Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaamoot
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 14:05
LED-Maniak schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:18:
Nog een paar dagen wachten tot er staat dat hij in NL is aangekomen, dan kan je via twitter het track en trace nummer aanvragen voor binnen NL.
Ik heb Postnl via Facebook bericht en het blijkt dat je ook zelf je NL track and trace kan opzoeken met de volgende link: www.internationalparceltracking.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:30
Ik zou me meteen nog niet druk gaan maken, de telefoon van mijn vriendin is ook al sinds de 23e van Juni verstuurd en heeft ook altijd nog de pre-altered status, een andere order van Gearbest heeft ook dezelfde status en is wel degelijk ontvangen.

Banggood geeft aan dat als de telefoon binnen acceptable tijd nog steeds niet aangekomen is dat ze een refund krijgt of er wordt een nieuwe telefoon verstuurd, nette service ( voor een Chinees bedrijf ). al zeg ik het zelf, en je hebt altijd je Creditcard/PayPal bescherming nog.

Ik verwacht dat iedereen zijn telefoon een deze dagen wel zal ontvangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:26
Grappig.... Op de site van Postnl staat dat m'n zending wel in NL is, maar nog niet verwerkt. Toch kwam ik vanavond thuis en was ie bij de buren afgeleverd. Helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
MeneerJoep schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:20:
[...]

Ik heb hem hier net toch maar besteld, als je Priority Line (2,77) als verzendmethode gebruikt zou je eventuele
duanekosten terug kunnen vragen. Verzenden gaat (zover ik weet) altijd goed, alleen hoor ik wel eens dat de aftersales niet geweldig zijn. Gelukkig zitten er ook nederlandse werknemers op andere fora, die je wel beter kunnen helpen.
Overigens verwacht ik de aftersales niet nodig te hebben aangezien je bij deze producten maar 1 jaar garantie krijgt (ook bij Banggood).
Heb hem nu binnen. Heeft er dus bijna twee weken over gedaan, vind ik zelf goed te doen. Ik laat hem overigens gewoon op de global rom staan, heb ik rechtsstreekse updates en ik gebruik mijn telefoons altijd in het engels.

Eerste indruk: Leuk toestel, maar waarom geen OLED-scherm Xiaomi? Vind het scherm van de Redmi 4 er persoonlijk daardoor beter uit zien en dat toestel is drie keer zo goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Als ik het zo beetje lees, via banggood het goedkoopst?

Maar hoe zit het met garantie? Altijd een pijnpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
IAmNice schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 06:17:
Als ik het zo beetje lees, via banggood het goedkoopst?

Maar hoe zit het met garantie? Altijd een pijnpuntje.
De prijs verschilt echt van dag tot dag. Gearbest heeft hem bijvoorbeeld in de Nederlandse promo ook al een maand ofzo voor 380E inclusief import en verzendkosten. Levertijd daar is 8 dagen geweest bij mij. Telefoon wordt met locked bootloader en originele global rom geleverd, zoals, vermoed ik, alle mi6-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Caelorum schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:52:
[...]

De prijs verschilt echt van dag tot dag. Gearbest heeft hem bijvoorbeeld in de Nederlandse promo ook al een maand ofzo voor 380E inclusief import en verzendkosten. Levertijd daar is 8 dagen geweest bij mij. Telefoon wordt met locked bootloader en originele global rom geleverd, zoals, vermoed ik, alle mi6-en.
Ok en garantie?

Ik neem aan dat het moeite wordt zoals altijd om hem naar China te sturen, maar ik zag ergens een site 2 jaar EU garantie aanbieden. Maar zover ik weet zit Xiaomi niet in de EU. Is dit gewoon een scam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
IAmNice schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:14:
[...]
Ok en garantie?

Ik neem aan dat het moeite wordt zoals altijd om hem naar China te sturen, maar ik zag ergens een site 2 jaar EU garantie aanbieden. Maar zover ik weet zit Xiaomi niet in de EU. Is dit gewoon een scam?
Waarschijnlijk neemt de verkoper het risico dan op zich en laat het zelf repareren of koopt een nieuwe. Weet niet welk bedrijf het is?

Garantie bij gearbest en dergelijke bestaat uit opsturen en hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helsdingen
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 16:18
Robbie T schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:30:
[...]

Heb je nog een linkje van deze verkoper?
PM gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
hmm..begin me toch een beetje te irriteren.
Banggood: Item shipped on 23rd of June.
Tracking status sinds de 27e: Item is Pre-Advised.

Inmiddels zijn de 7-12 shipping dagen voor Priority DIrect Mail verstreken.
Zijn er nog meer mensen die ook al een tijdje wachten op hun zending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Kelnarath schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:06:
hmm..begin me toch een beetje te irriteren.
Banggood: Item shipped on 23rd of June.
Tracking status sinds de 27e: Item is Pre-Advised.

Inmiddels zijn de 7-12 shipping dagen voor Priority DIrect Mail verstreken.
Zijn er nog meer mensen die ook al een tijdje wachten op hun zending?
Vreemd, ik heb die van mij op 6-7 besteld bij Banggood en hij is 8 dagen later op 14-7 geleverd. Heb je de trackingcode door de PostNL tracking gehaald om te kijken of je daar iets kan vinden? Je kan daar gewoon het RS nummer invullen: https://www.internationalparceltracking.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Die van mij via Banggood op 1-7 besteld en 12-7 geleverd...
Als ik jou was zou ik contact met ze opnemen. Ze reageren vrij snel.

[ Voor 37% gewijzigd door Bugs3 op 17-07-2017 19:32 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
Jimster schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:13:
[...]

Vreemd, ik heb die van mij op 6-7 besteld bij Banggood en hij is 8 dagen later op 14-7 geleverd. Heb je de trackingcode door de PostNL tracking gehaald om te kijken of je daar iets kan vinden? Je kan daar gewoon het RS nummer invullen: https://www.internationalparceltracking.com/
Website geeft aan dat het pakket niet is gevonden, ik ga even contact opzoeken met Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Ik heb ook lang moeten wachten op mijn pakket.. 29 mei is deze verzonden, na een maand wachten en aantal keer de klantenservice via de chat gesproken (ik vind ze behulpzaam) toch maar besloten om geld terug te laten storen. Dit hebben ze dan ook gedaan. Binnenkort nog maar een keer bestellen..hopen dat deze dan wel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
voil schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:10:
Ik heb ook lang moeten wachten op mijn pakket.. 29 mei is deze verzonden, na een maand wachten en aantal keer de klantenservice via de chat gesproken (ik vind ze behulpzaam) toch maar besloten om geld terug te laten storen. Dit hebben ze dan ook gedaan. Binnenkort nog maar een keer bestellen..hopen dat deze dan wel aankomt.
Balen man :(

Het valt mij de laatste tijd op dat er heel veel pakketjes bij de douane worden vastgehouden en niet aankomen. Merk het ook van andere leveringen uit china.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
voil schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:10:
Ik heb inmiddels ook een gefund aangevraagd, erg jammer, had liever de telefoon gewoon netjes ontvangen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:19
Pooh, dat is wel heel zuur! Heb hem net eergisteren besteld bij Gearbest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Robbie T schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:28:
[...]

Pooh, dat is wel heel zuur! Heb hem net eergisteren besteld bij Gearbest
Bij Gearbest kun je annuleren zolang het nog niet is opgestuurd. Zelf goede ervaring mee. Binnen een week was het geld terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
ErikFeen schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:57:
[...]

Bij Gearbest kun je annuleren zolang het nog niet is opgestuurd. Zelf goede ervaring mee. Binnen een week was het geld terug gestort.
Het is net gisteren de deur uit gegaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Gkomega schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:22:
Ik ben van plan om de volgende versie aan te schaffen: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_663442.html?wid=4

Het gaat hierbij om een international rom, dus ik neem aan dat google apps en multilanguage is geïnstalleerd. Nou las ik ergens anders dat soms er een fake rom op wordt gezet welke wel internationaal is maar welke geen OTA ontvangt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Tevens een vraag hoe het zit met invoerrechten van het product. Kom naast kosten van de telefoon en het verzenden ook nog andere kosten erbij?

Ik hoor het graag.
Hier een linkje van Postnl v.w.b. BTW, inklaringskosten en invoerrechten:

https://www.postnl.nl/ont...deren-uit-het-buitenland/

En verder heb ik dit gevonden:

Op een mobiele telefoon (goederencode 8517 1200 00) zit sowieso geen invoerrecht (0%), alleen BTW (21%). En die is verschuldigd vanaf een douanewaarde van EUR 22,00.

De mijne heb ik gekocht bij Banggood en laten versturen met PDM. Geen gedoe gehad met inklaringen o.i.d. Maar dat biedt volgens mij geen garantie dat je geen BTW en inklaringskosten zou hoeven betalen.

[ Voor 0% gewijzigd door Bugs3 op 20-07-2017 18:12 . Reden: Typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:23
Helaas, niet compatibel met shipping naar Belgie. Zuur, was hem net aan het bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Stancke schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:46:
[...]

Helaas, niet compatibel met shipping naar Belgie. Zuur, was hem net aan het bestellen :(
Vreemd. Ik heb 'm gisteren zelf ook (in een opwelling) besteld met die code, en met EU Priority Line laten versturen. Geen problemen ervaren, en op de dag van bestelling ook al verstuurd. Een eerdere bestelling op de manier ging ook goed, waarom dan niet voor België vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Net nog even geprobeerd:

The Code cannot be used for Orders to Belgium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Omdat er specifiek NL in de code staat? Probeer eens BE, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Jimster schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:38:
Omdat er specifiek NL in de code staat? Probeer eens BE, je weet maar nooit.
GBNL staat er in inderdaad ja, hierbij lijkt het een actie te zijn voor Groot Brittannië en Nederland. Dat zou suggereren dat alleen het vervangen van NL door BE niet zal werken, misschien meer kans bij de combinatie FRBE, combinatie met Frankrijk?

Waar komen die codes eigenlijk vandaan? Publiceert GearBest die zelf ergens, dan zou @Stancke daar misschien kunnen zoeken voor een code voor specifiek België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Helaas, geen enkele combnatie werkt. Wordt nog even wachten tot de aankoop dan, anders was het een no-brainer.

Bedankt voor de hulp alvast... ik hou hier wel in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag de 64gb versie bestemd bij Geekbuying. Vier euro extra voor verzekering tijdens de verzending en voor DHL (3-5 business days). Geen garantie voor douane.

Heeft iemand ervaringen met die toko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Afgelopen vrijdag met promocode de 64GB versie besteld, vandaag de verzendbevestiging + trackingcode ontvangen.

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Gebruik XMWMI6 bij Gearbest.

Edit: Sorry schijnt al verlopen te zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Bugs3 op 25-07-2017 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dus vraagje tussendoor. Iemand enig idee hoe de garantie dus gaat bij bijv gearbest? Ik lees hier dat Xiaomi toestellen dus door een aparte repair center (werkend voor gearbest) je ding proberen te repareren mocht het mis gaan. Klinkt dus redelijk betrouwbaar? Ik snap dat garantie niet geweldig is, maar wat kan ik alsnog verwachten? Ik neem aan dat de europese third party repairer niet helemaal incapable is als het gaat om de meeste telefoon problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poebes
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:17
Heb je bij GearBest douanekosten met dhl of iets dergelijks of zal ik 'm maar gewoon met standard shipping bestellen?

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Poebes schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:04:
Heb je bij GearBest douanekosten met dhl of iets dergelijks of zal ik 'm maar gewoon met standard shipping bestellen?

Thanks!
Douanekosten met DHL? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar ongeacht welke vervoerder er door de webshop wordt gebruikt moet je bij import vanuit buiten de EU normaal 21% BTW over de opgegeven waarde van het product betalen, en ca 15 euro administratiekosten.

Niettemin, op basis van de ervaringen hier kan je bij GearBest het beste kiezen voor de standaard voorgestelde shippingmethode, ofwel EU Express Priority Line. Het toestel wordt dan door DHL vanuit China naar de UK vervoerd, daar geïmporteerd in de EU, en door pakketbezorger DPD op je adres in NL bezorgd.

Bij deze verzendmethode lijkt de kans dat je pakket eruit wordt gehaald voor een BTW naheffing het kleinst. In tegensteling tot sommige andere Chinese webshops biedt GearBest hier echter geen garantie of cashback voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poebes
Bedankt voor je complete antwoord. Ik heb inderdaad voor de EU Express optie gekozen. Las op FOK ook al dat er dan geen importkosten worden gerekend. En heb zelfs een cashback garantie gekregen van een medewerker ;)

320 euro voor deze mobiel is echt een geweldige deal. Ben erg benieuwd naar hoe die me bevalt. Ziet er veel belovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Poebes schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:08:
[...]

Bedankt voor je complete antwoord. Ik heb inderdaad voor de EU Express optie gekozen. Las op FOK ook al dat er dan geen importkosten worden gerekend. En heb zelfs een cashback garantie gekregen van een medewerker ;)

320 euro voor deze mobiel is echt een geweldige deal. Ben erg benieuwd naar hoe die me bevalt. Ziet er veel belovend uit.
320? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De coupon werkt bij mij niet. Krijg steeds een error en dan is de prijs 515+ euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

IAmNice schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:11:
[...]

320? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De coupon werkt bij mij niet. Krijg steeds een error en dan is de prijs 515+ euro.
Dat was ook de prijs met de code GBNLMI6 voor bij GearBest die hier 19 juli is geplaatst door @tomas123, ik heb 'm ook voor die prijs kunnen bestellen.

Kennelijk is die code inmiddels verlopen dan, maar afgaande op de afgelopen periode zal het niet lang duren voor er opnieuw een flashsale, al dan niet in combinatie met een code, zal zijn.

