Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.781 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:28
Het hang- en sluitwerk gaat je geen keurmerk Veilig Wonen geven. Het geweer in de gang daarentegen....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Lijkt me ook een uitstekende plek om in de zomer met een groep vrienden de hele avond te zitten dineren en menig fles wijn weg te tikken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/060/915/476_2160.jpg

Behalve dan dat we niet met een groep vrienden richting West-Brabant gaan rijden voor een shindig...

[ Voor 9% gewijzigd door dreamscape op 19-01-2018 14:45 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04:27
dreamscape schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Lijkt me ook een uitstekende plek om in de zomer met een groep vrienden de hele avond te zitten dineren en menig fles wijn weg te tikken:
[afbeelding]

Behalve dan dat we niet met een groep vrienden richting West-Brabant gaan rijden voor een shindig...
Er zijn zat slaapplekken :P En als je van 'boven' komt dan is omgeving Breda-Roosendaal toch praktisch België aka vakantiegevoel, haha?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 14:42

Life to is short, not too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinovenator
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 14:20
via de deur aan de trapkant (zie foto 10) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sinovenator op 19-01-2018 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:33
Alleen jammer dat ik ongeveer 9 ton tekort kom. Geweldige serre :D

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:26
Gaaf toch zo'n huis, mooi veel ruimte om je heen
Jammer genoeg nét boven het budget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:58

Theo

moederbord

Twee snelwegen en een treinspoor in je achtertuin! Voor je rust zal je daar niet snel gaan wonen :P

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
Ik kan het niet laten volgend object uit mijn omgeving (over de grens) hier onder de aandacht te brengen. Een huis dat tot de "vleugel-klasse" behoort en zonder enige twijfel bouwkosten had, die boven de vraagprijs lagen. De locatie (hartje Remscheid) vind ik het opmerkelijkst aan deze villa. Bekijk vooral de video!:

https://www.immobiliensco...-3e1c-ab7b-34c437b66342#/

Had ik de poen ervoor, zou ik een afspraak overwegen. :*)
Zoveel ruimte+luxe+technische kwaliteit krijg je in NL nergens voor 1,5mln.

[ Voor 10% gewijzigd door Vanoverdegrens op 19-01-2018 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:13
Vanoverdegrens schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:19:
Ik kan het niet laten volgend object uit mijn omgeving (over de grens) hier onder de aandacht te brengen. Een huis dat tot de "vleugel-klasse" behoort en zonder enige twijfel bouwkosten had, die boven de vraagprijs lagen. De locatie (hartje Remscheid) vind ik het opmerkelijkst aan deze villa. Bekijk vooral de video!:

Inbouwspots waren in de aanbieding zie ik :+

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:40

orf

Grappig hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind het maar kitsch. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

:D Had ik 1.5mln over dan had ik op zeker een leuker pandje kunnen vinden in Nederland. Niet alles wat van over de grens komt is beter :P Smaken verschillen, zullen we maar zeggen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door naitsoezn op 19-01-2018 17:31 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
leecher schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Inbouwspots waren in de aanbieding zie ik :+
Wennschon, dennschon. :+

@orf Vind ik ook. Maar als die lui al hun spullen hebben meegenomen (wijn mag blijven liggen), valt er nog wel een geslaagde reddingsoperatie uit te voeren. En gezien de piekfijne basis gaat dat geen vermogen kosten. ;)

@naitsoezn Het ging me hier niet om de smaak, maar vooral om de uitvoering. Zoveel duur materiaal op 650m² verbouwen, is wat me hier fascineert (en in NL voor deze prijs niet te vinden). NL-villa's missen soms al een 2e badkamer (foei), deze heeft er 4. De oplossing om de hoge gebouwen aan de noord/oostkant aan het zicht te onttrekken is leuk gedaan. Alle glas en terrassen liggen zuid/west en hebben een prima uitzicht (ik kom er soms langs). En ik haat krakkemikkige tochtige omgebouwde boerderijen met energielabel G, waar NL vol mee staat. Dan woon ik nog liever zo.

[ Voor 43% gewijzigd door Vanoverdegrens op 19-01-2018 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Vanoverdegrens schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:32:
[...]

@orf Vind ik ook. Maar als die lui al hun spullen hebben meegenomen, valt er nog wel een geslaagde reddingsoperatie uit te voeren. En gezien de piekfijne basis gaat dat geen vermogen kosten. ;)

@naitsoezn Het ging me hier niet om de smaak, maar vooral om de uitvoering. Zoveel duur materiaal op 650m² verbouwen, is wat me hier fascineert. NL-villa's missen soms al een 2e badkamer (foei), deze heeft er 4. De oplossing om de hoge gebouwen aan de noord/oostkant aan het zicht te onttrekken is leuk gedaan. Alle glas en terrassen liggen zuid/west en hebben een prima uitzicht (ik kom er soms langs). En ik haat krakkemikkige tochtige omgebouwde boerderijen met energielabel G, waar NL vol mee staat. Dan woon ik nog liever zo.
Een Nldse villa van 1.5mln zonder 2e badkamer? Serieus? :)

Volgens mij zijn er betere woningen (en topics) om je punt te maken over de Duitse markt in vergelijking met de Nederlandse. Deze is niet zo'n goed voorbeeld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 19-01-2018 17:48 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
naitsoezn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:46:
[...]

