Ehm, de bedoeling is dat mijn bedrag ongeveer €0 is. Nogmaals, ik snap dat er allerlei wetten en weet ik het wat allemaal aan verbonden zit, maar een verborgen gebrek is het volgens mij als ik iets bewust achter gehouden zou hebben, wat dus niet het geval is aangezien ik er zelf niet van af wist.De Rikster schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:44:
Dan is TS dus voor een veel kleiner bedrag klaar dan waar hij bang voor is
Als ik ergens schuld heb neem ik mijn verantwoordelijkheid en als dat geld kost: so be it. Maar net zoals de koper er natuurlijk niet op zit te wachten om de portomonnee te trekken, zit ik er ook niet op te wachten om voor iets te gaan betalen wat ik zelf niet veroorzaakt hebt.
Ik wacht het allemaal wel gewoon af. Ik heb sowieso het idee dat ik sterk sta aangezien er genoeg aanwzijgingen en bewijzen zijn om aan te tonen dat ik zelf niet van het probleem wist en het al helemaal niet veroorzaakt heb. Tevens heeft de koper geen bouwkeuring laten doen. Tot waar loopt de grens dan? Als dit "zomaar" in mijn schoenen geschoven kan worden zonder dat zij een bouwkeuring heeft laten doen, zal ik dan ook alvast haar hypotheek gaan betalen en eten savonds koken? Want als dat zo is heb ik er nu namelijk een extra zorg bij, genaamd bewoner. Ik kan toch moeilijk elke keer met m'n pinpas aan komen zetten als er een handvat van een keukenkastje los laat, een schroefje van dit of een kabeltje van dat niet helemaal lekker zit...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL