Hier is het standaard routine, bij starten meteen uitzetten die irritante bedoening. Moet het nog steeds eens definitief overrulen met VCDS. Het is volgens mij echt zo'n dingetje dat erin is gekomen om de CO2 normen te halen, je maakt mij niet wijs dat het geen extra slijtage oplevert en dat het veel benzine spaart.GerCor schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:17:
[...]
Waarom zet je de start/stop uit? Ik vind het zelf helemaal geweldig. Je moet er alleen even aan wennen. Is met alles zo natuurlijk. Mijn vriendin had bij mij de Hill brake uitgezet. Ik zeg: waarom doe je dat? Je komt ergens aanrijden, doet de motor uit en de handrem staat gelijk ingeschakeld. Mooi toch? Ook even wennen.
Auto-hold staat altijd aan, verdomd relaxte feature met DSG. Wel irritant als je de parkeergarage inrijdt, gordel al los maakt, dan stopt en de achteruit inlegt, geef je gas: boem, ding op de handrem
Weet iemand of de bak ook naar N gaat met auto-hold? Ik heb wel dat gevoel omdat ik heel even toerental zie veranderen als de auto-hold erin komt. Zou wel beter zijn voor de koppelingsplaten denk ik.