Een Nldse villa van 1.5mln zonder 2e badkamer? Serieus? :)
Ach, beetje overdrijven mag. Maar verder dan een WC met douchecel komt zo'n 2e badkamer dan meestal niet. Badkamers zijn in NL sowieso vaak een stiefkindje, in elke prijsklasse. Huizen van 5 ton met 5m² badkamer zonder daglicht heb ik genoeg gezien en zijn voor mij een nogo. :N

@naitsoezn Het punt dat je in Dld. leuker kunt aankopen dan in NL wilde ik hiermee bewust niet maken. Zulke wedstrijdjes verplassen wil ik vermijden. Maar deze tent heeft 3 verwarmingen en 9 haarden/houtkachels !!!, van die dingen... 8)7

Op zo'n onlogische locatie handenvol geld voor een nieuwbouw (2015) uitgeven, en er vervolgens niet meer dan 1,5mln voor kunnen vragen. Dat is mijn punt. En het staat al een tijdje in de aanbieding.

[ Voor 33% gewijzigd door Vanoverdegrens op 19-01-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Jasphur schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:20:
Wat een geweldig huis! Wel even door de huidige kleurstellingen en inrichting heen kijken En ik zou het tweede bad eruit slopen en een normale douche plaatsen. Ik wil wel een huis met een echte douche, niet staan in een bad en zelf de douchekop boven mijn hoofd hoeven houden.

https://www.funda.nl/koop...is-49757465-buitendijk-4/

[afbeelding]
Deze vind ik toch wat flinke nadelen hebben:
-recht tegenover industriegebied Moerdijk ("gezonde" luchtjes bij zuidwestwind)
-slecht bij het huis te komen met je auto.
-afgelegen, en als het openbaar vervoer net zo beroerd is als vroeger (kwam daar weleens), heeft ieder gezinslid gemotoriseerd vervoer nodig, om de bewoonde wereld te bereiken.
-in de zomer onrustig (dagjestoerisme)
-geen tuin met iets wat op privacy lijkt.
-dat sluisje voor het huis verliest imo snel z'n charme en wordt een vervelende "sta-in-de-weg".

Voor 4ton zou ik hier geen trek in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 00:51

Vrijdag

De Zwarte

Vanoverdegrens schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:32:
[...]

@orf Vind ik ook. Maar als die lui al hun spullen hebben meegenomen (wijn mag blijven liggen), valt er nog wel een geslaagde reddingsoperatie uit te voeren. En gezien de piekfijne basis gaat dat geen vermogen kosten. ;)

@naitsoezn Het ging me hier niet om de smaak, maar vooral om de uitvoering. Zoveel duur materiaal op 650m² verbouwen, is wat me hier fascineert (en in NL voor deze prijs niet te vinden). NL-villa's missen soms al een 2e badkamer (foei), deze heeft er 4. De oplossing om de hoge gebouwen aan de noord/oostkant aan het zicht te onttrekken is leuk gedaan. Alle glas en terrassen liggen zuid/west en hebben een prima uitzicht (ik kom er soms langs). En ik haat krakkemikkige tochtige omgebouwde boerderijen met energielabel G, waar NL vol mee staat. Dan woon ik nog liever zo.
Qua kosten, woonoppervlak, grond en perceeloppervlakte komt dit ook wel in de buurt lijkt me:
http://www.drieklomp.nl/H...EEMNES-201710251420522392

Je zit dan wel in Eemnes maar dan ben je in elk geval wel lekker dichtbij HP Motoren. DUS LET OP! DE KOFFIE STAAT KLAAR! UNIEK! (sorry, motorrijdersgrapje :P )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
@Vrijdag Woonopp. is ~250m². Die hut in Remscheid heeft ~650m², ~2,5 zo groot.
Jouw link toont een groot kavel met een "klein" oud huis uit ~1850. (528m³ heeft mijn bescheiden onderkomen ook)
Onvergelijkbaar met die duitse stadvilla. Ook flink goedkoper, maar met hogere lopende kosten vanwege o.a. het (te) grote perceel. En die stallen en schuren zijn leuk als je paardrijdochters hebt, maar ik heb zoons, die liever op 200m van de Macces, Saturn en het busstation wonen. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Vanoverdegrens op 19-01-2018 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Baddie09 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Het is jaren 60, maar ik kan mij niet helemaal vinden in je opmerkingen. Het is op zich een nette wijk en wel degelijk op loopafstand van het station. Ik zou er zelf niet willen wonen, maar er zijn slechtere plekken te bedenken.
De woningen gaan hier als zoete broodjes over de toonbank. Bijna allemaal binnen week verkocht voor de vraagprijs of meer.
Die zoete broodjes hebben voornamelijk te maken met de geografische ligging, tussen Amsterdam en het Gooi in en daar is gewoon niet zoveel te koop onder de 2 ton.

Je bent bekend in Weesp? Noem mij dan een slechtere wijk in Weesp dan deze woongeluidswal tegen spoorherrie voor de rest van de stad, deze flats zijn gewoon behoorlijk gehorig en werkelijk al het treinverkeer vanuit Amsterdam richting Almere en alle oostelijk gelegen bestemmingen komt erlangs, slechts gescheiden door wat bosjes en enkel glas.
Aan de andere kant van het spoor heb je polder met verderop de A1 die je gewoon kan zien, ook zit je precies onder de voornaamste aanvliegroute van Schiphol.
Meer argumenten voor volledig dubbelglas en goede isolatie zijn niet te vinden.

Ik woon een durp verderop en alles wat hier overvliegt en langsrijdt krijg je in Weesp nog ff wat heftiger binnen en ik ken die flats, heb er een paar maandjes gebivakkeerd, kan nou niet zeggen dat het fatsoenlijk geisoleerd was daar.
Vergelijkbare flats hebben een vraagprijs van 30k minder en liggen verder van het spoor, dat lijkt mij stukken realistischer.

Overigens gun ik de verkoper dat hij de vraagprijs of meer vangt al denk ik dat er hier behoorlijk overvraagd wordt voor het gebodene.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik vind het vooral erg donker binnen. Lijkt me niet lekker wonen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:07:
[...]

Hoezo? gaskachel eruit, houtkachel erin en je kunt een aardige tijd gratis stoken! Volgens mij is er verder weinig mis mee, alleen al die schrootjes....
Wanneer je van hout houdt dan houd je het hier wel een tijdje uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
PalingDrone schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Die zoete broodjes hebben voornamelijk te maken met de geografische ligging, tussen Amsterdam en het Gooi in en daar is gewoon niet zoveel te koop onder de 2 ton.

Je bent bekend in Weesp? Noem mij dan een slechtere wijk in Weesp dan deze woongeluidswal tegen spoorherrie voor de rest van de stad, deze flats zijn gewoon behoorlijk gehorig en werkelijk al het treinverkeer vanuit Amsterdam richting Almere en alle oostelijk gelegen bestemmingen komt erlangs, slechts gescheiden door wat bosjes en enkel glas.
Aan de andere kant van het spoor heb je polder met verderop de A1 die je gewoon kan zien, ook zit je precies onder de voornaamste aanvliegroute van Schiphol.
Meer argumenten voor volledig dubbelglas en goede isolatie zijn niet te vinden.

Ik woon een durp verderop en alles wat hier overvliegt en langsrijdt krijg je in Weesp nog ff wat heftiger binnen en ik ken die flats, heb er een paar maandjes gebivakkeerd, kan nou niet zeggen dat het fatsoenlijk geisoleerd was daar.
Vergelijkbare flats hebben een vraagprijs van 30k minder en liggen verder van het spoor, dat lijkt mij stukken realistischer.

Overigens gun ik de verkoper dat hij de vraagprijs of meer vangt al denk ik dat er hier behoorlijk overvraagd wordt voor het gebodene.
Ik ken de wijk niet heel goed, maar hou het al wel een tijdje in de gaten. Maar de prijs is inderdaad voornamelijk gebasseerd op locatiie t.o.v Amsterdam en afstand tot station.
Ik kan me voorstellen dat de huizen direct aan het spoor last kunnen hebben van de treinen, en in het Gooi hoor je overal de vliegtuigen.
De vraagprijs is idd aan de bovenkant van de markt, maar niet onrealistisch. Het gaat erg hard daar, elk kwartaal gaat het wel met 10k omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Ietsje duurder, maar veel mooier en gewoon in Nederland:

https://www.funda.nl/koop...4659-van-der-helstlaan-6/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/292/782_720x480.jpg

Helaas wel maar drie badkamers... :'(

Of iets moderner:

https://www.funda.nl/koop...3-oude-hondsbergselaan-4/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/485/705_720x480.jpg

Kun je in ieder geval je auto fatsoenlijk binnen kwijt...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/485/708_1440.jpg

Of als je gewoon thuis aan de bar wil hangen:

https://www.funda.nl/koop...is-49252126-krommeweg-14/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/531/361_1440.jpg

Moet je wel in Helmond willen wonen natuurlijk...

[ Voor 18% gewijzigd door Fiber op 20-01-2018 17:58 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:06
Ben ik nou gek of is dit behang

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/292/786_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In elk geval geen echte boekenkast. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:37

Amphiebietje

In de blubber

Lijkt een wall scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:33
Poster XL
De grijze rand verraad de lijst ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
@Aardappel Lijkt me een grote poster. De bewoner was iig snel uitgelezen, en heeft toen maar een biljartje in de bibliotheek neergezet.

Dat huis vind ik overigens verder ook een behoorlijke "blender". Op veel punten goedkoop afgewerkt, en net zo smakeloos als die duitse tent. Maar wel zonder diens peperdure huistechniek etc., zodat je nog moet gaan verbouwen als de meubels eruit zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Vanoverdegrens op 20-01-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:36

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euro88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:56
Dat kattenverblijf vind ik het enige mooie van dat huis.

Dit is toch verschrikkelijk:
https://www.funda.nl/koop...9375750-ellen-12/#foto-14

De rest van het huis kan ik niet beoordelen wegens de onscherpe foto's. Echt weer van die mensen die het allemaal zelf zonder verkoopmakelaar winnen doen.

Toegegeven, het huis is inmiddels onder voorbehoud verkocht. Het kan dus wel op deze manier.

Ik betwijfel of de verkopers er een goede prijs voor hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Euro88 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:52:
Dat kattenverblijf vind ik het enige mooie van dat huis.

Dit is toch verschrikkelijk:
https://www.funda.nl/koop...9375750-ellen-12/#foto-14
Wat vind je zo verschrikkelijk :? Dat corny hart aan de muur? 90% van de Nederlandse huizen waar een vrouw in woont heeft dat soort prul.
De rest van het huis kan ik niet beoordelen wegens de onscherpe foto's. Echt weer van die mensen die het allemaal zelf zonder verkoopmakelaar winnen doen.

Toegegeven, het huis is inmiddels onder voorbehoud verkocht. Het kan dus wel op deze manier.

