SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat was het zeker, via andere makelaars was het snel rond de 500 euro. Het is geregeld via de makelaar, dus weet niet of ze werken voor iedereen.
Bedrijf was objectenco.nl en heeft naar mijn mening echt goed en snel werk geleverd.
oh wat wordt ik daar droevig van.Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:34:
[...]
Dat is net zoiets als zeggen: ik zit vanwege het werk aan Nederland vast...
maar: https://www.funda.nl/koop...2-provincialeweg-5-a-264/
iets ten noorden van Amsterdam, maar wel vrijstaand! En niet duur
En iets ten noorden? het is een uur rijden.
[ Voor 44% gewijzigd door mathy_ op 17-01-2018 14:47 ]
3/4leecher schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:16:
Als je er al iets van wil maken dan is dat op zijn best 1/4 vrijstaand voor een 2 onder 1 kap.
Is maar een kilometer of 40 ofzo. Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben!Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:38:
[...]
Komen we direct bij een ander punt van ergernis. De open dag was bijna twee weken geleden, waarom staat dat nog in de advertentie? Amateuristisch gepruts!![]()
Kennelijk hebben wij een ander idee van "iets" zo te zien![]()
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Ik woon ook in zo'n gedrocht, omschreven als een geschakelde twee-onder-een-kap woning. Er zitten niet eens garages tussen; de woonkamers zijn gewoon zij-aan-zij geschakeld, alleen op de verdiepingen springen de slaapkamers wat terug zodat je daar maar aan één kant buren hebt.Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:24:
[...]
Net als de geschakelde twee-onder-een-kapwoning. In feite dus een rijtjeshuis maar omdat er aan de ene kant nog twee garages tussen jouw en je buren zitten krijgt het toch een ander naampje.
Het is dus eigenlijk gewoon een rijtjeshuis met een gemankeerde bovenverdieping
[ Voor 6% gewijzigd door nare man op 17-01-2018 14:50 ]
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
En dat vermoedelijk enkel om in Funda gevonden te worden door mensen zoals ik die geen rijtjeshuis willennare man schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Ik woon ook in zo'n gedrocht, omschreven als een geschakelde twee-onder-een-kap woning. Er zitten niet eens garages tussen; de woonkamers zijn gewoon zij-aan-zij geschakeld, alleen op de verdiepingen springen de slaapkamers wat terug zodat je daar maar aan één kant buren hebt.
Het is dus eigenlijk gewoon een rijtjeshuis met een gemankeerde bovenverdieping
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 94% gewijzigd door bertvanoosten op 17-01-2018 15:00 ]
Wij zijn nu 200 euro kwijt voor 24-30 fotos, van alle kamers een 360graden foto en een filmpje. Moet zelf dan wel de plattegrond maken. Dus 50 euro extra voor inmeten en een plattegrond is inderdaad niet duur.Wij hebben echter niet een mega professionele ingehuurd met alle toeters en bellen. Maar inderdaad genoeg gezien die voor 300+ minder leveren
Wellicht begrijp ik je verkeerd hoor maar zeg je nou dat je voor 500000 geen fatsoenlijke woning kan krijgen in de randstad of bedoel je in het centrum van X stad. En is voor jou dan een fatsoenlijke woning een vrijstaande villa? 500k is nogal wat.Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:29:
[...]
Zit helaas vanwege werk aan de randstad vastEn dan is voor vijf ton niet eenvoudig een fatsoenlijke woning te verkrijgen.
[ Voor 58% gewijzigd door thewizard2006 op 17-01-2018 15:08 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Wat ik bedoel is dat je, als je alle rijtjeshuizen weg filtert, met een maximum van 500.000 euro nog steeds enkel verkapte rijtjeshuizen vind. Alleen dan noemen ze het geschakelde woningen.thewizard2006 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:01:
Wellicht begrijp ik je verkeerd hoor maar zeg je nou dat je voor 500000 geen fatsoenlijke woning kan krijgen in de randstad of bedoel je in het centrum van X stad. En is voor jou dan een fatsoenlijke woning een vrijstaande villa? 500k is nogal wat.
Zie bijvoorbeeld deze woning: https://www.funda.nl/koop...-40410726-roggestraat-27/
Zet er een halve derde verdieping op en het rijtjeshuis wordt opeens een geschakelde woning terwijl het gewoon in een rijtje met vele andere gelijke huizen staat
[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 17-01-2018 15:20 ]
in ons nieuwbouw project worden die woningen half vrijstaande villa's genoemdTsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:24:
[...]
Net als de geschakelde twee-onder-een-kapwoning. In feite dus een rijtjeshuis maar omdat er aan de ene kant nog twee garages tussen jouw en je buren zitten krijgt het toch een ander naampje.![]()
Lastige is dat ik eigenlijk gruwel van rijtjeshuizen, dat maakt het kopen van een nieuw huis erg lastig zonder miljoentjes op de bank
Als de kinderen het huis uit gaan verhuizen we van de kindvriendelijke woonwijk naar een vrijstaande woning ergens aan de rand van een grote stad
[ Voor 31% gewijzigd door Sport_Life op 17-01-2018 15:37 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Zelfs een appartement met overal buren is meestal 1/3 vrijstaand

Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:18:
[...]
Wat ik bedoel is dat je, als je alle rijtjeshuizen weg filtert, met een maximum van 500.000 euro nog steeds enkel verkapte rijtjeshuizen vind. Alleen dan noemen ze het geschakelde woningen.
Zie bijvoorbeeld deze woning: https://www.funda.nl/koop...-40410726-roggestraat-27/
Zet er een halve derde verdieping op en het rijtjeshuis wordt opeens een geschakelde woning terwijl het gewoon in een rijtje met vele andere gelijke huizen staat
geschakeld is toch gewoon dat de indeling van twee naast-elkaar-gelegen huizen gespiegeld is, zegt toch helemaal niets over vrijstaand
Waar is de input van @Jasphur als je hem nodig hebt? Gaat veel te serieus de laatste paar pagina's ipv over bijzondere / mooie / leuke / lelijke / etc woningen
[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 17-01-2018 15:35 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hoe bedoel je dat je in Leeuwarden geen zes ton hebt te besteden? In Leeuwarden worden de mensen niet in knikkers betaald hoornare man schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:42:
[...]
Ja, maar als je in Leeuwarden woont heb je weer geen zes ton te besteden
Het zijn communicerende vaten.
Ja , maar in Den Haag (cq Randstad) lopen nou eenmaal meer (Rijks)ambtenaren rond, omdat er meer bewoners zijnpeteraudi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:35:
[...]
Hoe bedoel je dat je in Leeuwarden geen zes ton hebt te besteden? In Leeuwarden worden de mensen niet in knikkers betaald hoorEen ambtenaar met schaal 11 of hoger verdiend daar evenveel als een ambtenaar in Den Haag.
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 17-01-2018 15:40 ]
Als je dit in Leeuwarden hardop zou zeggen zou je best een probleem hebben vermoed ik...Sport_Life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:39:
[...]
Ja , maar in Den Haag (cq Randstad) lopen nou eenmaal meer (Rijks)ambtenaren rond, omdat er meer bewoners zijn. Dus de kans om beleidsadviseur te worden is wat groter. Bij het bedrijfsleven is wel een verschil tussen Groningen en de randstad.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Wauw...dat is echt ongelofelijk inderdaad.Amphiebietje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:18:
[...]
Om wat perspectief te bieden: van begin jaren '90 tot einde jaren ''00 hebben wij (mijn ouders en ik) in een middelgrote jaren '50 woning met grote tuin in Heemstede gewoond (uitgebouwd, overal dubbel glas, moderne keuken en badkamer, geisoleerd, etc.). Gekocht voor 400.000 gulden, verkocht voor ruim 500.000...Euro...midden in de crisis.![]()
Als ik nu op Funda kijk, gaan vergelijkbare woningen nu voor tenminste 700.000-800.000, sommigen zelfs voor 1.000.000 of meer. Dus in 25 jaar zijn de prijzen verviervoudigd.
Edit: Hier is een woning van het type dat wij hadden, maar dan in oorspronkelijke jaren '50 staat (enkel glas, piepkleine badkamer, ongeisoleerd dak, niet uitgebouwd, etc.):
https://www.funda.nl/koop...46-johan-wagenaarlaan-48/
Dat ze daar bijna 600.000 voor durven te vragen...

U vroeg om een opknappertje?naitsoezn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:33:
[...]
offtopic:
geschakeld is toch gewoon dat de indeling van twee naast-elkaar-gelegen huizen gespiegeld is, zegt toch helemaal niets over vrijstaand
Waar is de input van @Jasphur als je hem nodig hebt? Gaat veel te serieus de laatste paar pagina's ipv over bijzondere / mooie / leuke / lelijke / etc woningen
https://www.funda.nl/koop...s-49312566-hamerenweg-11/