Meestal zorgen de verschillende acties/codes voor een prijs tussen 320 en 380 euro voor de Mi6, ik zou dus wachten met een aanschaf voor hoger dan die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poebes
IAmNice schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:11:
[...]

Ik had de code ''GBNLMI6'' gebruikt vanmiddag. Blijkbaar heb ik mazzel gehad en zal ik een van de laatste geweest zijn, want nu krijg ik die ook niet meer aan de praat met inderdaad als foutmelding dat die verlopen is.
Wat degene hierboven zegt ben ik het wel mee eens. Er komt vanzelf wel weer een flashsale ergens. Op https://www.kimovil.com/en/ heb je een goed overzicht van alle prijzen om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Poebes schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:59:
[...]

Ik had de code ''GBNLMI6'' gebruikt vanmiddag. Blijkbaar heb ik mazzel gehad en zal ik een van de laatste geweest zijn, want nu krijg ik die ook niet meer aan de praat met inderdaad als foutmelding dat die verlopen is.
Wat degene hierboven zegt ben ik het wel mee eens. Er komt vanzelf wel weer een flashsale ergens. Op https://www.kimovil.com/en/ heb je een goed overzicht van alle prijzen om in de gaten te houden.
Nee dat meen je niet. Ik heb hem gisteren gebruikt en kreeg niks. :(

Jammer. Alhoewel 380 nog een prima prijs is natuurlijk. Goed wordt weer denken en wachten.

EDIT: Heb het antwoord gevonden. Ben in vakantie in ander land en daarom werkt het niet. Herkent me niet als Nederlander en bezorgen naar NL maakt ook niet uit. VPN aangezet en hoppa het werkt. Nou de vraag of ik wil kloten met VPN en ook nog bestellen ermee...

[ Voor 15% gewijzigd door IAmNice op 26-07-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Wel frappant: ben nu op vakantie in Singapore en daar hebben ze een Mi store (eigenlijk een authorised reseller) en daar was geen spoor te bekennen van de Mi6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

nXXt schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:43:
Wel frappant: ben nu op vakantie in Singapore en daar hebben ze een Mi store (eigenlijk een authorised reseller) en daar was geen spoor te bekennen van de Mi6.
De mi6 is officieel nog niet in alle landen gelanceerd.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

freestyler2 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:53:
[...]

De mi6 is officieel nog niet in alle landen gelanceerd.
Ah, juist. Heel logisch, eigenlijk. :P

Zag wel veel viertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Mijn Mi 6 zojuist ook mogen ontvangen. Besteld bij Gearbest en gekozen voor EU Express optie. Heb geen importrechten o.i.d hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Die welke ik had besteld bij GearBest is ook aangeboden vandaag (was helaas niet thuis).

Was 20e verstuurd dus binnen 6 werkdagen binnen, super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwkinderman
  • Laatst online: 09-09 06:07
Die van mij zou vandaag ook bezorgd worden. Drukt de bezorger niet goed op de bel en gaat hij er dus vanuit dat ik niet thuis ben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonymus255
  • Laatst online: 18-07-2023
Heeft er iemand al te maken gehad met invoerrechten? Ben van plan eentje te bestellen via Gearbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Als je even naar boven scrollt heb je je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonymus255
  • Laatst online: 18-07-2023
Ja ik heb heel het forum gelezen, maar ik wil graag op zekerheid spelen. Zijn er mensen die al die importkosten hebben moeten betalen? Ik zag ook dat je via geekbuying via een Spaans/Italiaans warenhuis kan bestellen. Is wel wat duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Tenzij je een persoonlijke afspraak hebt met een helpdeskmedewerker biedt GearBest formeel geen garantie dat je niet hoeft te betalen. Bij hun voorwaarden staat dat de koper zelf verantwoordelijk is voor evt. import- en douanekosten, maar het is een publiek 'geheim' dat de verzendmethode EU Express Priority Line doorgaans niet tot kosten leidt door het gebruik van een (overigens volledig legale) route via GB.

Ik heb zelf inmiddels twee keer via die verzendmethode besteld, en beide keren niet hoeven betalen, maar nogmaals, hier wordt formeel geen garantie op gegeven door GearBest. Sommige andere webshops doen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
  • Laatst online: 26-08 17:31
Vandaag ook maar de GBNLMI6 gebruikt en de Mi6 besteld bij Gearbest. Inderdaad nog voor de 320 euro incl verzekering en eu line op 330. Nette prijs, bedankt voor de code!! Nu hopen dat hij snel komt :D Dan wel hopen dat er geen btw bovenop komt...