Ik betwijfel of de verkopers er een goede prijs voor hebben gekregen.
Je kan ook overdrijven... Foto's zijn geen goede kwaliteit, dat ben ik met je eens, maar ze geven een prima beeld van het huis. Dat vind ik eigenlijk meer waard dan prachtige foto's met groothoeklenzen en bakken licht, waardoor het huis in het echt uiteindelijk vies tegenvalt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:31
Iemand interesse in een huis met gaarkeuken?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/671/130_2160.jpg
funda

[ Voor 28% gewijzigd door ProudElm op 21-01-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

ProudElm schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:32:

[afbeelding]
funda
Functie boven vorm. Dat zou de ware tweakert toch moeten aanspreken... :) Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Net zoals het hele huis eigenlijk niet mooi maar wel redelijk functioneel is.

Wat mij het meeste opvalt is dat de woonkamer zo propvol staat. Ik mag toch hopen dat het volgende huis van deze bewoners een maatje groter is.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/671/128_1440.jpg

Als ik dit huis zou kopen dan zou ik overigens als eerste daad de tussenwand naar de keuken en de woonkamer er uit slopen, dat zou al een hoop meer licht en lucht in dit huisje geven.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/671/141_1440.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Fiber schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:59:
[...]

Als ik dit huis zou kopen dan zou ik overigens als eerste daad de tussenwand naar de keuken en de woonkamer er uit slopen, dat zou al een hoop meer licht en lucht in dit huisje geven.
Prima keuken, als je functie boven vorm verkiest, maar dan wil je die tussenwand liever intact laten anders moet je de hele dag vanuit de woonkamer naar die keuken kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Hier in het dorp veel van dit soort huizen, maar bijna overal is de tussenmuur tussen keuken en woonkamer er uit gehaald (hier thuis ook :) )

En functie over vorm spreekt mij meestal aan, maar dit gaat wel erg ver. Laat staan de WAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Een geval van de vrouw die het huis ingericht heeft en de man de keuken? :P

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

[afbeelding]
funda
Niet de mooiste keuken, maar helemaal niks mis mee! Overigens ben ik in vergelijking met mijn sociale huurkeuken blij met elke nieuwe keuken haha :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI

[afbeelding]
funda
Iedereen ziet dit keuken, maar die tuin valt niet meer op?
Die tegels :'(

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/088/671/136_1080.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

FabianGTI schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Iedereen ziet dit keuken, maar die tuin valt niet meer op?
Die tegels :'(

[afbeelding]
Tegels? Dat tuinhuisje met die gordijntjes _O-

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Laatst online: 22:37

Amphiebietje

In de blubber

Party-tent met scooter eronder en een zeiltje bij de ingang toe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 16:17
Jasphur schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Niet de mooiste keuken, maar helemaal niks mis mee! Overigens ben ik in vergelijking met mijn sociale huurkeuken blij met elke nieuwe keuken haha :P
Dat huis is nu eens een voorbeeld van een correct geprijsd huis (ok, ik ken de locatie niet).
Keuken van 8000€, en de tuin deftig aanpakken, maar de rest lijkt wel goed te zitten.

Zelfs als je er niks tegen aan wil gooien, die keuken is echt niks zwaar mis mee. Ze is proper, en je kan er makkelijk een deftige maaltijd in koken.
Blijft natuurlijk een klein huis met 80m2 bewoonbare oppervlakte.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Het feit dat op de plattegrond een 'snookerkamer', 'biljartkamer' en een 'bioscoopkamer/presentatiezaal' staan in de kelder maakt dit huis al legendarisch. Jammer dat het zo afzichtelijk is ingericht... O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Zo. Einde van de dag. Dus we gooien er maar even een entree'tje tegen aan.
https://www.funda.nl/koop...-40400556-dorpsstraat-26/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/357/210_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Een pisbak, die wil ik ook!

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35

Qwerty-273

Meukposter

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Tommie12 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Dat huis is nu eens een voorbeeld van een correct geprijsd huis (ok, ik ken de locatie niet).
Keuken van 8000€, en de tuin deftig aanpakken, maar de rest lijkt wel goed te zitten.

Zelfs als je er niks tegen aan wil gooien, die keuken is echt niks zwaar mis mee. Ze is proper, en je kan er makkelijk een deftige maaltijd in koken.
Blijft natuurlijk een klein huis met 80m2 bewoonbare oppervlakte.
Correct geprijsd? waarom zou een 80m2 appartement in de randstad voor 300k binnen no time verkocht zijn, en staat deze al lange tijd te koop? Ik ken de locatie ook niet, dus wellicht is het een pareltje (prijs dan), maar kan is groter dat het toch te duur is.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Lijken mij eerder renders...

Maar dat had je vast zelf ook wel door... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Fiber schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:10:
[...]

Lijken mij eerder renders...

Maar dat had je vast zelf ook wel door... :z
Een kleine hint is het woord IMPRESSIE link onder :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 00:51

Vrijdag

De Zwarte

Jasphur schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:55:

[afbeelding]
Als ik zo'n huis kon betalen (:')) dan had ik de trap wat laten opschuiven en er een glijbaan naast geplaatst. Gewoon, omdat het kan.
Waarschijnlijk meteen de reden waarom ik zo'n huis niet kan betalen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021

[afbeelding]
Wooow. Waar kan ik tekenen? O+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[afbeelding]
Mooi huis, maar dan woon je wel voor 1,1 miljoen in f... Wervershoof... O-)

Dit is dan wel weer cool:

https://www.google.nl/maps/@52.7356867,5.1702821,19z?hl=nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Fiber schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:34:
[...]

