Analist: iPhone 7, 7 Plus en Oppo R9s zijn wereldwijd bestve Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Beste Redactie,

Graag zou ik zien dat de titel van dit artikel aangepast wordt, naar mijn mening is de titel misleidend.

"Analist: iPhone 7, 7 Plus en Oppo R9s zijn wereldwijd bestverkochte telefoons"
De titel zegt dat de Analist beweerd dat de iPhone 7 de best bestverkochte telefoons zijn, maar later in het artikel wordt genoemd dat een Analist beweerd dat het de best verkochte telefoons in Q1 2017 zijn.

Dat is toch heel anders dan wat de titel suggereerde, daarom hoop ik dat jullie de titel willen aanpassen naar een duidelijkere titel.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking: ik heb er 'nu' bijgezet (er pasten nog maar een paar karakters bij in de kop), om aan te geven dat het niet de bestverkochte telefoons aller tijden zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Beste Arnoud, ik vind de artikelen die je regelmatig schrijft op T.Net fantastisch.

Alleen persoonlijk vind ik ook "nu" te vaag, aangezien het puur Q1 betreft.
Misschien vind je me een zeikerd nu, maar als ik de kop lees, krijg ik niet de indruk dat het puur over 1 kwartaal gaat.

In in ieder geval bedankt dat je de titel iets verduidelijkt hebt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 23:44
Het is onduidelijk en op meerdere manieren te interpreteren.

Ik vind het nog steeds een clickbait titel.

[ Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 11-05-2017 14:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Suggestie:

Van:
“Analist: iPhone 7, 7 Plus en Oppo R9s zijn nu wereldwijd bestverkochte telefoons”

Naar:
“Analist: iPhone 7 (Plus) en Oppo R9s zijn wereldwijd bestverkochte telefoons in Q1”