[ Voor 10% gewijzigd door SiNtEnEl op 29-07-2017 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimK1990
  • Laatst online: 03-09 07:49
Ik heb hem gisteren ook besteld! En gekozen voor expideted shipping. Hoe groot is de kans das ik te maken krijg met btw. Hij is nog niet verzonden dus ik kan nog vragen of hij via uk verzonden kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Nogmaals, en dat is inmiddels al diverse keren uitgelegd in slechts enkele postjes boven jullie vragen, bij alle verzendmethoden behalve EU Express bij GearBest is de kans aannemelijk dat je nog 21% BTW en minimaal 15 euro douanekosten moet betalen.

Dit heeft te maken met de invoerroute die bij EU Express Priority Line via GB gaat ipv rechtstreeks op NL, bij laatstgenoemde is de controle op BTW-plichtige pakketten namelijk groter.

En óók nogmaals, ook bij de route via GB is er géén garantie dat je geen invoerkosten hoeft te betalen, dit ben je formeel namelijk gewoon verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 10:08

html

</html>

De code bij Gearbest is niet meer geldig. :-( Wilde hem net bestellen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 07:10
Ik ook! Helaas.. Heeft iemand wellicht een andere code?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
graphy schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:23:
Ik ook! Helaas.. Heeft iemand wellicht een andere code?
je moet het bijna dagelijks in de gaten houden. Ze hebben zoveel acties dat het soms lastig bij te houden is ;)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Customer data received Southall.

Wat betekent dit? Mijn telefoon is geupdate. Ligt hij nou in UK dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwkinderman
  • Laatst online: 09-09 06:07
Ik had ook zo'n bericht. Volgens mij zijn dan de gegevens doorgegeven aan het koeriersbedrijf. Het duurt dan nog een paar dagen voordat het pakket daar is aangekomen en daarna wordt hij verder verstuurd naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

In Southall zit een DC van DPD UK. Zij ontvangen het pakket van DHL die het vervoer vanuit China doen, en zorgen zelf voor het vervoer naar de eindbestemming in NL.

Bij ontvangst in Southall wordt het pakket in mijn ervaring dezelfde dag nog doorgestuurd naar NL en is vanaf dat moment ook te volgen via track & trace.

De melding die jullie noemen is overigens een voormelding die GearBest en/of DHL bij DPD doen dat het pakket onderweg is, dus niet dat het al in Southall ligt. Als het daar aankomt krijg je het normaal binnen twee dagen thuis bezorgd.

[ Voor 30% gewijzigd door Weemism op 01-08-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

oNo

Gelukkig is de laatste promo code niet meer geldig. Ik had het toestel bijna gekocht. Ik zag net bij gsmarena.com dat de Mi6c wordt verwacht. De formfactor is iets anders (en wel meer) Iets dikker MAAR wel wat smallere bezels boven en onder.

Ik hoop dan ook op binnenkort een Mi6s met smallere bezels boven en onder. Is toch wat meer verschil tov m'n Mi5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43

psyy138

blackbulls.nl

oNo schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:16:
Gelukkig is de laatste promo code niet meer geldig. Ik had het toestel bijna gekocht. Ik zag net bij gsmarena.com dat de Mi6c wordt verwacht. De formfactor is iets anders (en wel meer) Iets dikker MAAR wel wat smallere bezels boven en onder.

Ik hoop dan ook op binnenkort een Mi6s met smallere bezels boven en onder. Is toch wat meer verschil tov m'n Mi5s.
Ik denk dat een mi6s pas komt als er een nieuwe/betere cpu komt.
zelfde was met de mi5s.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
oNo schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:16:

De Mi6c gebruikt wel hun eigen SoC (surge), weet niet of je daar heel blij van wordt

[ Voor 73% gewijzigd door graphy op 02-08-2017 15:54 . Reden: quote vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

oNo

Dat word ik zeker niet blij van :D
Ik zeg ook niet dat ik dat toestel wil. Ik geef aan dat er "beweging" is er wellicht over niet te veel tijd een volgend vlaggenschip aangekondigd wordt. Of eigenlijk een iets verbeterde Mi6.
Er zijn heul weinig smartphones met EN performance EN een scherm van 5" a 5.2" EN moderne minimale bezels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiThomasso
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-07 14:25
Iemand ervaring met tomtop?

Mi6 voor 326,70 euro met kortingcode DSXM68. Inclusief customs fee bij standard shipping; ik weet niet precies of daar dan ook belasting in zit.

Geen tracking links, alleen directe links

[ Voor 27% gewijzigd door The Wizard op 03-08-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
IAmNice schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:10:
Customer data received Southall.

Wat betekent dit? Mijn telefoon is geupdate. Ligt hij nou in UK dus?
Hoelang heeft het geduurd tot hij daar aankwam? Mijne is inmiddels 6 dagen onderweg, en nog geen update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saarjan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 17:05
SiNtEnEl schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 02:30:
[...]