Mooi huis, maar dan woon je wel voor 1,1 miljoen in f... Wervershoof... O-)

Dit is dan wel weer cool:

https://www.google.nl/maps/@52.7356867,5.1702821,19z?hl=nl
In z'n hut woon je meestal ook niet als je elke dag van 9 tot 5 op kantoor in Amsterdam zit nee. Dat is maar beter ook want je zit in de middle of nowhere inderdaad.
Pinin schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Hoezo, is de vraagprijs 50k. te hoog? Is dat wat je het persoonlijk waard vind of ken je de markt daar (taxateur ofzo)

[...]

Valt wel mee toch, of zijn studenten zo netjes tegenwoordig.

p.s. dat ik het zo verdedig wil niet zeggen dat het mijn huis is :+
Face it, elk huis is veel en veel te duur, deze idem. Kijk naar bouwkosten van zo een hut maar dan nieuw naar huidige maatstaven en de grond. Ja bouwgrond is duur maar het kosten verschil tussen grond met een woon, agrarische of kantoor bestemming is voor 3/4 arbitrair en enkel door de grondpolitiek veroorzaakt.

/Zegt de man die ook z'n compleet afgeschreven eind jaren 50 flat heeft gekocht voor veel te veel geld in Utrecht.

[ Voor 21% gewijzigd door GoldenSample op 22-01-2018 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Tsss, en ook nog een wasbak fonteintje, dubbelop... wat een patser ;)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/357/224_1440.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 22-01-2018 21:47 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:40
Soms kom je van die objecten tegen waar je bek van openvalt. Aan een van de meest statige lanen in Alkmaar, dit object; https://www.funda.nl/koop...s-40420813-nassaulaan-41/
In de jaren ‘70 is werkelijk elk aardig detail aan dit pand verknald. En het heeft nog een monumentstatus ook, dus alles moet hetzelfde blijven.

Let vooral op de
- bruine aluminium kozijnen
- badkamers
- afwezige glas in lood in de bovenvensters
- de gezellige keuken
- en niet te vergeten de smaakvolle serre

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:33
Deze staat ook al enkele jaren te koop, voor de zoveelste keer opnieuw aangeboden. Wellicht dat de creatieve indeling een rol speelt:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/061/227_1440.jpg

Zo'n paal voor m'n deur lijkt me ook niet handig:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/061/183_1440.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door pirke op 23-01-2018 00:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
fonsoy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:48:
Soms kom je van die objecten tegen waar je bek van openvalt. Aan een van de meest statige lanen in Alkmaar, dit object; https://www.funda.nl/koop...s-40420813-nassaulaan-41/
In de jaren ‘70 is werkelijk elk aardig detail aan dit pand verknald. En het heeft nog een monumentstatus ook, dus alles moet hetzelfde blijven.

Let vooral op de
- bruine aluminium kozijnen
- badkamers
- afwezige glas in lood in de bovenvensters
- de gezellige keuken
- en niet te vergeten de smaakvolle serre
Mwah, ik vind dit nog wel meevallen, gewoon een fraai en groot huis met mogelijkheid voor kantoor/praktijk aan huis.

Aan de voorkant mag je niets veranderen maar dat lijkt mij ook niet onoverkomelijk.
Binnen is een ander verhaal (gelukkig)

Die kozijnen zijn in plaats van stalen ramen met enkel glas, qua leefbaarheid en isolatie is dat toch echt een verbetering.

Badkamers en sanitair uit de jaren 70, sja... dat mag zo onderhand na een jaar of 50 wel eens vernieuwd worden (is minder erg dan dat je tegen spul aanloopt wat nog maar 5 jaar oud is maar niet je smaak, dat zou kapitaalvernietiging zijn, dit is wat dat betreft ideaal om te moderniseren.)
Kan je gelijk het verwarmingssysteem mooi aanpakken.
Na sanitair is een keuken meestal ook iets wat als een van de eerste dingen aangepakt wordt, ook hier hoef je niks te bewaren of gewetensbezwaren te hebben, eruit beuken en een nieuwe erin helemaal naar je eigen wens.
Die serre hoef je ook niet te sparen mocht het niet je smaak zijn, die valt buiten de monumentstatus en kan je prima vervangen voor een wat moderner/passender exemplaar.
Waarschijnlijk ligt er onder het tapijt ook nog wel een mooie visgraat parketvloer die misschien nog wel te redden/herstellen is.

Blijft over dat het best een flinke prijs is voor een enorme lap grond met wat stenen maargoed je woont vrijstaand en aardig centraal, ik ken Alkmaar niet zo maar vind dit grote pand wel iets hebben, behoorlijk karakteristiek.
Ik ben de prijzen in het Gooi gewend dus vind dit niet wereldschokkend en er is met een flinke paar ton aan interieur verbouwing best wat leuks van te maken.

Zeker niet iets waar mijn bek van open zou vallen iig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
pirke schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:07:
Deze staat ook al enkele jaren te koop, voor de zoveelste keer opnieuw aangeboden. Wellicht dat de creatieve indeling een rol speelt:

[afbeelding]

[afbeelding]
Allemachtig, hoe onpraktisch/onverkoopbaar wil je het hebben 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/061/187_1440.jpg

...zei de architect na zijn dagelijkse dosis LSD en ging verder met het natekenen van zijn hallucinaties met gradenboog en geodriehoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
...Dat... Ehh... Maar... Uhh...

Het zou werkelijk de minste schok nog wel moeten zijn maar WHAT. THE. F(*K. is die kaboutermuts? Ik kan werkelijk nauwelijks de rest van die keuken op me laten inslaan omdat dat ding me op een héél aparte manier gebiologeerd houdt :S

En tja. Al zou je die panelen nog in een redelijker kleurtje kunnen krijgen (en dus soort van wel een tóónbare keuken overhouden) dan nog is het een onpraktische draak van een keuken van de hand van iemand die het concept "voorraadkast" als overbodig beschouwt. En beenruimte. En... Tja.
Wel een beetje jammer dat je dus gewoon ziet dat een verder leuk concept hier niet meer is doordacht; de absurde indeling is een functie van het inzetten als keuken van een absolute restruimte waar verder toch geen toepassing meer voor was, lijkt het?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Die kaboutermuts is denk ik een asbak.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Sport_Life schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:06:
[...]

Correct geprijsd? waarom zou een 80m2 appartement in de randstad voor 300k binnen no time verkocht zijn, en staat deze al lange tijd te koop? Ik ken de locatie ook niet, dus wellicht is het een pareltje (prijs dan), maar kan is groter dat het toch te duur is.
Woon in het dorp daar, prijs is wel redelijk in vergelijking met de rest van het dorp. Is weinig verloop in huizen helaas. huizen in onze wijk stonden tot vorig jaar echt jaren te koop. Sinds vorig jaar ofzo gaat het beter maar de prijzen zijn nog wel flink lager dan toen wij kochten (eind 2008).

Zou zelf graag groter willen wonen, maar als ik het huis verkocht krijg hou ik te veel rest schuld over dus nog helaas. Wie weet ooit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:02
ProudElm schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:26:
[...]

Woon in het dorp daar, prijs is wel redelijk in vergelijking met de rest van het dorp. Is weinig verloop in huizen helaas. huizen in onze wijk stonden tot vorig jaar echt jaren te koop. Sinds vorig jaar ofzo gaat het beter maar de prijzen zijn nog wel flink lager dan toen wij kochten (eind 2008).

Zou zelf graag groter willen wonen, maar als ik het huis verkocht krijg hou ik te veel rest schuld over dus nog helaas. Wie weet ooit ;-)
Met huizen van 160k moeten jullie een vermogen kunnen sparen als een stel beiden werkt. Ben wel eens jaloers: ik verdien in de Randstad als basisschoolleerkracht evenveel als een leerkracht die in een dorp woont waar hij maar 160k voor een huis betaald... Hier zeker 100k meer.. dat betekent dat jullie een behoorlijk vermogen op de bankrekening kunnen krijgen.

Restschuld kan dus ook geen 80k zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Rest schuld zit op ongeveer 40k.. Vanuit gaande dat we het huis kunnen verkopen voor 150k. (Dat is wel redelijk laag ingeschat).
Mijn vrouw is zelfstandige, maar werkt maar 1,5 dag in de week.
Half jaar terug geïnformeerd, Konden 195k betalen aan huis, dat was dus met financiering van de restschuld. Maar zonder eigen geld werd het afgedraden. Eerst sparen was het advies dus..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:20

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Iemand nog belang bij wat beeldjes? https://www.funda.nl/koop...20084-s-de-jongestraat-1/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/090/050/836_1440.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Mrlten op 23-01-2018 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel

[afbeelding]

[afbeelding]
Typerend voor de jaren '90, een keer iets anders geprobeerd wat (nu) zeer weinig mensen aanspreekt.
Verder vind ik het redelijk klein voor een vrijstaande woning. Zwembad zou ik ook niet hoeven, en één van mijn grootste ergernissen... een witte baksteen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
PalingDrone schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 01:47:
[...]

Allemachtig, hoe onpraktisch/onverkoopbaar wil je het hebben 8)7

[afbeelding]

...zei de architect na zijn dagelijkse dosis LSD en ging verder met het natekenen van zijn hallucinaties met gradenboog en geodriehoek.
De vorm is 1 ding, maar die rode pianolak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 11:09

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een claustrofobische clusterf*ck. Man man man.
Gebouwd in crisisbudget basisschool betonsteen.
Alle kamers zijn te klein of in ieder geval volledig uit proportie.
Interieur niet op bespaard, maar dan wel de goedkoopste Ikea kasten er in zetten (geen argument voor de verkoop van het huis, daar horen de kasten niet bij, maar heel vreemd iig).

Daar komen ze echt nooit meer vanaf, tenzij ze hem voor de prijs van de grond weg doen en iemand het plat gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
OverSoft schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Interieur niet op bespaard, maar dan wel de goedkoopste Ikea kasten er in zetten (geen argument voor de verkoop van het huis, daar horen de kasten niet bij, maar heel vreemd iig).

Daar komen ze echt nooit meer vanaf, tenzij ze hem voor de prijs van de grond weg doen en iemand het plat gooit.
Ze zullen er vast wel van af komen, maar het is geen dozenschuiver idd. Op zich vind ik het ontwerp best grappig, veel lichtinval lijkt het maar het is inderdaad veel te klein. Als alle kamers en het perceel 2x zo groot zouden zijn is het denk ik voor de doelgroep aantrekkelijker. Nu is het proppen op de vierkante meter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
OverSoft schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Het ligt ook op een kilometertje afstand in het verlengde van de start/landingsbaan van Eindhoven airport.
Lig je rustig in je zwembad te dobberen op je rug om je huis maar niet te zien, heb je steeds schaduw van landende en opstijgende charter vliegtuigen.

Hopelijk houd het geluidsscherm van de A2 nog wat herrie tegen want die loopt nog tussen dat huis en het vliegveld door 8)

[ Voor 6% gewijzigd door PalingDrone op 23-01-2018 09:52 . Reden: A2 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Die paal is wel ideaal als je paaldanser bent en thuis wil werken :P

"studeerkamer" hahahahahaha 1 subwoofer er in en je kamer is vol (maar dat gaat eigenlijk op voor elk vertrek).