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 17-01-2018 15:47 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja en meer bewoners is ook meer kapers op de kust. Volgens mij maakt het geen snars uit, want minder mensen betekent toch ook minder kapers? Dus in verhouding maakt het niet heel veel uit.Sport_Life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:39:
[...]
Ja , maar in Den Haag (cq Randstad) lopen nou eenmaal meer (Rijks)ambtenaren rond, omdat er meer bewoners zijn. Dus de kans om beleidsadviseur te worden is wat groter. Bij het bedrijfsleven is wel een verschil tussen Groningen en de randstad.
Ik werk landelijk en snap niet wat je bedoelt met dat verschil tussen Groningen en randstad. De culturen zijn verschillend ja, dat zie ik wel.
Ik denk dat zij ook best begrijpen dat een grotere stad meer ambtenaren vraagt..Kassad schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:41:
[...]
Als je dit in Leeuwarden hardop zou zeggen zou je best een probleem hebben vermoed ik...
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 17-01-2018 15:51 ]
Als ik de definitie van deze vage site er bij pak kom ik hier op uit: "Een geschakelde woning is een eengezinswoning waarbij de muren of muren van aanbouwen gedeeltelijk aan (aanbouwen van) andere woningen grenzen."naitsoezn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:33:
[...]
offtopic:
Alleen wanneer zowel de begane grond als de eerste verdieping volledig aan elkaar vast zitten vind ik dat je het niet meer over aanbouwen hebt.
Het ging mij meer om dat je Leeuwardenaren Groningers noemt :-)Sport_Life schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Ik denk dat zij ook best begrijpen dat een grotere stad meer ambtenaren vraagt..
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Gekocht door een Tweaker?TDB schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:08:
[...]
En zeer waarschijnlijk er voor krijgen ook nog: "verkocht onder voorbehoud".......
Klopt, meestal zit het woonhuis dan vast aan de garage van de buren, en zo verder, dat is geschakeld.Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Als ik de definitie van deze vage site er bij pak kom ik hier op uit: "Een geschakelde woning is een eengezinswoning waarbij de muren of muren van aanbouwen gedeeltelijk aan (aanbouwen van) andere woningen grenzen."
Alleen wanneer zowel de begane grond als de eerste verdieping volledig aan elkaar vast zitten vind ik dat je het niet meer over aanbouwen hebt.
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
Ik woonde in Tilburg in een studio van 35m2 op de bovenste verdieping van een flatgebouw naast de liftschacht. Omdat ik geen directe zijburen had kon ik zeggen dat ik in een penthouse woondepirke schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:31:
5/6 vrijstaand toch vergeleken bij een flatje?
Zelfs een appartement met overal buren is meestal 1/3 vrijstaanden bovenaan in de hoek ben je 2/3 vrijstaand...
Wat een geweldig toiletbril:nare man schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:01:
Om even in Haagse sferen te blijven:
https://www.funda.nl/koop...285531-surinamestraat-20/
Lijkt me best gaaf om te wonen in het huis waar Louis Couperus Eline Vere heeft geschreven
https://www.funda.nl/koop...66-smidswater-26/#foto-28
Den Haag is de enige stad in Nederland waar Art Nouveau echt is aangeslagen en dit is echt een parel. Alleen jammer van de 'tuin' (maar daarvoor werden zulke panden ook niet gebouwd).
https://www.funda.nl/koop...66-smidswater-26/#foto-36
goede ondersteuning, ook voor de ruim bemeten personen.
Inderdaad, maar als je de rest van het huis bekijkt lijkt het er op dat de klusser wellicht begonnen is aan het schuren van de radiatoren maar is afgehaakt. Lijkt me wel sneu als je aan een klus begint maar het niet af kan maken / moet verkopen.Aardappel schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:34:
Ik vraag me wel af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om letterlijk elke paneelradiator (op 1 na) aan de bovenzijde zo hebben kunnen verneuken...
@Baddie09
https://www.funda.nl/koop...46-johan-wagenaarlaan-48/
Wbt de prijs, heb begrepen dat Heemstede sowieso erg duur is. Vrienden van mij hebben een voormalige winkel gekocht op een kruising voor een nog hoger bedrag (al wel verbouwd), maar was verbaasd te zien dat ze voor die prijzen over de toonbank gaan.
Rijksmonument, ingeschreven in 1973.Jasphur schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:47:
[...]
U vroeg om een opknappertje?
[afbeelding]
Als iemand weet hoe je van die inschrijving afkomt: Tegen de vlakte en een dijk van een Villa neerzetten.
Daarnaast is 225k voor een sloopobject wel prijzig
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Daarvan vraag ik me dus weer af of die origineel is. In veel van dat soort panden zie je dat zaken als keuken en sanitair nogal 'overdreven' zijn hersteld, soms op het kitscherige af.Brilsmurfffje schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:48:
[...]
Wat een geweldig toiletbril:
https://www.funda.nl/koop...66-smidswater-26/#foto-36
goede ondersteuning, ook voor de ruim bemeten personen.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Sommige mensen willen een auto met open dak, anderen een huis met open dakJasphur schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:47:
[...]
U vroeg om een opknappertje?
[afbeelding]
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Dat is een binnentuinDetmer schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Sommige mensen willen een auto met open dak, anderen een huis met open dak
Dan filter je toch op 'Vrijstaand'. Daar valt veel minder mee te sjoemelen.Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:18:
[...]
Wat ik bedoel is dat je, als je alle rijtjeshuizen weg filtert, met een maximum van 500.000 euro nog steeds enkel verkapte rijtjeshuizen vind. Alleen dan noemen ze het geschakelde woningen.
En zelfs in de Randstad zijn voor ongeveer vijf ton nog wel vrijstaande woningen van 150+ vierkante meter met tuin en garage te vinden. Alleen logischerwijs niet in het centrum van de grote steden. Er is wel eens meer keus geweest, dat ben ik met je eens, maar dat er echt niks te vinden is noem ik overdreven.
https://www.funda.nl/kaar...670345,4.6136047363281785
De stal en/of schuur is ingestort maar volgens mij is het woonhuis nog redelijk intact.Detmer schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Sommige mensen willen een auto met open dak, anderen een huis met open dak
Als je die stal nou helemaal zou kunnen slopen dan heb je gewoon een huis over...

