nou met die ruimte moet?

Geweldig dat beeld waar je zo in die flamoes kijkt.
Keuken is echt heel koel, het bondage/sm geveter had van mij niet gehoeven maar soit. Voor die prijs, koopje!

The love that lasts longest, is the love that is never returned.

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*