• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Dat is jammer om te horen. Ik zat dus net in een zending na die van jou (en anderen) denk ik.

Als ik de posts lees hier, duurt het ongeveer nog 2 dagen na versturen vanuit UK voor ik hem ontvang. Met geluk morgen en anders vrijdag. Op http://www.dpd.co.uk/ staat namelijk om 19 September 23:35 het bericht dat hij van UK naar NL is....ben benieuwd :)

• jessevd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb ook hetzelfde bericht van gearbest ontvangen en sta ook al sinds begin september op Southall.. Heb ook dpd een bericht gestuurd of zij wellicht meer weten.. Mocht hier nog wat uitkomen, horen jullie meer!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vandaag mijn Mi6 mogen ontvangen. Besteld op 08-09 dus 12 dagen...

Hoop dat jullie snel bericht krijgen over hoe en wat. Succes

• zhoreb
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:14
Vond een DPD brief op de deurmat. Kan hem morgen ophalen bij een pickup parcelshop!

• jessevd
Beetje jaloers op jullie! Sinds 4 september nog geen verandering. Begin me ondertussen lichtelijk zorgen te maken. Hadden jullie trouwens nog last van extra kosten, of dit ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

jessevd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:51:
Beetje jaloers op jullie! Sinds 4 september nog geen verandering. Begin me ondertussen lichtelijk zorgen te maken. [,,,]
Welke verzendmethode had je gekozen eigenlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Weemism op 22-09-2017 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zottenpedj
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 19:13
Waarschijnlijk hetzelfde als mij Priority line EU express.
Ondertussen nog altijd geen update op de site van dpd voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessevd
@Weemism Inderdaad de EU verzending zoals aangeraden in eerdere posts.

@Zottenpedj wanneer heb jij de order geplaatst?

[ Voor 4% gewijzigd door jessevd op 22-09-2017 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zottenpedj
31 augustus mijn order geplaatst en sinds 1 september "Customer data received Southall"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 15:10
Vervelend die lange levertijd bij GB. Helaas ook al meerdere keren meegemaakt.
Producten kwamen bij mij uiteindelijk wel altijd aan.

De Mi 6 6/128 echter bij BG gekocht omdat ze een hele nette prijs hadden.
Levertijd was 11 dagen (PDM).

• Zottenpedj
Eindelijk is mijn pakje op weg naar België, expected delivery 26e. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:19
Heb donderdag mijn Mi 6 ontvangen. 6-9 besteld bij Gearbest met NL registered (of zo iets) voor €336
11 werkdagen en geen naheffing.

Niks te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:04
Eindelijk vandaag mijn mi6 binnengekregen. Sinds 1 sept. stond de tracking al op "Customer data received Southall".

Het pakket is via DPD geleverd, geen kosten o.i.d. moeten voldoen. Heb er bijna een maand op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:44
ruudonline schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:46:

Het pakket is via DPD geleverd, geen kosten o.i.d. moeten voldoen. Heb er bijna een maand op moeten wachten.
Welkom in de wereld van China shoppen.... ;)

En veel plezier met je Mi6. Want dat ga je gegarandeerd ermee hebben :)

• Taan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:19
Tip! Bestel alvast een nanosim bij je provider anders heb je je toestel eindelijk binnen en kun je er nog niet mee aan de gang.
Daar kwam ik vanavond helaas achter. Balen!

• jessevd
Ook hier is de Mi6 eindelijk binnen, ook geen extra kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Hmmm, opmerkelijk, de (legale) verzendoptie EU Express Priority Line (de route via Groot Brittannië) lijkt niet meer beschikbaar bij GearBest...