Hoelang heeft het geduurd tot hij daar aankwam? Mijne is inmiddels 6 dagen onderweg, en nog geen update.
Hier na 11 dagen.

2017-07-08 12:20:00Customer data received Southall
2017-07-19 08:27:00Confirmed at Hub Hub 4 - Hinckley
2017-07-19 08:28:00Sorted by offshore gateway Hub
2017-07-19 08:28:00Exported by international gateway, to DPD Group Hub 4 - Hinckley
2017-07-19 10:17:00Confirmed at Hub International Gateway
2017-07-19 10:18:00Sorted by offshore gateway Hub
2017-07-19 10:18:00Exported by international gateway, to DPD Group International Gateway
2017-07-20 08:58:00Consolidation Scan Ede
2017-07-20 13:40:00Confirmed at Depot Amsterdam
2017-07-20 15:50:00Out for Delivery Amsterdam
2017-07-20 17:12:00OFD SMS Notification BR Out For Delivery SMS notification sent Amsterdam
2017-07-20 17:13:00OFD SMS Notification BR Out For Delivery SMS notification sent Amsterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

2017-07-21 - Bestelling geplaatst
2017-07-24 - Verzendbevestiging ontvangen en Trackingcode
2017-08-01 - Statusupdate DPDUK (tracking via http://www.dpd.co.uk/)
2017-08-02 - Aankomst depod nederland
2017-08-03 - Geleverd bij mij thuis

Nette levertijd kan ik zeggen.

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
10 tot 11 dagen voor hij in Southall is, bedankt voor de response. We gaan nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
DiThomasso schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:01:
Iemand ervaring met tomtop?

Mi6 voor 326,70 euro met kortingcode DSXM68. Inclusief customs fee bij standard shipping; ik weet niet precies of daar dan ook belasting in zit.

[mbr]Geen tracking links, alleen directe links[/]
Inmiddels 335 euro geworden, ik zou zelf liever voor een andere shop kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
[...]

Zelfde hier. Hij is niet aangekomen trouwens. Ik kreeg enkel een update wat ik eerder niet zag. Customer data receiver southhall of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:15:
Vrijdag de 64gb versie bestemd bij Geekbuying. Vier euro extra voor verzekering tijdens de verzending en voor DHL (3-5 business days). Geen garantie voor douane.

Heeft iemand ervaringen met die toko?
Na een volle 2 weken gecanceled. Ze hadden er bij het bestellen niet bij gezegd dat hij niet op voorraad was. Wanneer hij wél weer binnen zou zijn verschoof telkens. Hoop dat ik mijn geld snel weer terug heb. Zodra dat gebeurt maar eens rondkijken voor een nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

SiNtEnEl schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:36:
10 tot 11 dagen voor hij in Southall is, bedankt voor de response. We gaan nog even wachten :)
Hier duurde het 11 dagen van verzendbevestiging door Gearbest tot bezorging, uiteraard met EU priority verzending. Tot het moment dat het pakketje in Southall is aangekomen is het een beetje duimen draaien, daarna gaat het rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
[...]

Ik had op 20 juli een Xiaomi Mija IP camera besteld. Ik kreeg bericht dat deze 24 juli verstuurd was maar heb geen enkele update v.w.b. tracking gekregen. Totdat het gisteravond ineens bezorgd werd.
Blijkbaar moet je geduld en vertrouwen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
04 Aug 2017 22:43 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
04 Aug 2017 22:24 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
04 Aug 2017 22:23 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot

Ok dan. Heeft mijn pakketje een rondje gedaan in de UK of komt hij nou naar nederland.

In ieder geval komt hij hopelijk snel.

EDIT: Ok en nu is hij verdwenen van de radar en tracking site. Huh?

[ Voor 8% gewijzigd door IAmNice op 05-08-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
FXX schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:47:
[...]

Hier duurde het 11 dagen van verzendbevestiging door Gearbest tot bezorging, uiteraard met EU priority verzending. Tot het moment dat het pakketje in Southall is aangekomen is het een beetje duimen draaien, daarna gaat het rap :)
Ontving jij deze zonder invoer kosten te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

Sn0wblind schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:29:
[...]

Ja. Hoe dit exact in zijn werking gaat weet ik niet, zie Weemism´s post hierboven voor een globale uitleg. Het scheelt op deze verzendwijze in ieder geval douanekosten en BTW.

YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
Sn0wblind schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:29:
[...]

Het is niet nooit uitgesloten, 99% komt er zonder kosten doorheen. Sommige partijen geven op verzoek een garantie, echter dan moet je er wel om vragen. (zeuren) Ze versturen het eerst naar Engeland, waar vrijwel geen controle is. Daarna gaat het door naar Nederland.