[ Voor 14% gewijzigd door Fiber op 17-01-2018 20:30 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ok maar je had het over de randstad en nu link je een huis in Utrecht. Daar zit nogal een verschil in. Er zijn echt wel 2 onder 1 kap huizen in de randstad die niet in de grote steden zelf staan namelijk.Tsurany schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:18:
[...]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Op zich vind ik het wel mooi, al is het wat kitcherig, maar dat moet het wel vlekkeloos zijn. En helaas is deze dat niet...nare man schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:21:
[...]
Daarvan vraag ik me dus weer af of die origineel is. In veel van dat soort panden zie je dat zaken als keuken en sanitair nogal 'overdreven' zijn hersteld, soms op het kitscherige af.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

https://www.funda.nl/koop...is-4771062-strangkade-20/
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 18-01-2018 09:31 ]
"2e Verdieping: Via trap naar 2e verdieping met grote badkamer (ca 32 m2) met sauna, rond bad, toegang dakterras met buitendouche,"Jasphur schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:23:
En bad als deze, oké. Maar niet ook als douche. Hopelijk is er ergens anders nog een echte douche in dit super mooi gefotografeerde huis.
[afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...is-4771062-strangkade-20/
Zo te zien moet je daarvoor naar buiten
Dat zat ik ook net te lezen: het lijkt erop dat er geen losse douche is, behalve buitenBaddie09 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:54:
[...]
"2e Verdieping: Via trap naar 2e verdieping met grote badkamer (ca 32 m2) met sauna, rond bad, toegang dakterras met buitendouche,"
Zo te zien moet je daarvoor naar buiten
och och, ik word er misselijk van. schots en scheef, en wat een brakke camera, zelfs met een smartphone camera van 5 jaar oud kan je met gemak betere kwaliteit halen.Jasphur schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:23:
........................ in dit super mooi gefotografeerde huis.
Is het nou echt zo moeilijk om een normale foto te leveren, zelfs voor 6,5 ton is 300,- voor een fotoshoot te veel.
www.casarodriguillo.com
Daar zit een losse filter in. Zo'n soort afzuiger heb ik ook gehad, want ik had geen ruimte voor een buis/slang. Deze filter vervang je elke zoveel tijd. Werkt prima.
Sommige mensen hebben gewoon echt geen benul van kwaliteit. “Dit is toch ook goed genoeg” is de eeuwige dooddoener. De zesjes-mentaliteit doorgetrokken naar alle facetten van het leven.Pinin schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:01:
[...]
och och, ik word er misselijk van. schots en scheef, en wat een brakke camera, zelfs met een smartphone camera van 5 jaar oud kan je met gemak betere kwaliteit halen.![]()
Is het nou echt zo moeilijk om een normale foto te leveren, zelfs voor 6,5 ton is 300,- voor een fotoshoot te veel.
https://www.funda.nl/koop...9146610-julianastraat-24/

[ Voor 27% gewijzigd door londemanmp op 18-01-2018 17:02 ]
Mooie oprijlaan, lekker veel ruimte, gezellige tuin.
Alleen een beetje jammer dat ik het huis niet mooi vind...