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4504/37422308896_8cb5294d5c_c.jpg

Vrees dat de resterende opties minder 'veilig' zijn v.w.b. BTW naheffingen en inklaringskosten, iets om op te letten in je aanschafoverweging wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-12-2023
waar kan ik hem het goedkoopst aanschaffen zonder belasting voor hoef te betalen?
Er zitten toch geen specs verschil tussen keramiek en glas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43

psyy138

blackbulls.nl

yasje schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:49:
waar kan ik hem het goedkoopst aanschaffen zonder belasting voor hoef te betalen?
Er zitten toch geen specs verschil tussen keramiek en glas?
zelf al gekeken of gegoogeld? Of zelfs hier in het topic?
Hier op tweakers verwachten we natuurlijk iets ;)

Kijk anders even bij flosmall, ibuygou of banggood.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb een redelijk ervaring met banggood;
17 september besteld met PDM.
20 september mail dat het verzonden is.
3 oktober geleverd door PostNL. Belasting betalen was niet nodig.

2 dagen later een paar hoesjes besteld met gratis verzending. Die werden ook op de 20e verzonden. Die hoesjes kwamen 1 dag na de PDM levering binnen.

PDM maakt dus in mijn geval niet uit voor de snelheid van leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Nu voor €314 bij gearbest met coupon GBNL028 en banggood een coupon voor 321€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchulieBug
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 07:35
Na lang wikken en wegen ook maar één aangeschaft, spannend! De Mi6 6GB, 128GB, International Version. Eens kijken hoe snel ik deze zat ben en de EU versie ga flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joycer
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 20:51
tomas123 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:17:
Nu voor €314 bij gearbest met coupon GBNL028 en banggood een coupon voor 321€
Interessante actie van Banggood, waar kan ik die coupon vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
joycer schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:21:
[...]

Interessante actie van Banggood, waar kan ik die coupon vinden?
ondertussen al verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Nou ik heb na weken androids te vergelijken gekozen voor de mi6, deze bied alles wat ik zoek, voor een prijs die ik zoek.

Besteld bij belsimpel .. dan heb je 'm morgen in huis, in plaats van volgende maand. En de prijs is (als je BTW kan verrekenen althans) niet hoger dan de 'grijze' import, ongeveer ~345 Euro ex., en met garantie waar je iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

CT schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:11:
Nou ik heb na weken androids te vergelijken gekozen voor de mi6, deze bied alles wat ik zoek, voor een prijs die ik zoek.

Besteld bij belsimpel .. dan heb je 'm morgen in huis, in plaats van volgende maand. En de prijs is (als je BTW kan verrekenen althans) niet hoger dan de 'grijze' import, ongeveer ~345 Euro ex., en met garantie waar je iets aan hebt.
Zou dan deze zijn, voor 450 euro zo te zien? Is inderdaad vergelijkbaar met de prijs als je 'm bij bijvoorbeeld bij GearBest zou bestellen (momenteel €356 euro) en de pech zou hebben dat daar dan nog 21% BTW en 15 euro inklaringskosten bijkomen als ie wordt onderschept door de douane (nl. 445 euro), met dan wel het voordeel dat je 'm bij Belsimpel morgen in huis hebt idd.

Opmerkelijk wel dat ze aangeven dat ie IP65 stof- en waterbestendig zou zijn, wat Xiaomi voor zover ik weet nooit zelf heeft aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Weemism schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:58:
[...]

Zou dan deze zijn, voor 450 euro zo te zien? Is inderdaad vergelijkbaar met de prijs als je 'm bij bijvoorbeeld bij GearBest zou bestellen (momenteel €356 euro) en de pech zou hebben dat daar dan nog 21% BTW en 15 euro inklaringskosten bijkomen als ie wordt onderschept door de douane (nl. 445 euro), met dan wel het voordeel dat je 'm bij Belsimpel morgen in huis hebt idd.

Opmerkelijk wel dat ze aangeven dat ie IP65 stof- en waterbestendig zou zijn, wat Xiaomi voor zover ik weet nooit zelf heeft aangegeven.
Ja, dus als je de mi6 zakelijk kan aanschaffen is dit wel de go-to manier. Tenslotte kan je de china-import versie niet (makkelijk) in je boekhouding verwerken. En ik lees zo her-en-der wel is wat problemen met backlit bleeding en/of de vingerprintsensor die niet lekker werkt. Dus wat extra garantie is altijd welkom. Daarbij heb ik persoonlijk altijd goeie ervaringen met belsimpel ondanks dat ze een aardige prijsvechter zijn.
En minder goeie ervaringen met het kopen op 'lange' afstand van producten die meer kosten dan 50 euro. Je zult maar net een DOA ontvangen; de extra kosten (en tijd) die het kost om dan je recht te halen stijgt dan heel snel boven je initiële bespaarde bedrag.
Maar ik moet zeggen dat ik nog weinig DOA verhalen heb gelezen ondanks de enorme hoeveelheid geimporteerde mi6'en, dus ben zeer benieuwd naar de kwaliteit van het toestel. Dit was paar jaar terug wel anders met de china-phones.