---

Kleine update, 11 dagen vanuit Gearbest naar UK lijkt wel een goed gemiddelde te zijn.

2017-08-10 10:07 International Gateway, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
2017-08-10 10:06 International Gateway, We have your parcel and it's on its way to our depot
2017-08-10 09:27 Hub 4 - Hinckley, Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
2017-08-10 09:26 Hub 4 - Hinckley, We have your parcel and it's on its way to our depot

Nu nog het laatste stukje. :)

[ Voor 38% gewijzigd door SiNtEnEl op 10-08-2017 06:16 ]

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik heb gisteravond ook de Xiaomi Mi 6 128GB besteld bij Gearbest. Verzendmethode: Priority Line EU Express. Ik laat nog wel even weten of ik douanekosten / BTW bij moet betalen.

• IAmNice
Jodel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:28:
Ik heb gisteravond ook de Xiaomi Mi 6 128GB besteld bij Gearbest. Verzendmethode: Priority Line EU Express. Ik laat nog wel even weten of ik douanekosten / BTW bij moet betalen.
Ik niet in ieder geval. Toch raar maar mooi meegenomen natuurlijk.

Ding is bij mij halverwege qua tracking weggevallen maar toch aangekomen in het einde. Raar maar prima.

64gb van gearbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Is er nog een werkende korting code beschikbaar voor banggood?

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Sharad R schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:22:
Codes zou ik niet weten. Het viel me wel op dat er tot 17 augustus een actie is bij BG waarbij tussen 0:00u en 6:10u flinke kortingen gegeven worden. Dus mijns inziens waard om vannacht ff te shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
Sharad R schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:22:
Hou de Facebook pagina van de NL Gearbest even in de gaten: https://www.facebook.com/GearBestNetherlands/

Daar komen regelmatig kortingscodes voorbij :)

[ Voor 0% gewijzigd door graphy op 11-08-2017 11:09 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
Inmiddels in 11 dagen mijn Mi6 ontvangen vanuit gearbest, ZONDER BTW. Helaas wel een US charger met een nogal brakke verloop stekker als je het mij vraagt. Deze was ik binnen aantal dagen alweer kwijt. Nu opzoek naar een nieuwe aanbieding voor een oplader voor de mi6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Gsm is momenteel gestorven & ga dus een MI6 aanschaffen...

Om even kort een overzichtje te maken om te controleren als het klopt (heb al aantal pagina's terug gelezen)

- Gearbest: facebook in de gaten houden voor promo's... Best daar bestellen met Priority Line? (voor zover ik gelezen had heeft nog niemand invoerkosten + btw betaald?)

- Geekbuying: momenteel goedkoopste (350 euro) maar zij beschikken niet over weg via UK? Warehouse in Spanje is direct 50 euro duurder.

- Banggood: is hier niet zo veel aan bod gekomen? Kost hij momenteel het meest. De shipping om douane + btw te omzeilen kost ook 18€? (Priority Direct Mail)

Nog mogelijkheden?

Volgens mij is Gearbest op dit moment het beste om te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
frye schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:06:
Gsm is momenteel gestorven & ga dus een MI6 aanschaffen...

Om even kort een overzichtje te maken om te controleren als het klopt (heb al aantal pagina's terug gelezen)

- Gearbest: facebook in de gaten houden voor promo's... Best daar bestellen met Priority Line? (voor zover ik gelezen had heeft nog niemand invoerkosten + btw betaald?)

- Geekbuying: momenteel goedkoopste (350 euro) maar zij beschikken niet over weg via UK? Warehouse in Spanje is direct 50 euro duurder.

- Banggood: is hier niet zo veel aan bod gekomen? Kost hij momenteel het meest. De shipping om douane + btw te omzeilen kost ook 18€? (Priority Direct Mail)

Nog mogelijkheden?

Volgens mij is Gearbest op dit moment het beste om te bestellen?
Gearbest heeft hem nu in de aanbieding voor 338 euro met CODE: AM64ES (let op limited aanbieding)

kimovil.com list meeste aanbiedingen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
SiNtEnEl schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:52:
[...]

Gearbest heeft hem nu in de aanbieding voor 338 euro met CODE: AM64ES (let op limited aanbieding)

kimovil.com list meeste aanbiedingen ook.
Wou hem net bestellen via de code maar dan springt hij van 357EUR naar 495EUR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
frye schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:01:
[...]

Wou hem net bestellen via de code maar dan springt hij van 357EUR naar 495EUR :(
Deed hij bij ook, echter eindprijs is wel correct.