Daar valt vast wel wat aan te doen...londemanmp schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:01:
Hier krijg je de bewoonster er bij ...
https://www.funda.nl/koop...9146610-julianastraat-24/
[afbeelding]
Verder best een leuk huisje.
[ Voor 32% gewijzigd door Fiber op 18-01-2018 17:06 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bij 'vergelijkbaar in de buurt' onderaan, kom je dan ineens dit oude pakhuis tegen:
https://www.funda.nl/koop...8222625-prinsengracht-11/
"Markant pand", "Helemaal instapklaar", "grondig en stijlvol uitgevoerde restauratie" en "in 1997 onder architectuur getekend".
Ja, en na de renovatie van 1997 zijn er nog even een paar foto's gemaakt, waardoor de eigenaar nu tegen de makelaar zegt "Ach, doe voor een pakhuis van zeven ton maar het goedkope verkooppakketje en stuur maar geen fotograaf."

Punctuality is the politeness of kings
Waarom denk je dat het foto's uit 1997 zijn? Vanwege die oude PC?dreamscape schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:49:
[...]
Bij 'vergelijkbaar in de buurt' onderaan, kom je dan ineens dit oude pakhuis tegen:
https://www.funda.nl/koop...8222625-prinsengracht-11/
"Markant pand", "Helemaal instapklaar", "grondig en stijlvol uitgevoerde restauratie" en "in 1997 onder architectuur getekend".
Ja, en na de renovatie van 1997 zijn er nog even een paar foto's gemaakt, waardoor de eigenaar nu tegen de makelaar zegt "Ach, doe voor een pakhuis van zeven ton maar het goedkope verkooppakketje en stuur maar geen fotograaf."
Gezien het handjevol interieurfoto's, en de niets zeggende plekken waar ze genomen zijn, denk ik eerder dat ze erg aan hun privacy gehecht zijn en daardoor geen woonkamer, keuken, slaapkamers willen laten zien. Of het is zo'n rotzooi dat het teveel kopers afschrikt.
Nee, ze zijn net iets nieuwer. Die oude PC draait Win XP, da's van na 2001downtime schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:59:
[...]
Waarom denk je dat het foto's uit 1997 zijn? Vanwege die oude PC?
Gezien het handjevol interieurfoto's, en de niets zeggende plekken waar ze genomen zijn, denk ik eerder dat ze erg aan hun privacy gehecht zijn en daardoor geen woonkamer, keuken, slaapkamers willen laten zien. Of het is zo'n rotzooi dat het teveel kopers afschrikt.
Maar ongeacht privacy-issues: als je een dergelijk pand wilt verkopen en je beroept op het feit dat het vanbinnen zo markant en mooi gerestaureerd is, dan zul je dat toch echt even moeten laten zien. Of niet, dan blijft het lang te koop staan. Er komt een moment dat een makelaar dan toch moet gaan adviseren om daar iets aan te doen. Terwijl de bewoners misschien juist ontevreden zijn over de makelaar omdat het pand al zo lang te koop staat...
Ik vermoed dat dat wel meevalt. Dit lijkt mij geen 13-in-een-dozijn pand wat overgeslagen wordt omdat er nog 10 soortgelijke panden in dezelfde straat te koop staan.dreamscape schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:04:
[...]
Nee, ze zijn net iets nieuwer. Die oude PC draait Win XP, da's van na 2001
Maar ongeacht privacy-issues: als je een dergelijk pand wilt verkopen en je beroept op het feit dat het vanbinnen zo markant en mooi gerestaureerd is, dan zul je dat toch echt even moeten laten zien. Of niet, dan blijft het lang te koop staan.
https://www.funda.nl/koop...880186-sportparklaan-291/

Even de checklist af:
- Ultrawide monitor: Check
- 2e monitor verticaal: Check
- HTC Vive: Check
- Gaming-bureaustoel: Check
- Dranksnob: Check (getuige de wijnflessen)
- Afstandsbediening met LED-scherm: Check
- Medieval wapens: Check
- Electrische gitaar: Check
Als hier geen Tweaker woont, weet ik het ook niet meer.
Zelfs de afstandbedieningen liggen precies naast elkaarBaddie09 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:18:
Ra ra, wat voor type woont hier. Herkent iemand op deze site zich in deze woning
[afbeelding]
Wat een hoop geld trouwens zeg voor een jaren 70 portiek flat van 65m2.
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 18-01-2018 21:44 ]
Dat is dus geen jaren 70, eerder 59 en dan jaren 60 opgeleverd in een wijk waar je 's nachts je bange pitbull nog niet prettig uitlaat.Sport_Life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:41:
[...]
Zelfs de afstandbedieningen liggen precies naast elkaar.
Wat een hoop geld trouwens zeg voor een jaren 70 portiek flat van 65m2.
fundaquote : Aan rustige weg, in woonwijk en vrij uitzicht (...over het spoor was de makelaar ff vergeten te vermelden)
En hoewel van binnen best leuk toch minimaal 50k te hoog qua vraagprijs, die 150pm servicekosten voor dat gemeentegroen onderhoud vind ik ook behooorlijk fors.
Ik VRAAG ME AF wat er in het hoofd van DE MAKELAAR afspeelde toen hij die FANTASTISCHE ADVERTENTIE opstelde. Meer capslock is GEWOON BETER of zoiets zal het geweest zijn.Baddie09 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:18:
Ra ra, wat voor type woont hier. Herkent iemand op deze site zich in deze woning
[afbeelding]
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Verwijderd
Het enige dat ik mis is de lotion en doos met tissues.Waah schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:23:
@Baddie09
Even de checklist af:
Wat een studentenhol trouwens...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 23:52 ]
...en daarom altijd de situatie nakijken, net zoals bij de woorden "op loopafstand van het station" - lees: "als je de drempel in omgekeerde richting overgaat, scheelt het maar een haar of je wordt overreden door een Intercity".PalingDrone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:53:
[...]
fundaquote : Aan rustige weg, in woonwijk en vrij uitzicht (...over het spoor was de makelaar ff vergeten te vermelden)
Opmerking naar makelaars toe: uitzicht op een parkeerplaats, volkstuintjes, een achtbaans kruispunt of de torenflat op 100 meter afstand is geen "vrij uitzicht".

Heel raar zitvlak. Voor mensen met heel lange benen
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Valt inderdaad best wat van te maken, maar moet wel veel aan gebeuren als je niet van die gedateerde stijl houdt...datadevil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:48:
Ik vond dit wel een aantrekkelijk huis, veel leuke details https://www.funda.nl/koop...545-prins-clausstraat-25/
De andere zijde van de medaille is natuurlijk dat loopafstand betekend dat het met een beetje stevig doorlopen toch zeker wel in 20 minuten te halen is voor een bovengemiddeld beoefenaar van snelwandelen.Amphiebietje schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:09:
[...]
...en daarom altijd de situatie nakijken, net zoals bij de woorden "op loopafstand van het station" - lees: "als je de drempel in omgekeerde richting overgaat, scheelt het maar een haar of je wordt overreden door een Intercity".
Met de wind mee.
Brug af.
Kroeg in zicht.
ik was eigenlijk een beetje sarcastischFiber schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:15:
[...]
Valt inderdaad best wat van te maken, maar moet wel veel aan gebeuren als je niet van die gedateerde stijl houdt...
Hoezo, is de vraagprijs 50k. te hoog? Is dat wat je het persoonlijk waard vind of ken je de markt daar (taxateur ofzo)PalingDrone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:53:
[...]
En hoewel van binnen best leuk toch minimaal 50k te hoog qua vraagprijs, die 150pm servicekosten voor dat gemeentegroen onderhoud vind ik ook behooorlijk fors.
Valt wel mee toch, of zijn studenten zo netjes tegenwoordig.
p.s. dat ik het zo verdedig wil niet zeggen dat het mijn huis is
www.casarodriguillo.com
Ik wilde zeggen 'vervang de wijnflessen door whiskyflessen, en de electrische gitaar door een acoustische, dan had je mijn huis kunnen beschrijven'. Toen bekeek ik de andere foto's en vond ik de whiskyflessen inclusief karaaf en de acoustische gitaar. Ok, ik voldoe volledig aan het stereotype.Waah schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:23:
@Baddie09
Even de checklist af:

Vloertje vervangen, wanden glad afwerken en het hout een creme kleurtje schilderen en je hebt volgens mij een leuk huis. Qua indeling is er niks mis mee.datadevil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:48:
Ik vond dit wel een aantrekkelijk huis, veel leuke details https://www.funda.nl/koop...545-prins-clausstraat-25/
Hoezo? gaskachel eruit, houtkachel erin en je kunt een aardige tijd gratis stoken! Volgens mij is er verder weinig mis mee, alleen al die schrootjes....Fiber schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:15:
[...]
Valt inderdaad best wat van te maken, maar moet wel veel aan gebeuren als je niet van die gedateerde stijl houdt...
Zeker een leuk huis. Met veel mogelijkheden.datadevil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:48:
Persoonlijk vind ik die herten op de trap en de grote zolder ramen erg gaaf en die had ik dan ook laten zitten.
Voor de rest zou ik wel heel het huis stucen.
@Wailing_Banshee Het huis ligt dan ook in Houten
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 19-01-2018 09:09 ]
Dat hout is kurkdroog, daar stook je (ondanks dat het erg veel is) zo doorheen.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:07:
[...]
Hoezo? gaskachel eruit, houtkachel erin en je kunt een aardige tijd gratis stoken! Volgens mij is er verder weinig mis mee, alleen al die schrootjes....
En erg veel glas (soms zelfs kamerhoog), als het boven enkel glas is stook je je arm.
https://www.funda.nl/koop...is-49757465-buitendijk-4/

Ik vind eigenlijk dat het opvallend goed onderhouden lijkt voor een huis wat ergens begin jaren 80 voor het laatst ingericht lijkt.Fiber schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:15:
[...]
Er is niks om doorheen te kijken. Gewoon een mooi huis voor een mooie prijs.Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:20:
Wat een geweldig huis! Wel even door de huidige kleurstellingen en inrichting heen kijken
Inderdaad ergens een bad eruit slopen en een douce plaatsen.Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:20:
Wat een geweldig huis! Wel even door de huidige kleurstellingen en inrichting heen kijken En ik zou het tweede bad eruit slopen en een normale douche plaatsen. Ik wil wel een huis met een echte douche, niet staan in een bad en zelf de douchekop boven mijn hoofd hoeven houden.
[afbeelding]
Maar voor de rest zou ik er zo in willen trekken.
Niet voor iedereen hoeft een huis spierwit te zijn..
Ik snap alleen niet waarom dat nu half-vrijstaand is ? staat toch nergens tegen aan, of Koop je maar dat halve huis ofzo ?
[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 19-01-2018 09:51 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als je één van die foto's kijkt, zie je een rood vlak. Volgens mij is het een gesplitste woning...heuveltje schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:49:
[...]
Inderdaad ergens een bad eruit slopen en een douce plaatsen.
Maar voor de rest zou ik er zo in willen trekken.
Niet voor iedereen hoeft een huis spierwit te zijn..
Ik snap alleen niet waarom dat nu half-vrijstaand is ? staat toch nergens tegen aan, of Koop je maar dat halve huis ofzo ?
Inderdaad, zie ook de kadastrale tekening. Dan nog iets; de tuin aan de waterzijde lijkt niet bij het object te horen. Waarschijnlijk van de buurman?Wailing_Banshee schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:52:
[...]
Als je één van die foto's kijkt, zie je een rood vlak. Volgens mij is het een gesplitste woning...
Dar is ie weer...Wailing_Banshee schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:52:
[...]
Als je één van die foto's kijkt, zie je een rood vlak. Volgens mij is het een gesplitste woning...
Prachtig en bijzondere halfvrijstaande (boerderij)woning
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
De tuin aan de waterzijde (voortuin) is monumentaal oid. Dus moet bij het pand passen en is daarom volledig doorgetrokken. Denk ik.bertvanoosten schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:55:
[...]
Inderdaad, zie ook de kadastrale tekening. Dan nog iets; de tuin aan de waterzijde lijkt niet bij het object te horen. Waarschijnlijk van de buurman?
Ah ja, die had ik gemist.bertvanoosten schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:55:
[...]
Inderdaad, zie ook de kadastrale tekening. Dan nog iets; de tuin aan de waterzijde lijkt niet bij het object te horen. Waarschijnlijk van de buurman?
nu ik de plattegrond zie snap ik het, die rechter 2 ramen zijn niet van jouw
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Lage Zwaluwe: https://www.funda.nl/koop...71236-nieuwlandsedijk-31/

Drimmelen: https://www.funda.nl/koop...huis-49342340-weitjes-13/

Die zou ook niet misstaan in dit topic

[ Voor 11% gewijzigd door heuveltje op 19-01-2018 10:24 ]
zoeken naar vreemd geplaatste stopcontacten, wat een bende.
Kinderen in de gaten houden?naitsoezn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:29:
Een "verrassend glazen doorkijk naar de onderste verdieping", geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen en beter nog: Waarom?:
[afbeelding]

Het is jaren 60, maar ik kan mij niet helemaal vinden in je opmerkingen. Het is op zich een nette wijk en wel degelijk op loopafstand van het station. Ik zou er zelf niet willen wonen, maar er zijn slechtere plekken te bedenken.PalingDrone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:53:
[...]
Dat is dus geen jaren 70, eerder 59 en dan jaren 60 opgeleverd in een wijk waar je 's nachts je bange pitbull nog niet prettig uitlaat.
De woningen gaan hier als zoete broodjes over de toonbank. Bijna allemaal binnen week verkocht voor de vraagprijs of meer.
Wat een pareltjesJasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:21:
Als inwoner van Breda vind ik het leuk om regelmatig eens richting de Biesbosch te fietsen. En dan kom je wel eens door de dorpjes Lage Zwaluwe en Drimmelen. Allebei leuk dorpen als je tegen dagjes mensen kunt haha. Maar ik heb hier toch wel twee erg leuke huisjes
Lage Zwaluwe: https://www.funda.nl/koop...71236-nieuwlandsedijk-31/
[afbeelding]
Drimmelen: https://www.funda.nl/koop...huis-49342340-weitjes-13/
[afbeelding]
Bij die tweede is de keuken dan wel weer
Verwijderd
Wat voor lenzen gebruiken ze daar voor joh...?Cis schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:12:
En de vertekening van de eettafelstoelen is ook stuitend: [afbeelding]
Heel raar zitvlak. Voor mensen met heel lange benen
Het valt niet op zonder douchegordijn, maar hij is er wel aan de linkerkant.Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:20:
Wat een geweldig huis! Wel even door de huidige kleurstellingen en inrichting heen kijken En ik zou het tweede bad eruit slopen en een normale douche plaatsen. Ik wil wel een huis met een echte douche, niet staan in een bad en zelf de douchekop boven mijn hoofd hoeven houden.
[afbeelding]
Op zich wel gave radiator volgens mij, maar wel in een andere kleur schilderen.
En met piano natuurlijkWceend schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:26:
[...]
zoeken naar vreemd geplaatste stopcontacten, wat een bende.
Maar ik vraag me meer af waarom je 20% van je dak met zwarte dakpannen doet, en dan zoiets hebt van "Rood was toch leuker"
ik zie hem! Helemaal links boven met een ronde reling voor een douchgordijn

Over douchecabines gesproken
https://www.funda.nl/koop...bloemendaalse-zeedijk-39/

[ Voor 64% gewijzigd door Jasphur op 19-01-2018 12:05 ]
Misschien omdat het gedeelte met de rode pannen het stalgedeelte was en de andere het woongedeelte.heuveltje schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:44:
[...]
En met piano natuurlijk
Maar ik vraag me meer af waarom je 20% van je dak met zwarte dakpannen doet, en dan zoiets hebt van "Rood was toch leuker"
Vroeger waren materialen duurder dan de arbeid, daarom werd vroeger bijvoorbeeld populier/vuren gebruikt voor de kozijnen maar de onderdorpel (die het meeste te lijden heeft) van wat harder grenen.
Een gordijntje is geen cabine, een cabine is met (glazen) panelen en een deur waardoor je in een hokje staat.Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:49:
@Baddie09 Je foto werk nietIk zag in de omschrijving dat er ergens een douchecabine moest zijn. Maar ik heb hem nog niet gezien haha.
ik zie hem! Helemaal links boven met een ronde reling voor een douchgordijn
[afbeelding]
Op de plattegrond staat 'ie trouwens niet...
Raar ook, alsof die doorkijk volkomen normaal is, maar het verrassend is dat hij van glas is. Ik neem aan dat ze "verrassende glazen doorkijk" bedoelen en niet "verrassend glazen doorkijk".naitsoezn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:29:
Een "verrassend glazen doorkijk naar de onderste verdieping", geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen en beter nog: Waarom?:
[afbeelding]
Makelaars en correct taalgebruik ...

Die glazen vloer/plafond is inderdaad een beetje bizar, maar verder wel een heel gaaf huis. Zou er mezelf wel zien wonen (kleedje over het glasnaitsoezn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:29:
[afbeelding]
Denk het wel. Ideaal als je thuis werkt en een jong kind in de gaten moet houden. Nu hoef je alleen maar af en toe door het glas te kijken om te weten wat dat kind uitvoert.
Maar als de kinderen wat ouder worden zullen die het niet zo leuk vinden. Niet voor niets hangt er nu wat voor.
https://www.funda.nl/koop/hoeven/huis-48128546-de-hoop-1/

Die nemen Houten wel erg letterlijk...datadevil schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:48:
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Wow, wat een fantastisch huis!Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:02:
Zocht er nog iemand een huis met karakter?
https://www.funda.nl/koop/hoeven/huis-48128546-de-hoop-1/
[afbeelding]
Jammer van de spoorlijn...
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 19-01-2018 14:30 ]
Dit topic is gesloten.
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.