Tevens in verschillende reviews zag ik dat hij juist IP65 was ipv IP67 omdat de usb-c poort geen rubbertje heeft, anders was hij wel door de IP67 rating gegaan..

edit:

Ben ik ff blij dat ik em in nl gekocht heb, net binnen, zet 'm aan en jahoor dikke rooie 'vlek' in het scherm. Lijkt wel alsof de reflectie laag bij hoge brightness terug reflecteert ofzo, het is de grote van een vingerafdruk, en het lijkt er ook een beetje op, denk een fabrieksfoutje.. naja, terug dan maar. Op het eerste gezicht overigens wel een mooi toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door CT op 01-11-2017 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
CT schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:11:
[...]
Tevens in verschillende reviews zag ik dat hij juist IP65 was ipv IP67 omdat de usb-c poort geen rubbertje heeft, anders was hij wel door de IP67 rating gegaan..
[/edit]
Volgens mij is hij IP64:

IP67: Protection against immersion
IP66: Protection against heavy seas, or powerful jets of water.
IP65: Protection from water projected from a nozzle
IP64: Protection from splashed water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

is dit echt de ceramic version of is het een typefout? https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_609494.html
voor die prijs is het toch wel erg aantrekkelijk om het te kopen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Dxue schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:51:
is dit echt de ceramic version of is het een typefout? https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_609494.html
voor die prijs is het toch wel erg aantrekkelijk om het te kopen
Onder voorbehoud dat ze inderdaad een prijsfout hebben gemaakt komen de specs inderdaad wel overeen met de 128GB Cerarmic versie. Prijs van €378 is dan erg gunstig idd, en komt zowat overeen met de voormalige prijs van de reguliere 64GB versie die nu €343 lijkt te kosten, lijkt en no-brainer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:52
Weemism schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:15:
[...]

Onder voorbehoud dat ze inderdaad een prijsfout hebben gemaakt komen de specs inderdaad wel overeen met de 128GB Cerarmic versie. Prijs van €378 is dan erg gunstig idd, en komt zowat overeen met de voormalige prijs van de reguliere 64GB versie die nu €343 lijkt te kosten, lijkt en no-brainer dus.
Dit is wel de chinees variant. niet Global Version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

MrOsman schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:55:
[...]

Dit is wel de chinees variant. niet Global Version
Ik weet niet waar je op doelt, maar bij beide versies staat bij mij dat het International versie betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Weemism schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:06:
[...]

Ik weet niet waar je op doelt, maar bij beide versies staat bij mij dat het International versie betreft.
Beide toestellen zijn Chinees en Engels talig dat bedoel ik te zeggen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

maar de mi6 heeft toch geen global version? global version is toch normaal de versie met band 20? ik zie wel dat er vaker op de site verwarring is wat nou een global version is en wat een international version. ik dacht dat international de software internationaal is en de global ook een band 20 heeft

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Dxue schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:57:
maar de mi6 heeft toch geen global version? global version is toch normaal de versie met band 20? ik zie wel dat er vaker op de site verwarring is wat nou een global version is en wat een international version. ik dacht dat international de software internationaal is en de global ook een band 20 heeft
Dat klopt verkopers doen ook rare teskten Globam Rom Global Version International het is niet altijd waar,
maar ik heb nu 1 tje voor 325,- Global version :) zonder NL taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Meestal klopt het wel wat de webshops zeggen hoor. Maar het kan een beetje verwarrend zijn.

- Global ROM: Chinese verpakking, Oplader geschikt voor China/USA/Japan etc. Global ROM
- Global version: Engelse verpakking, oplader gescchikt voor Europa etc. Global ROM. Plus waar mogelijk band 20 (Redmi 4x (note), Redmi 4a en nog wat anderen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
De internationale versie / 6GB ram / 128GB rom / zwart / Priority Line EU Express. Is tijdelijk €322.95
*knip*. Zoals al aangeven, linken naar je signature is niet toegestaan.

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 20-11-2017 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
De Mi-6 en enkele andere Xiaomi telefoons tijdelijk tekoop op iBood.

[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Prozac op 20-11-2017 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 128GB Xiao Mi Mi 6 gevonden voor slechts 369,99 Euro.
Levering vanuit Duitsland bij *knip* spam.
*knip* spam.

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:34:
Heb de 128GB Xiao Mi Mi 6 gevonden voor slechts 369,99 Euro.
Levering vanuit Duitsland bij *knip* spam.
als ik er nu heen ga is het een 64gb versie

edit: excuus, ik zie nu pas de keuze tussen 64 en 128gb versie, maar geen band 20

edit2: door al die verschillende xiaomi's die ik de afgelopen dagen heb bekeken zie ik door de bomen het bos niet meer haha. mi6 heeft nooit band 20 gehad!

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:-) Er zijn ook erg veel versies inderdaad. Vaak met kleine aanpassingen. Ik zag op *knip* spam. dat ze naast Robot stofzuigers nu ook alles van waterkokers/filters tot electrische e-steps hebben. Ik kende ze eigenlijk alleen van de telefoons.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 16:00
Met een 12% korting coupon tijdens de Black Friday dagen heb ik een MI6 Ceramic edition kunnen bestellen voor ongeveer 345 euro bij Banggood. Lijkt me een prima prijs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ted_W schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:49:
Met een 12% korting coupon tijdens de Black Friday dagen heb ik een MI6 Ceramic edition kunnen bestellen voor ongeveer 345 euro bij Banggood. Lijkt me een prima prijs toch?
Is een prima prijs idd, normaal zit de ceramic versie tussen de 450 en 500 euro, de prijs die je nu betaald hebt is zo'n beetje die waarvoor je de normaal de 64GB versie kan krijgen.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:25:Ik zag op Geekmaxi dat ze naast Robot stofzuigers nu ook alles van waterkokers/filters tot electrische e-steps hebben. Ik kende ze eigenlijk alleen van de telefoons.
Die stofzuiger heeft zelfs twee eigen topics hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-08 23:28
Gearbest heeft nu een goede aanbieding voor 288 excl verzending. Er is alleen onderscheid tussen de HK warehouse version en de Global version. Als er taxes overheen komen zijn die ongeveer €90 heb ik berekend.

De global version is ook uitverkocht. Als ik er na 2 weken gebruik toch een custom rom op wil doen, maakt het dan nog uit dat ik de HK warhouse version heb? Bij specificaties staan wel gewoon band 3 en 7 voor NL.

Ik snap er na vanalles gelezen te hebben niet veel meer van, haha.

Gearbest is wel een van de bekendere chinashops, toch? Daar ook gewoon 1 jaar garantie? A

Banggood incl priority direct is €334. Daar staat niks bij over welke versie het is.

[ Voor 18% gewijzigd door FoccodeJ op 28-11-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

FoccodeJ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:17:
Gearbest heeft nu een goede aanbieding voor 288 excl verzending. Er is alleen onderscheid tussen de HK warehouse version en de Global version. Als er taxes overheen komen zijn die ongeveer €90 heb ik berekend.

De global version is ook uitverkocht. Als ik er na 2 weken gebruik toch een custom rom op wil doen, maakt het dan nog uit dat ik de HK warhouse version heb? Bij specificaties staan wel gewoon band 3 en 7 voor NL.

Ik snap er na vanalles gelezen te hebben niet veel meer van, haha.

Gearbest is wel een van de bekendere chinashops, toch? Daar ook gewoon 1 jaar garantie? A

Banggood incl priority direct is €334. Daar staat niks bij over welke versie het is.
Het is technisch hetzelfde toestel, dus voor het flashen zal het niet veel uitmaken. Maar vraag me af of de UI van de niet-Global ROM versie überhaupt in een andere taal dan Chinees is, waardoor gebruik indien niet meteen geflasht wel moeilijk wordt. De Mi 6 mist band 20 waardoor je bereik op de (sub-)netwerken van KPN en Vodafone in NL beperkt zal zijn, vooral in de buitengebieden. Op de netwerken van T-Mobile en Tele2 heb je daar geen last van.

Over het algemeen zijn de ervaringen hier met GearBest idd goed, snelle levering indien je voor EU Express/Priority Line kiest, dan vaak ook zonder aanvullende BTW en inklaringskosten, en een responsieve customer support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
Weemism schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:57:
[...]

Het is technisch hetzelfde toestel, dus voor het flashen zal het niet veel uitmaken. Maar vraag me af of de UI van de niet-Global ROM versie überhaupt in een andere taal dan Chinees is, waardoor gebruik indien niet meteen geflasht wel moeilijk wordt. De Mi 6 mist band 20 waardoor je bereik op de (sub-)netwerken van KPN en Vodafone in NL beperkt zal zijn, vooral in de buitengebieden. Op de netwerken van T-Mobile en Tele2 heb je daar geen last van.

Over het algemeen zijn de ervaringen hier met GearBest idd goed, snelle levering indien je voor EU Express/Priority Line kiest, dan vaak ook zonder aanvullende BTW en inklaringskosten, en een responsieve customer support.
Banggood geeft daar op zijn site een soort van garantie voor, Gearbest doet dat niet, of lees ik er dan overheen? Eventuele importkosten zijn wel echt hoog, dus dan is die 334 van Banggood in principe meer safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

FoccodeJ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:07:
[...]

Banggood geeft daar op zijn site een soort van garantie voor, Gearbest doet dat niet, of lees ik er dan overheen? Eventuele importkosten zijn wel echt hoog, dus dan is die 334 van Banggood in principe meer safe
Daar geven ze geen garantie voor idd, over importheffing en inklaringskosten geven ze aan dat die in principe voor rekening van de koper zijn, en bedragen 21% van de opgegeven waarde van het product wat je koopt als deze door de douane wordt onderschept, en daar komen dan nog ca 15 euro aan inklaringskosten bij.

Wel hebben een aantal Tweakers hier vooraf met de klantenservice van GearBest contact over opgenomen i.r.t. de verzendmethode EU Express/Priority Line, en het schijnt dat ze dan wel bereid zijn om het risico van deze aanvullende kosten te dragen. Of dat ook daadwerkelijk ooit nodig is geweest, en GearBest de kosten uiteindelijk ook heeft betaald is iig mij niet bekend.

Met Banggood heb ik zelf geen ervaring als het gaat om de koop en invoer van BTW-plichtige artikelen, maar als jij zeker weet dat zij garanderen die kosten terug te betalen zal je idd je eigen overweging moeten maken. In het slechtste geval kom je bij Gearbest inclusief evt. extra invoerkosten dan op ca 365 euro uit, bij Banggood zoals je zegt op 334 euro, en dus kennelijk met garantie op terugbetaling van die kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:15
Ik had geen zin om te wachten of risico op extra kosten, dus gisterenmiddag de 64GB besteld via Geekmaxi vanuit EU warehouse voor €333 (inc. $12 nieuwsbriefkorting). Hij is vandaag vertrokken vanuit Polen via UPS, hopelijk overmorgen binnen.

Nu beniewd of hij mijn Redmi 4 Pro permanent gaat vervangen. De Redmi is voor mij als lichte gebruiker echt de perfecte telefoon, op de camera na...

[ Voor 34% gewijzigd door iisworks op 29-11-2017 20:08 ]

• FoccodeJ
iisworks schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:28:
Ik had geen zin om te wachten of risico op extra kosten, dus gisterenmiddag de 64GB besteld via Geekmaxi vanuit EU warehouse voor €333 (inc. $12 nieuwsbriefkorting). Hij is vandaag vertrokken vanuit Polen via UPS, hopelijk overmorgen binnen.

Nu beniewd of hij mijn Redmi 4 Pro permanent gaat vervangen. De Redmi is voor mij als lichte gebruiker echt de perfecte telefoon, op de camera na...
Dat klinkt goed! Dan ga ik misschien ook maar voor geekmaxi. Even wachten tot dinsdag of mijn Oneplus One daadwerkelijk de deur uit gaat.

Overigens, is een Xiaomi mi Note 3 niet wat voor jou dan? Die is iets goedkoper, iets minder snel als mi 6, maar wel weer iets betere camera

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:15
De Note serie vind ik nét te groot. En denk dat OIS nodig is om de camera beter te laten presteren en dat verwacht ik niet in de Redmi lijn.

Verwachte levertijd van de 64GB Mi6 van Geekmaxi: eind van de dag.

LOCATION DATE LOCAL TIME ACTIVITY
Utrecht, Netherlands 01/12/2017 7:01 Out for Delivery
01/12/2017 7:01 Import Scan
01/12/2017 6:43 Destination Scan
01/12/2017 6:18 Arrival Scan
Koeln, Germany 01/12/2017 3:19 Departure Scan
Poznan, Poland 30/11/2017 5:49 Severe weather conditions have delayed delivery.
30/11/2017 0:03 Severe weather conditions have delayed delivery.
30/11/2017 0:02 Severe weather conditions have delayed delivery.
Poznan, Poland 29/11/2017 16:36 Arrival Scan
Gorzow Wielkopolski, Poland 29/11/2017 15:00 Departure Scan
29/11/2017 13:10 Origin Scan
29/11/2017 11:10 Collection Scan
Poland 29/11/2017 21:11 (ET) Order Processed: Ready for UPS

[Update] En binnen om 11u, dus 3 dagen.
Nu unlocken, LOS14 erop en kijken of het wat is. :)

[ Voor 144% gewijzigd door iisworks op 01-12-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 06:47
Een zwarte mi6 voor €302 bij lightinthebox, inclusief bescherming tegen BTW en invoerkosten.
Via CashbackXL krijg je 10% cashback op de kale prijs. Dus €29,40.
De mi6 zou je dus kunnen hebben voor €272,60. Nette prijs toch?

[ Voor 23% gewijzigd door DJustin op 09-12-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaveofthewave
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:39
heeft iemand een indicatie bij welke chinese webshop met EU warehouse ik de mi 6 het snelste in huis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Slaveofthewave schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:47:
heeft iemand een indicatie bij welke chinese webshop met EU warehouse ik de mi 6 het snelste in huis heb?
Bij Gearbest rond een week.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaveofthewave
Dankje
Inmiddels al even in huis via lightinthebox
Had tijdelijk de redmi 4x als tussenstap besteld. Oo een hele mooie voor die prijs zeg!

Overigens via doane kosten verzekering van litb gewoon de hele 77 euro teruggekregen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Slaveofthewave schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:46:
Dankje
Inmiddels al even in huis via lightinthebox
Had tijdelijk de redmi 4x als tussenstap besteld. Oo een hele mooie voor die prijs zeg!

Overigens via doane kosten verzekering van litb gewoon de hele 77 euro teruggekregen! :)
Hoe lang heeft het toestel erover gedaan om te arriveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaveofthewave
Een week of 3-4 geloof ik. De kerst zat er ook nog tussen

En daarbij ook 33€ cashback gekregen via cashbackXL

Het is een fijn vlot toestel en maakt mooie fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 01:51
Hallo. Ik ben ook op zoek naar een Xiaomi mi6. Wil graag de 128gb versie hebben. Ik kijk nu bij Banggood. Zijn helaas niet voorradig. Ik wil natuurlijk wel de mogelijkheid hebben om er (later) een custom rom op te kunnen zetten. Ik begrijp dus dat als ik een Global ROM model neem. Ik dan een nieuwe oplader moet kopen? Is er verder nog belangrijke info over de verschillende versie dat ik soms over het hoofd zie?

Mocht iemand een mooie deal weten hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Timmiboy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:35:
[...]
Ik begrijp dus dat als ik een Global ROM model neem. Ik dan een nieuwe oplader moet kopen?
[...]
Uhm, hoe kom je daar nou bij :?

[edit] Bij de Mi 6 zit standaard een 110/220v Quickcharge 3 lader die je overal ter wereld kan gebruiken. Wat mogelijk wel van shop tot shop verschilt is of ze hier (gratis) een EU verloopstuk bij doen afhankelijk van vanuit welke regio je bestelt.

GearBest bijvoorbeeld doet er bij zendingen naar de EU (wat zij de 'International version noemen) standaard iets als dit bij, maar mogelijk dat je die er anders voor die 1-2 euro nog moet bij bestellen in het geval van een andere shop.

Verder moet je vooral rekening houden met importheffingen. Bij onderschepping door de douane komt er via een naheffing nog 21% BTW bovenop de aankoopprijs, en ca 15 euro aan inklaringskosten. Sommige shops hebben daarvoor 'slimme' routes bedacht via bijvoorbeeld de UK om een bestelling naar de EU te versturen, en waarbij de kans dat deze door de douane wordt onderschept kleiner is. Andere shops bieden daar (al dan niet nadat je hier eerst contact over met ze opneemt en/of tegen een kleine meerprijs) een terugbetaalgarantie op. Zorg er hoe dan ook voor dat je daar goed bij in de voorwaarden inleest, anders kunnen de totale kosten voor het toestel alsnog aardig oplopen.

Verder inderdaad gaan voor de Global rom, deze bevat iig de Engelse taal i.p.v. Chinees zodat je er in beginsel mee uit de voeten kan. Voor instructies hoe te flashen raad ik je aan dit topic verder terug te lezen. De meeste mensen kiezen ervoor om de Xiaomi.eu rom te installeren die de NL taal en regio ondersteunt, en een aantal aanpassingen heeft voor specifiek gebruik in de EU. Maar ook met de standaard Global rom werkt de Mi 6 perfect in NL (weliswaar dan in het Engels), hou er echter wel rekening mee dat het toestel band 20 niet ondersteunt waardoor je in NL voor 4G veruit het beste terecht kan bij T-Mobile, Tele-2, en de virtuele providers die op die netwerken zitten (zoals BEN en Simpel).

[ Voor 80% gewijzigd door Weemism op 21-02-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiboy
LoeWn Schreef - Global ROM: Chinese verpakking, Oplader geschikt voor China/USA/Japan etc. Global ROM.

Begrijp dan niet helemaal wat het verschil moet zijn. En maakt het kwa oplader dus niet heel veel uit?
hou er echter wel rekening mee dat het toestel band 20 niet ondersteunt waardoor je in NL voor 4G veruit het beste terecht kan bij T-Mobile, Tele-2, en de virtuele providers die op die netwerken zitten (zoals BEN en Simpel)
Ik heb hier al mijn provider op aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Timmiboy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:57:
[...]

LoeWn Schreef - Global ROM: Chinese verpakking, Oplader geschikt voor China/USA/Japan etc. Global ROM.

Begrijp dan niet helemaal wat het verschil moet zijn. En maakt het kwa oplader dus niet heel veel uit?

[...]
Ik denk dat ie doelde op de soort stekker aan de lader, die is standaard inderdaad van de VS soort, maar daar kan je dus of apart een US->EU verloopstekker voor bij kopen. en veel webshops leveren die er dus gewoon bijverpakt bij. De Xiaomi lader zelf is dus gewoon een multivoltage Quickcharge 3 model en werkt dus wereldwijd.

• Timmiboy
Denk dat ik m ook bij Geekmaxi ga bestellen. Lekker dichtbij. Lees alleen veel issues met de bijgeleverde case. Ben wel benieuwd welke case jullie gebruiken en welke dan dus ook is aan te raden. Zit nu te kijken naar de ''Mobilize Classic Gelly Wallet Book Case Black Xiaomi Mi 6''

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik ben zelf niet van de cases, voor mij persoonlijk te veel een compromis naar het juist strakke en ranke ontwerp van een toestel als de Mi 6, maar dat is ieders eigen keuze natuurlijk.

Feit is niettemin dat het het toestel door het glazen ontwerp betrekkelijk kwetsbaar is idd, en de achterzijde ook behoorlijk krasgevoelig (in tegenstelling tot de voorzijde), dus dan is een case voor sommigen een uitkomst.

Je kan deze vraag trouwens denk ik ook beter stellen in het Mi 6 topic, niet in dit levertijden topic hier. Daar zijn eerder ook al verschillende cases en screenprotectors voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiboy
Zo! Heb de Mi 6 128gb besteld voor 375€ UPS verzending bij Geekmaxi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Hopelijk wordt ie dan snel geleverd en bevalt het toestel.

Nog aanvullend op die krasgevoeligheid waar ik naar refereerde, ik realiseerde me later dat je de 128Gb versie wilde zoals je nu ook besteld hebt, en die heeft een keramische i.p.v. een glazen achterkant. Deze is daarom dus niet, of in ieder geval een heel stuk minder, krasgevoelig dan de 64Gb versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmiboy
Ah nice. Wist niet helemaal zeker of die keramische achterkant nu standaard zou zitten bij de 128gb versie. Had even contact gehad met geekmaxi. Maandag wordt hij verstuurd. Dan zou die rond woensdag binnen moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En? Heb je hem ontvangen? Kwam ie met een Europese lader of met verloopstekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiboy
Yes. Heb 'm 2 dagen na bestellen mogen ontvangen.Er werd netjes een verloopstekker meegeleverd. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit daadwerkelijk de keramische uitvoering is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarnovanWijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-07 22:30
Via Geekmaxi de 64GB versie besteld voor €340, met standaard verzendservice in 6 werkdagen bezorgd via GLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

JarnovanWijk schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:43:
Via Geekmaxi de 64GB versie besteld voor €340, met standaard verzendservice in 6 werkdagen bezorgd via GLS.
Ik zat net te kijken naar de 128GB versie (https://www.geekmaxi.com/...one-type-c-black-290.html) maar die is out of stock (ook al zocht ik op wat instock was 8)7 ).
Weet iemand hoe snel geekmaxi normaal weer voorraad krijgt? of verschilt dat van keer tot keer?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

ToolkiT schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:51:
[...]

Ik zat net te kijken naar de 128GB versie (https://www.geekmaxi.com/...one-type-c-black-290.html) maar die is out of stock (ook al zocht ik op wat instock was 8)7 ).
Weet iemand hoe snel geekmaxi normaal weer voorraad krijgt? of verschilt dat van keer tot keer?
Waarschijnlijk helemaal niet meer, het gerucht is dat voorraden worden afgebouwd omdat aankomende week de mi7 wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

knakworst schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:10:
[...]

Waarschijnlijk helemaal niet meer, het gerucht is dat voorraden worden afgebouwd omdat aankomende week de mi7 wordt aangekondigd.
ah, dan wacht ik even met bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

knakworst schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:10:
[...]

nieuws: Xiaomi toont in China opvolger van smartphone die het elders verkocht...
de mi6x is aangekondigd.. komt er ook een Mi7 of is dit de vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik heb eventueel nog een Xiaomi Mi 6 128GB (keramische behuizing) Zwart te koop

[ Voor 24% gewijzigd door lekzzz op 08-08-2018 10:22 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:00
Hebben jullie ook wel eens gedoe met audio?

Als ik via bluetooth met de auto ben verbonden en ik start een whatsapp gesprek dan gaat het geluid direct uit de speaker van de telefoon en kan ik niet naar bluetooth overschakelen. Zelfde voor een remote camera app. Geluid komt altijd over de speaker en nooit over bluetooth.

Sinds de wintertijd in is gegaan maakt de telefoon zichzelf 's ochtends ook niet meer wakker. 8)7

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
LED-Maniak schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:09:
Hebben jullie ook wel eens gedoe met audio?
Je kan je vraag beter hier stellen: [Xiaomi Mi 6] Ervaringen & Discussie
Pagina: 1 2 3 4 Laatste