€496.77 subtotaal, Total Cost Commodity price : 320.27 + Delivery costs: 2.66 + Insurance: 7.27
= EUR 330.19 :) Goed gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
SiNtEnEl schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:05:
[...]

€496.77 subtotaal, Total Cost Commodity price : 320.27 + Delivery costs: 2.66 + Insurance: 7.27
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hoorsps1reyv3.png
Hmm, wat doe ik verkeerd? Proceed to payment gaat hij toch direct afrekenen?

[ Voor 7% gewijzigd door frye op 16-08-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
SiNtEnEl schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:05:
[...]

''The Code cannot be used for Orders to Netherlands.'' :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
graphy schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:21:
[...]

''The Code cannot be used for Orders to Netherlands.'' :'(
Jammer, hier in België werkt de code ook niet. Al krijg ik geen melding.
"MISCB" op facebook pagina van Gearbest Nederland werkt ook al niet meer.

Edit:

Een vraagje bij Gearbest... Welke shipping methode moet je best kiezen?
Bij Priority line zie ik:

- Europe Express 7 - 10 business days €2.51
- EU Express 10 - 20 business days €2.69

[ Voor 35% gewijzigd door frye op 16-08-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNtEnEl
Hmm.. volg gearbest niet meer met hun "aanbiedingen".. MISCB is inderaad ook binnen 24uur verlopen, GBMBP doet ook weer raar met de prijzen. Gaat haast op clickbait lijken.
frye schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:32:
[...]

Jammer, hier in België werkt de code ook niet. Al krijg ik geen melding.
"MISCB" op facebook pagina van Gearbest Nederland werkt ook al niet meer.

Edit:

Een vraagje bij Gearbest... Welke shipping methode moet je best kiezen?
Bij Priority line zie ik:

- Europe Express 7 - 10 business days €2.51
- EU Express 10 - 20 business days €2.69
EU Express loopt via de UK, gebruik ik zelf ook. Tot opheden geen BTW aanslag gehad. Echter geen ervaring met BE.

[ Voor 63% gewijzigd door SiNtEnEl op 16-08-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
SiNtEnEl schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:20:
Hmm.. volg gearbest niet meer met hun "aanbiedingen".. MISCB is inderaad ook binnen 24uur verlopen, GBMBP doet ook weer raar met de prijzen. Gaat haast op clickbait lijken.

[...]

EU Express loopt via de UK, gebruik ik zelf ook. Tot opheden geen BTW aanslag gehad. Echter geen ervaring met BE.
Heb hem besteld met de EU Express.
Ik neem aan dat die voor Belgische shipping ook via UK gaat. ;)

• graphy
frye schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:50:
[...]

Heb hem besteld met de EU Express.
Ik neem aan dat die voor Belgische shipping ook via UK gaat. ;)
Zonder korting besteld?

• frye
Jup gewoon the flash sale. 367 euro incl EU express en verzekering.

Staat nu op "Packed".. iemand idee hoelang die fase duurt tot effectief verzonden?

• Jodel
Jodel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:28:
Mijn nieuwe telefoon is zojuist afgeleverd. Wel heel erg snel, en zonder extra kosten.

Verwijderd

Jodel schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:40:
[...]

Mijn nieuwe telefoon is zojuist afgeleverd. Wel heel erg snel, en zonder extra kosten.
Vanuit spain warehouse ofzo dan?

• Jodel
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:44:
[...]

Vanuit spain warehouse ofzo dan?
Volgens mij vanuit China, via UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Heeft er iemand een idee hoe snel Gearbest verstuurd?
Order besteld 2 dagen geleden maar nog niet verzonden.

Staat al 2 dagen op "Packed" via de webapp.
Via de android app staat het op "Dispatched", maar onder "Not shipped".

Edit: nvm, net mail dat hij verzonden is.

[ Voor 8% gewijzigd door frye op 18-08-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 21:57
Hmm, gisteravond weer een flash sale van dit toestel gemist. Mijn Oneplus 2 begint nu echt wel op te raken (accuduur loopt terug, scherm is bekrast, coating bladdert af...geen updates meer vanuit Oneplus.

De Mi6 lijkt me een mooie vervanger qua specs. Nou alleen nog een leuke sale afwachten. Momenteel is het goedkoopst inclusief de Priority Line zo'n 360 euro, of is dat een goeie deal voor deze gsm (64gb versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
Gister besteld voor 355 euro via Gearbest! Nu afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 21:57
Iemand ervaringen met Geekbuying? Nu met DHL verzending (3-5 dagen) en verzekering voor 348 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Tarz schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:37:
Iemand ervaringen met Geekbuying? Nu met DHL verzending (3-5 dagen) en verzekering voor 348 euro...
Gegarandeerd 85 euro bij op tellen met DHL.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste