Ronduit misleidende titel nieuwsbericht reddit redesign. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:52
nieuws: Reddit schaft custom css voor subreddits af

Sorry, maar dit is echt een clickbait titel. Ja wat in de titel staat klopt, maar als onderdeel van het compleet herbouwen van de frontend.

Verder doen er aan het hele protestverhaal ongeveer 216 subreddits mee zie link terwijl er ruim achtduizend subreddits zijn met 5000 of meer subscribers.

De verhoudingen zijn een beetje zoek in de focus van dit artikel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 08:22

arnoudwokke

Redacteur
Dank je wel voor je opmerking :)

Het is een artikel over het afschaffen van de custom css voor subreddits, niet over het hele redesign. De focus van het artikel - en van het bronartikel - was en is niet het redesign, maar het afschaffen van de custom css.

Ik maak ernstig bezwaar tegen het gebruik van de term 'clickbait titel'. Ik zie het vaak misbruikt worden als synoniem van 'ik ben het niet eens met de manier waarop Tweakers dit artikel brengt' en dat is ook hier het geval. Een clickbait-titel boven dit artikel zou zijn: 'Opstand op Reddit na afschaffen vrijheid subreddits', of iets van die strekking. Als jij wil dat serieus veel mensen op je artikel klikken, moet je woorden als 'custom' en 'css' natuurlijk uit je kop halen.

Wij schrijven echter geen clickbait; dat hebben wij nooit gedaan en gaan wij ook niet doen. Zelfs als je van mening blijft dat het ' ronduit misleidende titel' is, is een vereiste voor clickbait dat ik die misleiding erin heb gebracht met als doel meer mensen te laten klikken. Dat is een beschuldiging die ik vrij bizar vindt, en ik hoop dat je een volgende keer in je post dat soort termen achterwege laat.