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

ProudElm schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 07:35:
Rest schuld zit op ongeveer 40k.. Vanuit gaande dat we het huis kunnen verkopen voor 150k. (Dat is wel redelijk laag ingeschat).
Mijn vrouw is zelfstandige, maar werkt maar 1,5 dag in de week.
Half jaar terug geïnformeerd, Konden 195k betalen aan huis, dat was dus met financiering van de restschuld. Maar zonder eigen geld werd het afgedraden. Eerst sparen was het advies dus..
Probleem bij ons is dat de huizenprijzen jaarlijks met 100k stijgen in het segment waar ik zoek. Daar gaat zo'n 60k vanaf van de stijging van ons huidige appartement, netto dus 40k. Alhoewel we dit kunnen mee financieren in de hypotheek (is taxatie waarde van de woning) is het gewoon een schuld, of het nou restschuld is of een gestegen waarde maakt in feite niets uit. Alhoewel de verhoudingen wel iets anders zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 23-01-2018 10:09 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Sport_Life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Probleem bij ons is dat de huizenprijzen jaarlijks met 100k stijgen in het segment waar ik zoek. Daar gaat zo'n 60k vanaf van de stijging van ons huidige appartement, netto dus 40k. Alhoewel we dit kunnen mee financieren in de hypotheek (is taxatie waarde van de woning) is het gewoon een schuld, of het nou restschuld is of een gestegen waarde maakt in feite niets uit. Alhoewel de verhoudingen wel iets anders zijn.
ja dan loop je inderdaad achter de feiten aan. |:(
Hier ben ik blij dat huizen weer verkocht worden, prijzen volgen dan vanzelf wel..

Ben ook blij dat ik hier woon en niet in de randstad O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Nice! Ankeveen, relatief dichtbij mijn geboortedorp (Naarden), erg mooie omgeving en met de auto goed te doen naar Amsterdam/Bussum/Hilversum. Als ik het geld had…

https://www.funda.nl/koop...is-40428631-bergse-pad-8/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/965/852_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helemaal naar Ankeveen?

Is geen foto van een mooie pinksterdag...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertvanoosten
  • Laatst online: 18-09 12:27
Jasphur schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:12:
Nice! Ankeveen, relatief dichtbij mijn geboortedorp (Naarden), erg mooie omgeving en met de auto goed te doen naar Amsterdam/Bussum/Hilversum. Als ik het geld had…

[afbeelding]
Over uitdagende verhuizingen gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPX420
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...45-de-waterkamer-114-116/

Iemand die een kantoor in huis wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel

[afbeelding]
Die mag je van mij zo hebben.
Waar parkeer je je auto? Of ga je met de boot weg? Hoe kom je uberhaupt ergens?
Trap in de kamer
Ladder in de kamer
Raar plafond in aanbouw
Opstapjes...
Oude installaties

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/965/867_1440.jpg

trap, opstapje, en smalle doorgang.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
bertvanoosten schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Over uitdagende verhuizingen gesproken...
inderdaad :) , en op die locatie moet je volgens mij elke dag minimaal 20 minuten bij je reistijd optellen om uit het gebied op een uitvalsweg te komen. Wel mooie ligging verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
Het is wel een zielloos huis, maar dat kan ook aan de inrichting en materiaalkeuze liggen.

Maar wat is in hemelsnaam een mandelig gebied?

"Aan de achterzijde van de woning ligt een mandelig gebied waarvoor een maandelijkse bijdrage van €52,13 is verschuldigd ten behoeve van onderhoud en is tevens voor schilderwerk aan de buitenkant."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gedeeld eigendom. Dus samen met je buren ben je eigenaar ervan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 10:18

Jiffy

God, you're ugly!

Baddie09 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Maar wat is in hemelsnaam een mandelig gebied?

"Aan de achterzijde van de woning ligt een mandelig gebied waarvoor een maandelijkse bijdrage van €52,13 is verschuldigd ten behoeve van onderhoud en is tevens voor schilderwerk aan de buitenkant."
Een terrein dat gezamenlijk eigendom is van de afzonderlijke huiseigenaren waarbij de gezamenlijke eigendom is gekoppeld aan het hoofdperceel (=de woning). Denk aan een gezamenlijk parkeerterrein, toegangswegen/paden, zoiets. Bij een mandelig parkeerterrein heeft dus niet iedereen zijn individuele parkeerplek, maar heb je in de praktijk gewoon "een" plek.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aardappel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Trap in de kamer
Ladder in de kamer
Raar plafond in aanbouw
Opstapjes...
Oude installaties

[afbeelding]

Nou en :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FabianGTI
Hebben we alles in de keuken?
Even kijken, kookplaat, afzuigkap, oven etc?
Jah geloof het wel

Shit, de spoelbak, we zijn de spoelbak vergeten!!!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/312/778_1080.jpg

Wel makkelijk, meteen een kaasrasp erbij :+

https://www.funda.nl/koop...s-49384204-machineweg-30/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 20:36
FabianGTI schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:26:
Jah geloof het wel

[afbeelding]

De bewoner had volgens mij ook geen zin om iets te doen aan de bende op sommige plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Jah geloof het wel

[afbeelding]

Ik dacht echt even dat dat de prullenbak was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:20

Mrlten

Premium Deluxe Plus

En de radiator als hoofdeind gebruiken, altijd lekker :F

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/085/312/784_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Jah geloof het wel

[afbeelding]

en dan nog zo'n klein schijtding ook, alhoewel lijkt meer een pisbak.

[ Voor 78% gewijzigd door Aardappel op 23-01-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

[afbeelding]
Waar kan ik tekenen.. wat vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Mrlten schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:58:

[afbeelding]
Had ik in mn vorige huis ook. Dat ding stond nooit aan, dus prima te doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

[afbeelding]
Als je er even goed met de sloophamer doorheen gaat dan is er echt wel iets heel gaaf van te maken. Grote lichte badkamer en keuken in de bijgebouwtje en dan het hoofdhuis alle muren eruit slaan en 1 mooie living met eetkamer gedeelte van maken. Dan op de bovenverdieping 1 master bedroom met uitzicht over de plassen. De andere helft van de bovenverdieping splitsen in 2 kinderkamers.

In de tuin een hutje als werkkamer, fluisterbootje om mee naar je werk te gaan, Schiphol is maar 30 minuten met de auto

Grootste nadeel is wel energie label G, dan waait het binnen net zo hard als buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Brilsmurfffje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Als je er even goed met de sloophamer doorheen gaat dan is er echt wel iets heel gaaf van te maken. Grote lichte badkamer en keuken in de bijgebouwtje en dan het hoofdhuis alle muren eruit slaan en 1 mooie living met eetkamer gedeelte van maken. Dan op de bovenverdieping 1 master bedroom met uitzicht over de plassen. De andere helft van de bovenverdieping splitsen in 2 kinderkamers.

In de tuin een hutje als werkkamer, fluisterbootje om mee naar je werk te gaan, Schiphol is maar 30 minuten met de auto

Grootste nadeel is wel energie label G, dan waait het binnen net zo hard als buiten.
Alles is hout, wat verwacht je. Beetje deftig isoleren moet je een eind komen. Daar zou ik niet voor terugdeinsen. Zeker al niet wanneer je een hamer gaat pakken om muren aan barrels te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Drie-zestig van de entree (bijna)

https://goo.gl/maps/ajy6zBfsA1R2

[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mrlten schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:58:

[afbeelding]
Ik moet de eerste nog tegenkomen die z'n slaapkamer daadwerkelijk verwarmd. Ik snap eigenlijk niet waarom daar tegenwoordig nog überhaupt radiatoren geplaatst worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tsurany schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Ik moet de eerste nog tegenkomen die z'n slaapkamer daadwerkelijk verwarmd. Ik snap eigenlijk niet waarom daar tegenwoordig nog überhaupt radiatoren geplaatst worden.
Als je van die convectie radiatoren hebt is het niet zo gek toch om die zachtjes een beetje de kamer te laten verwarmen? In de avond gaat de hele CV toch naar een nachtstand en zijn ze uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Brilsmurfffje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Als je van die convectie radiatoren hebt is het niet zo gek toch om die zachtjes een beetje de kamer te laten verwarmen? In de avond gaat de hele CV toch naar een nachtstand en zijn ze uit.
Meeste mensen slapen liever in een koelere ruimte en met de huidige isolatiestandaarden zullen slaapkamers niet snel te koud worden om comfortabel in te slapen. Zachtjes verwarmen lijkt mij enkel nodig als je heel veel warmte verlies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:13

[afbeelding]
Ze hebben het te vroeg te koop gezet. Wachten tot het een keer vriest en er geschaatst kan worden. Bord in de tuin en +50% bovenop de vraagprijs doen. Die hut is verkocht voor de eerste koek&zopie is in zicht is. Ik kom daar ook uit de buurt en men komt uit alle windstreken om daar te schaatsen zodra het kan. Als je er vlakbij woont kan je er echt briljant schaatsen voordat de drukte begonnen is. Gezien de plek en prijs moet er haast wel iets mis mee zijn :P

Geh, daar zal je het hebben:
Niet aangesloten op het gemeentelijk riool, septictank aanwezig

:+

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
leecher schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:28:
[...]

Ze hebben het te vroeg te koop gezet. Wachten tot het een keer vriest en er geschaatst kan worden. Bord in de tuin en +50% bovenop de vraagprijs doen. Die hut is verkocht voor de eerste koek&zopie is in zicht is. Ik kom daar ook uit de buurt en men komt uit alle windstreken om daar te schaatsen zodra het kan. Als je er vlakbij woont kan je er echt briljant schaatsen voordat de drukte begonnen is. Gezien de plek en prijs moet er haast wel iets mis mee zijn :P

Geh, daar zal je het hebben:
Niet aangesloten op het gemeentelijk riool, septictank aanwezig

:+
Septictank niet zo'n probleem. Maar bij schaatsen krijg je heel erg goed te zien hoe druk dat gebied kan zijn. Geen hond die dan het huis nog koopt. Nee, beter verkoop je het met slecht weer :P
Dat gebied zit echt vol met dagjes mensen. Trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Gezien het bord in de tuin lijkt dit gewoon een atelier of een beeldjesverkoper te zijn :)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 10:59
Aardappel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Trap in de kamer
Ladder in de kamer
Raar plafond in aanbouw
Opstapjes...
Oude installaties

[afbeelding]

Je kan er als ik het goed heb, vlak in de buurt parkeren. Tenminste naar mijn beleving staan er wel eens auto's op/naast het Googpad geparkeerd, ik zal eens even opletten als ik weer eens een rondje door de Spiegelplas heen fiets. Je hebt ongetwijfeld een ontheffing nodig want het is een smal fietspad, of ik zit er echt helemaal naast.
Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.